3 volgers · 171092x bekeken
M´n theorie was verlopen en m´n geld was op.. En als je dan geen zin meer hebt ook Ben in ieder geval blij dat ik even gestopt ben, had geen zin meer in het lessen en dat maakte het rijden er niet beter op!
Daar kan ik me zo in vinden! Ben nu 13 mnd bezig, 3x gezakt, theorie verlopen, daar ook weer 2x voor gezakt.. Op een gegeven moment houd het voor mij een keertje op..
Nog eenmaal theorie proberen en anders ook een korte pauze inlassen..
Enne succes!
laatste aanpassing
Daar kan ik me zo in vinden! Ben nu 13 mnd bezig, 3x gezakt, theorie verlopen, daar ook weer 2x voor gezakt.. Op een gegeven moment houd het voor mij een keertje op..
Nog eenmaal theorie proberen en anders ook een korte pauze inlassen..
Enne succes! laatste aanpassing 10 januari 2008 18:48
dan hejje gewoon een kut rijschool of je doet er zelf nix aan!
ja srry tis wel meestal zo...
Een vriendin van me en mijn schoonzusje zijn beiden ten minste 3 keer gezakt. Sommige mensen komen in een neerwaartse spiraal terecht wanneer het gaan om zelfvertrouwen bij een examen wanneer ze keer op keer zakken. Helemaal wanneer examinator 1 zegt dat je te voorzichtig bent, dat examinator 2 zegt dat je te vlot bent enzovoorts. Ik weet niet hoe het zit bij Bianca, maar bij veel mensen (en dan doel ik voornamelijk op vrouwen, aangezien in mijn omgeving maar weinig mannen hier last van hebben) is dit het geval en is het erg moeilijk om het examen te halen. Zelfvertrouwen is heel moeilijk op te krikken kan ik je vertellen!
Idd DP_
Voor de eerste keer afrijden was ik er klaar voor. Alles ging helemaal goed. Op een kruispunt komt er iemand van rechts, ik stop netjes, de man in de auto wuifde van ga maar voor en ik trek op zij op de rem, Gezakt.. En dan in het gesprekje wel zeggen dat de rest zeer goed ging en dat ze het zo jammer vond, maar het toch echt moest, En inderdaad daarvan kelderd je zelfvertrouwen..
Voor de eerste keer afrijden was ik er klaar voor. Alles ging helemaal goed. Op een kruispunt komt er iemand van rechts, ik stop netjes, de man in de auto wuifde van ga maar voor en ik trek op zij op de rem, Gezakt.. En dan in het gesprekje wel zeggen dat de rest zeer goed ging en dat ze het zo jammer vond, maar het toch echt moest, En inderdaad daarvan kelderd je zelfvertrouwen..
Helemaal wanneer examinator 1 zegt dat je te voorzichtig bent, dat examinator 2 zegt dat je te vlot bent enzovoorts
inderdaad! ik kan me dat heel goed voorstellen, je weet op een gegeven moment niet meer wat ze nou van je willen zien
zo raar die tegenstrijdigheden in redenen waarom ze je laten zakken.. en ik vraag me dan ook altijd af, is het ECHT zo dat iemand gewoon nog niet "fit to drive" is? Zegt 1 zo'n fout dat, ben je dan een gevaar op de weg? In het voorbeeld van Bianca was ze dus gewoon geslaagd als die man die met zijn hand wuifde dat ze voor mocht gaan dat niet had gedaan en hij gewoon de voorrang had genomen die hij had. OF.. als hij wel had gewuifd en zij was niet opgereden, dan hadden ze haar misschien evengoed laten zakken wegens "het niet tonen van initiatief" of "niet goed reageren op een situatie". Ja wat willen ze dan?!?!?!
Anyway, ik ga morgen mijn 1e poging doen en als ze mij gaan laten zakken dan mogen ze me beter verdomd goed overtuigen waarom
Bianca, succes
laatste aanpassing
Ik ben helaas gezakt. Reden was de snelheid, ik reed te hard (50 waar je 30 mag bijv.
). En dat is gewoon waar, dat is sinds mijn 1e les een probleem. Ben gewoon een snelheidsduivel
Ik reed sowieso slechter dan normaal. Te hoge snelheid ook in de bochten, die daardoor te ruim werden. Allemaal geen dingen waar je op zichzelf op zakt, maar alles bij elkaar opgeteld i.c.m. de snelheid had de arme man weinig keus. Kreeg het idee dat hij er nog meer mee zat dan ik, want ik had ook een paar mooie acties.
Anyway, ik heb het meteen naast me neergelegd en ga gewoon nog een keer, waarschijnlijk volgende week al.

Ik reed sowieso slechter dan normaal. Te hoge snelheid ook in de bochten, die daardoor te ruim werden. Allemaal geen dingen waar je op zichzelf op zakt, maar alles bij elkaar opgeteld i.c.m. de snelheid had de arme man weinig keus. Kreeg het idee dat hij er nog meer mee zat dan ik, want ik had ook een paar mooie acties.
Anyway, ik heb het meteen naast me neergelegd en ga gewoon nog een keer, waarschijnlijk volgende week al.
reed sowieso slechter dan normaal. Te hoge snelheid ook in de bochten
jaah dat doe ik ook. maar ik varieer ook heel erg van snelheid..hier zo n paar puntjes die fout gingen met mn tussentijdse toets
- ik wist van de zenuwen niet te vertellen waar t ventieldopje voor was
-met 60 kilometer per uur en de koppeling ingetrapt door een scherpe bocht
- in zn drie over hobbels midden in het centrum (ik zag die kop van die xaminator op en neer gaan whaha)
- de verkeerde afslag genomen op de snelweg
edit; en als afsluiter, toch nog vrijstelling krijgen voor bijzondere verrichtingen
laatste aanpassing
komt goed je kunt het.. goede nachtrust... goed concentreren!
Yep komt goed, moet me focussen op het niet onzeker zijn, dat is mijn zwakte op kruispunten...maar nog 2 lessen te gaan...ikword gwoon lekker brutaal op de weg, als dat is wat ze wille
En dat geeft jou het recht om meteen je mening klaar te hebben? En niet eens de persoonlijke situatie kennen, van iemand die wat vaker zakt als een ander?laatste aanpassing 11 januari 2008 18:31
Ik ben zelf ook 3 keer gezakt voor mijn rijbewijs. Maar veel vrouwen zakken meer dan 2x.. En bijna iedereen in me omgeving is wel 1x á 2x of zelfs meer keren gezakt. Dat hoeft niet altijd met de rijschool te maken. Het kan ook aan je examinator liggen
Ja of gewoon aan jezelf natuurlijk. Of zeg ik nu iets heel geks.
Nee hoor.. Het kan ook aan je zelf liggen.
Een kennis van mij die had examen en zijn examinator die had gezegd dat hij wel wat harder mog rijden. En hij trapt gewoon het gas in en reed zo 10 á 20 kilometer harder. Ja die was dus gewoon gezakt
Niet alleen vrouwen toch?
Nee hoor niet alleen vrouwen.. Mijn vriend had hem ook pas bij de 4de x..
En die rijd nu al een jaar en nog steeds geen ongeluk gehad
maar hoeveel je zakt zeg niks over je rijstijl. Als de examinator vind dat jij niet aan hun eisen voldoet zak je. Maar dan hoeft ook niet altijd te betekenen dat je niet kunt rijden.
Ik ben gezakt voor mn praktijk examen

De bijzondere verrichtingen gingen alle keren fout.
Mn plaats op de weg met het afslaan was niet goed ofzo.
Het kijken enzo was soms niet goed.
Maar de rest ging goed, daar had ik n goed gevoel bij
Op de terug weg naar huis, zei mn instructeur dat de examinator, t rijbewijs niet cadeau doet.
Als je het haalt, moet je wel errug goed zijn.
De examinator adviseerde me om te gaan oefenen met de bijzondere verrichtingen & het kijken etc.
Nu ga ik zo snel mogelijk weer bezig & ga ik voor de 2e keer!
Ik wil dat rijbewijs!!!
Titia powerrrr!!
De bijzondere verrichtingen gingen alle keren fout.
Mn plaats op de weg met het afslaan was niet goed ofzo.
Het kijken enzo was soms niet goed.
Maar de rest ging goed, daar had ik n goed gevoel bij
Op de terug weg naar huis, zei mn instructeur dat de examinator, t rijbewijs niet cadeau doet.
Als je het haalt, moet je wel errug goed zijn.
De examinator adviseerde me om te gaan oefenen met de bijzondere verrichtingen & het kijken etc.
Nu ga ik zo snel mogelijk weer bezig & ga ik voor de 2e keer!
Ik wil dat rijbewijs!!!
Titia powerrrr!!
Uitspraak van *::..Titia..::* op woensdag 16 januari 2008 om 12:25:
De examinator adviseerde me om te gaan oefenen met de bijzondere verrichtingen & het kijken etc
beetje vreemd dat je instructeur je dan al liet opgaan? Of gaat het tijdens het lessen wel goed?
Inderdaad een beetje vreemd. Mijn instructeur liet mij pas afrijden wanneer hij vond dat ik er klaar voor was..
Ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd
goedzooooooooo
want ik hoor een hoop mensen van jaa ik ben geslaagd, maar toch
had ik het idee van niet
Volgende week dinsdag voor de 4de keer praktijk-examen.
als je die niet haalt word je automatisch doorverwezen naar rijkswaterstaat daar zijn ze een stuk relaxter!
net ff een theorie-examen gedaan op de pc
27 goed 23 fout word nog ff goed leren dus!
27 goed 23 fout word nog ff goed leren dus!
net ff een theorie-examen gedaan op de pc
27 goed 23 fout word nog ff goed leren dus
hahaha nou ik zat ok lekker in de buurt..
Zo weer lesse, hierna nog 12 lesse,, Daarna afrijden..
krijg dat theorieboek maar niet in me hoofd, moete ze afschaffe..
goedzooooooooo deed je het goed voor je gevoel?!
want ik hoor een hoop mensen van jaa ik ben geslaagd, maar toch
had ik het idee van niet maja gefeliciteeeeerd
M'n fileparkeren was echt belabberd, naar mijn gevoel stond ik dik een halve meter van de stoep af
Kijken kijken kijken heeft bij mij wel echt geholpen..

![[0570] Ikke Wie Anders](/images/user/121363_2336405.jpg)