Partyflock

Forumonderwerp · 744169
1154x bekeken
Betreft: evenement: Underground Shock, zaterdag 5 februari 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
Mensen zaterdag lekker los gaan in HIFI lol

ik ga samen met een paar vrienden wordt wel feest flink zuipen ook;)
mensen opschieten bij de deur want er kunnen maar 350 man in :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
COKE van jou moppie ;)

Waarschuw beheerder
hahaha gaan we wedden ik wed erom dat pat het nie vol houd en wouter ook nie want die sla ik tegen de vlakte dus die mot eerder naar huis of nie wout :P:P:P(K):D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
euhhh tuurlijk danny.. :P Wat jij wil :P Mar denk het niet... ;)

2lonsdale_17: Ja is goed we zijn gewoon allebij jury... maar ja, hoe gaan we het doen met een gelijk spel ;) Gewoon allebij 2 bier weg tikken :P
Ja want het feest duurt maar tot 5 :P en misschien dan nog een uitloop, wie weet...

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Waar gaat dit nu weer over... :S
Waarschuw beheerder
IS er nou een gasten lijst voor underground shock?

Waarschuw beheerder
nou bert ik xal het je ff uitlaggen ze zijn aan het wedden wie het het langs vol houd en de gene die verliest mot 4 bier betalen maar dat verliezen allebei want pat houd het nie vol en wouter gaat tegen de vlakte door mij :P:P:P Nee hoor wout doe ik je nie aan (L)

begrijp je het nu
Waarschuw beheerder
donateur
dus danny heeft ook voorkeur wie er gaat winnen..... ;)

Maar we zien het over 24 uur en 20 minuten wel ;) Dan gaat het van start !!

Waarschuw beheerder
Nou wout ik zal je eens wat zeggen dat gaat je 4 bier kosten maar dan aan mij :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Waar gaat dit nu weer over...

ikke ook nie begrijpen, heb het eens over het feest ofzo :[

Waarschuw beheerder
:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha, naja is goed hoor dan, maar dan zien we dan vanavond wel !! En hebben we er al zin in... al langere tijd zeker... ;)

:bier:
Waarschuw beheerder
He Wout, had jij Jesper niet 20 bier beloofd ;)

Waarschuw beheerder
vanavond los van de carnelitos of niet clone
Waarschuw beheerder
vanavond los dan hoe laat mot ik aanwezig zijn dan clone maniac

Waarschuw beheerder
word er wel op je jas gelet dan bij de garderobe omdat et gratis is weetje?????/
Waarschuw beheerder
zal wel weer zo druk worden dat je weer geen poot kan verzetten !!

Artiest Olash
Waarschuw beheerder
garderobe is goed geregelt
als jij regelt dat je muntje niet verliest komt alles goed
Waarschuw beheerder
Ben r klaar voor, ben er klaar voor!

Waarschuw beheerder
oh btr wel he meneer terror zo druk zal het nu nie wezen want er kunnen totaal 400 mensen in en bij deze gelegenheid maar 350
Waarschuw beheerder
donateur
20 bier aan jesper ?? :S Weet van niets... dat zal vast wel door de 20 bier komen die ik al op heb :P

Waarschuw beheerder
Sorry voor de mensen die er niet in kwamen, we zaten overvol hadden zelfs geen plek meer voor de garderobe.

Olaf out

Artiest Troyan
Waarschuw beheerder
meagashira is wel underground he!
Waarschuw beheerder
Meagashira (y)

Waarschuw beheerder
was het wat? Ik heb het helaas moeten missen. :|
Waarschuw beheerder
was een kutsfeer! maar meagashira was een topper.
Waarschuw beheerder
Topfeessie :D
Waarschuw beheerder
donateur
was een heel goed feest! Alleen volgende keer wel op zoek naar een grotere locatie misschien ? :P Dan hoef je de mensen niet in de kou te laten staan, maar ja, jullie kunnen er ook niets aan doen dat het zo goed liep !!! :D

Geluid was zeker wel lekker :D en de muziek was ook top !!
Waarschuw beheerder
Garderobe was kut, iemand anders is er met mijn jas van door gegaan
Waarschuw beheerder
De stormloop aan de deur overtrof onze stoutste verwachtingen. We betreuren het dat een groot aantal mensen voor niets zijn gekomen.

Gelukkig heeft het feest niet een vroeg einde gekend, maar is er in overleg met politie en security gekozen de entree in ieder geval definitief te sluiten en de opstootjes binnen af te kappen, zodat het binnen in ieder geval nog door kon gaan.

Over het stil leggen van de muziek kan ik kort zijn. Blijkbaar hadden enkele mensen het idee dat ze konden pogoën, en hardstyle dj's belachelijk maken. Sorry wrong adress.

Verder heb ik gemerkt dat vooral mensen met een bepaalde "ledennaam" het meest staan te "kankeren" op PF en op de site van DJ Clone. Get a life.

Voor de rest was een prima avond waar weinig over te klagen is geweest. Muziek was lekker, Dj's draaiden uitstekend.

En de mensen die ik gesproken heb vonden het in het algemeen goed.

Waarschuw beheerder
geslaagd feest was echt te cool gewoon :P
Waarschuw beheerder
most er nog is bij kome dat et definitief werd afgekapt dan was denk ik de bifi bar afgebroken ouwe
Waarschuw beheerder
Alsof jij 15 bent ;) Maar gelukkig kon het nog door gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jah dat was wel effe schrikken
dacht dat het afgeblazen werd maar
gelukkig niet ;)
Waarschuw beheerder
jammer dat sommige mensen het voor mij en anderen moesten verpesten!
Anders was het zeker geslaagd geweest, volgende keer beter ;)

Waarschuw beheerder
jah dat matte was wel jammer
maar goed het was snel over toen de politie arriveerde:P
Waarschuw beheerder
zou Degene die "Per ongeluk" mijn jas (Zwarte nickelson) mee heeft genomen mij kunnen pmén , thanks

Waarschuw beheerder
hee mensen! was gister egt kk vet en gezellig idd jammer van ut vechten! maar dat heb je altijd wel op feesten! en mike je jas ken je wel vergeten!
Waarschuw beheerder
Ik had best zin in een feestje. Helaas kon ik niet meer binnenkomen. Ik ben maar weggegaan. Wat was er nou precies aan de hand? Was het nou veels te druk, of werd er gevochten?

Waarschuw beheerder
2--aquarius. nou er was ook vechten maar hij was ookal aardig vol gelopen dus dat was het ook denk! was heel druk dus!

Waarschuw beheerder
Ik hoorde ook van mensen dat ze zijn weg gegaan omdat ze dachten dat er een inval zou komen van de politie :S

Waarschuw beheerder
Hihihihi wat bleven er dan nog veel mensen !!!:D
:bounce:
Vandaar en ik maar denken dat iedereen aan het stampen waren hihihi ;p

Waarschuw beheerder
Heb jij het vechten nie gezien dan ? Was aan de linker kant van de zaal

Waarschuw beheerder
Mischien moeten we een ruimte maken apart voor te pogoën hiihhi.
Het is ook niet persoonlijk gericht maar wat niet mag of kan moet dan ook niet gebeuren .
Al kan dat soms minder leuk zijn Als we allemaal doen wat we willen he :bounce: ;p
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
precies... ik vind pogo super
maar als het niet mag dan moet je het ook niet doen
Waarschuw beheerder
dat hakpartij waren wij leiden west los op een paar wazi's
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind dat vechten zow fucking zielig he! dan heb egt geen leven gewoon en je verpest het dan voor de anderen als je je niet ken inhouden ga dan niet naar een feest! jatog?

2lonsdale__17: lieverd ik hou van je!

Waarschuw beheerder
ik heb ook geen vechten gezien hoor :P werd er alleen wel uitgegooit snap echt niet waarom we beukte wel tegen mekaar aan maar zonder haat :P POGO!!!!!!!

Waarschuw beheerder
en hoe dan ook als jullie het feest goed vonden...is er dan nog een exuse voor de garderobe?
was nou niet bepaald goed geregeld zelf een beetje zoeken tussen de jassen :S
Waarschuw beheerder
Ghehe een aparte pogoruimte zou wel wat zijn kan iedereen lkkr beuke en springe wat ie wil daar hehe :D en andre vloer om te hakkuh hakkuh hakkuh :D