Partyflock

Forumonderwerp · 740340

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Peter Plasman, de advocaat van de vermoedelijke moordenaar van Theo van Gogh, vermoedt dat zijn cliënt hoogstens tot 18 jaar celstraf wordt veroordeeld. In een interview met TV Noord-Holland dat vanavond werd uitgezonden zei Plasman dat de zaak volgens hem vergelijkbaar is met de moord op Pim Fortuyn. Het Openbaar Ministerie zal daarom, zo verwacht de raadsman, net als tegen Volkert van der Graaf levenslang eisen. Maar de rechter zal uiteindelijk maximaal 18 jaar cel opleggen, denkt Plasman.

Mocht Mohammed B. inderdaad tot 18 jaar veroordeeld worden dan moet hij effectief 12 jaar de cel in, net zolang als de moordenaar van Fortuyn. Plasman verwacht absoluut niet dat de straf voor B. hoger zal uitvallen.

Tegen B. loopt overigens nog een tweede opsporingsonderzoek: het medeberamen van (moord)aanslagen op de Amsterdamse burgemeester Job Cohen, het Tweede Kamerlid Geert Wilders en PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb van Amsterdam. Dit kan mogelijk leiden tot een tweede rechtszaak en extra straf.

[img cacheid=00082717001660c6c48b0cfa1a0089e062]http://images.fok.nl/upload/041129_272_mohammedB-11-2004.gif[/img]

Bron : FOK

-----------------------------------------------------------

:S t word ook steeds gekker.. als je 18 jaar opgelegd krijgt hoef je maar 12 jaar te zitten..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
van mij mag hij levenslang krijgen
Waarschuw beheerder
men nemen een pistool...

spaart 1 kogel voor elk jaar dat ie zit...

men knalt de net vrijgekomen man in koelen bloeden overhoop..

wie de bal kaatst.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doodmaken

Waarschuw beheerder
Familieleden krijgen levenslang, zo'n vieze stinkerd 18 jaar waarvan hij uiteindelijk de helft zal zitten (y)
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Waarschuw beheerder
Dan heeft 'ie 12 jaar om een nieuwe aanslag te beramen. Dat moet te doen zijn. (Y).
Artiest Taurus
Waarschuw beheerder
men nemen een pistool...

men knalt de net vrijgekomen man in koelen bloeden overhoop..

:respect: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg oog om oog......
Waarschuw beheerder
donateur
klopt niet echt

Waarschuw beheerder
Iemand die moord is niet meer te vertrouwen en is dus een gevaar voor onze samenleving.

18 jaar is veel te weinig, levenslang zou beter passen want wie zijn billen brandt moet op blaren zitten!
Waarschuw beheerder
Waarom hebben wij in Nederland van die milde straffen :@
Ons systeem slaat weer eens nergens op... :nee:
12 jaar voor wat hij gedaan heeft??? :S
Tot zijn dood had die stumperd vast moeten zitten :devil:

"Gij zult niet doden" was het toch... :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Damn, 12 jaar geen booty....

Dat is al straf genoeg :jaja:

Waarschuw beheerder
Gewoon afmaken :yes:
Waarschuw beheerder
stenigen die vent (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja het nederlandse rechtssysteem bij goed gedrag word je na twee derde van je straf voorwaardelijk vrijgelaten :no:

En let maar op dat ie t nog te veel vind ook en er tegen in beroep gaat !!!
Waarschuw beheerder
donateur
wie weet als ie minder toerekeningsvatbaar word verklaard
Waarschuw beheerder
donateur
ophangen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Als die gast vrij komt, maakt 'ie toch wel af waar 'ie aan begonnen is.. Hij wilde niet voor niets zelfmoord plegen. Dus 't kan hem toch niks schelen of 'ie nou weer gepakt wordt of dat ie kapot gemaakt wordt..

Nah, in dat geval is 't beter voor de maatschappij om keuze 2 te handhaven..

Waarschuw beheerder
tis net schaamhaar wat ie op ze bek heeft zitten :/
Waarschuw beheerder
Hij heeft namelijk echt een kutkop
Waarschuw beheerder
tis net schaamhaar wat ie op ze bek heeft zitten

Dat is het ook

Hij heeft namelijk echt een kutkop

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
sjeezus :/ levenslang moet ie krijgen, die mongool zal dan wel verder gaan waar ie gebleven is?!! :no:

Waarschuw beheerder
je hoeft altijd maar 2/3 van je straf uit te zitten. daarna kan je op goed gedrag vrijkomen en nog iemand kapot maken :o
Waarschuw beheerder
donateur
veel te weinig :[

levenslang + TBS is misschien net goed genoeg

Waarschuw beheerder
tja dit is nu nederland he!
Hier ken je doen wat je wilt krijg er toch nie veel voor.
Maar ga der verder niet op je weet wel hoe we erover denken ;)

Waarschuw beheerder
Het is ook niet geloven he :S moslim terroristje kan lekker over 12 jaar weer vrij rondlopen in nederland..
nog meer niet-moslims vermoorden :S
in amerika had ie de elektrische stoel gekregen.

Waarschuw beheerder
donateur
Achtelijk, levenslang moet die gast krijgen :jaja:
Waarschuw beheerder
"men nemen een pistool...

men knalt de net vrijgekomen man in koelen bloeden overhoop.."

:respect: (Y)
Waarschuw beheerder
en dan ook nog eens....
diegene wat ze hebbe opgepakt...bij de moskee in venray..
die wille ze (1 of andere terroristhische aanslagen wet oplegge) waar je levenslang voor kan krijgen, en hier mohammed B ..de moordernaar van the van gohg, waardoor het hele land WEER op de kop staaat, zouw maar maximaal 18 jaar krijguh:O:S

in 1 woord

:@:@ TRIEST :@:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vergeet niet om zijn ledematen 1 voor 1 af te snijden...

Waarschuw beheerder
t word ook steeds gekker.. als je 18 jaar opgelegd krijgt hoef je maar 12 jaar te zitten..

Zo werkt het al een tijdje in nederlander, ik weet onder welke steen jij vandaan komt.

Waarschuw beheerder
hij mag van mij ze straf krijgen die die in ze eigen land zou krijgen.. dood!! :[

Waarschuw beheerder
Dit is gelul van de advocaat van mohammed B, volstrekt begrijpelijk dat hij dit zegt en toch volstrekte onzin, deze aanklacht is namelijk veel zwaarder dan die tegen Fortuyn, en hier zijn de omstandigheden ook heel anders...

Dit wordt levenslang zonder TBS :)

Waarschuw beheerder
hij mag van mij ze straf krijgen die die in ze eigen land zou krijgen.. dood!!

nederland heeft geen doodstraf elo.
Waarschuw beheerder
Als ie vrijkomt wordt ie wel omgelegd netzoals Volkert van de Graaf.

Waarschuw beheerder
inderdaad die gasten van de aanslag op de moskee in venray krijgen waarschijnlijk al minimaal 12 jaar omdat het met terrorisme in verband wordt gebracht en ze waren het alleen van plan uiteindelikj is er niets gebeurt. die allochtoon maakt er een van kant en wordt nog beter veroordeeld. het rechtsstellsel hier in NL mag wel eens aangepakt worden en niet alleen de criminelen.

van mij uit mogen ze die mohammed B vrij laten, op straat komt ie vanzelf zijn straf tegen in de bajes zit hij alleen maar veiliger.

Waarschuw beheerder
Weg met die vent :[
Waarschuw beheerder
milde zooi weer hier, die gast verdient de electische stoel of levenslang in de bak.
maar als ie vrijkomt dan schiete we em graag kapot natuurlijk :D of we late hem uithongere en uitdrogen en dan stropen we zijn huid eraf en maken we er een pop van..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
martelen, uithongeren, vernederen !!!

Waarschuw beheerder
die gast verdient de electische stoel of levenslang in de bak.
maar als ie vrijkomt dan schiete we em graag kapot natuurlijk of we late hem uithongere en uitdrogen en dan stropen we zijn huid eraf en maken we er een pop van..

Jij bent ook niet echt het 'rol model' nederlander.
Waarschuw beheerder
Laat hem maar zo snel mogelijk vrij, kijken hoever hij komt! Er staan een hoop mensen te springen om hem tegen te komen op straat!

Waarschuw beheerder
in de gevangenis word ie helemaal verot geslagen door cipiers en andere bajesklanten.

Waarschuw beheerder
18 jaar vind ik nog veel voor NL

Doe gozer die die leraar heeft vermoord heeft maar een paar jaar :s
Waarschuw beheerder
Maar toch grappig!

Je vermoordt je kind: 1 á 2 jaar cel
Je vermoordt een burger: 2 á 3 jaar cel
Je vermoordt een bekende Nederlander: 18 jaar cel! :D

Hoe verzinnen ze het toch he! Echt, Nederland...

:no:

Waarschuw beheerder
Maar toch grappig!

Je vermoordt je kind: 1 á 2 jaar cel
Je vermoordt een burger: 2 á 3 jaar cel
Je vermoordt een bekende Nederlander: 18 jaar cel!

Hoe verzinnen ze het toch he! Echt, Nederland...

Scherp opgemerkt :jaja: :D

Wat word men toch kippig soms, ik sta verbaasd over mijn eigen scherpheid en ga gewoon mee in de dwaze discussie zonder alert teblijven.
Waarschuw beheerder
precies... hij zal wel voor ze eigen veiligheid in een gesloten inrichting zitten in de gevangenis.... zit je met pedofielen en andere mensen die hun leven niet zeker zijn in de normale gevangenis....

net als volkert

heeft ie met niemand contact enz enz

18 jaar duurt dan lang hoor :devil:
Waarschuw beheerder
moorder naars mogen van bij de dood straf krijgen. dus Mohammed b ook

Waarschuw beheerder
Idd het gaat nergens over een bekende nl is niet meer als een onbekende nl
Moord is moord,moeten ze die gozer die die leraar heeft neergeschoten ook 18 jaar geven..gvd wat is nou 3/4 jaar,nog voor hij volwassen is loopt hij weer op straat.En dan is hij de held onder de hersenloze puberachtige marokanen :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
milde zooi weer hier, die gast verdient de electische stoel of levenslang in de bak.
maar als ie vrijkomt dan schiete we em graag kapot natuurlijk of we late hem uithongere en uitdrogen en dan stropen we zijn huid eraf en maken we er een pop van..

Hier kan ik ook wel mee leefe :P (Y)

Waarschuw beheerder
en dan gaat er nog 1/3 vanaf wegens goed gedrag en dan wordt het voorarrest er nog vanaf geteld dus is ie over een goeie 10 jaar weer vrij
Waarschuw beheerder
donateur
Die krijgt wel een zwaardere straf. No doubt about it.:)

Waarschuw beheerder
De moord die hij heeft gepleegd heeft zo'n schok teweeg gebracht in de samenleving dat ie echt niet over 12 jaar al vrij is hoor. :)

Inge
Waarschuw beheerder
hij krijgt 18 jaar en levenslang tbs waarschijnlijk
Waarschuw beheerder
Reken maar dat die "dier met 2 bulten op de rug" neuqer geen leuk leven zal hebben binnen de lik daar zorgen z'n mede gevangenen wel voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat dachten we ook van onze vriend Volkert...

Maar dit gaat verder dan een moord, daarin verschilt deze zaak van die van de moord op Fortuyn.
Waarschuw beheerder
plus is hij ook veroordeeld tot het belemmeren van kamerleden en het bedreigen ervan blabla

staat levenslang op als maximum straf
Waarschuw beheerder
smalhout zie mijn post hierboven

precies... hij zal wel voor ze eigen veiligheid in een gesloten inrichting zitten in de gevangenis.... zit je met pedofielen en andere mensen die hun leven niet zeker zijn in de normale gevangenis....

net als volkert

Waarschuw beheerder
Maar goed, die drukte allemaal erom heen. Weet nog hoe dat was met Volkert vorig jaar, nu hoor je niemand weer erover.

En dan zijn we pas een jaar verder, eens kijken of over die 18 jaren iedereen nog steeds meteen begint te schreeuwen bij het horen van de naam 'Mohammed B'.

Inge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja jammer :(

En dan kunnen ze zeker weer zeggen van "Wegens goedgedrag bla bla..."

Terwijl je je in zo'n inrichting niet kunt vergrijpen.

Waarschuw beheerder
Prof Smalhout jij hebt er duidelijk al helemaal de ballen vestand van.

Inge
Waarschuw beheerder
Maar goed, die drukte allemaal erom heen. Weet nog hoe dat was met Volkert vorig jaar, nu hoor je niemand weer erover.

Nou op elke verjaardag Passeert deze asbak weer de revue.
Waarschuw beheerder
donateur

In tegenstelling tot Volkert bestaat er in dit geval een collectief van fanatici, die hetzelfde doel voor ogen hebben. Je kan islamitisch terreur (of wat daar naar ruikt) nooit effectief bestrijden zonder zware straffen. En belemmering van de democratie is een zeer zware misdrijf...

Ik durf te wedden dat Mohammed B niet de laatste van zijn soort zal zijn, en de moord was ook niet de laatste vanuit zijn hoek. Daarom zullen zware straffen nodig zijn, anders verzwakt het rechtssysteem zichzelf en de democratie.
Waarschuw beheerder
Prof Smalhout jij hebt er duidelijk al helemaal de ballen vestand van.

Inge

Nee... ik heb ook geen verstand in m'n ballen :P

Heb jij de wetenschap hier wel over?

Zo wel, hoe zit het dan?

Waarschuw beheerder
909: Ik heb het even over de hype onder de gewone burgers en de media.

Prof Smalhout: ik denk niet dat iemand die zo'n schok in de samenleving teweeg bracht snel vrij komt voor goed gedrag.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
909: Ik heb het even over de hype onder de gewone burgers en de media.

Problemen met het islamtisch fanatisme zijn geen trend meer, ze zijn structureel.
Waarschuw beheerder
als je levenslang tbs geeft dan kom je ook nooit meer op straat hoor

als de kans te groot is dat hij weer in de fout gaat wat erg groot is bij mohammed b... krijgt ie na ze straf nog tbs....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
909: ik heb het over Volkert G. De persoon Volkert G. Daar heeft nu bijna geen hond het meer over, waar of niet?

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
De moord die hij heeft gepleegd heeft zo'n schok teweeg gebracht in de samenleving dat ie echt niet over 12 jaar al vrij is hoor. :)

Inge
909: ik heb het over Volkert G. De persoon Volkert G. Daar heeft nu bijna geen hond het meer over, waar of niet?

Inge

Waar, maar de verwachting na de moord op Fortuyn was dat Volkert ook levenslang zou moeten krijgen, dat was dus niet het geval. Dit is anders, en daar speelt de mening van het volk en de media niet zo'n grote rol in. Daar spelen wel andere dingen mee, die er voor moeten zorgen dat Mohammed B wel levenslang krijgt.

In principe mag je deze zaken niet met elkaar vergelijken.

Waarschuw beheerder
Ik bedoel daarmee te zeggen dat Mohammed B over een tijdje ook wel weer vergeten zal zijn, dan zal er weer een andere schok teweeg gebracht worden (misschien idd een andere moslimterrorist zoals jij zegt).

En ik vergelijk ze met elkaar omdat er over een paar jaar over beiden niet meer gesproken zal worden. Ze worden nu 'weggestopt', je hoort weinig tot niks meer van ze en over 18 jaar of weet ik veel hoe lang staat heus niet iedereen meteen te springen en te gillen bij het horen van de namen 'Volkert' of 'Mohammed B'.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat is het trouwens koud buiten...
Waarschuw beheerder
En ik vergelijk ze met elkaar omdat er over een paar jaar over beiden niet meer gesproken zal worden. Ze worden nu 'weggestopt', je hoort weinig tot niks meer van ze en over 18 jaar of weet ik veel hoe lang staat heus niet iedereen meteen te springen en te gillen bij het horen van de namen 'Volkert' of 'Mohammed B'.

Dan moeten we het zelf maar blijven onderhouden.

Waarschuw beheerder
ach zie het zo,hij komt over 12 jaar op straat laten we hem dan hartelijk ontvangen in de maatschappij 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Als je 12 jaar in de bak heb gezeten kom jij nooit meer aan het werk vriend

Waarschuw beheerder

tegen die tijd ben je het allang vergeten;):P

Waarschuw beheerder
Weet je wat ze met deze meneer de B moeten doen..
Martelen net zolang tot ie gaat roepen om zijn moeder!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Zijn vast wel meer Nederlanders vermoordt omdat ze een moslim/moslims beledigden, waarom moet de moordenaar van Theo v. Gogh opeens een zwaardere straf krijgen?
Waarschuw beheerder
donateur
levenslang moet die krijgen :[

Waarschuw beheerder
Vind 18 jaar nog best lang eigenlijk voor Nederland :/ :$
Ook al zou ie van mij levenslang moeten krijgen..
Maar over 18 jaar zijn "wij" dit echt wel allemaal vergeten hoor.
Waarschuw beheerder
kon die niet levenslang krijgen?

Waarschuw beheerder
donateur
ze moeten die gast hier bij ons op het kerkplein op een paal vastbinden!
en dan dat iedereen met stenen erop mag gooien net zolas vroeger! tot ie dood is!
moooooooooi!
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
mohammed b, je moeder heb geen snee
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn vast wel meer Nederlanders vermoordt omdat ze een moslim/moslims beledigden, waarom moet de moordenaar van Theo v. Gogh opeens een zwaardere straf krijgen?

Als het OM banden kan aantonen met de Hofstadgroep, dan kan hij voor meer dan alleen moord worden berecht.

AMSTERDAM/ROTTERDAM - Justitie breidt de aanklachten tegen Mohammed B., verdachte van de moord op Theo van Gogh, en twaalf leden van de Hofstadgroep uit met artikel 121 van het Wetboek van Strafrecht.

Justitie verdenkt hen er nu ook van dat ze met "geweld of bedreiging met geweld" het werk van de Staten-Generaal hebben belemmerd.

Levenslang

Dat is donderdag bevestigd door woordvoerders van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam en het landelijk parket in Rotterdam. Op overtreding van artikel 121 staat een maximale gevangenisstraf van levenslang.

(...)

http://www.nu.nl/news.jsp?n=468169&c=13

Mohammed B is dus niet alleen een moordenaar, maar ook een terrorist: Nieuwe terreurlink met Mohammed B.

Het zou mij verbazen als hij geen levenslang krijgt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het zou mij verbazen als hij geen levenslang krijgt...

Mij ook niet alleen levenslang is hier in nederland niet levenslang, vaag is dat.
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn gevallen die wel echt levenslang zijn, maar daar zijn er niet veel van in Nederland.
Waarschuw beheerder
jawel

levenslang is in nederland echt levenslang....

moord is vaak tot maximaal 20 jaar

daarna is het levenslang maar dat geld alleen voor meervoudige kindermoorden enz enz enz

bij geesteszieke mensen die een gevaar vormen voor de samenleving en daardoor niet terug in de maatschappij in kunnen omdat ze met grote zekerheid terugvallen in hun oude gewoontes word levenslang tbs gegeven
alleen je zit niet in de gevangenis maar in een gesloten inrichting of iets dergelijks
Waarschuw beheerder
martelen en langzaam laten sterven na een week of 10 :yes:
Waarschuw beheerder
Wat een rotkop heeft die gast zeg ;) Ja sorry hoor :d

Vind 18 jaar niet voldoende. Ik vind dat ze hem het land uit moeten zetten nadat hij vrij komt met een bevel dat hij direkt weer wordt opgepakt als hij weer in NL wordt gesignaleerd (y).

Waarschuw beheerder
alleen je zit niet in de gevangenis maar in een gesloten inrichting of iets dergelijks

Tbs kunnen ze verlengen hoelang ze willen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als 18 jaar 18 jaar zou zijn, lijkt het me een goeie straf.. de vraag is alleen of de misschien wel geesteszieke Mohammed B. in die 18 jaar niet een geniaal plan gaat smeden
Waarschuw beheerder
Strafmaat in Nederland stelt weinig voor!

Wat iedereen allang vergeten is, hoe gaat het met de nabestaanden! Het zoontje van Theo die zonder vader verder moet omdat een idioot het niet eens was met zn ideetjes
De nabestaanden die levenslang hebben en een groot trauma moeten verwerken!
In dit geval was het een bekende Nederlander en dus is de strafmaat hoger maar waarom telt de gewone burger minder mee?
Mijn schoonzusje werd in koele bloede vermoord en de dader kreeg slechts 6 jaar met TBS en dwangverpleging! Dat betekend in de praktijk dat hij na 2 jaar gevangenisstraf al mag starten met TBS! TBS heeft als uitgangspunt behandelen en zo snel mogelijk terugkeren in de maatschappij dus kreegt de dader al vrij snel allerlei vrijheden!
De nabestaanden van het slachtoffer moeten toezien hoe hij zijn leven weer oppakt in dezelfde woonplaats en ze komen hem dagelijks tegen! Hier is niks tegen te doen ja je kan een straatverbod aanvragen maar wie zit er dan opgesloten? Juist ja de nabestaanden!
Het advies wat je krijgt is: ga zelf maar verhuizen! Dus het klopt echt, nabestaanden moeten wijken voor criminelen want ja die verdienen een 2e kans!
En het slachtoffer, die is allang vergeten en die krijgt nooit meer een 2e kans!
Ik ben voor de doodstraf, dat geeft de nabestaanden een stuk rust! Dit soort criminelen zijn ziek gestoord, gewetenloos en respectloos tegenover nabestaanden! Die mogen nooit meer vrij komen!
Waarschuw beheerder
achhhhh ik hou niet van teroristen gelijk het land uit zetten met ie vent,zijn paspoort afnemen hier, zijn we er gelijk van af,anders maar de doodstraf in zijn eigen land krijgt ie dat ook waarschijnlijk wel,en ja volkert is nog steeds dood in onze ogen ie leeft niet lang meer als ie vrij komt,groetjes van een pimmetje liefhebber.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn schoonzusje werd in koele bloede vermoord en de dader kreeg slechts 6 jaar met TBS en dwangverpleging!

Dit is echt ziekelijk idd :kotssmiley:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Weet jij meer als ik dus ik zou zeggen ,,wie?,,

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Mijn schoonzusje werd in koele bloede vermoord en de dader kreeg slechts 6 jaar met TBS en dwangverpleging!

Dit is echt ziekelijk idd :kotssmiley:

Ligt d'r aan; wanneer TBS in bijv. dit geval inhoudt dat de dader de rest van zijn leven in een gesloten inrichting zal moeten slijten valt dat ziekelijke wel mee, maar da's mijn mening en dus alles behalve een voldongen feit...
Waarschuw beheerder
mohammed b je mag oprotten van mij en dat zeker,hij is hier niet meer gewenst in ons land,net zo als meer van ie kanker terrorristen we moeten ze aanpakken hier ook in holland dit is ons land vandaar,en niet hun land,dus opzouten met dat zooitje hier.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach ja, rechtstaat in nederland hea:no:
Waarschuw beheerder
Rafa 22 januari 2005 00:27
Weet jij meer als ik dus ik zou zeggen ,,wie?,,

:bloos: Was te verwachten dat iemand het zou vragen ;)
Heb geprobeerd een concreet geval te vinden, maar in de meeste krantenberichten staat alleen dat een persoon aangevallen werd na woordenwisseling. Denk alleen dat het vaker gebeurd moet zijn.
Had het misschien ook beter in het algemeen kunnen zetten, want hoewel ik daar ook geen namen van heb, moeten er gewoon nog veel meer mensen overleden zijn na 'zinloos geweld' om een belediging.

Maar 909 heeft inderdaad gelijk, als hij voor meerdere aanklachten berecht wordt, is het niet te vergelijken met een andere moord.

Waarschuw beheerder
donateur
Die gast heeft toch een cop in de borststreek geschoten

die leeft ook alleen nog maar door een kogelvrijvest.
Waarschuw beheerder
terror_tukker 19 januari 2005 19:12

IDD :jaja:

Waarschuw beheerder
18 jaar maar wat is dit voor mild zooitje hier in Nederland.
De regering hiero zijn net van die zachtgekookte eitjes.
Die vent mag gewoon nooit meer vrijkomen.

Waarschuw beheerder
donateur
of juist wel :P
Waarschuw beheerder
TBS wordt iedere 2 jaar herzien! Dat betekend dat een stel geitenwollen sokken types gaan beoordelen of iemand alweer klaar is voor de maatschappij! Denk nou niet dat ze er verstand van hebben daar! Alsof je moordenaars kunt doorgronden, deze mensen hebben de hele dag de tijd om 2 gezichten op te zetten! Aan de ene kant die lieverd aan de andere kant een berekend beest!

TBS behandeling kost 250 euro per dag! Dat geld kunnen ze beter aan wat anders besteden bijv. aan de zorg!
En dan laten ze hem lopen in de hoop dat hij het niet nog een keertje doet! Ik zeg dan waarom loslaten? Geef dit soort kansloze types gewoon de doodstraf! Bezuinigd een hoop centen die veel beter besteed kunnen worden!

Wisten jullie dat 90% van de pedofielen na TBS weer in herhaling valt? Toch worden ze op je losgelaten! Iedereen die volhoudt dat dit soort mensen een tweede kans verdienen wil ik nog wel eens spreken als hun kinderen zelf slachtoffer worden van zo n randdebiel! Dan piepen ze wel anders!
Waarschuw beheerder
Armen eraf hakken en het land uit zetten. Waarom geld besteden aan een cel voor zo'n mongool

Waarschuw beheerder
Straffen in nederland moeten veeeeeel zwaarder worden.
Alst aan mij ligt mag zelfs de doodstraf weer worden ingevoerd voor moordenaars, verkrachters en smeerlappen die niet van kinderen af kunnen blijven. Maar alleen als 100% vaststaat dat ie schuldig is.

Waarschuw beheerder
Alst aan mij ligt mag zelfs de doodstraf weer worden ingevoerd voor moordenaars, verkrachters en smeerlappen die niet van kinderen af kunnen blijven. Maar alleen als 100% vaststaat dat ie schuldig is.

Dus als was gebleken dat die vrouw in Amsterdam doelbewust die tasjesdief om het leven bracht(wat dus moord is),zou ze dus de doodstraf kunnen krijgen,en daar ben jij het dus mee eens?????????
Waarschuw beheerder
De daad van die vrouw is een reactie op een misdaad.

Goed gehandeld dus :)

Waarschuw beheerder
De daad van die vrouw is een reactie op een misdaad.

Goed gehandeld dus

Ja ,alleen voor de wet is het wel moord,en als je naar ter doodveroordeelden in de U.S kijkt,zitten er een boel tussen in een soortgelijke situatie.

Moord staat dan natuurlijk ook niet in verhouding tot diefstal.

En sorry hoor,maar als je iedereen in Nederland moet gaan ombrengen omdat ie wat steelt,nou dan gaat de stoel overuren draaien,en ik denk dat je dan nog over het getal van 6 miljoen van Hitler heen komt.

Waarschuw beheerder
Ben ik het niet direkt mee eens fly. Doodstraf moet per zaak bekeken worden. Maar om even terug te komen op jouw voorbeeld: als die vrouw vanwege een diefstal al daadwerkelijk zou besluiten om iemand te vermoorden dan hoort zo'n vrouw ook niet thuis in de maatschappij.
Mensen die zooo weinig nodig hebben om iemand met opzet van het leven te beroven horen niet op vrije voeten.

Waarschuw beheerder
Ben ik het niet direkt mee eens fly. Doodstraf moet per zaak bekeken worden. Maar om even terug te komen op jouw voorbeeld: als die vrouw vanwege een diefstal al daadwerkelijk zou besluiten om iemand te vermoorden dan hoort zo'n vrouw ook niet thuis in de maatschappij.
Mensen die zooo weinig nodig hebben om iemand met opzet van het leven te beroven horen niet op vrije voeten.

Ik ben echt tegen de doodstraf,die twee van de Putense moordzaak hadden gehangen,die jonge van die parkmoord in Vlaardingen op dat meisje had het ook niet overleefd.

En voor het gerecht was het een uitgemaakte zaak.

En dat telt voor een executie,niet de mening van jou of van wie dan ook.
Waarschuw beheerder
Als je alle moordenaars de doodstraf geeft, heb je een lager cellentekort en maak je minder kosten aan langdurige processen etc.

Daarnaast zal het een groot aantal potentiële moordenaars wel op andere ideeën brengen

Waarschuw beheerder
Kan me helemaal in het voorgaande vinden.

Waarschuw beheerder
Op hangen aan de hoogste boom die *piep* piep *piep*
:@ WEG DER MEE!

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
ik wacht wel 12 jaartjes en schop hem dan net zo hard terug die cel in.
Waarschuw beheerder
En over 12 jaar is die 12 keer zo radicaal als dat ie nu is. Zal wel 20u p/d wat in de koran gaan lezen!!!
Doodstraf ben ik tegen. Maar mens onterende gevangenissen waar niemand naar toe terug wil ben ik wel voorstander van!!!! En dat geld wat je daaraan overhoud geef je lekker de zwervers een warm dakje van boven hun hoofd.

Levenslang zou ook levenslang moeten zijn!

Waarschuw beheerder
levenslang weet je wat 1 gevange kost per dag??

weetje wie dus eigenlijk dat betalen van die gek.
ja en ik ibiza-style! en alle andere Nederlanders.

dus ik ben voor de doodstraf
Waarschuw beheerder
ik geef het nekschot wel...
of wordt ik dan voortaan ook bedreigd :P

Waarschuw beheerder
Kan me helemaal in het voorgaande vinden.

En als jij nou van moord beschuldigd en veroordeeld wordt?
Terwijl je dat niet gedaan hebt?

Ik denk dat je er dan heel anders over denkt,en dan moet je niet zeggen,dat gebeurd mij niet,er zijn mensen omgebracht terwijl ze onschuldig zijn.

En bovendien veroordelen wij moord,maar in naam van de staat mag het wel,oog om oog tand om tand.

Ja daarom laat Osama vliegtuigen door het WTC vliegen.

En als jij nou al die mensen gaat exucuteren,dan zul je zien dat het ook mensen zijn.

Het is makkelijk praten als je ze zelf geen spuitje hoeft te geven.

Het is allemaal zo abstract.

Waarschuw beheerder
die vent heeft het wel gedaan fly, alleen zo lang het niet officeel is vastgesteld moet je hem in nederland verdachte blijven noemen.

en de rest van je verhaaltje past niet echt in dit topic, hoewel het wel leuke discussie zou kunnen opleveren.
Waarschuw beheerder
Nee doodstraf vind ik gewoon niks is te makkelijk einde. Stop ze dan met zn 10en in een gat in de grond en zorg ervoor dat ze zich zelf willen ophangen/elkaar vermoorden.
Waarschuw beheerder
helaas wordt die discussie dan weer gesloten :S zoals de discussie over de vrouw die de tasjesdief dood reed :D :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja deaz ik heb ook wel eens van, laten ze die vent maar hangen,maar het gaat hier om de doodstraf,als die ingevoerd wordt kun jij daar zelf ook slachtoffer van worden,dat bedoel ik ermee.

Plus het feit blijft,of je nou iemand ombrengt in opdracht van de staat,of om dat jij vind dat iemand dood moet,het blijft hetzelfde.

Moord is Moord
Waarschuw beheerder
het punt is dat de straf op moord te laag in in NL.
Dit betekent dat een groot deel van de potentiële moordenaars de gok waagt omdat het doden van een persoon het waard is gezien de korte tijd van gevangenis.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind dat ze zo een man zwaar moeten straffen.
Ik heb een tijdje met theo samen gewerkt en het doet nog steeds pijn van binnen. Maar aangezien Nederland alles toe laat gaan we gewoon door.

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat die 18 jaar voorarrest is

Waarschuw beheerder
het punt is dat de straf op moord te laag in in NL.
Dit betekent dat een groot deel van de potentiële moordenaars de gok waagt omdat het doden van een persoon het waard is gezien de korte tijd van gevangenis.

Jij doet net alsof iemand ombrengen hetzelfde is als een broodje in de supermarkt kopen is.

Ik heb er geen ervaring mee,maar iemand ombrengen kan iedereen,ook jij.

Als er maar een bepaalde situatie is,waar in jij denkt dat het nodig is,maar gemakkelijk is dat niet.

En kijk naar de verenigde staten,daar is in veel staten de doodstraf,ik zie daar geen daling in het aantal moorden.

Ik denk dat procentueel er meer gemoord wordt in de states als in Nederland,verklaar dat eens dan?
Waarschuw beheerder
Ze moeten hem ECHT levenslang geven, want in nederland is levenslang NIET echt levenslans, dus dat schiet ook niet op...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In de States hebben ze guns met bullets en hier messen?

Waarschuw beheerder
In nederland is levenslang wel levenslang, hoe vaak moet ik het nog zeggen :p

Ik denk dat procentueel er meer gemoord wordt in de states als in Nederland,verklaar dat eens dan?

Uhm, misschien heeft dat iets te maken met het Second Amendment van de Amerikaanse grondwet? :p

Amendment II

A well regulated militia, being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms, shall not be infringed.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij doet net alsof iemand ombrengen hetzelfde is als een broodje in de supermarkt kopen is.

Ik heb er geen ervaring mee,maar iemand ombrengen kan iedereen,ook jij.

Als er maar een bepaalde situatie is,waar in jij denkt dat het nodig is,maar gemakkelijk is dat niet.

En kijk naar de verenigde staten,daar is in veel staten de doodstraf,ik zie daar geen daling in het aantal moorden.

Daar heb ik geen verklaring voor, hoewel ik denk dat de VS een groter % van de bevolking in de problemen zit dan in Nederland.

Wij kennen sociale vangnetten etc. en de VS heeft dat veel minder. Als je daar geen geld hebt dan heb je ook echt helemaal niks.
Dan wordt een misdaad plegen sneller overwogen, echt slechter kun je het toch niet hebben.

En in de VS kunnen kinderen van 14, die vaak in de puberteit rare ideëen hebben, heel gemakkelijk aan wapens komen. Zowat in ieder dorpje zit er een lokale wapenboer waar je zo een magnum of wat dan ook kunt bemachtigen.

Ik heb het niet over broodjes kopen in de supermarkt. Ik bedoel te zeggen dat als je iemand wilt vermoorden en je daar 5 jaar straf voor krijgt, je het eerder zult doen dan wanneer je de doodstraf krijgt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar heb ik geen verklaring voor, hoewel ik denk dat de VS een groter % van de bevolking in de problemen zit dan in Nederland.

Wij kennen sociale vangnetten etc. en de VS heeft dat veel minder. Als je daar geen geld hebt dan heb je ook echt helemaal niks.
Dan wordt een misdaad plegen sneller overwogen, echt slechter kun je het toch niet hebben.

Ik heb het niet over broodjes kopen in de supermarkt. Ik bedoel te zeggen dat als je iemand wilt vermoorden en je daar 5 jaar straf voor krijgt, je het eerder zult doen dan wanneer je de doodstraf krijgt.

oh dus die die B krijgt maar 5 jaar?

Ik dacht het niet.

Als jij een overtreding in het verkeer begaat,ga jij dan nadenken over de boete?

Nou zo werkt het ook met moord,je pleegt een moord omdat jij vind dat ie gepleegt moet worden,ongeacht de gevolgen die het voor jou heeft.

Zelfs in landen waar je echt tot op de wc in de gaten wordt gehouden,doen mensen dingen waar ze van weten dat ze,als ze gepakt worden,het niet overleven,dus nee de doodstraf is geen oplossing!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik bedoel te zeggen dat als je iemand wilt vermoorden en je daar 5 jaar straf voor krijgt, je het eerder zult doen dan wanneer je de doodstraf krijgt.

Stel, je hebt net een bank beroofd, te politie komt eraan, en je woont in een land met erg hoge straffen, dan zal je eerder alles doen, dus bijvoorbeeld de politie neer schieten, om maar te kunnen ontsnappen, want ALS je gepakt wordt, dan wordt het 30 to life :p Was het "sanctieklimaat" milder dan kon je nog, zonder de rest van je leven in de gevangnenis te zitten, je zelf overgeven...

Het is maar een casus maar toch...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oh dus die die B krijgt maar 5 jaar?
Ik dacht het niet.

Als jij een overtreding in het verkeer begaat,ga jij dan nadenken over de boete?

Nou zo werkt het ook met moord,je pleegt een moord omdat jij vind dat ie gepleegt moet worden,ongeacht de gevolgen die het voor jou heeft.

Zelfs in landen waar je echt tot op de wc in de gaten wordt gehouden,doen mensen dingen waar ze van weten dat ze,als ze gepakt worden,het niet overleven,dus nee de doodstraf is geen oplossing!!!!!!laatste aanpassing 23 januari 2005 15:37

Ten eerste was 5 jaar een voorbeeld. Ik had het niet over dit varken dat denkt dat hij heilig is omdat hij iemand vermoord die de Islam belachelijk maakt.

Verder is een boete in het verkeer of een moord wel een ander verhaal.

Als je een moord pleegt is dat vaak omdat je er zelf beter van zult worden, bijvoorbeeld niet meer bang hoeven te zijn voor iemand of wat dan ook.

Dan ga je je imo afvragen of 5 jaar zitten en niet meer bang zijn het waard is om die persoon op te ruimen.

Waarschuw beheerder
elektrische stoel geven

Waarschuw beheerder
jaaaahhh allemaaal kput hakkuhh kopp drr afffffff schiettuhhh ophannguhhh...

:bounce:

Waarschuw beheerder
Ten eerste was 5 jaar een voorbeeld. Ik had het niet over dit varken dat denkt dat hij heilig is omdat hij iemand vermoord die de Islam belachelijk maakt.

Verder is een boete in het verkeer of een moord wel een ander verhaal.

Als je een moord pleegt is dat vaak omdat je er zelf beter van zult worden, bijvoorbeeld niet meer bang hoeven te zijn voor iemand of wat dan ook.

Dan ga je je imo afvragen of 5 jaar zitten en niet meer bang zijn het waard is om die persoon op te ruimen.

Die Volkert van de G heeft hetzelfde gedaan als B,maar toch wordt er minder moeilijk over gedaan.

Zijn wij er niet gewoon op uit om moslims in een kwaad daglicht te stellen.

Is dat niet omdat wij de Islam niet willen snappen,en de problemen in de samenleving liever op een andere groep willen schuiven,dan eens kritisch naar ons zelf willen kijken?

Het is zo makkelijk om een ander de schuld te geven.

Maar kijk eens wat wij fout doen.

In Franrijk gaat het toch een stuk beter tussen moslims en niet moslims,hoe kan dat dan?

Waarschijnlijk omdat iedereen daar in eerste plaats fransoos is.

En daar moeten we hier ook maar eens mee beginnen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In Franrijk gaat het toch een stuk beter tussen moslims en niet moslims,hoe kan dat dan?

dan heb je het toch mis. ik heb er gewoond en in de steden is de haat zeer groot. Kijk is een paarjaar terug toen die LePen bijna is gekozen. gelukkig is het Chirac geworden.
Mijn andere huis in het zuiden in Frankrijk (toulouse) daar gaat het beter in de samenleving. Het blijft jammer dat het drugs verbod nog steeds bestaat.
Waarschuw beheerder
''Mohammed B. krijgt hooguit 18 jaar''

:/
Ik denk dat ie net als volkert heel hard het land uit mag gaan rennen op de dag dat die vrijkomt

Zo'n vermoeden heb ik...
Waarschuw beheerder
Het is beter om niet in te gaan op de verhouding tussen moslim - nederlander omdat dat een eindeloze discussie wordt.

Ik denk alleen wel dat moslims zich niet genoeg integreren in onze cultuur, omdat deze op sommige plaatsen botst met hun eigen normen en waarden.

Daarom is een deel van de moslims een probleemgroep in Nederland. Er zijn ook nederlanders die problemen veroorzaken, maar dat is niet door botsingen met het geloof.

Persoonlijk vind ik dan dat ze of volledig integreren ( dus de huidige normen en waarden aanpassen aan die van het nieuwe land) of ergens anders gaan wonen.

Een groot deel van de moslimbevolking die hier woont, komt oorspronkelijk uit bergstreken.
Daar schijnt er een hechte clanvorming te bestaan ( net zoals de mafia een hechte familie is ) die vaak belangrijker gevonden wordt dan de wetten en regels in een land.

( Bron: Elsevier week 52 2004 )
Waarschuw beheerder
donateur
Die Volkert van de G heeft hetzelfde gedaan als B,maar toch wordt er minder moeilijk over gedaan.

Ohw?? Werd er minder moeilijk gedaan over zijn straf??

Lees eens een paar topics terug..:flower:

Waarschuw beheerder
dan heb je het toch mis. ik heb er gewoond en in de steden is de haat zeer groot. Kijk is een paarjaar terug toen die LePen bijna is gekozen. gelukkig is het Chirac geworden.
Mijn andere huis in het zuiden in Frankrijk (toulouse) daar gaat het beter in de samenleving. Het blijft jammer dat het drugs verbod nog steeds bestaat.

Nou ik dacht dat ik het wel goed had,het ging niet zozeer over de islam wat veel mensen naar LePen dreef,maar om de illegale mensen uit Noord Afrika die er een zooitje van maakte.

Het is zelfs zo dat de Franse Inlichtingen dienst de Nederlandse samenleving heeft opgeroepen tot een iets mildere opstelling tegenover de Islam.

En die gegijzelde journalisten is voor mij toch wel het bewijs dat het in Franrijk toch anders is,als hier in Nederland.

Zoiets had in Nederland tot nog meer teggenstellingen geleid.

Terwijl in Franrijk het geleid heeft tot minder tegenstellingen.
Waarschuw beheerder
De moord van Volkert van der G op Pim Fortuijn heeft een lagere impact gehad omdat dit geen moord was met betrekking tot geloofsverschillen.

Waarschuw beheerder
Ohw?? Werd er minder moeilijk gedaan over zijn straf??

Lees eens een paar topics terug..

Nee niet over zijn straf,daar is iedereen het wel over eens.

Maar wij hebben niet geroepen van die kutchristenen.

Wij gaven Volkert de schuld,niet een hele bevolkingsgroep.
Waarschuw beheerder
Volgens mij was het ook geen moord met reden dat Pim Fortuijn de cultuur van Volkert belachelijk maakte?
Waarschuw beheerder
echt belachelijk 18 jaar maar :S
en gaan idd ook nog jaren af wegens (mogelijk) goed gedrag en al die shit:S:S

doodstraf moet ingevoerd worden
en t recht om zo iemand te mogen mishandelen ook!!
Waarschuw beheerder
donateur

Omdat het motief voor de moord op Fortuyn ook heel ergens anders lag!!
Waarschuw beheerder
ja idd
Waarschuw beheerder
maar t is zowieso raar dat als je kijkt naar de jaren dat er steeds meer allochtonen het land inkwamen en dan in welke jaren de criminaliteit enalles toenam,..dat je wel een overeenkomst ziet he :S :S

Waarschuw beheerder
Omdat het motief voor de moord op Fortuyn ook heel ergens anders lag!!

En waar lag dat dan?

Dat was toch ook omdat Pim ideen bracht waar Volkert het niet mee eens was?

Wat is het verschil?
Waarschuw beheerder

Beetje vreemd dit?

Juist in het zuiden van Frankrijk is er veel haat tegen buitenlanders met dank aan de steden Marseille ,Montpellier ,Nice en Toulouse!
Daar haalt Le Pen zijn zijn grootste winst uit.
En reden dat LePen zoveel stemmen kreeg was meer vanwege proteststemmen tegen Chirac omdat veel fransen vonden dat hij ze in de steek liet.
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
En over 12 jaar is die 12 keer zo radicaal als dat ie nu is

daar ben ik ook bang voor!!

Waarschuw beheerder
Beetje vreemd dit?

Juist in het zuiden van Frankrijk is er veel haat tegen buitenlanders met dank aan de steden Marseille ,Montpellier ,Nice en Toulouse!
Daar haalt Le Pen zijn zijn grootste winst uit.
En reden dat LePen zoveel stemmen kreeg was meer vanwege proteststemmen tegen Chirac omdat veel fransen vonden dat hij ze in de steek liet.

Ben jij wel eens in Marseille geweest?

Heb jij Fransen wel eens gevraagt wat het probleem van Frankrijk is?

Dan zullen ze in het algemeen geen Islam noemen,maar illegalen.
Waarschuw beheerder
maar t is zowieso raar dat als je kijkt naar de jaren dat er steeds meer allochtonen het land inkwamen en dan in welke jaren de criminaliteit enalles toenam,..dat je wel een overeenkomst ziet he

Vind ik wel een beetje een ongenuanceerde reactie, want een deel van deze allochtonen heeft een baan of studeert of wat dan ook, maar probeert iig een steentje bij te dragen aan onze maatschappij. Kijk maar naar de gastarbeiders in de jaren '70.

Deze mensen worden gediscrimineerd omdat een groep uitschot het voor hen verziekt.
Waarschuw beheerder
Ben jij wel eens in Marseille geweest?

Ja en heb famillie wonen in Marseille en Montpellier.

En het klopt idd dat het gaat om iilegalen maar let op ,ze hebben meer een probleem met de Algerijnen en niet met Noord Afrikanen in het algemeen.
De Algerijnen zijn daar zowat de meerderheid en mensen er is idd een groot verschil met de Algerije en Marokko!
Waarschuw beheerder
maar t is zowieso raar dat als je kijkt naar de jaren dat er steeds meer allochtonen het land inkwamen en dan in welke jaren de criminaliteit enalles toenam,..dat je wel een overeenkomst ziet he

hahaha dit heb je echt uit je duim gezogen want het is precies andersom :jaja:

Het is zelfs pas op het nieuws geweest (rtl4 nieuws)

Vroeger was er meer criminaliteit dan nu en nu heb je meer allochtonen dan vroeger maar het lijkt alleen maar erger omdat zowat elke geweldsdelict meer in het media wordt opgenomen en hierdoor voelen mensen zich onveiliger dan jaren geleden. :jaja:

Waarschuw beheerder
En het klopt idd dat het gaat om iilegalen maar let op ,ze hebben meer een probleem met de Algerijnen en niet met Noord Afrikanen in het algemeen.
De Algerijnen zijn daar zowat de meerderheid en mensen er is idd een groot verschil met de Algerije en Marokko!

Nou dat bedoel ik,het gaat om mensen die problemen veroorzaken omdat ze er eigenlijk niet zijn,niet om het geloof,dat die mensen een bepaald geloof aanhangen dat is bijzaak.
Waarschuw beheerder
Nou dat bedoel ik,het gaat om mensen die problemen veroorzaken omdat ze er eigenlijk niet zijn,niet om het geloof,dat die mensen een bepaald geloof aanhangen dat is bijzaak.

Fransen kennen in tegenstelling van veel Pfgangers hier wel het verschil tussen een alloctoon en moslim 8)

Waarschuw beheerder
Fransen kennen in tegenstelling van veel Pfgangers hier wel het verschil tussen een alloctoon en moslim

Waarschuw beheerder
Om iemand te vermoorde voor je geloof vind ik TE verkeerd! Je laat mense in z'n waarde en vooral als je in een 'vrij' land leeft! Verschil moet er immers zijn...
Ik had eerst nooit een hekel aan 'buitelanders'! Ik nam 't zelfs voor ze op!
Maar ik moet zegge dat ik er de laatste tijd anders over ben gaan denke!

Die jonge die nou is doodgerede bijvoorbeeld!
Heb je 't op 't nieuws gehoord wa die vriende en familie zeide?
" 'T was zo'n goeie jonge en dit is gewoon racisme."
Ik denk niet dat die vrouw eerst eens goed naar die jonge heeft gekeke, vervolgens bepaald waar hij vandaan kwam om daarna 2x over hem heen te rijde!
En idd als iemand mijn tasje pakt en ik weet dat er kostbare dinge inzitte dan denk je niet meer na, dan doe je gewoon!
Of 't moord was?
Ja, maar niet met voorbedachte rade en ik hoop dat ze vrij wordt gesproke!
Gaat hier toch nerges meer over in Nederland?
Ik weet wel, dat als Turkije ooit bij de EU komt, ga ik naar Turkije om daar kerke te bouwe... hoe ongelovig ik ook ben!

(K) Kim
Waarschuw beheerder
Of 't moord was?
Ja, maar niet met voorbedachte rade

dan is het geen moord maar doodslag ;)

Waarschuw beheerder
2>KEejM

Ons geloof is onze economie,dat is ook een geloof.

En daar wijkt in de wereld heel veel voor,ook mensenlevens,en daar werken jij en ik ook aan mee.

Jij wilt niet inleveren ik ook niet,maar het harde feit is wel dat andere mensen daar onder lijden.

En als we de economie nou eens op zij zetten,dan begin je pas mensen te helpen,niet door op giro 555 te storten.

Dat is een tijdelijke hulp,niet voor de lange termijn.

En onze economie daar doen we echt een moord voor.

en dat roept in de wereld veel weerstand op!!!!!!!

Maar die weerstand heet terrorist.

En het geloof wordt door die mensen als een soort van overtuiging gebruikt.

Onze overtuiging heet de beurs.

Waarschuw beheerder
Ik weet wel, dat als Turkije ooit bij de EU komt, ga ik naar Turkije om daar kerke te bouwe... hoe ongelovig ik ook ben!

Pssst, zal ik je eens wat vertellen? Er staan wel een aantal kerken in Turkije, niet zo veel natuurlijk want veel christenen wonen er niet hoor. Maar een heeeele hoop moslimlanden hebben grote gemeenschappen christenen, en daar staan een hoop kerkjes hoor.

Heb jij weer wat geleerd, en ik wil je graag nog wat leren. Namelijk dat je je mond moet houden en geen onzin verkondigen. 8)

Hoop geleerd vandaag meis. ;)

Inge
Waarschuw beheerder
Inge jij ben zeker half moslim ofzo?!

Waarschuw beheerder
Je hoeft geen halve moslim te zijn om dat te weten, dit bevestigd alleen maar weer wat er dom geblaat wordt hier.

Inge

Waarschuw beheerder
Je hoeft geen halve moslim te zijn om dat te weten, dit bevestigd alleen maar weer wat er dom geblaat wordt hier.

Inge

Waarschuw beheerder

Moeten we nou lachen?

Rare grapjes hoor.
Waarschuw beheerder
Maar goed.... 18 jaar voor dat varken?
Denk dat het niet echt uit maakt of het nu 10 of 20 jaar is, over 5 jaar is iedereen hem al weer vergeten.
Waarschuw beheerder
Maar goed.... 18 jaar voor dat varken?
Denk dat het niet echt uit maakt of het nu 10 of 20 jaar is, over 5 jaar is iedereen hem al weer vergeten.

Dat is typisch nederland he! 8)

Dus als je nog wil klagen doe het snel want anders ben je het alweer vergeten B)
Waarschuw beheerder
ja het is toch zo of niet dan ?

Ik kan zo even geen voorbeeld noemen maar er zijn weinig mensen die nog terugdenken aan iemand die 10 jaar geleden een moord pleegde, laat staan dat ze de naam van de persoon nog weten.....

Waarschuw beheerder
islamiet gotta kill them all gotha kill them ahal, islamiet!

Waarschuw beheerder
Als Ik Ooit Aanleiding Zou Krijge Iemand
Te Vermoorde En Ut Ook Daadwerkelijk
Uit Sou Kunne Voere Sou Ik Ut Cker Doen
Ik Bedoel Om De Straf Hoef Jut Nie Te Late
Wa Sijn Nou 12 Jaar:S
Waarschuw beheerder
Je kan Amerika niet vergelijken met Nederland, weet je hoe makkelijk je daar aan een wapen kan komen? Dat is niet te vergelijken! Iedereen kan daar legaal een wapen in zijn bezit hebben als hij maar een vergunning heeft!

Iemand kan pas veroordeeld worden voor moord wanneer er een duidelijk en bewijsbaar motief is! Dat is in Nederland vaak moeilijk te bewijzen, er moet bijv aangetoond kunnen worden dat iemand een wapen heeft aangeschaft voor de moord en tevens moeten er getuigenverklaringen zijn die bevestigen dat de dader het van tevoren van plan was!

Die vrouw van de tasjesdief kan alleen veroordeeld worden voor doodslag omdat ze in een impuls heeft gehandeld!

In Nederland worden heel veel randdebielen veroordeeld voor doodslag omdat er geen duidelijk bewijs is voor moord met voorbedachte rade! Hoewel er wel legio aanwijzingen zijn!

Bijv. Man vermoord zijn vrouw d.m.v verwurging omdat hij geen zin heeft om de hoge alimentatie te betalen, omdat hij een nieuw leven op wil bouwen met een andere vriendin en omdat hij de kinderen voor zich alleen wil hebben!
Moord met voorbedachte rade is niet aan te tonen, alleen doodslag met het verschil dat je voor moord met voorbedachte rade maximaal 20 jaar cel kan krijgen en voor doodslag maximaal 12 jaar! Dat scheelt dus 8 jaar! Wel erg veel!

Ik ben voor de doodstraf in geval van moord! Bovenstaande beschrijving is ook moord! Heel oneerlijk dat beesten zoals mohammed B een nieuwe kans krijgen terwijl de nabestaanden levenslang getraumatiseerd zijn!

Er zijn maar zeer weinig verhalen bekend van een mensen die onterecht de doodstraf hebben gekregen! Want er moet heel grondig uitgezocht worden of iemand schuldig is en dat gebeurd ook! Waarom denk je dat die gasten in Amerika soms wel 20 jaar slijten in een dodencel? Juist ja omdat er voldoende bewijs moet zijn! Iemand wordt echt niet onschuldig ter dood veroordeeld!

Waarom wordt altijd uitgegaan van het goede van de mens terwijl dat in deze tijd toch echt niet meer kan! De cijfers tonen het toch ook aan? Als 90% van de pedofielen in herhaling valt waarom dan laten lopen? Voor die 10% die het niet meer doet? Onnodig risico gaan lopen omdat het moraal is iedereen een 2e kans verdiend!
Wij Nederlanders zijn veel te naief! Maar we komen onszelf nog wel tegen!
Of denken jullie echt dat Mohammed B zich zal bekeren na zijn gevangenisstraf?

Waarschuw beheerder
Tjah 18 jaar ik vind het wel veel.
Hij krijgt die 18jaar alleen maar omdat Theo beroemd was en iedereen er nu van weet en het volgt.

Er zijn genoeg mensen vermoord net zoals deze situatie
(op straat *bang* schot door het hoofd b.v) en de daders daarvan kregen b.v maar 7-10 jaar.

Zo kan je het ook bekijken.

Ik vind het weinig in vergelijking met de rest van veroordeelde daders van moorden.

Voor een moord gezien zonder dat je naar andere veroordelingen kijkt, vind ik het heel erg weinig.
Hij had minstens levenslang moeten krijgen met dagelijks stokslagen ofzo?

Maarja wetgeving in NL:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zit wel wat in wat je zegt Alligrator. Van 2 kanten kijken.
Waarschuw beheerder
Theo was niet zomaar een bekende. Hij was iemand die tegen de Islam in ging. Dit is dus ook niet zomaar een moord ten voordele van 1 persoon, maar voor een hele cultuur.

Waarschuw beheerder
Rot toch op man, sorry hoor miss natte:S
Waarschuw beheerder
onderbouw je mening dan?

Zelfde als bij de aanslagen in de V.S. op 11-09
Een deel van de moslims stond te dansen en te juigen, ze hadden er dus duidelijk baat bij dat dit gebeurt is.

M.b.t. Theo van Gogh zijn er ook moslims op tv geweest die de daad goedkeurden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
onderbouw je mening dan?

Een deel van de moslims stond te dansen en te juigen, ze hadden er dus duidelijk baat bij dat dit gebeurt is.

Moslims die staan te dansen in de straat zijn net zo goed fout bezig,als dat wij de andere kant op kijken als er in Rhuanda een halfmijoen mensen afgeslacht worden!!!!!!

Wij bekijken denk ik te veel ,alles vanuit ons standpunt,en te weinig vanuit een andermans standpunt.

Wij denken te veel dat wij de waarheid in pacht hebben,en gebruiken daar ook vaak geweld voor om dat standpunt ff duidelijk te maken.

Alleen zoals wij door schade schande wijs zijn geworden,moeten mensen in andere landen dat ook, en dat lukt echt niet als je Irak binnen valt(waar iedereen van weet dat het om olie gaat),en daar ff democratie komt brengen onder de voorwaarde dat wij de olie mogen hebben.

Dat roept weerstand op,en die weerstand wordt door radicale idioten gevoed,die uiteindelijk het doel hebben om de westerse wereld te ontwrichten.

Alleen die mensen krijgen gelijk,als Amerikanen daar de deur staan in te schoppen van gewone burgers,dan kweek je niet echt veel respect!

En dat je gevangen gaat martelen,omdat ze alleen maar worden verdacht van terrorisme(wat vaak niet zo is),ja dan laat je ons dus niet van onze beste kant zien,en het beetje geloof wat ze hadden in democratie, verdwijnt daarmee,en gaan ze ons zien als vijand.

En dat is nou net het punt wat we niet willen!!!!

Dus laat die mensen dan ook zien dat wij serieus een democratie willen stichten!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Jij doelt hier op de marokkanen uit ede nietwaar?

ter verduidelijking : Deze marokkanen in kwestie hadden een bruiloft en die vierden zij uitbundig wat gewoon normaal is lijkt mij.
dat er toen opeens werd gezegd dat zij liepen te feesten omdat de twin towers ingestort waren was erg zwak en zelfs nu terwijl iedereen het inmiddels moet weten wordt het nog gezegd. erg zwak :jaja:
Waarschuw beheerder
nee daar doelde ik niet op...wist het niet eens :)

ik doelde meer op de tv beelden vanuit het oosten waar mensen op straat feest vierden door de aanslagen.
en ja ik weet dat de media niet altijd objectief is.

Waarschuw beheerder
18 is veel te weinig voor zo,n:x
Waarschuw beheerder
ophangen! of dood martelen

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
laat ie kankerterrorrist toch op rotten,horen hier niet thuis in holland,en ja ze moeten hem het land uit zetten,van goch wij hielden van je je was een goede hollander en je had recht om te zegen wat je wilde in ons eigen land.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het land uitzetten,,. en 18 jaar is toch niks .. komt ie dalijk weer vrij en heeft ie zijn planne al bedacht in de gevangenis.. voor zulk soort mensen zou de dood straf of levenslang(60 jaar) moeten bestaan! niet alleen voor hem ook moordenaars en verkrachters! presies het zelfde!

Waarschuw beheerder
kankerterrorrist

Waarom meteen weer die ziekte erbij betrekken? :x

Inge
Waarschuw beheerder
Jij doelt hier op de marokkanen uit ede nietwaar?

ter verduidelijking : Deze marokkanen in kwestie hadden een bruiloft en die vierden zij uitbundig wat gewoon normaal is lijkt mij.
dat er toen opeens werd gezegd dat zij liepen te feesten omdat de twin towers ingestort waren was erg zwak en zelfs nu terwijl iedereen het inmiddels moet weten wordt het nog gezegd. erg zwak

Ter verduidelijking:
Jij weet net zo goed als iedereen dat er ook heus wel Marokanen waren die WEL stonden de juichen op straat, en die het WEL goed keurden wat er in Amerika is gebeurd..Doe alsjeblieft niet zo schijnheilig man ;)

Waarschuw beheerder
het land uitzette en de problemen zijn weg :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja dat is ook wel logisch dat hij dat denkt, omdat er hij er waarschijnlijk vanuit gaat dat het OM het als een enkelvoudige moord ziet.

Enkelvoudige moord is net als bij Volkert van der G. een jaar of 18 waard in het ergste geval.

Daarentegen heeft deze man geschoten op agenten met een dodelijke opzet en dit kan worden gezien als poging tot doodslag of moord.

Bij een moord met meerdere slachtoffers kan de rechter hem wel zien als een persoon die levensgevaarlijk is voor de samenleving en er dus ook levenslang voor geven.

Levenslang is hier in Nederland ook echt levenslang!

Dus er is nog hoop mensen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die mohamed b is lelijk:s

Waarschuw beheerder
donateur
t word ook steeds gekker.. als je 18 jaar opgelegd krijgt hoef je maar 12 jaar te zitten..

Ja, mooi is dat. Laten ze dan gewoon een keer consequent worden en tevreden zijn wanneer ik 2/3 deel van het bedrag betaal wanneer ik een boete krijg :s
Waarschuw beheerder
18 jaar is echt fuckkkkiinnnggg lang gek

Waarschuw beheerder
donateur
18 jaar is echt fuckkkkiinnnggg lang gek

Doodgemaakt zijn duurt nog veel langer

Waarschuw beheerder
Niet meer? :nee: Nederland waar ben je mee bezig? :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ter verduidelijking:
Jij weet net zo goed als iedereen dat er ook heus wel Marokanen waren die WEL stonden de juichen op straat, en die het WEL goed keurden wat er in Amerika is gebeurd..Doe alsjeblieft niet zo schijnheilig man

Vertel zou ik zeggen want ik ben ze niet tegen gekomen. :no:

Je moet geen verhaaltjes verzinnen en gelijk van iets uitgaan wat in jou ogen vanzelfsprekend is want je kan bedrogen uitkomen en dat is wat ze SCHIJN noemen!
B)
Waarschuw beheerder
Hij verdient gewoon levenslang, iedereen trouwens die een moord op zn geweten heeft staan!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze moeten alle marokanen gewoon vergassen
Waarschuw beheerder
Die gaste n beseffen niet dat ze eigenlijk gastarbeiders zijn en dat ze zich aan onze regels moeten houden want ze zijn te gast, en als een paar van die eikels problemen veroorzaakt gewoon martelen dat gebeurd in hun eigen land ook .
Nederland moet gewoon een politie staat worden en al die lui kapot schieten.
Ze zitten een beetje van onze belastingscenten te snoepen en ze doen geen reet die holbewoners
Waarschuw beheerder
En ook niet in in cel proppen want dat betalen wij uiteindelijk ook .
Gewoon kapot schieten ik betaal de kogels wel met plezier

Waarschuw beheerder
Die kerel mag van mij wel veel langer in de bak blijven.
Maar tegen de tijd dat hij weer vrij komt is iedereen het weer vergeten.
En zijn er vast weer hele andere problemen waar Nederland zich druk om maakt.
Waarschuw beheerder
Ja zoals gehandicapten hun uitkering afpakken om die aan een stel gastarbeiders te geven
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk zal hij ook wel TBS met Dwangverpleging krijgen.. En daar kan hij zn hele leven blijven..

Waarschuw beheerder
De straffen uberhaubt moeten veel hoger worden in dit land. Dan kunnen we op dat gebied nog veel leren van bijv. Amerika! Gelijk levenslang geven dat soort mensen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goudlokje23TBS wordt iedere 2 jaar herzien! Dat betekend dat een stel geitenwollen sokken types gaan beoordelen of iemand alweer klaar is voor de maatschappij!
Denk nou niet dat ze er verstand van hebben daar! Alsof je moordenaars kunt doorgronden, deze mensen hebben de hele dag de tijd om 2 gezichten op te zetten! Aan de ene kant die lieverd aan de andere kant een berekend beest!

Jij pocht jouw mening als een feit te presenteren echter ben jij niet capabel om een oordeel te vellen over het niveau van de psychiaters en psychologen.
Jij denkt dat je een specialist bent op het gebied van de psychologie en psychiatrie echter ben je een leek. Jouw getrokkken conclusies zijn absoluut niet objectief en derhalve beschouw ik die als irrelevant.

Wat is TBS?

TBS behandeling kost 250 euro per dag! Dat geld kunnen ze beter aan wat anders besteden bijv. aan de zorg!

Weer een onjuiste bewering, want het kostenplaatje voor de behandeling van een TBSer is 1000-1500 € per dag.

En dan laten ze hem lopen in de hoop dat hij het niet nog een keertje doet! Ik zeg dan waarom loslaten?

De delinquent wordt in vrijheid gesteld nadat een team van deskundigen een weloverwogen beslissing heeft genomen. Echter staat deze beslissing niet garant voor het weerhouden van recidive.

Geef dit soort kansloze types gewoon de doodstraf! Bezuinigd een hoop centen die veel beter besteed kunnen worden!

Ik sta sceptisch tegenover de doodstraf omdat er onschuldigen geëxecuteerd kunnen worden.

De doodstraf is helemaal geen goedkopere oplossing.
De doodstraf kost in de VS tussen de 1 en 7 miljoen $ per veroordeelde, terwijl levenslange gevangenisstraf 'slechts' 500.000 $ kost.

Kostenplaatje uitvoering doodstraf in de VS

Wisten jullie dat 90% van de pedofielen na TBS weer in herhaling valt? Toch worden ze op je losgelaten! Iedereen die volhoudt dat dit soort mensen een tweede kans verdienen wil ik nog wel eens spreken als hun kinderen zelf slachtoffer worden van zo n randdebiel! Dan piepen ze wel anders!

Wat een slap gelul! Het is niet waar dat 90% van de pedofielen recidivist is.

Overzicht recidive TBSers

Het gaat mij nu even niet om het verdedigen van de pedofielen, echter presenteer jij een reeks van leugens en pseudo-feiten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doodstraf is geen oplossing. denk maar eens aan de puttense moordzaak ofzo. die mensen bleken later onschuldig te zijn. stel dat die mensen de doodstraf hadden gekregen...
Waarschuw beheerder
Straffen moeten gewoon hoger worden. LEVENSLANG IS GEEN 20 jaar!!! Doe dan ook echt levenslang... Tijd dat we eens zwaardere straffen gaan geven dit schrikt helemaal niet af en zon straf moet naar mijns inziens ook wel afschrikken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[Spookjuh]Straffen moeten gewoon hoger worden. LEVENSLANG IS GEEN 20 jaar!!! Doe dan ook echt levenslang... Tijd dat we eens zwaardere straffen gaan geven dit schrikt helemaal niet af en zon straf moet naar mijns inziens ook wel afschrikken.

Verdiep je eerst in de materie eer jij je in een discussie mengt!

LEVENSLANG IS IN NEDERLAND LEVENSLANG!!!!!

KLIK HIER voor info over levenslange gevangenisstraf.
Waarschuw beheerder
ik denk trouwens niet dat een zwaardere straf of de doodstraf mohammed b. hadden afgeschrokken. denk maar eens aan de palestijnse zelfmoordcommandos
Waarschuw beheerder
Zo iemand is toch een groot gevaar voor onze samenleving, met grote kans op het plegen van een soortgelijke daad in de toekomst ! :@

Waarschuw beheerder
als je 18 jaar lang een paar x per dag in je kontje word geneukt denk je voortaan wel een paar x goed na hoor voor je weer zoiets flikt :)
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
Waarschuw beheerder
tegen die tijd wil ie niet meer weg omdat ie er aan gewent is geraakt.
Waarschuw beheerder
Die gast moet gewoon levenslang krijgen:jaja:
Als je ziet wat er daarna allemaal is gebeurd en wat er voor ophef was en nog is!!
Ze moet echt eens een keer het rechtsysteem na gaan kijken in Nederland!!Want Dit gaat echt nergens meer over!!:no:
Waarschuw beheerder
islamiet gotta kill them all gotha kill them ahal, islamiet!

moeten we hier nou echt op reageren???

Wees een vent hoe je mond als je de moslims niet kent!

Die mohamed b is lelijk

Jij bent ook niet de knapste schat :(

Die gozer moet gewoon levenslang krijgen voor zijn daad of je nou moslim bent of nie!

Kerel wat heeft de Islam met zijn gevangenis straf te maken >> idd als het maar Islam is en voor de rest poep praat is iedereen het met je eens :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tja net als bij die Volkert v/d G. vind ik 18 jaar veel te laag...en zeker als je iemand op zo'n manier dood maakt.
Komt zo'n randdebiel over 18 jaar doodgewoon weer vrij...denk je dat zijn gedachtes veranderd zijn???
Denk het niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de moord op Fortuyn al een behoorlijk zieke daad, maar de moord op van Gogh vond ik nog veel zieker, door de manier waarop het is uitgevoerd. Bovendien werden er bedreigingen geuit naar een twee politici en in feite ook naar iedereen die kritiek heeft op de islam.
Ik denk niet dat ik wil dat deze dwaas ooit nog vrij komt.
Ook denk ik dat het goed zou zijn als kan worden aangetoond dat de dader een zware psychische stoornis heeft, dan laten anderen het mischien wel uit hun hoofd om zijn gedrag te imiteren, want een marelaar zijn vinden ze mischien eervol, maar met een psychiatrische patient willen ze vast niet vergeleken worden. En als hij gestoord is kan hij voor de rest van zijn leven in een gesloten inrichting geplaatst worden.

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
hij is lelijk bah dattie eens scheermesjes krijgt kan hij zich schere
Waarschuw beheerder
amai jullie zitten te klagen over het nederlandse rechtsysteem hahahaha denk dat dat van jullie wel vlotter gaat.tegenover in belgie doen ze even een 13 jaar erover om een pedofiel te berechten :S,terwijl hij zeker weten maar een pion is.zeker weten dat er mensen van hogerop tussen zitten dusja na 13 jaar zijn alle grote bewijzen weg of verwaterd of verjaard zoals ze zeggen jajaja :S.kut belgie

maarja ik hoop dat die moordernaars van belgie en nederland nog hart gaan boeten :devil: maar ik vrees van niet dus.de gevangenissen zijn hotels hoor ik wel meer.

of er moeten een paar mensen in actie schieten zoals in die film van de boondock saints,iedere gangster of moordenaar of wat dan ook afknallen hahahahaha thats some wicked shit

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
dan moeten ze vanf nu iedere moordenaar 18 jaar geven!!! :@

maar nee zo werkt het hier niet in Nederland :s

droevig! dat is het gesteld hier met onze rechtspraak.. (n)
Waarschuw beheerder
Maar wij hebben niet geroepen van die kutchristenen.

ja logische zoveel christenen zijn er niet meer omdat het de meeste mensen niet meer boeit.niemand is er niet meer in geintreseerd omdat hij gewoon in zen eigen gelooft en op het nieuws hoor je niets anders dan zever met moslims en alleen moslims krijg je gek genoeg om te laten moorden of zelfmoord aanslagen te doen.De islam gemeenschap word al langer geviseerd daarom dat de gans de moslim gemeenschap kritiek krijgt.Onze tijden van veroveren in de naam van het geloof zijn voorbij,wij zijn verschaafder en dat zouden die moslims beter ook eens beginne worden. we leven al in 2005 en nog is er overal oorlog.van mij mogen al die religien verbanne worden,je zal zien dat er al minder gezeik is.

Dat was toch ook omdat Pim ideen bracht waar Volkert het niet mee eens was?

Wat is het verschil?

daarom is het nog niet nodig om iemand af te knallen,omda hij een mening heeft en volgens mij waren pim zen ideeen nog niet zo slecht.ook al ben ik geen nederlander,die ideeen van pim zouden in belgie ook wel goed doen.En en racist kan je hem niet noemen want er zaten ook donkere mensen rond hem voor zover ik gezien heb
Waarschuw beheerder
[Als Ik Ooit Aanleiding Zou Krijge Iemand Te Vermoorde En Ut Ook Daadwerkelijk Uit Sou Kunne Voere Sou Ik Ut Cker Doen Ik Bedoel Om De Straf Hoef Jut Nie Te Late Wa Sijn Nou 12 Jaar^[/quote]

hehehehehe prachtig nederland hooooooor hehehehe :p

ja al die marokanen/moslims stonden te juichen de dag er na toen die torens omver gekegeld waren.gelukkig werden ze allemaal geschorst.men eerste gedacht was,ja typische weer hoor voor die groep mensen om dat toe te juichen

Wij bekijken denk ik te veel ,alles vanuit ons standpunt,en te weinig vanuit een andermans standpunt.

Wij denken te veel dat wij de waarheid in pacht hebben,en gebruiken daar ook vaak geweld voor om dat standpunt ff duidelijk te maken

ja daar zit inderdaad iets in hoor.iedereen in afrika laten ze rotten en in andere arme landen zoals litouwen daar word nieks aan gedaan omdat er ook nieks valt te rapen voor de rijke landen.bv amerika moeit zich overal behalve in de arme landen maarja nu dwalen we weeral af naar een ander onderwerp ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een slap gelul! Het is niet waar dat 90% van de pedofielen recidivist is.

Klopt.

Pedosexuelen (= mensen die sex hebben met kinderen) vallen natuurlijk uiteen in twee groepen, nl pedofielen (= mensen die zich sexueel tot "pre-puberalen" voelen aangetrokken) en "gelegenheidsplegers"

Bovendien is de recidive bij échte pedofielen practisch NUL... bij pedosexuelen ligt de recidive voor vrijwel 100% bij de gelegenheidsplegers

Toch worden juist pedofielen er altijd op aangekeken... misschien eens wat betere voorlichting hierover?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verdiep je eerst in de materie eer jij je in een discussie mengt!

LEVENSLANG IS IN NEDERLAND LEVENSLANG!!!!!

op het net kunnen ze zetten wat ze willen en statistieken kun je vervalsen dus ja en eerlijk gezegt heb ik geen vertrouwen en respect niet meer in het rechtsysteem.toch niet dat van belgie maar nederland zal wel niet veel verschillen.als een pedofiel zoals dutroux kan ontsnappen(eigenlijk buitenwandelen want het ging door de hoofdingang uit een zogezegde zwaarbewaakte gevangenis)dan stel ik mij de vraag word hij niet geholpen.En die smurfen die hem bewaakten vielen ineens uit de lucht,die wisten van nieks

Het zelfste met 3 albanezen die ontsnapte uit een wagen met cel of gewoon een cel(ik weet het nie meer juist)die bewaakt werd door negen smurfen en die hadden dan zogezegd nieks gezien hahahaha geestig toch

het zou beter zijn dat we met een nieuwe lei beginnen,maarja het volk heeft nieks te zeggen tenzij ze de regering er ook mee akkoord gaat en die andere mensen die beslissen enzo blablablabla je snapt wel wat ik bedoel
Waarschuw beheerder
dat die kut mohamed b en volkert nog leven :S ze mogen allebij naar de gaskamer. als ze dat tuig nou gewoon zo opruimen is het beter.
nederlands rechtssysteem zuigt gewoon, wat je hier een seriemoordenaar krijgt dat krijgt een bankovervaller in een ander land :S
moord = moord dus dader moet dood als 100% zeker is dat diegene het heeft gedaan. en voor de rest gewoon zwaar straffen, bv autodiefstal 30 jaar, belastingfraude 50 jaar, verkachting doodstraf... enz
Waarschuw beheerder
hoe eerder hij vrij komt hoe beter want dan is hij voor mij :P
ik zal hem eens kennis laten maken met pijn :P ;)
Waarschuw beheerder
TBS met dwangverpleging? Doe maar TBC zonder verpleging lekker goedkoop probleem opgelost
Waarschuw beheerder
Wegens goed gedrag in de gevangenis komt hij al weer na 10-11 jaar uit de gevangenis. Krijgt hij van de overheid een nieuwe ID. en dan zal die Ali heten of zo. Een nieuwe woonplaats zal hem aangeboden worden, enzovoort, enzovoort.
De overheid is anders bang dat er erewraak zal onstaan.

Ja dat is Nederland.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
erewraak
:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(N)
Waarschuw beheerder
donateur
je ken um beter 18 kogels geve
Waarschuw beheerder
[NL]-TerreuR-[NL] ik 9 en jij 9 ok?

Waarschuw beheerder
nee alle drie 6 kogels
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat die kut mohamed b en volkert nog leven :S ze mogen allebij naar de gaskamer. als ze dat tuig nou gewoon zo opruimen is het beter.
nederlands rechtssysteem zuigt gewoon, wat je hier een seriemoordenaar krijgt dat krijgt een bankovervaller in een ander land :S
moord = moord dus dader moet dood als 100% zeker is dat diegene het heeft gedaan. en voor de rest gewoon zwaar straffen, bv autodiefstal 30 jaar, belastingfraude 50 jaar, verkachting doodstraf... enz

ja hoor, tuurlijk :gaap:

dat je daarmee alleen maar MEER misdaad kweekt, maakt jou zeker niks uit? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Martelen.......langzaam dood laten gaan zo dat ze zelf ook nog wat voelen... :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik het goed begrijp wil jij dus hier een soort sharia invoeren?
Waarschuw beheerder
donateur
[NL]-TerreuR-[NL] ik 9 en jij 9 ok?

nee alle drie 6 kogels

of alle drie 18 :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
bter:P

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, erg veel nieuws komt er niet meer uit zie ik

en eigenlijk viel dit al onder de regel inzake ouwe koeien, dus ik doe er maar eens een slotje op :)