Partyflock

Forumonderwerp · 742040

Wat vind jij van freddy mercury/queen?
Artiest {SHOWLIST artist 125975, 983}
1 van de beste zangers ooit:)

chille nummers
Hij was trouwens wel homo hoor.

You don't fool me is ook een juweeltje, geschreven door John Deacon en opgenomen in 1982. Die plaat klinkt nog zo recent.
freddyie was bi. Das dus ook homo, maar lekker belangrijk... Muziek is het waar het om gaat toch? vind veel nummers nog steeds fijn om naar te luisteren. veel nummers klinken nog steeds recent. The freddie mercury album vind ik ook goed. Die stem van die man was echt zo relax gewoon!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Queen / Mercury :respect: Zonder hen zou de muziek heel anders zijn geweest vandaag de dag :jaja:
Kan veel waarderen maar ik heb absoluut helemaal niks met de muziek van Queen...
En van die bohemian rapsody krijg ik helemaal het schijt... :p
laatste aanpassing
Freddy = (y)
Queen = (y)

Kortom in 1 woord: TOP!
queen is niet te evenaren
(y)
Mensen die (n) vinden verliezen hun bestaansrecht.;)

Artiest Balbasaur
To be or not to be...I guess the latter one.
Artiest B82
Nouja, dat is wel weer een beetje cru 909 :S
Van mij mogen mensen de muziek best bagger vinden. Kijk, die (glam)rock en show eromheen waren typsich voor FM en Queen, en dat kon ik ook niet altijd echt waarderen. En dat anderen er zo over denken; prima.
Ik vind zelf de muziek zeer goed, en heb alle albums van Queen en FM op vinyl (ja, ik ben nog zo'n ouderwetse knul met albums op vinyl en niet op mp3 :$ )
Maar iemand zijn bestaansrecht afnemen? Ik vind het maar een vreemde vorm van humor :S
laatste aanpassing

Respecteer ieders keuze! Wees het er alleen niet mee eens ;)

Queen Rocks! K ben anti pogo dat wel :D
Nouja, dat is wel weer een beetje cru 909 :S
(...) Maar iemand zijn bestaansrecht afnemen? Ik vind het maar een vreemde vorm van humor :S

Ben je altijd zo ernstig?:/
laatste aanpassing
was vroeger echt een mega queen fan...:respect:

vind de muziek nog steeds geweldig hoor! (y):yes:
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Queen... :no:

Totaal niet mijn ding. Ik heb er geprobeerd naar te luisteren maar ik vind werkelijk al hun nummers, op Bohemian Rhapsody na, zo intens slecht.

Maar Freddy kan best een hele toffe gozer geweest zijn, je weet t niet.
Queen (Y)

Maar me pa is grote Queen gek, heeft al hun cd's, DVD's en is ook naar de 2 concerten geweest die ze hebben gegeven in Nederland :d

Dus moest die muziek al van jongs af aan aanhoren b)

Who want's to live forever :respect:

Magic tour was de beste tour van alle tours die queen gedaan heeft, voorbeeld: mannheim 86:)
ja magic was idd vette tour! budapest in t nepstadium.. wish i were there...

heb een aantal video's in mn bezit van de magic tour:)
- Wembley natuurlijk
- Live in Manchester
- Live in Newcastle
- Live at Knebworth
- Live in Parijs
- One Vision Live in Leiden
- We are the champions Live in Mannheim
- Tear it up Live in Wenen (Vienna)

en de bootlegs natuurlijk van alle concerten:P
laatste aanpassing

queen - live at wembley 1986

(Y)(Y)
jeetje onrust, je hebt een video van Knebworth. Weet je het wel zeker of vond je het gewoon interessant om te doen alsof:P die video is niet in het bootleg cirquit beschikbaar... Bij queen productions hebben ze hem ook niet...
Queen: goede muziek :jaja:
Maar idd de levensstijl van Freddy was niet echt geweldig...
:respect: Queen :respect:
En Freddy Mecury Had Egt Een Goeie Stem :jaja:
Denk Alleen Niet Dat De " Nieuwe " Queen Net Zo Goed Word Met Die Nieuwe Zanger :nee:
laatste aanpassing

het is echt waar, en ik weet het heel zeker
Ik heb hem op video, Het hele concert..
het is een video dat is opgenomen uit het publiek.
evenals Newcastle en Manchester en Parijs ook die zijn uit het publiek opgenomen
laatste aanpassing
he kicke onrust!!! heb zelf niet veel video materiaal... alleen die greatest flix en ene paar concerten die ook wel s op tv waren..

toevallig bij nieuwjaar concert van ze gezien! Was ook gaaf was volgend mij van 1981 ergens. heel vette show :D
laatste aanpassing

Live Aid is toch wel een van mn favorieten denk ik, wat een show

Ghallo zo te zien vind bijna iedereen die hier kijkt queen goed :D ik denk idd ook niet dat de nieuwe queen net zo goed wordt, de inspiratie en de liedjes zelf kwamen namelijk allemaal van freddy..
freddys stem kan niemand tegenop, zonde dat die man zo vroeg gestorven
:biertje: op jou Freddy :respect:

Queen was goed, alleen jammer dat ze het nu met een andere zanger gaan proberen...
Favorieten: I want it all, Tie your mother down, Another one bites the dust

Snap niet wat mensen er zo verschrikkelijk geweldig aan vinden!
Nee totaal niet mijn ding!!!

Maar ieder voor zich natuurlijk
Jaren '70 hebben ze goeie shit uitgebracht, toen ze nog in de hardrock hoek zaten. Aantal ongelooflijk goeie platen daarna gemaakt. Maar de allerbesten ooit? Nee... Beatles :yes:

Jah beatles zijn ook goed maar niet zo goed als queen :D queen was the best :yes: Doe me nu maar een lekker beatje en dan hakkuh we dr ff flink op los :D
[quote]de inspiratie en de liedjes zelf kwamen namelijk allemaal van freddy..[quote]

hmzz dacht het dus niet he... Alle leden van queen hebben bijgedragen aan de tracks van queen:

bassist John Deacon: another one bites the dust, you're my best friend, i want to break free
drummer Roger Taylor:radio ga ga, a kind of magic
gitarist Brian May: we will rock you, now im here

om maar even wat voorbeeldjes te noemen. 4 briljante gasten in een team is tot wereldse dingen in staat is wel weer gebleken

Hey pass out ik heb gelijk dat weet je zelf ook wel, freddy was het brein achter queen!
frontman is niet hetzelfde als 'brein' Omdat freddie een flamboyant figuur was en veel aandacht naar zich toetrok in shows en clipes wil dat niet direct zeggen dat ie voor veel producties verantwoordeijk was.

In het queen geval was het zo dat freddie zeker flink meehielp aan de producties. Maar om nou te zeggen hij was het brein achter queen was...

Als radio ga ga vrijwel geheel gecomponeerd was waarom staat op queen documenten dan dat roger taylor m gecomponeerd heeft?
Artiest Gonzo
Bassie:
Freddie was niet bi hij was Homo.

Maakt verder ook niet uit, maar hij was dus wel bi! Staat in zijn BI-ografie ;)
"Hij sliep met meer dan 100 mannen EN vrouwen"

Maar goed, neemt niet weg dat Freddie dan misschien niet alle nummers van Queen geschreven heeft, maar door zijn unieke stemgeluid de nummers heeft gemaakt tot de hits die ze zijn geworden!

Het waren/zijn stuk voor stuk goede musici, dat blijkt ook uit het feit dat Bryan May (solo) en Roger Taylor (The Cross) ook buiten Queen nog successen hebben geboekt.
John Deacon was inderdaad het brein achter another one bites the dust en i want to break free. Wat toch twee wereldhits zijn geweest. Maar ik blijf van mening dat ze, wanneer ze door een ander waren gezongen, niet het niveau hadden gehaald dat ze nu haalde!

:respect: Queen :respect:
(Y) Freddie (Y)

frontman is niet hetzelfde als 'brein' Omdat freddie een flamboyant figuur was en veel aandacht naar zich toetrok in shows en clipes wil dat niet direct zeggen dat ie voor veel producties verantwoordeijk was.

Tjah wie is het brein achter al qaida dan? Das toch osama bin laden of niet ? Hoeveel aanslagen heeft hij gepleegd ? geen een! Maar toch is en blijft hij het brein achter al gaida of hoe je het ook maar schrijft. Duss freddy blijft het brein achter queen, als dit niet zo is dan kunnen we weer een nieuwe reeks top nummers van queen verwachten met hun niuewe zanger.
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 16446, 19760, 48082}
Een fucking legende RESPECT!!!!!!!!!!
Queen is goed (Y)

Ze komen dit jaar weer naar Nederland, met hun nieuwe leadzanger Paul Rogers...:S
Kan me hier niets bij voorstellen, Queen zonder Freddy Mercury....:no:
Om te beginnen is het vergelijken van een terroristische groep met een wereldband niet echt een goede vergelijking.
Osama is hier producent en zijn handlangers uitvoerend.
Rest van de band queen is producent en freddie uitvoerend. De vergelijking osama-freddie klopt dus van geen kant...

Freddie heeft nummers ingezongen die niet door hem geschreven zijn. Je zou het beter kunnen vergelijken met marco borsato die schrijft geen enkele tekst maar vertolkt ze wel door ze in te zingen. Door zijn stemgeluid en het gevoel wat ie in de muziek kan leggen worden het van die dikke hits.

Freddie was part of the team. Hij was het boegbeeld maar niet in zijn eentje het hele schip om in beeldspraak te spreken. En het boegbeeld was zo bepalend voor queen dat ze besloten om zonder hem niet door te gaan. Nu ze dat wel doen zullen ze daar een goede reden voor hebben, iets idealistisch hoop ik en geen poen.
Radio ga ga staat op naam van roger omdat hij een gedeelte van de tekst schreef en hij zo ontzettend graag ook een hit wou hebben dat de credis naar hem zijn gegaan.

juist.. kijk dat zijn de echte fans. Als je iets op papier zet en je laat het aan pass out zien dan denk hij dat het gelijk waar is. De echte fans hebben er gewoon meer verstand van en hebben zich er ook meer in verdiept. Echt top kerel joh freddy :D

Rolators!

nog meer fans van the magic tour hier?

Hoor Queen vaak voorbij komen op m'n werk, Veronica radio ofzo.
Altijd wel effe leuk :D