3 volgers · 191439x bekeken
Uitspraak vanbrain~less
op dinsdag 27 september 2005 om 16:06:
niet nieuwsgierig genoeg? wat is dat nou weer voor een bull-shit??
Dat vroeg ik me dus ook al af..
dat is dat je niet ver genoeg vooruit kijkt en niet genoeg om je heen. Je bent dus niet "nieuwsgierig" naar wat er over 200 meter van rechts komt..
en geslaagd??
nee gezakt
Ik reed wel goed en lekker door, maar ik keek te veel.
Kreeg ook een ingreep.. reed in wassenaar in een smal straatje, gooit 1 of ander suf wijf d'r portier open!!
donateur
Elo balen..... 
Ik ben vandaag dus geslaagd

Echt geweldig, heb maar 15 minuten gereden, moter is een keer uit gevallen, keer in de verkeerde versnelling en hij heeft een keer aan me stuur getrokken omdat ik bijna op de stoep zat! Maar heb het gewoon gehaald!
Wel moet ik zeggen dat ik nu propanolol heb genomen en dat werkt echt super, blijf je echt heel rustig en relaxt!
Was wel de 4e keer hoor!!!
Ik ben vandaag dus geslaagd
Echt geweldig, heb maar 15 minuten gereden, moter is een keer uit gevallen, keer in de verkeerde versnelling en hij heeft een keer aan me stuur getrokken omdat ik bijna op de stoep zat! Maar heb het gewoon gehaald!
Wel moet ik zeggen dat ik nu propanolol heb genomen en dat werkt echt super, blijf je echt heel rustig en relaxt!
Was wel de 4e keer hoor!!!
nee gezakt
Kreeg ook een ingreep.. reed in wassenaar in een smal straatje, gooit 1 of ander suf wijf d'r portier open!! en dat zag ik te laat
hoe kan je nou weer teveel kijken
die ingreep is gewoon pech! volgende keer beter
volgende keer beter he
thnx, gaat wel lukken
succes volgende keer
dankje!!
TEVEEL??!! men.. hehe dat hek nog nooit gehoord!!!
MAaruh kom op meis!! volgende keer lukt je t wel...
Khad ook van die pilletjes.. valdesper heette dat, die vonk niet zo helpen..
owjah der was nog een middel tegen zenuwen: bachresque.... maar dat hek niet geprobeerd..
Ook ooit cursus theorie gedaan. 0 fout
.
Maar ik blijf erbij dat bepaalde percentage toch moet zakken, als ik soms hoor op wat voor redenen mensen zakken
. Ik heb het in 2 keer gedaan, eerste keer reed ik echt
echt lekker gewoon. Dus gezakt op zoals hier boven ergens staat "niet nieuwsgierig genoeg"
. 2e keer deed ik bijna alles fout wat fout kon gaan, sloeg best pissed op mezelf de deur van de auto dicht, liep net niet stampvoetend CBR naar binnen denkend dat ze nog wel ff in de auto bleven napraten (instructeur + examinator), wat meestal erop deed duiden dat je gezakt was. Maar die gast liep me meteen achteraan en feliciteerde me doodleuk met behalen van me rijbewijs
. Dan valt je toch niks meer in ofwel dan? 
hehehehe... blijft een vage zaak dat rijexamen
Maar ik blijf erbij dat bepaalde percentage toch moet zakken, als ik soms hoor op wat voor redenen mensen zakken
hehehehe... blijft een vage zaak dat rijexamen
zozo doe je goed
!
ja het is ook heel vaag, maar ligt er ook gewoon aan wie je hebt..
en het blijft gewoon zo dat je je moet bewijzen tegen over die examinator dus ja..
volgende keer haal ik em gewoon
ben ervan overtuigd 
overigens bij snapte ik wel waarom die me liet zakken, heb egt teveel stomme foutjes gemaakt!
en het blijft gewoon zo dat je je moet bewijzen tegen over die examinator dus ja..
volgende keer haal ik em gewoon
overigens bij snapte ik wel waarom die me liet zakken, heb egt teveel stomme foutjes gemaakt!
true... kweenie hoe groot dat gebied is waar jij examen doet enzo. Maar hier in Zuid limburg is het maar een handjevol examinatoren. Dus grote kans dat je 1 kerel (of vrouw) nog een keer krijg naarmate je vaker op moet. Sommige zijn dan ook echt bekend (berucht)..
Dan weet je bijna al bij voorbaat dat je het haasje bent, sad but true
true... kweenie hoe groot dat gebied is waar jij examen doet enzo. Maar hier in Zuid limburg is het maar een handjevol examinatoren. Dus grote kans dat je 1 kerel (of vrouw) nog een keer krijg naarmate je vaker op moet. Sommige zijn dan ook echt bekend (berucht)..
ja hier in Leiden is het gebied wel onwijs groot.. er heel veel examinatoren! waarvan maar 4 vrouwelijke..
je moet het egt treffen! er zijn er maar egt een paar die relax zijn! ik had zo'n relaxte vent, maar helaas tog gezakt
Heheh wat is er met me foto gebeurd ??? 
?
Nee ik heb Van Ochtrop of hoe schrijf je t...
Schijnt zelfs als je geslaagd bent vanalles nr je toe te smijten...
Maar Maastricht Sittard enzo is verschillend, want ik had eerst een invaller bij me TTT uit Regio Geleen.. dus denk dat je die niet kent?
?
Chils toevallig?
Of Janssen? die liet mij zakken de eerste keer
Nee ik heb Van Ochtrop of hoe schrijf je t...
Schijnt zelfs als je geslaagd bent vanalles nr je toe te smijten...
ah t was pas je 1e keer. De beste chauffeurs doen het in 2x .
vind ik ook
Heb een examinator die nogal 'berucht' is hier in Zuid Limburg..
oei! goed je best doen dus!
Ik ben zoooooooooooooo blij dat ik hem eindelijk heb!
Ow hier echt heerlijk om nu in me eigen wagentje rond te kunnen rijden
snap ik mop!! kom je me keer ophalen dan??
gefeliciteerd