hey judith!!!!!
lang niet gezien hier!!!!
je moet toch wat vaker komen hoor hier op t forum!!!!
mijn excuses, dat verwaterd soms ff! maar kzal mn best doen in vervolg
maar ja jij hebt wel weer weekend jah.
ik niet moet morgenmiddag nog werken bah, ach jah wat doej dur an... helemaal niets.
aah

ja, kmoet 21.45 werken tot 05.00 ofzo.. maar dat is in de horeca.. dus wel leuk

en dan heb ik officieel weekend
jij al plannen voort weekend dan???
jaaa

morgen naar peter pan speedrock in Assen, 1 van mn lievelingsbands
zaterdag weet ik het nog niet..
en zondag naar Paaspop in Schijndel (Bij Den Bosch) Want ik heb kaartjes gewonnen

Dus mijn weekend wordt sowieso een toppertje!
heb dur super veel zin aan.
Veeeeeel plezier @ In Control

Maar dat zal wel lukken hé
