Partyflock

Forumonderwerp · 741688
5 volgers · 111919x bekeken
Betreft: lid: **Tim**
lid: NEEFMANS
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
kijk eens aan quip, barst maar los over Freud e.a.

:D:D...
Waarschuw beheerder
donateur
Damn das lastig zeg.... ik heb me nooit in de geschiedenis van de kunst verdiept... ben wel verslaafd aan werken van Salvador Dali... echt een briljante Spaanse schilder! :D

Eigenlijk staat over het laatste avondmaal gewoon in wat er ook in het boek staat... de theorie achter de graal, dat dat eigenlijk Maria Magdalena is en niet die drinkbeker en dat op dat ze verborgen op dat schilderij te zien is en blabla... Moet het alleenn og ff grondig doorlezen... iets voor morgen in de trein ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dali, de meester van het surrealisme, mijn stroming O:)O:)... beïnvloeding van, ja daar is tie weer, Freud ;);)..

zij wilden schilderen wat wel "De nieuwe Werkelijkheid" genoemd wordt :D:D... waarbij invloeden van het onderbewuste de hoofdmoot vormen :):)....

maar dan heb je andere werken zoals van Van Gogh, die te maken hebben met expressionisme en pointillisme :S:S... hij schildere wat die voelde en als middel gebruikte hij daarbij de kwast, door deze op een speciale manier te hanteren... geweldig hoor :S:S... ik hou daar niet zo van, jij wel??
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe nee ik ook totaal niet, maar goed als hij zich daarbij happy voelde wie ben ik dan om hem in de weg te zitten ;P

Doe mij maar Dali... niet voor niks hebben wij een grote poster in een lijst hangen van Dali...
Geen idee hoe het schilderij heet, maar het is een schilderij met 2 olifanten die voorovergebogen bij een meer staan... en de weerkaatsing in de het water geeft dan 2 zwanen weer! Briljante schilder!
Ik moet trouwens snel eens naar het Louvre... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=639 height=480 cacheid=000870bc00177830d342cd501a00a00697]http://www.essentialart.com/mh/Salvador_Dali_Swans_Reflecting_Elephants.jpg[/img]

Deze bedoelde ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=263 cacheid=0001b6120003ee249818225b1a00a0615c]http://www.statenvertaling.net/beeld/avondmaal_davinci_grt.jpg[/img]

deze vind ik boeiend en de volgende, een hele bekende, ook ;)...

[img width=500 width=150 height=233 cacheid=0001b6130003ee25282a85b81a00a0615c]http://www.kennislink.nl/upload/112457_962_1086616353558-MonaLisa.jpg[/img]

die moet je kennen ;)... ging me tentamen vandaag over :O:O... misschien nog gehaald ook :D:D.....
Waarschuw beheerder
donateur
Zo hehe... wel erg blond als ik die niet zou kennen he ;)

Vind ze alleen niet zo mooi... zou hem niet in mn kamer willen hebben hangen ofzo :P

Doe mij dan maar iets moderns... of iets lekker surrealistisch van Dali ;)

Ben je trouwens in het officiele museum geweest van Dali in Figueras?
Ik ben er maar 1 keer geweest... ergens 12 jaar geleden ofzo... moet er eigenlijk nog eens heen nu ik die kunst een beetje ben gaan waarderen :P

[img width=280 height=367]http://vnexpress.net/Vietnam/Van-hoa/My-thuat/2004/08/3B9D5D72/26_da.jpg[/img]

Zoiets lijkt me wel wat!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben wel in Figueras geweest, maar dat was in de 4de van de middelbare school, toen was ik dus ongeveer 16?? ongeveer 7 jaar geleden, toen boeide mij dat niets, was ik alleen maar met wijven en lol trappen bezig.... eigenlijk heb ik dus hetzelfde gevoel hierover als jij... moet eigenlijk nog een keer een kijkje nemen...

ben wel in brussel geweest, museum voor de moderne kunst ;)... ook een aanrader :D:D....

maar je hebt gelijk, moderne en vooral abstracte kunst is mooi.... surrealisme voorop ;)... maar Leonardo Da Vinci boeit me gewoon heel erg :$:$....
Waarschuw beheerder
donateur
Zo laat ik de boel hier eens ff weer tot leven schoppen ;)

Heb inmiddels een nieuw boek erbij:

"Waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen, wat ze eigenlijk niet willen vertellen"

Moet er nog in beginnen, maar ben ff te druk met school om te lezen, maar ga er in het lange Paasweekend wel aan beginnen! :yes:

Trouwens ik had gister een vet vage dag... Ben 15 km bij ons langs het water gelopen om tot rust te komen en blijkbaar staat er ergens op die weg een kapel die gerestaureerd is... Dus ben ik daar eens in gaan kijken en daar hing een gedicht aan de muur:

Wij schuilden onder dropplend lover,
Gedoken aan de plas;
De zwaluw glipte 't weivlak over,
En speelde om 't zilvren gras;
Een koeltje blies, met geur belaân,
Het leven door de wilgenblaân.

't Werd stiller; 't groen liet af van droppen;
Geen vogel zwierf meer om;
De daauw trok langs de heuveltoppen,
Waar achter 't westen glom;
Daar zong de Mei zijn avendlied!
Wij hoorden 't, en wij spraken niet.

Ik zag haar aan, en, diep bewogen,
Smolt ziel met ziel in een.
O toverblik dier minlijke oogen,
Wier flonkring op mij scheen!
O zoet gelispel van die mond,
Wiens adem de eerste kus verslond!

Ons dekte vreedzaam wilgenlover;
De scheemring was voorbij;
Het duister toog de velden over;
En dralend rezen wij.
Leef lang in blij herdenken voort,
Gewijde stond! geheiligd oord!

Is uit 1820... daarom dat vele Oud-Nederlands he ;)

Maar ik vond het zon geweldig mooi gedicht dat ik dacht dat deel ik eens eventjes mede...

Heb jij eigenlijk iets met dichten... of speciale dichters of maak jezelf weleens gedichten (behalve voor Sinterklaas dan ;))
Waarschuw beheerder
donateur
zal ik eens iets leuks vertellen?? :D:D.... ik kan niet dichten :S:S... waarom weet ik niet, want ik heb genoeg kennis van de nederlandse taal, maar waarschijnlijk ben ik daar niet creatief genoeg voor :$:$...

verder heb ik wel een studie moeten doen naar gedichten, maar dat was slechts oppervlakkig op het vwo :$:$... ik heb er eigenlijk niet zo veel mee :$:$... doe maar gewoon proza dan ;);)....

ik zit nu op school wederom met psychologie :O:O.... affectiviteit en cognitiviteit bij de consument :O:O... ik moest zelfs een stuk schrijven over hoe je een wachtrij of wachtruimte zo kan ontwikkelen, dat het wachten minder vervelend of zelfs prettig wordt....
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe dat psychologie blijft interessant he...

Vandaag had ik ook weer psychologie... so fucking interessant! :D

Ben alleen klein beetje lam nu :bier: :O
Was zo mooi weer dat ik de hele middag op het terras aan het bier, de tostis en de bitterballen heb gezeten O:)

Trouwens het was ubergezellig @ In Qontrol man! B)
Moeten we vaker doen! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
en ik zat gvd in de collegezalen :@:@:@:@....

In Qontrol was zeker mega gezellig :D:D... ik vond de aankleding trouwens wel vet, maar het thema?? :S:S... nergens in terug gevonden :(:(.... muziek was ook super goed te doen ;);)...

jammer dat ajax zo drama was de volgende dag :O:O... ik sliep gvd pas om 11 uur op de zondagaaf joh :S:S.. en dat terwijl ik zaterdag ochtend al om half 9 eruit was :O:O...
Waarschuw beheerder
morgen tentamen communicatie :P

En IQ was idd megagezellig :D
Waarschuw beheerder
donateur
communicatie?? :O:O... is dat moeilijk?? iedereen kent toch wel het zender / ontvanger relatiemodelletje?? :9:9...

en IQ, echt toppertje van het jaar tot nu toe :D:D....
Waarschuw beheerder
donateur
Communicatie is ook vrij psychologisch Tim...

Toevallig vertelde Cyndi me daar wat over... (ja dan weet je wel over wie ik het heb ;P)
Maar die heeft het ook als vak en daar hadden ze in de klas een leuk experiment gedaan!

Alle leerlingen moesten in een kring gaan staan met hun ogen dicht en de lerares liep er omheen op naaldhakken (dus dan hoor je *tik tik tik* op de vloer)
Diegene die dan aangetikt werd moest voor de klas het Wilhelmus gaan zingen...
Maar wat gebeurde er... de lerares tikte niemand aan en dat getik van die hakken voerde de spanning nog eens extra op...

Vond ik zo interessant om te horen!

Trouwens mn nieuwe boeken over wat mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen is ook erg leuk!

Wist je bv dat als een vrouw flirt dat ze dan met haar handen op haar kin rust... :bloos: :O

Allemaal van dat soort leuke weetjes! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die weetjes zijn leuk he :D:D...

eigenlijk ken ik er te weinig :$:$... ik let nooit zo op flirtende vrouwen eigenlijk :P:P... ik heb een lief meissie thuis zitten en als ik op IQ ofzo loop, kijk ik tuurlijk wel altijd ff, maar daar blijft het bij :D:D...

Maar wat gebeurde er... de lerares tikte niemand aan en dat getik van die hakken voerde de spanning nog eens extra op...

wat gebeurde er aan het eind van het experiment dan?? :O:O... stond iemand plots op om te zingen?? :D:D...

Toevallig vertelde Cyndi me daar wat over... (ja dan weet je wel over wie ik het heb :P )

natuurlijk O:)O:).... ik ben de alleswetende figuur... alhoewel, er is hier op pf iemand die beweert dat mijn leven niets waard is ofzo :S:S.... maar goed, van zulke figuren kan je je beter niets aantrekken ;).... tis maar internet... (zijn ook die persoon der woorden)....
Waarschuw beheerder
donateur
ff tussendoor test :$:$... voor dat "toevoegen aan volglijst"... (zag het nu pas voor het eerst staan en dat na ruim 2700 posts:S:S )
Waarschuw beheerder
donateur
wel handig :D:D, maar of je nu links in de kolom op forum klikt, of in je profiel op forumberichten... dat maakt toch niet uit??:$:$
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe doet ie gelijk maar ff 3 posts :P

Handig he die volglijst... kwam ik ook pas achter na 600o posts dat zoiets wel handig is :D

Uh via forum en forumberichten of via profiel maakt geen fluit uit nee...

stond iemand plots op om te zingen??

Vraag zelf maar ;)

Hehe nee volgens mij was iedereen blij dat er niet gezongen hoefte te worden ;)

alhoewel, er is hier op pf iemand die beweert dat mijn leven niets waard is ofzo

Hahahaha das altijd zo leuk he... van mensen die DENKEN je te kennen omdat ze in dezelfde community zitten...
Vind dat altijd wel grappig om te analyseren en ga dan altijd nadenken hoe het mogelijk is dat mensen een beeld van je vormen zonder dat ze je uberhaupt ooit gezien hebben...

Komt gewoon omdat je waarschijnlijk op PF een aantal karaktereigenschappen toont die volgens hem overeen komen met een leven wat niets waard is...
Oftewel er wordt gebruik gemaakt van stereotypen... en zo krijg je dus ook snel generalisatie en discriminatie...
Iedereen maakt zich er schuldig aan... het is gewoon een eigenschap van de mens geworden in deze maatschppij.
Waarschuw beheerder
donateur
vooroordelen en stereotypering zijn er idd altijd, maar is het dan goed te praten, of is het eerder de domheid om een persoon te beoordelen aan de hand van 15.000 posts in een topic??

lijkt mij dan toch de domheid of onwetendheid over de werkelijke maatschappij, maar goed... wie ben ik, om daar over te oordelen??

toch wel vreemd eigenlijk, want IQ was de eerste echte meeting.... maar toch leek het alsof ik je veel langer ken... komt misschien door 1001 mailtjes en 400 + pbtjes?? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe dat is idd ook wel een leuk proces om eens te analyseren...

Heeft denk ik te maken met de onderliggende band die er is geschept door elkaar problemen voor te leggen en te praten over dezelfde hobbies en interesses...

Hoeveel mails er wel niet doorheen zijn gegaan toen we allebei op stage zaten was echt te erg soms :P

of is het eerder de domheid om een persoon te beoordelen aan de hand van 15.000 posts in een topic??

De domheid van de persoon is dat dan...
Maar je zult steroetypering altijd houden he... Zo heb ik ook hier op PF een "etiket" die niet overeenkomt met mijn gedrag in het dagelijks leven...

Maar goed ik ben eerst voedsel nuttigen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
voedsel, ik heb ook honger, maar moet nog ff een paar minuten wachten :@:@:@...

ik weet niet precies over welk etiket je het hebt eigenlijk, maar je kan in ieder geval aardig zuipen... :9:9.. hehe, maar dat is niet erg toch?? dat doen meerdere mensen O:)O:)....

tot wanneer loopt jou module eigenlijk op school dan?? want ik ben halverwege april klaar met mijn keuzevakken en moet dan alleen nog afstuderen vanaf augustus :D:D.... heb ik genoeg tijd om te werken en centjes te verdienen en lekker veel te gaan stappen O:)O:)....
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe dat ik zon zuiplap ben is hier bekend en ook wel de waarheid, maar doelde op iets anders :9 ;)

Uhm ik heb nog iets van 1,5 maand psychologie en dan nog ruim een jaar deze studie afmaken *boring*
En dan eindelijk eens beginnen aan die normale studie :P

Volgens mij heb ik vanaf vandaag al weekend... heerlijk lang weekend t/m dinsdag B)
Waarschuw beheerder
donateur
tering, ik heb morgen nog een tentamen :@:@:@:@:@... het is echt niet eerlijk :@:@:@...

oh, ik snap je al... nou, daar kan ik niet over oordelen :D:D... en dat boeit mij als jongen zijnde niet :p:P....

ennuh... die normale studie?? doel je dan op psychologie?? :D:D...

btw: MOH is wel grappig :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik luister nu ook ff vet Hardcore CDtje:

VA-Demolition_Part_5-2CD-2005-DDS :9

Hehe en ik bedoel idd met die normale studie psychologie... das tenminste iets wat echt interessant is! :yes:

Maja nog ff mn HBOtje afmaken dan heb ik dat diploma iig binnen :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat klinkt dat interessant hè... een HBO diploma :9:9... terwijl het volgens mij in de praktijk niets bijzonders is :| :| .... je kan echt niet makkelijk een goede baan vinden, naar mijn mening ;).... om over secundaire arbeidsvoorwaarden maar niet te spreken...

ik kan niet meer op slsk, omdat ik niet de nieuwste update heb, klotezooi :@:@....
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je die ff downen he... ;)

Mwah HBO diploma lijkt niet veel bijzonders... vind ik ook niet, maar mn stagebegeleider vanuit vertelde mij dat er maar ongeveer 15% van de beroepsbevolking een HBO diploma of hoger heeft! :O
Dus wat dat betreft is het wel weer iets om trots op te zien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is waar... zoiets hoorde ik over het feit dat als je vwo hebt afgerond, dat je dan bij de 5% intelligenste mensen zit van nederland (loopt deze zin, volgens mij niet :9)...

wat gaat het trouwens hard vandaag met dit topic :P:P... waarschijnlijk als roland garros is, komen er ongetwijfeld wel weer een post of 1000 bij :9.....
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ja zo ineens zit de swing erin he :9

Roland Garros!!! :yes:

Wanneer is dat ook alweer... kijk er wel weer naar uit... Lange tenniswedstrijden kijken en mooie vrouwtjes op het rode gravel zien dartelen :9
Waarschuw beheerder
donateur
mooie vrouwtjes op het rode gravel

hier staat alles over roland garros :D:D.... van die zenuwslopende 5 sets wedstrijden, met een speelduur van meer dan 4 uur, weet je wel :D:D... heerlijk is dat :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe dat zijn de leuke wedstrijden he! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
pf werkt nog niet optimaal hoor :(:(... me berichten doen echt heel raar, bij jou ook?? :(:(

maar goed, roland garros vind ik zelf de mooiste grand slam die er is :D:D, jij ook?? of ga jij toch voor het ietwat stijve wimbledon?? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Nee doe mij maar lekker Roland Garros!!!

Is sowieso leuker om naar te kijken he met die lange slagenwisselingen!
Doet me ineens denken aan sportjournaal van afgelopen maandag...
Finale van Memphis (vroeger Key Biscane) tussen Hewitt en Federer...
Echt een megalange en geweldige rally van 53 slagen ofzo! :O
En dan niet alleen van achteruit he, met lobjes... smashes, dropshotjes... briljant gewoon! :D

Mijn berichten werken trouwens wel gewoon... heb alleen probleem met het klikken op "forum" dan ben ik ineens uitgelogd :/
Waarschuw beheerder
donateur
ze mogen jou gewoon niet zo op pf :P:P, daarom word je uitgelogd :O:O...

ben trouwens niet verbannen hè... heb een contact gekregen erover :D:D...

maarre, 53 slagenwisselingen is wel veel, menig tennisser in nederland redt het niet eens om zoveel ballen op en neer te slaan als ze het proberen :O:O...
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ja die rally was ook ultiem vet! :D

53 is idd veel ja... maar dat lukt ons wel weer! :9 :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop het :9:9...

wat is de reden dat bol.com een serieuze concurrent is van de "traditionele" boekhandel?? :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
*edit*

waarom bestel jij bij bol.com en ga je niet naar een boekhandel??
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ik te lui ben om naar een boekhandel te lopen en ik een boekhandel veel en veel meer zou moeten zoeken naar een boek...

Moet je je eerst helemaal orienteren in die winkel waar welke categorie staat...
Bij bol.com type ik gewoon een gedeelte van de titel in en krijg 6 "hits" en daarvan is dan 1 de goede!
Gaat veel sneller... en werkt dus efficienter :)

Kan je dat nog gebruiken in je verslag ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ik te lui ben om naar een boekhandel te lopen en ik een boekhandel veel en veel meer zou moeten zoeken naar een boek...

dit gedeelte heb ik verwerkt in me verslag, voordat jij het zei ;)...veranderend consumptiepatroon en vooral de manier van kopen :D:D...

verder is de prijs lager bij bol.com en de levertijd korter, indien het boek niet op voorraad ligt bij de boekhandel ;)... het is wel 15 % goedkoper en levertijd is gemiddeld 1 tot 2 weken sneller bij internet koop... :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
verder is de prijs lager bij bol.com en de levertijd korter, indien het boek niet op voorraad ligt bij de boekhandel ... het is wel 15 % goedkoper en levertijd is gemiddeld 1 tot 2 weken sneller bij internet koop...

Kijk dat wist ik dan weer niet ;)

Vanavond voetbal he! B)
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd, nederlands elftal tegen roemenië.... begint al om 19.00 uur joh, ik hoop dat ik dan maar klaar ben met eten, want eet bij toya en daar mag de tv niet aan tijdens het eten :$:$....

ga je vanaaf nog stappen, of heerlijk een biertje doen en een boekje lezen??:$:$
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk een biertje doen en een boekje lezen

Dat dus ja ;)

Ben toch ff Koos Geldloos op dit moment, dus ga me weer eens verdiepen in het gedrag van de mens ;)

Maar eerst natuurlijk ff Nederlands elftal kijken... volgens mij gaan ze dik winnen van die gasten! B)
En hopelijk doet Tsjechie het tegen Finland niet zo goed ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat chivu er 1 maakt, mitea ook en dat Lobont een strafschop stopt :9:9...

dan is (ex) ajax weer goed vertegenwoordigd in het interland voetbal :D:D.... hehe...

het gedrag van de mens?? :O:O... onverklaarbaar! :9... mensen doen altijd de meeste rare dingen joh, die onmogelijk te verklaren zijn :9.... nee hoor, geintje... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo het extreem lange weekend zit er weer op! :yes:

Wordt weer eens tijd om aan school te werken en we mogen hier ook wel weer eens wat leuke psychologische dingetjes de revue laten passeren ;)

Heb je ooit van het Zimbardo experiment gehoord...

Zo niet dan mag je daar eens wat over gaan opzoeken, want dat is wel extreem boeiend vind ik!
Gaat over een experiment met studenten waarvan de ene groep studenten "bewakers" worden en de andere "gevangene"
Dat schijnt dus heel erg veel met de mens te doen...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb daar nog nooit iets over gehoord.... ik ga gelijk ff googlen :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
ff snel een kort inleidend stukje dan maar:

Beschaafde mensen worden snel sadisten

Door Hans Beerekamp

Twee jaar geleden, toen de in de bioscoop debuterende regisseur Oliver Hirschbiegel (Hamburg, 1957) Das Experiment opnam, beleefde de Big Brother-rage internationaal haar hoogtepunt. Ook Das Experiment, de verfilming van een roman van Mario Giordano, die weer gebaseerd is op het vermaarde sociaal-psychologische experiment van Zimbardo aan de universiteit van Stanford (1972), gaat over een groep doorsnee mannen, die door camera's bespied worden nadat ze zich vrijwillig van de buitenwereld af hebben laten sluiten. Het experiment dient om antwoord te krijgen op de vraag of en hoe snel proefpersonen die voor cipier spelen bereid zijn andere, gevangenen spelende proefpersonen, op fascistoïde wijzen te onderdrukken. Het voor de hand liggende antwoord luidt: ja, na nog geen tweeënhalve dag.

Zimbardo besloot zijn onderzoek voortijdig af te breken, omdat de proefpersonen te enthousiast reageerden. Film en roman gaan verder, tot de meest extreme grenzen, wanneer de cipiers de macht grijpen en ook de psychologen aan zich onderwerpen.

bron
Waarschuw beheerder
donateur
Ja cool is dat he!
Ik vind dat altijd weer reuze interessant die proeven :9

Zoiets is er ook met een Milgram experiment.
Daarbij gaat een leerling in een elektrische stoel zitten en dan moet die leerling vragen beantwoorden... Als het fout is moet de leraar steeds stukje bij beetje de stroom van die stoel opvoeren... :O

Nog iets leuks:

Er worden 3 streepjes op het bord getekend:

lang, kort, middellang

Dan zit er een hele groep mensen (van te voren geinstrueerd) en er zit 1 persoon (niet geinstrueerd)
Dan is de vraag aan alle mensen welk streepje het langst is... Alle mensen die van te voren zijn geinstrueerd antwoorden het streepje wat eigenlijk het middellangst is...
En wat denk je dat die ene persoon doet die niet van te voren is geinstrueerd... Die ziet toch duidelijk dat dat streepje echt niet het langst is wat alle mensen zeggen, maar toch zal in de meeste gevallen die persoon met de hele groep meegaan en ook antwoorden dat het middellange streepje het langst is! :O
Waarschuw beheerder
donateur
gevallen die persoon met de hele groep meegaan en ook antwoorden

mensen zijn dus bang anders te zijn dan de rest??
Waarschuw beheerder
donateur
Oftewel mensen zijn gewoon meelopers! :9
Waarschuw beheerder
donateur
nummer 500 :9...

ben jij een meeloper?? ik heb niet het idee dat ik het wel ben namelijk :$:$....
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe nee ik totaal niet...

Ik heb soms een behoorlijke eigen mening... en das nog weleens een verbeterpuntje voor mij ;)
Ben soms te uitgesproken en echt een flapuit....
Was vorige week bijna geschorst op school omdat ik iets te duidelijk liet merken dat ik een meid iets te lelijk vond en ik nou niet echt geil kon worden van haar... :O O:)
Gelijk dikke gesprekken met de schoolleiding... oeps :O O:)

Btw wat vond je van Nederlands elftal...
Ik vond eigenlijk de 2de helft veel leuker om naar te kijken... en veel beter spel van Nederland, alleen wou die bal er niet in...
Maar als ik dan net van der Sar hoor en die domme Kraaij jr. dan was dus de 2de helft slecht :S
Dan zal ik het voetbal spelletje wel niet snappen ;)