3 volgers · 171092x bekeken
donateur
die zijn er nog niet... normaal kun je die gewoon bij je eigen rijschool kopen
Tip: de betere boeken komen van de uitgever VERJO
Inderdaad, daar kwam ik ook achter nadat ik een rijschool had gebeld. CBR maakt de vragen pas openbaar (niet in de exacte vorm, uiteraard) rond April.
19 Januari eerste rijles
laatste aanpassing
m'n vriend is vandaag voor de 2e x gezakt
hij had een examinator in opleiding en die vent zegt ja je bent gezakt omdat je te hard door de bochten reed bij kruispunten belachelijk hij reed verder prima ! rijinstructeur was ook pissig hij zei tegen die vent hier zakt me de broek vanaf.
ze bedenken de gekste dingen om je te laten zakken!
hij had een examinator in opleiding en die vent zegt ja je bent gezakt omdat je te hard door de bochten reed bij kruispunten belachelijk hij reed verder prima ! rijinstructeur was ook pissig hij zei tegen die vent hier zakt me de broek vanaf.
ze bedenken de gekste dingen om je te laten zakken!
als je maar wel een L op je auto plakt
de L van Levensgevaarlijk
Mijn pa lest me gewoon... scheelt me een hoop lessen zo.
of het kost je een hoop lessen.
Je vader heeft een eigen rijstijl opgebouwd die dus niet volgens de normen van nu zijn.
Dat neem jij weer over en jij maakt daar ook nog je eigen fouten in.
Dus eigenlijk leer het gewoon fout aan.
Afleren is moeilijker dan aanleren dat kan ik je wel vertellen
Als ik jou was zou ik niet verder gaan als de bediening van de auto, meer moet je niet van je vader overnemen
of het kost je een hoop lessen.
Je vader heeft een eigen rijstijl opgebouwd die dus niet volgens de normen van nu zijn.
Als ik jou was zou ik niet verder gaan als de bediening van de auto, meer moet je niet van je vader overnemen
ik weet wat je bedoelt. Maar mijn pa is een goede lesser.. veel maten van me zijn onlangs ook geslaagd en rij ik zo nu en dan ook mee... die hebben wel vertellen me al die dingetjes die cruciaal zijn bij rijlessen..
komt goed
denk over 2 maanden een weekcurses doen
Uhu.. Ik had het vooral in het begin nogal dat ik mijn moeder haar manier van rijden overnam. Zij pakt haar stuur bijvoorbeeld aan de binnenkant van het stuur vast wanneer zij een bocht maakt, en dat had ik dus fout aangeleerd.. Gelukkig is dat er weer uit
Volgende week mag ik!
Dat zag ik iedereen doen, maar ik snapte niet waarom.. Tijdens het lessen vond ik het echt niet fijn rijden..
Nu betrap ik mezelf er ook soms op
Ik zat alleen maar naast haar en op die manier had ik het blijkbaar opgepikt.. Het rijdt vind ik ook niet erg fijn, helemaal niet als je plotseling moet terugsturen..
Ik ben vandaag in 1 geslaagd voor m'n theorie 
Mag dat hier ook vermeld worden?

Ik ben vandaag in 1 geslaagd voor m'n theorie
Maar mijn pa is een goede lesser
ook het nieuwe rijde?? doorgeef/overpak methode?? manier van spiegelen??
Als ik jou was zou ik het niet al te veel doen, echt alleen de bediening.
Wij krijgen af en toe kandidaten bij ons die komen met de auto al aanzetten zonder rijbewijs... daar heb je vaak nog meer werk bij als een neutraal iemand.
Deze week krijge we weer nieuwe lesauto's
Ik zat alleen maar naast haar en op die manier had ik het blijkbaar opgepikt..
Mijn vriend doet het ook
Heb trouwens echt een irritante gewoonte.. Als ik van een rotonde afkom en ik heb naar de 3 geschakeld, MOET ik ff aan m'n neus zitten
Als ik van een rotonde afkom en ik heb naar de 3 geschakeld, MOET ik ff aan m'n neus zitten
3 geschakeld, MOET ik ff aan m'n neus zitten
hahah, mss omdat je het zo spannend vindt, autorijden, dat je dat doet
4e keer en alst aan mij ligt ook de laatste keer
Same here
aii, een jaartje pauze, zonde he succes iig volgende week
M´n theorie was verlopen en m´n geld was op.. En als je dan geen zin meer hebt ook
Thanks btw