vind persoonlijk niet dat je je als"gabber" hoeft te kleden als je naar een party gaat (lonsdale, hooligan, etc...)
![[img width=300 height=225]http://images.soulmatestechnology.com/media/images/profiles/200443/P_MN0248586_1.jpg[/img]](http://images.soulmatestechnology.com/media/images/profiles/200443/P_MN0248586_1.jpg)
heeft niks met wannabe te maken
Ik heb het over die mafkezen die met hun rechterhand in de lucht staan en rare teksten uitkramen over allochtonen en nederland dat het zo goed is enzo.
1000den dezelfde wouzen ziet lopen
gabber zijn is uit
Niet zo tof doen pubertje, jij was toen dus 5 zat je je pamper nog vol te schijten
Kleintjuh POWER!!!! niets mee te maken ja. Clubkutjes, skaters, alto's, wierdo's, zwabbers, "negatieve elementen", neutrale,... je kunt ze er zo uitnemen. Hun gedrag en attitude spreekt boekdelen. Ca va va je hebt best wel hardbodies met club kledij die best "rechtgeaard" zijn op een feest, maar heel weinig.
Mij kan ie niet schelen hoeveel tatoes, welke schoenen, ... ik vind het gewoon veel leuker als iedereen zich wat comformistisch opstelt en zich met elkaar associeert in hun gedrag en kledij, naast de muzier gaat het hem toch daarom. We are one but don't come one! Kun je eindeloos over discussieren, maar toch...
Tegenovergesteld komt er nu weer een opmars van fanatiekelingen paraderent in Australian die mij eventjes komen vertellen dat ik op m'n kisten geen echte gabber ben
maargoed als ik naar je foto's kijk,zie ik wel veel agro uitdrukingen.
in engeland ben je gewoon een skinhead,ben daarom blij dat die australians-cavello's weer terug komen.
Snap effe niet wat je ermee bedoelt?
Ik hak op de oude manier (waarom ? geen flauw idee kan niet anders)
jonge als je denk dat ik dom ben nou dat ben ik niet hoor want toen ik klein was droeg ik al bomberjackie's cavello en die kleding dus gewoon je mond dicht houden en Ban SLOTJE
By The Way, ik heb er ook een foto op staan waar ik een Cavello jasje op aan heb, en daar kijk ik net ze "agro" als op de foto war ik Lonsdale aan heb
Iedereen weet wat de oude hakkûh wijze is, wat een domme vraag. De laatste 7jaar nog naar feesten geweest?
vind persoonlijk niet dat je je als"gabber" hoeft te kleden als je naar een party gaat (lonsdale, hooligan, etc...)
zolang je zelf maar weet dat je gabber bent of niej dan
Uiterlijk heeft er in principe niets mee te maken, maar gedrag volgens velen ook niet. Kan mij allemaal niet schelen want er zijn zoveel klote lijers die het allemaal verpesten voor elkaar.
Je kan beginnen te definiëren en citeren uit "hakkûh en strakstaan", ... maar dan nog...
Je weet het gewoon van jezelf.
Een gabber ben je als je er vanaf het begin 'bij' hoort.. Niet als je zoals de meeste van ons, waaronder ik, net aan komt hobbelen..
Gabbers whahaha
NO F*CKING WAY
ben gewoon jezelf... stroom niet mee met de kudde
got to be original
Haha, ja dat kan ook...Je geeft het tenminste toe
voor jou hoor!
Ik bedoel, het maakt me geen reet uit of je nu een gabber bent of niet, als je maar naar een feest gaat om te feesten! Hoe je dat doet en waarin je dat doet, moet je helemaal zelf weten! Maar die kinderen van tegenwoordig snappen er volgens mij helemaal geen reet meer van...Mooi voorbeeld: Jongen uit mijn straat, eerst helemaal in to de r&b, met de cpmplete kani en fubu outfit...Nu een jaartje later, loopt die in lonsdale enz, met een half kale kop en loopt die te schreeuwen dat die buitenlanders haat Zo'n mensen, ze zouden verboden moeten worden!!!!!!!!
Dat bedoelde ik ook niet hoor! Ik bedoelde dat je in mijn ogen geen gabber bent, als dalijk de hardcore weer minder word en dat je dan in 1 x verslaafd raakt aan de r&b...Gabber ben je niet voor even, maar voor je hele leven
Gewoon jezelf zijn!!!
Och ja, ouders...Ze moeten toch af en toe iets te zeuren hebben he...
iets ....nouw gewoon over alles bij mij hoor maar ze weten
tog dat niet helpt ik ben ik en ik doe wat ik wil
dat weten ze gelukkig en anders laat ik t ze gewoon weer ff merken
jah joh heb 2 shirts gekregen van maatje
ga nu alleen nog aussie en wijde broeken en skate schoenen
kopen vind wel vette style
hahahaha jah of niet maar je uiterlijk moet indd op gabber lijken als zow lees
ik niet ik ben lkkr mezelf , weet niet hoe ik mezelf kan benoemen miss gewoon
gjaf !
Ja, dat is idd zo, je bent 15 he...Maar ja, aussie's zijn zowieso beter als pitbull enzo, vind ik dan he
dus voortaan moet je je gabberin of gabberwijffie noemen
voor jou hoor! Sorry, ik ben een gabberwijf hahaha, zo beter
Ik vind nog steeds niet dat je je als gabber hoeft te kleden om een gabber te zijn!!! Gabber zit in je hart,. zoals ik al een paar keer heb gezegd
ieder zn eigen keus...maar mijn smaak gaat tog naar nike's en aussie's
Lonsdale,etc of aussie etc. is gewoon een stijl van kleding die bij gabber past. En waar je gewoon gabber aan herkent.
![[img width=600 height=450]http://images.sugababes.nl/user_pics/435/435649_b249e31c4c.jpg[/img]](http://images.sugababes.nl/user_pics/435/435649_b249e31c4c.jpg)
Waarom zou het volgens jou niet raar zijn als een skinhead scheef wordt aangekeken?
Want ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat een skinhead niet per definitie nazi-idealogie hoeft te hebben.
Idd maar er is niks mis mee om het met een kledingstyle te uitten toch?
Ik draag nogsteeds aussies en ik vind dat toch nog de meest passende gabberkleding.
Geruitte bloezen, opgerolde broekspijpen, Lonsdale e.d. is idd ska kleding, skinheads en gabbers gaan niet samen.
Laatst zag ik op een Duitse tv zender iets over skinheads (ska-gasten dus) en daar zeiden ze dat ze zelfs een hekel aan "lonsdalegabbers" hebben omdat zij het na-apers vinden (en ik geef ze groot gelijk!).
Fout antwoord, skinheads zijn ska-liefhebbers, zoals ik al zei, ze hebben een slechte naam gekregen door de racisten die er later bij kwamen
Als het puur een manier voor kleden is om aan te geven dat je "Gabber" ben mag je de mensen met die andere rotzooi er wel op aan spreken want buiten de hardcore scene om denkt 90% van de mensen dat die kleding het rechtse idee uitstraald.
gaat t nou om de stijl voor jullie of om het merk?
ik bedoel:
wat als iemand met lonsdale kleding loopt.. broekspijpen niet opgerold.. geen kisten.. haar normaal.. dus dat het merk niet met een "skinhead" mentaliteit naar buiten wordt gebracht.
wat is het probleem dan?
ja, maar ik heb vaak gezien hier dat wanneer iemand met lonsdale op een foto staat, dat die persoon al wordt uit gemaakt voor wazi oid, terwijl er verder helemaal niks over die persoon bekend is.. en dat is gwoon bullshit!!
die mensen maken bepaalde merken ook belachelijk.
hoezo gabber ik vind dat achterlijke hoe kom je er bij dat die lui gabber ik bedoel wat i gabber dan je houd van hardcore om naar te luisteren je koopt kleren waar je goed in voel en als dat dan metteen gabber is vink triest gabber bestaat niet man als ik in un aussi loop met nike air max en un kaal hoofd en naar hardcore luister ben je dus gabber echt sneue gedachte ik ben dan kaal omdat mijn pa ut is en ut was gewoon ut duurste trainings pak ik ben dan gewoon iemand die (tussen)ergens bij wil worden gepl;aats zo van ik ben ik gabber ik vin dat gewoon niet bestaan je bent gewoon wie je bent en valt niet onder un groep lijkt mij ik luister graag naar hrdcore en gebruik regelmatig maar voel eg geen gabber ofzo wie wil van zichzelf zeggen datie gabber is dan?
![[img width=340 height=244]http://members.home.nl/denluchies/wannabeahippy.gif[/img]](http://members.home.nl/denluchies/wannabeahippy.gif)
hoezo gabber ik vind dat achterlijke hoe kom je er bij dat die lui gabber ik bedoel wat i gabber dan je houd van hardcore om naar te luisteren je koopt kleren waar je goed in voel en als dat dan metteen gabber is vink triest gabber bestaat niet man als ik in un aussi loop met nike air max en un kaal hoofd en naar hardcore luister ben je dus gabber echt sneue gedachte ik ben dan kaal omdat mijn pa ut is en ut was gewoon ut duurste trainings pak ik ben dan gewoon iemand die (tussen)ergens bij wil worden gepl;aats zo van ik ben ik gabber ik vin dat gewoon niet bestaan je bent gewoon wie je bent en valt niet onder un groep lijkt mij ik luister graag naar hrdcore en gebruik regelmatig maar voel eg geen gabber ofzo wie wil van zichzelf zeggen datie gabber is dan?
ehm KEREL.. er zijn ook zat mensen die lonsdale dragen zonder er iets vanaf te weten.. nogmaals het is bullshit!!
persoonelijk vind ik het echt vaag als ik naar een party ga en ik zie een meisje met puntschoenen bv gekleed als een clubkutje dan denk ik echt je ben op het verkeerde feest beland
persoonelijk vind ik het echt vaag als ik naar een party ga en ik zie een meisje met puntschoenen bv gekleed als een clubkutje dan denk ik echt je ben op het verkeerde feest beland
tja dat is na mijn mening dus t probleem van de feestjes NU,
wat maakt t uit,een ieder komt daar om de zelfde reden.
vroeger zag je van alles en nog wat op een hakkuh feestje lopen,geen probleem.
1 big gabber familie
maar t groootste gedeelte komt alleen maar met de gedachte goh wat stoer ik sta op een hardcore feest..en probeert alleen maar een jongen te score..en dan vind ik dat ze beter naar een discotheek kenne gaan hoor
mja zo zijn ze NIET allemaal..dus ook niet gaan schreeuwen dat ik ze allemaal zo vind
liever klubkutten dan Helga's, je weet wel, van die mormels die met kisten, hoge witte panty of hoge witte sokken, schotse rokkies, geruitte bloes, witte stropdas etc..
Dat ziet er toch niet uit
ik vind zwaar vervelend dat mensen je gelijk als natzie zien bedoel ik ben dat dus echt niet maar word er wel voor uitgemaakt beetje jammer
zou je door een stad lopen in nederland,
en je kijkt om je heen,dan wil je niet weten hoeveel vrouwtjes die nu als "clubkut"zijn gekleed vroeger in aussie liepen,opgeschoren enz enz.
k ken dr persoonlijk heeeel veel.
dat ze niet meer dr uit zien als gabber/hardcoreliefhebber wil niet zegen dat ze niet meer van hardcore muziek houden.
liever klubkutten dan Helga's, je weet wel, van die mormels die met kisten, hoge witte panty of hoge witte sokken, schotse rokkies, geruitte bloes, witte stropdas etc..
dat vind jij weer...en trouwens de naam terror helga slaat al helemaal nergens op..wat als mensen dat nou mooi vinden
moete ze dan meteen helga heten
en er zijn gneoeg "gabbers" die geruite rokjes dragen...dus als een "gabber vriendin" van jou zo'n schots rokje aan trekt met zwarte sokken eronder is ze meteen een helga
als je dr uit ziet als een skinwijf,tja dan ben je een helga
komop t ziet dr niet uit,waarom die verdomde duitse look???
als je dr uit ziet als een skinwijf,tja dan ben je een helga
komop t ziet dr niet uit,waarom die verdomde duitse look???
je bent altijd beledigd als iemand aussie afkraakt maar je doet hetzelfde steeds bij andere stijlen.je scheert zelf alles over een kam.
en komop hey, in nederland is iemand met lonsdale aan meestal een gabber,zonder wazi bedoelingen.
Hier in nederland is de skinhead scene maar heeeel klein.
in engeland en duitsland is dat oi! gebeuren veel groter.
bij elke topic over "gabber" zie ik jou eindelloos slaapverwekkend posten over welles/niettes gabber.
vind je jezelf niet een beetje onnozel om met jouw leeftijd daarover te bazelen. je lijkt wel 16.
en hou eens op over dat aussie want dat is verleden tijd man.
dat echte gabber van vroeger in niet meer te evenaren en daar moet je je bij neerleggen.
het gaat zich allemaal om de muziek "hardcore" en die is kwalitatief alleen maar beter geworden. wat boeiuh die kleren nou man. wijven zeiken daarover.
dat lonsdale is ook dood. tegenwoordig heb je geen dresscode meer.laatste aanpassing 1 augustus 2005 18:06
je bent altijd beledigd als iemand aussie afkraakt maar je doet hetzelfde steeds bij andere stijlen.je scheert zelf alles over een kam.
en komop hey, in nederland is iemand met lonsdale aan meestal een gabber,zonder wazi bedoelingen.
Hier in nederland is de skinhead scene maar heeeel klein.
in engeland en duitsland is dat oi! gebeuren veel groter.
bij elke topic over "gabber" zie ik jou eindelloos slaapverwekkend posten over welles/niettes gabber.
vind je jezelf niet een beetje onnozel om met jouw leeftijd daarover te bazelen. je lijkt wel 16.
en hou eens op over dat aussie want dat is verleden tijd man.
dat echte gabber van vroeger in niet meer te evenaren en daar moet je je bij neerleggen.
het gaat zich allemaal om de muziek "hardcore" en die is kwalitatief alleen maar beter geworden. wat boeiuh die kleren nou man. wijven zeiken daarover.
dat lonsdale is ook dood. tegenwoordig heb je geen dresscode meer.laatste aanpassing 1 augustus 2005 18:06
ten eerste heb je daar een forum voor.
ten tweede ken je me helemaal niet,en daardoor lul je hier de grootste bullshit die dr is.
Uitspraak van TheGabber op maandag 1 augustus 2005 om 14:25:
dat vind jij weer...en trouwens de naam terror helga slaat al helemaal nergens op..wat als mensen dat nou mooi vinden
moete ze dan meteen helga heten
en er zijn gneoeg "gabbers" die geruite rokjes dragen...dus als een "gabber vriendin" van jou zo'n schots rokje aan trekt met zwarte sokken eronder is ze meteen een helga
en trouwens geruite blousjes van burberry is nix mis mee maar zodra er lonsdale op staat ben je helga
Goh zeg je voelt je blijkbaar wel meteen aangesproken, en dat terwijl ik nergens zeg dat je met een schots rokje of lonsdale meteen een helga bent, ik noemde alleen de combinatie van kleding voor een wat-ik-vind "Helga",
en opeens in 2000 waren ze allemaal weg helemaal weg???
hahaha,bullshit.
immer geil.
helemaal als ze met die punt schoentjes een paar helga's met kisten verrot trappen
laatste aanpassing 5 september 2005 15:06
die trainingspakjes gabbers zijn net de meelopers vind ik...in 98,99,2000 toen hardcore helemaal uit was zag ik ze niet meer op feesten. en nu gaan ze wel weer in hun trainingspak van uit de pruimentijd.
en ze denken dat we nog steeds moeten hakkuh. tja ze hebben 3 jaar van de hardcore scene gemist he.
die trainingspakjes gabbers zijn net de meelopers vind ik...in 98,99,2000 toen hardcore helemaal uit was zag ik ze niet meer op feesten. en nu gaan ze wel weer in hun trainingspak van uit de pruimentijd.
en ze denken dat we nog steeds moeten hakkuh. tja ze hebben 3 jaar van de hardcore scene gemist he.
die trainingspakjes gabbers zijn net de meelopers vind ik...in 98,99,2000 toen hardcore helemaal uit was zag ik ze niet meer op feesten.
je kan toch ook jezelf blijven met je eigen stijl en je eigen opvattingen over zaken
misschien was dr ook wel een goeie reden voor.
k weet niet of jij vaak naar feestjes ging in 97,maar kwa sfeer was alles verot.
zwaar veel ruzie en voetbal gezeik.
dat is voor mij,en heeel veel anderen de drupel geweest.
dat gabbers opeens weg waren is bullshit.
dat opeens niemand meer in aus ging is wat anders.
maar gabbers waren en zijn dr nog steeds.
t boeit mij niet,hoe je naar een feest gaat.
zolang t maar met goeie bedoelingen is(zoals een gabber,kwa gevoel).
dat word in hun ogen gezien als aantrekken wat al die anderen aan hebben zodat je tenminste word geaccepteerd
neem de style van muziek op een feest eens.
voorheen had je voor elke dance style wel een hoekje.
dat je acid house-techno-happy-gabber-hardcore-terror enz op 1 feest had was normaal.
Armageddon Project
Evil Activities
Jappo
Miss Hysteria
Panic
Peaky Pounder
Promo
Shadowlands Terrorists
ik vind zowel aussie als wazi outfit super iq loos en achterlijk
jajaja bullshit,van de zoveel duizend lopen dr echt wel zulke gasten tussen.
toch vergis je je helaas....
op defqon1 en in qontrol op zie geeeeeeeeeeeeeeeeen enkele aussie en wazi outfitjes. net zo,n kwalitatieve line up als strike one.
jij bent er denk ik nooit geweest aan je reactie te zien.
op defqon1 en in qontrol op zie geeeeeeeeeeeeeeeeen enkele aussie en wazi outfitjes. net zo,n kwalitatieve line up als strike one.
Het is jammer dat veel (lees! niet allemaal) van de mensen die vroeger ook naar feesten gingen van die zeikers zijn geworden zoals jij.
Uitspraak van The Sopranos op dinsdag 6 september 2005 om 17:48:
hahaha,ten eerste NEE IK ben dr niet geweest.
maar ik ken wel gasten die dr waren en die waren daar in aussie,en dat is een feit.
tja dat jij nog in een aussie loopt kan ik wel snappen dan. maar gasten van 24 anno 2005 in een aussie zijn echt iq-loze onnozele kleuterslaatste aanpassing 6 september 2005 18:03
Ik ben 15 dat klopt, dus daarom bemoei ik er voor de rest niet mee..
tegenwoordig heb je hier niets meer over te zeggen als je wat jonger bent..!
Want hakkûh is hardcore, dat weet toch iedereen..
onze gabber piet heeft gesproken.....
maar jij ging niet meer naar feesten in 98-99-2000 toen hardcore underground was.
JIJ BENT EEN NEP GABBER. EEN HAPPY HARDCORE GABBER PIET..
en ga weg met die smoesjes en slappe excuses over slechte sfeer want dat slaat totaal op kont. nu is hardcore weer in ben jij meteen ook weer terug... ZOUTUH ZWABBER
tja dat jij nog in een aussie loopt kan ik wel snappen dan. maar gasten van 24 anno 2005 in een aussie zijn echt iq-loze onnozele kleuterslaatste aanpassing 6 september 2005 18:09
tja dat jij nog in een aussie loopt kan ik wel snappen dan. maar gasten van 24 anno 2005 in een aussie zijn echt iq-loze onnozele kleuterslaatste aanpassing 6 september 2005 18:09