Partyflock

Forumonderwerp · 754912
5714x bekeken
Waarschuw beheerder
vind persoonlijk niet dat je je als"gabber" hoeft te kleden als je naar een party gaat (lonsdale, hooligan, etc...)

Waarschuw beheerder
jah precies dat denk ik ook ....
vandaar dat geen gabber ben
:P

Waarschuw beheerder
[img width=392 height=480 cacheid=0000004500199773d55341781a00c594c4]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UXLXXVIY[/img]

dit ziet niet egt gabber uit of wel
en dat was 2 jaar terug
Waarschuw beheerder
als gabber zijnde ken je ook openstaan voor andere muziek soorten hoor..ken gabbers die af en toe ook zo is ffies een nummertje r&b opzetten
Waarschuw beheerder
Haha, ja dat kan ook:p...Je geeft het tenminste toe:)

:respect: voor jou hoor!

Ik bedoel, het maakt me geen reet uit of je nu een gabber bent of niet, als je maar naar een feest gaat om te feesten! Hoe je dat doet en waarin je dat doet, moet je helemaal zelf weten! Maar die kinderen van tegenwoordig snappen er volgens mij helemaal geen reet meer van:frusty:...Mooi voorbeeld: Jongen uit mijn straat, eerst helemaal in to de r&b, met de cpmplete kani en fubu outfit...Nu een jaartje later, loopt die in lonsdale enz, met een half kale kop en loopt die te schreeuwen dat die buitenlanders haat:frusty: Zo'n mensen, ze zouden verboden moeten worden!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 15:17:
en dat was 2 jaar terug

JESUS schrok me de tyfus hahaha, maarja als jij er zo bij wilt lopen moet je dat lekker blijven doen ;) ben je gothic achtig geval dan?
Waarschuw beheerder
als gabber zijnde ken je ook openstaan voor andere muziek soorten hoor..ken gabbers die af en toe ook zo is ffies een nummertje r&b opzetten

Dat bedoelde ik ook niet hoor! Ik bedoelde dat je in mijn ogen geen gabber bent, als dalijk de hardcore weer minder word en dat je dan in 1 x verslaafd raakt aan de r&b...Gabber ben je niet voor even, maar voor je hele leven:p
Waarschuw beheerder
en dat was 2 jaar terug

Een vriendin van mij is ook een skater, of hoe noem je dat? Heb ik totaal geen moeite mee hoor:) Ieder zijn eigen ding, en mensen die zichzelf zijn, daar heb ik respect voor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Lady M:bounce: op vrijdag 3 juni 2005 om 15:17:
Haha, ja dat kan ook...Je geeft het tenminste toe

voor jou hoor!

Ik bedoel, het maakt me geen reet uit of je nu een gabber bent of niet, als je maar naar een feest gaat om te feesten! Hoe je dat doet en waarin je dat doet, moet je helemaal zelf weten! Maar die kinderen van tegenwoordig snappen er volgens mij helemaal geen reet meer van...Mooi voorbeeld: Jongen uit mijn straat, eerst helemaal in to de r&b, met de cpmplete kani en fubu outfit...Nu een jaartje later, loopt die in lonsdale enz, met een half kale kop en loopt die te schreeuwen dat die buitenlanders haat Zo'n mensen, ze zouden verboden moeten worden!!!!!!!!

whahaha ja, afschieten die hap :P, ik luister vanaf me 7e al hardcore, maar heb ook een jaartje gehad dat ik ineens m&m te gek vond :P groep 8 was dat ;) toen was M&M ineens helemaal in dus ik ook meegelopen M&M(mjah meeloper als mnm fan ;) haha) maar daar ben ik toen weer vanaf gestapt na dat jaartje, vond er geen tyfus meer aan en neigde gewoon weer terug naar de HC-scene, maar heb er nooit als een karl kani geval bij gelopen hoor;) luisterde naar MnM maar wel in me aussie :P maarja, af en toe een jaartje rust nemen ken geen kwaad vind ik hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Lady M:bounce: op vrijdag 3 juni 2005 om 15:20:
Een vriendin van mij is ook een skater, of hoe noem je dat? Heb ik totaal geen moeite mee hoor Ieder zijn eigen ding, en mensen die zichzelf zijn, daar heb ik respect voor!

precies _O_ (hoe moet die smile..kk zooi haha )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben niet gothic was toen mezelf en nog steeds
alleen loop ik dr nu anders bij
maar doe gewoon wat ik wil hey
en wat rest vind kan me weinig schelen :P
Waarschuw beheerder
precies, gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt ;) ik heb dan nog zeikende ouders af en toe die me dingen verbieden maarja hahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Lady M:bounce: op vrijdag 3 juni 2005 om 15:19:
Dat bedoelde ik ook niet hoor! Ik bedoelde dat je in mijn ogen geen gabber bent, als dalijk de hardcore weer minder word en dat je dan in 1 x verslaafd raakt aan de r&b...Gabber ben je niet voor even, maar voor je hele leven

haha pcies, nouja voor het leven? in ieder geval tot me 30e hehe :P ik ze mezelf nou niet als 50 jarige nog naar hc luisteren ;) maar je weet het nooit haha
Waarschuw beheerder
Gewoon jezelf zijn!!!

Och ja, ouders:p...Ze moeten toch af en toe iets te zeuren hebben he:p...

Waarschuw beheerder
iets ....nouw gewoon over alles bij mij hoor maar ze weten
tog dat niet helpt ik ben ik en ik doe wat ik wil
dat weten ze gelukkig en anders laat ik t ze gewoon weer ff merken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Lady M:bounce: op vrijdag 3 juni 2005 om 15:24:
Gewoon jezelf zijn!!!

Och ja, ouders...Ze moeten toch af en toe iets te zeuren hebben he...

hehe zkrs, en omdat ik 15 ben hebben ze nog bijna alles over me te zeggen ;), zoals pitbull, ik vind dat echt mooie kleding gewoon..maar nee omdat er pitbull HOLLAND op staat is het weer nazi kleding volgens hun, maarja op zich niet erg, ik hou het wel bij oldschool kleding zoals aussie maxxies, nike kleding en label kleding _0_ hehe, nix geen slonsdale en kisten :kots
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 15:26:
iets ....nouw gewoon over alles bij mij hoor maar ze weten
tog dat niet helpt ik ben ik en ik doe wat ik wil
dat weten ze gelukkig en anders laat ik t ze gewoon weer ff merken

ja maar jij bent 22, das wel wat betere leeftijd om tegen je ouders in te gaan :P haha

Waarschuw beheerder
hahaha jah draag nu ook aussie knetter merk
en zit volop relaxed :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 15:30:
hahaha jah draag nu ook aussie knetter merk
en zit volop relaxed

zkrs, die stof is net fluweel gek ! en ze zijn nog mooi ook ^-^

Waarschuw beheerder
jah joh heb 2 shirts gekregen van maatje
ga nu alleen nog aussie en wijde broeken en skate schoenen
kopen vind wel vette style :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Lady M:bounce: op vrijdag 3 juni 2005 om 15:07:
Ja, ik noem mezelf een gabber

dan noem je jezelf helemaal fout!(of je moet een snikkel tussen je benen hebben hangen maar dat lijkt me sterk:P)

dus voortaan moet je je gabberin of gabberwijffie noemen ;) :P hehe

Waarschuw beheerder
zow scherp opgemerkt kerel
:respect:

status :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 15:34:
jah joh heb 2 shirts gekregen van maatje
ga nu alleen nog aussie en wijde broeken en skate schoenen
kopen vind wel vette style

hehe ieder zo zijn ding ^-^, maar ik draag geen aussie shirts, maar de trainingspakken, alleen het jasje dan en een spijkerbroek en nike air maxxies classic :D
een gabber uitelijk dus ;) ik vind mezelf ook wel gabber maar dat vind ik zo dom om te zeggen haha, echt zo van ja ik ben gabber lkkr puh haha :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 15:37:
zow scherp opgemerkt kerel

status

jaja, ik let wel op hoor ;) hahaha..ff een vraaggie tussendoor, waar ken je zien hoe al die smilies moeten? want ik weet dat allemaal niet :P net zoals _O_ doet het niet :'(

Waarschuw beheerder
hahahaha jah of niet maar je uiterlijk moet indd op gabber lijken als zow lees

ik niet ik ben lkkr mezelf , weet niet hoe ik mezelf kan benoemen miss gewoon
gjaf !

Waarschuw beheerder
moet je ff bij help kijken en dan bij opmaakk

of zow

Smileys

Je kan bepaalde emoties overdragen door gebruik te maken van zogenaamde smileys.
Neem de karakters rechts van het plaatje op in je tekst en het zal vervangen worden door het plaatje links!

(n)
(y)
(k)
:smoke:
O:)
:bier: :zuipen:
:cocktail: :mixje:
:frusty:
:xtc:
:bounce:
:kusje:
:kusje2:
:knuffel: :hug:
:) :-)
:( :-(
:p :-p
:kwijl: :k :-k
:cry: :C :-C :'(
:devil: ;D ;-D (6)
:[
:Z :-Z (s)
;) ;-)
:O :-O
:D :-D
:bah: :kots:
:lief: (L)
:flower: (f)
:vaag: %) %-) %| %-| %( %-(
:dood: X| X-|
:S :-S
B) B-)
:9 :-9
8) 8-)
:| :-|
*bloos* :bloos: :$ :-$
;p ;-p
:/ :-/
:\ :\
:@ :-@ >:( >:-( >(
:respect:
:x
:gaap:
:yes: :jaja:
:no: :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 15:40:
hahahaha jah of niet maar je uiterlijk moet indd op gabber lijken als zow lees

ik niet ik ben lkkr mezelf , weet niet hoe ik mezelf kan benoemen miss gewoon
gjaf !

hehe ja ik noem mezelf ook gewoon brian ;) als andere me een gabber vinden moeten ze dat vinden, maar ik gaat er niet mee lopen pronken :P ik heb trouwens ook gewoon "voor de buitenwereld, normale kleding" hoor :P

Waarschuw beheerder
shit zow lkkr bezig

niet kijk maar bij help -> opmaak -> smiley's

Waarschuw beheerder
waar forum staat en waar je naar je berichten kan en dan helemaal onderaan staat help :P

Waarschuw beheerder
geen dank :P
je bent tog een gabber
dat betekende tog maatje ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 15:46:
geen dank
je bent tog een gabber
dat betekende tog maatje ??

hehe idd ^^

Waarschuw beheerder
ok dan
:respect: :x :xtc: :bounce:
Waarschuw beheerder
waar is lady M eigelijk gebleven ? overdosis xtc genomen ;)

Waarschuw beheerder
nee denk dat die t heilige woord van de gabber
ergens anders aan t verspreiden is ofzow
weet t :no:
Waarschuw beheerder
hehe okeej :P, wij zijn de enige 3 die hierzo nog wat zegge eigelijk haha

Waarschuw beheerder
jah valt me ook op maar je moet tog wat miss zijn we de enige die niets te doen hebben :P
Waarschuw beheerder
Sorry Mannen, ik ben weer present:p

Ik heb heel wat reacties in te halen zie ik:D

hehe zkrs, en omdat ik 15 ben hebben ze nog bijna alles over me te zeggen , zoals pitbull, ik vind dat echt mooie kleding gewoon..maar nee omdat er pitbull HOLLAND op staat is het weer nazi kleding volgens hun, maarja op zich niet erg, ik hou het wel bij oldschool kleding zoals aussie maxxies, nike kleding en label kleding _0_ hehe, nix geen slonsdale en kisten

Ja, dat is idd zo, je bent 15 he:(...Maar ja, aussie's zijn zowieso beter als pitbull enzo, vind ik dan he:)

dus voortaan moet je je gabberin of gabberwijffie noemen

:respect: voor jou hoor! Sorry, ik ben een gabberwijf hahaha, zo beter:p

Ik vind nog steeds niet dat je je als gabber hoeft te kleden om een gabber te zijn!!! Gabber zit in je hart,. zoals ik al een paar keer heb gezegd:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Lady M:bounce: op vrijdag 3 juni 2005 om 17:03:
Ja, dat is idd zo, je bent 15 he...Maar ja, aussie's zijn zowieso beter als pitbull enzo, vind ik dan he

dus voortaan moet je je gabberin of gabberwijffie noemen

voor jou hoor! Sorry, ik ben een gabberwijf hahaha, zo beter

Ik vind nog steeds niet dat je je als gabber hoeft te kleden om een gabber te zijn!!! Gabber zit in je hart,. zoals ik al een paar keer heb gezegd

Ben het hier allemaal mee eens, maar ik heb gewoonweg niet het geld genoeg om elke dag in een andere aussie te lopen ;) dus vind ik pitbull ook mooi als andere kleding :) enne, ik vind ook dat je je niet per se zo hoeft te kleden, maar dat staat al in mijn defenitie van het gabber zijn op de vorige pagina onder aan ;)..hehehe SUPPERRRRRRRRGABBERRRR....Wijfie :P hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik draag vanalles wat en dat vind ik wel best eigenlijk...
En dat gezeik over dat Aussie terug moet :gaap:
Doe maar niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 4 juni 2005 om 00:23:
Ik draag vanalles wat en dat vind ik wel best eigenlijk...
En dat gezeik over dat Aussie terug moet
Doe maar niet

je moet gewoon dragen waar je je lekker in voelt toch :D
Waarschuw beheerder
ieder zn eigen keus...maar mijn smaak gaat tog naar nike's en aussie's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 4 juni 2005 om 00:23:
En dat gezeik over dat Aussie terug moet
Doe maar niet

nagoed,bij history of hardcore was t anders wel op en top, zoveel(ouwe)gabbers weer in aussie te zien.
gaf een goed gevoel..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het maakt niet veel uit hoe je erbij loopt alleen vind kisten en die omgeslagen broekspijen niet thuis horen op gabber feesten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Subculturen zijn voor sukkels.
Waarschuw beheerder
ieder zn eigen keus...maar mijn smaak gaat tog naar nike's en aussie's

Als je dan al wilt kleden als een gabber, dan vind ik inderdaad dat dat het beste is jah, aussi/cavello en nike's...i.p.v. kisten en opgerolde broeken:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 juni 2005 om 12:39:
Subculturen zijn voor sukkels.

Favoriete muziekgenres: speedcore

Ophoeren als je het niet weet waar je het over hebt ranndebiel (N)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op zaterdag 4 juni 2005 om 18:12:
Ophoeren als je het niet weet waar je het over hebt ranndebiel

Ik weet heel goed waar ik het over heb %$%&^^*^&(