3 volgers · 182189x bekeken
Moet over een maand voor de 4e keer.
2e en 3e keer had ik dezelfde examinator, en die fouten van 2e keer had ik dus niet meer gemaakt, rij ik één keer te hard op een kruispunt af waardoor ik te laat ga remmen, remt hij ook: weer gezakt.
Zijn gewoon klootzakken maar wees gewoon relaxt, want je kan super rijden maar dan heb je nog kans dat ze wat verzinnen dus je kan je er maar beter niet druk om maken.
2e en 3e keer had ik dezelfde examinator, en die fouten van 2e keer had ik dus niet meer gemaakt, rij ik één keer te hard op een kruispunt af waardoor ik te laat ga remmen, remt hij ook: weer gezakt.
Zijn gewoon klootzakken maar wees gewoon relaxt, want je kan super rijden maar dan heb je nog kans dat ze wat verzinnen dus je kan je er maar beter niet druk om maken.
Niet dus.. want ken genoeg mensen die een ingreep hebben gehad en toch zijn geslaagd en mensen die een goede rit neerzetten en zakten doordat ze een onbenullig foutje maakten.
zij vinden dat je het goed doet als jij je veilig in het verkeer kan verplaatsen
ze wegen de dingen gewoon tegen elkaar af
je kan het ene examen niet met het andere vergelijken
maar goed als jij daar in wil geloven...moet je vooral doen
zij vinden dat je het goed doet als jij je veilig in het verkeer kan verplaatsen dus is dat onbenullige foutje misschien tog wel belangrijk geweest
ze wegen de dingen gewoon tegen elkaar af
je kan het ene examen niet met het andere vergelijken
maar goed als jij daar in wil geloven...moet je vooral doen
ach welnee...je hebt er gewoon ongelooflijke zeikerds tussenzitten...je moet het maar net treffen..en natuurlijk ligt het er ook wel aan hoe je rijdt etc. maar het ligt ook wel aan de examinator die je hebt
Geslaagt na 3 keer
, ze vinden altijd wel iets om je te buizen gvd 
heb me rijbewijs nu meer dan 2 maand
...was in 1 x geslaagd die examinator had wel paar opmerkingen maar dat zou wel goed komen als ik alleen aan het rijden ben zei hij
..sommige examinators zijn wel eerlijk dus 
ben vanmorgen geslaaaaaaaaaaaagd
Gefeliciteerd
heb me rijbewijs nu meer dan 2 maand ...was in 1 x geslaagd die examinator had wel paar opmerkingen maar dat zou wel goed komen als ik alleen aan het rijden ben zei hij ..sommige examinators zijn wel eerlijk dus
Hoop ook zo een examinatot te hebben als ik op moet
succes allemaal 
en laat het even horen wat het geworden is 
Geslaagd!!!
(2,5 jaar geleden )
gefeliciteerd

![[Veer]](/images/user/215854_1013391.jpg)

![..][\/][iekos..](/images/user/150466_385207.jpg)