3 volgers · 175917x bekeken
u rijd op een voorangskruising.. in de zijweg rechts staat een militaire colone met de 1e auto ervan nog voor de haaientanden.. heeft u voorrang?? JA... blijkbaar niet terwijl mn boeken en cd rom iets anders vertellen..
hahah die vraag had mn nichtje ook fout .....al sje goed gekeken had zag je dat die eerste auto al over de haaientanden was heen gegaan
pff ben ik blij dat ik hem al een paar jaar heb ...
ik heb hem!!!
Proficiat!
3x scheepsrecht!!
Ik hoop dat dit voor mij ook geldt.. Ben nu ook al 2x gezakt, krijg komende week mn nieuwe datum te horen, hoop dat ik het de komende x ook haal...
iedereen zei ook tegen mij, 3x scheepsrecht! nou klopt dus wel, hoop ook voor jullie dan! had wel een toffe man! heel aardig, mocht zelf zeggen welke verrichting ik wilde doen, welke knoppen in de auto ik makkelijk vond zodat hij ze ging vragen..en mn rij-instructeur zat heeeel de tijd te babbelen met hem, erg gezellig gewoon!
ging ook heel doodleuk vertellen dat ik feyenoord-fan ben, in de veronderstelling dat hij dat ook was ( hij komt ook uit R'dam) zei hij doodleuk, ik ben een ajax-fan!! haha ik zei gelijk, oh ik ook hor, zei niks net!
ging ook heel doodleuk vertellen dat ik feyenoord-fan ben, in de veronderstelling dat hij dat ook was ( hij komt ook uit R'dam) zei hij doodleuk, ik ben een ajax-fan!! haha ik zei gelijk, oh ik ook hor, zei niks net!
laatste aanpassing
Najaaa ik ben gezakt
eerste 20 minuten gingen perfect, wil k door Oranje rijden, stapt examinator op de rem. Dus k ff van mn apropo gebracht omdat k d8 shiiiit ben gezakt.. heeft die me laten zakken omdat k ff de aand8 kwijt was. Ja zegt ie als je was doorgereden zonder stress was je geslaagd!
gekldklopperij, als je 20 min perfect rijdt kan je toch rijden 
Hoezo ben jij gezakt Sascha?
Ik ben ook al 2x gezakt
De 1e x vonden ze dat k te snel de weg opreed, terwijl k normaal altijd twijfel op van die punten
De 2e x naderde ik n rotonde maar aan de zijkant stond een auto geparkeerd, dus ik wou op de rem omdat er n fietser voor me zat, zodat die fietser voor kon gaan. Toen ik remde voelde ik dat hij mee remde. Hij vond dat k te laat remde
Weer gezakt. Maar hoor morgen mijn nieuwe datum
Ik ben ook al 2x gezakt
De 2e x naderde ik n rotonde maar aan de zijkant stond een auto geparkeerd, dus ik wou op de rem omdat er n fietser voor me zat, zodat die fietser voor kon gaan. Toen ik remde voelde ik dat hij mee remde. Hij vond dat k te laat remde
Gisteren 1e x gezakt
reden: ik stond iets teveel naar rechts bij het voorsoorteren toen ik naar links afsloeg. Daar had die examinator wel gelijk in maar toen ik naar links ging, wel netjes in mn spiegel en dooie hoek gekeken..verder echt een perfecte rit neergezet, zelfs dingen gezien die examinator niet zag
, iedereen die voorrang had, dat netjes gegeven, bijz verrichtingen gingen goed, en alle andere keren afslaan, gingen ook perfect met alle kijktechnieken. zelfs mn rijinstructeur dacht dat ik geslaagd was
Bah 
Basje als je motor-rijbewijs binnen hebt ga ik een stukkie met je rijden!!!
GEFELICITEERD!!!!
Yeps kerel je bent afgelopen vrijdag geslaagd, dus ik heb een ritje van je tegoed!! Geweldig Motor-rij-weer dus ik sta klaar met me motorjas en me leren-broek, neem jij ff een passende helm mee?
andere situatie.. het regent.. het zicht is verder goed.. u rijd met groot licht en mist licht.. mag dat?? NEE.. blijkbaar wel.. tevens vertellen mn boek en cdrom iets anders..
Mij is geleerd dat het zicht achter minder dan 200 meter is dat je dan pas het mistlicht aan mag.
Voor mag je pas je mistlichten aan als je 50 meter zicht hebt of minder.
In geval van regen mag je pas je mistlichten aan doen als het zware regenval is. Je mistachterlicht mag alleen aan als het zicht minder dan 50 meter is..
Ben gister gezakt voor mn praktijk eerste keer.. ik reed gewoon goed, het enige commentaar was dat ik de kruispunten te hard naderde.. onzin dus en daar laten ze je dan op zakken.. volgens mij mogen ze maar een bepaald % per maand laten slagen?
Ben gister gezakt voor mn praktijk eerste keer.. ik reed gewoon goed, het enige commentaar was dat ik de kruispunten te hard naderde.. onzin dus en daar laten ze je dan op zakken.. volgens mij mogen ze maar een bepaald % per maand laten slagen?
Zometeen afrijden voor de 1e keer 

![[Veer]](/images/user/215854_1013391.jpg)