He lip tuurlijk gaan we los zaterdag ben je wel op tijd bij mij. Dan kan je lkkr veel zuipen en ook lkkr helemaal los gaan. Drink je nie te veel in het begin anders zit je strax alleen maar aan de bar
hahaha tuurlijk ik ken zuipen wat ik wil
gebeurd toch niks
moet wel effe goed wakker zien te blijven
pfff weet ik wel een maniertje op
laatste aanpassing
Haha jij en wakker blijven om 2 uur heb je het al zwaar nee hoor jongen ik zorg wel dat je wakker blijft en wat is jouw maniertje dan om wakker te blijven
hahaha zou je wel willen weten he
ik kijk wel effe misschien wel bullit
hahaha je houd het tog wel vol tot 5 of nie ?
uiteraard met goeie muziek altijd
hahaha maarja jij houd nie zo van drukte en het word wel druk maarja we gaan gewoon helemaal los :bounch:
idd dan los gaan altijd
gabber ben je voor altijd en overal
wordt wel lache denk, kan niet tippen aan xqlusive pavo natuurlijk van afgelopen zat. he clone? maar komt goed, ff lekker ouderwets hakkuh maar weer
zozo wat een gesprek hier jongens! en nee pat dat maniertje om wakker te blijven doe je nietga gewoon smiddags lekker maffen! en daarna ff lekker bullit! ow wee als ik eerder weg moet omdat jij moet bent je moet maar een keer een man worden
ja joh pat luister eens naar je vriendin zij kan je helpen om een man te worden
maar dat is dan wel pas aan het eind van de avond he en wie gaat er dan als jury optreden... of gaan we het van elkar zeggen
he lieverd nu heb je een grote mond he dat je tot eind blijft ben benieuwd ik hou ut wel vol ben ut wel gewend nou.
en jij gaat wedden tuurlijk weer door je geld heen mop!
mop ik hou van je! xxies
we zijn gewoon elkaars jury ok we zien wel
2: misshardcore lul nou niet zo we kijken wel wie er lang opblijft pfff boeie eigenlijk