Partyflock

Forumonderwerp · 752089

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Als het maar ff kan!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik beuk je
Waarschuw beheerder
donateur
Pogo is voor mensen die te lomp zijn om op het ritme te bewegen :jaja:
Waarschuw beheerder
ik ga hout hakken in de tuin :P

Waarschuw beheerder
hou je dat bij dan? :/

Waarschuw beheerder
Pogo is voor mensen die te lomp zijn om op het ritme te bewegen:jaja:

Achja we zijn niet allemaal zo spastisch als die gabbers;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik pogo 1 keer op je hoofd
Waarschuw beheerder
Pogo is voor mensen die te lomp zijn om op het ritme te bewegen

precies!!! Laat dat pogo-en maar bij de hardrockers!!!

Wat is er mis met ouderwets hakkûhhhh!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik pogo 1 keer op je hoofd

Kom maar, ik beuk je kapot!:jaja:

Waarschuw beheerder
zolang het er vriendelijk aan toe gaat vind ik het wel lache soms maar nie te vaak..
Waarschuw beheerder
hehe weet je wat wél leuk is pogoen door de gangen op school :D
Waarschuw beheerder
ja en dan de juf of de meester raken

Waarschuw beheerder
ja en dan de juf of de meester raken

Of gewoon alles wat je tegen komt;)
Waarschuw beheerder
donateur
pogo is voor achterlijk volk wat niet kan hakken!!!!

Waarschuw beheerder

Zeggen de mannetjes die door de hele zaal heen stuiteren alsof ze super spastisch zijn:jaja:
Waarschuw beheerder

:yes:

tegenwoordig kan niemand meer hakkuh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pogo is voor mensen die denken dat ze alles zijn maar ze zijn niks niks niks :NO:
kut volk zielige lui
gelukkig nog nooit iemand mij gepogo;t
zowel gevolgen ziet ie dan wel :yes:

Waarschuw beheerder
Pogo zo veel als het maar kan en dan al die hakkende gabbers er bij mee pakken zo irritant zijn als het maar kan hahahahaha
Waarschuw beheerder
ja soms vind ik het wel grappig zoals gister bij hardcore x in holly daar was soms effe grote pogo terreur maar ja kon er gister alleen maar om lachen niemand had daar ook problemen mee zolang het maar niet heel de nacht is

Waarschuw beheerder
pogo is voor mensen die denken dat ze alles zijn maar ze zijn niks niks niks
kut volk zielige lui
zowel gevolgen ziet ie dan wel

Ohja was ik even vergeten dat natuurlijk alleen de "skinheads" pogoën en daarom doe je het niet want je bent niet zoals hun. En ik zou echt hopen dat je me zou slaan, ik had je echt helemaal tote los geslagen:jaja:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
En ik zou echt hopen dat je me zou slaan, ik had je echt helemaal tote los geslagen:jaja:

stoer
Waarschuw beheerder
ik had je echt helemaal tote los geslagen
ohhhhhhhhhhhhhhh
i'm scare :yes:

:gaap: :gaap:
Waarschuw beheerder
altijd dat gezeik over hakkuh of pogo

SLOTJE!!!
Waarschuw beheerder
jullie moeten allemaal een keer ophouden met roepen dat wat jullie doen het beste is, stop es een keer met jullie mening aan een ander opdringen

als je wil hakken dan doe je dat
als je wil pogoen ga je gang
vind het alleen wel vervelend om omver gebeukt te worden maar goed dan ga ik wel een eindje verderop staan,

je kan wel eindeloos gaan wachten tot de ander zich aan gaat passen maar dan verlaag je jezelf tot het zelfde niveau,
dit is nog de beste manier om er een leuk feessie van te bouwen dus je ken je tijd gaan gebruiken om je te irriteren aan anderen etc. maar of dat nuttig is betwijfel ik :no:
Waarschuw beheerder
jij ook underground for ever
ja nu weten we dat je tegen pogo bent heel koel wat zijn we dr mee opgeschoten:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pogo is voor "door bier gaan we opeens stoer doen" figuren

Waarschuw beheerder
lol

zolang het maar geen rockfeest gaat lijken is alles best.. en tja meisjes hebben makkelijk praten maar kheb toch welles lekker op de grong gebeukt :D maar ja dan helpen ze wel weer overeind.. tja altijd wel lache zo voor in de zaal !:D
Waarschuw beheerder
pogo gewoon niet het is zwaar irri als mensen dat doen
mijn mening:je bent een lompe boer als je pogo't
op feesten hoort pogo niet thuis ga dan lekker rocken
pogo is voor helga's en houthakkers die hun lichaam na de nodige hoeveelheid pep niet meer onder controlle hebben
Waarschuw beheerder
ik zou graag de heren met de grote bekken willen uitnodigen om in mijn buurt te komen pogo`en

en helemaal die wannabee neo van een balwin, kijken of je mij ook total loss kan slaan

bij deze, bent u uitgenodigd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
alsof jullie 2 zulke bikkels zij......:D

vanaaf naar de huisklassiekers jef??????
lekker ouderwets hakken en flippen ipv dat malle gepogo..... die gasten lijken wel op van die trekpopjes..:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind mensen die pogoen tof. Ik vermaak me altijd door hun. eerst lachu hoe lomp ze rondspringen en dan lachu als ze op hun bek geramd worden of onderuit gaan 8)
Waarschuw beheerder
a natulek ik kan dr wel een paar gebruiken ben nog niet helemaal wakker....:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pogo is gewoon kut...

Opsluite en uitmoorden dat kutvolk :[
Waarschuw beheerder
hahaha er komen weer genoeg irritaties zo te zien 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjah laten wij achmed het leven is en xtje zuur maken want votrige x gewoon zwaar over me nek gegaan van die shoarma met allerlei infectie's schijt tent
Waarschuw beheerder
la vie en rose gisteren, angerfist live. de hele avond zijn ze aan het pogo'en geweest. tering wat een geslaagde avond, zouden ze moeten verplichten!!!
ze hadden stampgraag n paar tikken moet verkopen.
haha moes. ja lekekr dat broodje van hun. met die spare rib kon ik ook je harses mee ingooien.
Waarschuw beheerder
pogo is leuk, lekker auwehoeren met elkaar, heerlijk toch....

iedereen moet zijn ding toch lekker kunnen doen...

:bier:
Waarschuw beheerder
ieder moet z`n eigen ding kunnen doen?

als er zo`n halve staatsdebiel tegen mij opbotst en ik zie dat meneer een poging doet tot pogo`en kan ie van mij een timmer op z`n emmer verwachten

ieder z`n ding zolang je er niemand mee lastig valt
Waarschuw beheerder
Ze zijn gewoon homo , daarom wille ze steeds aan elkaar zitte , en dan doen ze t maar stiekem omdat ze t niet eerlijk durven te zegge :yes:
Waarschuw beheerder
110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c) 110% @Ntie pogo (a-p-c)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie heeft het nou over agressie de mensen die aant pogoen zijn, of die andere die hem gelijk en tik op zu'n snuffert willen geven..
Waarschuw beheerder
lachen toch
Waarschuw beheerder
omdat je gewoon kansloos bent als je pogo't dat is nu toch wel duidelijk als je pogo't dan verdien je een tik
en je bent toch zo een bikkel als je pogo't nou dan mep je dus gewoon terug helaas is me dat nog niet overkomen
dus bij deze

oproep aan alle houthakkers en helga's ,als ik u een tik verkoop sla dan terug want dan word het tenminste echt gezellig.......:D
Waarschuw beheerder
mmmm pogo liever op duitse volks - Schlager muziek. in je Lederhose dikke terreurrrr.
Waarschuw beheerder
ja komt goed hahahahah

Waarschuw beheerder
oproep aan alle houthakkers en helga's ,als ik u een tik verkoop sla dan terug want dan word het tenminste echt gezellig.......

wat weer agressief, slechte jeugd gehad???? vraag naar erkenning, volgens mij niks meer dan een held op sokken, Qneus :yes:
Waarschuw beheerder
wie heeft het nou over agressie de mensen die aant pogoen zijn, of die andere die hem gelijk en tik op zu'n snuffert willen geven..

ik kan er niks aan doen, ik word altijd een tikkeltje agressief van asociale staatsmongolen
Waarschuw beheerder
oke dan.....

lekker hoor

Houthakkers 4 life hahahah
Waarschuw beheerder
pogo is voor mensen die denken dat ze alles zijn maar ze zijn niks niks niks :NO:
kut volk zielige lui
zowel gevolgen ziet ie dan wel :yes:

Dat is de taal ;);):respect:
Waarschuw beheerder
te druk maken om dingen is ook een vak apart hoor, laat toch iedereen lekker in z`n waarde.

en voor de mensen die agressief worden van pogo, doe gewoon mee dan , het zal opluchten
Waarschuw beheerder
ik kan heel goed met me agressie omgaan, ik moet het volgens mijn psycholoog eruit gooien, ik mag het niet opkroppen

en dan doe ik dan ook niet
Waarschuw beheerder
het zal opluchten

en zo is het maar net, kan vet leuk zijn hoor
Waarschuw beheerder
doe gewoon mee dan

ik geloof dat jij helemaal een hersenschudding heb opgelopen met pogo`en
Waarschuw beheerder
nee hoor valt wel mee,

je hoofd heeft er toch niks mee te maken, dus dat is allemaal wel in orde :yes:
Waarschuw beheerder
mijn jeugd is perfect verlopen hoor maar ben die zogenaamd stoere pogo debieltjes gewoon zat en ze hebben nog niet terug gemept vandaar
en idd jef loop liever op me sokken dan op die lompe kisten (waar je niet op kan hakken):D
Waarschuw beheerder
ow ik pogo niet (ff voor de statistieken)
maar je druk maken om een scheet :no:
Waarschuw beheerder
beter kom je gewoon niet :[

Waarschuw beheerder
onee das waar ook, jullie pogo`en niet echt, jullie duwen een beetje lafjes tegen elkaar aan

pogo in een pit, op een rockfeest
dat is pas een pogo
Waarschuw beheerder
onee das waar ook, jullie pogo`en niet echt, jullie duwen een beetje lafjes tegen elkaar aan

ik pogo niet nee, maar vind het ook nie erg. maak me nie zo snel druk om wat er om me heen gebeurd.laat toch lekker iedereen z`n gangetje gaan.....je hoeft er toch nie tussen te gaan staan

dat ging toch om een rotje???

jajajaja ook :yes:
Waarschuw beheerder
nee maar mijn probleem is dat als ik lekker sta te hakken of wat dan ook en er staat een stel van die staatsmongolen en die gaan pogo`en ik er tussen sta

dan kan je wel zeggen dat ik maar ergens anders moet staan maar sodemieter op met die mongolen, ik verplaats me eigen voor niemand
Waarschuw beheerder
ach mensne iedereen over pogo dit en dat haat het ook
maar nog nooit last van gehad de 1ste beste die me duwt of omver wat dan ook :yes: ziet et dan wel :yes:
Waarschuw beheerder
kwil nie stoer doen ofsow maar ga veel naar feessies en vind die hele pogoscene echt meevallen hoor, ja af en toe zie je weer een vliegen. maar de personen hebben altijd een breede glimlach erbij......

Niemand kan mij hier vertellen dat er echt zoveel gepogoot wordt.....
Waarschuw beheerder
nou op bijna elk feest staan er wel een paar van die simpele zieltjes die tegen elkaar aan het beuken zijn
eh lusietr is koning hardcore. Wat lul je nou slap met je 'je hoeft er toch niet tussen te staan' de meeste mensen kiezen er niet voor om er tussen te staan, pogo wazi's beginne gewoon, en verneuken het voor de ander. DAAROM wordene r tikken uitgedeeld. als je wilt pogos, doe dat dan lekker bij je vader op het platte land. (K)
Waarschuw beheerder
ja maar tis nie dat de hele dansvloer een pogopit is. maar jullie zijn natuurlijk niet van plan om eventje 3 meter verderop te gaan staan. dat is natuurlijk jullie trots
Waarschuw beheerder
ik ga ook naar vrij veel feesten, en ze pogo`en ook niet zo achterlijk veel maar elke keer als die gasten het doen sta ik er precies tussen
Waarschuw beheerder
dus ik moet aan de kant gaan omdat een stel simpele mensen iets willen doen waar niemand op zit te wachten?

dat heb niks met trots te maken sjaak, ik ben er niet van gediend en met mij nog een hele zaal
Waarschuw beheerder
maar idd is mischien ook wel een beetje mokumse arrogantie van ons........
nee maar het slaat gewoon nergens op dat je er last van moet hebben als er een paar als debielen tegen elkaar aan staan te beuken
Waarschuw beheerder
jah en.. ik vind er geen kut aan alleen ik heb er geen last van.. zolang men bier maar niet omgaat :[
Waarschuw beheerder
DAAROM wordene r tikken uitgedeeld.

(Y) Sow jij bent nu wel de man zeg. volgens mij weer es internet grootspraak kippeborstje ....

Waarschuw beheerder
das nou es pech hebben ;)
Waarschuw beheerder
tot dat ie ze kippe borst in je reet steekt ik zou zeggen kom vanavond naar houseclassics en dan houden we ff een meeting laat je 06 maar achter in een pbtje
Waarschuw beheerder
goed ik ga deze zeer fijne discussie verlaten

moet ff "boodschappen" doen voor vanavond

latersssss :)

Waarschuw beheerder
Als je pogot geef je mentale, psychische en geestelijke toestand bloot
En daaruit kan ik altijd meteen concluderen dat jij nooit in mijn vriendenkring zal kunnen penetreren.

Ik HAAT het pogo volk :yes:
Gelukkig pleegt meer dan de helft van deze groep zelfmoord of rijden ze zichzelf dood :)
Waarschuw beheerder
doe jij ff boodschappen ik zou groot inkopen want heb er zin an...... ala macro of iets dergelijks..:D
mzzls en tot vanavond
Waarschuw beheerder
tot dat ie ze kippe borst in je reet steekt ik zou zeggen kom vanavond naar houseclassics en dan houden we ff een meeting laat je 06 maar achter in een pbtje

:gaap:

vijandelijk zootje hiero, jullie redden het wel (Y)

Waarschuw beheerder
Geen pogo op house qlassics :) (Y)
Waarschuw beheerder
hoezo vijandelijk zooitje????? actie reactie
jij wil zeggen dat hij stoer is achter ze pc nou dan kan je het beter in het echt mee maken en dan oordelen
dat is toch heel erg simpel
dus zodra je naar een feest in amsterdam of omstreken komt pb dan ff dan kunnen we meeten
een goed gesprek is nooit weg zou ma flodder zeggen...:D

en ricky idd wie het vanavond in ze hoofd haalt om te gaan pogoen...........
Waarschuw beheerder
dus zodra je naar een feest in amsterdam of omstreken komt pb dan ff dan kunnen we meeten
een goed gesprek is nooit weg zou ma flodder zeggen

als ik naar een feest ga, ga ik d`r heen om te feesten en niet voor een gesprek. maar kwil wel even naast je staan onder het genot van een goudgele rakker.
broekie? jij hebt humor gek. stuur maar pb als je in amsterdam of omstreken n feesie pakt. zullen wij zien of het grote bek op t net is. (K)
Waarschuw beheerder
je kan ook op mijn feessie komen

Earfuckers02 - The Underworld

van 22.00 - 12.00 . Krijg je ook een pilsje van me :flower:

o ja, dat is dan wel leuk voor jullie, er geldt een pogoverbod ;p
Waarschuw beheerder
zoals ik al eerde in dit topic vermeld had :

ow ik pogo niet (ff voor de statistieken)

maar tja draag lonsdale en kisten he. het ouderwetse plaats mensen in een hokjes want ik heb vooroordelen....

Waarschuw beheerder
donateur
ghehe ff lekker uitdagen die vervelende mense gaan altijd ouwehoere al zeg je het woord pogo gelijk hele discussies

kikke man als het ff kan pogoACTION

Waarschuw beheerder
Ik pogo niet heel vaak. Soms als ik een bende kale mafkezen opelkaar zie inbeuken dan spring ik er lekker tussen. Maar echt niet de hele avond, misschien een keer of 2/3 dat ik ff mee doe. Maar dat verschilt van feest tot feest.
Waarschuw beheerder
had je toch beter moeten lezen had al 2 keer vermeld dat ik niet pogo maar ik stoor me er niet aan :no: ieder z`n eigen......

feestverneukers

niet mee eens. soms zit er wel een vorm van humor in als je weer een door de toko ziet vliegen. maar omdat er allenaal tegenstanders zijn van pogo ben ik als organisator wel genoodzaakt om het te verbieden, omdat figuren zoals jij er "ruzie" om gaan maken....

Waarschuw beheerder
gewoon niet doen
komen ongelukken van...

vage bewegingen ook dat ze dat dansen durven te noemen!!!!!
Waarschuw beheerder
zo, ben weer thuis van HouseQlassics

geen pogo, geen lonsdale/fred p./pit-bull

wauw, een top sfeer

toeval?

Waarschuw beheerder
whahha dat ons pogo tezacht is volgens de punkers .
Dat is logies als je meestal iemand een stoot geeft tijdens het pogo`n dan is het meteen vechten .

En daar zit niet echt iedereen op te wachten :P|

Maar als je een schouder uit de kom hebt gekregen door pogo dan lijkt me het niet zo`n mietjes pogo ;)
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Niet aleen het Pogo hebben ze over genomen, vrijwel alles waar houthakkend nederland zichzelf mee profileert (als ik het goed schrijf :$) hebben ze over genomen van de (echte) Skinheads.

Noby likes us we don't care komt ook uit hun kringen, de kleding etc, vrijwel alles.
Het is ook niet zo gek dat houthakkers gigantisch gehaat zijn bij de skinheads.

Wat mij betrekft staat houthakkend NL met stipt op nummer 1 als het om een identiteitsloze kudde gaat :jaja:
En het laat meteen zien hoe dom ze zijn hehe

Wat mij betreft mogen ze iedereen die aan Pogo doet meteen verbannen van de feesten O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pogo = voor kindergabbers
Waarschuw beheerder
donateur
kindergabbers?
wil je dat gabbers ff weglaten hehe
dat heeft er nix mee te maken ;)

Waarschuw beheerder
Pogo = voor kindergabbers

Ey aad, pogo komt niet eens van gabbers. En ik ben geen gabber en zeg dat ook maar tegen die punx en rockers, dat pogo voor gabbertjes is, dan word je de zaal uit gebeukt;)

Ik HAAT het pogo volk :jaja:

En het "pogo volk" HAAT jou:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het pogo-volk haat grotendeels iedereen dus echt nieuw is dat niet ;)

Waarschuw beheerder
nee maar mijn probleem is dat als ik lekker sta te hakken of wat dan ook en er staat een stel van die staatsmongolen en die gaan pogo`en ik er tussen sta

hou jij je nou maar bezig met drugs gebruiken aars

POGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik ben trouwens nog steeds geen ''pogoër'' tegengekomen met verstand van hardcore.
Waarschuw beheerder
Ik ben trouwens nog steeds geen ''pogoër'' tegengekomen met verstand van hardcore.

Dat zal denk ik nooit gebeuren ook ;) die figuren zijn daar gewoon te hersenloos voor :yes:

Waarschuw beheerder
Idd :D WTF is jouw profielplaatje eigelijk, is dat een wazi-impressie ofzo? :P
Waarschuw beheerder
Idd WTF is jouw profielplaatje eigelijk, is dat een wazi-impressie ofzo?

Hoe bedoel je :P

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=225 cacheid=0001285a00027f1daccedcc11a009a378a]https://partyflock.nl/images/user/USERID/66053/SIZE/large.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja dat ben ik ;) maar wat is dr mee :P

Waarschuw beheerder
Het doet redelijk [NL]Para-pogo-stampmotherfucker (100% kaasheid)[NL] aan :9
Waarschuw beheerder
Oww op die fiets ;) whaha nee kweet niet wat ik daar aant doen ben , heb wel vaker van zulke vage acties :vaag:

En stampe of pogoen zul je mij nooit zien doen maar dat wist je al volges mij ;)

Waarschuw beheerder
Dat is inderdaad algemeen bekend :P

Waarschuw beheerder
Het pogo-volk haat grotendeels iedereen dus echt nieuw is dat niet;)

Heb je ook wel weer gelijk in:P
En Diehakker het is niet moeilijk gabber te "worden", maar jou zal het in ieder geval niet lukken:no:

Waarschuw beheerder
DieHakker is meer gabber dan jij ooit zult zijn, kerel
Waarschuw beheerder
En Diehakker het is niet moeilijk gabber te "worden", maar jou zal het in ieder geval niet lukken

????
Waarschuw beheerder

Thnx Laurens ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
You're welcome :)

Waarschuw beheerder

Hoor hem dan. Ik ben geen gabberscum en niet van plan te worden ook;) Dus stop met de drugs en dan praten we verder als je nuchter bent;)

Waarschuw beheerder
Ummm soms wat pogo acties erbij is toch gaaf doe van alles en nog wat waar ik zin in heb :P!

Waarschuw beheerder
sta je rustig in de Basemend... even tijd voor een goude rakker.... Pogo'd die je glas uit je handen.....

Maar kreeg een nieuwe en toen zijn we samen gezellig gaan pogoën :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoor hem dan. Ik ben geen gabberscum en niet van plan te worden ook;) Dus stop met de drugs en dan praten we verder als je nuchter bent;)

A: Wat is er mis met gabbers?
B: Ik ben nuchter toen ook.

Anders nog iets?

Waarschuw beheerder
A: Wat is er mis met gabbers?
B: Ik ben nuchter toen ook.

A: ALLES IS MIS MET GABBERS, want het zijn meelopers, junkies en achterbakse klootzakken.
B: Als je nuchter was, had je waarschijnlijk ook wel kunnen bedenken dat ik niets, maar dan ook NIETS met die gasten te maken wil hebben:@ Het is dat ik sommige van die mensen al een paar jaar ken. En dat ze nog een beetje zoals ik zijn, maar verder kan de rest van dat volk dood vallen:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Meelopers? Waarom? En waarom is een gabber per definitie junk? Fuck dat, waarom is iemand die drugs gebruikt per definitie junk? En voor de 2e keer, ik ben nuchter, hopelijk dringt het nu wel tot je door.

Waarschuw beheerder
Meelopers? Waarom? En waarom is een gabber per definitie junk? Fuck dat, waarom is iemand die drugs gebruikt per definitie junk? En voor de 2e keer, ik ben nuchter, hopelijk dringt het nu wel tot je door.

Omdat ze onze styl verkrachten en er "hun" styl van maken. Ze zorgen er voor dat als wij over straat lopen dat er gabber piet of gabbertje tegen ons word gezegd, denk daar eens over na;).

Het zijn junkies omdat ze drugs gebruiken en dat maar al te graag doen. Ze doen alles voor dat "oh hele belangrijke dingetje" om door te gaan. Ik zit ook niet aan de drugs en kan ook wakker blijven de hele nacht. En als ik het niet trek, dan ga ik slapen. Zo makkelijk is het:jaja:

En joh ok als je je er kut om voelt, dan ben je toch lekker nuchter.
Waarschuw beheerder
ach ja er is al zoveel over gediscuteerd en gezegt feit blijft dat ik er niks van moet hebben van die pogoflenzen en ik t echt irritant vind en nee ik hoef me ook niet een eind verder te verplaatsen als ik wil hakkuh op een bep plek dan wil ik ni omvergebeukt worden door mensen die gene ene flikker van een feestbelevenids snappen
Om de een of andere manier gaan ze ook altijd pogoen waar ik net sta zwaar irritant

Waarschuw beheerder
Omdat ze onze styl verkrachten en er "hun" styl van maken. Ze zorgen er voor dat als wij over straat lopen dat er gabber piet of gabbertje tegen ons word gezegd, denk daar eens over na;).

En wie moet ik me voorstellen bij ''jullie''? Geef eens wat foto's ofzo, hier kan ik natuurlijk geen reet mee. Volgens mij waren ''gabbers'' de eerste mensen in NL die naar hardcore luisterden, dus wat probeer je nou precies te zeggen? En als er tegen jouw gabber piet of gabbertje wordt gezegd zul je wel lijken op een gabber ;) Denk niet dat iemand dat out of the blue zal zeggen...

Het zijn junkies omdat ze drugs gebruiken en dat maar al te graag doen. Ze doen alles voor dat "oh hele belangrijke dingetje" om door te gaan. Ik zit ook niet aan de drugs en kan ook wakker blijven de hele nacht. En als ik het niet trek, dan ga ik slapen. Zo makkelijk is het:jaja:

Ik doe zelf ook weleens een pilletje (noem mezelf overigens geen gabber). Dit heeft echter niks met ''door gaan'' te maken. Ik vermaak mezelf heel goed nuchter, heb er geen problemen mee zolang wakker te blijven en heb genoeg energy. Toch is een pilletje net dat beetje extra ;)
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
En wie moet ik me voorstellen bij ''jullie''? Geef eens wat foto's ofzo, hier kan ik natuurlijk geen reet mee.

https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/showgallerycomments/USERID/103492

Jong gabbertje dus :)

Iniedergeval: pogo'en doe je lekker op een punk/rock/gitaarconcert gebeuren.
Je gewoon aanpassen wat de meerderheid in Nederland wilt op een hardcore feest...om het in begrijpelijke taal te houden ;)

Waarschuw beheerder
Denk niet dat die er in 1993 ook al waren

Waarschuw beheerder
En wie moet ik me voorstellen bij ''jullie''? Geef eens wat foto's ofzo, hier kan ik natuurlijk geen reet mee. Volgens mij waren ''gabbers'' de eerste mensen in NL die naar hardcore luisterden, dus wat probeer je nou precies te zeggen? En als er tegen jouw gabber piet of gabbertje wordt gezegd zul je wel lijken op een gabber;) Denk niet dat iemand dat out of the blue zal zeggen...

Gast wat is dus eigenlijk tegen je probeer te zeggen(, maar zoals ik al dacht ben je niet nuchter) is dat ik dus helemaal niet naar gabber luister. En ik lijk niet op een gabber, maar die gasten lijken op ons.

Toch is een pilletje net dat beetje extra;)

Joh steek die pillen lekker in je reet:jaja:

Jong gabbertje dus:)

Oh oh oh oh oh, ik ben een keer op een gabber feest geweest:jaja: De muziek was geweldig:no: Het is dat er mensen rond lopen die ik ken, want laat ik het netjes zeggen: ik kom er ZEKER NIET voor de muziek:no:

Waarschuw beheerder
Gast wat is dus eigenlijk tegen je probeer te zeggen(, maar zoals ik al dacht ben je niet nuchter) is dat ik dus helemaal niet naar gabber luister. En ik lijk niet op een gabber, maar die gasten lijken op ons.

3e keer: Ik ben nuchter.
Waarom zeg je niet gewoon dat je niet van gabber muziek houdt? Hoe de fuck moet ik dat ruiken? :S En ik vind een gabber (Aussie, Trainingsbroek, Nike's) niet bepaald op jouw lijken hoor.

Joh steek die pillen lekker in je reet:jaja:

Sterk argument (Y)

Oh oh oh oh oh, ik ben een keer op een gabber feest geweest:jaja: De muziek was geweldig:no: Het is dat er mensen rond lopen die ik ken, want laat ik het netjes zeggen: ik kom er ZEKER NIET voor de muziek:no:

Let me get this straight: Jij gaat naar een feest waar (voor jouw) kutmuziek gedraaid wordt, je gaat daar pogoën, wetend dat de mensen die het wel goeie muziek vinden er een hekel aan hebben, puur en alleen omdat er bekenden van je heengaan?
Waarschuw beheerder
Topictitel
(Voor de pogoërs!) Hoe vaak pogo jij op een feest?

Als het maar ff kan!!!

Waarom ga je dan naar een hardcore feest als je er toch niks aan vindt?
Als je toch zo graag wilt pogo'en doe je dat lekker op een ska/punk/whatever concert!

Als je gabber(muziek) zo kut vindt...en gabbers(publiek/mensen)...doe je toch lekker wat anders (Y)

Vraag me trouwens af wat je dan op een party/house site doet als je toch niks met housemuziek te maken hebt...

Waarschuw beheerder
over het algemeen maar een stuk of 458 keer hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
-----------------------
Ik ben een gabber, maar geen haar op me hoofd die er aan denkt om er als jouw uit te zien.
Verder ben ik kern-gezond dus een junk?

Echt snuchter kom je niet over.

Ik zou bijna zeggen dat je een Wazi bent, die gasten scheren ook alles over een kom zonder enige duidelijke onderbouwing die ook nog ergens op slaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wanneer er ruimte voor is :$ :yes: ... en beuk geen andere voor hun bek nee
Waarschuw beheerder
Iniedergeval: pogo'en doe je lekker op een punk/rock/gitaarconcert gebeuren

helemaal mee eens (y)

dat gepogo wekt alleen maar agressie op, te vaak gezien dus ga niet zeggen dat het niet zo is!!

pogo-> :no:
hakkûh--> :jaja:
Waarschuw beheerder
POGO is gewoon zwak.En dat weet een duitser ook heel goed, die ff dacht een meid haar neus over te slaan, met zijn KUT pogo gedoe op raving nightmare. heb hem toen hij weg wilde lopen ff zelf zijn nues over geslagen.Zo hij zal weten uit wat voor land ik kwam :p en verder pogo hoord niet op een hardcore feest
Artiest {SHOWLIST artist 49585, 95841}
Waarschuw beheerder
eeeuh wat dacht je van nooit :S
Waarschuw beheerder
A: ALLES IS MIS MET GABBERS, want het zijn meelopers, junkies en achterbakse klootzakken.
B: Als je nuchter was, had je waarschijnlijk ook wel kunnen bedenken dat ik niets, maar dan ook NIETS met die gasten te maken wil hebben Het is dat ik sommige van die mensen al een paar jaar ken. En dat ze nog een beetje zoals ik zijn, maar verder kan de rest van dat volk dood vallen

1 ik ben geen meeloper
2 ik ben geen junkie
3 ik ben geen achterbakse klootzak

Je hebt eigenlijk best een zwaar leven als stinkwazie zijnde he , ik zou zelfmoord plegen als ik jou was :yes:

Waarschuw beheerder
Let me get this straight: Jij gaat naar een feest waar (voor jouw) kutmuziek gedraaid wordt, je gaat daar pogoën, wetend dat de mensen die het wel goeie muziek vinden er een hekel aan hebben, puur en alleen omdat er bekenden van je heengaan?

Ik ga naar zo'n feest om gabbers te zieken!:jaja:

Je hebt eigenlijk best een zwaar leven als stinkwazie zijnde he

Zo jij bent goed:no: Ben je toevallig psychiater, want dan maken we even een afspraak over mijn oh zo zielige leven, misschien dat jij me op het goede pad kan brengen:no:
Waarschuw beheerder
ben geen gabber
hardcore lief hebber dus
Pogo sucks
Waarschuw beheerder
nou als we nou eens op een trein station afspreken wil ik het laatste zetje wel ff geven want dat simpele zielige leventje van valt toch niet meer te redden
en geloof me er zullen meer mensen blij zijn dat er weer een wazi minder is dan die om jou zullen rouwen
dus pb je 06 ff kan je ff een afspraakje maken bij dokter moes
want dokter moes weet voor elk probleem een oplossing!!

Waarschuw beheerder
Pogo sucks

Nee man, je moet gewoon een keer meedoen en iemand een elleboog ofzo geven dan vind je het vast leuk;):jaja:

Waarschuw beheerder
nou als we nou eens op een trein station afspreken wil ik het laatste zetje wel ff geven want dat simpele zielige leventje van valt toch niet meer te redden
en geloof me er zullen meer mensen blij zijn dat er weer een wazi minder is dan die om jou zullen rouwen
dus pb je 06 ff kan je ff een afspraakje maken bij dokter moes
want dokter moes weet voor elk probleem een oplossing!!

Jaja mensen jullie horen het dus bel snel 0900-moes op een kameel en je kan langs komen voor een afspraak. En bel vooral als je "wazi" bent, want daar kan moes helemaal wat mee:/

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
je snapt er weer helemaal niks van he.....
domme wazi jij moet ff je nummer achterlaten in een pb dan maken wij een afspraak ga ik je het laatste zetje geven en is probleem opgelost eruuugg simpel hoor
maar dus nog steeds niet simpel genoeg voor een slimmerik als jou......:D
nu wel begrepen??????

Waarschuw beheerder
je snapt er weer helemaal niks van he.....
domme wazi jij moet ff je nummer achterlaten in een pb dan maken wij een afspraak ga ik je het laatste zetje geven en is probleem opgelost eruuugg simpel hoor
maar dus nog steeds niet simpel genoeg voor een slimmerik als jou......
nu wel begrepen??????

Ohja jij bent ook die gast, waarmee ik discussies heb gevoerd in andere forums. Maaruh als je even nadenkt: ik geef mijn nummer niet aan een islamiet of wat je dan ook bent, jammer he;) Ik weet wat beters als je jou nummer nou geeft bel ik je voor een afspraak:devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben geen gabber
hardcore lief hebber dus
Pogo sucks zielige hopeloos figuren
Waarschuw beheerder
Wie heeft dat filmpje toevallig van die pogo stick en hardcore ?
Was echt een VET filmpie maar ik ben hem kwijt na een pc crash :(
Waarschuw beheerder
Iedereen zijn mening en we hebben die van jou nou wel gehoord dus rot gewoon lekker op met je gezeik!
Gabbers meelopers? Nee hoor de rest zijn juist meelopers. Hardcore is nederlands dus die gene die met al die amerikaanse rotzooi aan de haal gaan dat zijn pas meelopers!
En ja ik slik hier en daar mn pilletje maar dat zijn er niet meer dan 2 of 3 in het half jaar. En voor je weer begint te blazen moet je het zelf maar eens ondervinden. Het blijft een leuke ervaring.:)
En ten 3e zul je nooit ergens een hechtere eenheid vinden dan bij gabbers, wij staan er voor elkaar. Dus achterbakse klootzakken zijn het niet. Weet niet in welke scene jij je bevindt maar het klinkt niet echt gezellig.

Ps kom ons gewoon een keer zieken joh... poko zuigt!

sukkeltje geen sociaal leven!

Waarschuw beheerder
Jullie zitten allemaal wel zo te zeiken over pogo enzo, maar ik zie de anti-pogo mensen nooit wat doen tegen de pogo-gasten op feesten...

Waarschuw beheerder
En ten 3e zul je nooit ergens een hechtere eenheid vinden dan bij gabbers, wij staan er voor elkaar.

Ja mooi dat heb ik wel gezien idd. Het enigste waarom jullie klaar staan voor elkaar is om de drugs. Als het er echt op aan komt rennen jullie weg als jullie echt voor elkaar klaar moeten staan;) Ik heb het zelf een keer mee gemaak. En er was er 1 die blijf staan samen met mij en de rest rende weg, voor 2 moslims, terwijl we met ze zessen waren, dus oh oh oh wat komen juliie goed voor elkaar op:no:

En voor je weer begint te blazen moet je het zelf maar eens ondervinden.

Nee dankje, ik vergooi m'n leven niet, omdat ik net als jullie wil worden en later een drugs probleem krijg;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee zker zit je op verkeerde feesten
kerel je ziet het nooit maar is er wel
geloof me ken zoveel die pogo haten
is niet meer normaal zieke geduw enzo
gelijk neeer vegen die hap als ze je duwen
enzo op zouten kom voor feestje
niet duwen schoppen en slaaan
110% @ntie pogo (A.p.c)
Waarschuw beheerder
Is het een feit dat als je drugs gebruikt gelijk je hele leven vergooid is? Luister gast ik heb een goede baan en leuk huizie. Ik gebruik hier en daar wat drugs op een verantwoorde wijze. Je moet verder kijken dan de fysieke wereld. Ik ben ook tegen dagelijks of wekelijks gebruik maar experimenteren kan geen kwaad zeker niet op zo een onschuldige manier. Mensen die 2 of drie keer in de week helemaal naar de kloten gaan van de alcohol zijn ook niet gezond bezig is dat dan wel normaal? Drugs is alleen illegaal omdat ze er geen belasting over kunnen heffen. Bij alcohol is dat helaas iets anders.

Met dat relverhaal moet je niet bij mij zijn. Heb geen ervaring met wegrennende vrienden. Dan moet je idd even bij je zelf te raden gaan over wie je ECHTE vrienden zijn maar dat is geen reflectie van de gemeenschap!
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk ben ik die gast jah waar je wel eens eerder een dicussie mee heb gehad vandaar dat ik al kon oordelen dat je niet 1 van de slimste was
ff voor de duidelijkheid ik zijn gewoon kaaskop en hete michael geboren en getogen in het o zo prachtige mokum
dus ben geen islamiet of wat dan ook
mijn nummer komt eraan
maar heb je het nu al begrepen of niet??

Waarschuw beheerder
Pogo nooit , vaak te wazig om het nog te kunnen
Ik kan er vaak wel de lol van inzien , zolang ze mij niet in betrekken zorg ik ervoor dat ik er uit de buurt blijf en dan hebben we allemaam 'n goede avond :)
Waarschuw beheerder
Zo jij bent goed Ben je toevallig psychiater, want dan maken we even een afspraak over mijn oh zo zielige leven, misschien dat jij me op het goede pad kan brengen

Als ik psychiater was had ik je allang een spuitje gegeve :yes:
Waarschuw beheerder
die hakker je haalt de woorden uit me mond
:respect: voor je post

:)
Waarschuw beheerder
@Moes.

Laat me ff weten wanneer je los gaat! :)
Laat m maar lullen, vast zo een teringlijer die probeerd de zooi op te naaien. Opfucken dus.... Mokum 4life!
Waarschuw beheerder
En ten 3e zul je nooit ergens een hechtere eenheid vinden dan bij gabbers, wij staan er voor elkaar.

Ja mooi dat heb ik wel gezien idd. Het enigste waarom jullie klaar staan voor elkaar is om de drugs. Als het er echt op aan komt rennen jullie weg als jullie echt voor elkaar klaar moeten staan Ik heb het zelf een keer mee gemaak. En er was er 1 die blijf staan samen met mij en de rest rende weg, voor 2 moslims, terwijl we met ze zessen waren, dus oh oh oh wat komen juliie goed voor elkaar op

Jullie staan dr wel voor elkaar zeker ? ik heb zovaak op een feest gezien als een groepje aant pogoen is en iemand raakt een ander ' per ongeluk ' met een elleboog in t gezicht dat er gelijk een vechtpartij is :s

Dat zul je bij gabbers nooit zien hoor :nee: maar die gaan elkaar ook niet lopen beuken om plezier te hebbe :frusty:

Afschiete die mensen met dat kutpogo !
Waarschuw beheerder
Exactely... ik ga wel eens hard...te hard en dan beuk ik ook wel eens tegen mensen aan en dan is het een knipoog of een handje en dan is het OK. Met pogoen is dat toch anders. HET IS GEWOON KUT!
Waarschuw beheerder
ja man is (Y)
maar ben geen gabber naar eeen Hardcore-lief-hebber
dus en dat pogo gedoe sucks zulke gasten
moet je gelijk afschiete met dat kut pogo gedoe
Waarschuw beheerder
pogo gedoe sucks zulke gasten
moet je gelijk afschiete met dat kut pogo gedoe :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
United Gabbers Against Pogo & Wazie's :[
Waarschuw beheerder
*DH* Balwin *DH*
(banned)
goed voor je domme sjap

Waarschuw beheerder
Jammer, had nog wel ff met die gozer willen ''kletsen''.
Waarschuw beheerder
Hey Grunn was het leuk in Breda?
Respect...:)
Waarschuw beheerder
gaat je niks aan man opzouten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
PBtje? :(
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Pogo is bruut... als je dan aan het hakken bent en zij aan het pogo'en dan vallen ze bij bosjes onderuit als je precies op het goede moment naar voren trapt. :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 52609, 81872}
Waarschuw beheerder
Kan iemand me vertellen wat Pogo is??
Waarschuw beheerder
is voor kleuters die denken dat ze alles zijn
maar ze zijn niks zulke mensen moet je neerschiete :yes:
Waarschuw beheerder
Pogo is gewoon voor hersenloze mensen die niet na kenne denken:yes:

Opsluite en afschiete dus...

Waarschuw beheerder
ik heb het ook ni voor pogo'en ,'k vind het vreselijk irritant dat RondDalken!!
iedereen mag/moet zen ding doen ,maar geen pogo op een HAKKÛH feest vind ik.

Waarschuw beheerder
Yo Mensen thanx

weer wat geleerd
Waarschuw beheerder
zodra het kan en mag pogo ik, zo hard als ik kan.
toch een manier van uitleven en als er niemand tussen staat die er niet tegen kan (die moet er ook gewoon niet tussen staan)komt er geen ruzie van.

Waarschuw beheerder
(die moet er ook gewoon niet tussen staan)

Dus omdat jullie willen beuken moet de rest uit de weg?
Waarschuw beheerder
Idd ze moeten zelf maar uit de weg gaan :yes:
Waarschuw beheerder
die moet er ook gewoon niet tussen staan

nee, wat de fuck doen al die normale mensen nog op hardcore feestjes, sodemieter op naar trance feesten, stel nichten

:/

nogmaals, pogo je eigen suf, maar geheel op eigen risico, er zijn mensen die er niet van gediend zijn en gelijk een paar van die pogo neusjes breken

ik ben er een van
Waarschuw beheerder
De eerste die expres tegen me aanbeukt krijgt gelijk een elleboog tegen zn kop :yes:
Waarschuw beheerder
van mij mag je, hoe harder hoe beter. kom maar, maar wie de bal kaatst....
Waarschuw beheerder
je moet nu eenmaal met de zwakkere der samenleving rekening houden

maar wie de bal kaatst....

:X

Waarschuw beheerder
Als het aan mij ligt elk feestje!:yes: Maar je hebt van die zeikerds die er niet tegen kunnen en wordt het verboden op een feest. Das mooi kut. Maar ik doe alleen pogo met mijn maten. Met wildvreemden kan het fout gaan. Met je maten weet je hoe je ver je kunt gaan. Dus wat is jullie probleem?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat me altijd opvalt is dat de grote jongens aan pogo doen en dat de kleine panlatten blijven hakkuh.Eens of oneens?

Waarschuw beheerder
Oneens, het tegenovergestelde is waar.
Waarschuw beheerder
Wat me altijd opvalt is dat de grote jongens aan pogo doen en dat de kleine panlatten blijven hakkuh.Eens of oneens?

:S

mijn god, jij heb echt een tik gehad

ik zie echt alleen maar van die dunne mannetjes met te kleine spijkerbroekjes en te grote kisten aan zo lafjes tegen elkaar aan huppelen

Maar je hebt van die zeikerds die er niet tegen kunnen

dan liever een zeikerd
Waarschuw beheerder
ik zie echt alleen maar van die dunne mannetjes met te kleine spijkerbroekjes en te grote kisten aan zo lafjes tegen elkaar aan huppelen

Idd :d

En ze kijke ook altijd zo stoer B) :frusty: je bent op een feest hoor niet op een kampioenschap booskijken !!!
Waarschuw beheerder
ja pogo vind er nie veel aan :)
Waarschuw beheerder
ze willen niet bij het pogo'en zijn, willen er niks mee te maken hebben maar weten wel wie en wat er aan het pogo'en zijn!? wat klopt er dan niet?
Ik ben 1.84 lang en weeg 82 kilo en ben vaak één van de kleinste die aan het pogo'en is. wat verstaan jullie dan onder klein? mafketels, weet waarover je in discussie wilt gaan ouwe!
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
godver... kan het ook nog eens ergens anders over gaan

maar ff terug naar het topic:
ik pogo zo veel mogelijk als het kan
tenzij het extreem druk is en je alleen maar andere hindert
want vergeet niet dat andere mensen veel geld betalen om lekker los te gaan en niet iedereen van pogo houd
maar lengte en gewicht heeft er niks mee te maken hoor
tis ook een soort van techniek lijkt mij ;)
Waarschuw beheerder
ze willen niet bij het pogo'en zijn, willen er niks mee te maken hebben maar weten wel wie en wat er aan het pogo'en zijn!? wat klopt er dan niet?

Misschien omdat er teveel van die randdebielen zijn die pogoen en expres tege je aangaan lope beuken...

KK toch op met dat kutpogo man !!!
Waarschuw beheerder
Ik ben 1.84 lang en weeg 82 kilo en ben vaak één van de kleinste die aan het pogo'en is. wat verstaan jullie dan onder klein? mafketels, weet waarover je in discussie wilt gaan ouwe!

ik zeg wat ik zie sjaak, ik zie op de feesten waar ik kom alleen maar magere speed scharminkels huppelen

mafketels

dat zeg je maar lekker tegen je pogovriendjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En wat ben jij dan niet? Jij hoort niet op hardcore feestjes te komen. Zulk soort verpest het voor de rest. Je ziet er niet uit op die foto,je bent net zo n fopt*rk.:yes:
Waarschuw beheerder
ik hoor niet op hardcore feesten te komen?

:S

fopt*rk?

wat wil je zeggen knul? dat ik op een turk lijk?

wees is duidelijk stumperd
Waarschuw beheerder
fopt*rk?

wat wil je zeggen knul? dat ik op een turk lijk?

wees is duidelijk stumperd

Volgens mij bedoeld ie mij daar mee :)

Maarjah pogofiguren hebben een laag IQ dus lekker laten lullen (y) :yes:
liever een fopturk dan een wazi op kisten die aan het pogo en is....
de mensheid word echt steeds dommer hier op pf
maja, zoals op houseclassics het was zo hoort het op een feest te wezen dat was echt geweldig
sfeer(y)
mensen gezellig
bijna iedereen zag er normaal uit
op een enkeling na dan...:D
helaas is dat niet elk feest zo

Waarschuw beheerder
hardcore feesten is toch wel meer hakkûh vind ik ,
ga maar wat pogo'en op een speedcore darkcore feestje
en ja meestal zie ik toch wel grotere (dikkere) kerels wat ronddalken en huppelen enz... wrs omdat ze ni meer kunen hakkûh ........
conclusie hinder ons gewoon ni met dat pogo'en ,je maakt jezelf ook alleen maar belachelijk

Waarschuw beheerder
Pogo gebeurt vaker op hardcore feesten als op speedcore of darkcore feesten hoor. Gelukkig.
Waarschuw beheerder
Haha die pogomensjes zijn te lelijk voor woorden...

Jullie willen ergens bijhoren,jullie willen gewoon omschreven worden als zielige rottende kadavers die tegen elkaar opboksen... jullie kijken ook zo mooi dom uit jullie ogen :D... enige waar jullie goed in zijn is de sfeer verpesten op feesten waar ze jullie aan het begin als deurmat zouden moeten gebruiken....

Ga lkkr in de huiskamer tegenelkaar opspringen!!!

Waarom niet!! Jullie pogoen tog met elkaar en niet me de rest vd mensen.... Doe het dan dus thuis of op het weiland is het probleem opgelost....

Ik vraag het jullie namens iedere hardcorefeestenliefhebber vriendelijk..... :)
Waarschuw beheerder
Whaha ik had t niet beter kenne zeggen :respect: :d
Waarschuw beheerder
Pogo is voor van die trieste lui, die niet normaal kunnen doen.

Meestal hebben ze het IQ van een goudvis ! Ze dragen kleding naja daar liepen ze vroeger ook al in. Het lijkt wel of het door de hele familie gedragen is. Die goedkope kleding. Paar kisten gejat van een dode duitser ofzo ? En daar gaan ze dan hoor, met ze alle beetje rare stuiptrekkingen doen. En wij maar lachen !

MAar dat hebben ze niet door, want ze denken wij zijn stoer , maar nee dat zijn ze niet :D

Ze zijn een beetje het uitschot van onze samenleving. Ik zeg gewoon allemaal in een container douwen en laten zinken op de bodem van de middelandse zee !
Waarschuw beheerder

Meestal hebben ze het IQ van een goudvis ! Ze dragen kleding naja daar liepen ze vroeger ook al in. Het lijkt wel of het door de hele familie gedragen is. Die goedkope kleding. Paar kisten gejat van een dode duitser ofzo ? En daar gaan ze dan hoor, met ze alle beetje rare stuiptrekkingen doen. En wij maar lachen !

MAar dat hebben ze niet door, want ze denken wij zijn stoer , maar nee dat zijn ze niet :D

Ze zijn een beetje het uitschot van onze samenleving. Ik zeg gewoon allemaal in een container douwen en laten zinken op de bodem van de middelandse zee !
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

MAar dat hebben ze niet door, want ze denken wij zijn stoer , maar nee dat zijn ze niet

Waarschuw beheerder
Misschien snappen die kutwazies t pas als ze t 2 x hebben gelezen :yes: ;)
Waarschuw beheerder
ik ga meestal naast housepartys,ook naar death metal concerten.

die gasten die op een houseparty aan pogo doen,zijn echt kleuters vergeleken met ECHTE gekken op metalfeesten.

maar daar zie je die kleuters niet!

pogo op housepartys moet geen probleem zijn,maar wat je geeft moet je wel kunnen ontvangen.

helaas is de gemiddelde housepartybezoeker dun en zielig,anders had ik ook aan pogo op housepartys gedaan.
Waarschuw beheerder
Pogo hoort niet op houseparty's!!!

Snap dat gvd dan een keer!!!!

Glen jij bent groot stoer en sterk he :jaja:

Jij mag wel pogoen (Y) Echt vet cool is hij jongens!!!

Kom laten we allemaal sterk en stoer worden zoals glen!! :D
Waarschuw beheerder
daar moeten jullie even snel mee ophouden, kisten zijn hard :jaja:
Waarschuw beheerder
Kom laten we allemaal sterk en stoer worden zoals glen!!

laten we allemaal veel pindakaas van calve eten dan!
Waarschuw beheerder
ff vraagje tussendoor wat is nou t doel van pogo? elkaar zo hard mogelijk schoppen? als je tkan hebben waarom niet d8 ik zo:D maja mij schoppen ze zo doormidden duz ik kijk en geniet wel :D
Waarschuw beheerder
kneuzen?

je achterlijke zooitje zal je bedoelen sjaak

Want jullie en hardcore feetsen gaan niet samen

nee, inderdaad niet nee
we moeten allemaal slonsdale aan, allemaal dezelfde polo, allemaal dezelfde spijkerbroek tot onder ons oksel opgerold, allemaal kisten in maat 49 aan, allemaal boos kijken met onze armen over elkaar

oja, en als klap op de vuurpijl, allemaal aan de pogo

ik sta op genoeg foto`s, als je me herkent, pogo voor me neus AUB

gaan we gezellig in discussie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
want in 'discussie' gaan met iemand die van de kaart is, dat is pas onmogelijk!
Waarschuw beheerder
JAmmer Stampgraag dat jij niet vanavond op H4L bent , dan had je voor mijn neus eventjes mogen pogo-en :)
Waarschuw beheerder
ojee, een anti drugs figuur

drugs maakt je land kapot is het toch wat jullie zeggen?

mar rot lekker op naar holland-hardcore.com of stormfront.org imbeciel

maar je uitnodiging staat, ik sta op genoeg foto`s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ik doe mee Jeffrey :)

Ik sta ook op genoeg fotos !

Doe maar een poging stampgraag om voor onze neus te pogo-en :D

Waarschuw beheerder
wat is nou t doel van pogo?

Het heeft geen doel, net als hakken verder geen doel heeft. Het is gewoon lekker los gaan, beuken. Das gewoon kicken. Nadeel is gewoon dat je soms mensen raakt die er niets mee te maken willen hebben, en daar gaat het dus fout. Eerder werd er al een idee ergens anders op pf genoemd, een aparte pogo area. Ik zat meer te denken aan een apart pogo podium, gewoon een laag podium. Daar mag gepogo't worden en verder niet. Dus de mensen die niet geraakt willen worden, moeten daar dan ook niet gaan staan.

Verder word er hier wel erg gegeneraliseerd door de anti pogo-ers, niet elke pogo-er is een wazi. Ik doe af en toe ook mee aan pogo en ben toch echt niet groot (1.80 m) en heb nog nooit kisten aan gehad. Ik snap wel waarom jullie pogo kut vinden, maar jullie instelling vind ik verkeerd. Hardcore is niet voor mietjes, dat betekend niet meteen dat iedereen stoer en hard moet zijn, tuurlijk draaid het om de gezelligheid. Maar een feest is geen thee kransje.
Waarschuw beheerder
zodra het kan ... WEL VOL DAN GEEN H*MO GEDOE
Waarschuw beheerder
Pogo op hardcore feesten??

ik dacht dat het een parings ritueel was.

Ga eens naar een Metal feest :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pogo kan best leuk zijn...

BIJ EEN METAL/ROCK CONCERT! (maar daar zie k jullie nooit :/)

Kijk ik snap best dat je een btje lomp wilt gaan doen enzo. Kan best leuk zijn met vrienden onder elkaar. Maar zorg er dan gvd eens een x voor dat jullie andere mensen niet tot last zijn. En als je tegen iemand aanbeukt/drinken ombeukt heb dan ook het fatsoen in je donder om sorry te zeggen ofzo!
Waarschuw beheerder
DAn moet je eerst uitleggen wat sorry betekent sowieso....

dan ben je pas zielig, als pogo zielig is, wat is dan speed of coke?

rot op met je 8terlijke omheendraaiende vergelijking want je weet dat jullie geen glijk hebben :X
Waarschuw beheerder
2 triqo:vet cool?

sterk en stoer worden zoals glen,kan alleen glen.

sterk en stoer worden zoals triqo,kan alleen triqo.
Waarschuw beheerder
Op mijn kisten pogo ik door het leven,
al is het alleen maar om kneuzen zoals jullie op je flikker te geven!
Want jullie en hardcore feetsen gaan niet samen,
Dus daarvoor dat de pogo'ers er kwamen.
Dus pogo ik keihard door,
en ga er 100% voor!

Whaha dit slaat echt totaal nergens op kneus ! :d
Waarschuw beheerder
Ik wil je best wel een schop voor je donder geven hoor , tijdens het pogo-en denk alleen dat je dan voorlopig niet kan lopen !!!
Waarschuw beheerder
donateur
DAn moet je eerst uitleggen wat sorry betekent sowieso....

Als je dat al niet eens weet...

Waarschuw beheerder
pogogastjes...valt weinig over of tegen te zeggen.. kan alleen iets bedenken zoals, STERF!!!, denk ik wel in me gedachte dacht ik denkend aan de gedachte aan trieste niet nadenkende pogofiguurtjes.. zijn net een stelletje van die pinokkio marrionetten poppen bewegen ook zo lekker achterlijk en spastisch.. je zal het maar kunnen.. moeje volgens mij echt wel zieke shit hebben gebruikt.. vet man.. pogo.. tuurlijk dit is een vrij land waar alles zogenaamd mag, maar speciaal voor jullie stelletje afgezaagde houthakkers maken we een uitzondering.. pogo?? NEE DUS!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pogowen moet gewoon kunnen...

En dat wat die magere Lonsdale speed pipo's doen is geen pogowen hoor :s
Dat zijn meer een stel relnichten onder elkaar ofzo :s
Laat ze maar de pit instappen op een Trashmetal concertje, wedden dat ze daarna braaf staan te hakken op feesten? :jaja:
Waarschuw beheerder
Pogo is gewoon voor mensen die niet kunnen hakken.
Waarschuw beheerder
wat een gezeik joh over dat pogoen man !! waarom loopt iedereen op elkaar te zeiken!! iedereen gaat los op zijn eigen manier en zolang het niet TE agressief is waarom dan zo'n probleem dervan maken ?? tis je eigen volk !! maak je liever druk over wat er buiten rondloopt ofzo ???
Waarschuw beheerder
Het probleem is voor de 12891281092812 keer ( kleg et wel met plezier uit hoor ;) het moet tog een x doordringen ).... dat mensen met rust gelaten moeten worden..

Als ik aant hakken ben ga ik tog ook niet kklomp dwars door iedereen heen staan ragge waarmee je alleen maar irritatie en ruzies mee uitlokt??? En ja blaatblaat op een metal gaat het allemaal keihard aan toe stoere shit daar en idd de magere scharminkels kunnen er helemaal nix van...

Daar gaat het niet om... Niemand wil het op een paar magere potloodvreters na die het wel willen verzieken maar dat met hun domme kuttekoppen niet doorhebben... Ik weet dat ze dit lezen maar nog dan willen ze het niet snappen..

jammer!
Waarschuw beheerder
Ze hebbe gewoon het IQ van hun schoenmaat :yes:
Waarschuw beheerder
hehe zeker! had dus net een geniale ingeving...als die feesten nou een zooitje hardrockers inhuren als uitsmijters die die wannebe's ff helemaal de grond in pogo'en leren ze t wel af :[! Maar zaterdag in Eindhoven ff laten zien wat egt hakke inhoud:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee dan, een plaatje van drugs snuiven bij je forum plaatje, dan ben je pas zielig, als pogo zielig is, wat is dan speed of coke?

nou, als iemand een lijntje z'n neus in douwt valt ie mij daar niet lastig mee hoor! iemand die pogo'd dus wel! Als die mense een snuifje of een :xtc: ((L)) wille nemen wordt het er eerder gezelliger op :[!
Waarschuw beheerder
donateur
darqseaker 6 maart 2005 17:35
wat een gezeik joh over dat pogoen man !! waarom loopt iedereen op elkaar te zeiken!! iedereen gaat los op zijn eigen manier en zolang het niet TE agressief is waarom dan zo'n probleem dervan maken ?? tis je eigen volk !! maak je liever druk over wat er buiten rondloopt ofzo ???
-------------------------------------------
Das absoluut NIET mijn eigen volk, en ik denk van de meeste niet.
En wat loopt er volgens jouw buiten dan? Daar ben ik eigenlijk best benieuwt naar :jaja:
Waarschuw beheerder
pogo'en is gewoon gaaf, en zoals ik al eerder zei, ik doe het zo vaak als ik KAN en MAG, mensen die er niet tegen kunnen als het een keer gedaan wordt moeten gewoon oprotten of aan de kant gaan staan.
maar mogen is toch bijna nergens, dus die enkele keer ga ik er gewoon 100% voor en dan heb ik echt het schijt aan al die zeikerds.
Waarschuw beheerder
mensen die er niet tegen kunnen als het een keer gedaan wordt moeten gewoon oprotten of aan de kant gaan staan.

Voor de zoveelste keer ( logisch want jullie snappen niks )....waarom moeten mensen die er een hekel aan hebben aan de kant voor een stel hersenloze randdebielen die alleen plezier kenne hebben door spastiche beweginge te make en dom tegen elkaar aan staan te beuken ????

Jullie kenne beter thuisblijven , jullie komen toch niet voor de muziek !
Waarschuw beheerder
donateur
Het zijn gewoon egoïstische mensen ;)

Werkzaam bij Lj-jp
Artiest {SHOWLIST artist 51042, 51043}
Waarschuw beheerder
beetje pogo- en ramwerk op zijn tijd is best leuk.
ik had er vroeger ook echt een grafhekel aan, maar ach alles went, als je er maar vaak genoeg mee in aanraking komt.
het zou idd wel fijn zijn als mensen niet dwars door het overige publiek heen beuken, maar puur en alleen elkaar de hersens inslaan, schoppen, rammen en beuken en dan het liefst zo hard mogelijk.

owja de reacties hier zijn net als ik altijd gedacht heb: wat een hersenloos volk, sfeerverpesters etc.
maar goed ik ga ook niet helemaal tilt over mensen die niet kunnen hakken, want als we zo gaan beginnen kan je 98% van de bezoekers wel afzeiken als nep-gabber.

En dat wat die magere Lonsdale speed pipo's doen is geen pogowen hoor
Dat zijn meer een stel relnichten onder elkaar ofzo
Laat ze maar de pit instappen op een Trashmetal concertje, wedden dat ze daarna braaf staan te hakken op feesten?

ach ik ben ook erg mager, maar het maakt me niets uit of ik tussen grote of kleine mensen sta te rammen. normaal gesproken raapt men elkaar toch wel weer op.
Waarschuw beheerder
donateur
owja de reacties hier zijn net als ik altijd gedacht heb: wat een hersenloos volk, sfeerverpesters etc.
maar goed ik ga ook niet helemaal tilt over mensen die niet kunnen hakken, want als we zo gaan beginnen kan je 98% van de bezoekers wel afzeiken als nep-gabber.

Vrienden van me pogoën ook, maar die letten wel op of ze niemand tot last zijn ;)
En die zijn nog van de generatie dat je respect voor elkaar had op feesten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een stel hersenloze randdebielen die alleen plezier kenne hebben door spastiche beweginge te make

Hakken ziet er nou ook niet bepaald uit als stijldansen :s
Waarschuw beheerder
donateur
zo houd iedereen van iets anders :)
En waarom zou pogo niet mogen ?

"stampen" zag je een paar jaar geleden ook niet , en hoor je er nu nog mensen over ?

Zolang die lui die anti-pogo zijn zo zielig blijven doen en maar door blijven gaan schiet het niks op!
Zelfs pogo-ers denken aan hun medemens ( op een enkeling na dan )
En wat heeft dit nou allemaal voor een nut man op het forum ??
Er word zowat elke dag WEER een nieuw topicje geopend over pogo.

Het schiet nix op op deze manier! :no:
idd het schiet niet op dus bij deze..........
POGO HOORT NIET THUIS OP EEN HARDCORE FEEST DUS HAAL HET OOK GEWOON NIET MEER IN JE BOTTE HARSES OM DAT TE GAAN PROBEREN OP EEN HARDCORE FEEST!!!!!!!!!!!! DUIDELIJK!!!
ook voor de mensen met de hersen inhoud van een garnaal?????
zo niet dan wil ik het best nog een xtje uitleggen hoor
Waarschuw beheerder
donateur
uhhhh leg dat nog is uit :vaag:
Waarschuw beheerder
Je ken beter tegen een betonnen muur gaan staan lullen die snapt t nog eerder :frusty:

Waarschuw beheerder
ach ik vergat nog te zeggen:
feit blijft natuurlijk dat pogo eigenlijk niet in de hardcore scene thuishoort..
Waarschuw beheerder
HOORDE er niet in thuis, nu volop, zolang als de organisatie en de beveiliging het toelaat hoort het erin thuis, hersenloos of niet, rand debielen of niet.
Pogo is in opmars, harder dan je denkt. het worst gelukkig steeds meer gedaan. dus wen er maar aan.
Waarschuw beheerder
Steeds meer mensen krijgen dr juist een hekel aan...wenne aan dat kutpogo zal ik nooit doen !
Waarschuw beheerder
oprotten of aan de kant gaan staan

make my day bitch, de eerste de beste pogo harry die mij probeert aan de kant te krijgen krijgt geen leuke avond, geloof me

het worst gelukkig steeds meer gedaan. dus wen er maar aan.

mischien in boerenschuren diep in brabant-limburg en ander afgelegen gebieden, maar in Amsterdam en omgeving zie je het niet, en terecht overigens

Waarschuw beheerder
BIJ EEN METAL/ROCK CONCERT! (maar daar zie k jullie nooit

Mij wel :yes:
Waarschuw beheerder
Ja Diehakker ik wil wel koffie

Melk en suiker B-)
Waarschuw beheerder
iedereen moet weer gaan hakken :[ !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik MOET helemaal niks :s
Waarschuw beheerder
Snap niet wat er leuk is aan pogoen. Als ik sta te hakken en duw iemand aan, zeg ik ff sorry.
Maar die mafkezen die staan te pogoen snappen volgens mij niet dat ze donders irritant zijn en steeds anderen lastigvallen. En die hebben ook nog nooit gehoord van excuses aanbieden of zo.

Als je tegen elkaar aan wilt beuken ga je maar bij rugby of zo.
Waarschuw beheerder
tis facking irri als je je eigen glas bier en dat van je buurman over je heenkrijgt maar ik vind het ook wel dik lache als ze op hun bek gaan dus laat maar lekker gaan beetje leedvermaak is altijd leuk:jaja:

Waarschuw beheerder
ik pogo altijd in de kroeg

Waarschuw beheerder
in de c1000 pogo-en is ook leuk

Waarschuw beheerder
donateur
pfff had het kunnen verwachten natuurlijk... er wordt een vraag gesteld over hoe vaak jij pogo'd op een feest..

en wat krijg je? mensen die zeiken over pogo.. dat weten we nu wel! moet dat in elk topic gezegd worden?!

en om antwoord te geven: ik pogo nooit. maar de mensen die het wel doen, vooral doen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik haat pogoërs :@

Waarschuw beheerder
Achjeh dat pogo-gedoe...

Vind het zelf wel lachuh en heb er ook wel eens aan meegedaan (maar dan wel op mijn manier he ;p)

Maar het is wel irritant als je opeens een elleboog tegen je oog aan krijgt maar je kunt natuurlijk wel een btje uitkijken waar je loopt.
Als je bijv. recht op zo´n groep afloopt moet je daarna nie liggen zeiken, vind ik! dan loop je er toch gewoon omheen?
Waarschuw beheerder
nee hun letten maar op de rest niet!

Waarschuw beheerder
ik vin het maar irritant laat ze lekker naar een hardrock feest gaan ze verpesten alleen maar de hardcore feesten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kortom, pogo is troep...sluiten maar!!!

Waarschuw beheerder
Bleghhh

Pogokleuters :(
Teert lkkr op allemaal naar n rockconcert ofzow :S En ga niet de sfeer verzieken op een hardcorefeest.. blegh
Waarschuw beheerder
mensen die pogo'en vinden zichzelf vaak heel wat :D *kijk mij ff beuken joh! ik ben echt stoer!*

Waarschuw beheerder
Ja ik vind dat pogo ook maar vet klote, sta je ff relax te housuh komt er zo een randdebiel tegen je aanspringen :@
Waarschuw beheerder
Terecht whaha :d sfeerverziekers zijn jullie met dat kutpogo:yes:
Waarschuw beheerder
pogo'en is KUT en alle mensen die er aan mee doen ook...!
Waarschuw beheerder
sta je ff relax te housuh komt er zo een randdebiel tegen je aanspringen:@

:[ ik haat pogo
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha.. dan krijgt ie een pogo tegen zen harses ofnie Mil :[

Artiest Noisome
Waarschuw beheerder
ff voor alle duidelijkheid.. ik pogo ook niet.. (om de kortzichtigen onder ons maar ff voor te zijn) maar het valt me op dat de mensen die erop lopen te kankeren vaak mensen zijn die nu ineens weer naar hardcorefeesten gaan omdat dat weer "in" is... en al die stumperts die meteen met klappen gaan dreigen zijn eigenlijk nog veel zieliger... als je het nie leuk vind ga je ergens anders staan.. het is heus niet zo dat de hele zaal onbegaanbaar is... ik ken me ook wel es ergeren aan dingen.. zou wat zijn als ik er dan meteen op los begon te beuken.. nee dat is goed voor de sfeer... ik heb zoiets van.. trek het je nie aan.. verneuk je alleen je eigen feessie mee...

:zuipen:

(kom nou nie meteen met opgefokte antwoorden want dat getuigt ook nie echt van veel verstand)
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig wordt er op de feesten waar voornamelijk oldschool en ouwe zooi wordt gedraaid niet tegen elkaar aan gerost :)
Ik heb ook vaak zat staan pogo`en... en 2002/2003 maar 9 van de 10 keer liep het (niet bij mij) op ruzie uit. Waarom: omdat er, hoe goedschiks ook iedereen is.. altijd wel iemand tegen iemand aanknalt (vooral op een kleiner feest waar het wat drukker is) die het niet kan hebben.
Gevolg: De pogo`er krijg een duw zodat hij in 2 sec de hele zaal ziet.. gaat op z`n bek, is boos, vriendjes erbij en hoppa daar heb je het al.....

Nee... ga maar lekker hakken, dan heeft niemand last van je. En kan je niet hakken, koop dan eerst een maxjes en een trainingsbroek ipv kisten/martens en een te strakke spijkerbroek en kijk maar goed naar de hakkende mensen naast je :)

Waarschuw beheerder
Bij H4L afgelopen zaterdag was het uitermate irritant bij de onderste zaal..
Hele tijd kwam dr zo'n randdebiel tegen je aan beuken.. Terwijl jij daar lkkr staat te hakkuh..

Conclusie:

Pogo moet afgeschaft worde :yes:
Waarschuw beheerder
H4L was niet normaal nee,
maar was er al voor gewaarschuwd dat dat altijd is in r'dam

Waarschuw beheerder
Wat zit iedereen nou te zeiken over pogo?
Er is niks mis mee, ik doe het zelf ook als het kan.
Je moet er geen andere mensen in betrekken die niet mee willen doen.
Ieder heeft zijn eigen stijl en dat moet je maar respecteren!
Waarschuw beheerder
nix moet:nee:

Waarschuw beheerder
Jah, maar dit was echt extreem hoor..
bij Paulsz Bday ofzo was dat ook niet..
Eigenlijk moeten ze gewoon een regel maken..

Pogo = Eruit..
Ga dan maar naar marilyn manson ofzo :yes: *no offence voor de MM fans hoor ;)*

Waarschuw beheerder
nix moet.. jah hoor.. maar de pogo fan MOET wel stoppen..
beetje hypocriet.. 8)
Waarschuw beheerder
ik pogo de hele avond !!! te veel energie voor stil te staan!!
==-----------

Waarschuw beheerder
Pogo4Life!!!!!! Ik pogo gewoon de hele tijd door en voor degene die er problemen mee heeft: TALK TO THE HAND!!!!

Waarschuw beheerder
Jah een hand op je ogen zal je bedoelen..

Pogo suxxxxx :no:
Waarschuw beheerder
Balwin was ik misschien die gozer die niet wegliep en die jullie toen met zn zessen in elkaar trapten? om niets?

pogo moeten ze zelf weten maar het is wel flink vervelend als je steeds omver wordt geduwd of je bier voor de 10de flikkerd..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En die gastjes van 16 die staan te hakke raken je nooit zeker. Flikker toch op,en meestal kunnen ze er niks van,dat zijn sfeerverpesters.Omdat ze de Hardcore scene voor JAN LUL zetten. En als er wordt gepogood wordt er echtwel rekening met iemand anders gehouden. Als je tegen iemand aanknald bied je je excuus aan. En er is niks mooiers om met je maten heerlijk te pogoen en lekker los gaan. Dus pogo:yes: :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat me opvalt is dat dat sommige die naar terror "muziek" luisteren niet van pogoën houden:S op die muziek kan je niets anders dan pogoën lijkt mij:S

En die gastjes van 16 die staan te hakke raken je nooit zeker

Idd die kut gabbertjes lopen onwijs spatisch door de zaal heen te stampen, alsof dat niet vervelend is:@ En wat nog veel vervelender is, is dat de lijers allemaal uit d'r dak zijn van Satan weet wat! Laat hun lekker opzouten, dan hebben de pogoërs tenminste de ruimte:devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Balwin was ik misschien die gozer die niet wegliep en die jullie toen met zn zessen in elkaar trapten? om niets?

pogo moeten ze zelf weten maar het is wel flink vervelend als je steeds omver wordt geduwd of je bier voor de 10de flikkerd..

Nah ga je mij nou beschuldigen van iets wat JOU overkomt:S ik heb je nog nooit gezien, dus hou je bek:jaja: En joh als ik je bier uit je handen pogo, krijg je wel een nieuw biertje hoor;)
Waarschuw beheerder
Idd die kut gabbertjes lopen onwijs spatisch door de zaal heen te stampen, alsof dat niet vervelend is En wat nog veel vervelender is, is dat de lijers allemaal uit d'r dak zijn van Satan weet wat! Laat hun lekker opzouten, dan hebben de pogoërs tenminste de ruimte

HARDCORE = GABBER !
Waarschuw beheerder
Pogo doe je maar lekker op een rockfeest

Hakke doe je op een hardcore feest

zo hoort dat :jaja:
Waarschuw beheerder
gabbers is niet meer, die tijd is voorbij, het zijn nu hardcore liefhebbers. gabbers dat waren 7 jaar geleden de mensen die in aussi's liepen.
als mensen aan mij vragen of ik een gabber ben zal ik nooit ja zeggen, liever dat ze mij als een hardcore liefhebber zien of als skin.
en dan wel eentje die pogo'd. zo hard mogelijk!
Waarschuw beheerder
Ik noem mezelf wel gabber en t ken me niks schelen wat anderen dr van zeggen...

Waarschuw beheerder
@stampgraag.
wat jij ziet als gabber,zo loop k er nog steeds bij.
wat ben k dan?
8 jaar trug wel een gabber,en nu dan?
Waarschuw beheerder
Je kunt ze net zo goed laten lullen want ze denken toch alleen maar dat ze gelijk hebben....lekker laten lullen dus (Y)

Waarschuw beheerder
oja dat weet k.
vindt t alleen vaag.
omdat de meerderheid verandert is van style en kleding,er opeens geen gabbers meer zijn?
mijn vrienden groep gingen toen maar ook nu,en oke 80% loopt niet meer in aus/cav....
hmmm hahah k ben nog maar kort op pf.
maar wist dus niet dat een hoop t zo zien.
voor mij is er wijnig verandert,ag boeie
Waarschuw beheerder
Het is gewoon hersenloos volk , dat zie je alleen al doordat ze dom tegen elkaar aan moeten beuken om plezier te hebben...

Waarschuw beheerder
oooo dat moeten ze zelf weten,zolang ik er maar geen last van heb.
k ga naar earlyrave feestjes,en zie t daar niet.
en bij catscan mocht t niet eens,hingen overal briefjes''geen pogo''

Waarschuw beheerder
Het heeft weinig met de muziek te maken vind ik... vroeger kwamen er vette producties uit en nu nog. Het is gewoon de 'gabber-mentaliteit' die de afgelopen jaren zoek is geraakt. Gingen gabbers vroeger puur voor de muziek, nu komen mensen juist naar feesten om een beetje agressief te doen. zonde....:no:

Waarschuw beheerder
das ook mijn mening,maar ja iedereen z'n eigen natuurlijk.

k heb veel vrienden die van metal hielden/houwen.
en die pogoen ook altijd.
k stond alleen met me mond open toen k t bij een hakkuh feestje zag.
snapte er niks van,k was jaren niet meer op een feest geweest hahahah.
maargoed tijden veranderen,hoe jammer t ook is
Waarschuw beheerder
gabbers is niet meer, die tijd is voorbij, het zijn nu hardcore liefhebbers

nee, dat is omdat de snuggere mensen op hardcore-holland.com ineens het licht zagen, ze kwamen er ineens achter dat "gabber" een jiddisch (Joods) woord is, en dat kan natuurlijk niet als rechts/nationaal-socialistisch/fascistisch georienteerd figuur

dus laten we onzelf "hardcore-liefhebber" noemen, lekker nederlands, want ja we zijn en blijven nationalistisch

liever dat ze mij als een hardcore liefhebber zien of als skin.

dus toch, heb ik toch gelijk met mijn bovenstaande uitleg

Waarschuw beheerder
jullie moeten allemaal een keer ophouden met roepen dat wat jullie doen het beste is, stop es een keer met jullie mening aan een ander opdringen

als je wil hakken dan doe je dat
als je wil pogoen ga je gang
vind het alleen wel vervelend om omver gebeukt te worden maar goed dan ga ik wel een eindje verderop staan,

je kan wel eindeloos gaan wachten tot de ander zich aan gaat passen maar dan verlaag je jezelf tot het zelfde niveau,
dit is nog de beste manier om er een leuk feessie van te bouwen dus je ken je tijd gaan gebruiken om je te irriteren aan anderen etc. maar of dat nuttig is betwijfel ik

:respect: :yes: :respect:

k loop wel ff n eindje verder, nix last toch? laat ze, zolang ze mij ook 'spastisch' laten doen, whaha

Waarschuw beheerder
anders organiseren degene die willen pogoen maar een feest waar ze alleen maar kunnen pogoen...optie? :D
Waarschuw beheerder
Pogo is VET!!!
Lekker stampen en duwen, Helemaal gek!!!
Pogo op elk feest en al mijn maten ook, lachen man
Waarschuw beheerder
Balwin ik beschuldig je niet, ik vraag alleen wat

Waarschuw beheerder
Gisteravond ook weer, van die fcukin idioten die pogoën..

Op Noise is the Message nog wel.. komop heey :S
Daar had ik t dus echt NIET verw8 gewoon.. Maja..
Die idioten komen overal :S..
Kweet wel dat k bijna een hernia door die waussies heb opgelopen..

Btje in me rug lopen springen enzo.. Stelletje gekke :@
Echt tis dat ut maar 2 x is gebeurd want de 3e x ga k um flippe :@

En dan die pogoënde wijve..
Wat een afknapper :S :no:
Waarschuw beheerder
Idd t zijn altijd van die lelijke dikke helga's....ik moet dr gewoon om lache als ik ze zie lopen :d
Waarschuw beheerder
naja de meeste wel maar er zijn uitzonderingen B-)

Waarschuw beheerder
Laatst was ik nog door Amsterdam C.S aan het pogo-en..

Te vaag gewoon..het was nog midden op de dag ook... :vaag: :vaag:

Waarschuw beheerder
Met terreur in mn eur natuurlijk whehe b-) :p
Waarschuw beheerder
haha nog woute omver gedauwt B-)

Waarschuw beheerder
pogo = poep

Waarschuw beheerder
Too Diehakker, dat jij nog in je versleten aussie rond loop moet je zelf weten maar zeg dan niet dat wij HARDCORELIEFHEBBERS voor lul lopen, want je ziet er niet uit!
En voor de duidelijkheid,jullie zeggen dat pogoen sfeer verpestend is. Maar er is niks beter als pogo,omdat de sfeer onder je maten super is,omdat je dan weet wat je aan elkaar hebt.
En dan heb ik nog niet over de vrouwen die pogoen als ik dat zie,wordt er daar kk ge*l van! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Too Diehakker, dat jij nog in je versleten aussie rond loop moet je zelf weten maar zeg dan niet dat wij HARDCORELIEFHEBBERS voor lul lopen, want je ziet er niet uit!
En voor de duidelijkheid,jullie zeggen dat pogoen sfeer verpestend is. Maar er is niks beter als pogo,omdat de sfeer onder je maten super is,omdat je dan weet wat je aan elkaar hebt.
En dan heb ik nog niet over de vrouwen die pogoen als ik dat zie,wordt er daar kk ge*l van

Fijn voor je (y) ennuh mn cavello is wel oud maar niet versleten :nee: en ook al istie versleten ziet t er altijd nog beter uit dan die mensen met kisten , opgerolde spijkerbroeken en een spencer *kots kots*

Waarschuw beheerder
ook al istie versleten ziet t er altijd nog beter uit dan die mensen met kisten , opgerolde spijkerbroeken en een spencer *kots kots*

:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe idd, maar je hebt ook gewoon gelijk

hakke :worship:
Pogo :go home!

Waarschuw beheerder
@terrorbrainiac
hehehe,maakt mij verder niet uit hoe je erbij wilt lopen.
maar ga niet een nederlandse kleding style afzeiken,als je zelf erbij loopt als een duitser.

Waarschuw beheerder
Maar er is niks beter als pogo,omdat de sfeer onder je maten super is,omdat je dan weet wat je aan elkaar hebt.

Onder je maten wel ja, bij de rest van het publiek niet.
Waarschuw beheerder
:respect: gehakt :respect:

Waarschuw beheerder
? is t alweer woensdag?????

want woensdag is gehakt dag :D
Waarschuw beheerder
lol

Waarschuw beheerder
zoals het de nederlandse samenleving hoort te doen

Moehahaha, dit is echt de grootste bullshit die ik de afgelopen tijd heb gehoord. Waarom hoort dat volgens jouw?

pogo hoort
er gewoon bij

Nee hoor, het is er pas een tijdje op hardcore feesten geloof ik, dus het ''hoort'' er zeker niet bij.

donder dan gewoon een eind opzij

Omgedraaide wereld, omdat jullie iets willen doen moeten wij weg?

Waarschuw beheerder
Hoevaak en hoe 'k pogo komen de mensen wel 8er als ze me tegekomen op 'n feest

Waarschuw beheerder
ziet er wel gezellig uit hierzo!! neej met een houthakkersblouse en zo'n foute spencer dan verdien je dus een standbeeld..

Waarschuw beheerder
@stampgraag
hahah ik ben half brits.
de skins zijn ska liefhebbers,doe jij maar eve onderzoek over wat ska is.
ik ken wel gasten van NF uit london,kan je nog een puntje aan zuigen.
Waarschuw beheerder
stampgraag is een wannabee skin

je weet wel, zo een meeloper die graag op de grote jongens wil lijken

dat terwijl ECHTE skins die wannabee`s vierkant uitlachen, uitkotsen en het liefst de keel dicht knijpen

Waarschuw beheerder
ja idd. Wazi's raken kant noch wal, 'normale' mensen hebben een hekel aan ze en de echte skinheads ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach als ik pogo zie , dan gaan mij benen tot op nekhoogte en tsja dan vallen er weleens de nodige slachtoffers , maar dat weet je , NO POGO!!!
Waarschuw beheerder
je moet gewoon uit je dak gaan op een feest kan jou het nou schelen of je loopt te pogoen of te hakken als je maar een topavond hebt!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik pogo niet!
maar ik stamp meestal wel door de hele zaal heen waarbij ik wel zoveel mogelijk probeer op te lette dat ik niemand om ver tief.
Gebeurd dat wel dan ligt het maar aan die andere gast hoe die erop reageert wordt die meteen agressief dan heb die een probleem doet ie gewoon normaal krijgt ie een biertje en ken die de week met ons mee naar een feest.

Zoiezo gaan er tegenwoordig te weinig mense los en heb je teveel gaste die beetje de hele avond met armpies over elkaar iedereen link aan staan te kijke.

Hardcore lovers should unite and not fight eachother.

Goed weekend mense mzzl
Waarschuw beheerder
Luiki geef je gelijk sommige die ruzie zoeke is gewoon triest

:nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Balwin ik beschuldig je niet, ik vraag alleen wat

Ok dan;) maar wees gerust ik was het niet;):bier:

Waarschuw beheerder
Het valt me echt op dit topic wel de meest hersenloze mensen rondhangen... :/
Waarschuw beheerder
wij lopen niet als duitsers mar als skins, zoals het de nederlandse samenleving hoort te doen. pogo hoort

Whaha dus jij wilt een skin zijn ?:d echte skins hebben een hekel aan van die stinkwazies als jij ! hun leven volgens allemaal regels, ik ben t dr niet altijd mee eens maar heb wel respect voor wat ze doen...

Waarschuw beheerder
Luiki :respect:
:bounce: Stuiter_Hooligan_HC :bounce: :respect:
:@ REBUS:@ :respect:
DieHakker :respect:

(krijg je trouwens wel lamme armen van, zo)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wij lopen niet als duitsers mar als skins, zoals het de nederlandse samenleving hoort te doen. pogo hoort

Je zegt het idd goed, wij lopen erbij als..., maar jullie zijn zeker GEEN skins:no:

Whaha dus jij wilt een skin zijn:D ? echte skins hebben een hekel aan van die stinkwazies als jij ! hun leven volgens allemaal regels

Whaha DieHakker ik dacht niet dat het zou gebeuren maar ik ben het nu wel een keer met je eens:jaja::bier:

Waarschuw beheerder
pogo is voor hersenloze kneuzen :yes:

ipv happy is voor hobo's zouden ze een track moeten maken

"POGOOOOOOOO IS VOOR HOMO'S... HOMO'S!"
Waarschuw beheerder
Whaha DieHakker ik dacht niet dat het zou gebeuren maar ik ben het nu wel een keer met je eens

:)
Waarschuw beheerder
Hoezo ? hij heeft gewoon gelijk :yes: ik hoop dat je t zelf krijgt als je t een ander toewenst :flower:

Waarschuw beheerder
hehe wel grappig hoe sommige mensen zich aangesproken voelen als je bepaalde woorden post ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
B.A.L. :worship:

Pogo zuigt gewoon :jaja:
Waarschuw beheerder
Je zegt het idd goed, wij lopen erbij als..., maar jullie zijn zeker GEEN skins

jij bent ook geen echte skin, echte skins lopen niet op houseparty`s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij bent ook geen echte skin, echte skins lopen niet op houseparty`s

Dat heb je altijd weer van die mannetjes die alles beter weten, achja ben ik wel gewent. Dat soort mensen moeten een standrechtelijke executie krijgen:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Buca krijg jij ff een k*nker om je hart

Ik ben het er bijna mee eens, maar ik zou aan je hart zeggen;)

Waarschuw beheerder
Dat heb je altijd weer van die mannetjes die alles beter weten, achja ben ik wel gewent. Dat soort mensen moeten een standrechtelijke executie krijgen:jaja:

Ken je dat verhaaltje van die ketel en die zwarte pot?

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
maar is trouwens wel waar,een ECHTE skin zou niet naar een house feestje gaan.
k heb tering veel echte skin vrienden,die kotsen op de rave scene...
Waarschuw beheerder
En echte skins gebruiken geen drugs

Waarschuw beheerder
? hahaha misschien in nl
in london gebruiken ze t wel.
jij bedoelt een alto of weet k veul

charley is een skin z'n 2'e naam ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat soort mensen moeten een standrechtelijke executie krijgen

balwin, ik zou zeggen wat let je stoere man
Waarschuw beheerder

dat zijn rechtse skins, je weet wel, die fascistische wankers

Waarschuw beheerder

wie zegt dat hij dat wel doet dan??
Waarschuw beheerder
pogo is gewoon kut, degene die het wel aan pogo doen die zeggen wel dat ze het voor de lol doen en dat ze iemand die niet mee wil doen erbuiten laten :nee: dat gebeurd nooit ze geven elkaar zo'n gooi dat ze er wel anderen mee lastig vallen en daar heb ik zo'n grafhekel aan :@ ga buiten staan daar heb je de ruimte!!

Waarschuw beheerder
wat kansloze figuren zeg :no:

als jullie pogo-homo's dan toch écht willen pogo'n, ga dan eens voor de fun naar een hardrock-concert, dat is pas pogo ipv die kleuter-sprongetjes die jullie tegen elkaar aan maken... jullie aaien elkaar gewoon ivg met pogo op hardrock feesten ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat zijn rechtse skins, je weet wel, die fascistische wankers

Die "fascistische wankers" hebben ervoor gezorgd dat jij het nou zo goed heb;) En nee dat zijn niet alleen die rechtse skins hoor, kneus.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
balwin, ik zou zeggen wat let je stoere man

Ik zal jou maar al te graag tegen de muur zetten:jaja:

de skins zijn ska liefhebbers

Niet alleen ska en dat zijn er sommige die ska luisteren. Ik vind het opzich wel grappig, maar ik zal het zeker iet zelf kopen:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ieder mot ut voor zich wete :yes: dit zijn toch eindeloze discussies :gaap: de een vind ut leuk de ander vind ut kut de ander vind er niks aan...........ma bij een hardrock concert kom je zeker bont en blauw thuis 8) gabberpogo steld niks voor vergeleke met echte pogo.........
Waarschuw beheerder
Ik zal jou maar al te graag tegen de muur zetten

dat gevoel is geheel wederzijds

Die "fascistische wankers" hebben ervoor gezorgd dat jij het nou zo goed heb

:D ja hoor tuurlijk, jij heb helemaal een tik gehad van de molen geloof ik

kneus

en dat zeg je maar lekker tegen je vriendjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shiit wat een neuk-topic , ga gewoon lekker hakke is iedereen blij *zucht*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dat zeg je maar lekker tegen je vriendjes

Nee daar zeg ik altijd Heil tegen:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En jij echt een lulletje
Waarschuw beheerder
liever een lulletje dan een neo nazi die tegen z`n vrienden heil zegt

jezus ventje, wat KOTS ik op jou

oja, zal ik je nog een rede geven om mij maar te haten:

ik ben een echte Jood

zo haat me maar!

Waarschuw beheerder
jef weer lekker bezig zie ik hehehe en een ban de bij :no: laat die schooiers.
Nee daar zeg ik altijd Heil tegen

zei adolfje h ook vroeger tegen ze vriendjes en we weten allemaal hoe het hem is afgelopen *godzijdank*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik moet toegeven.. ik pogo best vaak:P
maar hakkuh ook hoor;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pogo jij met bier in je hand? :bier:bitch:bier: :respect:
Waarschuw beheerder
ik pogo ook gewoon door:P
Waarschuw beheerder
het verzamel topic voor alle kneusjes

whaha
(ja idd lach jullie uit losers (n))
Waarschuw beheerder
donateur
Goed, vind het zo mooi geweest. Dit topic gaat dicht. ;)