Die MOK 106 is toch wel echt 1 van de grootste rommel die ik sinds tijden gehoord heb van de hardcorereleases die het laatste jaar zijn uitgebracht. Hoe kun je dat nou op vinyl persen? En dan zijn er ook altijd nog mensen die het kopen.
MOK 107 is uit en klinkt vet!
niet getreurd mensen, na de zomer kom ik met me oude style, en harder dan ooit
hee chosen few ik vind maar 1 nummer van je goed vinden en dat is the name of my dj Dat blijft gewoon 1 van mijn favorieten maar ja ga deze nog een keer remixen of niet?
na de zomer kom ik met me oude style, en harder dan ooit
Harder dan MOK 16 kan toch niet?
hee chosen few ik vind maar 1 nummer van je goed vinden en dat is the name of my dj Dat blijft gewoon 1 van mijn favorieten maar ja ga deze nog een keer remixen of niet?
jawel toch hehe, er worden trouwens samples van die plaat gebruikt door een death metal groep uit polen
maar ik ga zeker geen party animals remixen.
en er komen remixen van tranceparant en freedom
Denk dat pa niet meer past in mokum plaatje van nu
Chosen paradize door wie geremixed?
Akira of producer
ikzelf en akira doen de pump that puzzy remixen onder me oude naam 'original gabber'
Chosen Paradize wordt geremixed door the dj producer & Bouncemasters (die al klaar zijn btw) en hij klinkt bruut!!!
ikzelf en akira doen de pump that puzzy remixen onder me oude naam 'original gabber'
Chosen Paradize wordt geremixed door the dj producer & Bouncemasters (die al klaar zijn btw) en hij klinkt bruut!!!
Uitspraak van Painbringer op zaterdag 9 juli 2005 om 16:38:
Jammer dat je die MOK24 van hem nooit op feesten hoort.
Inderdaad zeg. Vreselijk goede plaat. String-X mag wel een keer geremixed worden vind ik.
ik ga me best doen orgineel is bijna nooit te evenaren
en voor mijn label "Elite Hard Core 003" ga ik volgende week met da predator de studio in om een fucking harde ep te maken
in begin leek het goed te klinken maar elke track bevat van die oh zo leuke melodieze rititieuw echt hoe komt ie er bij
name ofmy dj Speedfreak remix
vin de remix van despairfull tomorrow (name of my dj) nog de lekkerste track van alle nieuwe platen
als het goed is hoor ik vandaag de release date van mok 109 , dan zal ik het gelijk ff melden
haha ik ben bezig met guyver
vin de remix van despairfull tomorrow (name of my dj) nog de lekkerste track van alle nieuwe platen
I wont stop rocking leent zich juist fantastisch om te remixen Niet te ingewikkeld, redelijk eenvoudige melodie, en "pakkende" vocal...
ik vind dat ie redelijk in de buurt is gekomen van mijn oude style, ik kan niet anders zeggen dat ik er zeer tevreden over ben
en de nieuwe Elite Hard Core 003 van DJ X-FLY [italy]
ik vind dat ie redelijk in de buurt is gekomen van mijn oude style, ik kan niet anders zeggen dat ik er zeer tevreden over ben
wanneer komt deze uit dan? op de site staat dat ie in september vorig jaar al uit zou komen...vorige 2 waren gruwelijk!
Ook nog verkrijgbaar, wordt er vaak om gevraag of ze er nog zijn... dus hier de links :cheer
T-shirt’s: http://www.sector-1.com/product_info.php?cPath=607_86&products_id=5486
Sweaters: http://www.sector-1.com/product_info.php?cPath=607_610&products_id=5487
Je moet natuurlijk wel een beetje van mokum houden eh
ik ben hardstikke gekhehe
nee dat is da predator
mokum 110 komt eraan (Destruktiv Kultur) vet donkere tracks met vette breakbeats en heel veel edits, release datum 8 mei 2006.
Mokum 111 - chosen few komt ook in mei uit
T-shirt’s: http://www.sector-1.com/product_info.php?cPath=607_86&products_id=
Mok 111 - dj Chosen Few
De titel van de plaat betekent 'fucking hardcore' trouwens in het russisch
waarom al die ouwe mokum classics steeds opnieuw uitbrengen
Ik werk me eigen de tering om ze allemaal orgineel te kunnen kopen!
En dat is met zoveel platen/labels bla bla bla....
Word er schijt ziek van!!!!!!!!!!
(sorry hoor)
waarom al die ouwe mokum classics steeds opnieuw uitbrengen
Ik werk me eigen de tering om ze allemaal orgineel te kunnen kopen!
En dat is met zoveel platen/labels bla bla bla....
Word er schijt ziek van!!!!!!!!!!
(sorry hoor)
de volgende mok die uitkomt zijn remixen van tellurian op mok 112,
de volgende mok die uitkomt zijn remixen van tellurian op mok 112,
bouncemasters zijn met wont stop rocking bezig en voorderest weet ik niet wat er nog op komt...
Alles van Tellurian / Leviathan is hier welkom!!!!!!!!!!
nee hoor die mokum 3 heb ik al sinds hij uit was (1993)
dus nee heb hem niet op de kop getikt!
maar ik heb ook de picture disc een tijd geleden gekocht voor 50euro!!!
net als zulke dingen als vip records!!!
die mogen van mij branden in de hell
haha, dat met die witte label (mok3) was een drukkersfoutje, maar vond het wel een leuke stunt
Alles van Tellurian / Leviathan is hier welkom!!!!!!!!!!
Mok 111 - dj Chosen Few
mok 111 is splinternieuw, staat geen classics op
dank u , ik doe gewoon wat ik het lekkerst vind om te maken en zie dat het toch wel werkt of 1 of andere manier cool
j man is weer zown looser die onder een nepaccount werkt, kijk maar naar zijn profiel, zielig mannetje
@ chosen Breng MR Micheal wells alias Technohead ooit nog een mooie plaatje uit?
en wanneer gaat m.klaassen aka tellurian weer wat maken?
Ik denk niet dat ie nog iets gaat uitbrengen.
tellurian - guyver remixes 2007
Aan de orginele valt nooit iets beters te maken
2Prijt: Heb je ze zelf al bij J&T gedropt want dan ga k 4 uur even langs ??
en vandaag is ie uit hopen dat de post snel is om ze in de winkels te bezorgen , laat ff weten wat jullie van de remixes vinden
tellurian ep is klaar en is naar de perserij tellurian - guyver remixes 2007
k drop ze zelf niet
Klikkie!!