Queen
en zeker een grote fan !!!
Ben er mee opgegroeid en luister de muziek nog vrij regelmatig, vind het ook geweldig als er weer eens een concert op tv wordt uitgezonden.
Weet nog wel dat ik 's ochtends op de radio hoorde dat Freddie was overleden aan AIDS.
Bijna niemand wist toen dat hij zo ernstig ziek was.
En met hoeveel mannen en vrouwen hij het bed gedeeld heeft is zijn zaak, niemand is toch heilig.
Trouwens in die tijd wist je niet eens wat SOA's waren, laat staan AIDS.
Queen en Freddie Mercury
Ben er mee opgegroeid en luister de muziek nog vrij regelmatig, vind het ook geweldig als er weer eens een concert op tv wordt uitgezonden.
Weet nog wel dat ik 's ochtends op de radio hoorde dat Freddie was overleden aan AIDS.
Bijna niemand wist toen dat hij zo ernstig ziek was.
En met hoeveel mannen en vrouwen hij het bed gedeeld heeft is zijn zaak, niemand is toch heilig.
Trouwens in die tijd wist je niet eens wat SOA's waren, laat staan AIDS.
Queen en Freddie Mercury
Niet echt een liefhebber. Ik vond vooral innuendo wel goed.
dat rotte bohemian rhapsody, breakthrough, i want to break free, don't stop me now vind ik allemaal poepplaten en het braakmiddel living on my own.
who wants to live forever raakt me wel, radio gaga is oke, you don't fool me is ook mooi. maar zeker geen fan.
dat rotte bohemian rhapsody, breakthrough, i want to break free, don't stop me now vind ik allemaal poepplaten en het braakmiddel living on my own.
who wants to live forever raakt me wel, radio gaga is oke, you don't fool me is ook mooi. maar zeker geen fan.
Freddie Mercury is een held 
Eén van de weinige artiesten met een niet te evenaren uitstraling op het podium en die van begin tot het einde bleef (en blijft) boeien...en wat een stem !!
De muziek van Queen vind ik ook super
. Mijn moeder is al 30 jaar een groot Queen fan en ik heb hun muziek dan ook met de paplepel ingegoten gekregen 
Heb dan ook zowel de meeste CD's als concerten wel op video/DVD liggen...
Eén van de weinige artiesten met een niet te evenaren uitstraling op het podium en die van begin tot het einde bleef (en blijft) boeien...en wat een stem !!
De muziek van Queen vind ik ook super
Heb dan ook zowel de meeste CD's als concerten wel op video/DVD liggen...
Queen is ABSOLUTELY
!!
Een van de artiesten waarmee ik ben opgegroeid, altijd geweldig gevonden vanaf Killer Queen tot en met The Show Must Go On. Ik vind het nog steeds verschrikkelijk dat Freddie er niet meer is als ik weer 'ns een live optreden of videoclip van Queen zie, hij was een op en top showman, onstage en offstage. Ben overigens wel van mening dat Queen stierf op de dag Freddie overleed. Zijn schoenen zijn door niemand te vullen, behalve door George Michael dan, maar dat was eenmalig.
Een van de artiesten waarmee ik ben opgegroeid, altijd geweldig gevonden vanaf Killer Queen tot en met The Show Must Go On. Ik vind het nog steeds verschrikkelijk dat Freddie er niet meer is als ik weer 'ns een live optreden of videoclip van Queen zie, hij was een op en top showman, onstage en offstage. Ben overigens wel van mening dat Queen stierf op de dag Freddie overleed. Zijn schoenen zijn door niemand te vullen, behalve door George Michael dan, maar dat was eenmalig.
precies jules... Wat een energie had die man in zn donder. Echt fantastisch die optredens. Jammer dat ik niet wat eerder geboren was kon ik misschien nog een optreden van ze meemaken. Nu roger en brian nog een optreden doen hier in de nl lijkt me dat toch niet wat. Helaas is john er niet, maar die is nog enigsinds vervangbaar, freddie is niet vervangbaar. Zijn stem en expressie zijn onevenaarbaar... Waarom moest die sufferd nou zonder condoom knalle???

![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)