Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 17:08:
even dit:
een vriendin van mij is ook aan het lessen voor dr rijbewijs. nu had ze zon heel goedkoop bedrijf gevonden (rond de 900 euro voor 28 lessen en examen) maar dan moest zij wel naar heerenveen komen (waar ze uiteindelijk afrijd) want omdat hij was overgestapt van rijschool mocht hij niet in andere plaatsjes rijden..
dit vind ik sowieso al super vaag, maar goed.. alles ging hardstikke goed en ze deed niks verkeerd bladiebla.. de eerste keer rijden zou ze trouwens al 4 uren rijden de eerste dag. daarna heeft ze te horen gekregen dat ze al met 20 lessen kon afrijden en 22 aug kon afrijden.. (ze is dus in juli ergens begonnen)
maar dat kan toch helemaal niet want het cbr heeft toch vet lange wachttijden??
ik vertrouw het niet.. wat jullie?
Normaal is goedkoop, duurkoop in de rijschoolwereld.
Die mensen die maar een paar euro per uur vragen moeten aan het einde van de maand er ook aan uit komen dus laten ze je gewoon vaker lessen. (daar heb je zelf toch bijna geen kijk op).
Maar met die examens is het echt dom geregeld bij het CBR... rijscholen moeten examentijd kopen, dus als 1 rijschool in een examenkring gaat "hamstere" heeft de andere rijschool een probleem maar als je te veel inkoopt en je kandidaten zijn er niet klaar voor dan heb je die tijd aan je broek hange of je moet er een kandidaat op zetten die nog nie klaar is.
Als ik jou was zou ik een fatsoenlijke rijschool zoeken die al wat jaren rond rijd want op vandaag schieten de rijscholen als paddestoelen uit de grond. Die krijgen een half jaar subsidie om op te starten en dan tere ze nog een kwart jaartje op de zuur verdiende cente en dan zie je ze nerges meer en ben jij als kandidaat zijnde de pineut als je vooraf betaald hebt !!
bekijk internet
wees redelijk
boek bij autorijschool ubariu
Nee dank je!!