Erm,... klein klein Quipertje, ga eens gauw terug in de hoek, anders komt de grote boze Traxx eens langs

Woei Mirror Mission is net weer afgelopen!!!
Ik vind dat naast voetbal toch 1 van de weinige dingen die iets toevoegen aan het TV kijken
Zeer fascinerend dat je dus je handen nodig hebt om goed te communiceren en op woorden te komen!!!
Veel van die dingen die ze noemen kom ik echt allemaal tegen in mn psychologie boeken!!!
Mooi om te zien dat je dus makkelijk gaat liegen voor geld, maar dat er grenzen zijn...
En dat stukje met die "zwerver"
Dan dat gedoe met die kleuren overalls en de macht in handen hebben en hoe daar mee om te gaan...
Echt ik vind zwaar interessant!
Trouwens wat die gast nog even aanhaalde in dat blauwe overall over die gevangenis was dus het Zimbardo experiment waar we het al eens over gehad hebben
Eigenlijk zou ik best zelf aan dat experiment mee hebben willen doen...
Zoiets gebeurd trouwens ook wel op de opleiding Psychologie aan de Universiteit van Amsterdam... Dan heb je ook een module waarin je proeferpersoon MOET spelen... nou dat lijkt mij alleen maar super interessant!
Het is trouwens ook nu voor 90% zeker dat ik als ik over een jaartje klaar ben dus psychologie gat studeren...
En ik acht de kans wel erg groot (denk wel voor 3/4 zeker dat dat aan de Universiteit van Amsterdam gaat worden!

)