Partyflock

Forumonderwerp · 736637
32784x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 14:34:
dat vroeg ze aan ons allemaal
alleen k ging der een heel verhaal om heen lullen wrom we niet gingen

Gewoon negeren en doorlopen :) werkt het beste!
Waarschuw beheerder
donateur
Ister nog al geen topic voor volgend jaar:[
Waarschuw beheerder
klopt ja.
liter bier voor 4 euro en coctails voor 8 euro !
en ik kende zowen gozer achgter de bar ( iwan ) kreeg elke keer een t-shirt van hem. handig als dwijl of zo :D

Waarschuw beheerder
donateur
Kep ook een shirt van de surf :D
Surf was egt een leuke kroeg...
We gingen daar meestal in drinken en erna naar de colossos of andere discotheek...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ik ook, alleen mijn shirt in te klein, ik lijk net een kind van 8 in dat shirt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantalu op woensdag 21 september 2005 om 20:00:
Gewoon negeren en doorlopen :) werkt het beste!

meestal wel maar soms is het gewoon leuk om tegen die gasten te lullen terwijl ze der geen zak van cverstaan blijven ze reageren :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 23:47:
omg daar werkte dit jaar zo´n engels meidje als propper die heeft ons vaak aangesproken

zo een had je er ook bij de bumpers. Wij zaten daar vlakbij. Liep je langs vroeg ze weer are you going to bumpers tonight? Liep je weer langs vroeg ze het weer en dat ging zo maar door...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knaller :bier: op zondag 25 september 2005 om 17:10:
zo een had je er ook bij de bumpers. Wij zaten daar vlakbij. Liep je langs vroeg ze weer are you going to bumpers tonight? Liep je weer langs vroeg ze het weer en dat ging zo maar door...

ja dat is hun werk he :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantalu op woensdag 28 september 2005 om 15:45:
ja dat is hun werk he

Ja precies.. Dat deden ze bij elke discotheek..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantalu op woensdag 28 september 2005 om 15:45:
Uitspraak van h4L_Nightraver_h4L op zondag 25 september 2005 om 17:10:

ja dat is hun werk he

uh ja maar het staat wel stom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 28 september 2005 om 17:23:
uh ja maar het staat wel stom

Maar zij moeten zoveel mensen aanspreken, dat ze gewoon gezichten vergeten, iedere keer weer vragen, zonder dat ze doorhebben, dat ze jou al een keer gevraagd hebben..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laurine op woensdag 28 september 2005 om 17:28:
Maar zij moeten zoveel mensen aanspreken, dat ze gewoon gezichten vergeten, iedere keer weer vragen, zonder dat ze doorhebben, dat ze jou al een keer gevraagd hebben..

Inderdaad....fucking klote is dat!!
Net zoals vaste party people aan je bar hebben zitten die allemaal je naam weten.....:S:S en ik moet dan zeggen: sorry, ik ben je naam vergeten!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ELIMINATION PROJECT op donderdag 29 september 2005 om 02:07:
Zo nog steeds vakantiegangers die terug naar Lloret willen??

ja zkrs

overdag heel de dag op het balkon zitten lammen en zuipen en s´avonds naar de surf coctails zuipen :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gaan der nog mensen naar lloret ddit jaar? zal nu wel uitgestroven zijn!!
Waarschuw beheerder
trug willen als nu nog lekker druk zou zijn eerste vliegtuig trug als ik het geld had en blije bart als je daar nu naar toe gaatr lloret mag je geluk hebben als er een paar 65+ers zijn de rest van de wereld werkt en gaat na school mazlezzz
Waarschuw beheerder
valt best mee. Ben vorige week nog ff in Lloret geweest en er was nog wel wat te doen. Zelfs hier in calella( waar ik nu tijdelijk woon en werk ) is er nog redelijk wat te doen. Er zijn vooral veel schoolgroepen op dit moment. Alleen overdag zie je die niet en dan heb je ook het gevoel alsof je in een bejaardentehuis zit. Maar vind ik ok, kan wel wat rust gebruiken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mijn vliegtuig gaat om 13.30 :bounce:

Waarschuw beheerder
dus 28 oktober reunie in amersfoort.... jezus dat is een eind weg!

Waarschuw beheerder
Goed te doen hier (lloret) lekker weer (25) alleen wordt et wat vroeg donker en ist savonds wat fris...wel een masterlijk appartementje, een uitzicht waar je U tegen zegt :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn de discotheken dan nu nog open?

Waarschuw beheerder
is daar nog wat tebeleven dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 21:41:
masterlijk appartementje

appartement rossana
met die ouwe tering mof savonds die juh voor elke scheet voor 100 euro afperst
Waarschuw beheerder
Ben gister terug gekomen uit Malgrat de Mar en ben afg. woensdag wezen stappen in Lloret.
ben naar de Bali Hali/Hayi (ofzoiets)( weet iemand de website daarvan??) en Texas geweest en daarna naar de Tropics. Was daar nog aardig druk, want er stond rond 12u een behoorlijk dikke rij voor de deur! Je kunt nog goed stappen in Lloret!
Wel zijn er veel grote discotheken dicht, meer dan de helft.
Maar de kroegen zijn ook nog open.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 18:59:
appartement rossana
met die ouwe tering mof savonds die juh voor elke scheet voor 100 euro afperst

'K zat ook in Rosanna.. Die kerel spoort echt niet, wat 'n wous :S

Waarschuw beheerder
Rosanna?¿ das ook een pizzeria...

zit in bolero park.. colossos is dicht helaas, voor de rest is alles nog open, maar echt druk is het niet meer nee, en hollanders zie je al helemaal weinig..veel zwitsers en dat soort vreemd volk...
Waarschuw beheerder
ike wil loret moet die apartement hebben tegenover
londoner dischotheek apartement heet blan negro en zit boven een pizzaria wie kan me helpen het te vinden
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu 5 dagen terug van 5 maanden Malgrat, ben ook een paar keer in Lloret wezen stappen, mijn clubje was Golossos zeker. Er is misschien nog wat te doen, maar der is niks Nederlands meer, meer Duitsers en scholen die op studiereis gaan. De helft is al dicht, evenals hotels die al gaan sluiten omdat er niks meer te doen is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonna... op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:46:
Golossos

Golossos :vaag: :/

ik gng wel eens naar colossos :yes: is ook goed te doen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben ik dus niet geweest :S echt jammer wel spijt van achteraf.
Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag The cave reunion zijn er nog mensen geweest
Waarschuw beheerder
nee ik wist dus niet dat het was :S kutzooi anders was ik zeker wel eff geweest.
Waarschuw beheerder
geloof het best, maar was niet druk of wel?

Waarschuw beheerder
Ik ben er ook geweest :cheer:
Waarschuw beheerder
ik ben er geweest dit jaar.. was echt tof!! ik mis het wel nu... overdag lekker op het strand liggen;) en snachts lekker stappen:D
Waarschuw beheerder
Oftewel, de ideale vakantie!
Waarschuw beheerder
donateur
volgend jaar wil ik naar kreta
Waarschuw beheerder
Ik ook, afgelopen jaar veel goede verhalen over gehoord!!
Waarschuw beheerder
ik zie ik over een paar maanden wel wat ik ga doen, lloret is in ieder geval prima bevallen
Waarschuw beheerder
ik mis het nog weekelijks als iero die kut weken door maak lekker rotten in lloret is mooiste wat er is heerlijk
Waarschuw beheerder
Lloret was top!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op zaterdag 3 december 2005 om 00:16:
ik mis het nog weekelijks als iero die kut weken door maak lekker rotten in lloret is mooiste wat er is heerlijk

zeker :) lekker de hele dag bier zuipen, lekker doen wat je wilt, nooit geen haast, nooit verplichtingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op donderdag 8 december 2005 om 13:39:
zeker lekker de hele dag bier zuipen, lekker doen wat je wilt, nooit geen haast, nooit verplichtingen

Love that(L):)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op donderdag 8 december 2005 om 13:39:
zeker lekker de hele dag bier zuipen, lekker doen wat je wilt, nooit geen haast, nooit verplichtingen

idd als ik daar weer aan terug denk zou ik zo op het vliegtuig stappen alleen beetje moeilijk met school enzo:s maar in juni ben ik weer present in lloret:D:D
Waarschuw beheerder
Das al vrij snel?!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*char*~ op donderdag 8 december 2005 om 18:19:
dd als ik daar weer aan terug denk zou ik zo op het vliegtuig stappen alleen beetje moeilijk met school enzo

dat is ook het enigste wat je tegenhoud en geld natuurlijk :P
Waarschuw beheerder
haha ja mooi toch :)