Partyflock

Forumonderwerp · 736149
1 volger · 45740x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zo het ijs is weer weg dus ga ik morgen weer op pad met mijn hengels plaats hier al je reacties over het karpervissen in 2005 , SUCCES vissers !!!!!

Waarschuw beheerder
ga ff spullen pakken om ff een uurtje of 6 7 te vissen op een recreatieplas hier in de buurt..

altijd wel leuk vissen daaaro :yes:
laatste aanpassing

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
ik had nog om 7uur ingepakt moest grote boodschap doen...

en aangezien ik midde in de stad zat :9 gvd
Waarschuw beheerder
4 uur gevist dus? niks?
Waarschuw beheerder
http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/watersport_en_boten/hengelsport/9316808.html%3Freturn%3DeJ ....... hoe ziek....:@ :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een karperliefhebber :S
Waarschuw beheerder
trouwens in de nieuwe karperwereld op pagina 6 en 7 staan foto's van mijn vader :D

dus karperwereld nummer 44.

duikende ijsvogel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6) op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:26:
http://www.marktplaats.nl/inde ... rt/9316808.html%3Freturn%3DeJ ....... hoe ziek....

kunnen we dat niet ergens melden? dit kan niet natuurlijk!

Waarschuw beheerder
als het zijn eigen vissen zijn, maar dat betwijfel ik :S

levertijd 1/3 maanden :S

vangt ze eerst natuurlijk :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog een ucp petje op zetten ook
Waarschuw beheerder
ik ga nou een mailtje sturen naar de ruischvoorn....
Waarschuw beheerder
Vind het wel lullig dat ie zo''n foto van zo''n gast er bij heeft gezet :S, vissen zullen wel uit polen komen je hoord voort vaak dat ze daar vandaan komen :S

Waarschuw beheerder
hahaha wat een loser....

levertijd 1 tot 3 maanden (hij moet ze eerst nog vangen)
Waarschuw beheerder
dr waren dr al meer die het ondekt hadden ;) http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?p=275805&highlight=#275805

Waarschuw beheerder
vanacht was een dikke vette blenk conclusie stek loopt niet meer dus we gaan verkassen
Waarschuw beheerder
Kun je dat na 1 nacht al concluderen dan ?

Waarschuw beheerder
uhmmmmmmm 3 weken geleden 6 runs vorrige week nog maar 2 nu geen ene stoot het blijft nog wel lopen daar maar het is een zij sloot meter of 1,5 diep denk met de eerste nachtvorst het daar echt over is is ook een voorjaar en najaars stek maar volgende weke op de ijssel proberen

Waarschuw beheerder
Die marktplaats advertentie zal wel fake zijn! Puur om de betreffende persoon op de foto (winnaar KWO foto competitie)in een kwaad daglicht te stellen.
Hoort er schijnbaar bij tegenwoordig.

@ Wouter,

Zeer gave foto's van 't ijsvogeltje, heeft zeker veel tijd in gezeten hem goed op de gevoelige plaat vast te leggen?
Waarschuw beheerder
Iemand hier ervarring met een minn kota endura ?

Waarschuw beheerder
wie heb er ervaring met de producten van nutrabaits???
zoek nog exclusive adittieven ??? grtz

Waarschuw beheerder
@ Jannie Mannie

Heb zelf geen ervaring met de Endura... maar heb wel een elektromotor van Minn Kota. Is al een oud model ,maar doet zijn werk gewoon goed. Minn Kota is gewoon een erg goed merk, weet niet waar je hem voor wilt gaan gebruiken ,maar ik zou zeker niet een te lichte motor nemen. Heb zelf een 36lbs, gebruik ik achter een 2.30 bootje voor het uitvaren van lijnen en halen van de vis en dan komt hij toch aardig vooruit. Heb sinds kort ook nog een 3 meter boot voor spullen over te varen ,maar betwijfel of 36lbs hier zwaar genoeg voor is. Dus als ik jouw was zou ik ff goed nadenken waarvoor je hem wilt gaan gebruiken en mede daarop je keuze afstemmen.

Mzzls,
Arjan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 19:25:
Zeer gave foto's van 't ijsvogeltje, heeft zeker veel tijd in gezeten hem goed op de gevoelige plaat vast te leggen?

jahzeker zit veel tijd in :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 10:18:
Is al een oud model

Der is ook een nieuwe endura op de markt, maar mijn oom jan heeft dah oud model is goei ding

Gister nog gezten bij M?

Ga dinsdag weer :yes:
Waarschuw beheerder
staat op 151 karperties dit jaar;)

102 met de vaste stok;)
en de rest in 4 sessies gevangen

sessies van een week:P
Waarschuw beheerder
Neeh Paul niet meer op de M gezeten. Vandaag met dennis naar esbeek geweest we hadden 5 runs in 2 uur daarna was het over :S, zeer wazig
1 lb is toch 25 kilo duw/ trek kracht

Dan moet je toch aan de 30lbs minn kota genoeg hebben om je lijnen uit te varen en vis te drillen ?

Waarschuw beheerder
Normaal hebje aan een 30 lb wel voldoende ja.
Maar soms is het slim om al naar de toekomst te kijken omdat je dan misschien een andere soort visserij wilt gaan beoefenen, waarbij het bijvoorbeeld nodig is je spullen over te varen en dan komt een zwaardere elektro motor toch wel van pas. Zeker ook omdat op een aantal Franse en ook Nederlandse wateren benzine motoren al verboden zijn.

Waarschuw beheerder
wij plus spullen jan...
dat heeft wel wat trek kracht nodig ;)
Waarschuw beheerder
Zo zwaar zijn we niet ;)maar al die zooi wel ;), marc jij kunt toch goed roeien ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja en jij niet smiecht :9

ik zie het al gebueren ergens op het midden van de Lac d'orient ghehe

"oké marc nu moet je terug roeien"
Waarschuw beheerder
dus begin maar vast goeie conditie op te bouwen ;)

Waarschuw beheerder
zijn jullie al in winter slaap ofzo :P
Waarschuw beheerder
plannen aan het bedenken hoe en wat voor de winter en das lastig

Waarschuw beheerder
tja ik ken het zoek op het water waar ik nu nog vang een diepe stek maar das nu moeilijk veels te druk :(

Waarschuw beheerder
Is overal druk op het moment... lijkt wel of iedereen nog een najaarsoffensief gestart is.
Voor mij geen gestress meer om nog iets van het jaar te moeten maken, vertrek vann8 mooi voor 3 nachtjes naar Blankrijk. Zien wel of het iets wordt!!
Vis de rest van het jaar rustig uit ,maar het zal niet zo intensief meer zijn als aan het begin van het seizoen, de zin is er een beetje van af om midden in de nacht nog naar het water te gaan en grote kans te lopen om gepakt te worden. Misschien dat ik nog een paar van die nachtjes maak om nog te proberen een topvis bij te vangen ,maar veel zullen het er i.i.g. niet zijn. Nu mooi de batterij weer opladen zodat er volgend jaar weer volle gas gegaan kan worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jah precies zo denk ik er ook over mischien dat ik over een maand er al mee nok ben blij met mn 3 30gers dit jaar :) en een 38ger dit jaar zit er toch niet meer in

Waarschuw beheerder
Bart,
Waarom zou een 38er er niet meer in zitten? Als je er maar tijd genoeg in steekt moet dat nog wel te doen zijn, alleen aan die tijd ontbreekt het vaak. Had gelukkig een half jaar vakantie en heb in die tijd zoveel gevist dat het nu niet meer zo hoeft, resultaten waren er gelukkig wel naar al had het misschien nog wel wat beter gekund!
Wil trouwens in de winter nog wel overdag wat gaan vissen en misschien nog een aantal weekenden aan het KK spenderen.

Waarschuw beheerder
oke het zou nog kunnen dat ik die vis op mn profiel plaatje trug vanh op 38 pond dat zou kunnen of mischien een bak uit de ijssel maar ik voer zowizo nog 2 weken en dan bekijk ik of ik hutje mutje ga zitten op de plas zelf of ander water opzoek :(
Waarschuw beheerder
ik heb het ook wel gezien hier, ik kan vanaf half maart al elke dag vissen, en dat alleen gaan vissen ben ik best beu! en er is ook geen leuk water hier, heb alles al gehad.
Waarschuw beheerder
nie zeuren sjef ik heb ook vanaf maart haast elke week 40 uur zitten vissen. Als je ziet wat ik gevangen heb :S, maar inderdaad geen leuke wateren hier in de buurt. Volgend jaar maar eens ergens anders kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op woensdag 19 oktober 2005 om 12:26:
nie zeuren sjef ik heb ook vanaf maart haast elke week 40 uur zitten vissen.

wat heeft er dat mee te maken?

Waarschuw beheerder
ik heb nog bijna 35 kilo freezers als die op zijn hang ik mn hengels in de wilgen vind het wel goed zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 15:26:
35 kilo freezers

haha daar doe ik 1 heel jaar mee!

Waarschuw beheerder
half ziek dus me aangemaakte stek wordt lekker leeg gegeten :S

Waarschuw beheerder
jah dit jaar rond de 70 kg boillies verbruikt als het niet meer is :P maar zat vis gevangen en nee dit voer ik niet op de lokale karper put maar op groot water en een grote plas :jaja:
Waarschuw beheerder
het seizoen is voor de meeste bijna afgelopen en meteen kakt het topic ook in :P

of zit iedereen aan de waterkant?
Waarschuw beheerder
ik nie, ik zit me gezellig thuis te vervelen... :/
Waarschuw beheerder
hehe fijn vervelen :)

ga vissen dan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op woensdag 19 oktober 2005 om 12:13:
ik heb het ook wel gezien hier, ik kan vanaf half maart al elke dag vissen, en dat alleen gaan vissen ben ik best beu! en er is ook geen leuk water hier, heb alles al gehad.

;)