Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
De katse Kutten Bin weg, en de C.T.Z Crew gaat er naartoe De boel nog wat verder slopen dan dat al gedaan was
alleen wel jammer van al dat knokken elke dag in collosos
bijna elke avond heb ik er tot nu toe massale vechtpartijen gezien
week kaart v oor collosos is 40 euro
en die disco tropics, iemand daar al heen geweest?
Uitspraak van Hardcoregajusz op vrijdag 29 juli 2005 om 12:56:
week kaart v oor collosos is 40 euro
bij ons 30 euri en heb daar ook mensen gehoord over 20 euri die lui hebben gewoon voorgedrukte kaartjes met verschillende prijzen erop. beetje jammer.
Ja Inderdaad heb er vanacht nog gedraait super heftig daar alleen veel mensen kunnen het niet vinden
Ja Inderdaad heb er vanacht nog gedraait super heftig daar alleen veel mensen kunnen het niet vinden
idd klotenzooi!! gister paar uur rondgelopen bij dat kerkje )daar zou het moeten zitten????) en gevraagd bij taxi´s ed maar niemand die t wist.
wie kan hier een goede routebeschrijving geven???
p.s. voor de mensen die ook in bolero gezeten hebben, degroeten terug van die neger
bij ons 30 euri en heb daar ook mensen gehoord over 20 euri die lui hebben gewoon voorgedrukte kaartjes met verschillende prijzen erop. beetje jammer.
Morguh om half 9 smiddag's vliegen vanaf Schiphol
Dus om een uurtje of 6 zitten wij aan ons eerste ( in Bolero Park en s'avonds meteen al lekker begaaiuh
Zin an naar wij d88en
XXL
je moet langs die kerk best een stuk rechtdoor lopen en dan het steegje ingaan van het stones cafe en dan een x links dan staat er iets van les caves geloof ik
maar je komt er ook als je langs de ritz (restaurant) loopt... veel plezier
appertement is geweldig trouwens
we verblijven in appertement rosanna met een zwembad op het dak en als ik vanaf het balkon naar beneden kijk zie ik de zee
alleen er zit zon ouwe lul die altijd zit te zeiken
bij een overtreding moet je 20 euro boete betalen en een overtreding is bv
herrie maken na 12en
handdoek over de railing hangen van het balkon
mensen meenemen na 12en kost 15 euro
etc. etc.
dat ligt aan de tijd dat je gaat ..het word nu gewoon duurder dat werd daar gezegt..