Partyflock

Forumonderwerp · 736149
1 volger · 46021x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zo het ijs is weer weg dus ga ik morgen weer op pad met mijn hengels plaats hier al je reacties over het karpervissen in 2005 , SUCCES vissers !!!!!
Waarschuw beheerder
Moe ja natuurlijk wel uitkijken voor stekkepezers ;)
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring op

nieuwkoop en vinke veensplassen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwkoopse plasse... heel vroeger nog wel eens geweest, ma da was geen ervaring zegma:P Toen wast amaal anders:D
Waarschuw beheerder
Eigenlijk wel ja ;P... Als we nu beet hebben dan gaat het piepen :S vage shit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 6 oktober 2005 om 14:54:
Iemand ervaring op

nieuwkoopse plassen is toch veel met vaste stekken?
heb dat is ergens in een boek gelezen, dat ze begin van het seizoen stekken verdelen voor de rest van het jaar...
Waarschuw beheerder
nope Dennis is zitten waar je wil, is wel een aparte vergunning voor nodig voor nieuwkoop, meeste mensen vissen daar vanuit hun boot, vinkeveen twee maanden geleden geweest groot water met allemaal eilandjes van 20 meter lang en 6 meter breed ongeveer.. denk wel 50 eilandjes vissen vanaf de kant gaat absoluut niet! alleeen naar de eilandje stoe en daar gaan zitten, ik ga denk op beekse beginnen voorjaar;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 6 oktober 2005 om 14:54:
Iemand ervaring op

Nieuwkoop heb je enkele stekken, maar vergeet maar dat je daar kan zitten..nachtvissen verboden, alleen met bootje in stilte gebied met visakte en speciale dagvergunning bij locale bootjesveruurders.
In Noorden (plekkie ernaast) kan je bootjes voor wenag huren met elektro (motoren verboden).
Bij die vent kan je vanaf 1 uur voor zonsopgang terecht en 1 uur na zonsondergang moe je terug wezen.

Niet vaak gevist, errug moeilijk...mooiste water van nederland daarentegen.
Maar 1 of 2 vissen op een dag (instant) moet lukken , elke vis is een plaatje~!! Echt supermooie spiegels ook

Vinkeveen is beter te doen vanaf de kant, veel voeren en paar nachten zitten levert wel twintigers op , heb er zelf nooit gezeten, maten van me vingen er wel

succes (y)
Waarschuw beheerder
vinkeveen is bijna niet te doen vanaf de kant ;)
Waarschuw beheerder
Was mooie stek he Paul die we gister vanuit de boot hadden gezien ;) , je hebt er iedergeval geen last van dat er iemand op je stek zit hehe ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga binnenkort no effe op pad wil nog effe 1 tje trekken:D

khad dr maar 11 dit jaar dikste 23,5 pond:)
Waarschuw beheerder
Als je maar plezier hebt en kan je vertellen dat heb ik :D:DD: dat is het belangrijkste ieder zn eigen visserij als je maar goed nadenkt wat je doet het blijven dieren en daar moet je respect voor hebben
Waarschuw beheerder
laatste 2 dagen weinig plezier beleefd!
geen vis weten te vangen.... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [C.T.Z]Piejman op vrijdag 7 oktober 2005 om 16:11:
Als je maar plezier hebt en kan je vertellen dat heb ik :D:DD: dat is het belangrijkste ieder zn eigen visserij als je maar goed nadenkt wat je doet het blijven dieren en daar moet je respect voor hebben

juist :P
Waarschuw beheerder
morgen maar weer is op pad met de mannen van ctz altijd lachen:d
Waarschuw beheerder
zometeen naar geel voor me nieuwe molens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op woensdag 5 oktober 2005 om 18:36:
Het eerste water waarover geschreven wordt is het de moeite nie meer om er te vissen! En het 2e water, van die 40ers, dat moet je toch wel heeeeeeeeeeeel goed zoeken om dat te vinden oh

Denk idd niet dat iemand die het artikel van Michiel leest er uit kan halen waar hij en Mark ze hebben gevangen. En het zijn inderdaad prachtige vissen. Dat er nog kneuzen genoeg rondlopen die aan de hand van foto's een stek proberen te achterhalen is al erg genoeg, maar het is dan ook niet al te slim om een foto te publiceren waarop je de stek makkelijk kunt herkennen (is in het artikel dan ook niet het geval). Het water waar het om gaat is trouwens al "verneukt" en er rustig vissen valt er niet meer mee! Denk dat Michiel dit wel zal beamen.
Maar vaak is de toeloop van vissers maar van korte duur en is al weer vrij snel de rust aan het water teruggekeerd, zeker als de vangsten tegenvallen.

Mzzls en vang ze
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vanacht gezeten 21 pond en 23 pond schub
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 16:27:
vanacht gezeten 21 pond en 23 pond schub

gaat goed met jou ist nie! (Y)

Waarschuw beheerder
jah idd kan merken dat ik geen weekenden werk momenteel en amper uit ga zit elk weekend aan het water gna gna :devil: maar volgende week op de plas zelf vissen en dan moet ik mn stekken eerst aan het lopen krijgen maar dat komt wel goed als het kouder word stekken tussen de 3 en 10 meter diep :P
Waarschuw beheerder
jooow sjef jij ben ook al op een kittig feestje geweest :D:D :D:D mooi man:D
Waarschuw beheerder
ja ik bedoel stampfeestjes:D:D:D:D je weet wel:P
Waarschuw beheerder
dat is weer wat anders dan karperfeestjes:D:DD:d
Waarschuw beheerder
weet je he wat ik van me ma heb gehad een stenen karper vet he:D:D:Dd

Waarschuw beheerder
hey laten we volgend jaar eeb partyflock karper meetting houden met veel :bier: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 18:29:
met veel :bier:

haha zou nie slecht weze ..gewoon n fishinn houde dan ..n tentje of 40 op n rijtje :P

Waarschuw beheerder
40 tenten nou dan kunnen we de hengels wel thuis laten wnat dan vangen we niks haha doen we run om run
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 18:39:
tenten nou dan kunnen we de hengels wel thuis laten wnat dan vangen we niks haha doen we run om run

haha ..ik pak de eerst :P
Waarschuw beheerder
Count me in :9
Waarschuw beheerder
zoiezo karpervissers onder mekaar goeie zaak:D en lol:D

Waarschuw beheerder
jazekerzzz wel :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [C.T.Z]Piejman op zaterdag 8 oktober 2005 om 18:17:
ja ik bedoel stampfeestjes

ow, ja ik heb er wel enkele bezocht.... 8)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 18:39:
40 tenten nou dan kunnen we de hengels wel thuis laten wnat dan vangen we niks haha doen we run om run

doen we ieder met 1 hengel ;)

Waarschuw beheerder
jah dat lijkt er meer op :P

Waarschuw beheerder
damm weer zin om eens te vissen, maar druk met verhuizing, als dat er weer op zit moet ik toch nog ff wat nachten maken dit jaar ...

Waarschuw beheerder
heb een nieuw streven dit jaar nog 3 20ger vangen en ik heb er 15 dit jaar beterz

Waarschuw beheerder
tijdje niet meer gevist..

aankomend weekend maar weer is op een recreatie plas vissen hier in de buurt en voeren op een kanaal en dan maar weer eens veel vissen voordat het weer (voor mij) te koud is :yes:

Waarschuw beheerder
zeebaars vissen das pas leuk:P
Waarschuw beheerder
het hele weekend geblankt:Seen week gevoert ze sprongen op de plek maar de boilie pakken homaar:(
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende keer gewoon met een korstje derbij ligge, vang je iig nog iets:P