Partyflock
 
Forumonderwerp · 745540
Waarschuw beheerder
je zegt het maar
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 22:47:
tja de omstreken dan


heur ik toch nog ergens bie. :yes:


;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 22:59:
heur ik toch nog ergens bie


aj doar noe zo bliede met mut ween
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 22:59:
heur ik toch nog ergens bie.


jij blij :D :yes: haha


Uitspraak van Just JessY:cheer: op woensdag 29 maart 2006 om 23:03:
aj doar noe zo bliede met mut ween


weewavan :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
beter iets dan niets toch?

;p



wie geat dr zaterdag nog naar zak da?
Waarschuw beheerder
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 18:48:
wie geat dr zaterdag nog naar zak da?


ikkuh wat denk ie dah???
pavo in tha house.
dat kan ik nie missen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op donderdag 30 maart 2006 om 19:03:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


:no:
Waarschuw beheerder
fanoampt piratenavond in sixty five,wie gaan er ook heen:vaag: :vaag:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van boelie! op vrijdag 31 maart 2006 om 13:00:
piratenavond in sixty five,


:/
Waarschuw beheerder
ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeen :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
hahah wat'n volk wat'n volk!
Waarschuw beheerder
ik ga wel heen,lekker feestvieren,haha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op vrijdag 31 maart 2006 om 16:49:
ik ga wel heen,lekker feestvieren,haha


dat is ook meer iets veur oe boelie! ;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op vrijdag 31 maart 2006 om 13:00:
fanoampt piratenavond in sixty five,wie gaan er ook heen


beetje jammer boelie , mischien kun ie beter bie t forum ; aj gene moaten hebt ; reageren hihi
Waarschuw beheerder
haha,dat kank we doe,maar ut mooiste is,ik zit noe bie un moat van mie agter d computer:9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op vrijdag 31 maart 2006 om 20:24:
ik zit noe bie un moat van mie agter d computer


tuurlijk, ai ma onderdak heb en bij iemand achter de computer kunt he.... :smoke:
Waarschuw beheerder
dat heb ie goed,mornoampt bie oe??
 
Waarschuw beheerder
mijagi morgen naar zak toe da?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op vrijdag 31 maart 2006 om 20:54:
dat heb ie goed,mornoampt bie oe??


nou, vooruit da... :smoke:
Waarschuw beheerder
dat zal ik ma nie doen ketelbinkie want hij vret en sup oe alles op:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op zaterdag 1 april 2006 om 11:43:
dat zal ik ma nie doen ketelbinkie want hij vret en sup oe alles op


yep,want ze rookt mie alles op,dus wie vult mekaar goed an:yes: :vaag:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op zaterdag 1 april 2006 om 11:43:
dat zal ik ma nie doen ketelbinkie want hij vret en sup oe alles op


van goor ook nog na zak da vanaamp?? ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Nog volk noar Bruins vnoamp? :D
 
Waarschuw beheerder
goedenavond,en pavo was super. ;p

auw!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Weekend allemoal overleeeefd?! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 20:27:
Weekend allemoal overleeeefd?!


jazekerzzzz jij ook dan???? :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 20:27:
Weekend allemoal overleeeefd?!


`k had wel dood kun ween. ;p
hehe
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :$Brenda:$ op maandag 3 april 2006 om 21:39:
jazekerzzzz jij ook dan????


+
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 21:50:
`k had wel dood kun ween.
hehe


mooizooo! hahah Ronaldo, wat hej doan dah daj bienoa dood war? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 21:50:
`k had wel dood kun ween.
hehe


dat haj zeker, volgens mij heeft ie er ook een hersenbeschadiging aan over gehouden! :O
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
`k heb een hersen schudding en een dikke glip in de kop. :/
maar `t geat noe wa weer heur. ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:19:
`k heb een hersen schudding en een dikke glip in de kop


:o da klink nie bes :P :X


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:19:
maar `t geat noe wa weer heur.


gelukkig! :D
 
Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
hoe hej dat zo a kreegn da?
Waarschuw beheerder
dat weet niemand:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op dinsdag 4 april 2006 om 16:55:
hoe hej dat zo a kreegn da?


donderse lol hebben in zak en lekker ruig dansen o nie dah???? :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op dinsdag 4 april 2006 om 18:13:
dat weet niemand


muhawhahahhahahha. ;p;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 4 april 2006 om 19:32:
donderse lol hebben in zak en lekker ruig dansen o nie dah????


ie hebt um deur moattie ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:19:
`k heb een hersen schudding en een dikke glip in de kop.
maar `t geat noe wa weer heur.


aait ziek,,
nooit dood,,
dat volk
:no: :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 17:36:
aait ziek,,


is dat zo mone????? ;P
verder alles goed met mone dah??? :cheer: hier wel hoor
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op woensdag 5 april 2006 om 21:20:
is dat zo mone?????
verder alles goed met mone dah??? hier wel hoor


Ckursz is hier alles goed! :D
Op de verveling na dan :gaap:
mjaa dat hoort bij doordeweekse
dagen he :9 :D njaa... :9

Vant weekend maar is eem kiekn of
de schade in te haaln valt ;)

(k)
 
Waarschuw beheerder
Siem,ik heb liever daj oe zelf verwijdert van dit forum ok? ;p

gna gna :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 21:25:
is dat zo mone


nee das nie zo. ;p
 
Waarschuw beheerder
:x:x:x:x Is al weg :x:x:x:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 21:25:
Vant weekend maar is eem kiekn of
de schade in te haaln valt


zekerz doen.
k blijf vant weekend maar s thuus.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 22:56:
Siem,ik heb liever daj oe zelf verwijdert van dit forum ok?


wat bej toch weer lief voor oen zussie O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 6 april 2006 om 10:01:
wat bej toch weer lief voor oen zussie


tis en blif mien kleine zussie.

ik binne dr wa wies met heur. :yes:
Waarschuw beheerder
wat is dur boelie????
woj zo moe van oe zelf? :gaap:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 12:11:
ik binne dr wa wies met heur.


dat mut ok (Y)

waar zijn de anderen luitjes dan?
Waarschuw beheerder
hier
 
Waarschuw beheerder
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjj


v.goor gtp da? ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 6 april 2006 om 20:59:
woj zo moe van oe zelf


:yes: zit der noe ienmoal in,en kriej der nie meer uut!