29 maart 2006 22:59Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 22:47:▶tja de omstreken dan heur ik toch nog ergens bie.
Just JessY:cheer: 29 maart 2006 23:03Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 22:59:▶heur ik toch nog ergens bie aj doar noe zo bliede met mut ween
Brenda 30 maart 2006 10:59Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 22:59:▶heur ik toch nog ergens bie. jij blij haha Uitspraak van Just JessY op woensdag 29 maart 2006 om 23:03:▶aj doar noe zo bliede met mut ween weewavan laatste aanpassing 30 maart 2006 11:04
Brenda 30 maart 2006 21:07Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 18:48:▶wie geat dr zaterdag nog naar zak da? ikkuh wat denk ie dah??? pavo in tha house. dat kan ik nie missen.
30 maart 2006 21:38Uitspraak van bob1 op donderdag 30 maart 2006 om 19:03:▶neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
31 maart 2006 13:38donateurUitspraak van boelie! op vrijdag 31 maart 2006 om 13:00:▶piratenavond in sixty five,
31 maart 2006 17:23Uitspraak van boelie! op vrijdag 31 maart 2006 om 16:49:▶ik ga wel heen,lekker feestvieren,haha dat is ook meer iets veur oe boelie!
31 maart 2006 17:35Uitspraak van boelie! op vrijdag 31 maart 2006 om 13:00:▶fanoampt piratenavond in sixty five,wie gaan er ook heen beetje jammer boelie , mischien kun ie beter bie t forum ; aj gene moaten hebt ; reageren hihi
boelie! 31 maart 2006 20:24haha,dat kank we doe,maar ut mooiste is,ik zit noe bie un moat van mie agter d computer
31 maart 2006 20:30Uitspraak van boelie! op vrijdag 31 maart 2006 om 20:24:▶ik zit noe bie un moat van mie agter d computer tuurlijk, ai ma onderdak heb en bij iemand achter de computer kunt he....
1 april 2006 11:13Uitspraak van boelie! op vrijdag 31 maart 2006 om 20:54:▶dat heb ie goed,mornoampt bie oe?? nou, vooruit da...
boelie! 1 april 2006 14:30Uitspraak van bob1 op zaterdag 1 april 2006 om 11:43:▶dat zal ik ma nie doen ketelbinkie want hij vret en sup oe alles op yep,want ze rookt mie alles op,dus wie vult mekaar goed an
1 april 2006 17:49Uitspraak van bob1 op zaterdag 1 april 2006 om 11:43:▶dat zal ik ma nie doen ketelbinkie want hij vret en sup oe alles op van goor ook nog na zak da vanaamp??
Brenda 3 april 2006 21:39Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 20:27:▶Weekend allemoal overleeeefd?! jazekerzzzz jij ook dan????
3 april 2006 21:50Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 20:27:▶Weekend allemoal overleeeefd?! `k had wel dood kun ween. hehe
3 april 2006 23:07donateurUitspraak van Brenda op maandag 3 april 2006 om 21:39:▶jazekerzzzz jij ook dan???? + Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 21:50:▶`k had wel dood kun ween. hehe mooizooo! hahah Ronaldo, wat hej doan dah daj bienoa dood war?
Brenda 4 april 2006 09:40Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 21:50:▶`k had wel dood kun ween. hehe dat haj zeker, volgens mij heeft ie er ook een hersenbeschadiging aan over gehouden! laatste aanpassing 4 april 2006 09:40
4 april 2006 11:19`k heb een hersen schudding en een dikke glip in de kop. maar `t geat noe wa weer heur.
4 april 2006 12:15donateurUitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:19:▶`k heb een hersen schudding en een dikke glip in de kop da klink nie bes Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:19:▶maar `t geat noe wa weer heur. gelukkig!
Brenda 4 april 2006 19:32Uitspraak van boelie! op dinsdag 4 april 2006 om 16:55:▶hoe hej dat zo a kreegn da? donderse lol hebben in zak en lekker ruig dansen o nie dah????
4 april 2006 21:58Uitspraak van bob1 op dinsdag 4 april 2006 om 18:13:▶dat weet niemand muhawhahahhahahha.
4 april 2006 21:59Uitspraak van Brenda op dinsdag 4 april 2006 om 19:32:▶donderse lol hebben in zak en lekker ruig dansen o nie dah???? ie hebt um deur moattie
5 april 2006 17:36Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:19:▶`k heb een hersen schudding en een dikke glip in de kop. maar `t geat noe wa weer heur. aait ziek,, nooit dood,, dat volk laatste aanpassing 5 april 2006 17:39
Brenda 5 april 2006 21:20Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 17:36:▶aait ziek,, is dat zo mone????? verder alles goed met mone dah??? hier wel hoor
5 april 2006 21:25Uitspraak van Brenda op woensdag 5 april 2006 om 21:20:▶is dat zo mone????? verder alles goed met mone dah??? hier wel hoor Ckursz is hier alles goed! Op de verveling na dan mjaa dat hoort bij doordeweekse dagen he njaa... Vant weekend maar is eem kiekn of de schade in te haaln valt
5 april 2006 22:57Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 21:25:▶is dat zo mone nee das nie zo.
Brenda 6 april 2006 10:01Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 21:25:▶Vant weekend maar is eem kiekn of de schade in te haaln valt zekerz doen. k blijf vant weekend maar s thuus. Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 22:56:▶Siem,ik heb liever daj oe zelf verwijdert van dit forum ok? wat bej toch weer lief voor oen zussie
6 april 2006 12:11Uitspraak van Brenda op donderdag 6 april 2006 om 10:01:▶wat bej toch weer lief voor oen zussie tis en blif mien kleine zussie. ik binne dr wa wies met heur.
Brenda 6 april 2006 20:59wat is dur boelie???? woj zo moe van oe zelf? Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 12:11:▶ik binne dr wa wies met heur. dat mut ok waar zijn de anderen luitjes dan?
boelie! 7 april 2006 14:06Uitspraak van Brenda op donderdag 6 april 2006 om 20:59:▶woj zo moe van oe zelf zit der noe ienmoal in,en kriej der nie meer uut!