te veel ze zijn er waar je ze niet nodig hebt.
en te weinig waar je ze wel nodig hebt.
nee doe naar de duitsers zij pakken wel een kinder verk. ( chinees)op omdat de nederlanders het te druk hebben met verkeers overtredingen kunnen ze meer geld aan verdienen.
maar aan winkel diefstallen of ergere dingen hebben zij geen tijd voor.
moeten wij zelf doen inbrekens pakken , en daar krijg je zekers nog een straf voor ook nog he.
ehe die skoetoe rijd snáchts rond om dwaze jongeren uit hun auto te trekken om vervolgens die te door zoeken in de hoop dat ze ons ´weer´ te kunnen aanklagen en vervolgen.. damn en dat om 6 uur zondags smoggus. ziekelijk of gestoord zeg het ma,, ma ik vin da egt pretty sicknis!!!!
ach hier rijden ze nog op varkens dus buiten stankoverlast gaat het prima
Pfff, ben hier al 2 x aangehouden omdat ik een Nederlander ben. 2x van de weggehaald en doen net of ik eoa smokkelaar ben. Checken mijn kenteken, auto hele mikmak. Ja halloooo, kan ik dan niet gewoon in Duitsland wonen??!!!!
hier is laaste tijd wel rustig alleen word iedereen aangehouden
Mij hebben ze een keer verklaring veranderd, een keer week later snel parkeerverbodsbord geplaatst en ook nog een keer de 2 wielen-op-toep-regel erg ruim toegepast
en anne frank maar klagen... de politie van tegenwoordig is net zo erg, zo niet erger
als je maar gewoon eerlijk en beleefd blijft, zijn zij dat ook
Da hoop ik ook elke keer weer als die deuren opengaan ma meestal krijg je nie eens t woord voor je de officier in je cel op bezoek krijgt (zorg wel dat je dan weer kan lezen als je genoeg op heb anders word de officier ook bijdehand)
dan houwe ze je aan en dan lul je ze er uit maar dan zoeke ze weer iets anders om over te mouwe en zo gaat het maar door ze hebben ook nooit iets nuttigs te doen die mensen