Partyflock
 
Forumonderwerp · 745540
Waarschuw beheerder
je zegt het maar
Waarschuw beheerder
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjj


v.goor gtp da?


zekus ie ok wa?
 
Waarschuw beheerder
:)

altied he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op vrijdag 7 april 2006 om 14:06:
zit der noe ienmoal in,en kriej der nie meer uut!


zo bej nou eenmaal, dat krieg dur idd nie meer uut.

Jan! dus ie leeft ook nog wah.
ik hoef niet te vroag'n aj gtp bint, want doar hej al antwoord oppugeem. (Y)

en dakkoes altijd gtp???
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op vrijdag 7 april 2006 om 18:41:
en dakkoes altijd gtp???


Tuuuuuuuuuuuulk. ;p
 
Waarschuw beheerder
Ik verveel me kapot. :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 21:32:
Ik verveel me kapot.


ach jongen toch!!!!!

Ja mensen ik ben dur vroeg bij.
Goedenmorgen Westerhaar en omstreken!!! haha :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
uit je bed gerold? ;p


of hevig doorgehaald? ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 13:45:
of hevig doorgehaald?


dat denk ik..... haha.
moet kunnen toch???
weekend nog een beetje doorgekomen dan????
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op maandag 10 april 2006 om 09:39:
moet kunnen toch???


:no:




;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:no: ach zo af en toe???
is toch gezellig!! ;p


int weekend verder nog wat beleefd dan luitjes???
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op maandag 10 april 2006 om 20:46:
ach zo af en toe???


jah ok dat is zo.
als je het maar gezelli hebt he?

:yes:
 
Waarschuw beheerder
:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 22:47:
als je het maar gezelli hebt he?


:yes: helemaal toppie!!
vant weekend verder nog wat gedaan dan???
 
Waarschuw beheerder
donateur
hoiiiiiiiiiii! :cheer:

bijna weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend :bounce:
 
Waarschuw beheerder
heb ik al. ;p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 08:51:
bijna weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend


 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 15:09:
heb ik al.


me2 :cheer:
 
Waarschuw beheerder
;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 15:45:
me2


hey judith!!!!!
lang niet gezien hier!!!!
je moet toch wat vaker komen hoor hier op t forum!!!!
maar ja jij hebt wel weer weekend jah.
ik niet moet morgenmiddag nog werken bah, ach jah wat doej dur an... helemaal niets.
maar zaterdag lekker een party outfit halen in zwolle en dan saamps lekker naar in qontrol.
heb dur super veel zin aan.
jij al plannen voort weekend dan???
Waarschuw beheerder
jij al plannen voort weekend dan???

slapen:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op donderdag 13 april 2006 om 21:11:
slapen


super veel zin aan defqon!!!!!!!!!!
zaterdag ben ik de eerste wat kaarten heeft bij schonewille.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 13 april 2006 om 19:55:
hey judith!!!!!
lang niet gezien hier!!!!
je moet toch wat vaker komen hoor hier op t forum!!!!


mijn excuses, dat verwaterd soms ff! maar kzal mn best doen in vervolg :D
Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 13 april 2006 om 19:55:
maar ja jij hebt wel weer weekend jah.
ik niet moet morgenmiddag nog werken bah, ach jah wat doej dur an... helemaal niets.


aah :( :aai: ja, kmoet 21.45 werken tot 05.00 ofzo.. maar dat is in de horeca.. dus wel leuk :D en dan heb ik officieel weekend :D


Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 13 april 2006 om 19:55:
jij al plannen voort weekend dan???


jaaa :D morgen naar peter pan speedrock in Assen, 1 van mn lievelingsbands :cheer:

zaterdag weet ik het nog niet..

en zondag naar Paaspop in Schijndel (Bij Den Bosch) Want ik heb kaartjes gewonnen :D:D

Dus mijn weekend wordt sowieso een toppertje!


Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 13 april 2006 om 19:55:
heb dur super veel zin aan.


Veeeeeel plezier @ In Control :D Maar dat zal wel lukken hé :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 21:13:
zaterdag ben ik de eerste wat kaarten heeft bij schonewille.


nou dat d8 ik nie.....
wij loat ze geliek achter uut leggen, kriej aj vriendinnen bent met de dochter van schonewille haha lekker peuheu.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 21:23:
mijn excuses, dat verwaterd soms ff! maar kzal mn best doen in vervolg


is goed heur meiss....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 21:23:
en zondag naar Paaspop in Schijndel (Bij Den Bosch) Want ik heb kaartjes gewonnen


beter (Y) hoop daj het mooi goat vinden....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 21:23:
Veeeeeel plezier @ In Control Maar dat zal wel lukken hé


dat gaat zeker wel lukken, no problem, wordt een mooi feessie en mijn volgende feessie wordt misschien nog wel better ---->Defqon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op donderdag 13 april 2006 om 21:11:
slapen


jan wat doe rie noe????
Waarschuw beheerder
slapen:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :$Brenda:$ op vrijdag 14 april 2006 om 18:51:
Defqon


die staat bij mij maybe ook in de planning :cheer: Gééén idee wat ik daar moet, maar vermaak me er vast wel :D
 
Waarschuw beheerder
Defqon wordt sowieso beter als In qontrol. ;p ;p ;p ;p

want ik binne nie op in qontrol. muhahhahwhahhahahhaha ;p ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 20:09:
muhahhahwhahhahahhaha


Lol, tis daje het zelf zegt! Wat goan doen dah? :O
 
Waarschuw beheerder
ik ga helemaal niks doen vant weekend. hihi :)
 
Waarschuw beheerder
nog helemaal geen resencie van in qontrol,westerhaar?????

zullen nog wel bek af zijn hihi.


yoji wacht op mij ik kom dr aan. ;p

luitjes kalm an ik ga naar zak toe. laterssssssssssssssss
 
Waarschuw beheerder
yoji was kut.

en westerhaar is blijkbaar dood. ;p ;p ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:51:
en westerhaar is blijkbaar dood.


hahaha, maar luttenberg nieeeeee :cheer:
 
Waarschuw beheerder
lol :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:51:
en westerhaar is blijkbaar dood.


haha ben dur weer.
maar in qontrol was echt een vet feessie.
volgend jaar ga k zeker weer.
lekker hard gedraaid...... komen snel foto's van te zien.
aj dur wat van wil zien moej zo af en toe maar ff checken.....
mensen verder een leuk paasweekend gehad dan?

(K)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 18 april 2006 om 09:39:
mensen verder een leuk paasweekend gehad dan?


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:51:
yoji was kut.


Waarschuw beheerder
yoji draait gewoon bagger,dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
dan waj dur ook wel mooi op tied weer,scheelt weer centen...

boelie en jan leeft jullie ook nog wah dah????
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 18 april 2006 om 20:48:
yoji draait gewoon bagger


na yoji wass derb d`r die draaide stukken beter. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 22:33:
na yoji wass derb d`r die draaide stukken beter.


das dan wel beter jah,als je je verder maar vermaakt hebt...
das het belangrijkst
Waarschuw beheerder
leef nog wa


ben nog kapot door het weekend :P

en hij draaide echt mooi kut net zo slecht pff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op woensdag 19 april 2006 om 19:37:
en hij draaide echt mooi kut net zo slecht pff


ja das dan wah mooi balen, goaj een keer weer noar zak hen, en dan word er kut gedraaid.
dan hej zeker wah vulluh zin an defqon....
beter ook!!!! lekkere goeie dj's. vergeleken bij die jap of wat ook maar mag ween.....(yoji)
 
Waarschuw beheerder
HIEP HIEP,,,,,,,,HOERAAAAAAAAA!!!!!!! ;p ;p ;p ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 18 april 2006 om 20:48:
boelie en jan leeft jullie ook nog wah dah????


half om half
 
Waarschuw beheerder
:gaap:
 
Waarschuw beheerder
:gaap::gaap:
Waarschuw beheerder
iedreen goed weekend had?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op maandag 24 april 2006 om 19:55:
iedreen goed weekend had?


nee,een fucked up weekend,heb mijn enkelbanden weer naar de knoppen. :frusty: en jij? ;p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen Westerhaar & omstreek'n!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 08:04:
Goedemorgen Westerhaar & omstreek'n!


goedenmorgen judith!!!!!
goed tuh passuh meid????
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 25 april 2006 om 10:48:
goedenmorgen judith!!!!!
goed tuh passuh meid????


Hoiiiii! Jaaa hoor! Gaat zo zn gangetje, mooi weer dr bij! Wat wil een mens nog meer?! B)

Jij ook goed te passe?! :D:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P P op dinsdag 25 april 2006 om 11:52:
IK pas er niet tussen


jawel! :D