4730x bekeken
donateur
de politie zuigt overal in het algemeen
donateur
vriend van me heeft dat plaatje gemaakt 
donateur
kan best als je in landgraaf woont 
Teringhoeren zijn het.. heb een boete van 240 euro 
190 voor Agent in functie in de weg lopen bij arrestatie.
Mn kameraad werd gearesteerd en ik zei er wat van..
11 uur in de bak gezeten

en 50 voor geen id..Die ik neit had want die was gejat,
en het rapport lag op het buro
en toch een boute uitschrijven 
190 voor Agent in functie in de weg lopen bij arrestatie.
Mn kameraad werd gearesteerd en ik zei er wat van..
11 uur in de bak gezeten
en 50 voor geen id..Die ik neit had want die was gejat,
en het rapport lag op het buro
donateur
overijverige klootzakken, de kleine dingen zijn ze erg streng op, maar de grote dingen durfen ze niets aan te doen,
mij hebben ze eens opgepakt omdat iemand geen geld uit een pinautomaat kreeg, maar dat geld van hem was wel afgeschreven van zijn rekening, omdat ik na die man ben gaan pinnen hebben ze mij maar opgepakt twee maand later, voor oplichting van de bank van 50 euro. ik heb 7 uur vast gezeten, ze hadden geen enkel bewijs, ze hoopten gewoon dat ik zou bekennen, nog geen eens excusses gehad, de klootzakken
mij hebben ze eens opgepakt omdat iemand geen geld uit een pinautomaat kreeg, maar dat geld van hem was wel afgeschreven van zijn rekening, omdat ik na die man ben gaan pinnen hebben ze mij maar opgepakt twee maand later, voor oplichting van de bank van 50 euro. ik heb 7 uur vast gezeten, ze hadden geen enkel bewijs, ze hoopten gewoon dat ik zou bekennen, nog geen eens excusses gehad, de klootzakken
laatste aanpassing
donateur
achterbakse honden zijn het
donateur
mij hadden ze om zeven uur 's ochtens van mijn bed gehaald
donateur
Tis jammer dat de politie agenten die tijdens uitgaans avonden de straat op worden gestuurd werkelijk over geen enkele sociale vaardigheid beschikken 
De laatste 2 maanden te vaak gezien en meegemaakt dat de politie letterlijk problemen veroorzaakte ipv ze op te lossen.
voorbeeldje: politie komt na het sluiten van de kroegen aanrijden, stapt uit en slaat met 1 soepele beweging 1 of ander jochie van 17 van de fiets. Daar ging NIETS aan vooraf!
En dan raar opkijken als omstanders zich ermee bemoeien!
Maar goed, de klachtenprocedures lopen, de aanklachten lopen, de pers zit er bovenop, de burgemeester bemoeit zich er mee en een rechtzaak is in voorbereiding!
De laatste 2 maanden te vaak gezien en meegemaakt dat de politie letterlijk problemen veroorzaakte ipv ze op te lossen.
voorbeeldje: politie komt na het sluiten van de kroegen aanrijden, stapt uit en slaat met 1 soepele beweging 1 of ander jochie van 17 van de fiets. Daar ging NIETS aan vooraf!
En dan raar opkijken als omstanders zich ermee bemoeien!
Maar goed, de klachtenprocedures lopen, de aanklachten lopen, de pers zit er bovenop, de burgemeester bemoeit zich er mee en een rechtzaak is in voorbereiding!
laatste aanpassing
donateur
waar is dat gebeurt dan?
hebben ze je fiets nog doorzocht?? hehe
whehehe, die was best droog
maar ik ben één keer in aanraking met de politie gekomen, was wel enigszins eigen schuld (k stond eigenlijk op de verkeerde plek op het verkeerde moment) maar heb er niets aan over gehouden ofzo.
Verder niets op aan te merken hier in de regio
politie hier doet aan vriendjespolitiek...
bovendien moesten ze hier vorig jaar nog heel veel boetes uit delen anders werden er mensen ontslagen...
boetes van 40 euro uit delen voor oponthoud in een portiek waar ik me niet op mocht houden (stond geen bord verboden toegang...)! was alleen aan het schuilen voor de regen. BELACHELIJK!
bovendien moesten ze hier vorig jaar nog heel veel boetes uit delen anders werden er mensen ontslagen...
boetes van 40 euro uit delen voor oponthoud in een portiek waar ik me niet op mocht houden (stond geen bord verboden toegang...)! was alleen aan het schuilen voor de regen. BELACHELIJK!
laatste aanpassing
Politie in Veenendaal zijn tolerante losers
Tolerant tegenover een bepaalde etnische minderheid ja
(Damn wel netjes verwoord
Ze houden zich hier vooral bezig met parkeerboetes en fietslicht controles.
En als je ze een keer nodig hebt, dan word je vriendelijk doch dringend meegedeeld dat je de volgende dag maar terug moet komen.Teringlijers
laatste aanpassing
tja politie hiero in Dordt, breek me de bek niet open
bv oudjaarsfeesje, hele disco ontruimen en honderden mensen uren buiten in de kou zetten en onnodig veel geweld gebruiken.
tja en rondjes rijden snachts kan je ook al niet ongestoord doen.
vooral kansloos is dat ze veel staan te flitsen tegenwoordig, maar dan niet in de bebouwde kom, maar op een kansloze weg als de N3, waar amper ooit iets gebeurd.
fatsoen en humor hebben ze vaak ook al niet
bv oudjaarsfeesje, hele disco ontruimen en honderden mensen uren buiten in de kou zetten en onnodig veel geweld gebruiken.
tja en rondjes rijden snachts kan je ook al niet ongestoord doen.
vooral kansloos is dat ze veel staan te flitsen tegenwoordig, maar dan niet in de bebouwde kom, maar op een kansloze weg als de N3, waar amper ooit iets gebeurd.
fatsoen en humor hebben ze vaak ook al niet
rondjes rijden op een vreemd tijdstip ja daar kunnen ze helemaal niet tegen. direct je auto op de kop godver..
mja dan doe ik het erom, ga ik domme antwoorden geven en bijdehand doen
en waarom anders en braaf doen tegenover een agent ?
rijd u altijd zo ?? uh ja ! en nog erger dan dit.
mja dan doe ik het erom, ga ik domme antwoorden geven en bijdehand doen
"t zal allemaal wel"
Heb aangifte gedaan van 2 gestolen (dure) mountainbikes en 1 nokia 8310, waar ik nooit meer iets over gehoord heb.
Wel was ik laatst BLIJ met de politie:
Ik had op een bankje zitten rusten van het skaten, waar mijn netgekochte camera uit mijn tas viel. Deze is gevonden en ingeleverd bij de politie.
Toen ik de volgende dag langs de politie ging om te kijken of iemand het had gevonden, was ik blij te horen dat ze zo'n camera hadden. Stom genoeg was ik mijn bon vergeten mee te nemen, dus moest ik die maar ophalen van de politieagente.
Toen ik terugkwam ermee stond er een wat oudere politieagent naar me te kijken, met de camera in zijn hand. Omdat ik er nogal vaak op stond, hoefte ik de bon ook niet meer te laten zien en kon ik hem zo meenemen.
Kreeg nog een briefje met de naam en telefoonnummer van de vinder, om hem te bedanken.
Ben toch blij dat mensen dit soort dure dingen toch wel naar de politiebureau brengen... dacht dat ik de enige was
Ik had op een bankje zitten rusten van het skaten, waar mijn netgekochte camera uit mijn tas viel. Deze is gevonden en ingeleverd bij de politie.
Toen ik de volgende dag langs de politie ging om te kijken of iemand het had gevonden, was ik blij te horen dat ze zo'n camera hadden. Stom genoeg was ik mijn bon vergeten mee te nemen, dus moest ik die maar ophalen van de politieagente.
Toen ik terugkwam ermee stond er een wat oudere politieagent naar me te kijken, met de camera in zijn hand. Omdat ik er nogal vaak op stond, hoefte ik de bon ook niet meer te laten zien en kon ik hem zo meenemen.
Kreeg nog een briefje met de naam en telefoonnummer van de vinder, om hem te bedanken.
Ben toch blij dat mensen dit soort dure dingen toch wel naar de politiebureau brengen... dacht dat ik de enige was
laatste aanpassing
Heb aangifte gedaan van 2 gestolen (dure) mountainbikes en 1 nokia 8310, waar ik nooit meer iets over gehoord heb.
------------------------------------------------------------
Daar mag je idd wel heeel erg blij mee zijn
------------------------------------------------------------
Daar mag je idd wel heeel erg blij mee zijn
Jah...
Z W A A R R R
K U T
H E ? !
All Cops Are Bastards ! !
Maar... Toch goed wat de politie doet!!
Z W A A R R R
K U T
H E ? !
All Cops Are Bastards ! !
Maar... Toch goed wat de politie doet!!
laatste aanpassing
waarom verrichten de politie mensen nou niet echt is helden daden zoals vroeger in de mythologie, zoals die grote sterke eeh.. laat maar..... en die prachtige vrouw xena warrior prinses.
dat zou politie man en vrouw no ook es moeten doen. speciale keepies om enzo. opvallende oorbel. druipneus kan ook.
zou natuurlijk leuk zijn als jullie de geschiedenis boeken van de toekomst waarmaken

dat zou politie man en vrouw no ook es moeten doen. speciale keepies om enzo. opvallende oorbel. druipneus kan ook.
zou natuurlijk leuk zijn als jullie de geschiedenis boeken van de toekomst waarmaken
Zijn denk mensen die vroeger pispaal geweest zijn en nu alles op anderen afreageren.
Tuurlijk, typisch weer een mening gebaseerd op vooroordelen. Allemaal grote mond, maar proberen jullie t allemaal maar ff goed te regelen zonder die mensen. Veel succes, grote bek, maar dat red je dus niet! Maar als je je op deze manier even af wilt reageren op de politie omdat ze je op de bon geslingerd hebben...
(Laten we wel zijn: overtreding = overtreding)
...ga je gang hoor
Politie meer een begrip dan beteken waar ze voor staan.
Heb nogal wat aanvaringen met die "vriendelijke" medemensen gehad, maurijn avondje stappen verveelende mensen krijgt ruzie gaat er vrolijk op los en er word aangifte gedaan. Volgende dag wie staat erop de stoep jahoor onze grote vrienden,nou hele hoop gezeur gehad 10000 bakken koffie later en ik mocht vrijuit.
Poos later weer een x ruzie bemoeide mij er niet mee maar krijg toch een rake klap, was ik natuurlijk niet blij mee en wou er weer vrolijk op los gaan maar dacht toen bij mezelf van heeeeee wat werd ik gek van steeds dat gezeur, dus aangifte doen NIKS VAN WEER GEHOORT.
Later nog 1x geprobeert ook NIKS van gehoort.
En voor eigen rechter spelen mag dan wel niet(100% scheit aan trouwens)maar het voelt wel beter
Heb er trouwens wel aan gedacht zelf ook 1 te worden, beetje rondrijden en als je zin hebt in een biertje of een joint ff langs groep hang jongeren alles in beslag en weer weg rijden
Heb nogal wat aanvaringen met die "vriendelijke" medemensen gehad, maurijn avondje stappen verveelende mensen krijgt ruzie gaat er vrolijk op los en er word aangifte gedaan. Volgende dag wie staat erop de stoep jahoor onze grote vrienden,nou hele hoop gezeur gehad 10000 bakken koffie later en ik mocht vrijuit.
Poos later weer een x ruzie bemoeide mij er niet mee maar krijg toch een rake klap, was ik natuurlijk niet blij mee en wou er weer vrolijk op los gaan maar dacht toen bij mezelf van heeeeee wat werd ik gek van steeds dat gezeur, dus aangifte doen NIKS VAN WEER GEHOORT.
Later nog 1x geprobeert ook NIKS van gehoort.
En voor eigen rechter spelen mag dan wel niet(100% scheit aan trouwens)maar het voelt wel beter
Heb er trouwens wel aan gedacht zelf ook 1 te worden, beetje rondrijden en als je zin hebt in een biertje of een joint ff langs groep hang jongeren alles in beslag en weer weg rijden
laatste aanpassing
agjah, hier zijn ze gelukkig nogal erg dom (waar niet eigenlijk?)
vertellen me ze een poosje geleden doodleuk dat ik vanaf bep. datum "vogelvrij" ben, of ik zou dan een nog openstaande boete nog ff moeten betalen, niet betaald dus.
kom je ze tegen, denk je nu ben ik de lul, groeten ze je doodleuk en vervolgen hun weg...
hoezo vogelvrij dan?
vertellen me ze een poosje geleden doodleuk dat ik vanaf bep. datum "vogelvrij" ben, of ik zou dan een nog openstaande boete nog ff moeten betalen, niet betaald dus.
kom je ze tegen, denk je nu ben ik de lul, groeten ze je doodleuk en vervolgen hun weg...
hoezo vogelvrij dan?
Huh???
Waatuh??
Was da???
Die hebben wij hier nie...
Waatuh??
Was da???
Die hebben wij hier nie...
donateur
en weet je wat ik ook triest vin?
hun lopen de godganse dag met een pistool,pepperspray en knuppel(meestal de collega)
en als ik dan s n keertje met een pistool zwaai,dan ben ik ineens de ''badguy'' !!!
resulterend dat wat ik ook doe,al is t slechts een minor strafbaar feitje
dat ze dan gemachtigd zijn t arrestatie-team in te schakelen,waar ze volgens mij op schoenmaat en lengte gescreend worden,en pas vanaf schoenmaat 45 ofzo
en owee als je dan nog bijdehand ben!!!
dan trappen ze t er wel uit...
met zulke vrienden hoef je geen vijanden...
hun lopen de godganse dag met een pistool,pepperspray en knuppel(meestal de collega)
en als ik dan s n keertje met een pistool zwaai,dan ben ik ineens de ''badguy'' !!!
resulterend dat wat ik ook doe,al is t slechts een minor strafbaar feitje
dat ze dan gemachtigd zijn t arrestatie-team in te schakelen,waar ze volgens mij op schoenmaat en lengte gescreend worden,en pas vanaf schoenmaat 45 ofzo
en owee als je dan nog bijdehand ben!!!
dan trappen ze t er wel uit...
met zulke vrienden hoef je geen vijanden...
vervolg op "vogelvrij" (oftewel HOEDOM?!"):
wordt ik net aangehouden voor zonder licht fietsen, wreten ze m'n naam/adres (duh, sta 100m van me huis), schrijfen alles op, maar weten niet dat ze me voor X dagen mogen opsluiten ivm onbetaalde boetes.
en dat terwijl ze me naam alles weten
(en der zijn hier niet zoveel versgillende agenten dus)
wordt ik net aangehouden voor zonder licht fietsen, wreten ze m'n naam/adres (duh, sta 100m van me huis), schrijfen alles op, maar weten niet dat ze me voor X dagen mogen opsluiten ivm onbetaalde boetes.
en dat terwijl ze me naam alles weten
donateur
kinderachtig merendeel van de tijd en merendeel van de agenten
K.U.T(Kwalitatief.Uitermate.Terleurstellend)
Wat mij nou net overkomt:
Breng ik een vriend naar huis want hij heeft de laatste bus gemist.
Dus vanuit Landsmeer richting Zeeburg.
Rijd eerst nog ff met me auto langs de BP om een broodje kaas te halen en een Red Bulltje
Rijd ik daarna over de Schellingwoude brug word ik door 2 politieautos klem gereden met zwaailampen want ik zou een aanrijding hebben gehad bij de benzine pomp
NIET DUS!!!!!
Hadden zeker geen moer tedoen ofzo
Ze gingen de band van de BP maar is ff bekijken
Breng ik een vriend naar huis want hij heeft de laatste bus gemist.
Dus vanuit Landsmeer richting Zeeburg.
Rijd eerst nog ff met me auto langs de BP om een broodje kaas te halen en een Red Bulltje
Rijd ik daarna over de Schellingwoude brug word ik door 2 politieautos klem gereden met zwaailampen want ik zou een aanrijding hebben gehad bij de benzine pomp
NIET DUS!!!!!
Hadden zeker geen moer tedoen ofzo
Ze gingen de band van de BP maar is ff bekijken
KUT LIJERS!!!!
als je ze nodig heb zijn rijden ze door. en kan je ze apsoluut niet gebruiken staan ze zo voor je deur!!
vriendin en ik hadden ruzie met 6 jongens. kwerd van me scooter geslagen met een verkeersbord en daarna met een klomp bewerkt. 2 min later komt de belse politie langs. meisje wat isser? JAH GODVER DOMME DIE TERING LIJERS DAAR (nouw alles verteld) weet je wat ze zeggen??!
KUN JE JE SCOOTER AAN DE KANT ZETTEN???
en ze reden gewoon door!
F.uck T.he P.olice
als je ze nodig heb zijn rijden ze door. en kan je ze apsoluut niet gebruiken staan ze zo voor je deur!!
vriendin en ik hadden ruzie met 6 jongens. kwerd van me scooter geslagen met een verkeersbord en daarna met een klomp bewerkt. 2 min later komt de belse politie langs. meisje wat isser? JAH GODVER DOMME DIE TERING LIJERS DAAR (nouw alles verteld) weet je wat ze zeggen??!
KUN JE JE SCOOTER AAN DE KANT ZETTEN???
en ze reden gewoon door!
F.uck T.he P.olice
donateur
![[img width=300 height=296]http://img201.exs.cx:81/img201/1139/calvinpolitie1zn.jpg[/img]](http://img201.exs.cx:81/img201/1139/calvinpolitie1zn.jpg)
in de afgelopen zomer..
ik ben slechthorend en ik hoorde niet de deurbel omdat ik heb hoorapparaat uit gehaald daarna toen ik was aan het douchen, afdrogen en omkleden en ik kwam naar beneden en ik zag bij de deur iemand die mijn slot kapot maken ik d8 dat was inbraak of wat en ik deed deur open gemaakt en ik zeg tegen man wat moet jij met mijn huis kapot maken.. en er komt 3 agenten bij de deur.. en ik schrik kapot..
en ze kwam binnen en politie zegt: we gaan je hele huis zoeken voor hennepplanten en ik zei: ik heb geen hennepplanten..
politie zegt: ja we moeten gewoon je huis zoeken.. ze gingen eerst naar zolder en slaapkamers, badkamer en naar onder kelder en woonkamer en in de tuin gezocht..
en ze zeggen dat nee hier heeft geen hennepplanten..
en ik zegt nee wij hebben niet..!
en politie zegt je krijgt nieuwe sleutels en slot voor de deur..
ik zeg waarom heb je die slot kapot gemaakt.. en hij zegt we moeten binnenkomen..!
en toen me ouders kwamen binnen en ze kunnen niet deur open maken omdat nieuwe slot he..
ik heb deur open gemaakt en ze zeggen wat is er met nieuwe slotje..
ik zegt ja dat politie moeten binnenkomen en ik terwijl boven aan het douchen..
me moeder was kwaad op politie dat we hebben geen huiszoekingbevels he..
me moede had politie opgebeld vertel wat er gebeurt en politie denken dat gewoon dat mijn huis ligt hennepplanten en me moeder zegt ik haat drugs..
en je mag niet zomaar binnenkomen eerst brief huiszoekingbevels.. en die politie zegt jawel we moggen wel binnenkomen!
en me moeder was kwaad en dat niet zomaar binnen!
me vader vroegt mij of ik brief van politie heb gelezen toen ze binnenkwam.. en ik zeg nee helemaal niets..!
me moeder belde naar man waar ze mee met mijn deur slot kapot gemaakt..
en die man weet wel wat gebeurd.. omdat mijn linke huis buurvrouw heeft gewoon politie opgebeld dat mijn huis ligt hennepplanten..omdat buurvrouw denkt dat wij hebben veel geld voor drugs verkopen en voor nieuwe hondjes, nieuwe meubelen, zonnebank, en vakantie.
maar is niet zo.. me ouders hebben gewoon hard gewerkt..
me moeder heeft brief geschreven naar alle mijn straat buren opsturen over verhalen..
me buren kwamen naar mijn thuis bezoek praten en ze denken dat ook mijn linke buurvrouw heeft gewoon opgebeld.
die buurvrouw kwamt ook niet bezoek.. dus ze schaamt zich kapot..!
wat een zeikbuurvrouw he..!
ik ben slechthorend en ik hoorde niet de deurbel omdat ik heb hoorapparaat uit gehaald daarna toen ik was aan het douchen, afdrogen en omkleden en ik kwam naar beneden en ik zag bij de deur iemand die mijn slot kapot maken ik d8 dat was inbraak of wat en ik deed deur open gemaakt en ik zeg tegen man wat moet jij met mijn huis kapot maken.. en er komt 3 agenten bij de deur.. en ik schrik kapot..
en ze kwam binnen en politie zegt: we gaan je hele huis zoeken voor hennepplanten en ik zei: ik heb geen hennepplanten..
politie zegt: ja we moeten gewoon je huis zoeken.. ze gingen eerst naar zolder en slaapkamers, badkamer en naar onder kelder en woonkamer en in de tuin gezocht..
en ze zeggen dat nee hier heeft geen hennepplanten..
en ik zegt nee wij hebben niet..!
en politie zegt je krijgt nieuwe sleutels en slot voor de deur..
ik zeg waarom heb je die slot kapot gemaakt.. en hij zegt we moeten binnenkomen..!
en toen me ouders kwamen binnen en ze kunnen niet deur open maken omdat nieuwe slot he..
ik heb deur open gemaakt en ze zeggen wat is er met nieuwe slotje..
ik zegt ja dat politie moeten binnenkomen en ik terwijl boven aan het douchen..
me moeder was kwaad op politie dat we hebben geen huiszoekingbevels he..
me moede had politie opgebeld vertel wat er gebeurt en politie denken dat gewoon dat mijn huis ligt hennepplanten en me moeder zegt ik haat drugs..
en je mag niet zomaar binnenkomen eerst brief huiszoekingbevels.. en die politie zegt jawel we moggen wel binnenkomen!
en me moeder was kwaad en dat niet zomaar binnen!
me vader vroegt mij of ik brief van politie heb gelezen toen ze binnenkwam.. en ik zeg nee helemaal niets..!
me moeder belde naar man waar ze mee met mijn deur slot kapot gemaakt..
en die man weet wel wat gebeurd.. omdat mijn linke huis buurvrouw heeft gewoon politie opgebeld dat mijn huis ligt hennepplanten..omdat buurvrouw denkt dat wij hebben veel geld voor drugs verkopen en voor nieuwe hondjes, nieuwe meubelen, zonnebank, en vakantie.
maar is niet zo.. me ouders hebben gewoon hard gewerkt..
me moeder heeft brief geschreven naar alle mijn straat buren opsturen over verhalen..
me buren kwamen naar mijn thuis bezoek praten en ze denken dat ook mijn linke buurvrouw heeft gewoon opgebeld.
die buurvrouw kwamt ook niet bezoek.. dus ze schaamt zich kapot..!
wat een zeikbuurvrouw he..!
ja politie mochten niet zomaar binnen
bijvoorbeeld
als iemand huis zit (bijvoorbeeld oude man heeft hartaanval)die kun ook niet deur open maken omdat is zieke man
als politie binnenkomt dan word man dood omdat die schrik kapot voor zijn hartaanval dat politie zomaar binnen..!
ik ben slechthorend en ik hoorde zowieso niet deurbel
en me moeder heeft tegen politie gezegd dat ze moeten eerst naar gemeente gaan voor huis waar mensen wonen en wat mensen heeft. ( blind, doof, hartaanval of handicap)
maar politie denkt dat ik niet thuis was en hij wist ook niet dat ik slechthorend was..
ik was boven aan het douchen johhh!
bijvoorbeeld:
als ze al binnenkomen dan ziet ze mijn naakt als ik uit van douchen.. GVDOMME vind niet normaal.!
bijvoorbeeld
als iemand huis zit (bijvoorbeeld oude man heeft hartaanval)die kun ook niet deur open maken omdat is zieke man
als politie binnenkomt dan word man dood omdat die schrik kapot voor zijn hartaanval dat politie zomaar binnen..!
ik ben slechthorend en ik hoorde zowieso niet deurbel
en me moeder heeft tegen politie gezegd dat ze moeten eerst naar gemeente gaan voor huis waar mensen wonen en wat mensen heeft. ( blind, doof, hartaanval of handicap)
maar politie denkt dat ik niet thuis was en hij wist ook niet dat ik slechthorend was..
ik was boven aan het douchen johhh!
bijvoorbeeld:
als ze al binnenkomen dan ziet ze mijn naakt als ik uit van douchen.. GVDOMME vind niet normaal.!
laatste aanpassing
ja maar weet je wat t is blondebabe
als er echt ergens een keer een hennepkwekerij is, moeten die daders op heterdaad betrapt worden.
en voor zulke zaken zullen ze misschien geen bevel nodig hebben snap je.
t is lullig dat ze bij jullie voor niks de sloten hebben verneukt maar als t wel zo was geweest,heeft t wel effect snap je?
als er echt ergens een keer een hennepkwekerij is, moeten die daders op heterdaad betrapt worden.
en voor zulke zaken zullen ze misschien geen bevel nodig hebben snap je.
t is lullig dat ze bij jullie voor niks de sloten hebben verneukt maar als t wel zo was geweest,heeft t wel effect snap je?
laatste aanpassing
ja kan ook wel..
maar we zijn namelijk geen crimineel..!
die buurvrouw is gewoon roddelen en liegen tegen andere buren over ons en ook andere buren..
me moeder had toen 3 a 4 jaar gehoord van andere buren over die buurvrouw is gewoon wat roddelen over iedereen..
me moeder ging daarom met buurvrouw allang niet meer omgaan..
en nu gaat die buurvrouw is nu aan het ons zeiken..!
ik vind kinderachtig.. maarja
laat die buurvrouw lopen!ze is jaloers zeikbuurvrouw!
maar we zijn namelijk geen crimineel..!
die buurvrouw is gewoon roddelen en liegen tegen andere buren over ons en ook andere buren..
me moeder had toen 3 a 4 jaar gehoord van andere buren over die buurvrouw is gewoon wat roddelen over iedereen..
me moeder ging daarom met buurvrouw allang niet meer omgaan..
en nu gaat die buurvrouw is nu aan het ons zeiken..!
laat die buurvrouw lopen!ze is jaloers zeikbuurvrouw!
ach politie je hebt er nix aan.. blijkt ook uit jouw verhaal blondebabe.. kzou een beste klacht gedaan hebben en ook schadevergoeding enzow ge-eisd..en kzou je buurvrouw gaan terroriseren want ze probeert jullie ook gek te maken dus koekie van eigen deeg geven..
ennuh..gijs19 nxt time ff beter lezen.. want je kunt mensen er best mee kwetsen nml!! zij is slechthorend.. et had ook iemand met dyslexie kunnen zijn..en dan zijn dat soort opmerkingen ook pijnlijk vaak..
ennuh..gijs19 nxt time ff beter lezen.. want je kunt mensen er best mee kwetsen nml!! zij is slechthorend.. et had ook iemand met dyslexie kunnen zijn..en dan zijn dat soort opmerkingen ook pijnlijk vaak..
haha okej..
maar ik wist et wel..
wat de buurvrouw bij jullie gedaan heeft zal ik trug doen
met mij zou de buurvrouw nu oorlog gehad hebben
maar ik wist et wel..
wat de buurvrouw bij jullie gedaan heeft zal ik trug doen
met mij zou de buurvrouw nu oorlog gehad hebben
jah das soms idd wel et beste..
maarja.. soms denk je er niet aan wat et beste zal zijn
maarja.. soms denk je er niet aan wat et beste zal zijn
nee want toen ik mijn nieuwe puppie gehaald
en ik laat puppie in de tuin buiten spelen
en toen vanmiddag ging iemand mijn tuindeur open maken.. ik was bang op puppie kwijt geraakt..!!
me moeder vroegt mij en mijn vader of ik dat tuindeur open gemaakt.. ik zegt nee hellemaal niet..!
dus dat was buurman heeft toch gedaan..!!!
hij is jaloers!
en ik laat puppie in de tuin buiten spelen
en toen vanmiddag ging iemand mijn tuindeur open maken.. ik was bang op puppie kwijt geraakt..!!
me moeder vroegt mij en mijn vader of ik dat tuindeur open gemaakt.. ik zegt nee hellemaal niet..!
dus dat was buurman heeft toch gedaan..!!!
hij is jaloers!
ben je een van de weinigen die die mening heeft i think tha miep 
net zo kut als overal als wat aan de hand is staan ze als dooiedodo,s af te wachetn en dan als het ergste al voor bij is of te laat komen ze pas
als er iemand in mekaar geslagen word gaan ze pas helpen en kijken als het kwaad al geschiet is
als er iemand in mekaar geslagen word gaan ze pas helpen en kijken als het kwaad al geschiet is
Bij ons in IJmuiden doen ze niets anders dan bonnen schrijven en zich tonnetje rond eten 
Als er in je auto wordt ingebroken dan doen ze niets.
Als ze haast hebben om naar het bureau te gaan dan rijden ze ronduit asociaal.
Parkeren doen ze op plekken waar je niet mag staan, en als jij met 2 banden op de stoep staat dat zit er al gelijk een geel briefje op de voorruit
.
Nee..ik geloof niet dat ik zo enthousiast ben over de smeris hierzo
Als er in je auto wordt ingebroken dan doen ze niets.
Als ze haast hebben om naar het bureau te gaan dan rijden ze ronduit asociaal.
Parkeren doen ze op plekken waar je niet mag staan, en als jij met 2 banden op de stoep staat dat zit er al gelijk een geel briefje op de voorruit
Nee..ik geloof niet dat ik zo enthousiast ben over de smeris hierzo
laatste aanpassing
kutvolk
Zorg dat je hun plichten weet
Ik ben toen eens weg gereden van een alcohol controle omdat meneer de agent niet zijn politie legitimatie wou laten zien
Als hun jou aanhouden moeten ze die kunnen tonen. "Gevraagd moeten ambtenaren in dienst hun functie kunnen aantonen". 
Verders heb ik ook zat parkeert boetes hier in dordrecht het lijk wel alsof ze er op wachten tot je kom
en steeds 47 euro
belachelijk maarja
Ik ben toen eens weg gereden van een alcohol controle omdat meneer de agent niet zijn politie legitimatie wou laten zien
Verders heb ik ook zat parkeert boetes hier in dordrecht het lijk wel alsof ze er op wachten tot je kom
hahahah dat was hier ook ineens van 8 naar 10 uur savonds veranderd
maar dat wist ik die van mij was gewoon overdag 
de politie is je beste vriend,
ja tuurlijk,
een varken dat de dood verdient!
krijg hier een tyfus prent omdat me scooter een verkeerde uitlaat heeft, maar dat ding stond stil voor me deur en het was een goedgekeurde uitlaat. Tot nu toe heb ik alle boetes die ik heb gehad niet betaald, kgeef geen cent, ff aanklacht erop, dreigen met advocaatje en klaar is kees,
de politie in Rijswijk is super erg
ja tuurlijk,
een varken dat de dood verdient!
krijg hier een tyfus prent omdat me scooter een verkeerde uitlaat heeft, maar dat ding stond stil voor me deur en het was een goedgekeurde uitlaat. Tot nu toe heb ik alle boetes die ik heb gehad niet betaald, kgeef geen cent, ff aanklacht erop, dreigen met advocaatje en klaar is kees,
de politie in Rijswijk is super erg
vanzelfsprekend kut!
altijd dat eeuwige gezeur van die F#CK#NG coppers.
en hoe zit het bij jullie met de goede naam van het machtsvertoon???
ze hebben een slechte timing, ik verniel haast nooit iets, maar ik was 1 keer zo bezopen dat ik een fiets van een muur afgooiden en wie stonden onder aan de muur, je raad het al politie, het leuke was dat ik me er ook nog heb kunnen uitlullen.
politie zijn altijd een soort van NSB-ers.... overal
die mensen weten niet dat wij hun loon betalen om ons te helpen.
hun denken dat ze boven de burgers staan en er zijn om burgers te kleineren en geld afhandig te maken.
als er nu een oorlog uit zou breken zou 99% van alle politiemensen bij de NSB gaan
die mensen weten niet dat wij hun loon betalen om ons te helpen.
hun denken dat ze boven de burgers staan en er zijn om burgers te kleineren en geld afhandig te maken.
als er nu een oorlog uit zou breken zou 99% van alle politiemensen bij de NSB gaan
politie zijn altijd een soort van NSB-ers....
Vind ik wel een belediging aan de NSB-ers hoor
Als je ze niet nodig hebt lopen ze je te vervelen en als je ze n keer nodig hebt zijn ze nergens te vinden.. Of ze helpen je niet eens.. En dan ben je zelf nog de lul als je t heft in eigen handen neemt
juist zondre die lui ben je beter af
best vriendelijk nog whehe.. afgelopen zaterdagnacht/zondagochtend staande gehouden met wat vrienden, omdat we geluidsoverlast/openbare dronkenschap veroorzaakten. Toen ik een soort van smeekte om ons geen boete te geven, omdat ik er al zoveel heb gehad... wilden ze ons laten gaan. Maar wat doet deze stomme lul.. gaat gewoon midden op straat pissen een paar meter van die politieagentes vandaan. Toen ik hun hoorde roepen "he, stoppen.. niet doen!", heb ik het op een lopen gezet. Maar ik was zo dronken, dat ze me heel snel inhaalden. Alleen een boete voor wildplassen. Ik weet het, het was echt dom... maar ik was te dronken om na te denken. Wel stijl! whehe 
al met al valt het dus enorm mee, dat ik niet meegenomen werd. Vrij vriendelijk nog hehe
al met al valt het dus enorm mee, dat ik niet meegenomen werd. Vrij vriendelijk nog hehe
laatste aanpassing
Bij ons durven ze niets..ik woon echt in de ghetto hier en de mensen met de grootste mond hebben de meeste macht..helaas..dus als er iets gebeurd en je belt ze op dan heb je geluk als ze even langs willen rijden maar meestal komen ze pas als er een is neergeknald..ik heb geen respect voor ze en met mij zijn er meer.
Ik heb geen respect meer voor ze omdat ik geen keus heb om te wonen waar ik wil en ik wel graag mijn kinderen veilig op straat wil laten spelen dus ga mij ajb niet vertellen dat ik meer respect moet hebben voor mensen die ervoor zijn opgeleid om anderen te beschermen en hun diploma echt niet waard zijn
Ik heb geen respect meer voor ze omdat ik geen keus heb om te wonen waar ik wil en ik wel graag mijn kinderen veilig op straat wil laten spelen dus ga mij ajb niet vertellen dat ik meer respect moet hebben voor mensen die ervoor zijn opgeleid om anderen te beschermen en hun diploma echt niet waard zijn.
Hoezo heb jij geen keus dan? Volgens mij si iedereen vrij om te wonen waar hij of zij wil. Dus dat je geen keus hebt is bullshit. En dat jij dus in die ghetto kiest te blijven en daardoor je kinderen uitgroeien tot kleine criminelen is dat dus ook jou keuze.
En dat jullie in die "ghetto" zo met elkaar om gaan dat er geen orde meer bewaakt kan worden is dus niet de schuld van de politie maar van jullie zelf. Het geweld komt niet van hun... maar van jullie zelf. Dus kijk eerst eens naar jou en je eigen buurtbewoners voordat je de vinger gaat wijzen naar iemand anders die helemaal niet de oorzaak is van het vieze soepie waar jij nou in draait....
Lijkt me duidelijk......
Ja het lijkt me ook duidelijk wie er geen respect heeft..jezus wat ben jij een looser zeg. Ik schrijf me eigen in op woningen maar die krijg je hier niet zomaar en je weet verder ook de achtergrond niet dus als ik zeg dat ik geen keuze heb hoor je dat maar gewoon zo aan te nemen ipv zulk belachelijk commentaar te geven. Mijn kinderen laat ik daar niet op straat spelen dus ik zou me mond maar houden over dat ik ze crimineel op laat groeien..en ik vraag me af uit wat voor milieu jij komt...blijkbaar heb jij vanuit huis uit geen respect voor anderen meegekregen
Ach ja anton gleuf die naam zegt al genoeg he moeten we zulke domme opmerkingen nou nog serieus nemen??? neh d8 t nie he!!!! t enige wat gleufjuh doet is naar anderen wijzen en gelijk oordelen whahaha ja hoor echt geloofwaardig zo......Hey gaat anders lekker solliciteren bij de politie als je hun zo'n goed werk vind leveren.......en euhm acherum met zon kop door t leven en dan nog hersenloos ook
Grtz Luck Love Light 2 all
Grtz Luck Love Light 2 all
Waarom heb iedereen zo'n hekel aan de politie??
Ik vind het altijd zo grappig...
Naar wie ga je toe als je vriend is vermoord (en je weet niet wie de dader is??)
Wie helpt je bij ongelukken??
Wie komt er kijken als je verkracht bent in de bossies??
Als je er echt een hekel aan hebt, heb dan ook de ballen om er nooit 'gebruik' van te maken.
Enne...nee...ik werk niet bij de politie!
Overigens lijkt me de recherche wel leuk
Ik vind het altijd zo grappig...
Naar wie ga je toe als je vriend is vermoord (en je weet niet wie de dader is??)
Als je er echt een hekel aan hebt, heb dan ook de ballen om er nooit 'gebruik' van te maken.
Zeer vriendelijk... Als ze een geel bonnetjuh hebben uitgeschreven.... Ik had er 2 gekregen vorige week... Geen id bij me 45 euries, en liep met een glas bier van het terras af, niet goed ik weet het.. Daarop wouden ze me staande houden, maar ik wou me bus halen, en zette een sprint in, helaas bus gemist, maar het politie busje niet, zat in de handboeien mee naar buro, werd na 30 min weer vrijgelaten.....
ikke wel
ja die lui grijpe meestal alleen in als h et te laat is en anders zijn ze 9 van de 10 x niet te vinde
Ow ja amper broekie????
Nou laat me je uit je droom helpen.............Vele zaken moordzaken blijven onopgelost....En het slachtoffer is al gevallen..........Bij een ongeluk idemdito.......Zoals ook bij zedendelicten...............Politie leuk wake up!!! Trek je broek aan en vraag kijk hoe t werkelijk is!!!!
30:000 meldingen van kindermishandeling per jaar en de politie kan niet veel doen hoor....Broekie
Het grootste aandeel van ons rechtsysteem ligt bij onze regering en ons zelf he duzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Politie leuk??? feesten das pas leuk!!!
Nou laat me je uit je droom helpen.............Vele zaken moordzaken blijven onopgelost....En het slachtoffer is al gevallen..........Bij een ongeluk idemdito.......Zoals ook bij zedendelicten...............Politie leuk wake up!!! Trek je broek aan en vraag kijk hoe t werkelijk is!!!!
30:000 meldingen van kindermishandeling per jaar en de politie kan niet veel doen hoor....Broekie
Het grootste aandeel van ons rechtsysteem ligt bij onze regering en ons zelf he duzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Politie leuk??? feesten das pas leuk!!!
laatste aanpassing
Om ongelukken te voorkomen schrijven ze bonnen uit voor figuren die te hard / onder invloed / of niet kunnen rijden (scheelt waarschijnlijk heeel veel slachtoffers)
En ja? wat kunnen ze allemaal doen?? zoveel mensen, zoveel narigheid.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms echt medelij met ze heb. Vooral bij die voetbalwedstrijden (en voor die paarden trouwens nog zieliger)
Ben echt geen fan van de politie, maar er een hekel aan hebben vind ik zo'n onzin. Leuk om te zeggen voor jongetjes van 15, om stoer te doen!
Enne...Jewe....moet je natuurlijk wel je bek open trekken! Gaat om jouw baan
En ja? wat kunnen ze allemaal doen?? zoveel mensen, zoveel narigheid.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms echt medelij met ze heb. Vooral bij die voetbalwedstrijden (en voor die paarden trouwens nog zieliger)
Ben echt geen fan van de politie, maar er een hekel aan hebben vind ik zo'n onzin. Leuk om te zeggen voor jongetjes van 15, om stoer te doen!
Enne...Jewe....moet je natuurlijk wel je bek open trekken! Gaat om jouw baan
Ach, ik kom die figuuren wel een keer tegen als ze me nodig zijn...
Het is makkelijk schreewen op internet... (het is ook wel stoer om anti politie te zijn)
Maargoed, als ze een keer klappen hebben gehad staan ze wel aan het politie buro...
Dus trek mij er niet zo veel meer van aan!
Het is makkelijk schreewen op internet... (het is ook wel stoer om anti politie te zijn)
Maargoed, als ze een keer klappen hebben gehad staan ze wel aan het politie buro...
Dus trek mij er niet zo veel meer van aan!
laatste aanpassing
nou, ik zal je is zegge, wij worde weleens weggestuurd van een plek waar we dan staan te hangen door politie. en dan loop je beetje rond op hardbass in silverdome, 3x raden wie je dan tegenkomt....gewoon een van die joden die je dan wegstuurt, alleen is die HELEMAAL uit zn plaat 
niet dat hij een erge jood was, hij was altijd wel een gast die ons nooit boetes gaf, maar nu al helemaal niet meer aangezien we een foto van hem hebben die avond...
niet dat hij een erge jood was, hij was altijd wel een gast die ons nooit boetes gaf, maar nu al helemaal niet meer aangezien we een foto van hem hebben die avond...
laatste aanpassing
donateur
altijd dat eeuwige gezeur van die F#CK#NG coppers.
en hoe zit het bij jullie met de goede naam van het machtsvertoon???
Zou het niet weten, kom nooit met de politie in aanraking
Ik gedraag me eigen
laatste aanpassing
donateur
gvd kk flikkers!!!!
scheinheilige muile en denke dat ze alles zyn!!
kut politie!!
idd
politie hier is top 
ze helpen wanneer het nodig is (ongeluk enzo)
al mogen ze wel wat vaker achterlijke bestuurders en mensen die geen knipperlicht gebruiken inrekenen
absoluut geen problemen met blauw
prettig gevoel juist als ze ergens rond lopen 
ze helpen wanneer het nodig is (ongeluk enzo)
al mogen ze wel wat vaker achterlijke bestuurders en mensen die geen knipperlicht gebruiken inrekenen
absoluut geen problemen met blauw
ze zijn nergens zo erg als hier in rijswijk wat een baggerzooi zeg sta je stil met een groepie niks vekeerds te doen wordt je aangehouden ik ben al 13 keer aangehouden zonder reden, voor helemaal niks, sinds die kut legitimatieplicht er is is het zwaar bout geworde hierzo...
Politie is je beste vriend? een varken dat de tyfus verdient!
Politie is je beste vriend? een varken dat de tyfus verdient!
laatste aanpassing
ik maak der geen gebruik van, ik regel mijn eigen zaakies wel!
bij vriend van mij was z'n fiets gestolen en hij wist via via waar die fiets stond.. politie wou de fiets niet ophalen.. dus ging hij met z'n vader zelf de fiets ophalen.. nou zo gezegt zo gedaan.. komt die vader op de trugweg de politie tegen.. nou worden zij aangeklaagt wegens diefstal
..
waar gaat t heen mense
waar gaat t heen mense
ja en die zogezegd politie is er dan natuurlijk volgens jou ook als eerste om ons te helpen he
Enkele uren te laat komen en dan een klachtje tegen onbekenden moeten laten opstellen
Maar als ze de gewone man een kloot kunnen afdraaien met de achterlijkste bekeuringen uit te schrijven zijn ze nooit te laat hoor
Enkele uren te laat komen en dan een klachtje tegen onbekenden moeten laten opstellen
Maar als ze de gewone man een kloot kunnen afdraaien met de achterlijkste bekeuringen uit te schrijven zijn ze nooit te laat hoor
wwwwwwWAT een slap gelul zeg...
regels zijn regels...
politie heeft het hardstikke druk...
denk je dat ze dan achter je driewielertje aan gaan?
terrorpseiko...
tsjongejonge
Politie heeft het te druk met koffie drinken of niet
en ik weet niet hoe jij op driewieler komt maar volges mij ben jij dan nog wat te jong voor deze site
later..
Ik vind ze wel aardig
ik reed zaterdagnacht door Rotterdam. En ik zag allemaal blauwe lichtjes en 30 agenten langs de kant staan. Stond zo'n agent met een lichtzwaard naar me te zwaaien. Dus ik vriendelijk raampje open gedaan en gewoon goedenavond enzo gezegd. Toen mocht ik doorrijden en hoefde ik niet eens te blazen. ( ik had 3 slapende mensen in de auto
)
ik reed zaterdagnacht door Rotterdam. En ik zag allemaal blauwe lichtjes en 30 agenten langs de kant staan. Stond zo'n agent met een lichtzwaard naar me te zwaaien. Dus ik vriendelijk raampje open gedaan en gewoon goedenavond enzo gezegd. Toen mocht ik doorrijden en hoefde ik niet eens te blazen. ( ik had 3 slapende mensen in de auto
Er is gewoon iets grondig mis met de instelling van politimensen. Ze willen helemaal niet de maatschappij en de algemene veiligheid dienen, ze willen gewoon hardwerkende burgers (die belasting betalen waarvan hun loon wordt betaald) boetes geven voor onbenullige dingen en hun macht misbruiken.
"DAS EXPERIMENT" daarin zie je ook hoe mensen met macht die graag misbruiken
"DAS EXPERIMENT" daarin zie je ook hoe mensen met macht die graag misbruiken
ten tijde van oorlog zouden we dat soort mensen SS-ers of nazi's noemen
ten tijde van oorlog zouden we dat soort mensen SS-ers of nazi's noemen
Nou dat kun je volgens mij ook wel anders zeggen hoor! Zo erg zijn ze absoluut niet en worden ze ook niet
Het is goed als die mensen er zijn!!
Het lijkt de laatste tijd wel of ze zich alleen bezig houden met controleren op licht en hoe hard je scooter gaat en of je 1 biertje teveel op heb..
En dan gebeurt is een keer iets serieus waar je ze nodig hebt ken je lang wachten
Groot gelijk heeft die politie! Ik zat pas met mijn auto nog bijna bovenop zo'n onderdeurtje op een scootertje zonder licht die mooi niet uit z'n doppen keek. Echt wat heb ik daar een hekel aan.
Dus gewoon bekeuren die hap.
nog een voorbeeld van hoe achterlijk ze zijn: zoekenj ze hier in huis een vuurwapen (wat er dus niet is en ook nooit geweest is), nemen ze een flessenopener in beslag want die zou gebruikt kunnen worden als boxbeugel
en dat terwijl er verschillende jachtmessen, een zwaard en een pijl en boog aan de muur hangen, maar dat mag dan wel 
die hebben een goede vriend van me genaaid, die net twee of drie weken het rijbewijs had.
waren we uitgegaan naar een discotheek in de buurt, met de fiets. stonden we nog buiten en ging die jongen met een meisje achterop al naar huis. houdt de politie hem aan voor slechte verlichting, oke is lullig maar gebeurt vaak. dan roepen ze hem het busje in en zeggen 'hey je ruikt naar alcohol en rook, heb je gedronken', dus hij zegt van 'ja waar kom ik vandaan, natuurlijk heb ik gedronken, daarom ben ik met de fiets.' hebben ze hem naar het politiebureau meegenomen om te blazen, ja natuurlijk een forse overschrijding. zijn ze met hem thuis het rijbewijs gaan ophalen, 10 dagen ingetrokken, en hebben ze hem weer bij de discotheek afgezet zodat hij alleen naar huis kon FIETSEN.
hij zal waarschijnlijk een beetje grote bek hebben gehad, maar dan is het toch wel erg lullig om hem het rijbewijs in te trekken, ook al is dat zo geregeld in de wet. als je een beetje kloten hebt, laat je die rijontzeggin achterwege, in mijn ogen is het al verstandig om met de fiets op stap te gaan.
maarja, nu die tien dagen om zijn, heeft hij de uitslag: over uiterlijk 6 maanden voorkomen en tot die tijd geen rijbewijs, daarna kan er nog een straf volgen. en zal natuurlijk een fikse boete betaald moeten worden.
kan ik nou echt niet tegen he als ze je zoiets flikken.
doe je verstandig, ga je met de fiets op stap omdat je gedronken hebt, krijg je nog een boete ervoor. straks is het zover dat je met de taxi naar het cafe in het eigen dorp moet gaan. triest vind ik het...
waren we uitgegaan naar een discotheek in de buurt, met de fiets. stonden we nog buiten en ging die jongen met een meisje achterop al naar huis. houdt de politie hem aan voor slechte verlichting, oke is lullig maar gebeurt vaak. dan roepen ze hem het busje in en zeggen 'hey je ruikt naar alcohol en rook, heb je gedronken', dus hij zegt van 'ja waar kom ik vandaan, natuurlijk heb ik gedronken, daarom ben ik met de fiets.' hebben ze hem naar het politiebureau meegenomen om te blazen, ja natuurlijk een forse overschrijding. zijn ze met hem thuis het rijbewijs gaan ophalen, 10 dagen ingetrokken, en hebben ze hem weer bij de discotheek afgezet zodat hij alleen naar huis kon FIETSEN.
hij zal waarschijnlijk een beetje grote bek hebben gehad, maar dan is het toch wel erg lullig om hem het rijbewijs in te trekken, ook al is dat zo geregeld in de wet. als je een beetje kloten hebt, laat je die rijontzeggin achterwege, in mijn ogen is het al verstandig om met de fiets op stap te gaan.
maarja, nu die tien dagen om zijn, heeft hij de uitslag: over uiterlijk 6 maanden voorkomen en tot die tijd geen rijbewijs, daarna kan er nog een straf volgen. en zal natuurlijk een fikse boete betaald moeten worden.
kan ik nou echt niet tegen he als ze je zoiets flikken.
A'dam politie zijn ook stelletje klerelijers.. kakkerlakken!!
mijn broer was aangevallen.. aangerand en keel dichtgeknepen bijna neergestoken.. ze hadden dagen geen tijd om een aangifte in orde te maken.. mn broer was niet verkracht, niet neergestoken dus ja niet echt interessant..
maar ze staan wel met tientallen fietsers zonder licht te bekeuren.. en mensen in metro met voeten op de bank te bekeuren.. ik heb echt een hekel aan ze!
mijn broer was aangevallen.. aangerand en keel dichtgeknepen bijna neergestoken.. ze hadden dagen geen tijd om een aangifte in orde te maken.. mn broer was niet verkracht, niet neergestoken dus ja niet echt interessant..
maar ze staan wel met tientallen fietsers zonder licht te bekeuren.. en mensen in metro met voeten op de bank te bekeuren.. ik heb echt een hekel aan ze!
donateur
en wat was er ze moesten naar de mac om te eten
krijgen we tig boetes
tja...je hebt ze zo verdient he,die euroknallers
we hebben hier geen broodjeszaak dus zie je ze weinig
de mac is toch overal???
ben blij dat er politie is, zou anders een aardig zooitje worden 
en hier in vlaardingen zijn ze niet slecht hoor.. en voor de mensen die zeuren dat ze teveel controleren op snelheid en licht enzo: als ze het niet zouden doen zouden er nog meer mensen als idioten rijden en worden er veel meer ongelukken gemaakt. maar dat vind je zeker niet erg, je kijkt alleen naar je eigen portemonee?
en hier in vlaardingen zijn ze niet slecht hoor.. en voor de mensen die zeuren dat ze teveel controleren op snelheid en licht enzo: als ze het niet zouden doen zouden er nog meer mensen als idioten rijden en worden er veel meer ongelukken gemaakt. maar dat vind je zeker niet erg, je kijkt alleen naar je eigen portemonee?
te veel ze zijn er waar je ze niet nodig hebt.
en te weinig waar je ze wel nodig hebt.
nee doe naar de duitsers zij pakken wel een kinder verk. ( chinees)op omdat de nederlanders het te druk hebben met verkeers overtredingen kunnen ze meer geld aan verdienen.
maar aan winkel diefstallen of ergere dingen hebben zij geen tijd voor.
moeten wij zelf doen inbrekens pakken , en daar krijg je zekers nog een straf voor ook nog he.
en te weinig waar je ze wel nodig hebt.
nee doe naar de duitsers zij pakken wel een kinder verk. ( chinees)op omdat de nederlanders het te druk hebben met verkeers overtredingen kunnen ze meer geld aan verdienen.
maar aan winkel diefstallen of ergere dingen hebben zij geen tijd voor.
moeten wij zelf doen inbrekens pakken , en daar krijg je zekers nog een straf voor ook nog he.
blauw
Mij hebben ze een keer verklaring veranderd, een keer week later snel parkeerverbodsbord geplaatst en ook nog een keer de 2 wielen-op-toep-regel erg ruim toegepast
en anne frank maar klagen... de politie van tegenwoordig is net zo erg, zo niet erger
als je maar gewoon eerlijk en beleefd blijft, zijn zij dat ook
Da hoop ik ook elke keer weer als die deuren opengaan ma meestal krijg je nie eens t woord voor je de officier in je cel op bezoek krijgt (zorg wel dat je dan weer kan lezen als je genoeg op heb anders word de officier ook bijdehand)

![][QueenBitch][](/images/user/52715_1447530.jpg)

![[img width=640 height=480]http://communities.zeelandnet.nl/data/politieclub/upload/fotos/005399.jpg[/img]](http://communities.zeelandnet.nl/data/politieclub/upload/fotos/005399.jpg)

![[img width=200 height=203]http://www.fcutrecht.net/nieuws/pictures/6.jpg[/img]](http://www.fcutrecht.net/nieuws/pictures/6.jpg)

![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)

![[PPT]KarlKaniGangstah[PPT]](/images/user/136136_2884920.jpg)