Partyflock

Forumonderwerp · 740226
Waarschuw beheerder
altijd dat eeuwige gezeur van die F#CK#NG coppers.

en hoe zit het bij jullie met de goede naam van het machtsvertoon???

F.T.C.

Artiest Brandal
Waarschuw beheerder
Een stelletje nerds zijn t!!!! Pfffffffffff hebben niks beters te doen dan autootjes aanhouden!!! Kneusjes:jaja:
Waarschuw beheerder
vanzelfsprekend kut!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=200 height=203]http://www.fcutrecht.net/nieuws/pictures/6.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
pfff geen rijbewijs op zak.....streken mannetjes...30 euro.

A.C.A.B.

Waarschuw beheerder
Zie je hier niet zo vaak(Y)(Y)(Y):D
Waarschuw beheerder
Die Hoeren van Justitie zijn overal hetzelfde toch?
ronduit KUT :[

Waarschuw beheerder
kut politie!!!:[
ooooooooooow ze zijn toch zo vriendelijk als je na een nachtje bakzitten wakkerwordt staan ze daar met een schijnheilige grijns op hun gezicht "het ontbijt is wel niet in de kamer inbegrepen"

ACAB
Waarschuw beheerder
Uitspraak van carta blanca op dinsdag 18 januari 2005 om 21:25:

ze hebben een slechte timing, ik verniel haast nooit iets, maar ik was 1 keer zo bezopen dat ik een fiets van een muur afgooiden en wie stonden onder aan de muur, je raad het al politie, het leuke was dat ik me er ook nog heb kunnen uitlullen.
Waarschuw beheerder
dussss gisteren ff gepakt met 71 te hard mmm nu maar zonder rijbewijs rijden denk ze kunnen um toch niet meer afpakken whahwhah ;p

acab fuckers!!!!
Waarschuw beheerder
Bij ons zeiken ze als we rustig staan te tjillen bij een schoolplein komen ze elke x weer langs dat we overlast maken nou dat doen we duzz niet.En ze zijn ook aardig agressief.

Waarschuw beheerder
ja carta dat krijg je met z,n dikke BMW
dan word je gewoon meer genaait .
dan denken ze daar heb je weer z,n patser
Waarschuw beheerder
Naaierig...Als je hier fout parkeerd krijg je geen boete, maar halen ze gewoon schaamteloos je kenteken eraf die je dan vervolgens kan ophalen bij het politie bureau..Opzich best leuk bedacht maar als er nou geen een garage is in de stad :@ ben je er na een paar keer toch wel klaar mee!!!

Waarschuw beheerder
tsja het zijn er zowieso al veels te veel hier in Den Haag
over onbelangrijke dinge gaan ze zeuren en moeilijk doen..ze hebben vast wel iets beters te doen ofniet dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suusje :jaja: op maandag 8 augustus 2005 om 19:59:
ben je er na een paar keer toch wel klaar mee!!!

dat is denk ik ook de bedoeling van de politie, bedenk je je de volgende keer wel twee keer voordat je fout parkeerd.
Waarschuw beheerder
Kdenk dat je dan als burgemeester ook wel wat garages mag neerzetten, anders blijf je toch wel parkeren!
boetes of geen boetes!
Maar kdenk dat dat meer te maken heeft met extra inkomsten, aangezien hier volgens mij 90% niet eens weet wat belasting is 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suusje :jaja: op dinsdag 9 augustus 2005 om 12:52:
belasting

was da? kun je dat eten? ;P
Waarschuw beheerder
politie zijn altijd een soort van NSB-ers.... overal

die mensen weten niet dat wij hun loon betalen om ons te helpen.
hun denken dat ze boven de burgers staan en er zijn om burgers te kleineren en geld afhandig te maken.
als er nu een oorlog uit zou breken zou 99% van alle politiemensen bij de NSB gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT]KarlKaniGangstah[PPT] op dinsdag 9 augustus 2005 om 13:03:
politie zijn altijd een soort van NSB-ers....

Vind ik wel een belediging aan de NSB-ers hoor :p

Waarschuw beheerder
Als je ze niet nodig hebt lopen ze je te vervelen en als je ze n keer nodig hebt zijn ze nergens te vinden.. Of ze helpen je niet eens.. :/ En dan ben je zelf nog de lul als je t heft in eigen handen neemt :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 13:07:
Als je ze niet nodig hebt lopen ze je te vervelen en als je ze n keer nodig hebt zijn ze nergens te vinden.. Of ze helpen je niet eens.. En dan ben je zelf nog de lul als je t heft in eigen handen neemt

juist zondre die lui ben je beter af :D
Waarschuw beheerder
ze zouden eens moeten kijken naar dit soort sites en hun conclusies trekken...
als ik door de stad loop en ik zie politie ren ik gewoon weg uit voorzorg ook al heb ik niks gedaan, je weet nooit.... als ze zich vervelen naaien ze je ineens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sil :bloem: op dinsdag 9 augustus 2005 om 13:10:
juist zondre die lui ben je beter af

Scheelt n hoop irritaties en boetes ja (Y)
Mja ze zullen soms toch ook wel goede dingen doen mag ik hopen..

Waarschuw beheerder
sommige politieagenten zijn vet tof vooral motoragenten :D gewoon achterop springen vinden ze meestal nog leuk ook hahaha
Waarschuw beheerder
heb ze hier nog nooit gezien :no:

Waarschuw beheerder
best vriendelijk nog whehe.. afgelopen zaterdagnacht/zondagochtend staande gehouden met wat vrienden, omdat we geluidsoverlast/openbare dronkenschap veroorzaakten. Toen ik een soort van smeekte om ons geen boete te geven, omdat ik er al zoveel heb gehad... wilden ze ons laten gaan. Maar wat doet deze stomme lul.. gaat gewoon midden op straat pissen een paar meter van die politieagentes vandaan. Toen ik hun hoorde roepen "he, stoppen.. niet doen!", heb ik het op een lopen gezet. Maar ik was zo dronken, dat ze me heel snel inhaalden. Alleen een boete voor wildplassen. Ik weet het, het was echt dom... maar ik was te dronken om na te denken. Wel stijl! whehe :9

al met al valt het dus enorm mee, dat ik niet meegenomen werd. Vrij vriendelijk nog hehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je beste vriend.... de politie...

Waarschuw beheerder
Hier zo zijn het sukkeltjes

Waarschuw beheerder
Bij ons durven ze niets..ik woon echt in de ghetto hier en de mensen met de grootste mond hebben de meeste macht..helaas..dus als er iets gebeurd en je belt ze op dan heb je geluk als ze even langs willen rijden maar meestal komen ze pas als er een is neergeknald..ik heb geen respect voor ze en met mij zijn er meer.

Waarschuw beheerder
misschien moeten jullie eens wat meer respec tonen dan... in die ghetto van je..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
A.C.A.B. :yes:

Waarschuw beheerder
All Cops Are Bastards.... toch? :P

Waarschuw beheerder
Ik heb geen respect meer voor ze omdat ik geen keus heb om te wonen waar ik wil en ik wel graag mijn kinderen veilig op straat wil laten spelen dus ga mij ajb niet vertellen dat ik meer respect moet hebben voor mensen die ervoor zijn opgeleid om anderen te beschermen en hun diploma echt niet waard zijn
Waarschuw beheerder
Ik woon in een klein dorpje..
Haha en je ziet ze gewoon nooit:D
Ze zegge dat we een wijk agent hebbe, maar nooit gezien:D

Waarschuw beheerder
Ik heb geen respect meer voor ze omdat ik geen keus heb om te wonen waar ik wil en ik wel graag mijn kinderen veilig op straat wil laten spelen dus ga mij ajb niet vertellen dat ik meer respect moet hebben voor mensen die ervoor zijn opgeleid om anderen te beschermen en hun diploma echt niet waard zijn.

Hoezo heb jij geen keus dan? Volgens mij si iedereen vrij om te wonen waar hij of zij wil. Dus dat je geen keus hebt is bullshit. En dat jij dus in die ghetto kiest te blijven en daardoor je kinderen uitgroeien tot kleine criminelen is dat dus ook jou keuze.

En dat jullie in die "ghetto" zo met elkaar om gaan dat er geen orde meer bewaakt kan worden is dus niet de schuld van de politie maar van jullie zelf. Het geweld komt niet van hun... maar van jullie zelf. Dus kijk eerst eens naar jou en je eigen buurtbewoners voordat je de vinger gaat wijzen naar iemand anders die helemaal niet de oorzaak is van het vieze soepie waar jij nou in draait....

Lijkt me duidelijk......

Waarschuw beheerder
Ja het lijkt me ook duidelijk wie er geen respect heeft..jezus wat ben jij een looser zeg. Ik schrijf me eigen in op woningen maar die krijg je hier niet zomaar en je weet verder ook de achtergrond niet dus als ik zeg dat ik geen keuze heb hoor je dat maar gewoon zo aan te nemen ipv zulk belachelijk commentaar te geven. Mijn kinderen laat ik daar niet op straat spelen dus ik zou me mond maar houden over dat ik ze crimineel op laat groeien..en ik vraag me af uit wat voor milieu jij komt...blijkbaar heb jij vanuit huis uit geen respect voor anderen meegekregen

Waarschuw beheerder
Ach ja anton gleuf die naam zegt al genoeg he moeten we zulke domme opmerkingen nou nog serieus nemen??? neh d8 t nie he!!!! t enige wat gleufjuh doet is naar anderen wijzen en gelijk oordelen whahaha ja hoor echt geloofwaardig zo......Hey gaat anders lekker solliciteren bij de politie als je hun zo'n goed werk vind leveren.......en euhm acherum met zon kop door t leven en dan nog hersenloos ook:-)
Grtz Luck Love Light 2 all
Waarschuw beheerder
in mijn gemeente zijn het echte RATTEN
gemeente zaanstad dus maar dat kon je vast al raden :yes:
Waarschuw beheerder
Waarom heb iedereen zo'n hekel aan de politie??
Ik vind het altijd zo grappig...

Naar wie ga je toe als je vriend is vermoord (en je weet niet wie de dader is??)
Wie helpt je bij ongelukken??
Wie komt er kijken als je verkracht bent in de bossies??

Als je er echt een hekel aan hebt, heb dan ook de ballen om er nooit 'gebruik' van te maken.

Enne...nee...ik werk niet bij de politie!
Overigens lijkt me de recherche wel leuk

Waarschuw beheerder
Zeer vriendelijk... Als ze een geel bonnetjuh hebben uitgeschreven.... Ik had er 2 gekregen vorige week... Geen id bij me 45 euries, en liep met een glas bier van het terras af, niet goed ik weet het.. Daarop wouden ze me staande houden, maar ik wou me bus halen, en zette een sprint in, helaas bus gemist, maar het politie busje niet, zat in de handboeien mee naar buro, werd na 30 min weer vrijgelaten.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fucking Hel op dinsdag 9 augustus 2005 om 22:26:

ikke wel :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fucking Hel op dinsdag 9 augustus 2005 om 22:26:
Naar wie ga je toe als je vriend is vermoord (en je weet niet wie de dader is??)
Wie helpt je bij ongelukken??
Wie komt er kijken als je verkracht bent in de bossies??

Als je er echt een hekel aan hebt, heb dan ook de ballen om er nooit 'gebruik' van te maken.

Overigens lijkt me de recherche wel leuk

ja die lui grijpe meestal alleen in als h et te laat is en anders zijn ze 9 van de 10 x niet te vinde :s

Waarschuw beheerder
Ow ja amper broekie????

Nou laat me je uit je droom helpen.............Vele zaken moordzaken blijven onopgelost....En het slachtoffer is al gevallen..........Bij een ongeluk idemdito.......Zoals ook bij zedendelicten...............Politie leuk wake up!!! Trek je broek aan en vraag kijk hoe t werkelijk is!!!!
30:000 meldingen van kindermishandeling per jaar en de politie kan niet veel doen hoor....Broekie:P
Het grootste aandeel van ons rechtsysteem ligt bij onze regering en ons zelf he duzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Politie leuk??? feesten das pas leuk!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Om ongelukken te voorkomen schrijven ze bonnen uit voor figuren die te hard / onder invloed / of niet kunnen rijden (scheelt waarschijnlijk heeel veel slachtoffers)

En ja? wat kunnen ze allemaal doen?? zoveel mensen, zoveel narigheid.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms echt medelij met ze heb. Vooral bij die voetbalwedstrijden (en voor die paarden trouwens nog zieliger)

Ben echt geen fan van de politie, maar er een hekel aan hebben vind ik zo'n onzin. Leuk om te zeggen voor jongetjes van 15, om stoer te doen!

Enne...Jewe....moet je natuurlijk wel je bek open trekken! Gaat om jouw baan
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, ik kom die figuuren wel een keer tegen als ze me nodig zijn...
Het is makkelijk schreewen op internet... (het is ook wel stoer om anti politie te zijn) :S
Maargoed, als ze een keer klappen hebben gehad staan ze wel aan het politie buro...

Dus trek mij er niet zo veel meer van aan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niets als last met die cops
A.C.A.B
Waarschuw beheerder
ik geef mijn mening niet meer over woute want dat heeft mij al 2 keer een ban gekost (n)
Waarschuw beheerder
donateur
nou, ik zal je is zegge, wij worde weleens weggestuurd van een plek waar we dan staan te hangen door politie. en dan loop je beetje rond op hardbass in silverdome, 3x raden wie je dan tegenkomt....gewoon een van die joden die je dan wegstuurt, alleen is die HELEMAAL uit zn plaat :D

niet dat hij een erge jood was, hij was altijd wel een gast die ons nooit boetes gaf, maar nu al helemaal niet meer aangezien we een foto van hem hebben die avond... 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal eens met Amper Broekie. Allemaal zeiken als jullie zelf te hard rijden en een prent krijgen. (Doe je zelf!!) Maar als er iets ernstigs aan de hand is staan jullie als eerste bij de politie op de stoep om hulp te vragen.

Wie is hier hier nu zielig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van carta blanca op dinsdag 18 januari 2005 om 21:25:

Zou het niet weten, kom nooit met de politie in aanraking:)

Ik gedraag me eigen b)
laatste aanpassing