Partyflock

Forumonderwerp · 738300

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik vind van wel :yes: 110% anti drugs

geen commantaar tege mij :9 maar op de topic..wie is het er mee eens???
Waarschuw beheerder
donateur
commentaar op de topic??

Wat een KUTTOPIC!!!! Jeezus!! Lazer op met kutttopic

(maar jij bent :lief: )

Waarschuw beheerder
donateur
Laat iedereen lekker in zijn waarde joh en doen wat ze zelf willen.

*wacht op het topic: wie geen drugs gebruikt is een mietje * :[
Waarschuw beheerder
geen commantaar tege mij maar op de topic.

Leer eerst eens correct communiceren, dan geef ik antwoord ;)
Waarschuw beheerder
donateur
*zwaait naar emjay* :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
110% anti drugs?
10000% anti Rebel bitch! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Is keuze voor ieder op zich toch...

Waarom willen mensen toch altijd oordelen over andren:s

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) ik ben het er mee eens :[
Waarschuw beheerder
6 miljard mensen dus 6 miljard meningen!

Waarschuw beheerder
Chrisje hou da voor juh ;)

ennuh de vetnek
Dankjuh :P

whahahaha
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
Hellemaal met je eens Supper MoppieJ ;) Anti Drugs :jaja:
Waarschuw beheerder
heel fijn voor je dat je anti drugs bent... fijn leven verder enzo....maar waarom mietjes?

*tiepteyfus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dank u supahlieffiej :respect:

toch mense die nog un leve hebbe :yes:

Waarschuw beheerder
nou yassie omdat mense die ut gebruike zichzelf niej zijn en hun leven wille verklote
Waarschuw beheerder
donateur
nou yassie omdat mense die ut gebruike zichzelf niej zijn en hun leven wille verklote

Dus er zitten hier duizenden mensen die bewust hun leven "verklote"..? Alsjeblieft zeg, dingen waar je totaal geen weet van hebt moet je ook niet over oordelen. Bovendien is je deze topic gevormd naar je mening en heeft het met jou verband. Dus hoeven we niet alleen op deze topic te reageren.
Waarschuw beheerder
donateur
laat mensen ff lekker zelluf weten wat ze wel en niet gebruiken...jij heb er tog geen last van
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd...bewust mn leven verkloten? tis maar hoe je het bekijkt vind ik. jij ziet het als een leven verkloten, ik zie het als meer plezier hebben tijdens een party :9.

Waarschuw beheerder
Anti drugs :yes: (Y)

Waarschuw beheerder
nou Hitmannetjuh*Funky Junkie*
ik heb er zeker weet van ;D
ik geef voorlichting over drugs www.boy4ever.nl
dus ik heb er zeker wel veel verstand van...
Waarschuw beheerder
dan weet je zeker ook wel dat alcohol oftewel ethanol OOK drugs is...
Waarschuw beheerder

zichzelf niet zijn? je kan niet iemand anders zijn als jezelf, als je een biertje ophebt krijg je misschien iets meer moed als normaal!? maar je blijft jezelf
zo is het met drugs ook.. je hebt natuurlijk ook mensen die idd zoveel gebruiken dat ze niet meer weten waar/wie ze zijn
maar die mensen zou ik geen mietjes willen noemen.... eerder dom

maar je hebt zelf nooit wat gebruikt?

Waarschuw beheerder
Anti drugs :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
zichzelf niet zijn? je kan niet iemand anders zijn als jezelf, als je een biertje ophebt krijg je misschien iets meer moed als normaal!? maar je blijft jezelf
zo is het met drugs ook..

:jaja:

je haalt meer uit jezelf met drugs B)
Waarschuw beheerder
Identiteitscrisis :D
drugs is voor mietjes......./wie geen drugs gebruikt is een mietje :vaag:

Ik gebruik zelf geen drugs (en alcohol) maar ben ook niet anti-drugs.
Iedereen mag dat mooi zelf weten :)
Als je anti drugs bent moet je ook maar anti alcohol zijn :)

Strak van de pillen of stomdronken........ what's the difference??

Laat iedereen lekker zelf uit maken wat hij/zij met hun leven doen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahahahahahahahahahahhhahahahahahahahahahahahahaha
teigertjuh**
wie geen drugs gebruikt is een mietje

diep triest

Waarschuw beheerder
Gaat weer nergens over dit.. weer een topic van nix :O :-O
Waarschuw beheerder
uh dat heb ik niet verzonnen Rebel Bitch, dat is een ander topic hoor :-/

diep triest is dat je er alleen dat uithaald ;) staat wel meer in mijn berichtje :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind Rebel Bitch nogal kinderachtige antwoorden geven...
kan je niet echt een goede discussie mee aangaan, vreemd dat zo iemand voorlichting geeft over drugs.... wat zeg je dan tegen die mensen? ''Je moet geen drugs gebruiken, want dan ben je een mietje?'' :/
Waarschuw beheerder
drink je geen alcohol dan Rebel Bitch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan weet je zeker ook wel dat alcohol oftewel ethanol OOK drugs is...

volges mij wist ze dit nog niet :S
Waarschuw beheerder
volgens mij weet ze niets meer te zeggen nu...
Waarschuw beheerder
vraag me af hoe oud Rebel Bitch is :S

heb net even dat profiel bekeken.................... :x
Waarschuw beheerder
donateur

Ten eerste: niet iedereen die drugs gebruikt hier is er onverantwoordelijk mee bezig. Er is een hele grote groep recreatief gebruikers onder de partygangers en een grote groep mensen die hier niet recreatief mee om kan gaan.

Ten tweede: Om te voorkomen dat mensen van de eerste naar de tweede groep 'schuiven', ben jij nou juist aan het werk!

Ten derde: Als je voorlichting geeft wéét je dus dat je mening voor je moet houden, zoals gezegd ben je bezig met voorlichting te geven. Er wordt op dat moment namelijk niet aan je gevraagd wat jouw mening is over iemands gebuik, er wordt je gevraagd naar de effecten, de bijwerkingen, of het te combineren is met elkaar, met medicijnen, met ziektes en ga zo maar door! Dáár moet je antwoord op geven als je mensen echt wilt helpen!

:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: Tinkerbell :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
110% anti schapengeblaat.

beh
Waarschuw beheerder
donateur
tink! :lief: Kom je nu in mijn topic?

Waarschuw beheerder
Iedereen maakt die keuze voor zichzelf.
Ik zal er ook nooit aan beginnen. Feesten zonder is nu nog gaaf, maar stel dat je een pilletje neemt dan is het zonder niet meer leuk.
Een keer in de zoveel tijd een jointje kan ik mee leven, maar voor de rest is het voor mij geen drugs.
Waarschuw beheerder
donateur
Welbekende verkeerde keelgat ;)

Vetje (l) Zeg dan wat, ik roep jou toch ook altijd?

*edit*
maar stel dat je een pilletje neemt dan is het zonder niet meer leuk.

Dat is wel heel extreem gebracht hoor ;)
Als jij belsuit om niet vaker dan 1x per 3 maanden, of half jaar, of jaar te doen heb je het zowel zonder als met naar je zin en mis je het niet als je niets op hebt.

Hiermee zeg ik niet dat mensen die vaker dan hierboven beschreven niet goed bezig zijn, je weet zelf het beste of je het nog leuk hebt zonder ;)
*edit*
laatste aanpassing

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Dan ben ik een super miet :D

yes tjakkaa
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: tinkerbell :respect: hoe bedoel je harde diss? :9

Waarschuw beheerder
ik denk da tje voor jezelf moet bepalen of jij drugs aankan en welke drugs, en ik vind mensen die drugs nemen helemaal niet triest, ik neem zelf zo af en toe ook welis wat, en ik kan dan heel goed uit me bol gaan, maar gwoon op een feest zonder drugs (soms zelfs zonder alcohol) kan ik me ook prima vermaken, alleen wel op een andere manier (minder dansen, sneller moe, zie dr dan wel beter uit :P ) maar goed anders is niet slechter.

Ik denk dat je iedereen deze keuze zelf moet laten maken, ik veroordeel geen mensen die meer of minder drugs nemen dan ik, dus verwacht ik ook niet dat die mensen mij wel veroordelen en respectloos behandelen omdat ik niet hun (gebruikers)gewoonten hebt. En als jij inderdaad bij een stichting zat die aan voorlichting doet, dan zou je weten dat de beste voorlichting is mensen informeren over de gevaren. Ik zou eerder stoppen als ik bijvoorbeeld (ernstige) medische gevolgen onder ogen zou krijgen dan van t geblaat van een pubermeisje...

Waarschuw beheerder
donateur
OEI! toevallig kijke ik net ff weer een x in deze topic :/

ik had er neergezet :

dan maar een mietje :bounce:

:/ ik d8 dat de topic was wie geen drugs gebruikt is een mietje.. :/ *blondt*

gebruik dus GEEN drugs ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent 13 ofzo... Ga met poppen spelen (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Of drugs gebruiken :P
Waarschuw beheerder
Drugs is voor mietjessucces man ;)

Waarschuw beheerder
Owjah.. shit vergeten.. maar oooooo zo lekkah... :D

Waarschuw beheerder
kimhmm kom met un gewoon antwoord ipv meeprate over wa andere zegge :vaag:

en ja loveless ik geef voorlichtingen over drugs wat de gevare zijn en da je pebaalde drugs niet samen kunt gebruike..maar ik open hier een topic da mense hun mening erover kunne geve...en dan beginne ze over mijn profiel

diep triest...geen wonder da jullie bijna allemaal geen eige tekst hebbe...

Waarschuw beheerder
Iedereen moet gewoon lekker doen en laten wat hij/zij zelf wilt. Ik ben ook niet vies van een blowtje op z'n tijd, moet kunnen toch. Daarentegen hou ik weer niet van pillen, nog nooit gebruikt ook trouwens. Maar dat geeft nog niet het recht om voor een ander te bepalen wat hij/zij wel/niet moet doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik praat met niemand mee, het druipt van je af dat je tietjes nog in de groei zijn hoor (Y)Dat snapt iedereen nog wel.
Daarnaast heb je wat moeite met schrijven, iets wat ook verklapt dat je naar alle waarschijnlijkheid nog niet menstrueert (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Rebelbitch, voor het gemak sla je ook nét even die mensen over die wél serieus antwoord geven.
Waarschuw beheerder
moeilijk he , genuanceerd zijn ?
maar dat heb je zeker niet alleen met drugs maar
zo te zien ook met buitenlanders?
110% anti ? 100% is genoeg hoor

Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met je eens hoor(Y)

Waarschuw beheerder
ach jijzelf lult eromheen door gwoon alleen te roepen dat t voor mietjes is zonder verdere onderbouwing! heb gewoon respect voor de mensen die het voor hun lol doen en er niet agressief of handtastelijk van worden en dus gwoon een lekker relaxed avondje kunnen hebben!

Waarschuw beheerder
Ik praat met niemand mee, het druipt van je af dat je tietjes nog in de groei zijn hoor Dat snapt iedereen nog wel.
Daarnaast heb je wat moeite met schrijven, iets wat ook verklapt dat je naar alle waarschijnlijkheid nog niet menstrueert

kimhmm, scherp as always :lief:

wat een analytisch vermogen! (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Geen drux...prima de bima (y) Maaruhh...

Kameraad Geoff samen met zun pasgebore zoontjuh donovan

Kameraad, kameraad? Huh! :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
praat met niemand mee, het druipt van je af dat je tietjes nog in de groei zijn hoor Dat snapt iedereen nog wel.
Daarnaast heb je wat moeite met schrijven, iets wat ook verklapt dat je naar alle waarschijnlijkheid nog niet menstrueert

8)Thanks Kim!! Das toch weer het kersje op de slagroom!!
Waarschuw beheerder
geen feest als er geen drugs is geweest :[:[
:xtc: :xtc: :xtc: :xtc:
zie ik gebruik alleen dope op feesten en ik blow al jaren,
ik doe ook wel es feeste zonder drugs alleen dan zuip ik bier en drank, nou ik weet uit eigen ervaringen dat dat een stuk a-relaxter is voor de mense om me heen ik ben sneller agressief en geirriteerd met :xtc: benk altijd vrolijk :P:P
dus de conclusie jij bent gewoon een herrieschoppend mokkel die nix beters te doen heeft dan drugsgebruikers af te zeiken na ga dat lkkr op een feest doen dan ben je over een week nog niet klaar...

Waarschuw beheerder
whahaha kihmmm kijk na je eige ;) begin je over men uiterlijk triest hoor whahahahahaha...Pot (braak)

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker volwassen..
en naar mijn mening ben je idd een klein herrieschoppertje.. :/ Met een grote smoel.. :d

Waarschuw beheerder
hoezo ga je daar niej in je tokyo :X commantaar leveruh.. whehehe

barbie pop
Waarschuw beheerder
nah...houden we 't gezellig?? :d

Ik wel eigenlijk stoppen, maar ik vind het moeilijk als ik op een feest ben niks te nemen. Op één of andere manier MOET het gewoon.
Ik voel me dan ook niet relaxed als ik niks pak. Da's toch geen verslaving hè? Want als ik doordeweeks gewoon aan 't werk ben, denk ik niet eens aan drugs. Alleen op feestjes...
Waarschuw beheerder
tijd om t topic te sluiten :[:[
lijkt wel of rebel bitch der hersentjes zijn beschadigd door te weinig drugsgebruik! :[:( :nee:

Waarschuw beheerder
En trots:D

Waarschuw beheerder
broodjesbakker...als je gewoon us un feesje zonder drugs doet...zal ut je zeker bevalle ;)

Waarschuw beheerder
Dan ga je aan et bier! :bier:
Waarschuw beheerder
ja maar met drugs is altijd leuker :P:P:P als je het maar bij feesten houd :[:[ das beter voor je gezondheid :P:P

Waarschuw beheerder
:bier: aan de macht...

is veel leuker als drugs en gezonder :yes: :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beter voor je gezondheid?
Tis zoiezo niet goed voor je gezondheid :)

Waarschuw beheerder
donateur
barbie pop

Je weet niet waar je over lult schat... Laten we het gewoon daarop houden! (Y)

Moppie!! (K)

Waarschuw beheerder
goedzo :9
Waarschuw beheerder
jaah ik bedoel alleen op feeste niet door de week...
ma ik snap echt jullie bedoeling niet wat wil je er nou meej berijken dat iedereen aant bier gaat omdat jullie dat ook doen :S:S
kijk wat heb je liever: stel je trapt met stampen op mijn tene of gooit per ongeluk bier over mij:
met: :bier: ben ik over de zeik, kans op schelden = 100% drukker krijgen is 50%
met: :xtc: ben ik nog steeds vrolijk, ik lach naar je en zeg kan gebeure en ga maybe meejstampe of wat dan ook
oordeel nu nog maar es

Waarschuw beheerder
Kan mij niks verotten als jij lekker aan de pillen gaat moe je allemaal zelf wete ik maak me dr nie druk om!
Zeg ook niet dat je aan de bier moet gaan..ik vind bier gewoon beter das mijn mening:)

En als ik op je teen sta en je ben dronken scheld je maar lekker een end weg..ik scheld wel terug:P

Waarschuw beheerder
:respect:

Helemaal waar...

Waarschuw beheerder
Dat van !!!HardcorE!!! dan
Waarschuw beheerder
Pff...zal ik het eens zeggen: Als ik met mate drugs gebruik, voel ik me veel en veel beter dan als ik met mate een biertje pak.
Wordt er altijd zo moe van :/ Van bier dan :d

Nee, ik vind gewoon dat op een of andere manier een pilletje hoort bij een feestje. Ik kan het in iedergeval niet volhouden om meer dan 24 uur door te gaan op alleen bier.
En vaak is dat al meer dan 24 uur, omdat ik zaterdags al om 6.00 uur op ben voor mijn werk en na mijn werk ook niet meer ga pitten.
vind ik drugs een goeie uitvinding :P
Waarschuw beheerder
donateur
Rebelbitch, voor het gemak sla je ook nét even die mensen over die wél serieus antwoord geven

Juist ja, ik ben wel heel erg benieuwd naar wat topicstartster te zeggen heeft over de post van Tinkerbell...

Waarschuw beheerder
ik ben het ook totaal met broodjesbakker eens, bier is leuk maar op feesten is drugs bter, ik werk namelijk zaterdag vaak van 07-19 dus das 06u me bed uit, nou dan ben ik van 19 - 22 ff thuis ofzo, en dan ist vaak al vertrekken richting feest, as je dan lekker om 09u ofzo volgende ochtend weer thuis ben ist tog mooi dat er pillen bestaan, die trekken me de nacht wel door, en heb ik nergens last van, maar as ik dan aan t bier ga ipv pillen dan knak ik echt om 03/04u en ken ik t verder vergeten, van bier word je dan gwoon veel te moe en lui enzo... dus vandaar...
Waarschuw beheerder
donateur
Ten eerste: niet iedereen die drugs gebruikt hier is er onverantwoordelijk mee bezig.

hiet ben ik het niet mee eens harddrugs is altijd onverantwoordelijk, want je weet nooit 100% zeker wat erin zit...

En strak is er weer iemand overleden aan die zooi, en dan gaat het stelletje weer zielig doen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ten eerste: niet iedereen die drugs gebruikt hier is er onverantwoordelijk mee bezig.

hiet ben ik het niet mee eens harddrugs is altijd onverantwoordelijk, want je weet nooit 100% zeker wat erin zit...

Dat weet je wel als je vantevoren je drugs laat testen :)
Waarschuw beheerder
echt moe word ik van die types zoals Rebel Bitch...

blijf dan ook uit het DRUGSforum als je dr een hekel aan hebt :/

Waarschuw beheerder
donateur
juist jah...

Waarschuw beheerder
ik gebruik geen DRUGS! :no:
DRUGS gebruikt mij! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind van wel 110% anti drugs

(Y):jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Om te beginnen zou ik graag antwoord willen op mijn wél serieuze antwoord:

Ten eerste: niet iedereen die drugs gebruikt hier is er onverantwoordelijk mee bezig. Er is een hele grote groep recreatief gebruikers onder de partygangers en een grote groep mensen die hier niet recreatief mee om kan gaan.

Ten tweede: Om te voorkomen dat mensen van de eerste naar de tweede groep 'schuiven', ben jij nou juist aan het werk!

Ten derde: Als je voorlichting geeft wéét je dus dat je mening voor je moet houden, zoals gezegd ben je bezig met voorlichting te geven. Er wordt op dat moment namelijk niet aan je gevraagd wat jouw mening is over iemands gebuik, er wordt je gevraagd naar de effecten, de bijwerkingen, of het te combineren is met elkaar, met medicijnen, met ziektes en ga zo maar door! Dáár moet je antwoord op geven als je mensen echt wilt helpen!

Daarnaast klopt dit niet:
is veel leuker als drugs en gezonder

Alcohol is helemaal niet beter voor je of minder schadelijk dan drugs, integendeel...
En promoot je nu drinken? Is het wel goed als we met zn allen aan de drank gaan? :S

En strak is er weer iemand overleden aan die zooi, en dan gaat het stelletje weer zielig doen!!!

Wanneer je test weet je precies wat je naar binnen gooit en kun je dus perfect doseren waardoor er minder fout kan gaan.
Degenen die overlijden hebben over het algemeen wel iets meer op dan 1 pilletje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik ook even meedoen?

[img]http://img26.exs.cx/img26/6939/bieniklijnenwes8mx.jpg[/img]

Ik heb mensen gezien die er na 5 pillen slikken nog beter uitzien dan jij. Als je hen al mietjes noemt, hoe kunnen we jou dan het beste noemen? Maar dat even terzijde.

ik heb er zeker weet van
ik geef voorlichting over drugs www.boy4ever.nl

Toch wel jammer dat zo'n kleine spruit als jij zichzelf voorlichter noemt, maar zichzelf zo slecht presenteert. Ik hoop voor je omgeving en de mensen aan wie je voorlicht dat je koine (en dat mag je zelf in je Breezah woordenboek opzoeken) op een hoger niveau zit, dat je vocabulaire zich tot de hedendaagse Nederlandse taal beperkt. Op de manier hoe jij je verhaal - voor zover begrijpbaar - in het hoogst der noten laat weerklinken, licht je niemand voor hoor. Met jouw woordkeuze ben je niet meer dan een schande voor de stichting Boy4ever. Jij geeft een volkomen verkeerd beeld van deze stichting en haar bedoelingen.

Als jij ons zojuist hebt laten zien dat jij wel jezelf bent (want jij gebruikt immers niet), dan moet ik je meegeven dat het alleen nog maar beter kan worden voor je. Je hebt niet eens de capaciteit om die stelling te onderbouwen.

Je eigen mening is helemaal niet belangrijk bij een voorlichting. Het gaat bij drugsvoorlichting om de medische aspecten die een rol spelen bij gebruik en bijdragen aan je lichamelijke en geestelijke gesteldheid. Het is de bedoeling dat je gebruikers op de hoogte stelt van de mogelijke negatieve gevolgen die op kunnen treden als zij hun gebruik op dezelfde wijze voortzetten, voor zover dit nodig is. Tevens geef je aan hoe de gevaren beperkt kunnen worden.

Drugs is voor mietjes

Beetje jammer dat je die term moet gebruiken. Als ik zo even gok uit welke partyscene jij komt, dan denk ik dat het gros van je mede feestgangers het niet bij een sigaret laten. Beetje lullig om hen "Mietjes" te noemen, vind je ook niet. Wat zouden ze wel niet van je denken als ze dat horen? Of loop jij gewoon ongegeneerd (lees: zonder schaamtegevoel) met een spandoek over elk feest trots te marcheren met je wijze informatie?

Meisje, als jij een bijdrage wil leveren aan de maatschappij, dan zal je nog heel wat moeten leren. Misschien dat het zou helpen om de informatie van jouw www.boy4ever.nl eens goed door te gaan lezen. Als jij zo graag wilt voorlichten, doe dat dan ook gewoon op de juiste manier en laat die attitude achterwege.

Ik zal je vast een wijze les meegeven voor je eerste correcte voorlichting. Er zijn 2 soorten –bruik als het om drugs gaat. gebruik en misbruik. Ik raadpleeg hierbij de VanDale.:

ge•bruik (het ~, ~en)
1 het gebruiken

mis•bruik (het ~)
1 verkeerd, slecht, overdadig gebruik => wangebruik

Het grootste verschil is dat er bij misbruik slachtoffers, en in het ergste geval, doden kunnen vallen. En dat moet jij als geen ander weten! Als jij wilt dat dat laatste beperkt wordt, dan zul je meer waardering krijgen als je er normaal met mensen over praat. Want op de wijze waarop jij nu zoveel gesproken hebt, heb je eigenlijk maar heel weinig gezegd!

***disclaimer***
Mag ik even aangeven dat ik met bovenstaande tekst op geen enkele wijze schande over de stichting Boy4ever wil uitspreken, maar dat mijn verhaal enkel gericht is op de uitspraken van een van haar “Medewerkers”.

Waarschuw beheerder
Wat een gezeik allemaal zeg, wat een gezever. Laat d'r ff lekker d'r gang gaan. Ieder zo zijn eigen ding toch.
Waarschuw beheerder
ben je beter als je niet gebruikt?vind dat je iedereen is zn waarde moet laten.

Waarschuw beheerder
vind dat je iedereen is zn waarde moet laten.

Juist, dus ook iemand die niet dezelfde mening met jou deeld.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat wel een beetje kort door de bocht zo van: druggebruikers zijn mietjes. Ik bedoel er zitten er misschien ook best een paar in je kennisenkring of tussen je collegas waar je goed mee kunt opschieten zonder dat je het weet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alcohol is helemaal niet beter voor je of minder schadelijk dan drugs, integendeel...

ben het wel met je eens over de rest maar je zegt altijd nadrukkelijk dat alcohol slechter is dan de meeste/alle drugs maar daar twijfel ik tog enigzins over..

uit eigen ervaring zal ik echt niet zeggen dat alcohol ongevaarlijk is maar laat dan eens zien met bewezen onderzoeken dat het zo slecht is als jij beweerd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Diep teleurstellend dat je de discussie niet aangaat, Rebel Bitch....

Bij deze wil ik graag namens alle drugsvoorlichters die wél weten waar ze het over hebben mij distantiëren en verontschuldigen voor de uitspraken van de topicopenster. Ik hoop dat jullie haar instelling niet zien als een algemeen iets wat voor alle voorlichters geldt. Mevrouw is een uitzondering, gelukkig.

Verder wil ik nog even kwijt dat je hiermee niet alleen Wil en de stichting Boy4Ever in een kwaad daglicht stelt en geen enkel respect toont voor de oprichtster en de stichting, maar vooral ook Boy... :/

Candyman, ik heb mijn info uit de cursussen die wij van het Jelli krijgen...

Waarschuw beheerder
donateur
Toeter69: Heerlijk onderbouwd!! Heerlijk gewoon...
Klasse, kan het niet anders verwoorden..

Ik neem tegenwoordig niet eens meer de moeite om alles door te lezen, omdat het toch maar kinders zijn die zo'n topic openen.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een heerlijk topic is dit toch nog geworden (Y)
Waarschuw beheerder
heb juh het zelf wel is gedaan dan ???

voor dat juh mensen uit gaat schelden voor mietjuhs heh ???

ik denk zelf dat juh peopt voor drugs weetjuh ..
ik denk ook ckerrss wel dat jij nie weet wat het allemaal
is weetjuh kan juh mu dat is vertelllen wat is het dan ???
drugs weetjuh dat gevoel is ....laat het me maar is weten ......doei doei

Waarschuw beheerder
donateur
peopt voor drugs

En het wordt steeeeeeds leukert!! 8)
Waarschuw beheerder
ach je leeft maar 1 keer he, so what... :yes:

Waarschuw beheerder
precies:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
HardStyler-83 11 januari 2005 14:34

donateur! *zwaait naar emjay*

*zwaait beetje laat terug* ;) 8)

Tinkerbell en Toeter69 jullie hebben al gezegd wat ik er ook van vind.
En zoals ik al zei betreft drugsgebruik, laat [b]iedereen[/b] lekker in zijn waarde en doen wat ie wilt doen.
Maar benadruk de gevaren en de gevolgen van drugsgebruik. Daar bereik je veel meer mee, dan te schreeuwen dat drugs voor mietjes is. Want dat is gewoon onzin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Toeter69: Heerlijk onderbouwd!! Heerlijk gewoon...
Klasse, kan het niet anders verwoorden..

Ik neem tegenwoordig niet eens meer de moeite om alles door te lezen, omdat het toch maar kinders zijn die zo'n topic openen.

Dank je,... Ik voelde even de noodzaak zijn intrede doen om mijn poëtische kwaliteiten met een vleugje sarcasme tot zijn recht te laten komen. Alleen een beetje jammer dat ons meisje niets meer van zich heeft laten horen. Ben toch wel benieuwd of mijn verhaal op enige wijze indruk heeft gemaakt.

Drugs is voor mietjes

Ik ben het belangrijkste zelfs nog vergeten. Als ik me niet vergis is Boy door een drugsongeval om het leven gekomen. Durf je hem in het bijzijn van de stichting een mietje te noemen?

Maar goed, mogelijk zal er eerst een vertaalslag naar het hedendaags Breezahs gemaakt moeten worden, voordat de nuttige informatie die (bijna) iedereen hier heeft achter gelaten enige gedachtes zal doen veroorzaken.

Nogmaals met alle respect; ik zou mezelf in mijn graf omkeren als mijn nabestaanden redbare drugsmisbruikers wegjagen met dergelijke teksten in plaats van ze aan te moedigen om eens op een andere manier met drugs om te gaan. Als ze dat wél zouden doen dan zou ik niet voor niets gestorven zijn, want mijn dood heeft ervoor gezorgd dat anderen blijven leven!

Maar ik heb goede hoop! Wellicht dat het betere deel van de stichting Boy4ever zich geroepen voelt het meisje te voorzien van een goede training en voorlichting of misschien zelfs wel de beperking op te leggen om haarzelf nog met Boy4ever te associëren.

Wees een grote meid en laat eens horen wat je er tot nu toe van vindt. We wachten allemaal in spanning.

Waarschuw beheerder
precies laat nou eens horen wat je van de uitspraken van tink en toeter vindt?

Waarschuw beheerder
En toen was het stil...
Waarschuw beheerder
donateur
stilte is goed in een anti drugs topic, wan t dan is iedereen aan het genruiken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
het is wel duidelijk dat mevrouw de discussie niet aandurft....

God, wat ben ik blij dat ik nooit voorlichting van dat meisje nodig ga hebben :jaja:
Zag op de site van Boy4ever meerdere mensen (werknemers) vertellen dat ze nog nooit (hard)drugs hebben gebruikt en dat ook niet van plan zijn...
Hoe ga je mensen vertellen over iets waar je helemaal geen verstand van hebt???
Waarschuw beheerder
donateur
mag ik even allereerst mijn diep matige :respect: respect :respect: tonen aan alle mensen die een prachtig verhaal hebben neergezet ( lees--> harde diss :P )

ben ik met je eens tinkerbell. mensen die het nog nooit hebben gedaan kunnen er niet over oordelen. ik was 'vroegah' ook antidrugs. maar ja, als je alleen op partys en dergelijke gebruikt kun je het met regelmaat doen denk ik. ik had ergens gelezen ooit, ik dacht drugsinfo.nl maar weet ik niet zeker, dat je 50 pillen over je hele leven kan nemen zonder enige schade te ondervinden. dit natuurlijk wel verpsreid over je hele leven en niet op één avond.

dus mevrouw R3B3lB!4TcH (jaja, ik kan het nog B))... wij wachten in spanning af...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oh en trouwes:
Ik heb mensen gezien die er na 5 pillen slikken nog beter uitzien dan jij

dit is toch echt wel de UBER opmerking in dit topic 8)
Waarschuw beheerder
donateur
spanning is te snijden ondertussen

Indeed it is!!

Hoop nog steeds dat RebelBitch zichzelf komt verdedigen, maar ik denk dat ze te druk is nutteloze opmerkingen te plaatsen nav andere nutteloze replies....

ERG jammer...

Waarschuw beheerder
donateur
damn, respect voor deze 2 mensen, sowieso!

nou rebelbitch, we w8en in spanning af!

PEACE
Waarschuw beheerder
toen ik nog geen drugs gebruikte hoorde ik altijd maar van drugs is slecht bla bla..
nu ik het zelf gebruik heb ik mn eigen mening erover :)

drugs is zo slecht als je t er zelf naar maakt! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
drugs is zo slecht als je t er zelf naar maakt!

[img cacheid=00134547000252aedce60d5e1a0087d9f6]http://www.smiliegenerator.de/s26/smilies-19152.png[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Toch is het jammer. Ze heeft dit topic zelf gestart, en is vandaag ook gewoon aanwezig geweest op het forum. Waarom reageert ze nou niet gewoon even? Dat zou wel minstens zo stoer zijn als hoe het begon. Misschien is ze het wel vergeten. Weten jullie wat? Ik stuur haar even een berichtje met de link naar deze topic. Misschien is ze hem wel kwijt.

*edit*

Verstuurd!

*end edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000820150016442a4adadebc1a0087dbf7]http://www.andypope.info/charts/therm_deluxe.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Weten jullie wat? Ik stuur haar even een berichtje met de link naar deze topic. Misschien is ze hem wel kwijt.

Toet, ik denk dat ze gewoon geen antwoord heeft op ons en dat probeert te verbergen door niet te antwoorden... in de ijdele hoop dat wij dát niet door hebben :)

Waarschuw beheerder
drugs voor mietjes slaat nergens op !!!!

Waarschuw beheerder
Tinkerbell 13 januari 2005 15:38

donateur! Weten jullie wat? Ik stuur haar even een berichtje met de link naar deze topic. Misschien is ze hem wel kwijt.

Toet, ik denk dat ze gewoon geen antwoord heeft op ons en dat probeert te verbergen door niet te antwoorden... in de ijdele hoop dat wij dát niet door hebben

Tinkerbell, mijn heldin :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het al gezegd maar doe het nog een keer: :respect: aan toeter en tinkerbell :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
:$ :$ Dank voor de support jongens, much appreciated :jaja: (y)

Ik hoop alleen wel dat iedereen die dit leest níet denkt dat iedere drugsvoorlichter er zo over denkt... Wij van Unity (www.unitydrugs.nl) denken er iig héél anders over!

Waarschuw beheerder
donateur
Tinkerbell dat denk ik iig niet.
Ik heb nog steeds een hoop vragen aan unitydrugs, maar iedere keer komt het er niet van om het te vragen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Das fijn om te horen (l) (y)

Je kunt je vragen ook bij ons op het forum stellen he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds nix he..... :no:
Typerend... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop alleen wel dat iedereen die dit leest níet denkt dat iedere drugsvoorlichter er zo over denkt... Wij van Unity (www.unitydrugs.nl) denken er iig héél anders over!

Allemaal Relaxed!! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds nix?
zou ze tijdens haar voorlichting ook wegrennen als iemand haar iets vraagt?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, dan geeft ze haar mening ipv goed onderbouwde voorlichting...
Waarschuw beheerder
Erg jammer om dan niet te kunnen lezen hoe rebelbitch zich gaat verdedigen.. :/
Zulke mooie beargumentaties, jammer hoor...

Ik weet wel beter :)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor onbevooroordeelde, eerlijke voorlichting!
Waarschuw beheerder
donateur
aggggggggggg:
Unity.............
Hersenschade
Bij dieren is aangetoond dat MDMA schade kan toebrengen aan bepaalde hersencellen. Bij erg zware XTC gebruikers zien we gelijkaardige schade. Het is nog niet duidelijk wát die schade betekent en of de schade zich (volledig) kan herstellen.

Als je een paar jaar lang ieder weekend 2 pillen gebruikt, zien we negatieve effecten op je geheugen. Die negatieve effecten zijn nog niet verdwenen als je na dit heftige gebruik een jaar lang gestopt bent.

Als je matig gebruikt (bijvoorbeeld één keer per twee maanden, 1,5 pil) dan zien we vooralsnog geen nadelige effecten op je geheugen en hersenen.

MDMA is dus een stof die daadwerkelijk schade kan toebrengen aan bepaalde hersencellen, we weten alleen niet precies bij welke dosis dit bij de mens gebeurt. Daarom is het erg belangrijk om extra voorzichtig te zijn! De Unity norm is: niet vaker dan eens in de 4-6 weken en dan niet meer dan 1-2 mg MDMA per kg lichaamsgewicht. Als je ieder weekend XTC gebruikt, kom je in ieder geval in de gevarenzone! Daarom raadt Unity af om ieder weekend te gebruiken.

Bij proefdieren nam de hersenschade toe naarmate de temperatuur hoger was. Zorg er dus voor dat je steeds voldoende afkoelt: regelmatig even rusten, geen warme kleren, geen hoofddeksels, regelmatig fris of water drinken.

ze hebbe op dieren getest :( aggggggggggg zieliggggggg ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard doen wij die tests niet zelf ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee wij zijn ons eigen proefkonijn :O
Waarschuw beheerder
donateur
;) was ook maar grapju 8)

maarre dagt altijd dat drugs veel langer in je lichaam aantoonbaar bleef joh. maar 2 tot 3 dagen staat op jullie site dus das mooi, komt er nou ooit eens een medische keuring dan hoef ik dus niet paar weken van te voruh te stoppuh ;) of iniedergeval niet naar feesten te gaan ;)

tog weer wat bijgeleerd op die site.

maar kenne ze geen test centra in DORDRECHT oprichten .
heb geen zin om naar rotterdam blaaak (erges waar ik niet bekend ben) te gaan of naar breda, waar ik al helemaal de weg niet ken . en openbaar vervoer ernaartoe zou ook makkelijk zijn ( dichtbij treinstation ofsow )

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik raad mensen aan bij een keuring een week of 6 aan.... Better safe than sorry ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hmzzzz, agjaa,
zo goed wordt je tog niet gekeurd voor een vrachtenwagen rijbewijs! daarvoor zullen ze je niet van binnen uit onderzoeken ! lijk mij.
maar was zoiezo van plan ef rustig aan te doen, wanneer dat aankomt ;)

Maar over die 1/2 Mg per kilo lichaamsgewicht..
ef kijkuh dan zou 146mg per maand max eigelijk voor mij zijn..
hmzzz, is wel lastig als ik de bekende blouwe supermannen neem 160/180mg.. meestal zo'n 2 op een feest soms nog 1 bolle witte mitsu erbij als het wat minder wordt!..
en dit proces is dan ong bijna elke week wel bij mij!, want heb elke week bijna wel een feesie als het er geen 2 zijn!

maar heb tog idd wel het gevoel dat me koppiey wat gaat protesteren, maar zo erg is het
nog
niet.
ik let er wel op hr ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar over die 1/2 Mg per kilo lichaamsgewicht..
ef kijkuh dan zou 146mg per maand max eigelijk voor mij zijn..
hmzzz, is wel lastig als ik de bekende blouwe supermannen neem 160/180mg.. meestal zo'n 2 op een feest soms nog 1 bolle witte mitsu erbij als het wat minder wordt!..
en dit proces is dan ong bijna elke week wel bij mij!,

Het lastigste zal dan zijn tóch een beetje te minderen, zeker wanneer dit een wekelijks terugkerend fenomeen begint te worden. ;)
Ga zelf vaak zat nuchter feesten en vermaak m e dan net zo goed :) :jaja:
Je zou zelfs, als je een maand of 6 of meer niet zou gebruiken, met 1 pilletje, misschien zelfs wel n halve, net zo'n topavond hebben als daarvoor met meer...

Let er maar n beejt op idd, tis leuk spul, maar geen snoepgoed ;) En je wilt toch ook niet bij wijze van spreken op je 40ste als iemand van 80 door t leven gaan? ;) (y)
Waarschuw beheerder
donateur
niet egt ;)

ohw en trouwens over tabak he!

ik ben 2 keer bijna out-gegaan door te roken!
de eerste keer gebeurde het op een zondag nacht toen we ef een blowtje ginge roken!. (was overigens in het begin van me slik-periode) ik had die vrijdag en zaterdag feesies gehad en had totaal in die dagen 11 smilies op.
nou voelde me gewoon die hele zondag goed, en daarom dachten we van nou gaan we blowtje roke dan! nou na paar haaltjes, wist neit wat me overkwam man! dagt egt dak dood ging, alles wat verkeerd kan gaan ging verkeerd! na 12 min begon ik te kotsen en toen dat voorbij was was ik eigenlijk in 10 min weer helemaal hersteld,, geen grammetje ziekheid voelde ik meer! was er weer helemaal bovenop! maar jezus wat deed het een pijn!

ik had mezelf dus voorgenomen nooit meer blows te roken! ;)

2e keer dat het weer gebeurde, was een dag nadat ik er 3 in de middag op had. ik nam maar weer eens een sigaretje, wat ik overigens bijna nooit doe) en toen kwam het dus gvdmm weer he, gelukkig in neit in zulke sterke maten! maar dus ik weer braken enzo, alleen duurde het dit keer dus wel dik een uur (de ziekzwak misselijkheid)

ik heb mezelf dus nu voorgenomen helemaal niks meer te roken! ;)

maar eigenlijk hoort dat dus nogwel bij de toevoeging aan de tabaks Combi's die er nog niet zijn op jullie site en overigens nergens trouwens ;)

of is dat iets dat ik alleen heb ofsow???
ben ik weer zo'n appart figuurtje ;) :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik raden? Je had niet gegeten? ;)

Ik was trouwens in de veronderstelling dat er ook een kopje 'combi's' tussen stond, maar je hebt gelijk, ik zal er meteen ff achteraan gaan! Thanx :)

Ik kan je zo 1-2-3 ook niet veel over de combi met tabak vertellen, moet ik ook ff nagaan ;)
Ik zal hier een topic over openen op het forum, hou m in de gaten dus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
UHMMMMMMMMMM :P:P:P
toen in die tijd was ik idd nog niet egt in staat de dag na een feest flink te eten idd. heb ik nu niet meer zoveel last van, maar dat zal er idd ook best wel wat mee temaken hebben gehad ;)

heb je weer ef wat te doen he ;)
Ik zal hier een topic over openen op het forum, hou m in de gaten dus

ik gaat hem volgen hr!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie is het er mee eens???

Ik
Waarschuw beheerder
donateur
Oververmoeidheid, niet eten, etc., allemaal garant voor beroerd voelen ;)

Beide vragen zijn gesteld! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
okey

maarja beroerd: steken in hele lichaam, trillen, hoofdzweten, wazen voor je ogen zien, bijna flouwvallen enzo. maar wat ik nog wel het ergste vondt:
die steed terugkerende geur van die blow/sigaret!
na het braken is die geur uiteraard weg, en ging het weer stukke beter ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gaat dat mens nou nog es antwoorden of is ze teruggekropen onder de steen waar ze ook vandaan kwam....

tis vrij irri om eerst met een totaal niet onderbouwde mening te komen, en dan als mensen toch de discussie aangaan die wel argumenten hebben snel je niet meer laten zien, zwak hoor, zeker voor iemand die zich drugsvoorlichter noemt, horen jullie niet juist discussie te voeren en zo de mensen te overtuigen met ARGUMENTEN! niet met dom geblaat 'drugs is slecht'
Waarschuw beheerder
donateur
Loeveless, vandaar ook de post hieronder, ze zet ons allemaal te kakken! :@

Sterker nog, als iemand vraagt: wat vind jij .... dan vraag ik altijd eerst wat diegene wil horen, mijn professionele of persoonlijke mening
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja jullie gebruiken (of gebruikten) toch ook drugs?? en ik vind het juist goed dat er organisaties zoals die van jullie zijn, ik ben niet iemand die maar snel en impulsief heel veel van iets neemt, ik heb best veel gelezen over XTC en ik neem nu zo af en toe welis wat ja...maar goed ik kan voor mezelf wel zeggen dat ik geteste pillen neem en weet hoeveel mg ik kan hebben en dat ik zorg dat t op dat niveau blijft en ik niet ineens veel meer nodig ga hebben.

Maar dat mens is bij jullie dus ook niet bekent??
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gebruiken of gebruikten ook wel s drugs ja, we moeten natuurlijk wél weten waar we het over hebben :)
Het is ook onze tweede meest gestelde vraag, naast 'Testen jullie ook?', 'Gebruik je zelf ook wel s wat?' 'Oh, gelukkig' is dan ook altijd het antwoord als je bevestigend antwoord :)

De muisstille topicopenster is bij ons niet bekend, Boy4Ever en Wil uiteraard wel :)

Waarschuw beheerder
mjah waarschijnlijk heeft ons breezah doosje teveel van dr eigen drugs (vast en zeker breezers) op en toen zoiets on-onderbouwends gepost en ziet nu in dat ze door de mand is gevallen en er teveel goede argumenten zijn

al moet ik wel zeggen, ook onder de wel-gebruikers (waar ik dus ook onder val) er veel domme reacties komen hoor, waar is het respect voor elkaar, vaak as ik naar feesten ga dan ben ik niet de enige die gebruik, maar ik heb ook vrienden die niet gebruiken, we staan altijd lekker met zn allen te feesten en te springen en no hard feelings of iemand wel of niet wat neemt, as je maar gwoon lekker zorgt dat je voor je zelf kan blijven zorgen, dat verlangen hun van mij, maar ik heb ook liever niet dat hun zoveel alcohol zuipen datik ze naar de trein moet tillen. Dus mensen, een open discussie over wel of geen drugs, de voordelen en gevaren is leuk en informatief, waarschijnlijk steken beide kanten er wat van op, maar dat hoeft toch niet op deze manier te gaan....

en mijn mening is dat de negatieve toon met de openingspost al was gezet, dus rebelbitch as je echt een voorlichter bent; volgende keer wat meer tact en onderbouwing! daar bereik je veel meer mee, en komen er ook veel serieuzere reacties!
Waarschuw beheerder
donateur
Door al zo te beginnen:
de negatieve toon met de openingspost

krijg je dit soort reacties:
er veel domme reacties komen hoor

Dat is misschien ook wel waar ze op gehoopt had, een reltopic... en nu dat niet blijkt te lukken.... tsja...

Waarschuw beheerder
ja ach tis meestal wel een gezellig forum, jammer dat dit soort mensen dan weer domme dingen moeten gaan doen...

maar tinkerbell zit jij nou hier zeg maar uit oogpunt van unitydrugs om enigszins te sturen en voor te lichten (want er word ook veel onzin gepost en slecht advies gegeven) of ben jij hier zeg maar gwoon recreatief, voor je eigen lol?

Waarschuw beheerder
donateur
Unity rouleert!

(sjo, dat wou ik ff kwijt! :D )
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik ben hier recreatief aanwezig, maar waar nodig licht ik voor ;)
Dit topic ging met n rotgang t verkeerde keelgat in, maar de gehoopte discussie blijft uit :(

Thanx Darks :)

Waarschuw beheerder
donateur
nou, t is toch gewoon zo? :yes:

de mensjes van Unity zijn aardig, relaxed en staan zelf midden in het partyleven, daarom WETEN ze wat er speelt (dat is m.i. erg belangrijk)
Waarschuw beheerder
donateur
dat vind ik idd wel heel goed van unity! ze gebruiken zelf en ervaren ook zelf hoe het is om een gebruiker te zijn. je kan wel heel leuk roepen het is slecht bla bla. maar dat geeft op mij weinig indruk. als de persoon dan zelf ook gebruikt zou ik automatisch beter luisteren.

dusse, unity (y)!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Unity rouleert!

Darks, toppie! Nu krijg je nog een biertje van me. Die ene die je nog tegoed had heb ik je met oud en nieuw ook niet kunnen geven, dus dat worden er twee de volgende keer!

okeej :) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
ze gebruiken zelf en ervaren ook zelf hoe het is om een gebruiker te zijn

dat valt wel mee hoor, maar de party-wereld kennen ze wél :)
Waarschuw beheerder
donateur
Darks, we kunnen wel allemaal uit ervaring praten, laten we het daar maar op houden :)

Fijn al die goeie berichtjes te lezen :jaja: (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat nou voor mietjes!!!:@
Sommige mensen gebruiken t omdat ze wel wat extra energie kunne gebruike omdat ze nie vit zijn.
En da vin ik nie voor mietjes :[
Als je nog nooit wat gehad heb kun je dr ook nie over oordelen! :D

ps. Waar is dat mietje dat deze forum begonne is ??? :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ps. Waar is dat mietje dat deze forum begonne is ???

Dat vragen wij ons al 3 dagen af :no:

Waarschuw beheerder
poeheee, wat een forum....

Laat iedereen toch gewoon. Degene die wel drug gebruiken moeten dat zelf weten (ik hoor daar ook bij) en degene die dat nie doen, moeten het dan ook niet doen... maar ga er dan niet over liggen zeiken dat drugs voor mietjes is als je het zelf nog nooit gedaan hebt....

drugs is iets wat de puntjes op de i zet. Zonder drugs kan ik er ook een super avond van maken hoor. maar met drugs is alles nog net IETS leuker!

Waarschuw beheerder
donateur
*heeft zelfs een link naar Unity in zijn Eigen Tekst staan* :O

en bovendien:

koffie is ook drugs
alcohol is ook drugs
sigaretten is ook drugs

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben maar even zo vriendelijk geweest haar ook maar even een net PB'tje te sturen met de vraag waar ze blijft. want ze komt wel dagelijks op PF namelijk... ik heb haar niet uitgescholden. ik heb alleen maar gevraagd of ze even de discussie wil aangaan met ons. nou dat valt toch wel mee toch? ik vind dat ik me heb ingehoude :9
Waarschuw beheerder
donateur
naja wat een doos....weet je wat ik had gestuurd en wat ik nu als antwoord krijg? :/

heej eh, waarom kom jij niet even naar het 'drugs is voor mietjes' topic om een discussie aan te gaan met ons? is wel even zo netjes vind je niet? of ben je bang dat je de discussie gaat verliezen?

groeten van een mietje

en dan krijg je dit als antwoord terug:

whahahaha triest geval..ik hou me niej meer bezig met da kut forum ;)..da heb ik toen alleen ma ff geopend maar als die barbiepoppe dan over mij gaan beginne ga ik gewoon ;)...

daggggg miet!!!!!!!

kutkind... :/
Waarschuw beheerder
als je voorlichting geeft vind ik dit nou niet echt een goed gekozen stelling..
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat meen je niet, heeft ze dat serieus geantwoord??? :o
Wát n :x ... ik denk dat we toch Wil maar s gaan inlichten dan, wat er uit naam van haar organisatie wordt gezegd hier... Dit is echt te triest voor woorden :no:

Nogmaals, namens alle drugsvoorlichters die wel verstand van zaken hebben wil ik bij deze graag mijn excuses aanbieden voor het hier vertoonde gedrag, en mij ervan distantiëren. Er zijn ook organisaties waarbij dergelijk gedrag NIET voorkomt, zoals UNITY. www.unitydrugs.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zei ik toch, UNITY! (Y)

en ja, ik zou idd haar organisatie maar eens inlichten :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
trouwens, van iemand die zulke reply's neerpent zou ik sowieso niet graag advies aannemen, zelfs al is t maar dat ik beter kan binnenkomen als t regent :[

Rebel Bitch - 11 januari 2005 16:20

kimhmm kom met un gewoon antwoord ipv meeprate over wa andere zegge

en ja loveless ik geef voorlichtingen over drugs wat de gevare zijn en da je pebaalde drugs niet samen kunt gebruike..maar ik open hier een topic da mense hun mening erover kunne geve...en dan beginne ze over mijn profiel

diep triest...geen wonder da jullie bijna allemaal geen eige tekst hebbe...

Waarschuw beheerder
donateur
enne.... Rebel Bitch? t is "kuttopic" en niet "kut forum" :[

Waarschuw beheerder
Helemaal met dit topic eens!

Waarschuw beheerder
donateur
met het héle topic? :O

Waarschuw beheerder
donateur

geen commantaar tege mij maar op de topic..wie is het er mee eens???

Waarschuw beheerder
donateur
dus ook:

GEEN koffie
GEEN cola
GEEN redbull
GEEN alcohol
GEEN chocolade
GEEN sigaretten
GEEN pijnstillers
GEEN slaappillen

...nog steeds mee eens?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik open hier een topic da mense hun mening erover kunne geve...en dan beginne ze over mijn profiel

en voor het gemak slaat ze dus nét die mensen over die wél serieus antwoord geven, of in ieder geval in zoverre dat we nog wel worden uitgemaakt voor barbiepoppen... :gaap:

trouwens, van iemand die zulke reply's neerpent zou ik sowieso niet graag advies aannemen, zelfs al is t maar dat ik beter kan binnenkomen als t regent :[

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou weet je, ik vind eerlijk dat we hebben geprobeerd dit kind te redden van haar eigen ondergang, maar nog steeds denkt zij dat wij haar alleen willen afkraken ofzo :S

ja misschien ook wel een beetje maar voornamelijk meer om haar even te vragen of ze GOED voorlichting wil geven...

*edit: ik vraag me af he? stel dat ze nou word over reden door een bus ( :9 ) en dan komt ze in het ziekenhuis en ze gaan haar moeten opereren. gaat ze dan zeggen: "nee doe maar geen medicatie want ik ben 110% anti drugs..." want morfine is toch ook ECHT WEL een drug...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die ergens meer dan 90% tegen zijn blijken uiteindelijk zelden consequent te kunnen blijven

een btje net zoiets als mensen die de hele dag vegetariër zijn, behalve tijdens het eten :[
Waarschuw beheerder
:gaap:
drugs is niet voor mietjuhs :[

Waarschuw beheerder
Nou ben het er wel mee eens eigenlijks... ik vidn je zwak als je drugs gebruikt......

Waarschuw beheerder
Tjah, ieder zijn eigen ding he.. 8)
Ik zal der nie wakker van liggen of ik nu wel of nie n mietje ben., :9

Waarschuw beheerder
thee is vooor mietjes!

Waarschuw beheerder
tja dan zijn we maar een mietje

Waarschuw beheerder
ach t is meer mietje om een discussie aan te gaan en te vluchten as die serieus word :) en je uitgeven voor andere mensen, en klagen dat wij niet op de persoon maar op de stelling moeten reageren en vervolgens drugsgebruikers 'barbiepoppen' te noemen

dus ach...wie is hier t mietje en de zwakkeling...
Waarschuw beheerder
Nogmaals, namens alle drugsvoorlichters die wel verstand van zaken hebben wil ik bij deze graag mijn excuses aanbieden

excuses aanvaard :P

het is gewoon te dom voor woorden dat je als voorlichtster notabene, de mensen die je moet voorlichten mietjes noemt..

wat ben je zelf dan?? king of the world?? nou dacht het niet!!

ik wil niet zeggen dat ik voor drugs ben absoluut niet, heb genoeg van die rommel in me leven gehad en heb er goede maar ook zeer slechte dingen door mee gemaakt.

het enige wat ik er over wil zeggen is, dat ierdereen moet doen waar hij/zij zin in heeft maar ga er verstandig mee om.

amen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
drugs are bad !!
Waarschuw beheerder
ik vidn je zwak als je drugs gebruikt......

je bent pas zwak als je drugs nodig heb om te leven!!
Waarschuw beheerder

ja hoor als je zelf nog nooit wat hebt gebruikt weet je ook echt hoe alles precies voelt he
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ben het er wel mee eens eigenlijks... ik vidn je zwak als je drugs gebruikt......

drugs are bad !!

Helemaal met dit topic eens!

Dit zijn weer van die typische niet-gebruikers opmerkingen, die na uitspraak direct doodslaan. Er is niemand die wat heeft aan zo'n opmerking, als je er niet een motivatie bij zet. Je kunt wel gewoon gaan blazen dat je het zwak vindt, maar geef eens aan op welke gronden je dat baseert. Dan kunnen we er over discussieren. Daar is een forum tenslotte voor. Misschien leer je er ook nog wat van.

Waarschuw beheerder
Weet je, deze topic vind ik behoorlijk vermoeiend worden :gaap:

'T is gewoon duidelijk dat iedereen voor zich moet weten wat hij/zij gebruikt. Je hebt mensen die er totaal tegen zijn zoals degene die dit topic geopend heeft en je hebt mensen die er weer heel open tegenover staan... probeer ermee te leven dat niet iedereen dezelfde mening met je deelt.

Waarschuw beheerder
Volgens mij is gast het hier totaal mee oneens!
Ofnie dan?!

Waarschuw beheerder
sigaretten is erger als xtc... sigaretten heb je om t uur nodig, xtc maar 4 per week ;p

Waarschuw beheerder
Volgens mij is Insomnia het hier totaal mee oneens!
Ofnie dan?!

Ja of niet natuurlijk :vaag:

Waarschuw beheerder
maakt niet uit of ik voor of tegen ben, je krijgt hier toch altijd gezeik.... :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je, deze topic vind ik behoorlijk vermoeiend worden

Maar waarom blijf je er dan toch op reageren? Blijkbaar vermoeit het je niet zoveel als je laat blijken.

'T is gewoon duidelijk dat iedereen voor zich moet weten wat hij/zij gebruikt. Je hebt mensen die er totaal tegen zijn zoals degene die dit topic geopend heeft en je hebt mensen die er weer heel open tegenover staan... probeer ermee te leven dat niet iedereen dezelfde mening met je deelt.

Stel dat iedereen zich zo zou opstellen, dan kan je het hele forum net zo goed sluiten. Als niemand zijn meningen kan blijven geven en erover kan discussieren heeft het weinig nut.
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is Tinkerbell het hier totaal mee oneens!

Ik ben het idd totaal niet eens met de uitspraken van mevrouw en het hardnekkig zwijgen van de topicopenster zegt eigenlijk al genoeg :)

Voor goede voorlichting: UNITY!! www.unitydrugs.nl

Overigens gaat de stichting Boy4Ever ingelicht worden over deze topic :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is japperd het hier totaal mee oneens!
Ofnie dan?!

nou ik ben het er mee oneens dat ze zo'n uitspraak roept zonder het te onderbouwen. je kunt best zeggen dat drugs slecht is hoor, zal dat heus niet ontkennen. maar niet dingen gaan roepen zonder je mening te onderbouwen. en dan nog zo'n PB'tje terug krijgen ook! :@ lkkr onzin allemaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is Toeter69 het hier totaal mee oneens!

Jullie laten je allemaal in de maling nemen!:D:D Iedereen ziet hier zijn eigen naam staan door de "currentusernick" code. Heel slim! Zo blijft iedereen erover doorgaan. Maar ik trap er niet in! Maar ben het wel oneens :P.
Waarschuw beheerder
donateur
heej idd.....fuckers....:P
Waarschuw beheerder
DRUGS IS DAT EXTRA BEETJE LOL OP EEN AVOND

heeft zoiezo niks met mietje of niet mietje te maken:[

weet je hoe eeuwig lang dat al gedaan wordt
kom op zeg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij is channie-nl het hier totaal mee oneens!
Ofnie dan?!

ja ;)
zij kan gwn niet weten hoe alles precies voelt enzo als ze het zelf nog nooit heeft gedaan
en dat het voor mietjuhs is gaat natuurlijk 3x helemaal nergens over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is HardCore Jeró < > Wappiey 4 Life het hier totaal mee oneens!
Ofnie dan?!

deze vraag komt wel vaak voor hier !~ ?

;)

maar uiteraard ben ik het oneens
Waarschuw beheerder
ghegheghgehghe jah ik zag zelfs mijn naam er tusse staan :P:P
ach weet je dit topic moet sluite ieder doet zen eige ding ma als ze een ander er ma niet meej lastig valle.
dit topic is storend en valt mense lastig dus tijd voor sluit is wel nodig d8 ik :P

thee is vooor mietjes!
------------------------------
kut dan benk mietje int kwadraat ;p

Volgens mij is !!!!HardcorE!!!! het hier totaal mee oneens!
Ofnie dan?!
--------------------------------
ik ben het met jou eens ;););)

Waarschuw beheerder
ONEENS!!!

Ze hebben drugs niet uitgevonden om door de plee te spoelen...of wel dan????

nee idd, drugs hebben ze gemaakt om te gebruiken, dan moet je het dus niet laten staan... ;p :bounce:
Waarschuw beheerder
Drugs brengt over het algemeen problemen. Zo heb ik het ervaren na 6 jaar blowen en 3 na jaar regelmatig een pilletje in het weekend. Nu al 5 jaar niks en het gaat prima met me!!!! Drugs is oke!!! alles met mate!!!

Wist je dat je van sporten ook een kick krijgt.
Waarschuw beheerder
en trouwens.....

geen commantaar tege mij

wat nah geen commentaar tegen jou
jij hebt ook commentaar over ons dat we mietjuhs zijn
dan kan je het ook terug verwachten

Waarschuw beheerder
Drugs gebruiken is jezelf misbruiken

Waarschuw beheerder
Blowen mag wel. En alcohol is net zo goed drugs. En aan dat andere begin ik gewoon lekker niet:D weetik ookniet hoe verschrikkelijk lekker het misschien wel niet is hè.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach zeg, nou is ze gebanned, nou krijgen we zeker geen antwoord meer :(

Mag deze ban terug gedraaid worden???? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
nee, maar ergens hoop i op meer ondoordachte opmerkingen zodat we haar weer wat kunnen uitleggen ;)

Waarschuw beheerder
ben het zekker wel met je eens :jaja:

BIER !!!!! :bier::bier::bier:
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar als je tegen drugs bent, wat doe je dan in godsnaam op een drugsforum?

ik ben het niet met de stelling eens

Waarschuw beheerder
donateur
Ach zeg, nou is ze gebanned, nou krijgen we zeker geen antwoord meer :(

Mag deze ban terug gedraaid worden???? O:)

Nee, bans wegens racisme draaien we liever niet terug :[
Waarschuw beheerder
donateur
ben het zekker wel met je eens

BIER !!!!!

zouden we nu echt voor de zoveelste x moeten gaan vertellen dat alcohol OOK drugs is?

Waarschuw beheerder
donateur
sterker nog, volgens de MEDISCHE (dus niet de JURIDISCHE) definitie is alcohol zelfs een HARDdrug!

....oja, en XTC is dat NIET! :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vindt jij meschien ik niet
ik vindt da heel anders

Waarschuw beheerder
donateur
we hebben het niet over VINDEN ( = een mening) maar over FEITEN, joh! :P

Bier is lekker = mening
De aarde draait om de zon = feit
Alcohol is volgens de medische definitie een harddrug = feit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat vindt in dit geval zonder t moet.

Maar er valt eigelijk nix te vinden mbt dit onderwerp.
Zoals hierboven al staat is het ingedeeld in de groep HARDdrugs. Het is een feit dat een koe meer schijtb dan een geit, maar dit is er ook een.

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, bans wegens racisme draaien we liever niet terug

Is n terechte reden :jaja:

sorry hoor maar als je tegen drugs bent, wat doe je dan in godsnaam op een drugsforum?

Waarom geef je dan in godsnaamdrugsvoorlichting als je tegen drugs bent... Niet echt een onbevooroordeelde instelling...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Drugs brengt over het algemeen problemen. Zo heb ik het ervaren na 6 jaar blowen en 3 na jaar regelmatig een pilletje in het weekend.

Ik denk dat je in de war bent. Het heeft jou problemen gebracht en vast ook een hoop anderen. Het feit dat jij er problemen mee hebt gehad wil nog niet zeggen dat je het een algemene kwestie kunt noemen. Ik ben overigens wel blij voor je dat je nu in ieder geval van je problemen af bent.:yes:

Vertel eens waarom je dat vindt. Aan alleen meningen hebben we niet veel.

De aarde draait om de zon = feit

Yeah right,... en we zijn zeker ook al eens op de maan geweest?!

Waarschuw beheerder
sommige van ons na wat :xtc: wel :)

Waarschuw beheerder
Vertel eens waarom je dat vindt. Aan alleen meningen hebben we niet veel.

ik mijn geval was het zo, dee het wel zelf hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gestopt met drugs B)

Waarschuw beheerder
ik ook poesj :P
Waarschuw beheerder
donateur
We zijn goed bezig Cis :D
Waarschuw beheerder
ieder voor zich toch.110% voor :yes:

Waarschuw beheerder
drugs drugs

al die drugs en ik ben toch nog goed terecht gekomen
niets mis met drugs

Waarschuw beheerder
Iedereen zijn eigen ding :P

Ben het er niet mee eens :D dan ben ik maar een mietje :P
Waarschuw beheerder
donateur
al die drugs en ik ben toch nog goed terecht gekomen
niets mis met drugs

:yes: :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeker weten...
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
Waarschuw beheerder
geen commantaar tege mij

hou je smoel joh
Waarschuw beheerder
Liever een mietje en zwaar uit me naad dat zoon partymuurhangfiguur!

Waarschuw beheerder
zo'n bierzuipende pisvlek die de lamlendige druiper gaat uithangen en ruzie gaat zoeken omdat ie niet tegen drank kan :@ erg irritant dat soort mensen.

gelukkig tref ik ze niet al te veel op een feest.
en ik krijg geen hoogte van nuchtere mensen :D of is het nou andersom hehehe

Waarschuw beheerder
donateur

ow dan misbruik je eigen heel vaak:P

Waarschuw beheerder
lekker me zelf misbruiken :P

Waarschuw beheerder
waarom ben je zwak als je drugs gebruikt?
het is gewoon leuk voore feestjes enzow lekker van de wereld(Y)
Waarschuw beheerder
Leuk geintje DeBioRaH!! Ken ik al!!!
Maar idd, ik hou ni zo van drugs...
Kan me geen ruk schelen of het gebruikt wordt waar ik bij ben, maar iedereen weet dat ik er nix van moet weten. Kan er heus wel mee leven hoor, dat het bestaat, maar ja, ik hoef t ni
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hoe langer dit topic duurt, hoe meer ze word gedist...geweldig :D

Waarschuw beheerder
­Volgens mij is (6) SnertLoedeR (6) a.K.a. ELeMentJe het hier totaal mee oneens!
Ofnie dan?!

Waarmee???
Waarschuw beheerder
ik ben echt dol op mezelf misbruiken...
Waarschuw beheerder
donateur
Waarmee???

Jullie laten je allemaal in de maling nemen! Iedereen ziet hier zijn eigen naam staan door de "currentusernick" code. Heel slim! Zo blijft iedereen erover doorgaan.

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Hey muts!
Ga maar lekker je kleine broertje vertellen dat drugs voor mietjes is.
Val mij er niet mee lastig

Waarschuw beheerder
Oww..oke..irritant ook (6)
Waarschuw beheerder
hallo mensen.
even voor de duidelijkheid.
REbel Bitch geeft Geen voorlichting via de Boy 4-ever stichting!!!!!!!!
zij komt hier vaak en weet ook erg veel over drugs.
dat zij geen drugs gebruikt, is geen reden om anderen te veroordelen die wel gebruiken.
dit is ook helemaal niet de insteek die wij als stichting hebben.
iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen lichaam en dus ook voor het gebruik van drugs.
wat wij wel willen meegeven aan jongeren is dat drugsgebruik altijd met een risico verbonden is. daarom willen we de jongeren graag wijzen op de gevaren van drugs maar vooral van drugsmisbruik.

weet VOOR je experimenteerd met drugs wat deze drugs met je lichaam kunnen doen. weet welke combinaties gevaarlijk zijn. leg je eigen grenzen.
als we jongeren kunnen motiveren om minder te gebruiken of als we jongeren die willen stoppen kunnen ondersteunen zullen we dit zeker doen maar dat is ieder zijn eigen keuze.

wat betreft de denkwijze van Rebel Bitch tegenover de allochtone jongeren. dit is HAAR denkbeeld en niet dat van de stichting.
als jongeren andere jongeren willen wijzen op de gevaren van drugs MOGEN ze GEEN vooroordeel tegenover de andere jongeren hebben.
geen vooroordeel tegen huidskleur, afkomst of cultuur.
Waarschuw beheerder
donateur
daarom willen we de jongeren graag wijzen op de gevaren van drugs maar vooral van drugsmisbruik.

en ze dus niet uitmaken voor mietje :)
Waarschuw beheerder
zeer zeker niet!
iedereen is baas over zijn eigen lichaam.
en dus ook over gebruik.
als jongeren willen gebruiken zullen we dat niet veroordelen.
maar wel hopen we dat jongeren EERST informatie zoeken over gevaren en risico's.
Waarschuw beheerder
toeter69: bedankt voor je berichtje!!!

toch ben ik het nog ergens niet mee eens: waarom moet je zelf gebruikt hebben om goede voorlichting te geven?
ik heb zelf nooit gebruikt en weet dus persoonlijk niet wat de effecten zijn.
denk dat het veel belangrijker is dat je jongeren kunt en wilt begrijpen.
natuurlijk zijn het ook bij ons vooral de jongeren die voorlichting geven op de feesten of op scholen
Waarschuw beheerder
dank je voor het aanbod, maar jongeren die over hun ervaringen vertellen ken ik genoeg.
Waarschuw beheerder
tja risico vant vak,
ga ook gewoon onbetaald verder.
allemaal vrijwilligerswerk

Waarschuw beheerder
ik gebruik geen drugs de drugs gebruikt mij dussssss...
GEEN MIETJE
Waarschuw beheerder
hallo DRUGS, hoe is ie?
ken je grenzen en gebruik niet te veel KNAPIE
Waarschuw beheerder
donateur
toeter69: bedankt voor je berichtje!!!

Graag gedaan!

waarom moet je zelf gebruikt hebben om goede voorlichting te geven?

Je hoeft zeker niet zelf gebruikt te hebben om een goede voorlichting te geven. Ik denk alleen dat het een stuk makkelijker is om je in andermans positie te plaatsen en motivaties voor gebruik beter te begrijpen. Anderzijds vinden de mensen die voorgelicht worden het minstens zo fijn om door ervaren mensen voorgelicht te worden, omdat zij exact weten wat iemand doormaakt bij gebruik. Ze voelen zich daarmee op één lijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Wil, we zijn ERG blij met je reactie, konden ons al niet voorstellen dat je het hiermee eens zou zijn :)
Dank je wel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waarom moet je zelf gebruikt hebben om goede voorlichting te geven?

ik ben het met toeter eens. ik persoonlijk zou eerder luisteren naar iemand die het zelf ook heeft ervaren dan iemand die alles puur uit verhalen en boeken heeft gehaald en andermans ervaring. ik persoonlijk, dus ik weet niet hoe dit met andere jongeren zit, zou beter en geconcentreerder luisteren naar iemand die zelf heeft ervaren want ik zou meer het gevoel hebben van: "joh, je weet niet waarover je lult dus hou maar op." tuurlijk zullen een heleboel dingen die je vertelt wel gewoon kloppen maar elk lichaam reageert er toch weer verschillend op.

en als laatste nog even: ik vind rebel bitch een mietje dat ze niet is teruggekomen naar dit topic. oh enne, veel succes met de stichting verder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dank je, was alleen jammer dat ik zo laat heb kunnen reageren omdat ik het gewoon niet wist. ben verder gister de hele dag naar een congres geweest. de hele dag praten, kom je thuis en dan dit.
ik hoop dat iedereen de excusses aanneemt die ik WEL namens de stichting uitspreek. en ook namens die jongeren die wel op een goede manier met andere jongeren omgaan.
en Japperd, ben het met je eens dat veel jongeren liever met iemand praat die de effecten van drugs ook zelf heeft ervaren.
dat jongeren ook een "ouder"iemand accepteren en vertrouwen ligt misschien ook aan de persoon zelf.
maar even iets over mij zelf:
ik ben 45 en zal echt niet ineens doen alsof ik 18 ben en een van "hen".
zoals iedereen heeft kunnen lezen in dit forum heb ik 3 1/2 jaar geleden mijn zoon Boy verloren.
Boy stierf aan een combitaie van teveel speed en teveel GHB.
Boy was toen 19 jaar.
in eerst instantie had ik ook zoiets van:"de eerste de beste die nog gebruikt sla ik om zijn oren".
dan merk je dat sommige niet meer komen... hebben toch weer iets gebruikt.
had dus snel in de gaten dat dit dus niet werkt.
dan ga je met de jongeren zelf praten, gaat informatie zoeken, maar vooral met de jongeren zelf discussieëren. er verandere iets.
"hoe kun je jongeren helpen dat er geen fatale "ongelukken" gebeuren?
niet veroordelen, niet verbieden of gebieden maar goede informatie geven!!!
drugs worden niet gebruikt omdat ze gevaarlijk kunnen zijn, maar omdat ze een lekker effect geven.
SAMEN met de vrienden van Boy zijn we toen 3 jaar geleden begonnen met dit project.
nu nog werken deze vrienden mee, maar die zijn nu 23,24 en 25 en hebben ook dingen die belangrijker worden. huisje, tuintje en kind.
daarom vragen we ook "nieuwe" jongeren of ze mee kunnen werken.
maar de instelling van deze jongeren moet natuurlijk aansluiten bij onze ideeén.
niet veroordelen, verbieden of gebieden, maar goede informatie om fatale ongelukken te voorkomen.
Waarschuw beheerder
donateur
en als je dan ook nog is jongeren kunt vinden die zelf gebruiken of gebruikten heb je het helemaal goed aangepakt. tuurlijk kun je zoveel mogelijk informatie halen als maar kan en zoveel mogelijk luisteren naar andere verhalen maar het is net dat kleine stukje van op een lijn zitten dat ik belangrijk VIND. ik zeg niet dat het zo is. maar voor mensen die net zo koppig zijn als ik (:P) zul je dan toch die mensen moeten vinden.

misschien idee voor een eventuele samenwerking met unitydrugs.nl?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat iedereen de excusses aanneemt die ik WEL namens de stichting uitspreek. en ook namens die jongeren die wel op een goede manier met andere jongeren omgaan.

:yes:
Waarschuw beheerder
we hebben de laatste jaren heel erg veel van Unity kunnen leren en daar zijn we heel dankbaar voor.
de contacten zijn ook altijd erg goed geweest.
wij geven pas ongeveer een jaar voorlichting op verschillende feesten. we hebben een cursus gevolgd bij het CAD-Limburg. maar de theorie kennen is nog iets anders als in de praktijk toepassen. dit hebben we natuurlijk moeten leren. daarom waren we altijd heel blij met iedere tip die we gekregen hebben van Unity!!!!
koppige jongeren? meen je niet......
iedereen heeft toch een eigen persoonlijkheid?
er zijn jongeren die niet gebruiken omdat mammie en pappie zeggen dat het niet goed is. er zijn jongeren die op school voorlichting hebben gehad en zeggen dat ze nooit met drugs zullen beginnen en dit misschien ook nooit zullen doen. er zijn jongeren die informatie willen en liever luisteren naar jongeren die de effecten kennen en er zijn jongeren die graag met iemand praten die iets ouder is.
maakt allemaal niet uit, als ze maar naar goede informatie luisteren en weten wat drugs zijn, wat ze doen en welke risico's eraan verbonden zijn.
en dan ZELF kunnen beslissen of ze willen gebruiken.dit moet iedereen voor zichzelf mogen en kunnen beslissen
Waarschuw beheerder
Je bent stoer als je geen drugs gebruikt of rookt..
Waarschuw beheerder
donateur
wow...je spreekt me gewoon tegen als ik zeg dat ik koppig ben... heb ik nog nooit meegemaakt :P
maar nee je hebt wel gelijk.

bij deze aanvaard :jaja:
Waarschuw beheerder
tegenspreken????????
zou niet durven....geloof het direct!!!!!!!!!

maar: dank je
Waarschuw beheerder
donateur
:O

en is het nou positief dat je me niet tegenspreekt of...?:|

:P

Waarschuw beheerder
donateur
boy 4-ever (Y)
Waarschuw beheerder
Bek houwe, nie zeure, niks van aan trekken
En niet dom zeuren van 110% anti drugs:[
Kinderachtig gedoe:(

Waarschuw beheerder
Hardcoretroel :respect:

Waarschuw beheerder
Vrijdag naar armageddon?
Waarschuw beheerder
donateur
haha...

tja..denk dat iedereen hierover z n eigen mening heeft.
de dat t meisje die deze topic heeft geopend ook vast wel een keertje heeft geblowd ofzo.
denk niet dat je tegen iemand anders kan gaan zeuren of het nou wel of niet goed is terwijl je het zelf ook hebt gedaan.
denk dat jij iets eerder het licht hebt gezien als de andere:D:D
Waarschuw beheerder
Ikke zeker wel!!!
Nog aan de drugs? ;)

Waarschuw beheerder
flink aan de drugs dacht ik zo :P
Waarschuw beheerder
dus jou zie ik dan nog wel ff voorbij stuiteren :P

Waarschuw beheerder
Ik ben ook tegen drugsgebruik van anderen (n)

Dan is er meer voor mij (y)

;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat t meisje die deze topic heeft geopend ook vast wel een keertje heeft geblowd ofzo.

Nee, dit liegende meisje houdt t alleen bij alcohol.... Dat zijn geen drugs volgens haar namelijk :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
nee want drank is wel heel gezond voor je natuurlijk. 75 % van alle verkeersongelukken is drank in het spel...
Waarschuw beheerder
donateur
Die zit zich te schamen in n hoekje (y)
Waarschuw beheerder
donateur
nou zeeekkuuhrr...:P

:@ dom kutkind
Waarschuw beheerder
donateur
dom? iets wat je zelf zegt niet eens durven te onderbouwen, dat gaat verder dan "dom"
Waarschuw beheerder
donateur
stommiteit? onwetenheid? nee...achterlijkheid :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vindt ik ok rebel bitch :BIER:
100% ANTI DRUGS

:BIER::BIER::BIER:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aanpakken die anti drugs lui

Waarschuw beheerder
drugs & alchohol maakt meer kapot dan je lief is!
Waarschuw beheerder
Ja joh, maar ben wel lekker gek in me stuitje ;p
Waarschuw beheerder
dan maar een mietje!!!

Waarschuw beheerder
Anders zijn we ff :vaag: ofzo
Waarschuw beheerder
vindt ik ok rebel bitch :bier:
100% ANTI DRUGS

:bier::bier::bier:

wat moet je dan met die bier-smilies??! :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je weet wat ik bedoel ik gebruik geen drugs maar zuip wel bier
en niet zeggen drank=drugs want je weet wat ik bedoel

Waarschuw beheerder
2 ™M®VÂL€ÑTiÑ€™

wat maakt drugs kapot wat me lief is dan????
Waarschuw beheerder
wat maakt drugs kapot wat me lief is dan????

daar zeg je me wat idd :P:P nog nooit iets kapot gemaakt waar ik om gaf :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een mietje, en om heel eerlijk te zijn zal t me niej zo erg veel rotten. Moet iedereen voor zichzelf weten.
En ben je meteen een mietje als je drugs gebruikt?? Ik val dr verder niemand mee lastig ben nie druk en vervelend, eerder rustig en genietend. Beter dan iemand die dronken is (vinnik zelf dan) :)

Waarschuw beheerder
:gaap:

DrugsMISbruik is voor mietjes (aka mensen met een slap karakter).

Koffie, TV, PC, Bier, etc.. zijn ook allemaal drugs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
drugs jaja ik weet er wel raad mee !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat pas echt erg is zijn mensen die totaal vreemden een pilletje geven als die er om zeuren. Om te beginnen wil ik wel zeggen dat ik zelf ook gebruik. met mate. Een kameraad van mij wil ook gebruiken. zijn moeder zat zwaar aan de drugs toen hij geboren werd. Die gast is extreem gevoelig voor drugs. Stel je voor je neemt een KWART pil en na een uur lig je OUT op de grond. Het is GEBEURD. gelukkig was het gewoon thuis. als hij na twee uur wakker word weet hij er niets meer van. Dat is pas gevaarlijk. hij kent het niet en weet niet wat het doet maar toch iedere keer flikt hij het weer om ZONDER geld wat te scoren. MENSEN; als anderen wat willen hebben in een disco laat ze er dan krom voor liggen vind ik.
Waarschuw beheerder
DrugsMISbruik is voor mietjes (aka mensen met een slap karakter).

:yes: eens

Waarschuw beheerder
UHmm ik heb t zelf wellus geprobeert,
Maar doe t ook niet meer..

Nergus voor nodig toch :D??
Waarschuw beheerder
dat t meisje die deze topic heeft geopend ook vast wel een keertje heeft geblowd ofzo.

da weet ik wel zeker :x

en pffff drugs of geen drugs :S BOEIEND!!! :vaag:
laat iedereen toch lekker in zijn waarde man,zolang je zelf gelukkig bent ermeej :) ja toch ;):D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vindt drugs maar kut zooi doe mij maar lekker bier:bier::D

die rebel bitch :bier: word ook vaak verbannen:S
pas geleden was ze er nog op en nu is ze weer verbannen
ze lijkt mij wel:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach als drugs voor mietjes zijn.....
Dan ben ik maar een mietje

Waarschuw beheerder
hhihihi :bloos:

Waarschuw beheerder
ben altijd van mening geweest dat drank voor mietjes was... maar na een paar feessies alleen aan de drank neem ik dat terug!..

bier is voor die-hards
Waarschuw beheerder
mensen die geen lol kunnen hebben op een feest zonder drugs zijn zwaar triest en mensen die denken dat drugs gebruiken stoer is zijn nog triester dan triest.
ik ben 100% anti drugs!

Waarschuw beheerder
Eet dan vanaf nu alleen nog maar brood met water, als je spaghetti, purée, macaronie of whatever eet alleen omdat het maar lekker is vind ik dat zwaar triest.

Water en brood, meer heb je niet nodig (y) ;)

Maar akkood, als je geen lol kan maken zonder drugs ben je fout bezig en als je het doet om stoer te doen heb je toch wel een probleem met je persoonlijkheid.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vieze vuile tering anti's!!!! :[ :[
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die geen lol kunnen hebben op een feest zonder drugs zijn zwaar triest en mensen die denken dat drugs gebruiken stoer is zijn nog triester dan triest.
ik ben 100% anti drugs!

en als ik nou drugs gebruik omdat ik extra lol heb? niet dat ik het nodig heb maar extra lol is toch wel leuk?
Waarschuw beheerder
drugs = geld verspilling ;)
en ut is ook nog is troep

Waarschuw beheerder
onzuivere drugs is troep ;)
Waarschuw beheerder
en zuivere is mieters!

Waarschuw beheerder
iedereen zit er vet aan.... lekker toch!!!!
Waarschuw beheerder
drugs is voor stumpers egt je ken nie feesten zonder da rommel das egt zielig:S
Waarschuw beheerder
En daar heb je nog gelijk in ook:D

Btw, drugs is voor mietjes? Dan is drank inderdaad ook voor mietjes! KOFFIE is ook een drug hoor! Thee, Cola, dus dat gebruiken jullie allemaal niet?

SURE:S
Waarschuw beheerder
donateur
woehoe *L* in actie hoor hee :P

go el! :D
Waarschuw beheerder
jullie zijn me echt een stelletje flappies

Waarschuw beheerder
Ik ben een mietje ik ben een mietje
MAAR WEL EEN PEP MIETJE:P
Waarschuw beheerder
ik ben een mietjuh.....

en ik ben er trots op:D

Iemand zin in een dikke _______________// :P ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
GÉÉN Drugs is voor mietjes!
Waarschuw beheerder
Beetje beperkt altijd die mensen die lopen te zeiken op dingen die ze nog nooit gedaan hebben..

Leuk dat je er zelf nie van houd maar laat anderen lekker met rust!!
Waarschuw beheerder
Beetje beperkt altijd die mensen die lopen te zeiken op dingen die ze nog nooit gedaan hebben..

Leuk dat je er zelf nie van houd maar laat anderen lekker met rust!!

Euhh Roy, denk dat je mijn opmerking verkeerd opvat ouwe...

Waarschuw beheerder

geen commentaar tegen jou?? :/ haha, wrom plaats je dan wat op n forum? heb je dr n verkeerd beeld van? (ow, shitz, commentaar...)

noem me maar n mietje dan, boeiend, k weet zelf wel wie/wat/hoe ik ben, en daar ben ik heel tevreden mee. Als iemand me n mietje vin omdat ik af en toe es drugs gebruik, dan is diegene kortzichtig, of heeft in zn hoofd alle benamingen voor mensen door elkaar gehaald:S

laaaaatr

Waarschuw beheerder
Drugs jaahh, ga er toch niej van uit dat Ik oud wordt!!!:p
Waarschuw beheerder
Dubzone ik heb et niet tegen jou maar tegen degene die dit ding heeft geopend..
Ik heb nog nie zoveel shit gebruikt dat ik bij een zin van 5 woorden al de weg kwijt raak !!! ;)
Waarschuw beheerder
beetje kansloze topic...
k ga geen mensen beoordelen om wat hij/zij gebruikt.
Als ik een bietje drink wat ben ik dan?
SOMS BIZAR IRI!!!!:P
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nie zoveel shit gebruikt dat ik bij een zin van 5 woorden al de weg kwijt raak !!!

haha... (y)

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk

Waarschuw beheerder
Drugs maakt het af

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:vaag: tss

Waarschuw beheerder
mietje ben je pas als je geen leven hebt..
ga dan lekker naar de sportschool doe gezond neuk een appel
oke drugs is slecht..wat niet?

spijkerbroeken krijg je kankah van scoobydoe touwtjes was ook zoiets mee..melk is niet goed..NIKS IS GOED...

ik ben dus sinds paar maandjes een mietje...goh voel me echt anders hahaha :vaag: vaaaaaaaaaag
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft iedereen er schijt aan!

We bepalen gelukkig nog altijd zelf wat we doen, en niet doen..:D Houwe zo!(Y):yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb liever personen met drugs op dan domme alcohol..
Echt die slingeren als de tyfes :S zoeken altijd ruzie..

Kom ik op hc feest.. bijna nooit ruzie ( heel soms ) en de mensen die aan de drugs zitetn doen vet aardig (Y)
Waarschuw beheerder
Altijd! Het is gewoon gezellig, van alcohol wordt iedereen nijdig en stoer:D Al dat gevecht en gebeuk.
Waarschuw beheerder
van alcohol wordt iedereen nijdig en stoer

Helaas is dat ook de uitwerking bij sommige mensen als ze sos of speed gebruikt hebben...

Vooral sos kan zo'n 'ego-drug' zijn!
Waarschuw beheerder
Is dat zo..? Nou, dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Voordat ik zoiets heb gezien blijf ik bij mijn mening..

Mietje is dus als je drugs gebruikt, volgens de mensen hier! Maar een homo wordt ook gezien als mietje..? Dus als je gebruikt ben je een gebruikende flikker:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo heel af en toe moet het wel kenne.. 1 keer in de maand ;)

Waarschuw beheerder
joi mongol als je het met mate doet is er niks aan de hand tog
Waarschuw beheerder
donateur
en het mooie is dat we deze discussie allang hadden uitgevochten met haar. maar de mensen blijven er gewoon op reageren :D

mensen vooral zo doorgaan. als ze ooit nog terugkomt en dit allemaal na zou lezen :P
jammer dat je haar gezicht dan niet zou kunne zien :(
Waarschuw beheerder
dankzij drugs luister je nu naar goede muziek !!!!

Waarschuw beheerder
ik vind van wel:yes:110% anti drugs

what the fuck
slapen is voor mietjes:yes:

Waarschuw beheerder
ik gebruik geen drugs:no:
drugs gebruikt mij:yes: :P
lang leve feeste!
stel je je gaat morgen dood.............
heb je nooit geleefd:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
INDERDAAD denke ze da ze dan stoer zijn en sow en beetje sneller kunnen gaan hoop da ze snuife en meteen er bij neer flikkeren lekker laten weg rotte al die lui

Waarschuw beheerder
mij boeit het niet veel ik gebruik van alles wat god verboden heeft maar ik geloof niet in god:respect: duzzz...... pakken wat je pakken ken jongens en meiden:xtc: :yes:
Waarschuw beheerder
als je behoefte hebt om te oordelen over een ander dan is er iets mis met jou!!

p.s. tipje - een beetje drugs zou jou ook goed doen! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zeiken op pf , over wat goed of fout is....dat is pas voor sukkels..:smoke:
Waarschuw beheerder
p.s tipje of puntje ;)
Waarschuw beheerder
geef die bitch maar meteen een zebrapad!! :smoke:
Waarschuw beheerder
het gevoel is voor niet gebruikeers niet te voelen ..als ik op heb voel ik me kut geweldig en nog beter weetjuh ik vin het ckerss nie voor mietjuhs wie het aan durft heb uik respect voor dat is wat ik vind weetjuh !!!
Waarschuw beheerder
dankzij drugs luister je nu naar goede muziek !!!!

Haha... Dat is een ding wat zeker is ja!!

Toevallig de theorie van Bill Hicks?!?!

Waarschuw beheerder
Drugs!Slechte shit.%)
Waarschuw beheerder
Drugs... goeie shit! :respect: :xtc: :respect:

Waarschuw beheerder
Jezus wat ben ik 8)
Waarschuw beheerder
Jezus wat ben ik

Eeuhh... een man, monteur van beroep...

En aan je partypicture op MysteryLand te zien... helemaal loesoe haha (y)

Waarschuw beheerder
mysteryland was aardig maar viel wel tegen!Promo op t eind was t leukst
Waarschuw beheerder
ik ben het er niet mee eens!
iedereen voor zich toch!!

Waarschuw beheerder
:yes: :yes: :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
En dat is dus ook eigenlijk het antwoord op elke onderwerp hier!
Iedereen moet het toch lekker zelf weten, waarom dan al dat gezeik.

De 1 wil laten zien hoe erg ie wel niet tegen drugs is, en de ander laat het liefst heel de wereld weten wat en hoeveel ie al niet gebruikt heeft, JA BOEIEND!

Hehe..
Waarschuw beheerder
Drugs is voor mietjes

joepie!!
ik ben een mietje

Waarschuw beheerder
beter kom je niet als je je neus niet flink vult met speed doe je dat niet dan ben je pas en echte miet!!!!!
Waarschuw beheerder
Doet het je veel?

NIET HE!? Zie je, daarom..

Waarschuw beheerder
veel veel nooit te veel gewoon nog meer!!!!tja verpept geboren he!!!!!!
Waarschuw beheerder
Je gaat toch geen drugs gebruiken...weet je hoe slecht dat voor je is!!!!!......WHAHAHAHAHAHAHAHA..Kslaap der lekker toch wel minder om...!!!___________// YATTAAAAAAH!!!!!

Waarschuw beheerder
zo slecht zal en ken drugs nie zijn ben de slechtheid zelfff enne slapen neuh als dood gaat slaap je al genoeg dus kijk ik graag nog een extra keer door mn buisje
Waarschuw beheerder
vind het altijd maar bekrompen, om mensen uit te maken voor mietje als ze drugs gebruiken. Te oordelen over iets waat ze de ballen niks vanaf weten... ze weten alleen maar dat het slecht voor je is, boeiend aan alcohol ga je net zo hard dood.

Lopen er wel een hoop mietjes rond op deze aardkloot ;)
Waarschuw beheerder
drugs is lekker drugs uber alles:kwijl:
Waarschuw beheerder
Jah, Kaas is ook geen Snelll...!!!
Hoezo slaapt men fiets wel als ik
dat tog heb gezien !!!!

Waarschuw beheerder
heb je eindelijk weekend je je vrije tijd moet je tog van genieten..... gaan de mensen slapen!!!!! ik benut iedere minuut zonde van je vrije tijd
Waarschuw beheerder
Tja, dat is ook weer wat overdreven..!

Beetje slapen kan geen kwaad, is juist lekker..
Waarschuw beheerder
Iedereen moet voor zichzelf maar weten of die wel of geen drugs gebruikt.
Al dat zogenaamde mietjes gedoe eromheen slaat toch nergens op.

Waarschuw beheerder
Vanavond lkkr t mietje uit hangen :bounce:

Waarschuw beheerder
IK ben vanavond gestopt met stoppen:D

Waarschuw beheerder
Knetter :P
Waarschuw beheerder
het is goed voor de mens !!!!!

Waarschuw beheerder
Ieder voor zich toch?
Van drugs wordt je niet stoerder,
Van drugs wordt je niet stommer (alhoewel?? :P )
Waarschuw beheerder
donateur
el...waarom blijf je hange in dit onderwerp...:vaag:

Waarschuw beheerder
8) Vaag is niet anders 8)

Waarschuw beheerder
Weet je wie mietjes zijn ? Mensen die drugs gebruiken en er niet mee om kunnen gaan :yes:

Waarschuw beheerder
drugs is voor mietjes zeker weten!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb er het schijt aan wat jullie er allemaal van vinden, laat mij toch lekker doen wat ik wil dan laat ik jullie ook met rust, ja toch??!?!?! Van mij heb je geen last als ik iets gebruikt heb hoor, maar ik wordt wel een beetje moe van dat gezeur de hele tijd!!!!!

Weet je wie mietjes zijn ? Mensen die drugs gebruiken en er niet mee om kunnen gaan

daar ben ik het wel mee eens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan ben ik en mietje

Waarschuw beheerder
oke weten we dat ook weer!

Waarschuw beheerder
ja ik ben nu eenmaal verslaafd schat ma niet aan drugs aan jou
Waarschuw beheerder
ik denk niet dat je drugsgebruikers kan opmschrijven met de banaming "mietjes".......
de definitie van mietjes is:

miet·je (het ~, ~s)
1 [inf.] nicht, homofiel
2 [inf.] bangerd

junk (de ~ (m.), ~s)
1 drugsverslaafde
2 [inf.] rommel

dit lijkt me hier echter meer op zijn plaats

Waarschuw beheerder
om nou te zegge dat drugs voor mietjes is vink ook n btje hard....
drugs helpt je wel helemaal naar de tering, heb t gezien bij een paar vriende van me, egt ni leuk je vriende naar de klote zien gaan!!!!!!! en daarom gebruik ik zelf niet

NLaterSS

Waarschuw beheerder
Beter dan maar een mietje dan een Saai pietje :bounce:
Waarschuw beheerder
ff klein stukje uit de peplam ;)
:respect: :respect:

De 10 Pep geboden van de Peplam:
1. Gij die niet gebruikt, zult een mietje zijn.
2. Gij die slaapt in het weekend, zult verbannen worden uit het pepgeloof.
3. Gij die Sos verkiest boven het magisch pepmiddel, zult branden in hel.
4. Gij zult een dag niet gepept als een dag niet geleefd beschouwen.
5. Gij mag niet stoppen.
6. Gij zult één keer per jaar een maand vasten, om te ervaren hoe moeilijk niet- pep gebruikers het hebben.
7. Gij zult snuiven tot de dood u scheidt, van de pep.
8. Gij die pep niet lekker vind, is gedoemd te mislukken een ware peplim te worden.
9. Gij zult uw pep ten alle tijden delen met elkaar in geval van nood.
10. Gij zult 5x per dag het pepgebed opnoemen.

Waarschuw beheerder
Wat nou voor mietjes:S ieder zijn eigen toch:D

Ik gebruik geen drugs de drugs gebruikt mij:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja biertje is beter!(y)

LKallala!!:d

Waarschuw beheerder
terror lijn (y)

Waarschuw beheerder
dan maar een mietje toch ??!!!

Waarschuw beheerder
zekers te weten
8)
Waarschuw beheerder
drugs is voor mensen die niemand wil, ze gaan gebruiken om erbij te horen en denken zo respect af te dwingen, daarom vertelen ze ook de hele dag vol trots hoe veel ze wel niet gebruiken.... een paar goede voorbeelden zijn NEO GRAAF, partyjunky en arjen de banaan... ik vraag me af of ze al dat theater wat ze hier aan onzin verspreiden ook waar maken..... of misshcien vinden ze alleen roepen dta ze gebruiken al stoer genoeg.....
Waarschuw beheerder
kan jij niet gewoon n keertje je bek houden ofzo EN WAAROM STAAT ER IN GODSNAAM PPT VOOR EN ACHTER JE NAAM???? LEG UIT!!!!! :[ :[ :[ :[ :[ :no:
Waarschuw beheerder
hahaha een anti-drugs hiphop gastje dat pep promotie team lid beweert te zijn volgens zichzelf. Overigens ben ik liever een mietje die lol beleeft met vrienden en drugs als een politiek correcte zeikerd die niet weet waar hij t over heeft
Waarschuw beheerder
Kijk met jou kan ik tenminste praten hardcore-terror-angel :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
om nou meteen te roepen dat het voor meitjes is, ik denk niet dat alle homofiele mensen drugs gebruiken....
maar ik denk wel dat het voor de minder bedeelden onder ons is... voor de iets lager begaafden.....
Waarschuw beheerder
en dit is echt zielig

[PPT]KarlKaniGangstah[PPT] 27 maart 2005 16:03
Hoi, ik vindt je echt heel leuk, misschien kunnen we een keer wat afspreken...

doei XXXX

ppt hvj KarlKaniGangstah ppt

Waarschuw beheerder
kontn**ken, dat is voor mietjes :[
Waarschuw beheerder
Drugs is NIET voor mietjes !!!
En ieder moet lekker zelf weten wat ie doet !!!!! :D :D :D

Waarschuw beheerder
maar ik denk wel dat het voor de minder bedeelden onder ons is... voor de iets lager begaafden.....

gebaseerd op ...?

Waarschuw beheerder
gebaseerd op ideeën die zomaar in zn hoofd opkomen.. zoals meerdere uitspraken van m
Waarschuw beheerder
donateur
Drugs is voor mietjes

Drugs zijn voor mietjes?? Zou ik er dan van maken ;)

Waarschuw beheerder
drugs is niet voor mietjes want je leeft toch maar een keer of niej dan:frusty:

Waarschuw beheerder
Karel kansloos harses :no: ,wat ben jij een zeik wijf :gaap:

Waarschuw beheerder
Nu ff wel :gaap: pfff

Waarschuw beheerder
Oaaaa ja...oke,zeg dat dan..dan is 't dus ook gewoon 'n feit dat je stom bent...:yes:
Én 'n wannabe nigga ofzo...want zeg nou zelf, nick mudde klinkt niet nigga hoor...:[
beetje simpel, laat me die feiten dan eens ff zien, waar is staat ergens dat 't bewezen is dan?? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het mooiste is om gasten die out zijn gegaan op je bank ... te rellen als ze wakker worden ...

ga draai ga draaien :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:p in welke opzicht rellen ?????

Waarschuw beheerder
zeiken ... dat ie met zijn slaperige kutbek een joint moet draaien :P
als vergoeding voor het out gaan op mijn bank :[

Waarschuw beheerder
[PPT]KarlKaniGangstah[PPT] 27 maart 2005 16:03
Hoi, ik vindt je echt heel leuk, misschien kunnen we een keer wat afspreken...

doei XXXX

ppt hvj KarlKaniGangstah ppt

whahaha wat een triest figuur, een beetje de internet player uithangen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
partyjunkie, vriendelijke vriend.... dit topic beweerd dat jij een mietje bent een homo dus.... we willen het nu van de expert horen.
Waarschuw beheerder
Oaaaa ja...oke,zeg dat dan..dan is 't dus ook gewoon 'n feit dat je stom bent...
Én 'n wannabe nigga ofzo...want zeg nou zelf, nick mudde klinkt niet nigga hoor...
beetje simpel, laat me die feiten dan eens ff zien, waar is staat ergens dat 't bewezen is dan??

kan ie toch geen antwoord op geven ;)

partyjunkie, vriendelijke vriend.... dit topic beweerd dat jij een mietje bent een homo dus.... we willen het nu van de expert horen.

dat t topic het beweerd zegt helemaal nix... en t slaat ook nergens op en jij ook niet ;)
Waarschuw beheerder
wie heeft er gezegd dat ik dat ik een van onze gekleurde collega hollanders ben? ik niet dat verzin jij....
Waarschuw beheerder
gekleurde collega hollander? :S
dat heb ik dus niet verzonnen ;)
STFU!!!
Waarschuw beheerder
Drugs is bad!! ;)

Nee de meeste drugs is echt slecht...maar soms moet 't kunnen!! (hangt dr vanaf wat..geen pillen troep enzo, kun je best is proberen..maar elk weekend?! :no: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom is drugs voor mietjes dan????:S
Waarschuw beheerder
nee niet mijn term (wel mijn gedachte) maar dat witte eromheen is dus dat je n uitspraak van iemand ff erbij zet zodat je weet waar ik t mee eens ben maar niet MIJN woorden O:)

Waarschuw beheerder
donateur
lol racisme hiero...
maareuh... ff ontopic:P

drugs is voor mietjes zonder conditie en hersenen:)

Waarschuw beheerder
Waar slaat dat nou weer op:S Als je drugs wil gebruiken moet je dat zelf weten en waarom zou je een mietje zijn als je het niet doen ik vind het pas zielig als iemand het doet om mee te lopen Dat is je eigen keuze of je wel of niet drugs gebruikt!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind vooral mensen met zulke namen als dit [PPT]KarlKaniGangstah[PPT] mietjes hou niet zow van dat achterlijk volkje

Waarschuw beheerder
als drugs voor mietjees is dan is egt IEDEREEN een meitje want drank is ook drugs,,

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk NATTIE17 die begrijpt het tenminste en ook roken is een soort drugs alles wat verslavend is en mensne iets geeft is drugs

Waarschuw beheerder
alles wat je gebruikt is verslaafend maarja alles drank drugs en roken zijn de meest ergste dingen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
drugs is niet voor mietjes dat is slapen...... whoei....
Waarschuw beheerder
Karlkaniganstah ---> :gaap:

Waarschuw beheerder
jij zeker of niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eindelijke Banned:D Vond t al btje lang dure..
Waarschuw beheerder
ag joh wees jezelf dan ben je altijd blij:d met of zonder drugs:D:D

Waarschuw beheerder
Ik heb een lijntje met Pep.. Al op de straat gelegt.. Ik heb een lijntje lijntje Pep al op de straat gelegt.. Ik snuif hem lekker op.. ben zo dol in me Kop..!!!

dan mag je ook niet aan de drank dat is ook drugs dus gewoon je muil houden
Waarschuw beheerder
drugs is niet voor mietjes dat is slapen...... whoei....

Waarschuw beheerder
Denk het ook :D
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat drugs voor mietjes is.Mietjes durfen helemaal geen drugs te nemen! maar ja lekker gebruiken en lekker uit je dak gaan...je leeft maar 1 keer!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is een stomme uitspraak ma ja..

Ik denk niet dat drugs voor mietjes is.Mietjes durfen helemaal geen drugs te nemen!
Helemaal mee eens...

Waarschuw beheerder
Ach ja heb zoiets waarom niet af en toe gebruiken heb er goed aangezeten en nu weer tijdje niet maar als je het met mate doiet op feesjes boeie :xtc::yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind t ook voor mietjes

Waarschuw beheerder
1000000% drugs juist anders ken je tog helemaal niet beuken op een feest hahaha :P :xtc: :respect:
Waarschuw beheerder
tsja wa zalk hier over zegge...

Waarschuw beheerder
donateur
je kunt ook zonder drugs beuken op een feest :frusty:... maar met gaat beter:D:bounce:
Waarschuw beheerder
drugs is zeker niet voor mietjes onzin vind ik dat,want als iedereen in nl zou weten hoe het voelt als drugs goed inslaat dan zou iedereen het wel eens willen voelen.voor diegene wat dan nog nee zeggen zijn ezels want het goeie drugs gevoel ken je niet uitleggen hoe dat voelt want je voelt je helemaal optimaal,daarom gebruik ik al 12 jaar elk weekend, weekend niet gefreakt is een weekend niet geleefd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
drugs is zeker niet voor mietjes
idd
echt niet voor mietjes:D:P
voor minder ontwikkelde mensen misshcien,
maar niet alle mietjes(homo's) gebruiken drugs.... dus dat slaat nergens op...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT]KarlKaniGangstah[PPT] op zondag 1 mei 2005 om 16:46:
voor minder ontwikkelde mensen misshcien,
maar niet alle mietjes(homo's) gebruiken drugs.... dus dat slaat nergens op...

Sinds wanneer zijn homo's mietjes?

Waarschijnlijk hoor jij zelf bij de minder ontwikkelde mensen als je zo denkt.

Waarschuw beheerder
ze moeten jou bannen
Waarschuw beheerder
Een feest zonder die troep is veel beter.Dan ben je ook echt een bikkel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jep.. jij heb gelijk

Waarschuw beheerder
gewoon an de bier jahtog :bier: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 januari 2005 om 14:31:

110 % pro drugs!!!
Waarschuw beheerder
Drugs is Lekker (y)

Waarschuw beheerder
Alles met mate...

Waarschuw beheerder
110% anti drugs

me too...i never try any drugZ but on partys more jumping or danceing then ppl around of me...but Respect for people which take something :)
Waarschuw beheerder
ja dat vin ik wel heel erg jammer om dit te horen!!
Het doet gewoon pijn in mijn trommelvliezen
dat drankmisbruikers hun negatifiteit tonen door de drugs gebruikers te gaan kleineren!!!
En dat vin ik en mijn snuivende medeaardsvarkens heel erg jammer! Ken het niet vaak genoeg blijven zeggen: DRUGS FOR FUN :D:D:D

Waarschuw beheerder
Geniet en flip met je maten :D

helemaal niet voor mietjes! wrm zou het? heb ook 1,5 jaar elk weekend nuchter gefeest.. maar drugs geeft toch net dat extratje! en je maakt toch vaak leuke contacten op feesten! :D

:no: drugs hoef je toch niet te gebruiken om een feestje vol te houden! het gaat me om die gezelligheid die ik in mn koppie krijg!! kermis klanten!!!!....

dusssssssssssss

stichting wakker dier... laat ons weer de beest uithangen :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Masterminder op maandag 2 mei 2005 om 19:56:

Waarschuw beheerder
echt niet wat un onzin..
hoezo voor mietjes.. dan is mn mopske ok un mietje..
drugs is alleen kk ik hata het gewoon maar is niet voor mietjes,

Waarschuw beheerder
ok :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je zonder drugs geen lol meer in het leven kunt hebben dan ben je pas een mietje!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sta soms echt versteld van dat domme gelul hier.
Wat maakt het nou uit wat je doet,..als je maar lol hebt,en er geen andere mensen mee lastig valt
ik heb liever iemand met drugs op die lol heeft,..als iemand zonder die loopt te shaggen de hele nacht.
(en voor de zeikerds onder ons..dit geldt ook andersom):P
doe gewoon allemaal lekker je ding..en geniet van het leven.

zo..ik heb gesprook!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bananeman op vrijdag 20 mei 2005 om 14:53:
Sta soms echt versteld van dat domme gelul hier.
Wat maakt het nou uit wat je doet,..als je maar lol hebt,en er geen andere mensen mee lastig valt
ik heb liever iemand met drugs op die lol heeft,..als iemand zonder die loopt te shaggen de hele nacht.
(en voor de zeikerds onder ons..dit geldt ook andersom)
doe gewoon allemaal lekker je ding..en geniet van het leven.

Waarschuw beheerder

Nou sorry maar dat jij nou 110% anti drugs ben moet jezelf weten ik lig er niet van wakker hoor
omdat jij er tegen ben als ik wil gebruiken dan doe ik dat gewoon met of zonder jou toestemmig

Ik vind het gewoon lekker en heftig :D :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

1100 % anti jou met je vooringenomen mening:yes:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat hij zn mening wel mag geven :yes:

hij zegt toch niet dat hij tegen drugs gebruikers is...
Waarschuw beheerder
jullie zijn gewoon rauwe junkies!!! ;)

Waarschuw beheerder
dat is wat jij er van maakt!

Waarschuw beheerder
ik HOU van drugs:P

Waarschuw beheerder
donateur
I (L) alcohol&drugs:D
[img width=398 height=86]http://friendpages.com/pages/clubber/dopekapje/photo47.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Helemaal anti :vaag: drugs :xtc: en _______:p_______:p______:p Met mate :bounce: geniet gewoon van drugs en kap met wel of niet.pilletjes en pep en coke en bier en papertripjes Ghb is allemaal niet voor de katse kut uitgevonden als partydrugs en op feesten is toch denk ik meer als de helft van een hal mensen knettervaag:vaag: haal gewoon je plezier er uit.ieder ze eigen leven :d(y)
en neem mensen zo als ze zijn!!!:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 april 2005 om 18:46:
Eindelijke Banned Vond t al btje lang dure..

VIND JE HET LEUK ALS MIJN PF WORDT VERBANNEN JE BENT KNAP ZIELIG HE
Waarschuw beheerder
Na een weekend drugsmisbruik....ben ik vandaag tegen drugs

Drugs is voor mietjes!!

:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahahaha anti drugs nee gebruik zelf en als ik niet gebruik ja dan heb ik weer nodig he:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Gaan we nog door....of was dit het???
:D
Waarschuw beheerder
smoel houwe eerst doen voordat je er over begind te lullen

Waarschuw beheerder
niks voor mij...

Waarschuw beheerder
joehoe holbloot

Waarschuw beheerder
veel mietjes hier eigenlijk :9
Waarschuw beheerder
Mietje..watje..whatever
gelukkig heb ik geen image op te houden...kan gewoon lekker mezelf zijn:P

Dus dan maar lekker een mietje:D
Waarschuw beheerder
Ja Drugs is lkkr ja!!!:D:D

Ma de volgende dag ben je egt verrot tering...en als je dan de verleiding ma weerstaat om weer drugs te nemen, zodat je je weer super lkkr vaag voelt!!Want zo begint de verslaving...

Maja...Pep...Hmmm uber alles:jaja: :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben bijna nooit verrot volgende dag
Ook geen na-dip ofzow....nergens last van:P
Waarschuw beheerder
Drugs gebruik moet gewoon voor je plezier zijn. Beter als je niks nodig hebt, want drugs is gewoon slecht. Tja dat slechte dingen nou zo lekker moeten zijn. Ach ja we doen ook maar ons best om wat uit het leven te halen, niemand anders die het voor je doet. De een doet het met en de ander zonder, het is alleen niet nodig om er over op te scheppen dat je gebruikt, dan ben je geen mietje maar gewoon zielig.

Waarschuw beheerder
nah dames en heren nu zal ik is ff boekjuh opuhdoen over diegene die dit topic is begonnuh.

ze heb zelf ook drugs gebruikt PEP en coke en pilluh en dergelijke troep :D dus die 110% klopt niej egt .

maahgoed ik ben der ex en ze is zwaar nep,schept op over alles.
maahgoed dat hebbuh julliej alvast gemerkt en stichting boy4ever OPROTTTTTTTTTTTTTTTTTTUH neppers deh zijn et

HAIL pep en ghb:D

Waarschuw beheerder
drugs is inderdaad voor mietjes die het echte normale leven niet aan kunnen en door drugs te gebruiken meer durven en hun grenzen kunnen verleggen :jaja:
Waarschuw beheerder
haha ik heb al bewezen t leven aan te kunnen en wil dus stapje verder :D bekrompen ongefundeerde meningen van mikkol ;)

Waarschuw beheerder
oke en hoe lang denk je nog drugs te gaan gebruiken?
de rest van 'leven' ? :S
Waarschuw beheerder
ney zolang ik t leuk vindt. en als ik erop uitgekeken ben dan nok ik ermee.

Waarschuw beheerder
zo lang je lichaam toe laat ;)
Waarschuw beheerder
ney hoor. jij denkt bij drugsgebruik meteen aan uitgemergelde lichaampjes en bedelende stakkers ofniet? da zijn idd zielige mensen. de meesten van pf zijn gematigde gebruikers van spullen die nauwelijks verslavend te noemen zijn. partydrugs.

waarom drink jij n biertje? omdat je je losser voelt na n paar toch? meer lol etc. zo is t met partydrugs ook alleen die hebben een slechte naam dankzij mond op mond broodje aap verhalen etc. ik d8 eerst precies zoals jij. maar ik heb nooit gezegd dak t niet n keer zou proberen. en na die 1e keer heb ik mn visie bij moeten stellen: de meeste gebruikers van partydrugs zijn supergezellige mensen die uitgaan voor de muziek en de perfecte sfeer.

zo ff genoeg getypt want anders leest niemand t meer:P

Waarschuw beheerder
ik heb het ook wel eens gebruikt hoor,
maar hoeft van mij niet meer die troep

op feesten drugs gebruikers zijn altijd irritant lul-kick enz en je gaat er kapot aan
Waarschuw beheerder
wat is r irritant aan strakken? jah kan t me best beetje voorstellen dat iemand die tegen je aan staat te praten over dingen die je nie kunt begrijpen irritant kan zijn haha, maar ik zie r altijd de lol van in:D en dat eraan kapot gaan valt toch best mee? ligt eraan wat je doet

Waarschuw beheerder
maar drugs geeft toch net dat extratje!
---------­------------------------------------------------
­
LOL!:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 11:06:
maar drugs geeft toch net dat extratje!

Hihi...idd:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:03:
op feesten drugs gebruikers zijn altijd irritant lul-kick enz en je gaat er kapot aan

Meestal zijn de gebruikers wel ut gezelligst...
en om nou te zeggen dat je er kapot aan gaat
is een beetje triest:yes:
Er zijn mensen die idd veel te veel nemen ja,
maar ook mensen die er verantwoord mee om gaan!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:03:

GO TO OPRAH !!! GO TO OPRAH !!! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben ik het niet mee eens..

zolang je niet teveel neemt vind ik het kunnen..

mensen die elke dag zowat aan de lijnuh en de pilluh zitten, dat vind ik pas losers :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 19 juni 2005 om 20:57:
ney hoor. jij denkt bij drugsgebruik meteen aan uitgemergelde lichaampjes en bedelende stakkers ofniet? da zijn idd zielige mensen. de meesten van pf zijn gematigde gebruikers van spullen die nauwelijks verslavend te noemen zijn. partydrugs.

waarom drink jij n biertje? omdat je je losser voelt na n paar toch? meer lol etc. zo is t met partydrugs ook alleen die hebben een slechte naam dankzij mond op mond broodje aap verhalen etc. ik d8 eerst precies zoals jij. maar ik heb nooit gezegd dak t niet n keer zou proberen. en na die 1e keer heb ik mn visie bij moeten stellen: de meeste gebruikers van partydrugs zijn supergezellige mensen die uitgaan voor de muziek en de perfecte sfeer.

zo ff genoeg getypt want anders leest niemand t meer

Waarschuw beheerder
ja maar goed wat vind jij teveel, of wat noem jij met mate?
ik vind als je elk weekend als je uitgaat een pilletje slikt al te veel

en ik vind drugs gebruikers op feesten nou nie echt gezellig, word er alleen maar geiriteerd van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 17:13:
en ik vind drugs gebruikers op feesten nou nie echt gezellig, word er alleen maar geiriteerd van

Simpel...niet naar feesten gaan:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echt allemaal van die kneusjes hiero op partyflock
Waarschuw beheerder
Muahaha als we dat allemaal zijn...ben jij dat ook :/
Waarschuw beheerder
geen commantaar tege mij maar op de topic..

je bedoelt: geen commEntaar tegeN mij maar op HET topic..

:/

als je zo anti drugs ben hoe komt t dan dat je zo vaag typt?

Waarschuw beheerder
kut topic :@

Waarschuw beheerder
de meesten van pf zijn gematigde gebruikers van spullen die nauwelijks verslavend te noemen zijn. partydrugs

hahahahahha en wil je zegguh da coke ofzo niej verslavend is?en ghb ?partydrugs?mottuh vooral bij zuipuh dan :bier:
zat mensuh aan kapot zien gaan maja snuivuh tot we kruipuh.

Waarschuw beheerder
xtc en pep zijn niet verslavend. tenminste niet bij mij

Waarschuw beheerder
oh jah terror angel

ze komt uit limburg deh zijn gin nederlanders maah afgekeurde duitsers ofiets

en ze lieguh alles bij elkaar om hun eiguh hachje te redduh hahaha maja dehs mijn mening en ik hoop deh ze et leest;)

stomme SCHIJT .... deh et is
Waarschuw beheerder
als je nou ff op dr naam klikt kan je haar n berichtje sturen. weet je cker dat ze t leest. al is t de vraag of ze t kan lezen:P

Waarschuw beheerder
jah ik bedoel niej terror angel die een stom schijt .... is maah diegene die dit topic is begonnuh ;)

dehs me ex;)
Waarschuw beheerder
ach al die 110%/200% anti drugs en de pillenslikkers/wausuhh mensjes moeten gewoon lekker zelf weten wat ze doen
Waarschuw beheerder
Lekker gezellie is het weer hier:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van La Diablada op zaterdag 25 juni 2005 om 14:04:
ach al die 110%/200% anti drugs en de pillenslikkers/wausuhh mensjes moeten gewoon lekker zelf weten wat ze doen

110%/200%
is dat een breuk? :/

pillenslikkers/wausuhh
wat een vage breuk?

Waarschuw beheerder
donateur
mietjes is voor drugs????
Waarschuw beheerder
donateur
dat dat mens er weer is joh...ze was al meerdere malen van PF verbanne :P
Waarschuw beheerder
je kunt er tegen of niet
mensen die zegen dat drugs voor
mietjes is kunnen de drugs gewoon
niet aan !
zijn jullie jaloers ofzo ?
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt het wel op he

Waarschuw beheerder
ik vind dat drugs niet voor mietjes is waarom....... tjaa ieder voor zich toch je hoeft niet meteen dan vooroordelen te hebben dat mensen die drugs gebruiken mietjes zijn mensen die geen drugs gebruiken kunnen netzo goed mietjes zijn missch zegt dit wel wat over jou

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laat lkkr iedereen in zijn eigen waarde en bemoei je met jullie iegen leven kleuters

Waarschuw beheerder
ach mietje zijn heeft vanaf nu gewoon een andere betekenis staat gewoon voor met mate of regelmaat drugsgebruiken :P

Waarschuw beheerder
ben ik het zeker niet mee eens :xtc:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 02:33:
ach mietje zijn heeft vanaf nu gewoon een andere betekenis staat gewoon voor met mate of regelmaat drugsgebruiken

Waarschuw beheerder
i sayd NO to drugs but they wouldn't listen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 22:19:
ze komt uit limburg deh zijn gin nederlanders maah afgekeurde duitsers ofiets

How how rustig aan hè ! Je weet toch waar de dobermann vandaan komt ?

On topic :

DrugsMISbruikers zijn mietjes.

DrugsGEbruikers moeten echt wel stevig in hun schoenen staan om het in de hand te kunnen houden. Kun jij dit, en ben jij een echte gerbuiker, dan ben je echt geen mietje. Eerder een standvastig, evenwichtig persoon.

De vraag is dus, hoor jij bij de MIS of bij de GE bruikers ?

Waarschuw beheerder
Projecteren noemen ze dat, niet omdat jij mietje bent en er niet tegen kunt dat je ons zo moet gaan noemen.

I have to solution to the drugproblem in this country. Now less drugs means more, get more drugs and give them to the right fucking people.

Waarschuw beheerder

Ben ook anti drugs, maar vind iemand geen mietje als ie gebruikt, eigen leven tog? Drink zelf ook alcohol en dat is ook een verslavend middel, dus wie ben ik om te oordelen :D

Waarschuw beheerder
Ik ben blij om een mietje te zijn :D
Waarschuw beheerder
kleintje power mooi gezegd:D zo hoort t ook te zijn
Waarschuw beheerder

Als je 110% TEGEN drugs bent waarom heb je dan bij je naam een smilie-met-pils staan, alcohol valt namelijk ook onder drugs, en alle medicatie bij de dokter zijn ook drugs...

engelse vertaling; medicijnen=drugs, medicine
apotheker=drugstore...

;)

oh ja enne "mietje" wordt vaak als naam gebruikt voor "homo" HAKKUH-party's zijn geen gay-feesten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wij doen het alleen in het weekend dus bij zijn geen mietjes maar verstandig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 11:15:
DrugsMISbruikers zijn mietjes.

DrugsGEbruikers moeten echt wel stevig in hun schoenen staan om het in de hand te kunnen houden. Kun jij dit, en ben jij een echte gerbuiker, dan ben je echt geen mietje. Eerder een standvastig, evenwichtig persoon.

De vraag is dus, hoor jij bij de MIS of bij de GE bruikers

gebruik jij drugs of drugs jou ik alleen op feeste maar ook liever niet dan wel maar als je het niet gebruikt kom je 2 dagen niet van je nest omdat alles naar de klote is van het hakke dus geef mij op een feest maar gewoon 1 of2 goeie pille dan ret ik het wel
Waarschuw beheerder
je moet nie zo zeike dat drugs slecht is alls is slecht
zelfs de lucht die je in ademt fack it schijt aan denk je leef om lol te hebbe nie lulle van drugs is slecht pech dan gebruik k lkkr je ken me tog nie late stoppe

Waarschuw beheerder
dope is wel slecht, maar om nou meteen te gaan roepen dat iedereen die drugs gebruikt een mietje is... dat is achterlijk.
Als je zelf nooit gebruikt hebt, weet je niet eens waar je over praat. Veel niet-gebruikers vergeten dat je niet kan oordelen over iets waar je totaal geen weet van hebt, want hoeveel folders of amerikaanse websites je ook gelezen hebt, je weet nooit hoe de ervaring is. Dus je bent eigenlijk meer een mietje als je gaat roepen dat anderen slecht zijn. Je kan ook niet zeggen dat christenen dom zijn, zonder ooit een bijbel te hebben gelezen.
Mij kan het niks schelen wat je doet, wel of niet aan de dope, zolang je anderen maar niet naar de klote helpt. Wat je met jezelf doet, is niet mijn zaak.
Meth en crackdealers, dat zijn mietjes, die slopen mensen om geld te verdienen. Die gebruikers hebben iedere dag een gevecht met zichzelf, waar je totaal geen weet van hebt.

Dus kutstelling. Je roept maar wat.

Waarschuw beheerder
Niets is beter dan para zijn, drugs gebruiken en helemaal de fuck hebben aan alles en iedereen op vette muziek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 15:43:
Als je zelf nooit gebruikt hebt, weet je niet eens waar je over praat. Veel niet-gebruikers vergeten dat je niet kan oordelen over iets waar je totaal geen weet van hebt, want hoeveel folders of amerikaanse websites je ook gelezen hebt, je weet nooit hoe de ervaring is.

dat vind ik nou ook!:D:DIedereen die op hun pf heeft ; drugs is voor sukkels en mietjes, en DIE niet weet hoe drugs voelt, moet gwn hun bek houden!Ok ksnap wel als je egt een klotentrip hebt gehad van die drugs die je toen hebt ingenomen, dan anti-drugs bent(wat mssn 1opde5 is)Aggg iedereen zeikt over drugs, ma die zuipen en roken wel!wat OOK een verslaving is:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen die het willen gebruiken doen het maar ik heb het gerust ook wel gedaan maar niet veel..
iedereen wil het tog wel is doen
en verslavind slaat nergends op ja bij sommige dingen wel maar al gebruik je het nou gewoon af en toe wordt je er gerust niet aan verslaaft

Waarschuw beheerder
alleen de mense die niet zonder kunnen zijn mietjes, das een teken van zwakte.
Dus niet de mense die af en toe een pilletje of een nakkie ofzo neme op een feesie
Waarschuw beheerder
drugs is voor toffe mensen! de mensen die genieten van de geneugden des leven. zwaar relaxt spul ik raad het iedereen aan! en geen wiet he dat is voor de softies daarom heet het ook soft drugs maar gewoon het echte werk voor de zware jongens.
Waarschuw beheerder
Tjah waarom heb je het nodig vraag ik me af?? Ik heb supergave feessies zonder enige drugs:D bye
Waarschuw beheerder
ach jah,
als iemand zo nodig een pilletje moet slikken om het tot 7 uur s'ochtends vol te houden (dansend en al), dan doet hij/zij dat maar lekker, al worden mensen hier vaak nog wel een stukkie vrolijker van.

het enigste vervelende zijn die mensen die net ff teveel op hebben, en dus fout liggen te gaan in een hoekje, óf de mensen die er ineens een stuk aggressiever uitzien (geen idee welke drux dit zijn BTW).

mij niet gezien, ik ga wel uit mijn dak zonder die zooi. de muziek is mijn drijfveer :bounce:, al moet ik wel zeggen dat die aflevering van Spuiten en slikken, waarin Filemon een pilletje slikte opzich wel erg interresant was (misschien niet de beste refentie, maar jah)

Waarschuw beheerder
Dan ben ik maar een mietje
Waarschuw beheerder
donateur
als je niet zonder kan ben je een mietje, maar mietjes beginnen niet aan drugs
als je t nog nooit heb gebruikt en wel zegt dat t voor mietjes is dan ben je ook wel een mietje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neeej is niet voor mietjes:S
moet het toch zelf weten maar je
ben geen mietje als je het doet

Waarschuw beheerder
donateur

ikkuh niet drugs is wel kickuhhh
iedereen moet zelf weten wat ie doet toch??