Partyflock

Forumonderwerp · 757114

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Vijftien rechtse jongeren opgepakt

Maandag 14 maart 2005 - EINDHOVEN – De politie heeft zaterdagmiddag vijftien rechts-extremistische jongeren opgepakt in de Eindhovense binnenstad. De groep, afkomstig uit Eindhoven, Best en enkele Limburgse plaatsen, riep racistische leuzen en droeg kleding met racistische tekens en kenmerken, zoals bomberjacks, legerbroeken en Nederlandse vlaggetjes.

De elf mannen en vier vrouwen zijn zes uur lang vastgehouden op het politiebureau en daarna met een proces-verbaal naar huis gestuurd. Justitie zal zich over hun aanpak buigen. De ouders van de minderjarige verdachten zijn door de politie op de hoogte gesteld van de gebeurtenissen.

De jongeren waren vermoedelijk in de stad voor een hardcorefeest dat ’s avonds in het Beursgebouw is gehouden. De groep, 15 tot 24 jaar oud, ontmoette elkaar op het station. Daar sloot het groepje Limburgers zich aan bij de jongeren uit de regio. Die hadden zich al provocerend uitgelaten rond het station. De politie verzamelde daar rond drie uur met flink wat agenten, waarna de eerste arrestaties volgden.

De overgebleven jongeren trokken ondanks waarschuwingen van de politie alsnog via het Stationsplein al bier drinkend de binnenstad in. Volgens een politiewoordvoerder ergerden veel winkelende mensen zich aan het gezelschap. „We kregen veel opmerkingen vanuit het publiek. Mensen wilden graag dat we ingrepen. Maar daarvoor moeten we wel strafbare feiten constateren. Ze dronken nu ook in het openbaar blikjes bier en dat is in ieder geval verboden.“

Agenten volgden de groep zodat ze direct in konden grijpen als er strafbare feiten plaatsvonden. Dat gebeurde rond half vier toen er bij de Heuvel Galerie opnieuw racistische leuzen werden gescandeerd. Daar werd de rest van de jongeren opgepakt en naar het hoofdbureau gebracht.

Bron: Eindhovens dagblad

Dit doet me denken aan die hoeren die koninginnedag afgelopen jaar verziekt hebben! Losers!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zielig simpel tuig :[
Waarschuw beheerder
:o
Wat een stumperds!
Wat moet je gdvr om 3 uur al in Eindhoven terwijl dat feest pas om 9 of 10 uur begint?

Waarschuw beheerder
Zielig simpel tuig
:jaja:

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
mooi zo (Y)
Sluit ze maar op !

Waarschuw beheerder
loopt daar zoveel tuig en daar doen ze niks aan :[
Waarschuw beheerder
inderdaad.. *zucht*
Waarschuw beheerder
loopt daar zoveel tuig

Wie bedoel je?
Waarschuw beheerder
mooi zo
Sluit ze maar op !

:yes: :yes:

Waarschuw beheerder
kan ik niet zeggen ivm beleid:x

Waarschuw beheerder
hahaahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahaheheheheheheheheho!!!!

dat zijn nou de gabbers van tegewoordig!
tuig!!!

Waarschuw beheerder
getikt joh die mense

Waarschuw beheerder
donateur
:/
Waarschuw beheerder

Nee dat is het publiek wat tegenwoordig op hardcorefeesten af komt, maar het zijn geen gabbers...

Waarschuw beheerder
donateur
Stoere jongetjes en meisjes..

Zouden ze voor de gein een keer hier in Amsterdam moeten doen (Y)
Durf te wedden dat ze het niet kunnen navertellen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das dan weer wel waar......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zouden ze voor de gein een keer in Amsterdam moeten doen
Durf te wedden dat ze het niet kunnen navertellen..

Haha wat je zegt :D
Waarschuw beheerder
ze durven wel hun mening uit te dragen en daar hebk respect voor...helemaal nu je voor je mening vermoord kunt worden

Waarschuw beheerder
donateur
Wat moet je gdvr om 3 uur al in Eindhoven terwijl dat feest pas om 9 of 10 uur begint?

stoer doen en rasictische leuzen roepen blijkbaar..

Zum kotsen :/
Waarschuw beheerder
Ik denk dat de helft een PF-profiel heeft...

Wie zouden het geweest zijn? ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze durven wel hun mening uit te dragen en daar hebk respect voor...helemaal nu je voor je mening vermoord kunt worden

Mening? :/ nou wat je zegt

Waarschuw beheerder
donateur

Dit is niet je mening uiten, dit is rasicme.
Rasicme is geen mening. Maar een kronkel in je kop.
Waarschuw beheerder
ze durven wel hun mening uit te dragen en daar hebk respect voor...

wat zeg je?

ze durven wel hun mening uit te dragen en daar hebk respect voor...

Ben jij d'r toevallig één van?
Waarschuw beheerder
ja dat noemen zich "gabbers"

Ik schaam me kapot voor die lui!

Als ik naar outblast was gegaan had ik wat van gezegd. Echt zielig...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat de helft een PF-profiel heeft...

moet je kijken bij verbannen
Waarschuw beheerder
donateur
De groep, afkomstig uit Eindhoven, Best en enkele Limburgse plaatsen, riep racistische leuzen en droeg kleding met racistische tekens en kenmerken, zoals bomberjacks, legerbroeken en Nederlandse vlaggetjes.

zouden ze zo zijn binnen gekomen op dat Outblast feest? Of is er daar een dresscode?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit is niet je mening uiten, dit is rasicme.
Rasicme is geen mening. Maar een kronkel in je kop.

Idd zwakzinnge simpele zieltjes :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Haha wat je zegt

Waarschijnlijk hebben ze toch nét genoeg hersencelletjes om te begrijpen dat het niet zo slim is dat hier te doen..

Daarom zie je ook vaak in van die kleine boeren kutdorpjes van die stumperds. DAAR durven ze wel, daar hebben ze een grote muil.

Was laatst een wazi/wijf bij me in de winkel en ik heb d´r zo laten staan. Ophoeren haal je peuken maar ergens anders. (alhoewel ik d´r best op weg wil helpen wat betreft die ene ziekte met de K '

Waarschuw beheerder
Rasicme is geen mening.

racisme is een opgedrongen mening door de misdragingen van onze fijne gasten:yes:

Waarschuw beheerder
hoe krijgen gabbers een slechte naam bedankt jongs en meisjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha trieste pikkies
Waarschuw beheerder
donateur
te schandalig opsluiten dat soort volk :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was laatst een wazi/wijf bij me in de winkel en ik heb d´r zo laten staan. Ophoeren haal je peuken maar ergens anders. (alhoewel ik d´r best op weg wil helpen wat betreft die ene ziekte met de K '

Je bent geweldig(L)
Waarschuw beheerder
ney ik ben r niet een van. waarom hebben ze die mening? zolang ze dat niet mogen of kunnen uitleggen omdat iedereen er bovenop duikt kan er geen oplossing bereikt worden. zolang iedereen zwart wit blijft kijken blijf je 2 groepen houden.
Waarschuw beheerder
Ik las hier op PF dat er op Outblast ook een kerel met vlag met hakenkruis stond, die 'sieg heil' stond te roepen....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ney ik ben r niet een van. waarom hebben ze die mening? zolang ze dat niet mogen of kunnen uitleggen omdat iedereen er bovenop duikt kan er geen oplossing bereikt worden. zolang iedereen zwart wit blijft kijken blijf je 2 groepen houden.

Uhuh :S

Waarschuw beheerder
donateur
racisme is een opgedrongen mening door de misdragingen van onze fijne gasten

Bullshit. Vraag me af of sommige van die mensen uberhaupt ooit een neger in het echt gezien heeft in die kleine kutdorpjes van ze.
Naar mijn idee is het gewoon uit verveling ontstaan. Die stumperds hebben daar geen flikker te doen, hebben geen leven.. Dan bedenken ze toch iets wat ze stoer maakt. (denken ze)

Waarschuw beheerder
ey Uberloeder
je lult dat zij racistisch bezug zijn
wat doe jij dan wel niet??!?!?!??!?!:@

Daarom zie je ook vaak in van die kleine boeren kutdorpjes van die stumperds. DAAR durven ze wel, daar hebben ze een grote muil.
Waarschuw beheerder
donateur
k las hier op PF dat er op Outblast ook een kerel met vlag met hakenkruis stond, die 'sieg heil' stond te roepen....

niet wijs
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ey Uberloeder
wat doe jij dan wel niet??!?!?!??!?!

Hou jij nou maar je bek

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent geweldig

say it again :9

zolang iedereen zwart wit blijft kijken blijf je 2 groepen houden.

die wazi'tjes kijken toch juist zwart - wit?

Waarschuw beheerder
donateur
ey Uberloeder
wat doe jij dan wel niet??!?!?!??!?!

Zoek jij rasicme op in het woordenboek, dan hoef ik je niet meer uit te leggen dat je reply echt op kut slaat.

En het is toch zo? Laat ze eens mans genoeg zijn om dat in Amsterdam te doen 8)

(of in de hemkade ofzo? 8) :O (6) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De jongeren waren vermoedelijk in de stad voor een hardcorefeest dat ’s avonds in het Beursgebouw is gehouden

Vermoedelijk? Dan vind ik het niet netjes dat ze het vermelden. Geen sterk staaltje journalistiek :no:

Anyway: Kielhalen dat tuig (Y)
Waarschuw beheerder
Ik las hier op PF dat er op Outblast ook een kerel met vlag met hakenkruis stond, die 'sieg heil' stond te roepen....

Lijkt me sterk!

Ik heb zoiezo met mezelf afgesproken dat ik geen newstyle feesten meer bezoek. De edities van bijvoorbeeld ghosttown blijf ik absoluut bezoeken.

Waarschuw beheerder
Bullshit. Vraag me af of sommige van die mensen uberhaupt ooit een neger in het echt gezien heeft in die kleine kutdorpjes van ze.
Naar mijn idee is het gewoon uit verveling ontstaan. Die stumperds hebben daar geen flikker te doen, hebben geen leven.. Dan bedenken ze toch iets wat ze stoer maakt. (denken ze)

ik kom toch ook uit de stad en ben geen 16 meer;)

toch heb ik ook echt een antipathie tegen sommige bevolkingsgroepen:yes:
gek genoeg horen negers en turken en indo's daar niet bij....

Waarschuw beheerder
racisme is een opgedrongen mening door de misdragingen van onze fijne gasten

mja mensen laten zich dat opdringen...dat is de keus die een wazi maakt

Waarschuw beheerder
ben het met busty eens
en jullie zitte nu te zeiken op boeren in kleine kutdorpjes die racistisch zijn.....denk even naaaaaa ben je zelf ook, iedereen altijd te zeuren over boeren:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die wazi'tjes kijken toch juist zwart - wit?

Nee alleen wit :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben het met busty eens
en jullie zitte nu te zeiken op boeren in kleine kutdorpjes die racistisch zijn.....denk even naaaaaa ben je zelf ook, iedereen altijd te zeuren over boeren

Stfu Bertha :Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik kom toch ook uit de stad en ben geen 16 meer

toch heb ik ook echt een antipathie tegen sommige bevolkingsgroepen
gek genoeg horen negers en turken en indo's daar niet bij....

Je bedoeld marokkanen dus. Mag je best zeggen.
Maar denk jij zo extreem? Ga jij in je wannabe nazi pakje de straat op? asjeblieft zeg :s

Ik ben geen schijnheil, ik stap liever niet alleen bij een Marokkaan in de taxi 's nachts. Puur omdat ik inmiddels 3x bedreigd ben door zo'n gast..
Maar dat betekent niet dat je alle marokkanen over een kam moet scheren..

Waarschuw beheerder
donateur
en jullie zitte nu te zeiken op boeren in kleine kutdorpjes die racistisch zijn.....denk even naaaaaa ben je zelf ook, iedereen altijd te zeuren over boeren

nee alleen over rasictische kneuzerige boeren.
Waarschuw beheerder
Ik heb zoiezo met mezelf afgesproken dat ik geen newstyle feesten meer bezoek. De edities van bijvoorbeeld ghosttown blijf ik absoluut bezoeken.

Eens, hoewel ik de eerste nieuwe ghosttown ook een wazi-festijn vond.

Verder: ik kom uit Wintelre. Een typisch boerengat, met meer kippen als mensen, en waar de koeien knapper zijn dan de vrouwen.

Toch heb je in Wintelre geen enkele racist, geen enkele wazi, niks! Dus dat met die boeren heeft niks met deze discussie te maken!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee alleen wit

oh ja, idd :D

Waarschuw beheerder
wat een zielige lui

Waarschuw beheerder
tsja hoe je je uit in je mening ligt er maar net aan hoe serieus je zelf wilt worden genomen;)

neemt niet weg dat 80% van die gasten er op uit zijn onze maatschappij te vergallen:yes:

jammer van die 20%
ik moet er nl.ook onder leiden als ik naar een HC feest ga:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weert was het toch?

Limoland daar zit al dat tuig :jaja:
Waarschuw beheerder
Maar dat betekent niet dat je alle marokkanen over een kam moet scheren..

Ik heb inmiddels zoveel aanvaringen gehad met deze mensen dat er in mijn ogen ongeveer 1 op de honderd marrokanen relaxed is. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Verder: ik kom uit Wintelre. Een typisch boerengat, met meer kippen als mensen, en waar de koeien knapper zijn dan de vrouwen.

Toch heb je in Wintelre geen enkele racist, geen enkele wazi, niks! Dus dat met die boeren heeft niks met deze discussie te maken!

ik bedoelde ook niet dat alle boeren uit kleine kutdorpjes rascist zijn!

Maar wel dat die extreme wazi's vaak uit dat soort gehuchten komen. Hier in Amsterdam zie je zie niet..
Misschien zijn er wel stiekemerds, maar die gaan echt niet zo tof lopen doen hier.

en waar de koeien knapper zijn dan de vrouwen.

whahahhaa

Waarschuw beheerder
donateur

Was buiten bij de ingang en 't was er niet 1 maar een stuk of 10

trieste gevalletjes stuk voor stuk :yes:

Waarschuw beheerder
slaat nog steeds nergens op uberloeder
waarom zouden t allemaal boeren zijn?
k weet niet hoor, maar dorp is 90% geen boer
een boer is iemand die dieren houdt of op het land werkt voor z'n leven
en is niet per se iemand met pukkelige kop die nog nooit in de stad geweest is ofzo wat jullie ook maar denken
Waarschuw beheerder
kijk ambertje...waar ben jij nou mee bezig? jij respecteerd allen je eigen mening...als jij wat meer mensenkennis zou hebben zou je niet van die onzin lopen te praten...wat doe jij nou zelf dan: neo's kijken zwart wit jah, jij ook : in boerendorpjes is iedereen duz nazi...owkay...en zolang jij niet normaal kan praten denk ik dat je beter langs de zijlijn kan toekijken en de grote menschen hun gang kan laten gaan. welterusten meis
Waarschuw beheerder
hoewel ik de eerste nieuwe ghosttown ook een wazi-festijn vond.

Valt wel mee hoor! Vergelijk die editie is met outblast of masters of hardcore. Verschrikkelijk! Mij niet gezien....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pffffffffffffffffffffffffffff :X gaat weer helemaal nergens over! neem gewoon un :xtc: en be free! :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
tuig!!!

Dat zijn nu de kortzichtige mensen die deze achterlijk opmerkingen plaatsen :@
Deze lui maken de HC kapot! Dat zijn GEEN gabbers!
Het zijn niet eens hc liefhebbers! Het zijn zielige lui die denken stoer te zijn, door zich zo te gedragen en HC te luisteren.. Ik Kots op die lui!
En op mensen die gelijk de naam GABBER aan zulke vage lui geven..
Gabber betekent vriend en zulke lui zijn geen vrienden, het zijn zielige meeloperige rascisten!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:dood: aan alle Wazi's! :[ :[ :[
Waarschuw beheerder
pffffffffffffffffffffffffffff gaat weer helemaal nergens over! neem gewoon un en be free!

Meissie toch.... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb inmiddels zoveel aanvaringen gehad met deze mensen dat er in mijn ogen ongeveer 1 op de honderd marrokanen relaxed is.

ja dat klinkt wel bekend. Maar DAT maakt je geen wannabe nazi..

Waarschuw beheerder
donateur
in boerendorpjes is iedereen duz nazi

als je onze posts zou lezen zal je zien dat dat nooit gezegd is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk ambertje...waar ben jij nou mee bezig? jij respecteerd allen je eigen mening...als jij wat meer mensenkennis zou hebben zou je niet van die onzin lopen te praten...wat doe jij nou zelf dan: neo's kijken zwart wit jah, jij ook : in boerendorpjes is iedereen duz nazi...owkay...en zolang jij niet normaal kan praten denk ik dat je beter langs de zijlijn kan toekijken en de grote menschen hun gang kan laten gaan. welterusten meis

Ambertje? Het is mevrouw Amber voor jou kereltje

Grote mensen? Zeg hoor eens ventje ik ben 24 ik vind het goed met je
Denk je dat ik respect heb voor dat soort zielig volk? Dacht het niet
Waar zie je mij zeggen dat iedereen uit een boerendorp nazi is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat zijn nu de kortzichtige mensen die deze achterlijk opmerkingen plaatsen
Deze lui maken de HC kapot! Dat zijn GEEN gabbers!
Het zijn niet eens hc liefhebbers! Het zijn zielige lui die denken stoer te zijn, door zich zo te gedragen en HC te luisteren.. Ik Kots op die lui!
En op mensen die gelijk de naam GABBER aan zulke vage lui geven..
Gabber betekent vriend en zulke lui zijn geen vrienden, het zijn zielige meeloperige rascisten!

Helemaal mee eens! Maar er zijn toch wel heel veel mensen die denken dat dit gabbers zijn. En dit zijn vooral mensen die niks van feesten afweten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iedereen uit een boerendorp is Wazi! :yes:

:D
Waarschuw beheerder
ja dat klinkt wel bekend. Maar DAT maakt je geen wannabe nazi..

Ik vind het sowieso onbegrijpelijk hoe je, je kan vertonen in zulke kleding. En nog nazi opmerkingen maken. Ze zien er niet uit man!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga d'r vandoor, is een eindeloze discussie die op kut uitdraait. (nou ja, dat nog niet eens :/ )

Toedeloe.
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen uit een boerendorp is Wazi!

sorry maar waar baseer je dat op?

Waarschuw beheerder
sommige mensen hebben er duidelijk geen idee van dat discriminatie en racisme niet hetzelfde is

bovendien is het een FEIT dat het grootste deel van de extreem rechtse jongeren uit dorpen komt. Wat niet betekent dat het boeren zijn want niet iedereen die in een dorp woont is automatisch boer nee. Maar ja je kan natuurlijk zo bekrompen zijn om het zo letterlijk op te vatten. Iedereen weet wel wat er met boeren bedoeld word in de context hier in dit topic. Maar ja als je je mening niet kan onderbouwen met goede argumenten kan je er beter dit soort pietleuterig gezeik bij halen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het sowieso onbegrijpelijk hoe je, je kan vertonen in zulke kleding. En nog nazi opmerkingen maken. Ze zien er niet uit man!

Tjah met die lelijke kleding willen ze waarschijnlijk de aandacht van hun lelijke harses afleiden..

En verder.. het zijn mensen die niets maar dan ook niets hebben geleerd van het verleden. Jammer.

Maar goed, i'm outtie :)

Waarschuw beheerder
donateur
En dit zijn vooral mensen die niks van feesten afweten.

Precies!! je slaat de spijker op z'n kop ;p
Vind het zo dom dat mensen gelijk lopen te gillen, zonder dat ze er ook maar iets vanaf weten!
Verdiep je er anders eerst in, of hou gewoon je mond ;)
Schaam me diep voor zulke lui als in dit krantenartikel beschreven is.. En dat ze die lui met ons over 1 kam scheren :x :(

Waarschuw beheerder
lekker voor ze

Waarschuw beheerder
donateur
bovendien is het een FEIT dat het grootste deel van de extreem rechtse jongeren uit dorpen komt. Wat niet betekent dat het boeren zijn want niet iedereen die in een dorp woont is automatisch boer nee. Maar ja je kan natuurlijk zo bekrompen zijn om het zo letterlijk op te vatten. Iedereen weet wel wat er met boeren bedoeld word in de context hier in dit topic. Maar ja als je je mening niet kan onderbouwen met goede argumenten kan je er beter dit soort pietleuterig gezeik bij halen....

dank, dat is een mooie verwoording.

oh ja, ik ben weg :bloos:
Waarschuw beheerder
Niet weg gaan aljeblieft Überloeder ;)
Waarschuw beheerder
aanpakken die handel... Je hebt er zo weinig aan he... ze moesten maar eens een tweedewereld oorlogs film gaan kijken, of band of brothers kijken... Laat ze dan die domme opmerkingen nog maar eens maken... Ze weten niet eens waar ze over praten man!

Waarschuw beheerder
Ik heb inmiddels zoveel aanvaringen gehad met deze mensen dat er in mijn ogen ongeveer 1 op de honderd marrokanen relaxed is.

:yes:
Waarschuw beheerder
Is iemand vorig jaar op koninginnedag in Eindhoven geweest? Daar is heel het feest verziekt door die lui!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sorry maar waar baseer je dat op?

Da's een feit!

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik nog een klein dingetje de discussie in gooien en dan ben ik eeecht weg (O:) )

Wazi's zijn altijd lelijk. Heb je ooit een lekkere wazi gezien? Nee he?

Ik denk dat het daaar mee te maken moet hebben.. Frustraties.. :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was wel in Eindhoven maar dan op een relaxed techno feestje in een parkeergarage die later is overstroomt door het weer :x :P
Niks van gemerkt gelukkig :D Die lui op feesten maken me ook kwaad :@ bah

Waarschuw beheerder
mag ik nog een klein dingetje de discussie in gooien en dan ben ik eeecht weg ( )

Wazi's zijn altijd lelijk. Heb je ooit een lekkere wazi gezien? Nee he?

Je scheert over 1 kam :no: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Je scheert over 1 kam

nope dit is een feit ;)
Waarschuw beheerder
Wazi-wijven zijn idd ook altijd lelijk in hun domme uniformpjes!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je scheert over 1 kam

Pascalle mag dat :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wazi-wijven zijn idd ook altijd lelijk in hun domme uniformpjes!

Houthakkende terror helga's
Waarschuw beheerder
Houthakkende

Hout-pogo'ende terror helga's

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
What ever :D het ziet er iig NIET uit

Waarschuw beheerder
donateur
We stonden ook in de rij te wachten stond er 1 boven aan de trap met een vlag met allemaal haken kruisen....

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik.. frustraties..

over het feit dat ze zich vervelen in hun dorpjes..
Of omdat ze er uitzien als Laven..

dat moet eruit..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Helga's! :kwijl:

Waarschuw beheerder
racistische leuzen roepen heeft niks te maken met je mening mogen uiten...

anders zou ik ook wel de jan linders leeg mogen roven als ik geen geld had om eten te kopen...

je kan mensen niet beoordelen op hun uiterlijk, cultuur of afkomst omdat dat helemaal niks wil zeggen!!!

Ga eens in gesprek met zo'n wazi...nou ik kan je vertellen ze hebben geen enkel argument

Een voorbeeldjeL:
Ik liep laatst met een groep vriendinnen zo'n wazi figuur tegen het lijf. Ik en nog een meisje zijn getint. Hij komt eerst naar haar toe en zegt iets van dat ze stinkt en of ze buitenlands is... (waar baseert hij dat op?Alleen op het feit dat ze een getinte huidskleur heeft) mAar mijn vriendin is geboren uit tweee nederlandse ouders waarvan er eentje indische ouders heeft die geboren zijn in een nederdse kolonie en dus officieekl de nederlandse nationaliteit hebben. Ze is zo nederlands als maar zijn kan. Daarna komt ie op mij af en vraagt of ik moslim ben. Ik zeg nee dat ben ik niet. Staat ie even met zn mond vol tanden en begint daarna over dat ik zijn belastinggeld misbruik en blabla. Maar net als elk ander normaal mens werk ik hard voor mn geld bovendien ben ik 100% nederlands en mijn kleurtje heb ik van mijn voorouders die overigens van de NEDERLANDSE antillen komen...
Maar goed die gast wist niks meer te bedenken en begon toen maar een beetje bedreigend te doen en nog meer wartaal uit te slaan...
Waarom ik dan wel misbruik maakte van zijn belastinggekld on die niet vertellen en ook niet waarom ik dan anders rook als de rest van de meiden. En waarom ik de nederlandse cultuur kapot maak?? Volgens mij is de nederlandse cultuur er een van tolerantie en het helpen van elkaar. Die cultuur wordt juist kapot gemaakt door de wazi figuren....
Waarschuw beheerder
:Z :gaap: Hardcorefamke HOU JE BEK....heb je niet in de gaten dat je jezelf enorm voor lul zet stomme doos :[

ennuh voor al die Wazikneusjes. VAL ALLEMAAL MAAR KAPOT.

in groepsverband zijn ze stoer maar als je er een alleen tegenkomt dan zie je ze gewoon in hun broek schijten van angst. Teringlijers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of omdat ze er uitzien als Laven..

:@

Laven zijn lief (L)

Waarschuw beheerder
pffffff :s door alle kneuzige en totaal nergens opslaande reacties van bijv een hardcorefamke en Busty begin ik nu ook een antipathie te ontwikkelen jegens boeren...

iedereen die niet in een een woonplaats woont met stadrechten komt uit een dorp en is dus gewoon een boer, punt

en voor de rest kunnen jullie je kneuzige boerengehuchtkutdorpreacties in jullie waarschijnlijk naar mest stikende aars stoppen :dood:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lonsdale en blank......

Wat klopt hier niet? :D

Waarschuw beheerder
donateur
pfff wat een verhaal?!

Om mijn kapster nog maar eens te quoten: onbeliefbaar :|

Waarschuw beheerder
Die cultuur wordt juist kapot gemaakt door de wazi figuren....

En door die gaste helemaal aan de andere kant :/

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Da's een feit!

:gaap:

Waarschuw beheerder
dom dom dom
kritiek op mensen die racistische uitlatingen hebben
maar die kritiek onderbouw je door zelf discriminerend bezig te zijn.
er zit een verschil tussen racisme en discriminatie maar het komt op hetzelfde neer dat een hele groep fout is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in groepsverband zijn ze stoer

Natuulek! :S

Waarschuw beheerder
donateur
Laven zijn lief

:d ja okee..

Euhm dan zien ze er uit als euhm..

nou ja gewoon lelijk.

Offtopic: COÑO geile ruige forumpic :kwijl: :D
Waarschuw beheerder
En door die gaste helemaal aan de andere kant

Welke? Die grope die staat te hakkuh op de dansvloer? Die maakt geen cultuur kapot, die heeft een cultuur opgebouwd!!!

Waarschuw beheerder
er zit een verschil tussen racisme en discriminatie maar het komt op hetzelfde neer dat een hele groep fout is

jezus wat zet jij jezelf voor lul zeg...dit is dus precies wat ik bedoel dat mensen het verschil niet weten tussen discrimineren en racisme

bedankt dat je jezelf aanwijst als levend voorbeeld hiervan

Waarschuw beheerder
donateur
maar het komt op hetzelfde neer dat een hele groep fout is

niemand heeft gezegd dat alle boeren (iedereen die niet in een een woonplaats woont met stadrechten om maar even gefilte fisj te quoten) boeren zijn..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leg het us uit dan als jij het beter weet

Waarschuw beheerder
Welke? Die grope die staat te hakkuh op de dansvloer? Die maakt geen cultuur kapot, die heeft een cultuur opgebouwd!!!

Ik heb het over extremisme.

Waarschuw beheerder
maar die kritiek onderbouw je door zelf discriminerend bezig te zijn.

Ja dat is hier op partyflock met wel mee dingen het geval. Een hoop doen er schijnheilig maar ze maken er zichzelf ook schuldig aan :/

Waarschuw beheerder
discrimineren is onderscheid maken op grond van verschillen tussen mensen dit kan elk verschil zijn....

racisme is discriminatie omwille van iemands ras wat zich uit in rassenhaat

Waarschuw beheerder
ik zeg toch, er zit een verschil tussen maar beide keren is een hele groep fout

Waarschuw beheerder
je hebt dus ook discriminatie in positieve zin maar racisme in positieve zin bestaat niet

Waarschuw beheerder
We stonden ook in de rij te wachten stond er 1 boven aan de trap met een vlag met allemaal haken kruisen....

die moet je dus van de trap af schoppen :)
Waarschuw beheerder
:nee:

We stonden ook in de rij te wachten stond er 1 boven aan de trap met een vlag met allemaal haken kruisen

was vorig jaar met MOH ook zo.
en schreeuwen dat ze deden.
je hoorde mensen er schande over spreken MAAR een minuut later deed iedereen vrolijk mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
meteen uitzetten!! B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Positieve discriminatie :D
Waarschuw beheerder
donateur
foutje dubbel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
B)

Waarschuw beheerder
ja weet ook wel dat discriminatie positief kan zijn.
maar in jouw geval met je boeren is het negatieve discriminatie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Anders ga jij ff huilen omdat iemand boer tegen je zei :/
Waar maak je je druk om zeg :S

Waarschuw beheerder
heeft hele maal niks te maken met een hele groep die fout moet zijn...

je kunt ook in je eentje racist zijn hoor , je kunt ook in je eentje discrimineren.

Als werkgever mag je bijvoorbeeld als je mensen aan neemt geen onderscheid maken tussen mannen en vrouwen dan discrimineer je en dat is strafbaar. Maar de overheid heeft ook geprobeerd om meer allochtonen aan het werk te krijgen door werkgevers te verplichten een bepaald percentage allochtonen in dienst te nemen. In dit geval kunnen werkgevers bij het aannemen van personeel positieve discriminatie jegens allochtonen toepassen en is dat dus ook niet strafbaar.
Maar neem je als werkgever mensen van een bepaald ras niet aan zonder dat je verdere omformatie over die persoon geraadpleegd hebt dus puur op basis van het feit dat het bijvoorbeeld een neger/jood is dan ben je gewoon racist en zouden ze je moeten opsluiten
Waarschuw beheerder
donateur
Het is zowiezo een feit dat de meeste wazietjes uit de kleinere dorpjes komen ik woon in terneuzen zeg maar een dorp met stadsrechten,hier lopen ook iets van 40 wazietjes rond van een gemiddelde leeftijd van 16 jaar.
De kleine gehuchtjes rondom onsheen dat is stampvol met wazie,s en das opzich wel vreemd want er wonen daar amper allochtonen.
In rotterdam of Amsterdam zie je ze heel weinig lopen want dat durven ze dan weer net niet.
Waarschuw beheerder
donateur
en dat noemen ze dus positieve discriminatie Marl1ntje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Amsterdam is gewoon een wereld stad (L)

Waarschuw beheerder
hardcorefamke = een domme koe, zo stom als het achtereind van een varken.
dat zijn dieren door boeren worden gehouden dus ben je een boerin

sjees wat ben jij een dom kind zeg, je vind jezelf ogenschijnlijk heel slim, maar meiske wake up and smell the shit you're spreading (dat kan je dan weer mest noemen, dus weer iets boers...)
tering wat een kneus

Waarschuw beheerder
donateur
Anders ga jij ff huilen omdat iemand boer tegen je zei
Waar maak je je druk om zeg

hey amber, boerin!

:9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pascalle Amsterdamse hoer

Waarschuw beheerder
donateur
* is flieft op Gefilte Fisj *

Waarschuw beheerder
maar in jouw geval met je boeren is het negatieve discriminatie

hahaha je betn echt nog achterlijker dan het achtereinde van een varken of niet...

toevallig woon ik zelf ook in een dorp en wordt ik ook vaak genoeg uitgemaakt voor boer

dat hele boerengedoe daar ben ik niet over begonnen hoor. Het enige wat ik zeg is dat het een FEIT is dat het merendeel van wazi's uit dorpen komt.
En als je een beetje kan lezen zei ik dus ook dat niet iedereen die in een dorp woont automatisch boer (in de letterlijke zin van het woord) is

Maar het is nou eenmaal zo dat er voor bepaalde mensen bepaalde woorden bedacht worden die aan de letterlijke betekenis van het woord voorbij gaan maar waaraan een ongeschreven betekenis vast zit.
In dit geval worden mensen uit kleine gehuchten vaak boeren genoemd. Hiermee wordt niet bedoeld dat deze mensen ook letterlijk agrariers zijn maar gewoon dat ze uit kleine dorpen komen! Niet meer en niet minder!

Maar zoal ik ook al zei zijn er mensen zoals jullie die racsime afschrijven als het uitten van je mening maar dit niet kunnen onderbouwen met goede argumenten en daarom maar dit soort dingen erbij gaan halen...

Waarschuw beheerder
donateur
haha amber :9

ik woon in Laad en Zaad remember?

ik ben verkozen tot zaadlaadster 2005 B)

Waarschuw beheerder
en uh
jullie kunnen nog wel even een uurtje doorgaan hoor over dat wazi/boeren gedoe

maar een feit is nou eenmaal een feit dus hoe je het ook went of keert de meeste wazi's wonen in dorpen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uhuh

Amsterdamse hoeren zijn noest :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
noest neuQen amber :9

om maar even offtopic te blijven..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
ohw gut...het is 16 jaar... heb ik daar mn energie aan verspilt? T arme kind kan dr niks aan doen heeft nog niet veel meer van de wereld gezien dan dr friese dorpske

Waarschuw beheerder
nouw sorry hoor marl1tje mar er zijn hier andere lui die wel zeiken over boeren(gefilte fisj bv) en daar kan ik niet tegen dat is even wat ik duidelijk probeer te maken
en zoals ik al zei:
kritiek op mensen die racistische uitlatingen hebben
maar die kritiek onderbouw je door zelf (NEGATIEF)discriminerend bezig te zijn
t bestuh

Waarschuw beheerder
donateur
[oma mode] Hardcorefamke, ga eens naar school ipv hier op het forum blaten. Misschien kunnen ze je leren spellen, en nog wat over de geschiedenis leren. Dat zou de jeugd nog eens goed doen. (Y) [/oma mode]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
vertel me nog even 1x duidelijk wat ik fout zeg dan ipv mij alleen maar af te zeiken dat ik toch maar een dom klein kind ben
Waarschuw beheerder
donateur
en droeg kleding met racistische tekens en kenmerken, zoals bomberjacks, legerbroeken en Nederlandse vlaggetjes.

Wat heeft dit er nou weer mee te maken :s
Alsof iedereen die een bomberjack/legerbroek/Nederlandse vlag draagt gelijk een rascist is :x

De jongeren waren vermoedelijk in de stad voor een hardcorefeest dat ’s avonds in het Beursgebouw is gehouden.

Jammer dat het weer na een Hardcore feest moet gebeuren...
Zo komen we nooit van die achterlijke extreem-rechtse stempel af :frusty:

Ga GVD lekker naar een Oi, Punk, Ska, RAC feestje en blijf weg bij de Hardcore :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Vraag maar aan je juf of meester op school of ze je het verschil tussen rascisme en discriminatie kunnen uitleggen.

En je kan niet normaal Nederlands schrijven, misschien ook handig om te leren (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
satanica

Ga eens DOOD! :[
Lelijkerd! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Alsof iedereen die een bomberjack/legerbroek/Nederlandse vlag draagt gelijk een rascist is

euhm:

droeg kleding met racistische tekens

donateur
en droeg kleding met racistische tekens en kenmerken, zoals bomberjacks, legerbroeken

bomberjacks en legerbroeken racistisch? :S
WAAROM???

weet het leger daar ook van?
en ongelooflijk veel mensen dragen bomberjacks, weten hun dat ook wel?? ik wist niet dat je tegenwoordig al nationale kledingvoorschriften had :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Er staat toch dat er rascistische tekens op stonden? :/
Waarschuw beheerder
donateur
droeg kleding met racistische tekens

Dat begrijp ik wel, alleen vind ik het nou niet boeiend wat iemand aanheeft...
Ik zou eerder willen weten wat ze gezegt hebben dan wat ze droegen, daar ging het uiteindelijk om toch?!

Waarschuw beheerder
Maar daarvoor moeten we wel strafbare feiten constateren

Veel te tollerant...

Waarschuw beheerder
je snapddddddd muuuhhhhh wel dr gaat ut om neit uberloeder???

k snap ut verschil wel tusse discriminatie en racisme heb k al eerder verteld
dat jij je er zo uit probeert te lullen dat ik er niks van zou snappen is SNEU maar toegeven zul je toch niet dus

Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer wat voor niveau daar heerst!

whahaha!!!!

Waarschuw beheerder
maar die kritiek onderbouw je door zelf (NEGATIEF)discriminerend bezig te zijn

wil je me alstjeblieft uitleggen waar ik volgens jou negatief discriminerend bezig ben???
Waarschuw beheerder
donateur
satanica

Ga eens DOOD! :[
Lelijkerd! :P

Is dit jou manier van aandacht trekken ofzo? :s
Waarschuw beheerder
én kenmerken zoáls bomberjacks en legerbroeken

Dat zijn het toch ook :s Kenmerkende racistenkleding.. Er staat toch niet dat iedereen die ze draagt racistisch is ofwel? Maar wel de mensen die er leuzen bij roepen die dat wel zijn...
donateur
dan ligt het toch niet aan die bomberjacks en legerbroeken?? er zijn véél meer mense die die dingen dragen die niks roepen en niet zo denken en er zijn ook altijd nog mensen die wel zo roepen maar zich zo niet kleden dus vertel me nou eens wat die 2 dingen met elkaar te maken hebben??!?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is dit jou manier van aandacht trekken ofzo?

Waarschuw beheerder
Nog iets: in WO2 werden de koppen van de zogenaamde "Un-erwünschten" of "Untermenschen" (joden, homo's, negers enz.) kaal geschoren. SSers/SAers MOCHTEN dat niet eens, omdat DAT het zogenaamde teken van uitschot was!
Het woord "gabber" is Jiddisch, (ff korte uitleg voor de simpele zielen) oftewel; JOODS.
En iedereen die buiten het ideaal beeld van Hitler viel, werd gedeporteerd.
Dit betekend heel simpel gezegd, dat als Hitler had gewonnen er GEEN gabbers en dus was er ook GEEN Hardcore was geweest.

satanica ik ben ff zo vrij geweeest een stukje van je persoonlijke tekst te quoten. Maar dit is dus precies een voorbeeld van hoe belachelijk wazi's zichzelf eigenlijk maken als ze met een kale kop racistische leuzen a la hitler gaan roepen.
Hetzelfde geld voor het feit dat ze lonsdale dragen en niet weten dat dit merk ontworpen is door een neger. Of dat ze uit hun dak gaan als darkraver draait maar ondertussen alles wat zwart is afzeiken.

Nog even een feitje hier voor degene die wazis graag de hand boven het hoofd houden. Ook een feit is dat het dat de gemiddelde wazi laag opgeleid is en/of geen diploma heeft en een groot deel van hen uitkeringstrekker wordt terwijl ze buitenlanders belachelijk maken omdat deze zogenaamd hun belasting centen innen

Waarschuw beheerder
en begrijp me niet verkeerd ik heb niks tegen laag opgeleide mensen je kan nou eenmaal niet kiezen met wat voor hersens je geboren wordt...maar het is toch typisch dat je op de universiteit geen wazi tegen komt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D ^ :respect: ^ :D
Waarschuw beheerder
Moet ik je een les in de nederlandse taal gaan geven, -=ABF=- nijntje AkA "TOET"-=APF=-?
Waarschuw beheerder
maar het is toch typisch dat je op de universiteit geen wazi tegen komt

Vroeger kwam je er ook geen 'gabers' tegen (toen nog in aus). Dat heeft echter niks met het opleidingsniveau te maken, maar met het soort mensen!

Op de universiteit is het niet echt geaccepteerd om naar 'gabber' te luisteren... Op de universiteit moet je je als corps-bal gedragen, da's de norm!
donateur
waarom?
ik vraag alleen wat bomberjacks en legerbroeken gemeen hebben met racisme...
ga jij altijd zo snel over de zeik bobje?
Waarschuw beheerder
donateur
en begrijp me niet verkeerd ik heb niks tegen laag opgeleide mensen je kan nou eenmaal niet kiezen met wat voor hersens je geboren wordt

Hier ben ik het toch niet mee eens.
De opleiding die je hebt afgerond heeft niks met IQ te maken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag alleen wat bomberjacks en legerbroeken gemeen hebben met racisme...

doe niet zo onnozel...
Ze hebben niks gemeen, het valt wel op dat racistische jongeren wel bovenmgemiddeld vaak in die kleding rondlopen.

Waarschuw beheerder
Vroeger kwam je er ook geen 'gabers' tegen (toen nog in aus). Dat heeft echter niks met het opleidingsniveau te maken, maar met het soort mensen!

ja idd daar heb je gelijk in...toch heb ik op het VWO ook bij een paar gabbers in de klas gezeten misschien waren dat uitzonderingen op de regel en ik weet ook niet wat ervan terecht gekomen is hoor...
maar toch waren de gabbers zoals ik ze vroeger kende goeie gasten en ik wou dr alleen maar ff mee zeggen dat de wazis vaak grote praatjes hebben maar dus 9 van de tien keer stommer zijn als t achtereinde van een varken niet alleen wat schoolniveau betreft maar ook sociaal en maatschappelijk gezien terwijl gabbers die niet zo slim waren vaak sociaal en maatschappelijk wel degelijk wat snapte van de geschiedenis en het hoe en waarom van bijvoorbeeld je kop kaal scheren...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nog iets: in WO2 werden de koppen van de zogenaamde "Un-erwünschten" of "Untermenschen" (joden, homo's, negers enz.) kaal geschoren. SSers/SAers MOCHTEN dat niet eens, omdat DAT het zogenaamde teken van uitschot was!
Het woord "gabber" is Jiddisch, (ff korte uitleg voor de simpele zielen) oftewel; JOODS.
En iedereen die buiten het ideaal beeld van Hitler viel, werd gedeporteerd.
Dit betekend heel simpel gezegd, dat als Hitler had gewonnen er GEEN gabbers en dus was er ook GEEN Hardcore was geweest

Altijd mooi dit soort crap

Wat een gelul joh :D :gaap:

Waarschuw beheerder
De opleiding die je hebt afgerond heeft niks met IQ te maken

heb je gelijk in...ik druk me misschien een beetje ongelukkig uit...
het enige wat ik wil zeggen is dat wazis gewoon dom zijn en zelf niet snappen waar ze voor staan want anders scheer je je kop niet kaal maar laat je een hitler snorretje staan
Waarschuw beheerder
toch heb ik op het VWO ook bij een paar gabbers in de klas gezeten

Zo ken ik mensen in lonsdale die ook VWO doen...

Waarschuw beheerder
donateur
dus iemand die moeite heeft met leren kan volgens jou ook gewoon het gymnasium af maken?

Ja, ik dus :[
Moeite met leren kan ook komen door concentratieproblemen...
Iemand die dom is maar wel goed kan onthouden zal zich prima kunnen redden op hoger onderwijs, en er zijn ook zat mensen met het IQ van Einstein die geen reet presteren op school...
laatste aanpassing
donateur
doe niet zo onnozel...
Ze hebben niks gemeen, het valt wel op dat racistische jongeren wel bovenmgemiddeld vaak in die kleding rondlopen.

en ik word er gewoon hartstikke ziek van dat ik bekogeld word als ik op mn scooter zit en voor een stoplicht sta te wachten terwijl ik dus helemaal niks doe en ineens een partij peren tegen mn kop aan krijg alleen maar omdat ik een bomberjack aan heb (waar niet eens een vlaggetje of wat dan ook op zit)
dát zijn nog eens vooroordelen! ik word dus bevooroordeeld door mensen die zeggen dat ze een hekel hebben aan vooroordelen terwijl ík daar niet eens aan doe :S
denk daar eens over na dan??

Waarschuw beheerder
ach ja misschien ben ik ook lichtelijk bevooroordeeld en probeer ik gewoon vanalles te bedenken om die figuren af te zeiken :)
Waarschuw beheerder
donateur
dat de wazis vaak grote praatjes hebben maar dus 9 van de tien keer stommer zijn als t achtereinde van een varken niet alleen wat schoolniveau betreft maar ook sociaal en maatschappelijk gezien

Ik denk dat het eerder naief zijn is...
En ooit weleens een wazi gezien die dat langer als een jaar volhoud :nee:
Ze willen gewoon aanzien hebben en dat hebben ze (denken zezelf) dan ook totdat ze eracher komen dat ze er niks mee opschieten.
Waarschuw beheerder
ga jij altijd zo snel over de zeik bobje?

Dus als iemand een ander standpunt heeft vind jij dat 'ie over de zeik gaat? Ben ik over de zeik gegaan? Volgens mij heb jij moeite met interpreteren!
Waarschuw beheerder
En ik word er gewoon hartstikke ziek van

Draag het dan niet als je dat zo erg vind!!! Iedereen in die kleren loopt altijd te zeiken dat ze voor racist uitgemaakt worden, maar ze blijven wel die kleren dragen :s

Als je het echt zo erg vond, droeg je wel iets anders!
Waarschuw beheerder
Van dit soort dingen heb je dus altijd last van met feesten in Brabant enz..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat is dit voor gezijk waar is die vrijhijd van meningsuit
als een zwarte een vlagetje van zijn land op ze jas heb word ie dan ook gelijk opgepakt

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou een tasje meenemen en alles wat ik naar me kop geslingerd kreeg gewoon bewaren, gratis groente en fruit :)
Waarschuw beheerder
only terror.....*edit* het is je leeftijd:yes:
donateur
Ben ik over de zeik gegaan?

jij begon meteen over dat je mij nederlandse les wou geven zonder enige aanleiding daartoe.
jij snapte ff niet wat ik bedoelde en ik snapte ff niet wat jij bedoelde, nog geen reden om meteen zo denigrerend te doen... toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als een zwarte een vlagetje van zijn land op ze jas heb word ie dan ook gelijk opgepakt

Hey ga naar school ofzo :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind idd ook dat als mensen zeiken over je, blijkbaar provocerende, kleding je gewoon niet moet zeuren.
Koop een andere jas, zal je waarschijnlijk nog leuker staan ook :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Van dit soort dingen heb je dus altijd last van met feesten in Brabanr enz..

Amsterdam! :respect:
200% Anti-Wazi!! :[
Waarschuw beheerder

Zolang je de taal niet kent, hoef je al zeker een dergelijke mening niet te ondersteunen!

Waarschuw beheerder
donateur
Op de universiteit is het niet echt geaccepteerd om naar 'gabber' te luisteren... Op de universiteit moet je je als corps-bal gedragen, da's de norm!

kuchkuch
Waarschuw beheerder
Amsterdam!

Zelfs op houseqlassics lopen Ajax-Hoeren rond die iedereen afslaan: daar heb je nog veel meer last van...
Waarschuw beheerder
kuchkuch

Verkouden?
Of corp-bal?

;)

Waarschuw beheerder
donateur
ghehe bobje.. lollig is dat he? :p

Vaderland dit vaderland dat.. maar hun eigen moedertaal kunnen ze niet correct schrijven :d
donateur
Als je het echt zo erg vond, droeg je wel iets anders!

welnee joh, vroeger op school werd ik gepest omdat ik gothic jurken droeg, altijd in het zwart was enz....als ik dat mooi vind en fijn vind dan draag ik dat.
ik hoop alleen dat er ooit nog eens een tijd komt dat iedereen kan dragen wat ie zelf wil zonder vooroordelen van andere mensen....
vroeger dachten ze dat ik een heks én satanist was :P

Waarschuw beheerder
donateur
Verkouden?
Of corp-bal?

ghehe niet verkouden.

Maar juist geen Corps-bal(lin) b)
(alhoewel ik ook niet naar hardcore luister.. Techno (L) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zelfs op houseqlassics lopen Ajax-Hoeren rond die iedereen afslaan: daar heb je nog veel meer last van...

Jij misschien! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, de enige mensen die ik klappen heb zien krijgen van 'ajax-hoeren' (mooi woord 8) ) waren Wazi's of mannetjes die meisjes lastigvallen..

Tjah, dat zie ik door de vingers :9

Waarschuw beheerder
1.

Eenieder heeft recht op vrijheid van meningsuiting. Dit recht omvat de vrijheid een mening te hebben en de vrijheid kennis te nemen en te geven van informatie of ideeën, zonder inmenging van enig openbaar gezag en ongeacht grenzen.

maar:

Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding,
opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun
godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt
gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie'

Waarschuw beheerder
als ik dat mooi vind en fijn vind dan draag ik dat.

Oké da's een keuze. En je weet dat als je het draagt, je met een bepaalde groep geassocieerd kunt worden. Dan mag je daarover niet zeiken!
Waarschuw beheerder
Tjah, dat zie ik door de vingers

Mannen die vrouwen lastig vallen: oké. Maar laat de rest dan gewoon met rust. Ruzie op een feest verziekt de sfeer meer als wazi's (zolang die mensen hun mening voor zich houden en anderen daarmee niet lastig vallen).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb wel een gasten met een hakenkruis vlag zien staan bij de ingang van outblast, die stonden sieg heil te roepen..
donateur
waarom mag ik daar niet over zeiken??
als andere mensen mogen zeiken over mijn kleding, waarom mag ik dan niet iets terug zeggen over hun gezeik? :S
ik moet toch zeker wel gewoon zelf kunnen bepalen wat ik draag zonder bekogeld te worden? :/

Waarschuw beheerder
volgens mij moeten mensen zich gewoon is niet zo druk maken....
ik zal ook wel door menig pf lid bestempeld worden als clubkut puntschoen of wat dan ook...
dan denk ik alleen maar hoe kortzichtig kun je zijn om anti mensen te zijn alleen om wat voor schoenen ze dragen of wat voor muziek ze luisteren?? Ze kennen me niet ik lig er echt niet wakker van..

maar ja daarentegen wordt ik dan weer niet met peren bekogeld... :)

Waarschuw beheerder
satanica probeert haar volk te verdedigen.

whahahahaha!!
Waarschuw beheerder
donateur
satanica probeert haar volk te verdedigen.

whahahahaha!!

Welk volk? %)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, de enige mensen die ik klappen heb zien krijgen waren Wazi's of mannetjes die meisjes lastigvallen..

Tjah, dat zie ik door de vingers

Ik zie het als mijn plicht! :D :P

Wazi's :[
Waarschuw beheerder
ik moet toch zeker wel gewoon zelf kunnen bepalen wat ik draag zonder bekogeld te worden?

Maar jij kiest er dus zelf voor om het te dragen. En je weet met wie je geassocieerd wordt! Voor jou is het dus een bewuste keuze: ik draag het en neem daarmme het risico bekogeld te worden...

Stel je voor: ik loop met een hakenkruis op m'n trui, omdat ik dat toevallig een mooi teken vind. Is het dan raar dat ik met een scheef oog aangekeken wordt?
Als ik in een overall en klompen loop, is het dan raar dat men denkt dat ik een boer ben? Als ik in een roze leren broek zonder billen loop, is het dan vreemd dat eidereen denkt dat ik homo ben? Als ik in een legeruniform over staat ga, dan ziet iedereen me toch aan voor millitair! Da's een bewuste keuze, je kent de gevolgen daarvan. Daarover mag je dus niet zeiken nee!

Waarschuw beheerder
toch geen helm met nederlandse vlag erop he??

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik word nooit met peren bekogeld :(
Dat wil ik ook...
Waarschuw beheerder
Paralizer, je kunt me veel wijs maken, maar niet dat jij zo'n ajax-hoer bent die ruzie loopt te zoeken op het feest der feesten...
Waarschuw beheerder
donateur
Paralizer, je kunt me veel wijs maken, maar niet dat jij zo'n ajax-hoer bent

Nee ik ben geen Ajax-hoer inderdaad! :lief:

die ruzie loopt te zoeken

:X :X

op het feest der feesten...

Ik was met vakantie! :D

Waarschuw beheerder
Welk volk?

JOU kutvolk, met dat geschoren haar enzo!!!

BAH!! kots op dat soort figuuren als jij!!
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk voor je (Y) :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur

Liefst zelfs 2 x! :D

Waarschuw beheerder
droeg kleding met racistische tekens en kenmerken, zoals bomberjacks, legerbroeken en Nederlandse vlaggetjes.

:frusty:!!!!!!
en wat beteft die andere mensen die hier weer vrolijk ligge te zeike.. >> :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha leer eerst maar een lezen onnozele imbecielen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ben jij dan?

Een grote natuurramp! :D

Waarschuw beheerder
leer jij je eerst maar eens als een vrouw te gedragen/lijken.

je lijkt net zo'n trucker met die kop.
Waarschuw beheerder
donateur
wie sieg heil roept keurt goed dat er 6.5 miljoen joden zijn vermoord
Waarschuw beheerder
donateur
wie sieg heil roept keurt goed dat er 6.5 miljoen joden zijn vermoord

Ben benieuwd of ze dat ook tegen hun opa en oma durven te zeggen :nee:

Waarschuw beheerder
Tjah.. Mensen die 'Sieg heil' roepen zijn gewoon achterlijk, dom, onnozel.. niet veel meer woorden voor..
Mja..

Waarschuw beheerder
Jaaa hitler het hun Opa's uit ligge roeien ma da snappen ze niej mongooltjes !!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
blablabla.......... :gaap:

Slotje?

Waarschuw beheerder
leer jij je eerst maar eens als een vrouw te gedragen/lijken.

je lijkt net zo'n trucker met die kop.

Lekkere manier van een discussie voeren. Je bent de zwakste schakel. :[

En even voor de opmerking dat Einstein heel slecht was op school: dat is niet waar. Einstein was juist de beste van de klas en werd er mee gepest, ook omdat ie nog eens Joods was. Stond in de Quest deze maand. ;)

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje late reactie, maarre:

Als ik in een roze leren broek zonder billen loop

8)

DAT wil ik zien :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nou liever niet
allemaal horizonvervuiling haha:d
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet erg als men Holland roept en zeker niet op n feest want dat geeft toch een machtig gevoel het is onze muziek en vind dat je daar als nederlander trots op mag zijn. Iedereen was op een gegeven moment tijdens Bass D & King Matthew Holland aan het schreeuwen en ik deed even hard mee. Vond het wel vet eigenlijk. Maar jah die gasten bij de ingang bij de trap met hun vlag met die hakenkruis vond ik n beetje triest:[ De mensen in de rij benenden waar ik bij stond waren al aan het schelden en zo. Wanneer begrijpen ze nou eindelijk dat dat niks met hardcore te maken heeft:S 60 jaar gleden was het in om dat te roepen wat hun deden maar nu dus echt niet meer:[ Optyfen:@:@:@

Waarschuw beheerder
Van dit soort dingen heb je dus altijd last van met feesten in Brabant enz

???? dat vind ik dus van feesten boven de rivieren, daar zie ik meestal veel meer vechtpartijen op feesten dan in brabant moet ik zeggen

Waarschuw beheerder

Lijkt me sterk!

en toch is het echt waar, ik liep nog bijna tegen een halkale wazi aan die extreem hoog water had:O en die stond ook op die trap te schreeuwen

pure vorm van aandachttrekkerij houden we het maar op :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DAT wil ik zien

Kan geregeld worden... Als jij voor de broek zorgt...

???? dat vind ik dus van feesten boven de rivieren, daar zie ik meestal veel meer vechtpartijen op feesten dan in brabant moet ik zeggen

Idd, boven de rivieren is de oorzaak vaak 'voetbal' of 'wazi's wegpesten' maar in de randstad wordt zoals ik ook al zei veel meer gevochten.

Begrijp me goed: het is beide erg, maar ik heb liever mensen met een andere mening om me heen(zolang ze mij met die mening niet lastig vallen), als mensen die aan het vechten zijn met Jan en alleman... Maar 't hoort beide niet thuis op een feest!

Waarschuw beheerder
donateur
Zal vragen of ik die roze leren broek zonder billen van Franzelare mag lenen :p
Waarschuw beheerder
Ik doe veel, maar ik trek voor niemand een broek aan die Franzelare gedragen heeft ;)

Waarschuw beheerder
donateur
*pruillipje*

Waarschuw beheerder
Lekkere manier van een discussie voeren. Je bent de zwakste schakel

burgelijk gelul...

tmf.nl iets voor jou?

Waarschuw beheerder
:gaap: En mensen op drugs verkloten nooit een feest he...

Beetje beu aan het geraken al die topics over rechtse mensen :s

Ieder zen gedacht en daarmee uit.
Waarschuw beheerder
Je moet ze laten weten dat ze niet welkom zijn, geen rookwaar verkopen is wel een goeie!!

Was laatst ook trots op mijn wijfie (1.58, Blanke alogtoon, met accent)
Staan we bij de PIN-automaat (in Zaandam), zij de voor ik op een afstandje. Gaan er 2 van die gasten achter haar staan (Braaf in de rij) Begint me vriendin in ene tegen die gasten: Rot op nep gabbers!, zoek maar een andere pin-automaat. Oprotten enz enz

Gasten kijken haar en elkaar vreemd aan... En lopen verder :D

Als we dit soort dingen nu allemaal doen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JOU kutvolk, met dat geschoren haar enzo!!!

ik heb mn haar dr ook afgeschoren...kan me niet herinneren dat ik jou ooit heb gesproken/gezien...dus waarom je nu weer op mij kotst?

jij bent gewoon net zo fout als die wazis die op iedereen kotsen die anders zijn dan hunzelf..

Waarschuw beheerder
hehe kan jen og wel is de verkeerde tegenkomen dat je dat ga doen :)

Waarschuw beheerder
maar jij bent geen vrouw...

jij bent een wanna be soldaat.

of word aangekeken, ach wat zielig.... hij heeft ......

Waarschuw beheerder
burgelijk gelul...

maar hij heeft wel gelijk...

en tja...dat jij jezelf verheven voelt boven de normale burgers zonder vooroordelen en ongegrond gezwam :vaag:
Waarschuw beheerder
"hehe kan jen og wel is de verkeerde tegenkomen dat je dat ga doen "

Wie? wat?

Waarschuw beheerder
ach...gewoon weer zon mannetje die achter zn pctje heel stoer is? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als we dit soort dingen nu allemaal doen ....

Denk je nu echt dat iedereen zomaar gaat weglopen dat je hun bek volscheld?

Impulze is dat op mij bedoeld ofzo?

Waarschuw beheerder
maar hij heeft wel gelijk...

zij....

heb veelal heken aan lonsdalers en mensen die ze nog verdedigen ook.
van die gasten die de gabberscene zo'n beetje verneukt hebben.
lief gedoe hier, buiten de deur zijn ze wel anders, en dan tegen mij zeggen dat ik een hekel aan iedereen heb die anders is als mij, je zit vol vooroordelen.

Waarschuw beheerder
Bierbos> als ik jouw vorige post als een dreigementje kan opvatten dan wel.... anders mag je hem links laten liggen ;)
Waarschuw beheerder
'Als we dit soort dingen nu allemaal doen ....

Denk je nu echt dat iedereen zomaar gaat weglopen dat je hun bek volscheld?'

De meeste wel en anders is het ook goed ;D Dan schijt ik de bekkies ook nog wel ff vol.

Gebeurt op feestjes wel eens dat ik langsloop en begroet word door in mijn ogen "foute gasten" (Ja ben kaal en blank), ben altijd nog verhaal wezen halen; Ken ik jou? Nee? Wat groet je me dan? Ehh.. ehh..

Ik heb in +-10 jaar tijd weinig helden er tussen gezien :P Allemaal stille mannetjes :P

Waarschuw beheerder
Waar zie jij daarin een dreigemtn in dan? Ik zei gewoon dat je met zon zakens te doen wel eens de verkeerde kan tegenkomen... Niet iedereen gaat zomaar uit de weg als ze hen uitschelden.
Waarschuw beheerder
"Ik zei gewoon dat je met zon zakens te doen wel eens de verkeerde kan tegenkomen..."

Je snapt het niet he :P

Waarschuw beheerder
Vind het alleen wel lachen dat er zoveel personen zich druk maken over dit onderwerp...

Extreem rechts maakt nu eenmaal deel uit van de maatschappij , leer ermee leven zou ik zeggen...

Vechtpartijen zullen er altijd zijn of het nu door zoals jij het zegt foute mensen gebeurd of door voetbalhools, drugsgebruikers die de weg kwijt zijn enz...

Vroeger genoeg feesjes meegemaakt die werden verziekt door ander volk dan zoals jullie zeggen wazis...

En als iedereen zwijgt op wegloopt als je zoiets zegt zoveel te beter voor jouw he :)
Waarschuw beheerder
Ik snap je niet

"En als iedereen zwijgt op wegloopt als je zoiets zegt zoveel te beter voor jouw he "

Wat wil je hier nu zeggen ?
Waarschuw beheerder
leer ermee leven zou ik zeggen...

Als hun ook met mij leren leven :P

Waarschuw beheerder
hehe dat vlaams is toch moeilijk te begrijpen he :)

Ik bedoel ermee dat die personen tegen jouw zwijgen of uitgepraat zijn dat heb jij toch geluk, dan heb jij er geen last meer van :)

Versta je het nu? :D
Waarschuw beheerder
Ik versta je nu

Ik zie het zelf meer als een normen en waarde kwestie

Hun laten direct of indirect weten dat ze wazie zijn, ik laat weten dat ik dat niets vind.

Net als iemand zijn asbak leegt op straat, dan zeg ik er ook wat van.

En wederom, als iedereen dat doet.....

Worden er weinig asbakken op straat meer geleegt en voelen wazie's zich een stuk minder welkom in de NL maatschappij :P

Waarschuw beheerder
donateur
Bierbos heb wel gelijk:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Och... is het weer zover *zucht*
De wazi kiddies komen weer iin het nieuws...

Het wordt wel weer tijd dat dezelfde manier gehanteerd wordt als op bv Mysteryland 1999 :D toen het ook stikte van de nazi`s...

1 nazi wordt vastgehouden, op de knieen... en daarna kwam iedereen om de beurt, na een lange aanloop aansprinten om hem een rotschop voor z`n bek te geven. Moet je kijken hoe snel de andere nazi`s in rook opgingen :D
Waarschuw beheerder
Bierbos is zelf alochtoon en loopt hier wazie's te verdedigen :P

Waar heeft hij dan gelijk?

Waarschuw beheerder

Jezus wat een onzin!!!!! Op de Universiteit (van Eindhoven tenminste] wordt alles geaccepteerd en luisteren er ook nog steeds studenten naar Hardcore. Een paar vrienden van me zitten op de universiteit van Tilburg ook allebei gabber geweest en gaan nog steeds naar hardcore-feestjes.

Waarschuw beheerder
Kan er wel inkomen wat je zegt maar mij stoort het niet dat zulke mensen rondlopen op party's... Ik heb namenlijk ook een politieke mening en zelf extreem... Maar als ik ga feesten dan laat ik die thuis. En ga niet liggen te zeiken tegen iedereen wat voor figuren er rondlopen op een feest :s

En sommige zijn van mening hou die wazi's buiten op feesten... Dan is mijn mening zolang die niks verkeerd doen waarom zouden ze dan moeten buitenvliegen terwijl er veel dealers op feesten liggen drugs te verkopen aan jongeren dat hun leven ernstig kan schaden of in gevaar kan brengen... Dan kan je beter die dealers erbuiten houden... Is ff mijn korte mening erop he :)

Waarschuw beheerder
hehe je verdraaid weer men mening he... Waar loop ik ze te verdedigen dan?

Eggie stoere jongen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha ik zit op de HVU maar ik ben volgens mij de enigste daar die van hardcore hou :s

Waarschuw beheerder
Extreem rechts maakt nu eenmaal deel uit van de maatschappij , leer ermee leven zou ik zeggen...

nee....elimineren uit de samenleving :yes:
gezond rechts mag...maar hersenloos rechts...:no:
Vechtpartijen zullen er altijd zijn of het nu door zoals jij het zegt foute mensen gebeurd of door voetbalhools, drugsgebruikers die de weg kwijt zijn enz...

en dus maar accepteren?

aanpakken die zooi...
ons mooie land moet beschermd worden tegen al die lui die onze mooie wetten niet respecteren...datzelfde geldt ook voor die wazis...en maar van nederland houden...maar wel schijt hebben aan de wetten die ons mooie land heeft gemaakt tot wat het is :no: hoezo tegenstrijdig :vaag:

ok, ik heb dan misschien een mening die niet door iedereen gedeeld wordt...ik weet tenmisnste waarom ik een bepaalde mening heb :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Iedereen zn eigen politieke voorkeur...niks mis mee maar kom idd niet een feest verkloten.Voor mij mag je Adolf fanaat zijn compleet met snorretje zolang je je maar op een feest gedraagt en dat houd dus ook in dat je je bij de ingang gedraagd en als je t niet bevalt dan ga je maar naar free fight gala.

Nog wat over die zng wazi s...hoe komt t toch dat elke keer als ik zo groepje tegenkom en ik ga er expres tussen in staan dat ze me niet durven uit te schelden of aan te raken?Ik vind t wel grappig...op Hellraiser werd ik door een groepje wazi s gecoplimenteerd op mn tattooages:D en gaven me een hand.Tja als zij zich zo gedragen op een feest dan moet dat kunnen...maar politieke uitingen of t nou rechts of links is moeten gewoon wegblijven van een feest:)

Waarschuw beheerder
Wat is hersenloos rechts dan volgens jouw?

Elimineren uit de samenleving? haha jij maakt zeker een grap ;) Zal niet verminderen hoor extreem rechts, zal alleen maar in stijgende lijn gaan ;) Kijk maar naar je buurlanden en Nederland komt dat ook nog wel (kwa politiek dan).

Ik zeg niet dat je vechtpartijen met accepeteren op feesten maar ik zeg alleen maar dat je dat probleem altijd zal hebben.

En wie respecteerd de wetten van je mooi landje 100% dan... Niemand dacht ik toch.
Waarschuw beheerder
... Waar loop ik ze te verdedigen dan?...
Dat was meer een geiltje :D

Je loopt wel een beetje de devil advocate te spelen :D

-
En sommige zijn van mening hou die wazi's buiten op feesten... Dan is mijn mening zolang die niks verkeerd doen waarom zouden ze dan moeten buitenvliegen terwijl er veel dealers op feesten liggen drugs te verkopen aan jongeren dat hun leven ernstig kan schaden of in gevaar kan brengen... Dan kan je beter die dealers erbuiten houden... Is ff mijn korte mening erop he
-

In jou ogen doen ze niets verkeerd, in mijn ogen lopen ze te stoken met hun aanwezigheid/uitstraling.
Die dealers moet je meestal zoeken, hun staan in me weg :P

Waarschuw beheerder
heb veelal heken aan lonsdalers en mensen die ze nog verdedigen ook.

en ik heb een hekel aan mensen die waterstofbommen propaganderen...daarmee zeg je eigenlijk dat heroshima goed was :/

get the point...

Waarschuw beheerder
hehe Ik heb ook een extreem rechtse mening, sta ook vol tattoo's ben ik dan een stoker voor jouw :D

Maar ben gaan wazi he want draag geen Lonsdale whehe :p

Waarschuw beheerder
Haha ik zit op de HVU maar ik ben volgens mij de enigste daar die van hardcore hou

Ja maar het wordt toch gewoon geaccepteerd enzo? Bij ons wel iig. Lopen zoveel verschillende mensen rond, nog het minste van die corpsballen eigenlijk

Waarschuw beheerder
bierboss> extreem rechts heeft alles te maken met kleurtjes etc...gezond rechts gaat er dieper op in....

Waarschuw beheerder
hehe Ik heb ook een extreem rechtse mening

noem eens een paar standpunten dan?

vb: ben je tegen alles wat een kleurtje heeft?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lees hoer weer veel dingen waarvan ik denk,
weten ze nou echt niet beter :vaag:
Maarja't is toch altyd weer dezelfde discussie...

Maar sinds wanneer hebben bombers en camo pants wat met racisme te maken?
Ik heb zelf ook een camouflage broek, maar ben echt 100 % anti wazi.

Vind het maar net goed dat ze opgepakt zijn,
alsof het imago van "gabber" nog niet soecht genoeg was...
Maarja zal die mensen nooit begrijpen :no:
Waarschuw beheerder
Bobje 14 maart 2005 15:00
maar het is toch typisch dat je op de universiteit geen wazi tegen komt

Lul niet zo slap zeg! :D Ooit wel eens een Universiteit van binnen gezien? Praat niet zo generaliserend man.

Hardcore en opleidingsniveau zijn juist WEL aan elkaar gekoppeld. Die scene is ontstaan in de havens van Rotterdam. Het was een muziekstroming waar de werkende jongeren zich op uit konden leven. Het was een soort afzetten tegen de maatschappij, tegen de mellow muziek, tegen het slappe beleid.

Pas toen hardcore groot en bekend werd kreeg je die pubertjes, die sowieso al een hekel hebben aan alles, op zoek zijn naar een identiteit en elkaar allemaal nahuppelen, die het gingen lopen verzieken.

De reden dat je dat soort zaken op een Universiteit veel minder ziet is wellicht omdat mensen daar wat verder kijken dan hun neus lang is en omdat er sowieso minder onvrede heerst. Als je kunt studeren en je kunt een goede baan krijgen waarom zou je je dan druk lopen maken?

Dat is het domme. Degenen die de grootste hekel aan die buitenlanders hebben zijn ZELF degenen die ons belastingcenten kosten. Dat zijn de lui die op een bierkrat in een achterstandswijk wonen en i.p.v. daar wat aan proberen te doen door zichzelf bij te scholen zoeken ze een zondebok en dat zijn nu de Marokkanen.

Is het erg ofzo om te zeggen dat op hardcoremuziek meer lager opgeleiden en werkende jongeren luisteren? Het IS gewoon zo. Ga het maar onderzoeken. Het is OOK zo dat binnen de hardcorescene meer dan binnen elke andere housescene racisten rondlopen en wazi's. Wat dus gelijk verband houdt met dat opleidingsniveau en leeftijd want je hoeft maar een dagje PF af te struinen om te weten dat de gemiddelde wazi 17 jaar is, nog niet eens MAG stemmen, lelijk is en zo laag of helemaal niet is opguhleit dat ie zuh eiguh taawl niet eens kan sgrijvuh.

Maar goed, dat maakt niet ALLE hardcoreliefhebbers laag opgeleid of racist.

Een stel rotte Marokkaantjes maakt niet dat ALLE buitenlanders verrot zijn.

En niet ALLE studenten zijn corpsbal.

Hret is altijd zo dat de excessen meer opvallen, daarom heen zitten hele groepen "nprmale" mensen waar je geen last van hebt.

Sim-pel.

Waarschuw beheerder
Dat is het domme. Degenen die de grootste hekel aan die buitenlanders hebben zijn ZELF degenen die ons belastingcenten kosten. Dat zijn de lui die op een bierkrat in een achterstandswijk wonen en i.p.v. daar wat aan proberen te doen door zichzelf bij te scholen zoeken ze een zondebok en dat zijn nu de Marokkanen.

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
dat de gemiddelde wazi 17 jaar is, nog niet eens MAG stemmen, lelijk is en zo laag of helemaal niet is opguhleit dat ie zuh eiguh taawl niet eens kan sgrijvuh.

8)

he sjaak, had ik vandaag al gezegd dat je geil, mooi, lief en geweldig bent ? :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
---
ehe Ik heb ook een extreem rechtse mening, sta ook vol tattoo's ben ik dan een stoker voor jouw

Maar ben gaan wazi he want draag geen Lonsdale whehe
--

Ik heb zelf ook de nodige tattoo's waaronder een NL leeuw, zie ff niet wat dat er mee te maken heb.

Nee je bent geen stoker voor mij, maar gewoon een domme belg ;D
Waarschuw beheerder
Dat zijn nou echt van die mensen die je feest kunnen verpesten:devil: Nooit meer laten vrijkomen denk ik dan :jaja:
Waarschuw beheerder
Maar ben gaan wazi he want draag geen Lonsdale whehe
--

Voor mij is trouwens wazie/nazie/extreem rechts 1 pot nat

Tis maar hoe je het noemen wilt ;D

Waarschuw beheerder
stond op outblast ook wel een malloot met een blousje met ijzeren kruizen... Zulk volk kan je toch niet helemaal van feesten weren...

zoals al eerder gezegt; leer er mee leven:yes:
Waarschuw beheerder
Trieste gasten, liepen overigens ook best veel mensen met verkeerde ideeen rond op het feest zelf, opvallend dat de meeste rond de 17 waren en bij Catscan zich al dood schrokken toen ze echte hardcore hoorde.....
Waarschuw beheerder
politiek en feesten??? :no:
Waarschuw beheerder
Leer de mee leven is zoeen kutopmerking

Leer er maar mee leven dat er altijd mensen tegen blijven

Leer er maar mee leven dat extreem rechts kansloos is en zijn eigenondergang WEER tegemoet gaat
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens, vogens mij hebbe die hitler en zijn volgelingen alleen dood en verderf gezaaid. plus ons mooie landje (en vele andere) totaal de vernieling in geholpen. hoe kun je nu zoiets steunen???? gelukkig weten we hoe het met die gasten is afgelopen!!!
Waarschuw beheerder
Typisch weer.....ken een van die jongens toevallig en een ding is zeker, dat ze absoluut niet van plan waren om naar outblast te gaan dus weer allemaal bullshit over hardcorepartys of wat dan ook.. sluiten!!

Waarschuw beheerder
Dit zijn nou echt weer opmerkingen van mensen met stomme vooroordelen. De kleding waar jullie het steeds over hebben, worden voornamelijk gedragen als uiting voor de muziek. En dat een paar van de mensen met deze kledingstijl zulke leuzen roepen, en vlaggen dragen etc. Dan hoeft toch niet iedereen dat te doen, die met zulke kleding aan loopt? Er zijn ook mensen in "normale" kleding die zoiets roepen. Ze trekken gewoon zulke kleding aan, omdat dat in het verleden een betekenis had. En daar wordt nu iedereen op aan gekeken die zoiets draagt.

BULLSHIT!!!

Waarschuw beheerder
je valt natuurlijk al veel meer op als je met zo'n groepje loopt als je je eigen dan ook nog eens gaat misdragen wordt je ook al een stuk sneller opgepakt. bier drinken moet kunnen maar geschreeuw erbij (ongeacht welke uitspraken dan ook) moet je dan niet doen
Waarschuw beheerder
En dat een paar van de mensen met deze kledingstijl zulke leuzen roepen, en vlaggen dragen etc. Dan hoeft toch niet iedereen dat te doen, die met zulke kleding aan loopt? Er zijn ook mensen in "normale" kleding die zoiets roepen. Ze trekken gewoon zulke kleding aan, omdat dat in het verleden een betekenis had. En daar wordt nu iedereen op aan gekeken die zoiets draagt.
-----------------------------
Jij wint de prijs voor het punt missen :D

Ik zie mezelf en andere juist weinig over kleding zeggen.
Gaat om je uitstraling. En het RECHTSE gedrag, daarbij maakt het idd niet uit wat ze aan hebben.Maar het blijft een punt dat rechts een favo kledingstijl heb. Kom nou niet naief met niet iedereen bla die bla.

Het is net als in een Ajax-shirt gaan lopen als je feyenoorder bent.
Waarschuw beheerder
donateur
Dit doet me denken aan die hoeren die koninginnedag afgelopen jaar verziekt hebben! Losers!

Volgens mij was het de regen die het verziekte.

Ik heb gehoord van iemand dat ik ze ken, weet het niet zeker maar zou best kunnen en als hun dat zijn waren ze denk ik niet op weg naar Outblast.

Voor alle duidelijkheid ik ben er geen van hun.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De politie verzamelde daar rond drie uur met flink wat agenten, waarna de eerste arrestaties volgden.

De elf mannen en vier vrouwen zijn zes uur lang vastgehouden

Had ze dan vastgehouden tot Outblast was afgelopen.
Waarschuw beheerder
donateur

Als het de mensen zijn die ik denk dat ze zijn dan waren het zeker geen gabbers en dat vinden ze zelf ook.

Had ze dan vastgehouden tot Outblast was afgelopen.

Ik zei al; vlogens mij waren ze niet op weg naar Outblast.

Ik probeer het niet goed te praten maar mensen gaan meteen dingen denken en oordeelen zonder dat ze weten wat er was gebeurt, wie het zijn en wat ze van plan waren.

Waarschuw beheerder
in plaats van dat je van dat feest gaat genieten gaan ze de boel verzieken :S zielig
Waarschuw beheerder
donateur
in plaats van dat je van dat feest gaat genieten gaan ze de boel verzieken :szielig
Dit is nou precies wat ik bedoel met:
mensen gaan meteen dingen denken en oordeelen zonder dat ze weten wat er was gebeurt, wie het zijn en wat ze van plan waren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wel typisch elke x als er een hardcore feest is en je loopt 's middags in eindhoven...
Eén grote nazi benden :@

Dat is ook met MOH int beursgebouw elk jaar hetzelfde :s

Zie je al die wannabe landmacht figuren :D Clowns wel te verstaan :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Het is altijd wel drama hier in de omgeving ja. Maar zit sowieso veel extreemrechts en wannabee-nepextreemrechts hier in de regio.

Driehoekje Eindhoven-Venlo-Nijmegen zeg maar. Vooral in die dorpjes. Is ook niet zoveel te beleven dus dan krijg je dat meeloopgedrag. Zijn over het algemeen allemaal kleine kotertjes die alleen een grote muil hebben als ze met een groep zijn.

Tja we hebben ook zoooooo'n enorme problemen in Eindhoven....:D Haha fuck it zeg, het is hier gewoon ook een groot dorp hoor, het valt allemaal wel mee. Laat staan in die kutdorpen in Limburg. Ik spreek uit ervaring.

Piep-Venlo: Wat loop je het nu voor die gasten op te nemen? Jezus ik word ZO moe van dat ontkenningsgedrag altijd.

Kom op zeg, open your eyes ofzo. Er zit gewoon veel uitschot in de gabberscene, meer dan in andere scenes. Rechts extremisme leeft veel meer en dat heeft veel te maken met de jonge leeftijd (omdat hardcore een stroming is die erg extreem is en dat trekt jongeren nu eenmaal omdat ze nog een identiteit aan het ontwikkelen zijn en het is een muziekstijl die van origine altijd vaker werkenden en lager opgelieden heeft aangetrokken. En daar leeft onvrede sowieso veel meer.

JA het is ook een feit dat velen van die lui Lonsdale dragen met een reden.

Steek je kop toch eens niet zo in het zand man. Jullie hebben dr toch ook allemaal een hekel aan als mensen zogenaamd ontkennen at er problemen zijn met groepen Marokkaanse jongeren? Jullie vinden toch ook dat de rest van hun groep de veranwtoordelijkheid op zich moet nemen en moet laten zien dat ze anders zijn?

Als jij dan ECHT zo anders bent en niet zo'n meeblatend kutschaap, dan laat je je Lonsdale in de kast, veroordeel je dit soort gedrag en geef je iemand die als een mongool met een keltisch kruis om zn nek Sieg Heil staat te roepen direct aan bij de beveiliging.

Zal ik eens wat zeggen? Ik luister ook al 10 jaar hardcore en IK voel me niet gediscrimineerd of verkeerd beoordeeld. Ik heb me altijd normaal gedragen en dit soort gedrag veroordeeld. Dat maakt dat ik me ook niet aangesproken voel als het over Lonsdale of wat dan ook gaat. Heel simpel, als racisten in een keer G-Sus gaan dragen koop ik toch fijn wat anders, boeiend. Typisch toch dat iedereen die zo denkt als ik zich ook niet voortdurend loopt te verdedigen. Want het zijn degenen die dat WEL doen die juist continu voldoen aan dat stereotype wazibeeld.

En ja, hardcore is ermee besmet geraakt en dara komt het toch niet meer vanaf. Dat is al erg genoeg maar het enige wat je kan doen is niet lopen janken en zorgen dat je er niet aan meedoet. Simpel hoor.

Waarschuw beheerder
*zucht*

Waarschuw beheerder
zucht!!!!Erg mee eens Sniffle,al dat gedoe om 1 ding wat we allemaal willen,HARDCORE:BOUNCE:
En dan van die mafkezen die het verzieken!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lul es niet zo dom... waren jullie er bij??? hebben jullie vast gezeten??? nee ... gellof niet alles wat de media schrijft IK WAS NIET VAN PLAN OM TE GAAN HAKKEN HOOR DAAR DOE IK NIET AAN

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niemand van de opgepakte mensen was van plan om te gaan hakken op die zinloze muziek van jullie, aan een klapkaken parade doen wij niet mee... dus dit toppic gaat helmaal nergens over...

Waarschuw beheerder
:-) hihihihhihihiihihhihih
Waarschuw beheerder
ANTI GABBERS 15 maart 2005 00:55
niemand van de opgepakte mensen was van plan om te gaan hakken op die zinloze muziek van jullie, aan een klapkaken parade doen wij niet mee... dus dit toppic gaat helmaal nergens over...

Aha. Het was te verwachten dat minstens een van de stoere droeftoeterbrigade een PF profiel zou hebben en zich zou melden.

Dus jij komt hier apetrots vertellen dat JIJ een van die randdebieltjes was die een beetje provocerend stond te doen?

:D :D :D

Geweldig!

De imbeciel heeft er nog een mooi fotoverslagje van gemaakt ook!

Gast, aan je kop te zien heb je heel erg klem gezeten in je moeders pruim ofzo...laten we het er maar op houden dat je zuurstofgebrek hebt opgelopen ofzo. Kan me trouwens wel voostellen dat je met zo'n kuthoofd je maar aansluit bij een groepje andere nerds waarmee je samen stoer kan doen. Zijn verder vrij weinig mogelijkheden voor je vrees ik.

Wat doe jij noou zo in het dagelijks leven gastje? Een ebetje op je bierkratje hangen heel de dag? School nog nooit van binnen gezien of wel? :D

Alleen al vanwege nerds als jij moet PF ECHT eens IP-bans gaan invoeren.

Goeiendagg zeg wat ben jij een enorme hersenloze klotedrol. Ik kan er niks anders van maken!

** foto verwijderd **

** foto verwijderd **

Jullie hebben alle vooroordelen weer lekker bevestigd met zn allen.

Dom, nog dommer en vooral HEEL erg lelijk.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Whahahhaha ze boezemen wel angst in moet ik eerlijk zeggen.

Vooral die 5 Jongens op die laatse foto zijn geweldig :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad Rafa.

Godver ze zien eruit alsof ze heel hun broek volgescheten hebben man!

Joah man ich kom oet eind om Limburgs durpke end veer hebbe wel eine negur ins ons durp woene! En deej hed wel unne boan end veer kriege niks en veer zien nog wel zoe hoeg opgelied!

Wat doen die lui op straat? Moeten ze niet werken? Ons land mee opbouwen?

[img width=600 height=451]http://groups.msn.com/_Secure/0SAAvA9EUKdttTPwMidA6snkWyHazhW1bgq0wzf6naeTBoIO!8yoaJnDE5*D2fNXlN28SNHaG*INPz*HQ9ZtbMbb*ZV0odMwFteVfDALN8uc4AAAAynKFAg/DSCF0022.JPG?dc=4675513932373965894[/img]

Agossie wat schattig. Het Ronald McDonald vlaggetje vast niet meegenomen he? Nee want jullie willen natuurlijk alleen Nederlandsevlaggetjes.

Weten jullie wat jullie met jullie lelijke Limburgse rotkoppen eens zouden moeten doen? Heel stoer met zn allen de Bijlmer inlopen en dan hetzelfde geintje uithalen.

Echt veel indruk maak je niet op een zaterdag in Eindhoven waar alleen maar huismoeders met kinderen rondlopen hoor.

Kneuzen. Ongelofelijk zeg!

Ban zal vast niet lang meer op zich laten wachten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja maar de foto's hebben niks te maken met de arrestaties in eindhoven he:S vraag me af waar jij dat van daan haalt je moet niet altijd zelf de stoere jongen proberen te zijn...
en schelden doet mij geen pijn grote vent ga je me nu verbannen schrik schrik
NOGMAALS DE GEARESTEERDEN WAREN NIET IN EINDHOVEN OM TE HAKKEN MAAR OM GABBERS IN MEKAAR TE BEUKEN, EN DAAR MEE BEDOEL IK STOERE DRUGS GEBRUIKERS DIE MET ALLERLEI SYMBOLEN RONDLOPEN WAAR ZE GEEN HOL VAN SNAPPEN
maar jullie denken maar wat je wil... kom de volgende keer ook naar eindhoven zou ik zeggen kan je es laten zie waar je grote internet mond dan is
Waarschuw beheerder
ANTI GABBERS 15 maart 2005 01:25
tja maar de foto's hebben niks te maken met de arrestaties in eindhoven he vraag me af waar jij dat van daan haalt je moet niet altijd zelf de stoere jongen proberen te zijn...
en schelden doet mij geen pijn grote vent ga je me nu verbannen schrik schrik
NOGMAALS DE GEARESTEERDEN WAREN NIET IN EINDHOVEN OM TE HAKKEN MAAR OM GABBERS IN MEKAAR TE BEUKEN, EN DAAR MEE BEDOEL IK STOERE DRUGS GEBRUIKERS DIE MET ALLERLEI SYMBOLEN RONDLOPEN WAAR ZE GEEN HOL VAN SNAPPEN
maar jullie denken maar wat je wil... kom de volgende keer ook naar eindhoven zou ik zeggen kan je es laten zie waar je grote internet mond dan is

Zeg gast, wrijf eerst de stront eens uit je ogen. Als je in mij een vent ziet ben je niet alleen dom maar ook nog blind.

Verder verban ik helemaal niemand, dat doen de PF-medewerkers wel. (l)

Enne...naar Eindhoven komen? Ik woon hier droeftoeter. Je hebt echt moeite met lezen he?

Ik kom met plezier een keer langs op een van jullie meetings. Lijkt me enorm gezellig. Kan ik jullie gelijk wat kledingadvies geven. (l)

En gabbers in elkaar beuken die drugs gebruiken? Jongen heb je ook op een of andere website gelezen dat neonazi's alleen maar bier drinken en geen drugs gebruiken? Er gaan per jaar altijd nog HEEL wat meer mensen kapot aan alcohol dan aan drugs hoor.

Maar goed, dat moet jou onderhand al duidelijk zijn, de Heineken heeft je spaarzame hersencelletjes al weggevreten.

Echt jullie stellen NIKS voor. Stelletje verjaarde Janmaatjes. Ga een baan zoeken, een opleiding volgen, maak jezelf alsjeblieft ergens nuttig mee want het enige wat je nu bereikt is dat mensen hun broek volzeiken door jullie sneue gedrag.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ik ook :S
gaap gaap ga ergens anders de internet slet uithangen en doe es normaal... mja ik word toch weer verbanne want jullie zijn allemaal zo braaf ik heb mijn zegje gedaan t gaat niet om gabbers maar om andere mensen, mensen waar JIJ voor aan de kant gaat als je ons tegen komt
Waarschuw beheerder
ANTI GABBERS 15 maart 2005 01:30
ja ik ook
gaap gaap ga ergens anders de internet slet uithangen en doe es normaal... mja ik word toch weer verbanne want jullie zijn allemaal zo braaf ik heb mijn zegje gedaan t gaat niet om gabbers maar om andere mensen, mensen waar JIJ voor aan de kant gaat als je ons tegen komt

Liever een internetslet dan een hersenloze amoebe.

En ik aan de kant gaan? Voor JULLIE? Haha de enige manier waarop ik voor jullie uitwijk is omdat ik over de grond ga rollen van het lachen. :D

Hou je grote smoel en je bedreigingen maar voor je want dat zegt me helemaal NIETS.

Trouwens wel echt je doel bereikt he? Je wilt gabbers in elkaar gaan beuken en hoe eindig je? Met een McDonalds vlaggetje op het bureau...om daarna afgeschilderd te worden als PRECIES datgene waar je zo'n hekel aan hebt...een gabber!

Hele zinvolle actie geweest dus.

Gast, die skins die hier zitten he, die KOTSEN op koters zoals jullie, dat weet ik wel zeker. Jullie zijn geen HAAR beter dan die kutwazi'tjes waar je zo'n hekel aan hebt.

Stelletje nepperds. Get a life zeg.
Waarschuw beheerder
Als je nou ECHT lef hebt he...

Dan ga je zo door Amsterdam heen lopen!

** foto verwijderd op verzoek geportretteerde **

:D :D :D
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat vinden jullie allemaal zo stoer he verwijzen naar t internet... je denkt dat je heel wat bent... maar is goed dan kom je maar es kijken hoe het er in t echt aan toe gaat... meen je ik ga me de moeite nemen om jou profiel te openen en te lezen waar je woont???
nee sorry da gaat me te ver whehehe
Er gaan per jaar altijd nog HEEL wat meer mensen kapot aan alcohol dan aan drugs hoor.
zeg je als je dan toch zo van plaatjes linken houd dan kan je ook t plaatje BIER NEE DRUGS NEE linken
maar ik ga maar es naar bed aangezien ik wel n leven heb.. en morgen moet werken...
gegroet en lul maar wat je wil

Waarschuw beheerder
jezus man wat n sick fucks lopen er tegenwoordig toch rond op hardcorefeesten. ligt t aan mij of worden de feesten de laatste tijd nog vaker verziekt dan n jaar geleden ofzo? echt t verstand van n varken die kutwazis...

Waarschuw beheerder
donateur
altijd weer zeiken die luitjes hier pfff
das het enige wat ze hier kennen
:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jezus man wat n sick fucks lopen er tegenwoordig toch rond op hardcorefeesten. ligt t aan mij of worden de feesten de laatste tijd nog vaker verziekt dan n jaar geleden ofzo? echt t verstand van n varken die kutwazis...

nee jij dan je kan niet lezen of zo??? WIJ GAAN NOOIT NAAR HARDCORE FEESTEN
Waarschuw beheerder
Je had mn profiel niet hoeven openen om te zien waar ik woonde hoor, dat kon je uit de eerste reply al opmaken.

En ook geen bier? Nou dan blijven dr weinig excuses over voor waarom je zo geworden bent.

Luister gast, we leven in een vrij land en je mag je eigen mening hebben. No problem.

Maar we leven hier ook met een Grondwet. Everybody's equal. Als jij jezelf meer voelt dan iemand met een kleurtje, iemand die dope gebruikt of iemand die naar hardcore luistert, wat doe je dan in dit land?

Als jij zo trots bent op Nederland, waarom ga je dan keihard tegen het rechtssysteem in en ga je geweld gebruiken om anderen jouw zogenaamde normen en waarden op te leggen?

Als jij zo nodig wilt dat anderen zich aanpassen doe dat dan godverdomme zelf ook man. We leven inmiddels in een beschaving, jullie gedragen je goddomme als Hitlerjugend zeg.

Donder op naar Stormfront. ga dar zitten kankeren op al het leed in Nederland. Als je antigabber bent heb je geen FUCK te zoeken op PF. Echt GEEN FUCK!!!!

Fijn dat je nog werkt. Dat valt me dan weer van je mee. Ik blijf nog lekker even wakker. Sommige mensne die ene leven hebben hebben ook wel eens een dagje vrij namelijk. ;)

Welterusten, het was me een waar genoegen! (l)

Waarschuw beheerder
nee jij dan je kan niet lezen of zo??? WIJ GAAN NOOIT NAAR HARDCORE FEESTEN

whaha dus jij voelt je aangesproken als k t over sick fucks en kutwazis met t verstand van n varken heb?! :S :D:x whahaha

t was gewoon even n opmerking na t lezen van de text van de topicopener...
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
D@rkCoreQueeNie 15 maart 2005 01:42

donateur! altijd weer zeiken die luitjes hier pfff
das het enige wat ze hier kennen

Dan k*nker jij toch ook lekker een tyfuseind op kuttweety!

Soms vriendjes met de luitjes in kwestie?

Dit soort shit hoeven we hier niet op PF nee. Echt, begin een eigen site, wat doen jullie hier met zn allen?
Waarschuw beheerder
GIO 15 maart 2005 01:48
whaha dus jij voelt je aangesproken als k t over sick fucks en kutwazis met t verstand van n varken heb?! whahaha

t was gewoon even n opmerking na t lezen van de text van de topicopener...

Als je nou eens even de laatste replies leest snap je dat deze gast JUIST aan het duidelijk maken is dat de media verkeerd zat. Dat ze namlijk JUIST gabbers in elkar kwamen beuken.

En nu uiteindelijk de boel alleen maar erger gemaakt heeft want nu denken ze allemala dat hij een gabber is.

En heeft de hardcorescene dr weer het zoveelste gevalletje bij waardoor ze in een slecht daglicht komente staan.

Waarschuw beheerder
donateur
hey antigabber probeer dat maar es uit te leggen
dat snappen ze hier niet gozer
wat je ook doe of zeg
ken beter tegen de muur praten :yes:
echt moedeloos van die luitjes
die het altijd beter weten :yes:
Waarschuw beheerder
Nou Tweety has left the building dan lijkt me.

Aangezien je ws. zelf de 15-jaar-grens nog niet gepasserd bent (want al die snotneuzen vullen in dat ze 104 ofzo zijn :D ) hoor je hier uberhaupt niet thuis joh.

Ga vrolijk op een andere site je beklag doen over PF. Er bestaat zelfs een hele mooie anti PF site.

Daar pas je dan toch prima thuis?

Overigens denk ik dat Anit Gabber nou NET een pleurishekel heeft aan wijven zoals jij. Want jij houdt van gabber. En hij heeft daar een hekel aan.

Dusse...ga ergens anders huilen joh. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
discussie is goed...
eindhovense kranten hadden t goed, limburgse kranten kwamen met verkeerde berichten.
tja wat wil ik nog zeggen, ik heb mijn zegje gedaan.. de media moet niet alles verdraaien, en de echte rede vermelden waaarom we gearesteerd zijn
Waarschuw beheerder
Ik snap er effe helemaal niks van. Waarom wil je nou precies gabbers in elkaar beuken ? Omdat ze drugs gebruiken ? En wat bedoel je met 'symbolen die ze niet begrijpen' ? Racistische symbolen ? Maar jullie riepen toch zelf racistische leuzen ? Snap er helemaal niks van :-S
Waarschuw beheerder
wat ik niet snap...

er wonen gigantisch veel wazi's in limburg en omstreken... als je zo anti gabber ben... ga dan gewoon een of ander dorp in daaro...

wazi's maken jullie "scene" kapot en bezorgen jullie een slechtere naam dan gabbers...

dus je kan beter je naam in anti wazi veranderen dan anti gabbers...
Waarschuw beheerder
En Jacky, wat ben je toch sexy als je kwaad bent (L)

Waarschuw beheerder
donateur
nou hoop dat ze hier dan
ook weer kennen slapen dan wehehe:d
ik weet niet lees nooit geen kranten
lees hier de forums en ben in no time
op de hoogte :yes:
Waarschuw beheerder
gabbers kleden zich niet als jullie... wazi's doen dat EN DAT ZIJN GEEN GABBERS

zucht...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
t gros van de gabbers draagt l-dale waar komt dat van af dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ANTI GABBERS 15 maart 2005 01:57
Blabla...Samen met vijf kameraden namen wij de trein naar Eindhoven en onderweg nuttigden we bier en luisterden naar de radio die een kameraad had meegenomen...blabla

Zo hoezo jezelf tegenspreken?

Je zegt net dat ik je plaatje NEE bier en NEE drugs moet linken...maar je hebt wel vrolijk zitten zuipen in de trein. :D

En wat kom je hier in NEDERLAND je Duitslandlied zingen?

Ga daar mensen irriteren.

En jank niet zo over de politie. Je wilt toch ook dat ze een Marokkaan die iets doet wat tegen de wet is zo snel mogelijkhet land uitdonderen? Als jij wilt dat de orde in dit land gehandhaafd blijft hou je dan zelf ook aan de regels en ga niet lopen janken dat je een uur niks kan vreten zeg.

All Cops Are Bastards...pfff gast je moet niet zoveel televisie kijken. Daarbij zijn coppers over het algemeen eerder rechts dan links hoor, dus dat gejank over je hele set-up gaat ook niet op.

Overigens...

Ooit geweten dat het woord "gabber" niets andersbetekent dan...

Kameraad?

Wij kwamen absoluut niet voor het bezoeken van het 'gabber-feest' in Eindhoven en ik irriteer mij mateloos vanwege het feit dat wij als deze mongolische en zwakbegaafde gabbers worden omschreven

En jij bent niet zwakbegaafd? Schrijf je betoog dan GOED! Het is MONOLOïDE, niet mongoloisch. Had wel verwacht dat je dat toch wel zou weten!!! :D
Waarschuw beheerder
Wij distaniëren ons van het hele gebeuren rondom hardcore en gabbers

Tip: gebruik geen moeilijke woorden waarvan je niet weet hoe je ze moet schrijven als je serieus genomen wilt worden
Waarschuw beheerder
ik heb et niet over lonsdale

ik heb het over opgerolde broeken, bretels, witte veters, bombers met logo's enz enz

gabbers dragen zulke dingen niet.... wazi's wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Overigens...

Kameraad?

OVERIGENS OOIT GEWETEN WAAR T WOORD GABBER VANDAAN KOMT???
juist t is n joods woord
begint t anti gabber kwartje al n beetje door de zakken
Waarschuw beheerder
ANTI GABBERS 15 maart 2005 02:02
ow elke gabber draagt l-dale waar komt dat van af dan?

Gast, degenen die naar hardcore luisteren omdat het ze om de MUZIEK gaat...die vorlijk staan te feesten met zwart, wit en bruin...degenen die een hekel hebben aan racisme enzo...

Die dragen ECHT geen Lonsdale hoor.

Deghenen waar jij zo'n hekel aan hebt zijn geen gabbers. Dat noemen we wazi's. Of zwabbers. Wat jij wilt.

Ik ben van binnen gabber ja. Zie ik eruit als iemand die rondloopt met keltische kruizen en zogenaamd probeert de neonazi uit te hangen?

Niet echt. Toch haat je me zoals ik begrijp. En niet omdat ik geen racist ben, maar omdat ik een gabber ben.

Je spreekt jezelf echt tegen.

Dat je een hekel hebt aan wazi's snap ik. Dat je dat wilt gan oplossen met geweld snap ik NIET.

En dat jij nu denkt dat JIJ verheven bent omdat je geen wazi bent maar een zogenaamde NAZI...dat maakt je in mijn ogen echt niet beter.

Ik KOTS op zowel wazi's als nazi's. De wazi's omdat ze de hardcoescene naar de klote helpen en de nazi's omdat ze denken at ze met hun zogenaamde Arische bloed beter zijn dan een ander.
Waarschuw beheerder
overigens heb ik er niks op tegen als nazi's, wazi's inmekaar meppen b)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb et niet over lonsdale

ik heb het over opgerolde broeken, bretels, witte veters, bombers met logo's enz enz

===========================================
weet je het zeker rollemans???
op ieder feest word het onderhand
verboden dus ga een beetje moeilijk he
maar wat er hier ook gezegd word
jij ben een van de velen die
iedere keer maar weer luitjes in hokje
plaats pffffff :no:
zit je nu bij antigabbers te slijmen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes: ik slijm graag :yes:

wazi's bezorgen gabbers een slechte naam

en skinheads of nazi's ook een slechte naam

logisch toch :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ANTI GABBERS 15 maart 2005 02:07
Overigens...

Kameraad?

OVERIGENS OOIT GEWETEN WAAR T WOORD GABBER VANDAAN KOMT???
juist t is n joods woord
begint t anti gabber kwartje al n beetje door de zakken

Sorry, mijn kwartjes VALLEN meestal, ik heb ze nog niet vaak door voelen zakken.

Enne...dat kwartje was al gevallen toen ik je eerste reply las. Daar had je je hele betoog niet voor hoeven houden.

Jij bent gewoon een gast die in 1943 had moeten vechten aan Hitlers kant.

Had je lekker Joden kunnen kapotmaken.

In Nederland echter zou je zijn uitgekotst en dat gebeurt dan ook. Want niemand zit hier te wachten op een stelletje NSBers die liedjes gaan zingen over Duitsland. Evenmin op mensen die een hekel hebben an Joden (vrijheid van godsdienst remember?).

Vrijheid van meningsuiting is ok, mits dat niet uitmondt in rcisme of antisemitisme en zo te zien weet jij niet zo heel goed die grens te trekken.

Jongen, extreemrechts is NIKS in Nederland. Jullie zullen altijd een groepje lelijke gefrustreerde outsiders blijven. Net als die KuKluxKlanners. Beetje brullen, bier zuipen en steun trekken (want dat is wat de meesten doen). En dan ben je straks 80 en ga je kapot en heb je gewoon geen ene FUCK bereikt.
Waarschuw beheerder
rollie 50% of E(')de DJ Team 15 maart 2005 02:11
ik slijm graag

wazi's bezorgen gabbers een slechte naam

en skinheads of nazi's ook een slechte naam

logisch toch

%) %) %) Jezus Rollie, echt...hwat een ongelofelijk dom gelul zeg!

Jij gaat hier effe openlijk lopen verkondigen dat je nazisme prima vindt. Ze mogen zelfs de regels overtreden en wazi's in elkaar gaan meppen.

Het was dat rechtsextremisme wat destijds de hardcorescene verneukt heeft hoor. Je ziet het nu ook weer, ZIJ bezorgen de hardcorescene net zo goed een slechte naam.

Wazi's, nazi's...

Het maakt allemaal geen FUCK uit.

Extreem links, extreem rechts, politiek en muziek hebben geen FUCK met elkaar te maken. iedereen die zn politieke mening wilt lopen verkondigen op een feest moet gewoon ophoeren!!!
Waarschuw beheerder
waarom woon je eigenlijk in nederland.... als je een nazi bent

zijn van die dingen die ik niet begrijp :S

Waarschuw beheerder
nou ok ik heb t topic eventjes doorgelezen en nu kan k concluderen dat ANTI GABBERS nog erger is dan de wazis met het verstand van n varken. hij staat, in tegenstelling tot wazis die kuddegedrag vertonen en elkaar alleen maar napraten zonder verstand van zaken, voor de volle 100% achter ideeën van 50 jaar terug...
:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
merk het maarreh
de zogenaamde wazi's verzieken de
hardcorescene??
weet je het zeker??
de clubkutten zijn ook aardig op
weg om het helemaal te verzieken
door hun word het veels te blij
en commercieel happy de peppie
ga die luitjes maar es in
kwaad daglicht zetten, ow nee
dat ga niet he dragen geen
racistenkleding pfffff
FLAUWEKUL EEN DING IS ZEKER
DOOR DIE CLUBKUTTEN IS HET
ZEKER WEL EEN WAZIGERE BEDOELING
GEWORDEN OP HARDCOREFEESTEN
en das toch ech wel de meerderheid
wat flink aan de troep hang:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Deze mensen willen niet geassocieerd worden met gabbers en ander parasieten gespuis respect voor deze mensen maar volgende keer gelieve wat minder provoceren.:)
Waarschuw beheerder
ho ho hooooooooo

ik verkondig niet dat ik nazisme prima vind

ik zeg alleen dat ik er geen probleem mee heb als nazi's, wannabe ventjes die de hardcore scene een slechte naam bezorgen inmekaar trappen

net als ik geen probleem heb als er wazi's tegen marokanen vechten...

laat ze mekaar kapot maken.... beter dan dat wij het moeten doen
Waarschuw beheerder
Wij voelen ons verbonden met het Nationaal Socialisme [in de volksmond bekend als Nazisme echter is dit een demoniserende term bedacht door de joden en communisten in de twintiger jaren om zo het socialistische element in het NS te camoufleren en verdoemen ons met de term Nazi

Zielig zeer zielig. Denkende alles te weten van Nazisme, Nationaal Socialisme, communisme en joden. Kern van het Nationaal Socialisme blijft het collectivisme. Individualisme is niet toegestaan. Een ander woord daarvoor is meeloper. De meeste Duitsers hadden tenminste nog het excuus dat ze geen andere opties hadden. Jij wel!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ok ik heb t topic eventjes doorgelezen en nu kan k concluderen dat ANTI GABBERS nog erger is dan de wazis met het verstand van n varken. hij staat, in tegenstelling tot wazis die kuddegedrag vertonen en elkaar alleen maar napraten zonder verstand van zaken, voor de volle 100% achter ideeën van 50 jaar terug...

ik zie dit als n compliment

Waarschuw beheerder
D@rkCoreQueeNie typt lang lulverhaal

jezus nog zon bekrompen figuurtje...
degenen die jij als clubkut bestempeld dragen gewoon kleding die ze leuk vinden en luisteren waarschijnlijk al heel wat langer naar hardcore en dergelijken dan jij je voor kan stellen. alleen hebben ze nog n btje respect voor andere mensen en andere muziek...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zie dit als n compliment

en dat zie ik weer als n bevestiging van mn mening :[

Waarschuw beheerder
donateur
what haha
nee hoor ik ga al zon tien jaar
in de hardcore mee
enne ik vind het nog altijd
het een zeer trieste bedoeling
dat de clubkutten het nu
zo gaan verpesten:yes:
schaamde me kapot toen
ik binnen kwam op outblast the concert
wat een blije bende zeg
moet niet gekker worden pppffff
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En een antwoord op je vraag van slechte naam: Skinhead gabbers bestaan niet zij kleding zich naar de skinhead mode uit 1969-heden alleen wat ze niet begrijpen is dat er in de skinhead cultuur een muziek soort hoort en die niet overeenkomt met de hardcore house vorm. Oi! is muziek voor en door Skinheads net als punk voor en door punkers is gemaakt!
Skinhead is een term gebasseerd op kleding en levenstijl en heeft niks met politiek noch met racisme te maken, mensen die nationaal socialisten (nazi's) en skinheads door elkaar halen zijn niet alleen simpel en niet echt bijster intelligent maar generaliseren weer eens terwijl ze dat toch meestal zo enorm afkeuren als het tegen een ander "mede" mens gebeurd waar zij mee omgaan! Gabbers ga nou niet pogo-en op hardcore feesten dat komt uit de Punk en regae, ska en Oi! tijd!
Waarschuw beheerder
D@rkCoreQueeNie 15 maart 2005 02:16

donateur! merk het maarreh
de zogenaamde wazi's verzieken de
hardcorescene??
weet je het zeker??
de clubkutten zijn ook aardig op
weg om het helemaal te verzieken
door hun word het veels te blij
en commercieel happy de peppie

ga die luitjes maar es in
kwaad daglicht zetten, ow nee
dat ga niet he dragen geen
racistenkleding pfffff
FLAUWEKUL EEN DING IS ZEKER
DOOR DIE CLUBKUTTEN IS HET
ZEKER WEL EEN WAZIGERE BEDOELING
GEWORDEN OP HARDCOREFEESTEN
en das toch ech wel de meerderheid
wat flink aan de troep hang

Ten eerste: LEER NEDERLANDS.

Ten tweede: als jij al 10 jaar meedraait in de hardcorescene wete je dat kleding er juist geen FUCK toe hoort te doen. Dat er altijd al meiden op feesten gekomen zijn die gewoon droegen waar ze zelf zin inhadden. Dat gabber geen HOER te maken heeft met kleding.

Ten derde: Als je ECHT al 10 jaar emedraait waarom meld je je leeftijd dan niet? Volgens mij ben je nog niet eens 18.

Ten derde: Nooit gerealiseerd dat veel van de huidige clubkutten" juist afgestapt zijn van die zogenaamde hardcorekleding? Dat Lonsdalegeneuk? JUIST omdat ze geen zin hebben om geassocieerd te worden met dat wazigedoe?
Ik draag wat ik wil naar een hardcorefeest en het interseert mij echt geen RUK dat jij me een clubkut vindt omdat ik soms zin heb om wat anders te dragen. ECHT niet. Van binnen weet ik hoe het zit en ik lach om de droeftoeters die me veroordelen.

Echt kind, wat loop je onnozel te zwetsen.
Waarschuw beheerder
Het hele nazi probleem is eigenlijk best begrijpbaar. Stel je maar eens voor: Je bent te dom om op te schijten, je kan niks, de maatschappij wil jou niet, steun en liefde van je ouders heb je niet, omdat die ook het IQ van een varken hebben en je wordt door iedereen uitgekotst. En dan kom je ineens in contact met 'vrienden' die bepaalde denkbeelden hebben en jou WEL respecteren, zo lang je maar denkt wat zij denken. En er is weer en Nazi geboren...

Probleem is dat als je ze dat afneemt ze helemaal niks meer hebben... Preventief een spuitje geven zou nog het beste voor de maatschappij zijn maar dat is ook weer zo hard en zielig...
Waarschuw beheerder
Braced_Hooligan 15 maart 2005 02:17
Deze mensen willen niet geassocieerd worden met gabbers en ander parasieten gespuis respect voor deze mensen maar volgende keer gelieve wat minder provoceren

Respect?

RESPECT????

Weet IEMAND hier godverdomme nog wel wat dat woord betekent?

Waarom in HEMELSNAAM respect hebben voor mensne die zichzelf als meer zien dan een ander? Die denken dat ze beter zij dan iemand met een donker kleurtje?

Godsallejezus het is fucking 2005, wat is dat toch voor onderontwikkeld prehistorisch gedrag zeg.

We are all equal.
Waarschuw beheerder
donateur
what haha
nee hoor ik ga al zon tien jaar
in de hardcore mee
enne ik vind het nog altijd
het een zeer trieste bedoeling
dat de clubkutten het nu
zo gaan verpesten:yes:
schaamde me kapot toen
ik binnen kwam op outblast the concert
wat een blije bende zeg
moet niet gekker worden pppffff

Dan zou ik toch echt eens in de spiegel k\gaan kijken, want die mensen komen op de laagdrempelige muziek en DJ's af die jij als favoriet hebt.
Als je tien jaar mee loopt, dan mag je toch ook wel snappen hoe die wereld inmiddels werkt of niet?:/

Waarschuw beheerder
wackiejacky: neo-nazi's? moeten ze dat zijn? wp skins ooit van gehoord vele zijn wel nationalistisch ingesteld maar niet socialistisch en ik ken geen nieuwe nationaal socialisten dus dat neo kan je achterwege laten. Je praat toch ook niet over Neo-liberalen kom op zeg. En kleding advies amai!

Waarschuw beheerder
die mensen komen op de laagdrempelige muziek en DJ's af

even een vraagje, zomaar tussendoor hoor... maar vragen jullie je wel eens af of je een doorsnee-partyflocker bent? O:)
Waarschuw beheerder
[GMX]Wij distaniëren ons van het hele gebeuren rondom hardcore en gabbers

Tip: gebruik geen moeilijke woorden waarvan je niet weet hoe je ze moet schrijven als je serieus genomen wilt worden

Dwaas, je conclusies trekken aan de hand van één typefout.

Ha ha ha, nee jou moeten we serieus nemen?

Waarschuw beheerder

Ten tweede: als jij al 10 jaar meedraait in de hardcorescene wete je dat kleding er juist geen FUCK toe.

In mijn Nl-woordenboek komt het woord fuck niet voor anders in jouwe wel?

En Lonsdale is ook een oud skinhead merk wat is gejat door de gabberscene!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom in HEMELSNAAM respect hebben voor mensne die zichzelf als meer zien dan een ander? Die denken dat ze beter zij dan iemand met een donker kleurtje?

hoe kan t ook anders je noemt ons nazi ed. maar je weet helemaal niet wat t inhoud om nationaal socialist te zijn. als je n discussie aangaat weet dan waar je over praat, allochtonen zijn helemaal niet t grooste probleem hier. dus generaliseer niet door dat te zeggen.
Waarschuw beheerder
WP skins, neonazi's, nazi's, wazi's, nationalisten...

wat kan mij het nou verrotten jongen hoe die lui zichzelf noemen?

Het gaat me om de ideen.

Ik heb een hekel aan gasten die denken dat ze meer zijn dan iemand met een ander kleurtje.

Uiteindelijk zijn we allemaal maar mensen hoor. Zo bijzoner is dat niet. We schijten allemaal dezelfde kleur stront hoor.

Negatief gekanker altijd. Echt misselijkmakend. Gezeikover dat het allemaal ellende is, dat het allemaal anders moet...ben verdomme blij dat je gezond bent, dat je een dak boven je hoofd hebt, dat je recht hebt op onderwijs. Ik hoor die gasten altijd alleen maar ebzig over buitenlanders. De wereld is groter dan dat hoor. Djeez.
Waarschuw beheerder
Dwaas, je conclusies trekken aan de hand van één typefout.

Ha ha ha, nee jou moeten we serieus nemen?

Haha, als jij een opleiding had gevolgd, had je misschien ook gezien dat het hele verhaal van hem van geen kant deugt: de zinnen lopen niet, incorrect geformuleerd, barst van de spel- en grammatica fouten en dan ook nog eens geschreven in lagere school stijl en dan gaat hij ook nog eens proberen dat te verbloemen door 'moeilijke' woorden te gebruiken waarvan hij geen flauw idee heeft hoe hij ze moet schrijven. Denk dat iedereen die z'n lagere school heeft afgemaakt dit kan zien.

Waarschuw beheerder
wackiejacky naast femke halsema het perfecte stel!

Waarschuw beheerder
donateur
A- LEER NEDERLAND
wehehe ja hoor dat maak ik nog
altijd zelf wel uit he wijffie

B- wel hoor toen was het massaal aussies en nikes
maarre ook daar veranderd de mode in he
de muziekstylen zijn veranderd en lonsdale
is in der loop jaren veel bekender geworden
ook al droegen de eerste generatie gabbers
ze ook al:yes:

C- :d THANKS VOOR COMPLIMENT DEZE DAME WORD
29-5-05 27
dus neem aan dat je je zelf ook nog
als een kind aanziet hahahahahahaha grbml

D- ziet er toch niet uit, in de hardcorewereld
horen gewoon eenmaal bepaalde merken
en daar passen nette kleertjes en
puntschoentjes niet in thuis
die uren lang wc bezet houden
om de neuzen letterlijk
en figuurlijk te poederen :yes:
Waarschuw beheerder
maar je weet helemaal niet wat t inhoud om nationaal socialist te zijn

Vertel, ik wordt nieuwschierig wat jij onder nationaal socialist verstaat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
WP skins, neonazi's, nazi's, wazi's, nationalisten...
er zit hem wel degelijk n verschil in..
maar ja jij wil t toch niet begrijpen want alleen jouwn mening telt

Waarschuw beheerder
Er zit wel degelijk een groot verschil in ik ben overwegend chauvinistisch ingesteld en dit vind ik een goede eigenschap iedereen hoort trots op zijn land te zijn!
Mijn kameraden weten de rest ook wel maar het is PF dus verdere uitlatingen leveren me een bann op dus dat riskeer ik maar even niet.
Het gaat niet om de verschillende kleurtjes maar om het feit dat immigratie van andere culturen a mensen in onze maatschappij gewoon legale volkerenmoord is! Door rassenvermenging verdwijnen de kenmerkende eigenschappen van een volk. Dan kun je niet meer over een Nederlander meer spreken maar over een immigratie figuurtje met een Nederlands paspoort!

Waarschuw beheerder
djezus :|
Waarschuw beheerder
Braced_Hooligan 15 maart 2005 02:33

In mijn Nl-woordenboek komt het woord fuck niet voor anders in jouwe wel?

En Lonsdale is ook een oud skinhead merk wat is gejat door de gabberscene!

God jij bent ook lid van het clubje ofzo?
%)

Met mijn Nederlands is niets mis hoor. Ik typ wellicht als een mongool maar dat komt omdat m'n toetsenbord zo oud is dat alle letters eraf gesleten zijn. :D

Overigens loop ik ook niet altijd op buitenlanders te zeiken en te roepen dat ze zich moeten aanpassen. Ik kan me wat replies van mevr. Tweety herinneren die daar WEL betrekking op hebben. Daarom maak ik die opmerking ook.

Anti Gabber: Wat lul je nu slap man? Nationaal socialist zijn is mijn ogen gewoon volslagen achterhaald. Het is gewoon een veredelde term voor nazisme. Als je zogenaamd trots bent op je land dan moet je ook de Grondwet respecteren en niet geweld willen gaan gebruiken. Evenmin ga je dan je Deutschlandlied lopen verkondigen hier.

En verder zeg je dat buitenlanders niet het grootste proleem zijn. Pfff...

Jongen, echt de eerste de beste nerd typt op Google het woordje nationaal-socialisme in en de eerste link die je tegenkomt vertelt je het volgende:

Het nationaal-socialisme of nazisme is de ideologie waaronder de Duitse dictatuur van 1933 tot 1945 werd uitgevoerd.

Het kwam er bij deze ideologie op neer dat het Duitse nationale ras van mensen, het Arische ras, superieur is aan alle andere rassen. Die superioriteit uitte zich in de ideeën dat de andere rassen mochten worden uitgebuit, gemarteld en gedood. Vooral joden en zigeuners werden hiervan het slachtoffer gedurende de Tweede Wereldoorlog en gedurende de Holocaust. Aanhangers van het nationaal-socialisme worden wel nazi's genoemd.

Het nationaal-socialisme komt voort uit het extreme nationalisme dat aan het einde van de negentiende eeuw een enorme bloei doormaakte. Dit extreme nationalisme werd gekenmerkt door antisemitisme en racisme.

Het nazisme keert zich tegen het kapitalisme, in hun ogen voortgekomen uit het jodendom. Ook plaatst het het groeps- en volksbelang boven het individuele belang en keert het zich sterk tegen het individualisme.

Daarnaast was het nationaal-socialisme ook socialistisch. Het is dus niet, zoals sommigen beweren, alleen 'in naam socialistisch'; het nazisme had wel degelijk socialistische trekjes.

Joseph Goebbels en de gebroeders Otto en Gregor Strasser waren de belangrijkste vertegenwoordigers van het socialistische element binnen het nationaal-socialisme. Dit socialisme was Deutsch of völkisch (dus nationaal gericht) socialisme en gekant tegen het internationaal socialisme en marxisme.

Het nationaal-socialisme kent sterke trekken van het sociaal-darwinisme, wat blijkt uit het feit dat men het 'biologisch bepaald' achtte om sociaal zwakkere elementen in de samenleving te elimineren. Hiermee werd bedoeld: de grootschalige euthanasie van mensen met het syndroom van Down, geestelijk en/of lichamelijk gehandicapten, enz. Men beriep zich hierbij op de natuur waarin het recht van de sterkste overheerst.

Om een superras te creëren werden jonge, arische mannen (dat wil zeggen mannen met 'juiste' lichaamskenmerken zoals blond haar, blauwe ogen en goede verhoudingen) aangemoedigd om bij arische vrouwen (met natuurlijk dezelfde kenmerken) kinderen te verwekken in een lebensbornhaus. Deze mannen waren veelal lid van de SS. De ouders van de kinderen kenden elkaar niet persoonlijk en moesten de kinderen afstaan die vervolgens door de SS werden opgevoed, onderwezen in de nazi-ideologie.

Hoewel Hitler zich meer aangetrokken voelde tot de 'pseudo-wetenschappelijke' kant van het nationaal-socialisme, was Heinrich Himmler, de leider van de SS, geïnteresseerd in mystiek, kruidenleer en paranormale verschijnselen. Uit de SS werden blonde en blauwogige mannen gehaald die bijeenkwamen in een soort erediensten waarin de Germaanse mystiek herleefde. (zie: Jörg Lanz von Liebensfels, Thule)

De dictator Adolf Hitler kwam aan de macht als de leider van de Duitse politieke partij met de naam NSDAP (Nationaal-socialistische Duitse arbeiderspartij). Naar het Duitsland in deze periode wordt wel verwezen met de term nazi-Duitsland. Een van de eerste antisemitische acties van dit regime was de Kristallnacht op 9 november 1938.

Nazi-kopstukken waren: Heinrich Himmler, Reinhard Heydrich, Joseph Goebbels, Alfred Rosenberg, Albert Speer, Hermann Göring, Rudolf Hess, Karl Dönitz, Julius Streicher, Ernst Röhm, Baldur von Schirach, Joachim von Ribbentrop, Ernst Kaltenbrunner, Hans Frank, Wilhelm Frick, Walther Funk, Hjalmar Schacht, Arthur Seyss-Inquart, Alfred Jodl, Martin Bormann, Erich Räder, Fritz Sauckel, Constantin von Neurath, Hans Frische, Robert Ley, Gustav Krupp, Horst Wessel.

Het nazisme is sinds de Tweede Wereldoorlog verboden in Duitsland, maar kleine groepen van mensen die de principes van het nazisme aanhangen bestaan nog steeds, zowel in Duitsland als daarbuiten. Deze mensen worden neonazi's genoemd.

Naast neonazi's bestaat er een gerelateerde groep die het bestaan van de Holocaust en andere historische feiten uit het nazisme ontkennen, en over nazi-Duitsland en wat er gedurende die jaren gebeurde uitsluitend positieve geschiedenis schrijven. (zie Holocaustontkenning).

Dus ga het nu niet mooier maken dan het is.

Waarschuw beheerder
maar je weet helemaal niet wat t inhoud om nationaal socialist te zijn

Vertel, ik wordt nieuwschierig wat jij onder nationaal socialist verstaat.

De politieke Nationaal Socialistische idealogie lees MK b.v.
Waarschuw beheerder
:( ik mag niet leven in germania :(

Waarschuw beheerder
omfg :|
Waarschuw beheerder
donateur
lekker belangrijk geouwehoer allemaal! die jongetjes en meisjes zijn nu eenmaal niet zo slim. laat ze lekker doodvallen!
Waarschuw beheerder
gemeen zeg :[ lul :[

en tis gehandicapte

lompe boer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[GMX]Het hele nazi probleem is eigenlijk best begrijpbaar. Stel je maar eens voor: Je bent te dom om op te schijten, je kan niks, de maatschappij wil jou niet, steun en liefde van je ouders heb je niet, omdat die ook het IQ van een varken hebben en je wordt door iedereen uitgekotst. En dan kom je ineens in contact met 'vrienden' die bepaalde denkbeelden hebben en jou WEL respecteren, zo lang je maar denkt wat zij denken. En er is weer en Nazi geboren...

Een hele reeks beledigende opsommingen die gebaseerd zijn op jouw kortzichtigheid en zwakbegaafdheid. Jouw antwoord is een mening die je als feit pocht te presenteren echter heb ik geen enkele objectieve uitspraak waargenomen en derhalve beschouw ik jouw post als irrelevante en overbodige rotzooi.

Probleem is dat als je ze dat afneemt ze helemaal niks meer hebben... Preventief een spuitje geven zou nog het beste voor de maatschappij zijn maar dat is ook weer zo hard en zielig...

Waarop baseer jij deze ongefundeerde en ongenuanceerde bewering. Bezit jij soms telepathische begaafdheden?
Probeer eens een post te fabriceren die we niet als fictief kunnen beschouwen. Discussiëren aan de hand van scheldwoorden is zwak en bevestigd wederom mijn eerder getrokkken conclusie. Jouw irrationele uitspraken raken kant noch wal!
Waarschuw beheerder
Door rassenvermenging verdwijnen de kenmerkende eigenschappen van een volk.

En wat zijn dan zoal die kenmerkende eigenschappen van dit volk?
Waarom haal je de term ras en volk door elkaar? Marokanen horen immers tot hetzelfde ras als al die blanke nederlandertjes.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nationaal socialistisch omdat ik streef voor n heropbouw van germania, en al daar een zuiver ras te hebben, ontdaan van alle kwade gezwellen

Ah, zullen we dan jou als eerste kennis laten maken met Zyklon B?
Waarschuw beheerder
ik ben nationaal socialistisch omdat ik streef voor n heropbouw van germania, en al daar een zuiver ras te hebben, ontdaan van alle kwade gezwellen (joden,gehandycapte,homosexuelen enz enz enz)
wil je nog meer horen of is dit al weer genoeg

Goed ik mag dus ook niet in dat Walhalla Germania leven :/

Maareh als dat zo geweldig is dat Germania waarom tyf je dan niet meteen op uit Nederland..
Ga lekker bij je germaanse vriendjes wonen

Waarschuw beheerder
ghehehe :d
Waarschuw beheerder
H_terreur 15 maart 2005 02:37
wackiejacky naast femke halsema het perfecte stel!

Ik stem niet links hoor. Gelukkig bepaal ik mijn keuze niet alleen aan de hand van het allochtonenbeleid. Ik zou NOOIT op Groen Links stemmen, evenmin op de SP.

Overigens kan de hele politiek me sowieso aan mn reet roesten. Ik zit hier niet omdat ik me zo bezighoudt met politiek. Ik zit hier omdat ik een passie heb voor housemuziek.

Dat heeft geen DROL te maken met politiek.

Ik heb dr juist de SCHURFT aan dat mensen hier hun politieke denkbeelden komen ventileren.

Dus omdat ik niet tegen nazisme kan en niet tegen generalisatie van bepaalde bevolkinsggroepen...daarom ben ik gelijk een linkse sok?

En omdat ik wel eens puntschoenen draag ben ik volgens mevrouw Tweetsnuit niet welkom op hardcoreparties?

Djeez in dat voor hokjes leven jullie zeg?

Wat de NEUK doen jullie allemaal op PF? Domnder een eind op zeg. Iedereen heeft recht op zn eigen mening mar leer eens respect op te bengen voor de maker van deze site en de medewerkers. Die zitten hier niet omdat ze met politiek bezig zijn.

Dit is een PARTYsite. Ik zeg niet dat mijn mening de juiste is. Ik ben alleen WEL zo fair dat ik wegblijf van sites waar IK niks te zoeken heb.

Ik ga geen profiel aanmaken op Stormfront want ik weet dat de opzet van die site heel anders is als waar ik achter sta.

Als jullie nou ook eens zo over PF zouden denken zou dat al HEEL veel schelen!!!!
Waarschuw beheerder
laat maar anders krijg ik weer een kudde nazi's op me dak
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Overigens loop ik ook niet altijd op buitenlanders te zeiken en te roepen dat ze zich moeten aanpassen. Ik kan me wat replies van mevr. Tweety herinneren die daar WEL betrekking op hebben. Daarom maak ik die opmerking ook.

Ja wat was er met mij???

Waarschuw beheerder
fuck(...)hoer

oh zo B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:resphulde: rollie B)

Waarschuw beheerder
Nationaal socialist zijn is mijn ogen gewoon volslagen achterhaald. Het is gewoon een veredelde term voor nazisme.

Je kunt A: niet van nazisme me praten want dat is foutief: NAZI=National SoZIalist dan kom je dus al op NASZI uit en niet op nazi want het is een politiek begrip en hoort dus met hoofdletter te worden geschreven nazisme kan ook niet want vanuit het Duits eindigd het niet op een e;).
En wat erop google staat zegt niet zoveel want dat is een anti-racistische zoekmachine. (niet het reclame filmpje gezien ?). En dat slappe gelul van Deutschland lied? Je hoeft geen Duitsland aanhanger noch Hitler aanhanger te zijn om Nationaal Socialist te zijn de 2de wereld oorlog staat los van de Nationaal Socialistisch idealogie.
En of ik bij een partij zit dat gaat je niks aan.
Ik was er niet bij en hou niet van overbodige provocatie ben wel tegen politie's!
Waarschuw beheerder
ik ben nationaal socialistisch omdat ik streef voor n heropbouw van germania, en al daar een zuiver ras te hebben, ontdaan van alle kwade gezwellen (joden,gehandycapte,homosexuelen enz enz enz)

Haha en nou wordt die mooi want wat is dan volgens jou het verschil met een Nazi??
Waarschuw beheerder
ANTI GABBERS 15 maart 2005 02:43

%)

Kijk eens naar de foto's van die vriendjes van je. Die koppies lijken me anders ook zelf behoorlijk kwade gezwellen. :D

Ik zal er ook wel niet mogen wonen dan he? Omdat ik ook op vrouwen val? :( Verdorie. Da's nou jammer zeg. :(

En wat nou als een van die gabbers waar jij zo de schurft aan hebt en die jij probeert op zn kop te slaan, sterker is dan jij?

En je terugramt?

En zo hard dat je vervolgens hersenletstel oploopt en gehandicapt raakt?

Moet je dan ook weg uit je eigen landje????

:( Gossie zeg.
Waarschuw beheerder
Een hele reeks beledigende opsommingen die gebaseerd zijn op jouw kortzichtigheid en zwakbegaafdheid.

Haha. Als nazi's echt zo slim zouden zijn, waarom ben ik er dan nog NOOIT ook maar 1 op de universiteit tegen gekomen ? Juist onder laag opgeleiden stikt het van mensen met dit soort denkbeelden en dat zie je ook hier op PF, echt, 99% van de wazi's/nazi's hier schrijft hier zo bizar slecht Nederlands dat ik me sowieso afvraag waar ze zo trots op zijn... Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk hun eigen taal leren spreken en schrijven

Waarschuw beheerder
Ik zal er ook wel niet mogen wonen dan he? Omdat ik ook op vrouwen val?

maar waarschijnlijk roept 'ie ondertussen wel stoer tegen z'n vriendjes dat 'ie het best graag met twee vrouwen zou willen doen... B)

Waarschuw beheerder
Het beginnen over Zyklom B is erg laf omdat het volgens de Nederlandse wet verboden is om een shoa of holocaust te ontkennen in welke detail dan ook dus niet over beginnen. Enige ding wat ik zeg is: schoonmaakmiddel/reinigingsmiddel en rattengif!
Waarschuw beheerder
En zo hard dat je vervolgens hersenletstel oploopt en gehandicapt raakt?

Moet je dan ook weg uit je eigen landje????

Dan mogen zijn 'kameraden' hem preventief ruimen :devil:
Waarschuw beheerder
ik vraag me af of ze bereid zijn een familie lid broer/zus vader/moeder oom/tante te vermoorden omdat ze een handicap hebben

Waarschuw beheerder
whaha DJC, ik rol van m'n stoel hier :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap nog steeds niet dat zulke mensen zichzelf niet als untermenschen zien. Zij zijn immers het kwade gezwel hier.
Waarschuw beheerder
whaha DJC, ik rol van m'n stoel hier

Niet te hard vallen, anders wordt het volgende week zo lastig dansen met broertje lief ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een genot om te realiseren dat zulke mensen altijd onderaan de sociale ladders staan. Kunnen ze de buurt delen met elemten waar zij zo'n hekel aan hadden.

Waarschuw beheerder
Niet te hard vallen, anders wordt het volgende week zo lastig dansen met broertje lief

da's waar ook! dank voor de uitnodiging! (Y)

Waarschuw beheerder
Haha. Als nazi's echt zo slim zouden zijn, waarom ben ik er dan nog NOOIT ook maar 1 op de universiteit tegen gekomen ? Juist onder laag opgeleiden stikt het van mensen met dit soort denkbeelden en dat zie je ook hier op PF, echt, 99% van de wazi's/nazi's hier schrijft hier zo bizar slecht Nederlands dat ik me sowieso afvraag waar ze zo trots op zijn... Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk hun eigen taal leren spreken en schrijven

A: omdat je er vele niet herkent!
B: Omdat ze wegens niet acceptabel gedachten goed volgens de Nederlandse wet voordurend kapot worden gemaakt door kleine spelde prikjes uit te delen net zoals de zionisten bij mij op school deden!
C: Ben je blind! ik zeg al JE KUNT NIET OVER NAZI'S spreken want dat is foutief!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
da's waar ook! dank voor de uitnodiging!

Wie wat waar hoe waarom ? :9
Waarschuw beheerder
:D Ja precies, daar zijn we kameraden voor tenslotte.

Alhoewel, ik ben niet echt helemaal 100% arisch meen ik. Blond haar en groene ogen. Shit.

En nu?

:(

Ik ben altijd zo benieuwd naar de ouders van figuren als ANTI GABBER en Braced Hooligan. Zouden die gewoon nou strontnaief zijn of wellicht zelf ie ideen op hun kinderen hebben oevregbracht?

Pfff die verplichte geboortepeventie mogen ze wel eens heel gauw gaan invoeren zeg...

Ik zie jullie zoontjes al lopen met minikistjes en witte vetertjes!

Waarschuw beheerder
En de gehandicapte insteek gaat over aangeboren handicap niet door middel van verongelukking!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik maar een eigen landje ga beginnen. Speciaal voor alle "kwade gezwellen". :yes:

Dus zijn er vrijwillige joden, gehandicapten, homo's en lesbische dames die in mijn landje willen komen? 8)

Waarschuw beheerder
En de gehandicapte insteek gaat over aangeboren handicap niet door middel van verongelukking!

ah, dus eigenlijk ook de herseninhoud waarmee jij geboren bent?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En de gehandicapte insteek gaat over aangeboren ha­ndicap niet door middel van verongelukking!

­
:@:@:@:@::@@:@::@@::@:@:@@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@­:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

iemand die ­me tegen kan houden :(

Waarschuw beheerder
Mijn ouders zijn beide erg geslaagd en hebben een goede loopbaan achter de rug ze hebben beide een goede opleiding genoten en hebben beide meerdere titels.
En nogmaals uiterlijk zegt niks over gedachtengoed!
Waarschuw beheerder
Braced_Hooligan 15 maart 2005 02:54

B: Omdat ze wegens niet acceptabel gedachten goed volgens de Nederlandse wet voordurend kapot worden gemaakt door kleine spelde prikjes uit te delen net zoals de zionisten bij mij op school deden!
C: Ben je blind! ik zeg al JE KUNT NIET OVER NAZI'S spreken want dat is foutief!!!!!!!!

Wat weet jij het allemaal goed zeg.

Opperhoofd van het racismepunnikclubje in het platselijke buurthuis ofzo?

Gast, 1 vraag...wat DOE je hier? Midden in de nacht op een site waar niemand op je zit te wachten...

Waarom ga je niet ergens heen waar mensen je begrijpen en waar je anderen niet tot last bent?
Waarschuw beheerder

Hier ben ik het natuurlijk wel mee eens...
De echte kopstukken van Nazi-organisaties of KKK of welke andere randdebielenclub dan ook, zijn meestal wel gestudeerden die de grote kudde kaalkoppen weten te manipuleren..

Mooi voorbeeld hiervoor is het vaak genoemde American History X.. maargoed.. meeste kaalkopjes zullen dat toch niet snappen :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
In het kader van de strijd tegen het terrorisme kunnen we ook wel een nieuw front openen. Het zou eens tijd worden dat de overheid een Blitzkrieg voert tegen extreem-rechts.

Waarschuw beheerder
Hoe oud zijn jullie eigenlijk anti facisten?!?
Je kunt wel dingen zeggen zoals: En de gehandicapte insteek gaat over aangeboren handicap niet door middel van verongelukking!

ah, dus eigenlijk ook jouw herseninhoud?

Maar kom liever met wat zinnige argumenten!
Waarschuw beheerder
Braced_Hooligan 15 maart 2005 02:56
Mijn ouders zijn beide erg geslaagd en hebben een goede loopbaan achter de rug ze hebben beide een goede opleiding genoten en hebben beide meerdere titels.
En nogmaals uiterlijk zegt niks over gedachtengoed!

En weten ze dat hun zoontje nu plompverloren midden in de nacht z'n tijd zit te verdoen op deze site?

Weten ze over jouw ideeen?

Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven? Gewoon een vraag he, ben ik echt benieuwd naar. Vertel eens?

Waarschuw beheerder

gast, ik vind jouw argumenten té lachwekkend om serieus op in te kunnen gaan :)
Waarschuw beheerder
donateur

Als jouw argumenten zo zinnig zijn, waarom sta je nu dan alleen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb op de uni heel veel mensen echt goed leren kennen en nog nooit ook maar 1 nazistisch trekje ontdekt, in tegenstelling juist.

En terecht

Gast, ga anders een beetje interessant lopen doen met je eigen definities...

Waarschuw beheerder
Kaalkoppen binnen de KKK? Dit toont al weinig kennis van de kkk want daar mag je niet kaal zijn. En een Blitzkrieg tegen extreem rechts? Ooit van pro-zion a zionistische media gehoord? American History X is door een Joodse man gemaakt dus de boodschap is weereens erg eenzijdig!
Waarschuw beheerder
:x :X :X:X:X:X:X:X:X:X

ik wil schelden

:x :X:X:X:X:X:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Braced_Hooligan 15 maart 2005 02:58
Hoe oud zijn jullie eigenlijk anti facisten?!?
Je kunt wel dingen zeggen zoals: En de gehandicapte insteek gaat over aangeboren handicap niet door middel van verongelukking!

ah, dus eigenlijk ook jouw herseninhoud?

Nee jouw argumenten zijn lekker zinnig.

Stel je deze situaties eens voor:

a) Een vrouw wordt jarenlang verkracht door haar vader en broer. Hierdoor ontwikkelt ze een haat tegen mannen. Ze kiest ervoor alleen nog maar relaties aan te gaan met vrouwen omdat ze mannen niet meer vertrouwt. Is deze vrouw in jullie ogen niet levenswaardig?

b) Een vrouw is zwanger en tijdens het bevallen blijkt dat de navelsterng om de baby gewikkeld zit. Het kindje loopt hierdoor zuurstfgebrek op en ontwikkelt hierdoor een leerachterstand. Loopt watmoeilijk ook. Had dit kind maar beter dood geboren moeten worden?

Hoe zie jij dit dan???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
American History X is door een Joodse man gemaakt dus de boodschap is weereens erg eenzijdig!

Waar sommige mensen al niet op letten. :X

Waarschuw beheerder
ik wil schelden

niet nodig rollie, we weten met z'n allen dat 't een eikel is (Y)
Waarschuw beheerder
maarre

braced dinges

als jij nou een kind krijgt.... en het is gehandicapt... dan.. vermoord jij je eigen kind?
Waarschuw beheerder
je eigen vlees en bloed????
Waarschuw beheerder
Kaalkoppen binnen de KKK?

Lezen is ook moeilijk he..

heb het over diverse kuddedier 'organisaties' waarvan het 'klootjesvolk' goed wordt aangestuurd zonder dat ze weten hoe en wat...

en ja ook bij de KKK lopen wel kaalkoppenrond :jaja:
zeker nog nooit goed naar sommige rednecks gekeken ?
Waarschuw beheerder
Beter nog Braced_Hooligan...

zeg eens eerlijk...

Wat vind jij bij. van Rollie? Die is tenslotte gehandicapt he? Zou hij beter dood gemaakt kunnen worden?

En hoe zie je mij, aangezien ik met een vrouw op mn profielfoto sta? Moet ik ook dood? Ben ik niet zuiver?

vertel eens.
Waarschuw beheerder
ik ben gehandicapt en ben een gabber

i am doomed :(
Waarschuw beheerder
WNS: Wie ben jij? Kan me niet herinneren dat je al in dit topic zat en dat ik een reply aan jou gericht had wel?
Waarschuw beheerder
donateur
een Blitzkrieg tegen extreem rechts? Ooit van pro-zion a zionistische media gehoord?

Ach, het bekende argument dat complotdenkers ook altijd hebben: de media wordt dusdanig gemanipuleert en de ontvanger is niet-kritisch. Jammer voor jouw, maar ik kan aantonen dat de media zelfs het tegendeel is van jouw visie:

Het NOS Journaal is links

Dat werkt niet in het voordeel van die "zionisten" of wel? Dus ben je zelf wel kritisch genoeg om die rechste propaganda wel te geloven? Over zinnige argumenten gesproken...:S
Waarschuw beheerder
[909]Ah, zullen we dan jou als eerste kennis laten maken met Zyklon B?

Zyklon-B werd gebruikt voor het ontluizen van de kleding van de joden.
Het is helemaal niet geschikt om mee te vergassen echter is er een mythe rondom dit zogenaamd vergassingsgas ontstaan.

Waarschuw beheerder
Wackie lees nogmaals me tekst;) ik zeg vrij duidelijk dat ik een chauvinistische voorstander van WP ben maar staat er dat ik een Nationaal Socialist ben? antwoord: Nee dus waarom vraag je me dan of ik eerlijk mijn mening over een politieke idealogie wil uitspreken waar ik misschien wellicht niet achter sta?

Waarschuw beheerder
Job Cohen= zionist je hebt wellicht ook een aantal rechtse Zionisten (zie Wilders). En je bevestigd mijn mening alleen maar met het NOS is links= het is eenzijdig!
Waarschuw beheerder
Ik wil even stellen dat Nationaal Socialisten absoluut niet voor de vernietiging van gehandicapten zijn!

Nationaal Socialisten zijn tegen het baren van geestelijk en lichamelijk gehandicapten.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ontken niet dat er joden zijn vermoord echter het getal 6 miljoen is gebaseerd op lucht.

Argumenten tegen de claims van holocaustontkenners:

Een gigantisch aantal academici en geschiedkundigen wijst deze claims af om o.a. de volgende redenen

* ze redeneren dat het bewijs aangaande de gebeurtenissen te wijd verspreid was en te goed gedocumenteerd om vervalst te zijn geweest.
* Zo waren er duizenden overlevenden van de concentratie kampen die zeer duidelijke ooggetuigenverslagen hebben vastgelegd over de toestanden en de gang van zaken daar. Het is onmogelijk dat al deze getuigen in een complot zaten en daarom allemaal gelijkluidende verslagen gaven over hun belevenissen.
* Er waren zelfs verschillende bewakers die de verslagen bevestigd hebben.

En hoewel de nazi's veel materiele bewijzen aan het eind van de oorlog nog snel trachtten te vernietigen is er genoeg overgebleven, zoals:

* persoonlijke spullen zoals de miljoenen brillen, tassen en koffers, kledingstukken en schoenen die in opslagkamers bij de kampen werden aangetroffen. Zelfs grote balen mensenhaar werden aangetroffen die alleen door tienduizenden personen geleverd kon zijn.

En het belangrijkste was:

* de nazi's hielden een nauwkeurige administratie bij van de gevangenen in de kampen en de transporten die dagelijks aankwamen. Deze is bij sommige kampen redelijk intact in handen van de snel oprukkende geallieerden gevallen. En deze sprak zeer duidelijke taal over wat er gebeurd was.

Verder ben je nu strabaar bezig.
Waarschuw beheerder
Ik lees effe helemaal niks meer.

Duik mn nest in. Heb wel weer genoeg zinloos gewauwel voorbij zien komen hier. :D

Morgen maar eens zien of dit topic nog open is...ik betwijfel het! :D

Truste allemaal.

Waarschuw beheerder
Verder ben je nu strabaar bezig.

interesting :)
Waarschuw beheerder
Ok ik zal je vertellen wat ik van Nationaal socialisten vind en waarom ik dat afkeur.
punt 1: Jij en alle Nationaal socialisten zijn zo raszuiver (volgens de nationaal socialistische rassenleer)als de regenboog!!!!! Als je enigzins verstand zou hebben van geschiedenis zou je dat inzien.
punt 2: Nationaal socialisme gaat uit van collectivisme. Collectivisme kan alleen werken als er een leider of elite is. Ieder mens is verschillend (kijk maar eens naar de ruzie's binnen het extreem rechtse kamp) Vrijheid wordt hiermee beperkt. Een andere mening hebben is gevaarlijk voor het collectivisme. Lullig als de leiding ineens besluit dat alcohol slecht voor het ras is en dus verboden. Staan die gasten met hun biertjes te schreeuwen voor niets. Alcohol past ook niet in het nationaal socialistische gedachtengoed (het is immers drugs).
punt 3: Nationaal socialisme heeft een contradictie. Socialisme betekend immers ook gelijkheid. Socialisme is een leugen binnen het Nationaal socialisme. Dit socialisme is niet ingericht voor het volk maar voor de elite om het volk rustig te houden.
punt 4: Natie betekend volk en geen land. Maar natie staat niet gelijk aan ras. Wie bepaalt wat een bepaald volk is?? je natte vinger soms?
enz.enz.
Waarschuw beheerder
donateur
Zyklon-B werd gebruikt voor het ontluizen van de kleding van de joden.
Het is helemaal niet geschikt om mee te vergassen echter is er een mythe rondom dit zogenaamd vergassingsgas ontstaan.

Zyklon B was de handelsnaam van een pesticide dat uiteindelijk door Nazi-Duitsland gebruikt werd in een aantal gaskamers tijdens de Holocaust. De reden achter de naam Zyklon B is onduidelijk. Sommigen denken dat het een afkorting is voor Zyklon-Blausäure (cyclonisch blauwzuur), anderen menen dat het is omdat Cyankohlensäureester (cyanidekoolzuurester) tot de ingrediënten behoorde. De substantie bestond uit pellets of schijfjes houtpulp of diatomaire aarde die geïmpregneerd was met hydrocyanidezuur, een stabilisator en een waarschuwende geurverspreider of irriterend goedje. De pellets stootten, zodra ze aan de open lucht blootgesteld werden, gasvormige waterstofcyanide (blauwzuur) uit.

Gebruik op mensen

De pesticide werd door de Nazi's gebruikt in de gaskamers van de Holocaust in de vernietigingskampen Auschwitz Birkenau en Majdanek.

Initieel werd Zyklon B in de concentratiekampen gebruikt voor het ontluizen, ter bestrijding van tyfus. In september 1941 werden in Auschwitz I de eerste experimenten uitgevoerd met het doden van mensen met behulp van het vergif. Zyklon B werd daarvoor geleverd door de Duitse bedrijven Degesch (Deutsche Gesellschaft für Schädlingsbekämpfung GmbH) en Tesch und Stabenow, onder licentie van octrooi-houder I.G. Farben. De Nazi's bevolen Degesch daartoe het Zyklon B te produceren zonder de waarschuwingsstof, wat tegen de Duitse wet was. Na de oorlog werden twee directeuren van Tesch door een Brits oorlogstribunaal berecht en geëxecuteerd voor hun aandeel in het leveren van de stof. Zyklon B werd in de eerste instantie ontwikkeld in de jaren 1920 door Fritz Haber, een Duitse jood die in 1934 moest emigreren.

Gebruik van het woord Zyklon (Duits voor cycloon) is nog altijd een bron van woede voor Joodse groeperingen. In 2002 moesten zowel Bosch Siemens Hausgeräte als Umbro pogingen laten varen om de term als handelsmerk te gebruiken voor hun producten.

Zyklon A was ook een pesticide met cyanoformaat-methyl als werkzame component. Productie ervan werd onder het Verdrag van Versailles verboden omdat het kon dienen als een reactant in de productie van strijdgassen.
Waarschuw beheerder
rechtse zionisten 8) geweldig hoe verzinnen ze het

elke media die niet elke dag 100 keer wp schreeuwt en een dietsland gedicht opdreunt is links in jou ogen volgens mij...

WNS

als er geen gehandicapten kunnen worden geboren bestaan ze ook niet... oftewel je vernietigd ze
Waarschuw beheerder
Niet alleen het ontkennen maar ook het bagataliseren van de holocaust is strafbaar!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Goed idee :gaap:
mijn bedje roep al uren
terusten allemaal zzzzzzzzzzggaaaap
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nationaal Socialisten zijn tegen het baren van geestelijk en lichamelijk gehandicapten.

Wees dan consequent en stap met terugwerkende kracht naar de verloskundige :[

Waarschuw beheerder
909 hier reageer ik dus niet op! want dan heb ik weer eens een rechtszaak tegen me!
En over universitair niveau gesproken wat dacht je van mij en mijn kameraad WNS?

Waarschuw beheerder
En over universitair niveau gesproken

mag je wel eens interpunctie leren toepassen! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nationaal Socialisten zijn tegen het baren van geestelijk gehandicapten.

Heb je dan wel jouw moeder vergeven dat zij geen abortus had gepleegd?

909 hier reageer ik dus niet op! want dan heb ik weer eens een rechtszaak tegen me!

Als je argumenten goed zouden zijn zou dat niet hebben gehoeven, dus ik weet genoeg.

1-0

Waarschuw beheerder
"Nationaal Socialisten zijn tegen het baren van geestelijk gehandicapten."

Heb je dan wel jouw moeder vergeven dat zij geen abortus had gepleegd?

Als je argumenten goed zouden zijn zou dat niet hebben gehoeven, dus ik weet genoeg.

1-0

*zoent 909 helemaal plat*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben weg de post van mijn vriend WNS is verwijderd wegens een waarschijnlijk te hoog intelligentie niveau

Haha, gast, serieus, wat denk je zelf ...
Waarschuw beheerder
donateur
Oeh, Wen...:bloos:

Waarschuw beheerder
Ik heb al genoeg politie quatsch gehad wegens "ongewenste" en "kwetsende". Cohen stond daar maar een beetje met zijn stal knecht van de israelisch joodse gemeenschap en Alboutaleb ja vonden ze niet zo fijn dat ik ze niet erkende als Nederlandse politici en waardige mensen(uiteraard met een feitelijk argument erbij)!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij zei ik eigenlijk zoiets ook al, of was dat misschien te intellectueel gesteld? :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
slaaplekker allen!

Waarschuw beheerder
politicussen

politici (Y)

...universitair niveau *gniffel* 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Hun overtuiging is groter dan hun kennis. Die lui hebben gewoon last van cognitieve dissonantie en laten zich te veel leiden door selectieve perceptie. Op de universiteit wordt het kritische denken gestimuleerd en een echte intellectueel is kritisch, dus bewijzen ze zelf al dat ze dat niet zijn.:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Overigens is het ook strafbaar om mensen te belemmeren in hun politieke meningsovertuiging al wordt dit wellicht minder streng gecontroleerd.
Dus voormalig falende BVD en AIVD kiss my ass!

They don't like us, we don't care! its not a hardcore slogam its the freaking IRA slogan!!!
Waarschuw beheerder
[909]Heb je dan wel jouw moeder vergeven dat zij geen abortus had gepleegd?

Hahahahahahaha.

Jouw beledigende en denigrerende uitspraak is wederom een voorbeeld van de zwakkelingen die hier op het forum vertoeven. Jij maakt je schuldig aan het posten van ongefundeerde en beledigende kritiek die jij op geen enkele wijze kunt staven. Echter poch jij dit als feit te presenteren zoals het gros van de posters op dit forum doet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hun overtuiging is groter dan hun kennis. Die lui hebben gewoon last van cognitieve dissonantie en laten zich te veel leiden door selectieve perceptie.

en waarschijnlijk is die ook niet voor ajax :(

Waarschuw beheerder
donateur
terusteh Braced_Hooligan
(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
They don't like us, we don't care! its not a hardcore slogam its the freaking IRA slogan!!!

nee is een slogan van rage against the machine

die linkse rock band :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jouw beledigende en denigrerende uitspraak is wederom een voorbeeld van de zwakkelingen die hier op het forum vertoeven. Jij maakt je schuldig aan het posten van ongefundeerde en beledigende kritiek die jij op geen enkele wijze kunt staven. Echter poch jij dit als feit te presenteren zoals het gros van de posters op dit forum doet.

door je taalgebruik formeler te brengen worden je argumenten echt niet sterker :D
Waarschuw beheerder
Echter poch jij dit als feit te presenteren zoals het gros van de posters op dit forum doet.

Dat jij geestelijk gehandicapped bent staat als een paal boven water, dat wordt niet alleen als feit GEPRESENTEERD hoor...

Waarschuw beheerder
Voetbal support wordt hier niet gewaardeerd op PF Rollie

Waarschuw beheerder
donateur

Toch vind ik dat er gezien dit multilevellaire intergratiekader sprake is van enige abjecte deficiénties hoor!

(PS. moeilijk kunnen lullen heeft niks te maken met intelligentie)
Waarschuw beheerder
donateur
Overigens is het ook strafbaar om mensen te belemmeren in hun politieke meningsovertuiging al wordt dit wellicht minder streng gecontroleerd

Zodra Nederland het principe van de weerbare democratie invoert verliezen jullie je grondrechten. Voor het eerst dat islamitische extremisten een goede bijdrage aan dit land hebben gelevert.:D

Jij maakt je schuldig aan het posten van ongefundeerde en beledigende kritiek die jij op geen enkele wijze kunt staven. Echter poch jij dit als feit te presenteren zoals het gros van de posters op dit forum doet.

Bekritiseer niet datgene waar jij je zelf schuldig aan maakt. Ik raad je aan om eens verder te kijken dan je neus lang is, en je horizon te verbreden ipv oogkleppen op te houden.
Waarschuw beheerder
GMX - 't is geestelijk minder valide tegenwoordig O:)
Waarschuw beheerder
donateur
(PS. moeilijk kunnen lullen heeft niks te maken met intelligentie)

www.vandale.nl B)

Waarschuw beheerder
RATM heeft het overgenomen van de uitspraak van E.O'D van de IRA vriend niet andersom.
De band is trouwens wel goed (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Overigens is het ook strafbaar om mensen te belemmeren in hun politieke meningsovertuiging al wordt dit wellicht minder streng gecontroleerd.
Dus voormalig falende BVD en AIVD kiss my ass!

Welk gedeelte van de uitdrukking "particuliere site" was te moeilijk voor je?

Waarschuw beheerder
Voetbal support wordt hier niet gewaardeerd op PF Rollie

jouw aanwezigheid wordt nog minder gewaardeerd op partyflock, vastgebonden kwajongen (N)
Waarschuw beheerder
hmm weer iets geleerd :D

hmm nee die band is niet goed te links voor mij

8) 8) 8)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
joodse gemeenschap en Alboutaleb

Ik vraag me af of je wel weet wat een jood is? Ik vraag me nog meer af of je wel weet wat ras is. Ik vraag me af wat je onder communisme verstaat (naar aanleiding van je gebruik van het woord kameraad). Ik vraag me dus eigenlijk af waarom jij ooit een diploma gehaald hebt. Zeker geen geschiedenis in het pakket gehad? Het valt me ook op dat in geen enkel topic nationaal socialisten of nationalisten ingaan op serieuze discussie vragen. Ik vraag me af of jullie vaak naar de kerk gaan? Jullie geloven toch niet in de evolutieleer?

Ik ben blij dat ik niet in dat zogenaamde Germania mag leven.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb honger.:)
Waarschuw beheerder
ik heb trek in shoarma :)

Waarschuw beheerder
Ik heb honger

komt natuurlijk van die kusjes-aanval :jaja:
Waarschuw beheerder
ik heb zin duitse bradwurst :P

Waarschuw beheerder
ik heb trek in shoarma

nee man! chinees! :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vandaag frites met Adana Kebab gegeten, omdat er weer niets te vreten was op mijn werk. :(
Waarschuw beheerder
[909]Hun overtuiging is groter dan hun kennis. Die lui hebben gewoon last van cognitieve dissonantie en laten zich te veel leiden door selectieve perceptie. Op de universiteit wordt het kritische denken gestimuleerd en een echte intellectueel is kritisch, dus bewijzen ze zelf al dat ze dat niet zijn.

Een insinuerende, denigrerende en pretendieuze uitspraak! Jij presenteert geen enkel feit die jouw conclusie kan funderen.
Het is niet meer dan een ongefuneerd edoch intellectueel schrijfsel dat jij door middel van te brallen presenteert als een subjectief relevant feit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een boterham met pindakaas. Gebrekkige Nederlandse keuken ook.:/
Waarschuw beheerder
wienerschnitzel :yes:
Waarschuw beheerder
nou wen als we dan toch voor aziatisch gaan waarom dan niet meteen terriyaki of sushi B) :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
WNS... nu normaal praten please!

Waarschuw beheerder
Ik ben een atheist.
En het begrip jood ken ik.
Communisme/Marxisme is een staatsinstelling.
Mijn vader is dokter in de letteren dus wel degelijk geschiedenis gehad.
Ik vind het irrelevant om te zeggen watvoor opleiding ik genoten heb.
Ik ga niet naar de kerk.

Waarschuw beheerder
Het is niet meer dan een ongefuneerd edoch intellectueel schrijfsel dat jij door middel van te brallen presenteert als een subjectief relevant feit!

dus jij bestelt eigenlijk zo je broodje: "één broodje shoarma mét knoflooksaus, gaarne"?

O:)

Waarschuw beheerder
Waarom Skywise?
Waarschuw beheerder
Ik vind dat hele Germania nog niet eens zo'n gek idee. Als alle Nederlanders nou eens wat geld doneren, kopen we een stuk heide gebied op, groot hek er omheen, goed bewaakt en afgezet zodat niemand er in/uit mag en schoppen we al dat soort figuren daarheen. Mogen ze lekker hun gang gaan, elkaars invaliden (reflectief) aborteren, hun haat opelijk met elkaar delen, anders denkenden binnen hun gemeenschap zelf executeren en andere gezellige dingen met elkaar doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom dan niet meteen terriyaki of sushi

ey, ik vind pizza ook goed hoor, da's wel een stuk minder moeite (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom Skywise?

Omdat ik t zeg? :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind dat hele Germania nog niet eens zo'n gek idee. Als alle Nederlanders nou eens wat geld doneren, kopen we een stuk heide gebied op, groot hek er omheen, goed bewaakt en afgezet zodat niemand er in/uit mag en schoppen we al dat soort figuren daarheen. Mogen ze lekker hun gang gaan, elkaars invaliden (reflectief) aboteren, hun haat opelijk met elkaar delen, anders denkenden binnen hun gemeenschap zelf executeren en andere gezellige dingen met elkaar doen.

whahaha :D *bulder bulder*
Waarschuw beheerder
ey, ik vind pizza ook goed hoor, da's wel een stuk minder moeite

Ook lekker... maar een goede pizza kost ook veel tijd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Braced_Hooligan 15 maart 2005 03:35
Ik ben een atheist.
Ik ga niet naar de kerk.

Oeh, we gaan ons voorstellen aan elkaar. 8)

Hoi, ik ben Jewwy. :D
Ik ben 24 jaren jong en ik ben Moslim. :yes:
Mijn vader werkt momenteel als filiaalmanager of zo bij de Texaco, mijn moeder heeft heel veel verschillende baantjes. :yes:
Ik heb zelf Bedrijfskundige Informatica gedaan, maar die ga ik volgend schooljaar afmaken. :)
En ik ga slechts 2 keer per jaar naar de moskee. :$

B)

Waarschuw beheerder
donateur
we deden toch geen voorsteltopics? :P
Waarschuw beheerder
hopelijk brengt dat in die kooi een kettingreactie teweeg onder het mom: "Je bent zo sterk als de zwakste schaken"
o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Een insinuerende, denigrerende en pretendieuze uitspraak! Jij presenteert geen enkel feit die jouw conclusie kan funderen.

Dan lees je dus niet.:D

Pseudo-intellectueel taalgebruik hier. Maar je verdediging is niet overtuigend, 'kameraad'.

Waarschuw beheerder
een goede pizza kost ook veel tijd

tenzij die goeie pizza natuurlijk gewoon klaar is gemaakt door een vakman (die het dus wel snel kan, incluis de levering ervan), die de lekkernij heeft meegenomen uit zijn cultuur en zo vriendelijk was deze bij ons te introduceren, zodat wij er ook van kunnen smullen! :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Pseudo-intellectueel taalgebruik hier.

gelukkig moest hij nu ophouden met moeilijk praten, dus zometeen krijgen we vast de vertaling! :yes:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat hele Germania nog niet eens zo'n gek idee. Als alle Nederlanders nou eens wat geld doneren, kopen we een stuk heide gebied op, groot hek er omheen, goed bewaakt en afgezet zodat niemand er in/uit mag en schoppen we al dat soort figuren daarheen. Mogen ze lekker hun gang gaan, elkaars invaliden (reflectief) aboteren, hun haat opelijk met elkaar delen, anders denkenden binnen hun gemeenschap zelf executeren en andere gezellige dingen met elkaar doen.

Het land uitschoppen? Je moslim vrienden zijn vaak anti-semiet. De niet Nederlands verstaande Antilianen zitten liever op hun luie reet dan ons eruit trappen uit ONS land!
Waarschuw beheerder
donateur
DarkSkywise 15 maart 2005 03:39

donateur! we deden toch geen voorsteltopics?

:O

:$

Oeps. Sorry. (F)

Slotje dan maar? O:)
Waarschuw beheerder
Zal ik dan ook maar :)

Ik ben bijna 28, heb Nederlandse ouders, maar zit aan de ene kant zowel joods bloed als duits. Heb een kaapverdische oom, een kaapverdische neef, een italiaans/zwitserse neef, een egytische oom, 2 egytische neefjes eet dagelijks exotisch voer en heb een hekel aan wannabee ariërs :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zijn we al te erg off-topic dan? :[

Waarschuw beheerder
hey wacht even, ik wil me ook voorstellen! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Bring it on, Wen. B)
Waarschuw beheerder
Het land uitschoppen? Je moslim vrienden zijn vaak anti-semiet. De niet Nederlands verstaande Antilianen zitten liever op hun luie reet dan ons eruit trappen uit ONS land!

Geef je ze hun utopische germania is het weer niet goed...

Anyway, ik ga slapen, veel plezier nog en niet te veel ruzie maken, kinders ;-)
Waarschuw beheerder
Ik ben een atheist.
Ik ga niet naar de kerk.

Geloof je dan in de evolutieleer als atheist? Oftewel dat we uit Afrika komen? Ik vroeg niet of je het begrip Jood kent ik vroeg of je wist wat jood zijn is?
Communisme een staatsinstelling??? Sinds wanneer? Communisme is een ideologie. Leninisme/Stalinisme is een staatsinstelling. Ik zal dan maar ook niet vragen om het verschil uit te leggen tussen Communisme en Marxisme en leninisme stalinisme?
Je vader is dokter in de letteren? Welk vakgebied?? Waarom wil je niet zeggen welke opleiding je hebt genoten je schaamt je er toch niet voor?

Waarschuw beheerder
Zal ik dan ook maar :)

Ik ben 28, heb Nederlandse ouders, maar zit aan de ene kant zowel joods bloed als duits. Heb een kaapverdische oom, een kaapverdische neef, een italiaans/zwitserse neef, een egytische oom, 2 egytische neefjes eet dagelijks exotisch voer en heb een hekel aan wannabee ariërs.

Genocide volkerenmoord!!
Waarschuw beheerder

Bwahahhahaa wat een opmerking zeg... zeker nooit geweten dat arabische en joodse volken BEIDE semitische volken zijn ????

Waarschuw beheerder
donateur
of anders stelt Wen mij even voor?

(wel de ontknoping aan t eind zetten he? zo van wat ik hier eigenlijk doe enzo :[ )
Waarschuw beheerder
Antilianen zitten liever op hun luie reet dan ons eruit trappen uit ONS land!

Sinds wanneer horen de Antillen niet meer tot het Koninkrijk der Nederlanden. Zou ik trouwens even je eigendomspapieren mogen zien van dit land??

Waarschuw beheerder
16 jaartjes oud. periode 1500-1960 ofzo geloof ik en verder dokter in de pedagogische wetenschap en docterandus in de economie.
Waarschuw beheerder
Genocide volkerenmoord!!

Vraag eens hoe dat heet in goed Nederlands aan je papa de doctor in de letteren ;)
twee keer hetzelfde achter elkaar noemen.. daar is namelijk een mooie term voor :9

Waarschuw beheerder
oke, ik ben dus wendela :jaja: , ik ben háástikke nederlands, tenzij je heel ver terugrekent want dan kom je uiteindelijk uit op 1/16e of 1/32e deel portugees bloed (weet eigenlijk niet eens meer hoeveel...). mijn pappa is edelsmit en heeft een eigen bedrijf en mijn moeder werkt als buitendienstmedewerker bij een charitatieve instelling, en ik hou heeeeeeeel veel van ze :lief:
nou, ik ben dus ook atheist, en tenslotte studeer ik communicatie! :D

en oja (heul belangrijk), ik respecteer anderen en gelukkig zijn is het grootste doel in mijn leven! (Y) B)
Waarschuw beheerder
donateur
Duitsland en daarmee Germania is trouwens voortgekomen uit het tegenovergestelde van het nationalisme;)

[img width=473 height=649]http://www.rootsweb.com/~deubadnw/history/maps/d1789.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Arabisch is een semitische taal ja maar moslims hoeven geen arabieren te zijn.

Waarschuw beheerder
de ontknoping

*tromgeroffel*

...darks is mijn big bro (and i'm proud of it)! B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben rolie en meer hoef je nie te weten :[ ja ik was gisteren jarig :[

euh braced hooligan hoe kan je nou ons land zeggen als je zoiets als germania wilt :S
Waarschuw beheerder
Arabisch is een semitische taal ja maar moslims hoeven geen arabieren te zijn.

Arabieren zijn ook semieten :jaja:

Maargoed idd, moslims hoeven niet allemaal arabieren te zijn.. dat klopt :)
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm, zou ik mezelf nog voorstellen?..

Waarschuw beheerder
donateur
en Wen is t zusje van de hoofdbeheerder van t hééééle Pf-forum! :O

*gaat nu wachten tot de achtste euro valt*

*heeft helaas geen kwartjes meer*

Waarschuw beheerder
donateur
Afrika fur affen!

dat laatste had je beter echt niet kunnen zeggen :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En net vond je Germania nog niet eens zo'n gek idee.;P
Waarschuw beheerder
Germania wat lullen jullie nou ik heb toch verdomme al 50x gezegd dat ik nergens bevestigd dat ik een NS ben noch een Dritte Reich aanhanger kom op lezen. Europa voor blanke, Afrika fur affen!

Hmmm... zeker niet bekend met het feit dat ALLE mensen van de zelfde oervaderen afstemmen.. en owee :O

die leefden in Afrika :O
Waarschuw beheerder
waarom ben je tegen joden/zionisten dan als je geen NS bent :S

Waarschuw beheerder
ik heb toch verdomme al 50x gezegd dat ik nergens bevestigd dat ik een NS ben noch...

nee, het lijkt me ook een vrij vreemde bewering als iemand riep dat hij de nederlandse spoorwegen was :/
Waarschuw beheerder
weggehaald :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oi! wat een aanduiding is voor de Skinhead muziek.

:nee: dat hebben de skinheads ervan gemaakt...
Waarschuw beheerder
opeens weet je het je word conducteur

ken je legaal tegen ZWART rijders zijn b)

Waarschuw beheerder
opeens weet je het je word conducteur

ken je legaal tegen ZWART rijders zijn

whahaha :D

Waarschuw beheerder
Anti-zionistisch is wat anders dan anti-semiet;)
Ik beschouw zionisten en judaisten als gevaar. Dus weer goed terug lezen.

Waarschuw beheerder
wat een lachwekkende topic zeg, heb echt mijn lachspieren kunnen trainen, de afgelopen paar uur (Y) :d
Waarschuw beheerder
doei

Waarschuw beheerder
donateur
truste, B-H! (F)

Waarschuw beheerder
Braced_Hooligan
(banned)

good (Y)

Waarschuw beheerder
B-H!

tsss, vastgebonden kwajongen... zát 'ie maar vastgebonden... :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat een lachwekkende topic zeg, heb echt mijn lachspieren kunnen trainen, de afgelopen paar uur (Y) :d

Zo lollig vond ik het niet, want ik had andere plannen.;)
Waarschuw beheerder
maar tijdelijk. Was echt hilarisch :D
Ook erg hartelijk kunnen lachen :D

Waarschuw beheerder
ik had andere plannen

ja me too, zoals vroeg gaan slapen enzo, maar als je besluit niet mee te discusseren en het toch te volgen kan je toch een verbazingwekkende hoeveelheid lol maken (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat zeker :jaja:

krijg trouwens wel trek van dat praten over eten :$

Waarschuw beheerder
donateur
t is dat ik jullie zijn strafblad niet mag laten zien, maar t ziet er nogal... euh... imposant uit :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt vaag dat mensen zo helemaal gebrainwashed kunnen zijn....

bedoel.. ze hele leven draait maar om 1 ding lijkt het wel :S

Waarschuw beheerder
krijg trouwens wel trek van dat praten over eten

indeed, indeed... dat pizza-idee is echt zwaar aantrekkelijk :9

Waarschuw beheerder
donateur
ze hele leven draait maar om 1 ding lijkt het wel

neuqen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zonde toch? ik zou zeggen: maak wat van je leven! Je leven is een meesterwerk! hangt er vanaf wat je er zelf van maakt

Waarschuw beheerder
echt vaag dat mensen zo helemaal gebrainwashed kunnen zijn....

bedoel.. ze hele leven draait maar om 1 ding lijkt het wel

zat ik me inderdaad ook over te verbazen :/

Waarschuw beheerder
neuqen?

pardon!? ga jij je mond eens spoelen jongeman! :@
Waarschuw beheerder
jullie gaan te snel :[

ja lekker DSW :9 kom maar :k laat je alle hoeken van de kamer zien :[
Waarschuw beheerder
[RT3067]Ik vraag me af of je wel weet wat een jood is?

Het jodendom is een religie!

Toch kunnen wij de joden als een afwijkende bevolkingsgroep zien vanwege de afwijkende cultuur.
Oberserveer een jood goed en je ziet allerlei overeenkomstige kenmerken zoals bijvoorbeeld het kroeshaar, de haakneus[geldt niet voor alle joden] en de vorm van het gezicht. Tevens zijn de joden semieten en Abrahamistisch van oorsprong.

Ik vraag me nog meer af of je wel weet wat ras is.

Een ras heeft gemeenschappelijke genetische eigenschappen waardoor ze zich onderscheiden van een ander ras.

Ik vraag me af wat je onder communisme verstaat (naar aanleiding van je gebruik van het woord kameraad).

Communisme is gebaseerd op leer van Karl Marx [jood].

Ik vraag me dus eigenlijk af waarom jij ooit een diploma gehaald hebt. Zeker geen geschiedenis in het pakket gehad?

Overbodige speculaties die we als irrelevant kunnen bestempelen.

Het valt me ook op dat in geen enkel topic nationaal socialisten of nationalisten ingaan op serieuze discussie vragen.

Kun je hier dan serieus discussiëren?
Zelfs 909 waarvan ik dacht dat hij aan de hand van feiten een debat voerde maakt zich schuldig aan populisitische beledigingen.

Ik vraag me af of jullie vaak naar de kerk gaan?

Nationaal Socialisme baseert zich wel op de christelijke normen en waarden echter staat het religieuze gebeuren los van deze politieke ideologie.
Ik ga alleen uit respect voor een overleden bekende of familielid naar de kerk.

Jullie geloven toch niet in de evolutieleer?

Ik geloof wel degelijk in het Darwinisme en het Nationaal Socialisme is omtrent deze opvatting neutraal. Ik geloof niet in sprookjes die verwerkt zijn in het achterhaalde boek de Bijbel.

Ik ben blij dat ik niet in dat zogenaamde Germania mag leven.

Jij bevind je momenteel in Germania echter zijn er kunstmatige nationaliteiten en Staten ontplooid die het gevolg zijn van segregatie en oorlogen tussen verschillende volkeren, maar dit is en blijft Germaans gebied.
Waarschuw beheerder
neuqen?

Dat zal vast.. maar dan wel om de ariërs ras zuiver te houden :X

dat pizza-idee is echt zwaar aantrekkelijk

Bak jij em.. kom ik em zo halen :9
Waarschuw beheerder
dsw is helemaal niet jong meer :@

wil jij wel eens eventjes respect tonen voor de oudere mensen onder ons :@

:P
Waarschuw beheerder
nee nederland is niet helemaal germaans gebied

alleen maar boven de rivieren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zelfs 909 waarvan ik dacht dat hij aan de hand van feiten een debat voerde maakt zich schuldig aan populisitische beledigingen.

'Ken uw vijand'.;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bak jij em.. kom ik em zo halen

beter idee: bak jij 'm? mag je 'm komen brengen (Y)

B)

Waarschuw beheerder
donateur
Een ras heeft gemeenschappelijke genetische eigenschappen waardoor ze zich onderscheiden van een ander ras.

Als je daarmee de menselijke ondersoorten zoals zwart, wit en geel bedoelt, dan zijn de verschillen voornamelijk morfologisch en niet genetisch. Waar je t nu over hebt zijn soorten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Laat het nu net bewezen zijn dat inuït net zo verwant aan germanen als de masaï :O

en dan ook nog eens aan apen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Een mens komt genetisch 30% overeen met een komkommer.:D
Waarschuw beheerder
turken zijn ook arisch

althans dat heb ik is gelezen :$
Waarschuw beheerder
beter idee: bak jij 'm? mag je 'm komen brengen

Ik ben ook minder valide, mag ook Germania niet in ;)
Waarschuw beheerder
djc ik heb hier nog een rolstoel :P voor 10 euro per dag mag je em lenen :P
Waarschuw beheerder
ik kan mezelf redelijk voortbewegen met drie benen :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een griepje

haaaaaaaaaaaatsjoeoeoeoeoe
Waarschuw beheerder
[909]Duitsland en daarmee Germania is trouwens voortgekomen uit het tegenovergestelde van het nationalisme

Verklaar je nader. Dat kaartje zegt mij niets.

[img width=625 height=492 cacheid=0001bc210003fdd6da26777e1a00a08da1]http://cf.uba.uva.nl/nl/collecties/kaarten/ortelius/gfx/groot/o29.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
hey mensen, genoeg gelachen, geergerd, gehuild, over lekkernijen geschreven... ik ga slapen! (Y)

kussen aan alle lieve mensen zoals 909, DJC, rollie, haai, GMX, RT3067 (om maar wat voorbeeldjes te noemen) :lief: en natuurlijk speciáál voor big bro darks B)

ghehe *melige bui* :D dáág!
Waarschuw beheerder
Als het maar niet de spaanse griep is of de hongkong griep :O

stel je voor.. moeten zometeen die bacillen ook nog germania uitgezet worden :9

truste wen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
truste zussie! :hug:
Waarschuw beheerder
~wen~
welterusten :D (K)
*put some love in this thread

Waarschuw beheerder
donateur
*trrrring*

AAAAA... t is de bacterie-gestapo met een uitzettingsbevel!
Waarschuw beheerder
AUFMACHEN !!

und schnell !!

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan alleen maar ZU MACHEN... is dat ook goed?

nou ja, dan maar ZU he?

*ZU*