Partyflock

Forumonderwerp · 736149
1 volger · 44415x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zo het ijs is weer weg dus ga ik morgen weer op pad met mijn hengels plaats hier al je reacties over het karpervissen in 2005 , SUCCES vissers !!!!!

Waarschuw beheerder
:s

Waarschuw beheerder
Ik heb wel zin in een gebakken visje.. Doe me maar een bakkie kibbeling :p

Waarschuw beheerder
zeker micom hopen dat het nieuwe jaar weer een goed jaar wordt!!!..:D

Waarschuw beheerder
Zullen we het eerst maar bij dit jaar houden?
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm na een rustjaar (2004) ga ik dit jaar ook weer beginnen. Hopen dat ik het niveau van vroeger weer weet te halen;) Eerst ff een leuke target zoeken en die zo snel mogelijk de kant op slingeren.
Waarschuw beheerder
waar ga je het proberen micom?
Waarschuw beheerder
mooi weer karper vissen :jaja:

Heerlijk vooral in de zomer tot een uurtje of 11 -12 vissen
heerlijk biertje er bij :jaja:

Waarschuw beheerder
waar ga je het proberen micom? ;mijn eerste nachtje van dit jaar ga ik weer op een redelijk klein maar niet al te moeilijk water zitten. in de zomer ga ik me weer concentreren op een grote oude zandafgraving waar het moeilijk vissen is maar de vissen op groot gewicht zijn
Waarschuw beheerder
donateur
zandafgravingen zijn (Y) Heb de laatste jaren bijna alleen maar op zandputten gevist. Veel water, weinig vis ====> grootste uitdaging!

Waarschuw beheerder
:yes: :yes: veel heel veel uren draaien dit jaar
en hopelijk een paar mooie targetvissen daarbij!

Een vangstrijk 2005 toegewenst

To Kie : dat zijn de uitdagingen (y) (y)

Waarschuw beheerder
Beetje stil hier he?!...of is er nog niemand aan het vissen...
afgelopen week 2nachten gevist...viel tegen...2 nachten geblankt :(:(
maarja volgende keer beter he?!..:yes:
Waarschuw beheerder
Ok wat wordt de boilie-flavour van 2005, ik zeg white chocolate van Kevin Nash, echt hele goeie:yes:
Waarschuw beheerder
ik moet men eerste keer van het jaar nog gaan:(

hopenlijk volgende week een nachtjuh:P

flavour van 2005 hmzz.... ik houw het ook dit jaar bij men fish lekker stinken in de tent:D

suc6 met de vangsten allemaal

Waarschuw beheerder
martin sb tigerpeanut 20mm daar ga ik het mee proberen dit seizoen. we zullen zien of het wat oplevert.
Waarschuw beheerder
tigerpeanut boilies daar heb ik vorig jaar in augustus mee gevist en zijn zeker goede. succes met vangen;)
Waarschuw beheerder
Handgemaakte hengels te koop!!!! Handgemaakte hengels te koop!!!

Waarschuw beheerder
martin sb tigerpeanut 20mm daar ga ik het mee proberen dit seizoen. we zullen zien of het wat oplevert.

die bevallen mij ook goed :yes:

Waarschuw beheerder
Dat de karper nu rustig is weet ik,,,maar het is hier ook wel erg rustig he?!...:S
niemand aan het vissen??? ik ga komend weekend waarschijnlijk weer ff een nachtje pakken....:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dit jaar heel veel uren maken de schade van 2004 inhalen en in maand een weekend naar dat nieuwe water in tilburg
grtz
Waarschuw beheerder
nieuw water in tilburg?? ik woon in tilburg en ik weet nergens nix van :s welke bedoel je dan??

Waarschuw beheerder
ik doelde op de blauwe hoef vlakbij beekse bergen :)
Waarschuw beheerder
ow daar ben ik nog nooit geweest. zit daar veel karper en groot? anders zal ik da ook wel eens gaan checken. ben btw geen stekkenjatter :P ;)
Waarschuw beheerder
In de Beet van afgelopen december staat een heel artikel over de Blauwe Hoef bij de Beekse Bergen. Moet je zeker eens lezen, lijkt me een interessant watertje...
Waarschuw beheerder
nog wat gevangen? ik ben meer van de snoekbaars

Waarschuw beheerder
donateur
pfiew........ 2004 was voor mij echt een rustjaar!
Ga het dit jaar toch maar weer btje oppakken denk ik.. :jaja: Als de vrijetijd een btje meewerkt tenminste :9
Waarschuw beheerder
Ik ben vandaag langs de blauwe hoef gegaan. Eerst was het water van een vereniging die mensen uitnodigde om daar te komen vissen. Dat vertelde iemand mij die daar net van het meer afkwam. En dat dat nog niet veranderd was. Ook stond er nog steeds een hoog hek met een slot er op. Die man wist niet dat er iets veranderd zou zijn. Zou je nou dan een uitnodiging moeten krijgen of hoe zou het in zijn werk gaan:s.

Waarschuw beheerder
Ben dit jaar erg benieuwd hoe de vangsten gaan lopen.. Zelf vis ik af en toe op karper merendeel vis ik met de vaste hengel.. En dat in clubverband..

Waarschuw beheerder
boek op www.blauwehoef.nl :) vanaf maart

Waarschuw beheerder
zo die blauwe hoef ziet er op zich okee uit maar heb je het regelement ook gelzezen ??????

Reglement karpervissen De Blauwe Hoef

Karpervissen:
• Reserveringen op afspraak.
• Max 2 vissers per stek(steiger)
• Max 3 hengels per persoon.
• Weerhaakloos.
• Niet afzakken.
• Grote onthakingsmat
• Vissen en voeren vanaf de kant
• Vissen op werpafstand.
• Geen markers.
• Het gebruik van voer- en visboten is niet toegestaan voor
karpervissers
• Respecteer de vis houd de vis nat bij onthaken en fotograferen.
• Geen particles.
• Niet visser toegestaan, prijs op aanvraag.
• Huisdieren dienen aangelijnd te zijn.
• Hekken dienen ten aller tijde gesloten te worden.
• Geen voorslag.
• Geen gevlochten lijn.
• Geen vast lood systeem.
• Desinfecteer klinik.
Waarschuw beheerder
Ziet er zeker leuk uit! Maar heb je die prijzen gezien?? 75euro voor een dag en 380euro voor een week...

Pfffffft... Best veel geld voor even vissen in Nederland!! :S

Waarschuw beheerder
Idd.. In engeland liggen de de prijzen veel en veel lager. Heb daar ook een paar keer gekarperd en je hoefde maar 3 a 4 pond per dag te betalen.. Das so'n 4/5 euro..

Waarschuw beheerder
75euro voor een dag en 380euro voor een week...

Dat scheeld nog al wat....
stel je voor...betaal je 75euri voor een dagje blanken :S
Waarschuw beheerder
ik heb het gezien jah die prijzen zijn echt erg hoog. leuk dat het in de buurt is, maarjah voor da geld verbruik ik liever wat benzine om dan idd naar Engeland te gaan ofzo :)

Waarschuw beheerder
Daarom..:)

Waarschuw beheerder
En iemand nog van plan om te vissen dit weekend??..
ik zou wel maar gaat niet door...:( we gaan nu volgend weekend...

Waarschuw beheerder
Nee dit weekend niet.. Volgend weekend zijn we van plan om te gaan..
Waarschuw beheerder
Hallo, ik ben op zoek naar 2 2e handse baitrunners van shimano. Nu heb ik de keuze tussen de earo gt 4000 en de earo gt 8010. Prijs per 2 is ongeveer hetzelfde dus daar gaat het niet om. Waar het wel om gaat is het volgende:

-Zijn de 8010 molens supergroot of valt het wel mee?
-En welke zouden jullie kiezen als de prijs hetzelfde is?

Bij voorbaat dank,
Tijs
Waarschuw beheerder
ik heb nog wat te koop
goede stevige foedraal voor 25 euro
solar rodpot stainless steel 75 euro

Waarschuw beheerder
heb de eerste n88 erop zitten! maar nog geen vis....:(

Waarschuw beheerder
hehe het weekend is weer in zicht! ...:D
we gaan het zaterdag maar weer eens proberen denk...
iemand anders nog plannen??...
Waarschuw beheerder
heb de hengels ook maar weer uit de schuur gehaalt
ben normaal niet zo'n fanatiek winter visser maar dit is geen winter te noemen .
nog niks gevangen trouwens

Waarschuw beheerder
vanmorgen eerste gevangen :D 28,4 pond.....
een goed begin is het halve werk...........;)

Waarschuw beheerder
vanmorgen eerste gevangen 28,4 pond.....

zozo das cker een mooi begin...:D

Waarschuw beheerder
nu jij :yes:...... :D
Waarschuw beheerder
Ik ben nu met voorbereiding bezig. Ik ga het proberen op de grote boze Waal. En dan hoofdzakelijk de inhammen. Ga morgen even een paar mooie hengeltjes laten bouwen bij Co Sielhorst. Begin maart zit ik aan de waterkant.

Iemand nog naar de karperbeurs toe?

Waarschuw beheerder
jazeker de karperbeurs, alhoewl ik er niet al te hoge verwachtigingen van heb aangezien de beurzen van de laatste paar jaar eigenlijk allemaal van 1 laken een pak waren.
maar het is altijd een mooie gelegenheid om een paar mooie koopjes te doen. mijn stretcher hangt nu wel heel erg op de stangen dus tijd om maar eens een nieuwe te halen daar.

gisternacht een klein meertje bevist met h@rdstylez maar een non resultaat. wel gezellig trouwens hoor.
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd. Ik ben er 2 keer geweest, waarvan de laatste in 2002, heb er altijd wat geleerd. Ik verwacht dit jaar ook wel weer wat bruikbare tips te zien/horen.

Makken jullie je boilies zelf of zijn jullie lui? ;p
Waarschuw beheerder
...afgelope 15 januari in erp nog geweest bij Carpclub 25 .
Weer veel oude bekende gezien en veel dingen geleerd .
Beurzen zijn d'r niet voor mij om dingen te kopen maar meer om te leren .
Me spullen koop ik wel in winkels toch ;)

Ennuhh boilie's tuurlijk maken we die zelf voor 2 euro heb k n kilo mix samen gestelt paar eitjes erbij en gaan met die banaan .

Nog mensen lid van de KSN hier ?

Owjaa de Blauwehoef ..jmmr hoor .
Karperwereld 20 zie voor pagina Derek Harrison...n vis van dat water (hij wil naam van t water niet noemen ..vergelijk foto van de advertentie maar eens met die van de Voorpagina van kw 20) en lees dat verhaal maar eens van in de bivvy bij .
8 Vissen op jaar basis was daar goed volgens hem en nu beweren ze dat dr meer dan 200 visse van boven de 20 pond op zitten toch ??? whaha hoezow ze stelen geen vis....:x
Waarschuw beheerder
ik heb de eerste karpers van 2005 al binnen:D
volgende week weer een sessie

Waarschuw beheerder
stil hier :(
waar is iedereen :/
nog iemand gevist dit weekend??...
en wanneer wordt het weer eens wat beter weer want dit is echt nix hoor!:@