| Betreft: | stad: Westerhaar-Vriezenveensewijk |
mooi weer dr bij! Wat wil een mens nog meer?!
Jij ook goed te passe?!
dat bedoel ik maar, nou ja ik kan me wel iets bedenken haha nee grapje
en ja ik ben helemaal goed tuh passuh,heb het kaartje voor defqon binnen,mijn dag kan al nie meer stuk!!!!!!
nou zak was geen zak a
niks geen bekenden en ze draaide wa goed maar het was donders rustig
het ging ok al om kwart 6 dicht