8793x bekeken
| Betreft: | stad: Westerhaar-Vriezenveensewijk |
me2
hey judith!!!!!
lang niet gezien hier!!!!
je moet toch wat vaker komen hoor hier op t forum!!!!
maar ja jij hebt wel weer weekend jah.
ik niet moet morgenmiddag nog werken bah, ach jah wat doej dur an... helemaal niets.
maar zaterdag lekker een party outfit halen in zwolle en dan saamps lekker naar in qontrol.
heb dur super veel zin aan.
jij al plannen voort weekend dan???
donateur
hey judith!!!!!
lang niet gezien hier!!!!
je moet toch wat vaker komen hoor hier op t forum!!!!
mijn excuses, dat verwaterd soms ff! maar kzal mn best doen in vervolg
maar ja jij hebt wel weer weekend jah.
ik niet moet morgenmiddag nog werken bah, ach jah wat doej dur an... helemaal niets.
aah
jij al plannen voort weekend dan???
jaaa
zaterdag weet ik het nog niet..
en zondag naar Paaspop in Schijndel (Bij Den Bosch) Want ik heb kaartjes gewonnen
Dus mijn weekend wordt sowieso een toppertje!
heb dur super veel zin aan.
Veeeeeel plezier @ In Control
zaterdag ben ik de eerste wat kaarten heeft bij schonewille.
nou dat d8 ik nie.....
wij loat ze geliek achter uut leggen, kriej aj vriendinnen bent met de dochter van schonewille haha lekker peuheu.
mijn excuses, dat verwaterd soms ff! maar kzal mn best doen in vervolg
is goed heur meiss....
en zondag naar Paaspop in Schijndel (Bij Den Bosch) Want ik heb kaartjes gewonnen
beter
Veeeeeel plezier @ In Control Maar dat zal wel lukken hé
dat gaat zeker wel lukken, no problem, wordt een mooi feessie en mijn volgende feessie wordt misschien nog wel better ---->Defqon
en westerhaar is blijkbaar dood.
haha ben dur weer.
maar in qontrol was echt een vet feessie.
volgend jaar ga k zeker weer.
lekker hard gedraaid...... komen snel foto's van te zien.
aj dur wat van wil zien moej zo af en toe maar ff checken.....
mensen verder een leuk paasweekend gehad dan?
en hij draaide echt mooi kut net zo slecht pff
ja das dan wah mooi balen, goaj een keer weer noar zak hen, en dan word er kut gedraaid.
dan hej zeker wah vulluh zin an defqon....
beter ook!!!! lekkere goeie dj's. vergeleken bij die jap of wat ook maar mag ween.....(yoji)








