heb er ook 1.5 tot 2 jaar over gedaan en aardig wat lessen etc etc

het kost wat maar je heb hem wel voor je leven niemand kan hem van je afpakken
tenzij je als een idioot gaat rijden en je punten verspeelt natuurlijk
maar alle mensen die moeten afrijden of bezig zijn veel succes
en de mensen die geslaagd zijn:
gefeliciteerd
het kost wat maar je heb hem wel voor je leven niemand kan hem van je afpakken
tenzij je als een idioot gaat rijden en je punten verspeelt natuurlijk
maar alle mensen die moeten afrijden of bezig zijn veel succes
en de mensen die geslaagd zijn:
gefeliciteerd
Ik had vorige week theorie examen.
1e keer: Gezakt
7 fout 
2e keer: Geslaagd!!
5 fout 
Echt relaxt dat ik het meteen 's middags over kon doen!
Ik weet nog niet wanneer ik ga afrijden, ik heb nu 22 lessen gehad.
Ik denk dat ik wel een TTT ga doen, heeft iemand anders hier dat ook gedaan?? Heb je toen ook vrijstellingen gekregen voor je echte examen?
1e keer: Gezakt
2e keer: Geslaagd!!
Echt relaxt dat ik het meteen 's middags over kon doen!
Ik weet nog niet wanneer ik ga afrijden, ik heb nu 22 lessen gehad.
Ik denk dat ik wel een TTT ga doen, heeft iemand anders hier dat ook gedaan?? Heb je toen ook vrijstellingen gekregen voor je echte examen?
laatste aanpassing
Nou ik heb alweer een paar lessen achter de rug en het gaat wel aardig...alleen die rotonde's
er is in R'dam zo'n hele grote bij Kleinpolderplein ik snap er helemaal geen bal van ben ik nou zo lomp?Ja nu diekwart rond...oke kom ik weer ergens helemaal links uit ik snij iedereen af
Rij-instructeur zei dat ik niet de enige was......er was nog iemand
hahaaha nee maar dan voel ik mij zoo lomp he!
EN TTT had hij me ook voorgesteld heel veel voordelen je kunt vrijstelling krijgen voor je bijzondere verrichtingen geloof ik. Jammer dat het 250 euro is
Kan ik echt niet betalen hoor
EN TTT had hij me ook voorgesteld heel veel voordelen je kunt vrijstelling krijgen voor je bijzondere verrichtingen geloof ik. Jammer dat het 250 euro is
laatste aanpassing
Core Pusher: Je had toch gelijk hoor! Ik heb het gister nagevraagt, maar het is idd erg duur. De kosten van het lenen van de auto en je rijschool komen er nog bij, en dan is het bijna even duur als gewoon rij examen.
Bovendien is het niet erg nuttig, die TTT. Je krijgt misschien wel vrijstellingen voor bijzondere verrichtingen, maar daar kun je toch niet op zakken bij je examen!
En bovendien moet die tijd die je dus niet besteed aan de bijzondere verrichtingen tijdens je examen, wel ingevuld worden. Dus je rijdt langer door, waardoor je weer meer fouten kunt maken.
Ik ga 26 april afrijden!!!
Bovendien is het niet erg nuttig, die TTT. Je krijgt misschien wel vrijstellingen voor bijzondere verrichtingen, maar daar kun je toch niet op zakken bij je examen!
En bovendien moet die tijd die je dus niet besteed aan de bijzondere verrichtingen tijdens je examen, wel ingevuld worden. Dus je rijdt langer door, waardoor je weer meer fouten kunt maken.
Ik ga 26 april afrijden!!!
Zow ben ik blij dat ik dat ding al bijna 3jaar in m'n pocket heb 
Damn wat een doodsangsten voor het examen
Had examen vrees
Kon gewoon goed rijden, maar met het examen bakte ik er niks van, ben zelfs een keer de stoep opgereden
dat heb ik NOOIT met rijles gedaan 
4x opgeweest en de vierde keer met rustgevende pillen of iets dergelijks.. Dat hielp
Dus wil je niet 3x verknallen voor niks, haal dat dan gelijk! Gewoon bij de apotheek verkrijgbaar!
Damn wat een doodsangsten voor het examen
4x opgeweest en de vierde keer met rustgevende pillen of iets dergelijks.. Dat hielp
Dus wil je niet 3x verknallen voor niks, haal dat dan gelijk! Gewoon bij de apotheek verkrijgbaar!
Jah die ga ik ook zeeeker kopen als ik OOIT nog eens af ga afrijden
Hoe heten die dingen?Heb nu 25 lessen gehad ofzo maar ik voel me er nog niet klaar voor dus ik les nog mooi even door 
Tuurlijk had ik gelijk
hehe nee hoor maar is gewoon belachelijk duur kun je gvd anderhalve maand voor lessen voor een nepexamen en ik ga bij mijn rijinstructeur ook proefexamens doen net zo effectief 
Als je superzenuwachtig bent maak je ook heele domme fouten mijn 2lingzus liet de auto 4 keer afslaan voor een stoplicht hehehe
Voor iedereen heeeeeeeeeeeel veel succes
Tuurlijk had ik gelijk
Als je superzenuwachtig bent maak je ook heele domme fouten mijn 2lingzus liet de auto 4 keer afslaan voor een stoplicht hehehe
Voor iedereen heeeeeeeeeeeel veel succes
hah nou ik heb net 1 les gehad, dus voor mij duurt het nog wel ff 
maar een vriendin van me is ook 3x gezakt door d'r zenuwen en ik ben al zo iemand die dus super zenuwachtig gaat worden
maarja dat zien we tegen die tijd wel weer!
hoe zit zo'n TTT in mekaar dan?
gewoon een toets en dan hoef je een paar dingen niet meer te doen op het examen ofzo?
maar een vriendin van me is ook 3x gezakt door d'r zenuwen en ik ben al zo iemand die dus super zenuwachtig gaat worden
hoe zit zo'n TTT in mekaar dan?
gewoon een toets en dan hoef je een paar dingen niet meer te doen op het examen ofzo?
ben al 2x gezakt voor me rijbewijs
mag het 14 maart nog is een x gaan proberen
en ik probeer maar te denken aan die 3x scheepsrecht
mag het 14 maart nog is een x gaan proberen
en ik probeer maar te denken aan die 3x scheepsrecht
15 lessen gehad.. 1 maart afrijden dan heb ik 21 lessen gehad...
autotheorie heb ik al binnen ghehe
tussentijdse toest 1.2.3 al binnen nou alleen nog eindexamen
ghehe
autotheorie heb ik al binnen ghehe
tussentijdse toest 1.2.3 al binnen nou alleen nog eindexamen
ben laatst gezakt voor praktijk
om een reden van niets... opsomming van "fouten". over paar weken voor de 2e keer afrijden..
voor 1e x theorie had ik 9 fout.. 2e keer geslaagd met 6 fout
heb zo'n gevoel dat meneer de rijexaminator geen zin had om iemand blij te maken
maarjaa boeie! wat is nou 190 euro op een mensen leven?
wat echt aller belangrijkste is: zelfvertrouwen! beheerst rijden en goed kijken!
voor 1e x theorie had ik 9 fout.. 2e keer geslaagd met 6 fout
heb zo'n gevoel dat meneer de rijexaminator geen zin had om iemand blij te maken
wat echt aller belangrijkste is: zelfvertrouwen! beheerst rijden en goed kijken!
kmoet a.s. donderdag afrijden!!!
tis me 1e keer hehe, maar ben niet echt zenuwachtig ofzow!! zal woensdagavond wel komen!! heb de tussentijdse toets al gehaald dus hoef in feite alleen maar te rijden!! maar moet wel goed articiperen (kijken en spiegelen enzow)!!! heeft iemand misschien nog tips waar wak aan heb?? heheh
Voor mijn theorie ben ik meteen de eerste keer geslaagd, voor mijn rijexamen pas de 5e keer
Kon alles goed in de lessen, maar zodra ik in dat examen zat werd het onderhand zwart voor mijn ogen 
Ben ik blij dat ik dat NOOIT meer hoef, wat een bakken geld heb ik daar heengebracht zeg!!
Succes voor de genen die nog moeten
Ben ik blij dat ik dat NOOIT meer hoef, wat een bakken geld heb ik daar heengebracht zeg!!
Succes voor de genen die nog moeten
Afgelopen woensdag theorie gehaald, eerste keer.
Over 3 weken TTT, dan afrijden.
Over 3 weken TTT, dan afrijden.