Partyflock

Forumonderwerp · 736149
1 volger · 44416x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zo het ijs is weer weg dus ga ik morgen weer op pad met mijn hengels plaats hier al je reacties over het karpervissen in 2005 , SUCCES vissers !!!!!
Waarschuw beheerder
Ja het is druk valt nu moemnteel wel iets mee, ik begin 1 jan. op 6-7 waarschijndelijk later in het jaar als het weer beter wordt miss het voorjaar al voorin ergens 0-1 1-2
Waarschuw beheerder
ik ga komend seizoen zo veel mogelijk nachten maken op het wilhelminakanaal. aangezien er dit jaar niet veel werd gevangen (alleen in het begin van het seizoen) lijkt me dat wel een uitdaging. heb er vorig seizoen 3 nachten gezeten en 1 gevangen van 22 pond.
[img width=450 height=600]http://groups.msn.com/_Secure/0ewCLAn8fvQzCFrH1S5Oj9UUsR4BIWqhsp5q22tsxJqAKtrOlnJYvcWdGeufYmHVeASd8TtrWvyZDkw2X2iHP4IRad4eCCehy1XDY4gLosY0nXI6FT7yjOQJqxjkEndrKbUpQioeS9k!1aUatTMDafIXPSgk991XhTiZPmCqFgXJJzNQ56Z3Guw/tijs%2023%2006%2005%20%20%20%20%20%2022pond%20%20%20%2085%20cm.JPG?dc=4675550907115059579[/img]

iemand nog tips???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meer vissen:P

Waarschuw beheerder
vlakbij hoogeveen....Stobbeplas in slagharen...perfecte winterplek
hele diepe stukken in

hadden we het ook al over gehad is een leuk plasje, binnenkort maar weer eens ff een kijkje nemen! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TEAS :bounce: op donderdag 8 december 2005 om 14:19:
wilhelminakanaal

heb k zelf ooit nog ma 2 n8ten gevist ..
wel n woestttt brute volschub van in de 20 pond gevangen toen ,ddl wel 1 van mn mooiste vissen ooit!

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
Heb je daar een foto van parkbatser??

ik heb namelijk een soortgelijke vangst aan het whilhelmina kanaal gedaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 16:22:
Heb je daar een foto van parkbatser??

jip ..k heb foto's :p ..alleen geen scanner :S..enne toen had k ddl nog geen digi ..mischiem kan jij m hier ff plaatse dan kan k vergelijke ..??
Waarschuw beheerder
k had m gevange bij t sluisje van dongen aan de linker kant vanaf tilburg gezien zeg ma...ze zegge dat dat t moeilijkste stuk is van t w-kanaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga voortaan eigen bollen draaien. alleen kan ik nergens goed vinden hoeveel eieren ik ongeveer per 1000 gr mix moet gebruiken. weet iemand dat toevallig... want ik wil natuurlijk op het wilhelminakanaal wel iets vangen met eigen balletjes:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
10-12 eitjes maar probeer eens eieren zonder eigeel :P
Waarschuw beheerder
nou parkbatser dat is niet het moeilijkste stuk ken wel moeilijkere stukken ;)
Waarschuw beheerder
Thijs 1000 gram is ongeveer 12 eieren
Waarschuw beheerder
wilhelmina kanaal was idd kut vant jaar 5 n8 gezete all1 een platte kunne vange:s
Waarschuw beheerder
doede goed (Y) . Het is inderdaad laatste jaren slecht het is elke nacht telkens 1 of niks

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 16:54:
10-12 eitjes maar probeer eens eieren zonder eigeel

Anders doe je ff moeilijk :p

Waarschuw beheerder
haha nee joh in de keuken hebben we ook flessen eigeel :P

nee zonder dollen ik gebruik gewoon eitjes en die koop ik per 100 paar euro :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 18:08:
in de keuken hebben we ook flessen eigeel

gemiddeld mens heeft dat thuis niet ;p

Waarschuw beheerder
en eiwit :P

Waarschuw beheerder
:p

Waarschuw beheerder
volgend jaar maar eens een mix maken zonder soyameel en griesmeel :P
Waarschuw beheerder
waarom, ik dacht dat griesmeel wel een van de hoofdbestanddelen was.

en als je platte wil vangen dan kunde wel op het wilhelminakanaal gaan zitten jah. we hadden er 4 ofzo en 1 karper. is wel mooi verhaal trouwens van die 22 ponder van mij. het was in juni toen al iets van 35 graden ofzo overdag, dus ik mais er aangedaan bij 1 hengel zodat ik af en toe een brasem kon binnenslepen. krijg ik ineens een run van hier tot de sluis bij haghorst:) om 3 uur 's middags met 35 graden, en vang ik die karper. haha.
Waarschuw beheerder
heb trouwens net ingredienten gehaald en ga morgen uittesten of ie wil draaien. volgens www.karperstek.be wel. daar kun je bekijken of je mix een beetje goed draaibaar is aan de hand van hun ondervindingen en dergelijke. probeer maar eens uit die site. is wel gemak.

- griesmeel
- sojameel (vet)
- maismeel
- vanille koekjesmeel
- aardbijmeel

eens kijken of dat wat kan worden voor in de winter :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik gewoon een vis mix maak van polenta tarwemeel rijstemeel soya en melkpoeder 2 goeie vismelen kelp en robin red tarwekiemen ei albumine multimino betaine ooh shit nu verklap ik mn mix :P

Waarschuw beheerder
van alles gewoon 1 deel doen draaien doet ie wel maar voeg er ook een deel birdfood bij is goed voor in de winter
Waarschuw beheerder
ja maar ik begin express simpel zodat ik later altijd nog kan kijken wat ik kan veranderen. maar eerst maak ik een paar honderd gram anders heb ik alles al verneukt.

Waarschuw beheerder
ik ben ondertussen wel een voedingsstof technoloog geworden maarja heb dat vroeger ook een goed ondhouden op de koks school haha maar idd simpele mixxen vangen maar voor op de lange termijn ???!

Waarschuw beheerder
ducati

die mix is wel oke,maar niet om te voeren,hebben te weinig voedingstoffen die de karper juist in de winter wilt.Als je wilt voeren...zorg dat je een goed verteerbare boilie heb...scheeld echt een hoop B)
Waarschuw beheerder
aan wat voor ingredienten moet ik denken bij een boilie die goed verteerbaar is? maar volgens mij moet je in de winter juist geen boilies gebruiken met heel veel voedingsstoffen om te voeren want als je dan gaat zitten vissen willen ze jou balletje nie meer eten...maarjah das mijn theorie

Waarschuw beheerder
Vooral in de winter wilt hij goed voedsel,iets waar hij wat aan heeft,op een 1 of andere manier weet hij of het goed is of niet :S

Boilie die snel verteerd,dus geen vismeel,of teminste...heel weinig.Kwa ingredienten moet ik ff zoeken :/ al tijd geen winter boilie gemaakt.

Waarschuw beheerder
de winter mix 120 gr maismeel 120 gr tarwe meel 120 gr polanta 120 gr rijstemeel 120 gr soya ontvet 80 gr melk poeder mager 40 gr kelp 20 gr tarwe kiemen en op deze mix eventueel nog 5 % lt vismeel of een amino preparaaat wat pre sjested is

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik zo mijn karper spul ff pak :yes:

zonnetje denk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 12:42:
zonnetje denk

Hier komter nouw gedomme mist an, das ongekend, dus khoop dat je strax nog wat ziet wanneer je ingooit;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 12:42:
zonnetje

geen zonnetje gezien vanmiddag hier hoor :vaag:

Waarschuw beheerder
wha...bietje mist :P

Waarschuw beheerder
gambling vissen :P
Waarschuw beheerder
whilhelmina kanaal is af en toe zeer wazig je kunt er in twee dagen 10 vangen wat ik dit jaar heb gedaan tot 28 pond welteverstaan.. maar kunt ook goed op het zelfde stuk zitten voor o,o
Waarschuw beheerder
Een van de meest succesvolle karpervissers in Belgie, Eddy Sterckx, zijn boek is klaar. En dit is goed nieuws.Want als je weet dat Eddy maar liefst 85 veertigers en 3 vijftigers en dit alles in belgie gevangen heeft,kan je je al voorstellen welke ervaring deze man heeft. En zoals hij zelf zegt,alles staat in zijn boek geschreven zonder er een doekje om te winden.
Al bij al een boek waar we al lang naar uit gekeken hebben en een must voor iedereen!

mwa ..85 40+ers wat is dat nouu
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alsof het zo'n super visser is :/ wil hem wel eens zien zonder hulp van andere :x

Waarschuw beheerder
tja wat zijn nou zoveel grote vissen als je er maar genoeg tijd en geld tegen aan smijt en met een beetje ervaring vang je ze wel :P

Waarschuw beheerder
factooor tijd en op mooie stekken vissen vaak worden deze lui zoals bijv alijn danau nog gebeld om met iemand anders vis op de foto te komen gevangen door merk boillie bla bla bla
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
of ze mogen op niet beviste wateren vissen die afgesloten zijn 8) krijgen aas gratis,worden getipt over grote vissen stekken

leuk leuk leuk :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 19:50:
vaak worden deze lui zoals bijv alijn danau nog gebeld om met iemand anders vis op de foto te komen gevangen door merk boillie bla bla bla

nouuu ....daar geloof k duz geen 1 neeeee flikkerrrrrrr van he ..k weet echt wel btje hoe die gasten zijn hoor ..hun leven gewoon voor het vissen en het avontuuur..met n vis op de foto gaan die n ander gevangen heeft ..neeej dat doen hun echt niet hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6) op vrijdag 9 december 2005 om 19:56:
..k weet echt wel btje hoe die gasten zijn hoor ..

hahaha dacht je dat?? hoe bekender de visser,hoe meer oplichterij :dood: das ook de reden waarom ik niet meer met die figuren om WIL gaan

Waarschuw beheerder
das echt waar ken van een maatje van mij over remy in france was alijn er ook moest ie znodig met een 40ger errop staan en die zelfde kerel had ook altijd goeie stekken op lac du der en lake raduta in roemenie en ik kan het weten loop al wat jaartjes mee in de scene

Waarschuw beheerder
Ik weet het(helaas),vind het ook geen zak meer aan,ga wel lekker mijn eigen gangetje,fuck iedereen B) niemand hoeft te weten wat ik vang en wat ik uitspook
Waarschuw beheerder
mijn boilies zijn gelukt jeuj. zondagochtend maar eens uittesten dan...
Waarschuw beheerder
suc-6 weerberigt is gunstig vis weer!