Partyflock
 
Forumonderwerp · 745540
Waarschuw beheerder
je zegt het maar
Waarschuw beheerder
heb mooi een rustig weekend ha:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 11:49:
mooi weer dr bij! Wat wil een mens nog meer?!


dat bedoel ik maar, nou ja ik kan me wel iets bedenken haha :bloos: nee grapje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 11:49:
Jij ook goed te passe?!


en ja ik ben helemaal goed tuh passuh,heb het kaartje voor defqon binnen,mijn dag kan al nie meer stuk!!!!!! :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 25 april 2006 om 20:06:
dat bedoel ik maar, nou ja ik kan me wel iets bedenken haha nee grapje


Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 25 april 2006 om 20:06:
en ja ik ben helemaal goed tuh passuh,heb het kaartje voor defqon binnen,mijn dag kan al nie meer stuk!!!!!!


Zo magk het horen :D
 
Waarschuw beheerder
haha,ook binnen. :yes: :cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
sjonge jonge,wat draait die isaac vet zeg. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 21:53:
Zo magk het horen


helemaal goed.
en het komt steeds dichterbij.
nog ff wachten bren.
heb geduld :yes:
nog 6 weekies ofzow..... en dan ga ik :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op maandag 1 mei 2006 om 11:06:
nog 6 weekies ofzow..... en dan ga ik


jij bent niet de enigste. :xtc:
 
Waarschuw beheerder
sluit dit forum maar,niemand zegt toch meer wat.




nou??????????? :frusty:
Waarschuw beheerder
ik wel
Waarschuw beheerder
heeeeeey mensen,

weeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!!!
heeft iedereen dur al zin aan??????
iedereen stappen????
ik niet,blief maar es rond hausen.....
(K)
Waarschuw beheerder
denk dak na zak ga:P
Waarschuw beheerder
denk dak goa uitrusten dit weekend
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op vrijdag 5 mei 2006 om 21:41:
denk dak na zak ga


ie mut nie zoveel denken jan,komt niks goeds va. ;p ;p
 
Waarschuw beheerder
:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:gaap: ach ja laat k maar gewoon ff mee doen....
is dur nog wat bijzonders @ zak dah????
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op zaterdag 6 mei 2006 om 19:58:
is dur nog wat bijzonders @ zak dah????


www.disco-zak.com
Waarschuw beheerder
nou zak was geen zak a
niks geen bekenden en ze draaide wa goed maar het was donders rustig en het ging ok al om kwart 6 dicht:S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op zondag 7 mei 2006 om 16:49:
nou zak was geen zak a


dus ie waa`n wa hen e west????
donderse lekkere shourma of nie?? ;p ;p ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op zondag 7 mei 2006 om 16:49:
nou zak was geen zak a
niks geen bekenden en ze draaide wa goed maar het was donders rustig


dus het was geen zak a.....
als het rustig is,ist toch nie veel aan....

Uitspraak van bob1 op zondag 7 mei 2006 om 16:49:
het ging ok al om kwart 6 dicht


das minder,maar ja, aj dur toch a niks aan vond,
dan maakte ut ook niet verder uut jah????

k heb mij veur de verandering maar es dikke zeup'n.
en t was gezellie,jaja met drank meer gank....:P
Waarschuw beheerder
donderse lekkere shourma of nie??

ja het was wel lekker maar snachts lag alles er ok al weer uit was mooi ziek een half uurtje dan he later ging het wel weer:P
 
Waarschuw beheerder
haha moat,doe dan ook kalm an. ;p
Waarschuw beheerder
ja jan,dan moej ook kallum an doen haha :D
aj ut verder maar noar oen zin heb u had. (Y)
Waarschuw beheerder
ik doe altiet wa kalem an:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op woensdag 10 mei 2006 om 19:28:
ik doe altiet wa kalem an


Hij lug weer ;p
 
Waarschuw beheerder
jan lug nie.








toch? ;p
Waarschuw beheerder
nee,jan lug nie,
is n eerlijke jongen, o nie dah???
hoezow kotter???
leef ie ook nog wah jah?
goed tuh passuh dah?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 22:30:
Hij lug weer


:yep:
 
Waarschuw beheerder
maar doar weewavan. ;p ;p ;p
Waarschuw beheerder
ik weet niks:nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op vrijdag 12 mei 2006 om 02:06:
ik weet niks


das algemeen bekend....:yes: haha ;)
dat hoef ie oons ook niet te vertell'n

maar t is WEEKEND!!!!!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op vrijdag 12 mei 2006 om 18:16:
maar t is WEEKEND!!!!!!


nietus. ;p
Waarschuw beheerder
mon nog eem en dan ist weekend:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op vrijdag 12 mei 2006 om 19:02:
mon nog eem en dan ist weekend


ie hebt um deur.


steun de beun. :yes:
Waarschuw beheerder
weeekend :P
Waarschuw beheerder
weekend? woar?
 
Waarschuw beheerder
te laat boelie,is al weer voorbij. ;p
Waarschuw beheerder
ut get zo snel,dak ut nie eens in de gaten heb:9
Waarschuw beheerder
nog 4 dagen boelie en dan ist a weer weekend :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op maandag 15 mei 2006 om 17:01:
ut get zo snel,dak ut nie eens in de gaten heb


geeft niks,dat het allemaal niet zo snel meer gaat.
doar hej zo nu en dan een bettie last van.
t gef allemoal niks :P
 
Waarschuw beheerder
;p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op maandag 15 mei 2006 om 17:01:
ut get zo snel,dak ut nie eens in de gaten heb


hij lug weer , ie hebt de gaten ja allang vol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 15:00:
hij lug weer , ie hebt de gaten ja allang vol


hij mut der weer een skeppe op doe heur
:rot:
 
Waarschuw beheerder
Forum is weer 100% actief!!!!!!

muwhhahahhahha ;p ;p ;p
 
Waarschuw beheerder
jah ok sommigen iets minder dan 100% dan ;p