3 volgers · 195172x bekeken
vandaag gehoord dat ik eind juni op mag voor examen 
donateur
Geslaagd 
Morgen om 13:00 op voor me rijexamen
laat we hopen op een leuke examinator!
1e keer geslaagd
Nu belachelijk 1 week wachten op m'n rijbewijs.
Nu belachelijk 1 week wachten op m'n rijbewijs.
Lekkere gemeente is dat, ik kon er op wachten, op de dag dat ik hem haalde (A'dam)
binnenkort theorie .. HELP!
Gewoon leren?!
Hoop dat ik in 1x slaag
Doen ze allemaal
Morgen Theorie...
Blegh. Daar ben ik banger voor dan voor me praktijk
Blegh. Daar ben ik banger voor dan voor me praktijk
theorie al 2 x gedaan zonder er voor te leren of zonder eens te lezen gevolg gebuist
ah ja geen haast by
Leuk man, elke keer een euro of 30 weggooien
krijg de kriebels al voor a.s. donderdag want ik moet dan afrijden
ben wel blij maar ook nerveus tegelijk mijn god hoop dat het goed afloopt allemaal
want moet in de ochtend afrijden tussen 10 en 11 uur
pfff... en de genen die het gehaald hebben gefeliciteerd
en die nog moeten alvast succes.
ben wel blij maar ook nerveus tegelijk mijn god hoop dat het goed afloopt allemaal
want moet in de ochtend afrijden tussen 10 en 11 uur
pfff... en de genen die het gehaald hebben gefeliciteerd
en die nog moeten alvast succes.
laatste aanpassing
iemand nog tips tegen zenuwachtigheid ??
Ik heb (heel kansloos) een pilletje gevraagd bij de dokter. Ik moet ook binnekort weer en ook voor de 3e keer omdat ik mij gewoon zo opfok van de zenuwen rij ik als een kip zonder kop
krijg de kriebels al voor a.s. donderdag want ik moet dan afrijden
Das vandaag
Ben benieuwd, ik ben vorige week geslaagd haha
toen ik 18 werd begon ik met mij eerst rijles
ik had een pakket genomen en dat koste toen 3000 gulden
ik heb nog noot bij hem afgereden
toen ben ik een tijdje gestopt want het geld was op
toen ben ik 3 jaar later bij iemand anders gaan lessen
bij hem had ik ook mij theorie gehaald maar dat was pas met de 8ste keer
bij hem heb ik ook 2 keer afgereden ik ben dus al 2 keer gezakt
toen ben ik weer gestopt want het geld was weer op
en ondertussen is ook mij theorie verlopen toen ben ik weer bij iemand anders gaan lessen
toen heb ik met de 9de keer mij theorie gehaald bij hem had ik 1 keer afgereden en weer gezakt
toen ben ik weer gestop mij theorie is weer verlopen ik ben 13 juni weer begonnen met rijlessen maar weer bij iemand anders
ik ben nu al 25 en ik heb mijn rijbewijs nog steets niet
heeft iemand nog goeie tips voor mij want ik weet het gewoon echt niet meer
het zit mij allemaal niet mee
ik had een pakket genomen en dat koste toen 3000 gulden
ik heb nog noot bij hem afgereden
toen ben ik een tijdje gestopt want het geld was op
toen ben ik 3 jaar later bij iemand anders gaan lessen
bij hem had ik ook mij theorie gehaald maar dat was pas met de 8ste keer
bij hem heb ik ook 2 keer afgereden ik ben dus al 2 keer gezakt
toen ben ik weer gestopt want het geld was weer op
en ondertussen is ook mij theorie verlopen toen ben ik weer bij iemand anders gaan lessen
toen heb ik met de 9de keer mij theorie gehaald bij hem had ik 1 keer afgereden en weer gezakt
toen ben ik weer gestop mij theorie is weer verlopen ik ben 13 juni weer begonnen met rijlessen maar weer bij iemand anders
ik ben nu al 25 en ik heb mijn rijbewijs nog steets niet
heeft iemand nog goeie tips voor mij want ik weet het gewoon echt niet meer
het zit mij allemaal niet mee












![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)



![[D]aan..](/images/user/462064_262761.gif)







![[DH] JOYTJUHHHH [DH]](/images/user/226880_541377.jpg)


