Ik heb toevallig vandaag Mijn theorie gehaald!!! eerste keer meteen geslaagd. zat een jongen langs mij die was zo zenuwachtig dat ie de hele boel onder kotsten !! erg onsmakelijk
Ik moet volgende week op voor me theorie.. heb et zolang mogelijk uitgesteld
Moet er nu eens van komen..
donateur
ik heb dinsdag mn theorie..pff ik ben echt blij als ik t gehad heb. Ik zal waarschijnlijk net 7 fout hebben en dan een verkeersbord fout ofzo zoiets doms...
Echt kut.. die examinator zei het zelf, ik reed perfect
maar had een ingreep.
Ik reed op de snelweg op een druk knooppunt en ik wou uitvoegen en de vrachtwagen wou invoegen. En had dat te laat door Echt kut.. anders had ik het gehaald zei die
wat is ttt?
ga je voor je examen nog ff file parkeren oefenene
nee ik heb al 2 maand niet gelest.. had et op pauze gezet omdat ik theorie wou en bijna geen tijd had om te leren
nee nog niet.. verander van rijschool.. ik leste altijd bij rijschool gils in assen tuffen..
maar ik heb nog 8 weken stage in meppel, zit ook op school in meppel.. en werk in dwingeloo waar ik woon..
deze andere rijschool zit in dwingeloo en tuft in meppel.. komt voor mij veel beter uit die man is agent geweest.. en heeft bij blik op de weg gewerkt.. heeft hoge slagings percentage dus stap ik over www.meneerverkeer.nl
haha.. ik had vorige week 1 fout doordat ik 1 wou corrigeren was ik te laat en geen antw ingevuld
vanmorgen 2 fout teveel.. toen reserve, 2uur wachten.. en had geen boek bij me.. moest 2uur wachten..
stad ingeweest was nog dicht dus saai.. terug gegaan en zag et niet meer zo zitten maar had toch al betaald.. dus ach.. 'moet maar ff dan' had niet verwacht dat ik et zou halen
haha.. ik had vorige week 1 fout doordat ik 1 wou corrigeren was ik te laat en geen antw ingevuld
dat had ik de eerste keer ook ik wou er 2 nog ff verbeteren alle 2 te laat...
wij konden gelijk het volgende examen weer mee dus was wel relax
maar altyd leuk tog verrassingen