1 volger
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Iedereen is vissen 
Niet gevist, wel naar Co geweest. Ga maar eens proberen om zelf me hengels te bouwen, want gaat me anders iets te veel kosten.
Het het weer, tsja, wat doe je eraan? Het beste kun je de tijd die je anders zou besteden aan vissen, nu besteden aan de voorbereiding.
En die tijd heb ik hard nodig. Dus laat het nog maar even slecht weer zijn
Niet gevist, wel naar Co geweest. Ga maar eens proberen om zelf me hengels te bouwen, want gaat me anders iets te veel kosten.
Het het weer, tsja, wat doe je eraan? Het beste kun je de tijd die je anders zou besteden aan vissen, nu besteden aan de voorbereiding.
En die tijd heb ik hard nodig. Dus laat het nog maar even slecht weer zijn
doe de vistets
http://my.crisys.org/funny/fishing.php
http://my.crisys.org/funny/fishing.php
Ik vind het zonde van mijn tijd, die beurs. Het is elk jaar hetzelfde en veel te commercieel naar mijn mening. Je kan er wel goed grotere dingen kopen als je wat nodig hebt, zoals hengels, molens etc.. moet je op zondag gaan en dan wachten tot het einde, kan je er vaak nog flink wat korting aflullen omdat ze geen zin hebben om al die zooi weer in te pakken 
Hoi allemaal ja die betaalwateren komen er steeds meer ik denk ook dat het mede veroorzaakt word dat er steeds meer troep en andere rotzooi aan de water kant word gemaakt.
Het nachtvissen is ook al een heet hangijzer aan het worden.
En dan niet te vergeten dat er steeds meer Duits-Russen deze kant opkomen op hier te vissen!!!!!!!!!!!!!
Voor deze mensen is het karpervissen toch een andere hobbie als voor ons wij zetten de vissen met veel liefde weer terug en zij eten alle vis met veel liefde op.
Gelukkig word het steeds meer verboden om vis mee te nemen.
Mede hier om hebben wij Carp Team Enschede opgericht.
Om mistanden zoals hier boven te voorkomen .
Door elkaar te controleren en elkaar of anderen aantespreken op ongepast gedrag.
Wij hebben inmiddels 70 leden sinds November 2004.
Verder organiseren wij een jaarlijkse karper beurs en enkele meetings per jaar.
En het lid worden is gratis en er zijn verder geen verplichte kosten aan verbonden.
Verder hebben onze eigen boilies en mixen te koop en dan wel voor spot prijzen.
En voor onze vangst resultaten en verdere info kijk dan op onze website: http://www.carpteamenschede.nl
Groetjes Dinand Ensink.
Het nachtvissen is ook al een heet hangijzer aan het worden.
En dan niet te vergeten dat er steeds meer Duits-Russen deze kant opkomen op hier te vissen!!!!!!!!!!!!!
Voor deze mensen is het karpervissen toch een andere hobbie als voor ons wij zetten de vissen met veel liefde weer terug en zij eten alle vis met veel liefde op.
Gelukkig word het steeds meer verboden om vis mee te nemen.
Mede hier om hebben wij Carp Team Enschede opgericht.
Om mistanden zoals hier boven te voorkomen .
Door elkaar te controleren en elkaar of anderen aantespreken op ongepast gedrag.
Wij hebben inmiddels 70 leden sinds November 2004.
Verder organiseren wij een jaarlijkse karper beurs en enkele meetings per jaar.
En het lid worden is gratis en er zijn verder geen verplichte kosten aan verbonden.
Verder hebben onze eigen boilies en mixen te koop en dan wel voor spot prijzen.
En voor onze vangst resultaten en verdere info kijk dan op onze website: http://www.carpteamenschede.nl
Groetjes Dinand Ensink.
is idd. een jammerlijk feit, gelukkig hebben wij int noorden een goeie regeling...op een aantal wateren mag je alleen nog vissen als je een pasje aan je tent hebt hangen.
dit houdt in dat je niet in je zotte kop moet halen om rommel achter te laten oid. want dan ben je gelijk je pas kwijt...geen waarschuwingen.
ook wordt er steevast elke avond gecontroleerd...dus het is niet echt mogelijk om ergens mee weg te komen.
en andere wateren worden door deze invloed ook goed beschermd, daar er hier ook vrij streng gecontroleerd wordt.
gelukkig vis ik aan een mooie plas die verder neit bevist word, en kan ik lekker me ding doen zonder dat ik om de haverklap iemand bij de tent heb...heerlijk is dat
beter gezegd...ik heb daar nog nooit een andere visser gezien
dit houdt in dat je niet in je zotte kop moet halen om rommel achter te laten oid. want dan ben je gelijk je pas kwijt...geen waarschuwingen.
ook wordt er steevast elke avond gecontroleerd...dus het is niet echt mogelijk om ergens mee weg te komen.
en andere wateren worden door deze invloed ook goed beschermd, daar er hier ook vrij streng gecontroleerd wordt.
gelukkig vis ik aan een mooie plas die verder neit bevist word, en kan ik lekker me ding doen zonder dat ik om de haverklap iemand bij de tent heb...heerlijk is dat
beter gezegd...ik heb daar nog nooit een andere visser gezien
even voor de duidelijkheid, tijgers zijn niet giftig...ze zullen de karper als ie er teveel van gegeten heeft hoogstens een opgeblazen gevoel geven. 
en nee het heef tnix met de verteerbaarheid van het aas te maken, maar puur met de gisting van de suikers in de noten zelf...het gaat dus puur om de smaak.
tog ist nooit verstandig om ze niet te koken...de karper kan er net als met kippemaais en andere particles snel te veel van eten en naarmate het langer in het darmkanaal zit hoe verder het opzet.
en nee het heef tnix met de verteerbaarheid van het aas te maken, maar puur met de gisting van de suikers in de noten zelf...het gaat dus puur om de smaak.
tog ist nooit verstandig om ze niet te koken...de karper kan er net als met kippemaais en andere particles snel te veel van eten en naarmate het langer in het darmkanaal zit hoe verder het opzet.
ik vis elke dag op karrrrperrrrrs

ja vroeger redeneerde ik in een winkel met visvoer vaak dat wat ik lekker vond ruiken ook de karper ideaal zou moeten vinden. ben daar al lang van terug gekomen neem die gore mussel en fish flavours. drtaai daar maar eens boilies van in je keuken gegarandeerd is iedereen bij je thuis over de zeik ...