Oh hehe dan lees ik dit ook weer veels te laat
1. integratie van culturen (zal er uiteindelijk 1 cultuur overwinnen?)
Nee dat denk ik zeker niet!!!
Dat het nou lekker loopt met die integratie kan je ook niet zeggen, maar de politiek in Nederland zal het nooit zover laten komen dat het hele integratiebeleid zou mislukken...
2. beperkte keuze vrijheid, omdat multinationals plaatselijke fabrikanten uit de markt werken?
Op het gebied waarvan???
Als ik puur naar de levenmiddelen branche kijk dan komen er juist meer producten bij en wordt het aanbod alleen maar groter, dus ook meer keuze...
Maar in de meeste gevallen zal een nieuwe fabrikant nooit zo succesvol kunnen zijn als een gerenomeerde....
Als ik als voorbeeld weer in de levensmiddelen blijf.
Zon 7 jaar geleden is First Choice Cola als concurrent van Pepsi en Coca Cola gekomen, maar ze kunnen nooit opboxen tegen die anderen...
Dus ergens zou dit op de lange termijn wel het geval kunnen zijn.
3. worden de rijken nog rijker en de armen minder arm?
I guess wel ja... Ben zelfs redelijk fanatieke aanhanger van VVD (ex vriendinnetje uit Den Haag zat ook bij de jongeren VVD

)
En die partij staat er om bekend (een beetje cynisch natuurlijk) dat ze er vaak voorzorgen dat de armen steeds armer worden...
En het is moeilijk om mensen niet over 1 kwam te scheren, maar heb je weleens het programma Probleemwijken gezien op SBS?
Die mensen slapen de hele dagen en zorgen voor vet veel overlast en zijn er trots op dat ze een uitkering hebben en niet werken!!! (Ja en daar moeten wij dan voor betalen!!!)
Uhm vind ik dit echt interessant... neuh niet echt, maar vond leuk om ff mn mening te geven!!
Hoe was btw je weekendje???
En ik ben je GVD helemaal vergeten te bellen gister... Ik hoop daarom dat je uit jezelf gekeken hebt

Heb je Mirror Mission gezien??? Nieuwe programma op BNN alle Big Brother, maar dan met allemaal psychologische experimenten!!! Echt briljant programma en super interessant!