Partyflock

Forumonderwerp · 736149
1 volger · 45884x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zo het ijs is weer weg dus ga ik morgen weer op pad met mijn hengels plaats hier al je reacties over het karpervissen in 2005 , SUCCES vissers !!!!!
Waarschuw beheerder
Morgen vissen op het kanaal instant dagje, wel waar nooit wordt gevist ;)
Waarschuw beheerder
het hele weekend geblankt:Seen week gevoert ze sprongen op de plek maar de boilie pakken homaar

Dat is hier standaard

Waarschuw beheerder
as weekend vrijdag en zaterdag :devil:
Waarschuw beheerder
vanaf morgen 3½ week vakantie dus zal veel aan de water kant hangen ;D

Waarschuw beheerder
dan ga je zekerzz vangen

ik hooop nog 3 20gers te vangen dit jaar dan heb ik er 15
Waarschuw beheerder
ik ben echt helemaal de tel kwijt, binnekort maar is opzoeken wat ik heb gevangen dit jaar....
Waarschuw beheerder
3½ week is geen zekerheid van succes ;)
Waarschuw beheerder
kep net de bodem gecheckt....er ligt een dikke laag modder..dus mijn boilie zakte erin weg...vrijdag eens met pop-up proberen:)
Waarschuw beheerder
Wij gaan volgende week dagje zitten jan, meej de boot, morgen voor het eerst proberen ben benieuwd!
En indd 3 1/2 week is hier geen gerantie;)

Waarschuw beheerder
jah das waar das bij ons ook zo grillig de ene keer van je je het schompus en daarna kan je weken voor jan joker zitten
Waarschuw beheerder
ik ga het donderdag maar weer eens proberen op dat putje waar ik in het begin van het jaar die 30'er heb gevangen.
3 dagen, 500 gram voeren, en we zullen het donderdag zien....
Waarschuw beheerder
zitten nog wel paar andere mooie op dennis, die in mijn foto album zitten hehe :P
Waarschuw beheerder
wie weet er nog een goede rig voor een modderige bodem??
Waarschuw beheerder
geen tube licht lood lange onderlijn pop up?zachte onderlijn..
Waarschuw beheerder
heb ik al geprobeert...en ik zit op een rivier licht dan 75gr. lood kan ik nii gebuiken het gaat dan mee
Waarschuw beheerder
gebruik een standaard toplood van 20 gram

* Trek het stuk tube en ring er af
* Zet er een langer stuk tube op ongeveer 10 cm en lijm er een wartel in.

of

* gebruik het platste steenlood wat je kunt vinden , deze zakken nauwelijks weg.

Waarschuw beheerder
3 dagen a 500 gram voeren das ook niet veel zit daar weinig vis op ofzo ???? :) ik voer nu momenteel 2 kilo per dag werkt prima :)
Waarschuw beheerder
vis ik al mee:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 08:55:
3 dagen a 500 gram voeren das ook niet veel zit daar weinig vis op ofzo ???? ik voer nu momenteel 2 kilo per dag werkt prima

tis maar een putje van 1 hectare denk ik, misschien anderhalf. en er zitten gok ik een stuk of 40 vissen op.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
heb boerke voor wat het is gelaten sjef..

heb 3kg bij bossche brug erin gekiept
Waarschuw beheerder
gade moregn daar zitten marc?

Ik ga morgen nu zkeer in de haven zitten net als klaargezet al, kom wel ff oever oe lijnen heenvaren;)
Waarschuw beheerder
sjef boerke zitten er maar stuk of 25 op ;) je vangt namelijk altijd dezelfde. Marc ge kunt beter bij boerke zitten vooral nu ;)

Waarschuw beheerder
neeh

Waarschuw beheerder
Die vis op de cover van de Karper is echt waanzinnig mooi, super mooi water en omgeving. Alleen jammer dat het zo ver rijden is en je op je hoede moet zijn voor diefstal (weet ik uit eigen ervaring). Maar dit artikel is een typisch voorbeeld van hoe het juist NIET moet, "fijn" dat er weer met namen gegooid wordt, pure zelfverheerlijking waar niemand iets mee op schiet!!! Hopenlijk wordt de auteur door schade en schande wijs.

Waarschuw beheerder
Zo denk ik er dus ook over,

Hoe trots deze personen ook zijn,

Waarschuw beheerder
jah idd beetje sneu volk om zo je water naar de donder te helpen maarja eigen schuld ikke buld :P

40 vissen a 500 gram hoe zwaar gemiddeld want een beetje vis krijgt in het najaar echt makkelijk alleen al 500 gram weg :jaja:
Waarschuw beheerder
zitten maar 25 vissen bart ;) de top 3 is 30 , 26 , 26 pond denk ik

Waarschuw beheerder
maar dan nog kan je 500 gram per stok vissen 3 hengels is dan 1,5 kilo per dag maarja ik kan makkelijk praten ik ben zo,n kilo storter maar ben er vroeger goed mee op mn bek gegeaaan weet nu wel wanneer ik dat wel en niet kan doen :P
Waarschuw beheerder
ik gooi 1,5 kilo per stok

Waarschuw beheerder
ik momenteel 3-4 kilo om de dag :P
Waarschuw beheerder
ik heb de karper op de plek zitten:)kep ze al gezien...gisteren zag ik er 2 wroeten in de bodem hehehe.
kep nu al zin in morgen
Waarschuw beheerder
Ben momenteel in een put aan het voeren die in open verbinding staat met de waal. Heb alleen echt geen idee of er karper op mijn stek zit.

Iemand nog tips? bijvoorbeeld op welke diepte ik nu moet zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou zeggen zoek nog de ondiepe plekken op over dag en s'avonds de diepere plekken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 15:53:
heb boerke voor wat het is gelaten sjef..

ik ga dat vanaf nu ook doen, echt een ellende gehad vandaag! hond in het water, kinderen rond mijn hengels rennen, 30 eenden allemaal op mijn stek onder wat duiken etc etc

Uitspraak van JANNIE MANNIE op woensdag 12 oktober 2005 om 16:22:
sjef boerke zitten er maar stuk of 25 op je vangt namelijk altijd dezelfde. Marc ge kunt beter bij boerke zitten vooral nu

zitten zeker meer vissen jan, hebben we toch een keer zitten uitrekenen!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 17:29:
40 vissen a 500 gram hoe zwaar gemiddeld want een beetje vis krijgt in het najaar echt makkelijk alleen al 500 gram weg

zitten veel 20'ers op in ieder geval! en voer heel versprijd, niet alles op 1 plek, meer voeren daar is echt teveel.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 18:02:
maar dan nog kan je 500 gram per stok vissen 3 hengels is dan 1,5 kilo per dag

Uitspraak van Remon... op woensdag 12 oktober 2005 om 19:55:
ik gooi 1,5 kilo per stok

als je dat hier zou doen, komt er een eiland boven water uit denk ik. misschien dat jullie op groot water vissen, maar anders is dat echt veeeeeeeeeeel te veel!!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 21:47:
ik momenteel 3-4 kilo om de dag

heb jij de laatste karper al gelezen bart? moet je maar is doen, denk dat je dan nooit meer zoveel erin kiept!
Waarschuw beheerder
ik zou zeggen zoek nog de ondiepe plekken op over dag en s'avonds de diepere plekken

Tja de hele put is een trechter met als diepste punt een meter of 14. Overal zeer steile kanten. Er is 1 uitloper waar het 3 a 4 meter uit de kant al 6 meter diep is. Dit tot ongeveer een meter of 20 uit de kant waar het eerst weer oploopt naar 4 meter of vervolgens naar een meter of 11 te gaan. Ik ben aan het voeren op die plaat van 6 meter.

We zullen zien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
//nsomn||ac
Zo denk ik er dus ook over,

Hoe trots deze personen ook zijn,

Hey kerel er staat ook een artikel in over maurepaire he!! nog gelezen??

en hoe was je frankrijk trip?? nog wat leuks kunnen vangen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
staat inderdaad stuk over maurepaire in , van dezelfde baard als die van jonchery toen

Waarschuw beheerder
ik ga die zeker nog lezen maar op dat water waar ik vis moet je wel redelijk wat voeren want er zit eenscala aan wit vis en redelijk wat 30gers en bijna allemaal 20gers

en het werkt perfect nachten van 6 runs meegemaakt :P

Waarschuw beheerder
voer dan wel om de dag en bouw het voer langzaam af naar christelijke hoeveelheden:)
Waarschuw beheerder
Net op het kanaal geweest 2 vissen niet echt zwaar maar de moeite waard!

Waarschuw beheerder
ik moest zuipen dus ik kon niet ;)

ik ga vrijdag op zaterdag van 03.00 tot 11.00 8)

rare tijden maaj...
Waarschuw beheerder
weet iemand een goeie stek in d ebuurt van aercen in limburg? ga zo op vakantie.. daarom;)
Waarschuw beheerder
Gewoon in dce omgeving beetje rondsnuffelen komt vast goed
Waarschuw beheerder
ja was ik ook al van plan. maar ik d8 als iemand nou precies al een water weet ofso.. is altijd mooi mee genome tog

Waarschuw beheerder
zo ff voeren nog..

vanacht de wekker om 3uur zetten
en totmorgen vroeg 11uur vissen 8)

een keer iets nieuws ;)
Waarschuw beheerder
waarom ga je dan niet de hele nacht?

Waarschuw beheerder
geen zin om er te slapen