Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
wie kent apartement blan-negro 300m van strand en schuin tegen over mc donalds op dak 2bubbelbaden
jewel maar dan heb je zoiets als een rnb avond met dj chuckie waar ook niet echt iemand op zit te wachten
maar st trop zal ik ook ns een kijkje nemen als ik jou was...
He doe die ouwe sagerijn ff de groeten van me die snachts in bolero park werkt....
Wat een irritante vent was dat joh!
En natuurlijk die neger met z'n puntschoenen die meestal bij de receptie zit!
En als je in kamer 004 zit moet je ff aan de achterkant van de schilderij die er hangt kijkuuuuuuuuhhh
....Ik wil terug....Ben het al helemaal zat hier in het fucking NEDERLAND~!
maar als er mense naar BOLERO PARK gaan echt ff de groete aan die neger doen..van de katwijkse meides van kamer 4 en 5 hahaha
oow ja en als die rukker snachts komt...vaak stipt op dinsdag(bij kamer 4 en 5 aan de straat kant bij het muurtje staat ie dan) doe hem dan ook de groete!!!
De bonte koe
was bij ons niks te doen
konden boven gratis bier tappen.. toch even in kwartier 40 bier weggewerkt .. met een groepje
Uitspraak van KiMcOrE op woensdag 27 juli 2005 om 18:53:
He doe die ouwe sagerijn ff de groeten van me die snachts in bolero park werkt....
Wat een irritante vent was dat joh!
En natuurlijk die neger met z'n puntschoenen die meestal bij de receptie zit!
En als je in kamer 004 zit moet je ff aan de achterkant van de schilderij die er hangt kijkuuuuuuuuhhh
....Ik wil terug....Ben het al helemaal zat hier in het fucking NEDERLAND~!
hahah jooh indd kim!!
ik heb ze ook al gewaarschuwd...
maar als er mense naar BOLERO PARK gaan echt ff de groete aan die neger doen..van de katwijkse meides van kamer 4 en 5 hahaha
oow ja en als die rukker snachts komt...vaak stipt op dinsdag(bij kamer 4 en 5 aan de straat kant bij het muurtje staat ie dan) doe hem dan ook de groete!!!
toedeledokie..........
De bonte koe
was bij ons niks te doen
konden boven gratis bier tappen.. toch even in kwartier 40 bier weggewerkt .. met een groepje