3 volgers · 164173x bekeken
ik heb wel haast.. ga in april zeer waarschijnlijk met mn lief wonen in spanje.. vandaar.
hmja ligt aan de rijschool.. hoeveel je kan lessen per week.. en hoe snel je het oppikt.. maar snelcursus lijkt misschien dan niet zon slecht idee denk ik
Jaja begin nu wel zenuwachtig te worden nog een week! 
Oke dan 
Hoelang de remweg is als je zoveel km rijdt
Geloof dat er een rekensommetje voor is, als je 50 rijdt gedeeld door 2 plus 10%
Maar da's weer afstand houden naja
Veel succes allemaal
Mijn instructeur zei dat mn examinatrice kijkgeil was, dus heb ik echt superoverdreven steeds binnen, buiten, dooie hoek gekeken.
Nu ik zelf rijd merk ik dat ik dat veel minder doe als met lessen
voor alle mensen die gaan afrijden, bezig zijn met hun theorie, tips willen voor rij examens etc.
steun, feliciteer en troost elkaar
gewoon beter je best doen lijkt me beter
werkt, ben voor beide in een keer geslaagd
By ut begin d8 ik nl, f#, ben gezakt, ok, nu het enige wat ik ken doen is mn allerbest om te laten zien dat ik ut toch ken, en , uiteindelijk geslaagd hehe
laatste aanpassing
Rijexamen verzwaard
Uitgegeven: 6 februari 2006 10:52
Laatst gewijzigd: 6 februari 2006 13:40
DEN HAAG - Vanaf eind 2007 moeten automobilisten in spe een verzwaard rijexamen afleggen zonder dat dit de kandidaat op extra kosten jaagt. Aspecten als verkeersinzicht, het herkennen van gevaar en zelfstandig rijden komen meer aan bod dan nu, maakte het ministerie van Verkeer en Waterstaat maandag bekend.
De bedoeling is om zo het grote aantal ongevallen onder beginnende bestuurders omlaag te brengen. Zowel het theorie- als het praktijkexamen wordt aangepast. Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) deed een jaar geleden voorstellen daartoe. Minister Peijs (Verkeer) heeft die deels overgenomen. Zij ziet af van een extra praktijkexamen dat het CBR bepleitte. Dat zou het rijbewijs stukken duurder maken en meer papieren rompslomp betekenen.
Onvoorziene omstandigheden daargelaten, streeft het CBR ernaar het vernieuwe examen in het laatste kwartaal van 2007 in te voeren, aldus directeur F. Meijer.
Bron. nu.nl
Ben ik even blij dat ik dit jaar mag afrijden
Uitgegeven: 6 februari 2006 10:52
Laatst gewijzigd: 6 februari 2006 13:40
DEN HAAG - Vanaf eind 2007 moeten automobilisten in spe een verzwaard rijexamen afleggen zonder dat dit de kandidaat op extra kosten jaagt. Aspecten als verkeersinzicht, het herkennen van gevaar en zelfstandig rijden komen meer aan bod dan nu, maakte het ministerie van Verkeer en Waterstaat maandag bekend.
De bedoeling is om zo het grote aantal ongevallen onder beginnende bestuurders omlaag te brengen. Zowel het theorie- als het praktijkexamen wordt aangepast. Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) deed een jaar geleden voorstellen daartoe. Minister Peijs (Verkeer) heeft die deels overgenomen. Zij ziet af van een extra praktijkexamen dat het CBR bepleitte. Dat zou het rijbewijs stukken duurder maken en meer papieren rompslomp betekenen.
Onvoorziene omstandigheden daargelaten, streeft het CBR ernaar het vernieuwe examen in het laatste kwartaal van 2007 in te voeren, aldus directeur F. Meijer.
Bron. nu.nl
Ben ik even blij dat ik dit jaar mag afrijden
Whoohoo vanmorgen mn eerste rijles gehad! Ging super, op de provinciale weg 90 gereden 
hoor vreemdgenoeg ook alleen maar goede dingen over vrouwelijke..
Ik wil noooooiiitttttt weer een vrouwelijke!
Meteen toen ik de 1e keer binnenkwam mocht ik dr niet (en zij mij niet), hoopte dat ik de 2e keer een andere had, maar nee! Weer die vrouw
Beide keren gezakt.. Nu maar kijken wanneer ik weer mag en dan wil ik een man!
woehoeei...en ik ben pas geslaagd....voor m'n instructeursexamen..
...ai ai...ga jullie les geven veilig te rijden...
..haha..lachen..
Mmm.. ik werd net gebelt of ik een dagje eerder kan afrijden
Maandag dus
Maandag dus