Partyflock

Forumonderwerp · 741688
5 volgers · 120970x bekeken
Betreft: lid: **Tim**
lid: NEEFMANS
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
kijk eens aan quip, barst maar los over Freud e.a.

:D:D...
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap het toch niet, want toen ik daar 2 jaar geleden heen ging, voor de kwart finale van de CL, AC milaan - AJAX, werd ik zowat uitgekleed door die tering italianen :S:S.. en nu gebeurt er zoiets :O:O.. onbegrijpelijk hoor :(:(... zonde voor het voetbal, maar goed voor inter milaan, want ik heb toch een schurfthekel aan die club ;)...

en of psv wint?? ik denk dat ze na vanaaf klaar zijn met de CL.... :$:$:$... ik denk dat lyonnais er wel 2 maakt vanaaf ;).. of ik dat hoop?? ..... :X:X...

Toen vroeger met mn pa naar Twente ging (toen was ik jaar of 8 tot 10) werd er al gefouilleerd voor de wedstrijd tegen Volendam. Mocht niet eens een blikje drinken meenemen...

toen al aan de blikkies bier?? :bier: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ja daar ben ik echt in aanraking gekomen met de alcohol :bier: ;P

Dam zaterdag ga ik BOBBEN... dus niet eens lomp zuipen, maar dat gebeurd het weekend erop wel! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, waar ga je heen dan? :D

feyenooit nog steeds achter tegen den bosch, tis al bijna rust :S:S....

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is al rust! ;)
Mooi dat die gasten gaan verliezen... met een beetje geluk kan Twente nog 4de worden dan ;P

Ik ga zaterdag naar 2 Fast 4 Trance vs. Italy! :bounce:
Echt supergeile line-up! :9
Italiaans beukwerk :kwijl: :yes:

Die week erop heb ik reunie met oud collega's van de supermarkt! B)
Eerst eten bij de pizzeria en daarna lomp zuipen :bier: :D
Alleen uitkijken dat ik dat ene mooie meisje niet weer ga aanranden... :O (is me al eens bina overkomen in een dronken bui op een personeelsfeest :X) O:)
Waarschuw beheerder
donateur
meisjes aanranden??:O:O... hehe, is niet (L) hè... :no: ...

ik ga weer niet uit dit weekend, moet al om 6 uur opstaan zondagochtend :S:S... voor de treincombi, waarschijnlijk pas weer uit met koninginneweekend ofzo (wat een kut woord trouwens :S )...

en DefQon 1 eerders, dus komt goed ;)...

ik heb honger joh, helemaal nu jij ook nog eens over pizza's begint :O:O, is dat ook psychologisch?? iemand begint over eten en ik krijg honger :O:O...

in sommige winkels verspreiden ze expres lekkere geuren, om de zintuigen te prikkelen zodat iemand meer gaat kopen :O:O, vals hè... :9...
Waarschuw beheerder
donateur
Woei 4-1 geworden! Feyenoord afgeslacht! :9

meisjes aanranden?? :O :O ... hehe, is niet :lief: hè... :no: ...

Moet ze maar niet zo lekker zijn! :kwijl: O:) ;)

Maja toen was ik echt dronken man... kan me nog wel herinneren dat ik die BH bandjes probeerde los te peuteren :O O:)
Maar toen kreeg ik een klap in mn gezicht geloof ik en later was er nog gevecht met taarten... Echt 1 bezopen bezopen bende was dat toen! :D

DefQon gaat ook vet feestje worden trouwens! :bounce: :D
Volgende week zal wel uitverkocht gaan denk ik... jammer dat mn bankrekening ff niet zo hoog is... anders had ik ff zooi opgekocht en met winst verkocht! :9

is dat ook psychologisch?? iemand begint over eten en ik krijg honger

Denk het wel ja... dan wordt er iets in je hersens geprikkeld die hongergevoelens oproept :)
Waarschuw beheerder
donateur
zo, gisteraaf was een heet avondje :yes:.... zweten in eindhoven, grote rellen in turijn bij juve - liverpool :O:O...

op en top CL voetbal gezien deze week, al was gister niet goed en waren de strafschoppen wel heel slecht ingeschoten van die fransen :S:S:S... maar ja, voor het nederlandse voetbal is dit wel super goed, nu vanaaf AZ nog ;)....

ik ga zo eens ff naar school voor een presentatie :):)...
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt wel geweldige wedstrijd gister! Wat een spanning! :O :D

En ja die pingels van die Fransen waren echt dramatisch slecht geschoten... dat doe ik nog beter man ;) :P

Zo vandaag zaten de vliegtickets bij de post! B)
Nu alleen nog een bevestiging van de betaling van de villa krijgen en alles is 100% rond voor de zomervakantie! :D
Waarschuw beheerder
donateur
met wie ga je daar heen dan?? O:).... bungalow voor 6 personen was het toch?? O:)O:)...
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe wou je mee dan :P

Ga jij nou maar eerst eens kijken of je vrij bent de eerste week van mei ;)
Dan kunnen we het Louvre gaan bezoeken en eens de Da Vinci Code naspelen! B)
Waarschuw beheerder
donateur
zo, az is ook weer een ronde verder ;);), wordt nog leuk joh, dat nederlandse voetbal op deze manier! en iedereen maar lullen over een "mickey mouse competitie" enzo :O:O...
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe wou je mee dan :p

nou..... O:)...

helaas zit begin mei er niet ben ik bang, want ik heb nog her tentamens, dat tijdstip en ik wil me studie echt af gaan ronden :$:$, wil in augustus beginnen met me afstudeerscriptie zonder gekloot van vakken die ik opnieuw moet gaan volgen, omdat ik de tentamens te lange tijd niet gehaald heb :(:(....

maar als jij een ander tijdstip hebt, kan ik daar misschien wel rekening mee houden (oof qua financiën) ;)...
Waarschuw beheerder
donateur
helaas zit begin mei er niet ben ik bang, want ik heb nog her tentamens, dat tijdstip en ik wil me studie echt af gaan ronden :bloos: :bloos: , wil in augustus beginnen met me afstudeerscriptie zonder gekloot van vakken die ik opnieuw moet gaan volgen, omdat ik de tentamens te lange tijd niet gehaald heb :( :(

Zozo wat doe je toch verstandig man :P

Nee ik geef je groot gelijk man! :D

Uhm volgens mij zou dan ergens in de zomervakantie wel kunnen! Met beetje geluk ben ik halverwege tot eind juni wel klaar voor dit jaar! :D
Damn die tijd gaat snel... dan zit het 3de jaar er ook alweer op! Nog maar 1 jaartje te gaan! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij gaat de tijd ook veel te snel :(:(... ik heb de laatste tijd niet eens meer tijd om te kunnen stappen :O:O... In Qontrol was nog steeds me laatste feessie :O:O...

wat vind je van Elize??
Waarschuw beheerder
donateur
Das toch die geile chick van dat nummer Automatic ofzo! :kwijl:

Waarschuw beheerder
die vriendin van Jamie van Di-rect??

zo op naar 2 daagjes Awakenings o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh das dan die blonde gast van Di-rect toch... ooit zei een meid dat ik op die gast leek...
Opzich compliment toch :P

Woei ik lees net dat ik stage kan lopen tijdens de Olympische Winterspelen in Turijn van december t/m februari! :O :D
Ga dat maandag gelijk eens checken of er wat mogelijk is! :D
Dan kan ik zelfs 3 maanden eerder afstuderen, mooi lang vakantie dan en me voorbereiden op de studie Psychologie! :D

Atos Origin currently has opportunities for top students to join us working at the Winter Olympic Games in Torino 2006.

Description

Acts as the deputy to the IT Services Manager.
Acts as an assistant Installation Coordinator where required.
Assists in the production of all IT equipment orders, delivery and installations.
Whilst assisting as an Installation Coordinator, also is responsible for managing the delivery of equipment, the installation team and supplier staff.
Manages the Helpdesk Supervisor at the when deputizing for the IT Manager.
Whilst assisting as an installation coordinator processes the work or change orders and coordinates installation teams from the various Information Technology groups to fulfill them.
Assists the IT Manager to ensure that the equipment orders produced include all necessary information to allow equipment preparation and preparation of deliveries.
Assists in the Quality Assurance checks at the end of an installation and verify that it is successfully completed prior to handover to the IT Manager.

Job requirements

2nd year Computer Science, Telecommunications, Electronics/Electrical Engineering undergraduate.
Good communication and interpersonal skills.
Ability to work in a multi-cultural and international environment.
Ability to work in a high pressure environment.
Fluent English.
Please note, this is a three month contract starting in December 2005

Compensation and benefits
Flights paid by Atos Origin
To Torino / Milan, Nov 30
Return home, Feb 28
One week off over Christmas – Return home is student’s responsibility
Lodging provided by Atos Origin
Private bedroom with apartment common area shared by 2 – 3 others; or
Private hotel room
Per Diem = 600 euros per month (3 months)
Shifts of 8-10 hours per day, 5 days a week until the Olympic operations begin.

During Olympic Games
All positions based at Competition Venues, Media Centers, or Main Technology Center

Not based in an office
Most positions supervises (at a junior level) processes and people (Olympic volunteers)
Venue selection based on skill analysis during pre-Olympic period
Eligible to receive the following:

Atos Origin uniform
Shirts, pants, hat, jacket, bag, etc.
Students must provide own shoes for snow
Required to wear during Olympic shifts
Olympic meal program
While working during the Olympics
Transportation through the Olympic transportation program
Olympic tickets to 2 events selected randomly from corporate ticket pool
Olympic Work shifts:
Based on competition scheduled
Approximately 5 days on, 1 day off
Shifts can begin early (4:30) or end late (1:00)
Average shift is 12 hours

http://www.atosorigin.com/corporate/careers/showjob.asp?ID=32476

Enige probleem is alleen dit :S

Fluent English

Maar daar zou ik dan eventueel aan kunnen werken en zodoende voor de uni ook wat beter voorbereid zijn O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alsof ze in Italie Fluent English praten :s

Kanje dan kaartjes fixen voor het schaatsen voor me?? dat wil ik dan zeker zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
italianen spreken echt geen engels :S :no: ....

maarre, ik bedoelde idd die elize van automatic :kwijl:

Waarschuw beheerder
was gister bij Jensen
Waarschuw beheerder
donateur
dat zei me vriendin ook al :O:O... was het wat?

Waarschuw beheerder
Qua lichaam, brains of interactie met Jensen??

En playbacken deed Milly Vanilly beter 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Qua lichaam, brains of interactie met Jensen??

qua lichaam ;)... want aan je vraag te zien, zal het wel een dom wicht zijn 8) ??

Waarschuw beheerder
:yes: 2 maal ;)

Waarschuw beheerder
al zong ze het liedje van kinderen voor kinderen over haar borsten wel mooi a capella... maar haar optreden was geplaybacked...
Waarschuw beheerder
donateur
moet jij niet naar dat vrouwtje dat hier ook weleens poste vanaaf?? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Oh was ze @ Jensen! :D

Toen was ik voetbal kijken man :P
Zondag eens ff herhaling kijken van Jensen O:)
Al is dat geloof ik weer tegelijk met Studio Voetbal en heb ik etentje omdat mn oma jarig is...

Ik heb trouwens net eens ff Collateral gekeken! Vond wel brute film eigenlijk! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb hem niet gezien :$...

ik ga nu naar mijn werk toe O:)O:)... weer ff wat extra centjes verdienen :yes: en ik heb er nog zin in ook!

jus, als ik je hier niet meer spreek, veel plezier vanaaf bij 2F4T ;)...

roy, hoe was awakenings?? en veel plezier vanaaf als je weer gaat ;)...
Waarschuw beheerder
donateur
Yo THX gast!

Gaat wel bruut feestje worden! :bounce: :D

Waarschuw beheerder
moet jij niet naar dat vrouwtje dat hier ook weleens poste vanaaf??

hoe kom je daarbij :x

zo na 2 dagen awakenings en een nachtdienst ga ik nu SLAPEN :@

Waarschuw beheerder
het was de 1e dag super, 2e dag kwam k er niet in en had k het gezien na 3 uur, maar kon pas later weg, dus heb me vermaakt met TETRIS op mn telefoon ( 3 uur lang op de tribune gespeeld )

verder zeer relaxs (Y)

Waarschuw beheerder
Owja, IK MOET GVD WERKEN OP KONINGINNENDAG, GRMBKL,... DUS k kan niet naar Ghosttown, en k kan op de dag zelf ook geen FUck..... wel 17 euro per uur :x
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben weer eens op de pc :9:9... gister ff een flinke rel meegemaakt :O:O...

Waarschuw beheerder
Kut Club van jou
Waarschuw beheerder
donateur
alsof wij schuld hebben?? :O

Waarschuw beheerder
uitlokking 8), je hoort er gewoon niet thuis.....
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoor idd niet thuis op een spoor, maar in het bezoekersvak in de kuip ;)... wel heerlijk met 2-3 gewonnen ;)..

Waarschuw beheerder
Ach, voetbal... lekker belangrijk :D

ik ga eens proberen te slapen.. de grtn
Waarschuw beheerder
donateur
truste (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Goedesmiddags heren!

Tim de relschopper... nog nachtje in de cel doorgebracht... :9 ;)
Mooi dat Ajax heeft gewonnen! :D
Zo houdt Twente ook nog zicht op de 4de plaats ;)

Damn ik heb echt een wereldsfeestje meegemaakt hoor zaterdag! :kwijl: :bounce: :D

Vanavond weer Mirror Mission he... kunnen we weer eens ontopic gaan ouwehoeren :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tim de relschopper... nog nachtje in de cel doorgebracht... :9;)

:no::no: ik mocht kiezen me seizoenskaart inleveren en de bus ingeslagen worden of niet me seizoenskaart inleveren en gearresteerd worden :O:O... die keuze lijkt mij niet zo moeilijk toch?? ;)...

wat was er zo vet aan je feestje dan?:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Zozo wat ben je braaf ;)

Vooral de muziek was echt ubergeil! :9
Lomp Italiaans ragwerk is wel het vetste wat er bestaat man! :kwijl:
En als mn grote held Activator moet draaien ben ik er ook altijd :P
Het was wel fucking rustig... maar diegene die er waren kenden ik zo ongeveer allemaal (je moet ook de juiste vrienden uitzoeken he ;))

14 mei weer lomp losgaan in de Matrixx :bounce: :D

En met Koninginnedag weet ik het allemaal nog niet... opzich wil ik wel naar 2 Fast in Den Haag, maar eerst eens ff kijken hoe ik dat met vervoer ga doen enzo :)
Waarschuw beheerder
donateur
En met Koninginnedag weet ik het allemaal nog niet... opzich wil ik wel naar 2 Fast in Den Haag, maar eerst eens ff kijken hoe ik dat met vervoer ga doen enzo :)

gewoon gaan :yes:, ik ga ook ;)... nog een pf foto gescoord?? :9... of waren ze niet aanwezig?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ze waren wel aanwezig, dus sta er maybe wel ergens op maar niet echt geposeerd voor de foto... was te druk met :bounce: :P

Ja maybe ga ik de 30ste ook wel ja! :D
Waarschuw beheerder
donateur
heel goed (Y)...
Waarschuw beheerder
donateur
zo, weekend is wel weer voorbij, genoeg over de rellen ;).. als het goed is, krijg ik donderdag mijn ingenomen seizoenskaart weer terug :D:D... morgen is nog wel ff tussendoor feyenooit - psv en donderdag willem II - ajax, voor de AC ;)... dat wordt wat hè... finale AC: psv - ajax in de kuip, of feyenooit - ajax in de kuip ;);)... daar wil ik wel bij zijn hoor :$:$:$...

maar goed, genoeg voetbal ;)... ik heb gister een stukje mirror mission zitten kijken en vond het niet zo een sterke aflevering eigenlijk :(:( :$:$...

veel informatie die ik al meester ben ;)... dat gedoe met ooggetuigen enzo, dit is al lang en breed bekend... of bij jou niet?? :$:$... ik vond het wel schitterend om te zien hoe de verschillende personen de boodschappen jongen beschreven :D:D:D... totaal niet op werkelijkheid gebaseerd ;)...

aspect dat ik wel interessant vond: het kiezen van de rode en blauwe overalls ;)... dat sommige mensen absoluut niet rood willen zijn :O:O:O... en dat verhaal van willem, met zijn 11stedentocht :O:O...
Waarschuw beheerder
donateur
maar goed, genoeg voetbal ... ik heb gister een stukje mirror mission zitten kijken en vond het niet zo een sterke aflevering eigenlijk

En daar ben ik het dus helemaal mee eens ja!
Vond deze ook de minste tot nu toe...

Die ooggetuigen verklaring was wel interessant ja en ook dat laten zien van het buiten gesloten voelen vond ik wel aardig om te zien...
Die gast ging dus later ook behoorlijk tekeer (waar die link ook werd gelegd naar dat incident op die Highschool in Amerika) Daar is overigen een goeie documentaire over die ik nog wel ooit wil zien!

dat sommige mensen absoluut niet rood willen zijn

Eigenlijk best wel gek vind ik dat... maar zo zie je toch dat iedereen verschillend is he ;)
Kijk in eerste instantie probeer je als groep bij elkaar te blijven, maar als dan overduidelijk wordt dat je toch uit elkaar wordt gehaald wil je toch bij de groep horen met de meeste macht... Of ben ik nou gek :/ :P

Ik zit trouwens nog steeds op school... Ga zo maar eens naar huis... Maar ach met een lekker setje van Technoboy is het best uit te houden :P

Morgen lekker weer voetbal ja! :yes:
Volgende week weer CL en UEFA Cup :D
Ben trouwens echt extreem voor Ajax komende donderdag ;)

Trouwens he wat ik me afvroeg... Je betaalt toch vet veel voor zon treincombi he...
En je bent niet eens in het stadion geweest om de wedstrijd te kijken :S
Kan je dat op de 1 of andere manier niet terugkrijgen?
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens he wat ik me afvroeg... Je betaalt toch vet veel voor zon treincombi he...
En je bent niet eens in het stadion geweest om de wedstrijd te kijken :S
Kan je dat op de 1 of andere manier niet terugkrijgen?

dat ben ik nu aan het uitzoeken ;)... via bijv. ajax fotoside lees ik net dat je kan mailen over je klachten richting gemeente rotterdam en dan vooral burgemeester Opstelten en dat je eventueel nog geld terug kan krijgen??? het gaat hier gvd om 33,20 euro :/ :/ ....niet misselijk ;)... eigenlijk wil ik dat dus idd terug ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk best wel gek vind ik dat... maar zo zie je toch dat iedereen verschillend is he
Kijk in eerste instantie probeer je als groep bij elkaar te blijven, maar als dan overduidelijk wordt dat je toch uit elkaar wordt gehaald wil je toch bij de groep horen met de meeste macht... Of ben ik nou gek :/ :P

iedereen is verschillend, maar ik denk dat het ook met cultuur wellicht te maken kan hebben, aangezien die islamitische jongen wel direct bij de roden wilde horen ;)..

maarre, ik zat met mijn vader te discussieren gisteraaf over groepsgevoel... denk jij dat een individu opgeslokt wordt door een groep en hierdoor dingen doet, die hij normaal gesproken nooit zou doen??

deze vraag komt voort uit het feit, dat er in mijn trein veel mensen niets deden (meerderheid leidt onder een minderheid), maar sommige toch wangedrag vertoond hebben, wat ze normaal misschien niet zouden doen....
Waarschuw beheerder
donateur
maarre, ik zat met mijn vader te discussieren gisteraaf over groepsgevoel... denk jij dat een individu opgeslokt wordt door een groep en hierdoor dingen doet, die hij normaal gesproken nooit zou doen??

:yes:

Je hebt je aangesloten bij die groep ("supporters") en je wilt je conformeren aan het gedrag van de groep...
Ook al is dit gedrag in sommige gevallen voor jou niet tolerant, je zult niet uit de toom willen vallen en dus zal je toch dat gedrag vertonen.
Heeft ook weer te maken met het buitengesloten voelen te maken... Mocht je je niet met dat gedrag conformeren zul je misschien als "watje" bestempelt worden en zullen mensen binnen die groep je kunnen negeren...
Eigenlijk is hier dus sprake van cognitieve dissonantie...
Je doet "ja", je gevoel zegt "nee", oftewel je gedrag is dissonant ten opzichte van je gevoel.

Trouwens ik heb net al mn eerste mailtje de deur uitgestuurd om eventueel vrijstelling te krijgen voor een vak van de opleiding psychologie aan de Universiteit van Amsterdam :9
Ik begin pas over 1,5 jaar, maar wil alvast alles regelen! :D