Partyflock

Forumonderwerp · 724299
1 volger · 4059x bekeken
Waarschuw beheerder
Belangrijke wedstrijd voor ons, winnen betekent als eerste in de poule eindigen. Lijkt me een duidelijke opgave.

2-1
Waarschuw beheerder
hoop t voor psv maar ze zijn toch al door das toch belangrijker

Waarschuw beheerder
Psv is nog lang niet door :no:

Waarschuw beheerder
Ik sta voor een keer niet op Oost-V maar mag lekker zitten op Oost-UU.. :9

Ik zie het allemaal wel, volgens mij zou een gelijkspel al voldoende moeten zijn maar hopelijk vernederen we die gasten gewoon compleet! :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik denk gelijkspel een 1-1
Waarschuw beheerder
nou oke dan zo goed als door..
vak v (Y)
Waarschuw beheerder
Dat zou mooi zijn Danny, maar ik ben nog een beetje afwachtend wat betreft een 2e CL ronde...

In de competittie gaat ut allemaal te makkelijk, met minimale inzet wordt telkens maximaal resultaat behaald. Dit vind ik geen goeie ontwikkeling.

Gelijkspel tegen arsenal zou ik blij mee zijn en als rosenborg dan van panatieneigengoals wint is het helemaal prima natuurlijk.

we zullen zien

Waarschuw beheerder
Dennis (y)
Waarschuw beheerder
Hee Karin, voed je broertje eens op :devil:
hopen op een gelijkspelletje :jaja:

het jammere is dat arsenal weer uit het dal begint te kruipen waar ze heel even hebben ingezeten :(

maar goed ene gelijkspel hoop ik op , dan hebben we alles in eigen hand , hopen dat rosenborg wint van panathinaikos :jaja: dat zou eigenlijk al voldoende wezen :)
Waarschuw beheerder
Arsenal heeft op t moment een klote verdediging dus 1 goal minimaal moet lukken. Als PSV dan weer de 0 houdt winnen we met 1-0 dus....
Waarschuw beheerder
donateur
hoop dat we winnen wordt zekers mooi feestjuh in de stad :bier::D

gister was het trouwens al uitverkocht, 35.200 kaarten verkocht :D

Waarschuw beheerder
weord een mooie avond voor ons... en adammers zet ned.2 maar kunnen jullie zien hoe het moet in europa :D
Waarschuw beheerder
Hee Karin, voed je broertje eens op

heb t geprobeerd maar hij hoort bij de "foute" kant van de familie.. :D
Waarschuw beheerder
Overwinning voor PSV met 2-1 en die 2de ronde van de CL is dan eindelijk gehaald :yes:
Waarschuw beheerder
Ik gok er op dat Arse-Anal nog steeds niet lekker speelt tegen Europese clubs en dat het minimaal een gelijkspelletje wordt in het voordeel van PSV.
Waarschuw beheerder
Ik hoop op een simpele 1-0 maar wel met mooi voetbal. Damn afgelopen week tegen Willem 2 was echt gewoon te saai. Ik viel bijna in slaap. Mensen we moeten eens wat meer sfeer maken. Moet lukken toch?! Het is uitverkocht! Doe dan wat aan die sfeer, want die is niet om mee thuis te komen. Zelfs vorige keer tegen Rosenborg nie :S maar goed
Waarschuw beheerder
Word een moeilijke pot voetbal hoop dat we dat arrogante
Arsenal op z'n plaats kunnen wijzen en met 0 punten naar
huis kunnen sturen :D Hoop op een 1 of 2-0 maar denk
een gelijkspelletje :(
Waarschuw beheerder
adammers zet ned.2 maar kunnen jullie zien hoe het moet in europa

is dit nou echt nodig om te zeggen. hoe lang heb het geduurd voor dat jullie eindelijk eens de 2de ronde halen?????????????????????????????? best wel een tijdje of niet, dat dacht ik ook ja

en voorlopig zijn jullie er nog steeds niet./

Waarschuw beheerder
Winnen zou prachtig zijn maar een gelijkspel is ook niet verkeerd..... Zet mijn geld maar op de Noren..
Waarschuw beheerder
Als Rosenborg wint en PSV en Arsenal gelijkspelen tegen elkaar dan is de 2de ronde ook bereikt :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ze komen er wel ik denk dat 't een gelijk spel word 1-1 ofzo...

En kwas beetje laat met kaartje dus zit ook nie op oost onder maar op XX maar kga denk ik toch lekker onder zitten :devil:

En lekker vroeg naar stratum natuurlijk :bier: :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
en als je ter wordt gestuurd naar xx....lach k me kapot ;)
Kke zit trouwens in vak T :D
Kdenk da het 2-1 wordt....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en als je ter wordt gestuurd naar xx....lach k me kapot;)

Da durven ze nie ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ze moeten het nu eens een keer halen! Heb ook al het vertrouwen erin dat het lukt. Denk met gelijkspel tegen Arsenal door :d . Hoop volgende ronde een spaanse of italiaanse club, dan wil ik wel weer eens mee naar een Europese uitwedstrijd :d
Waarschuw beheerder
als ze van Arsenal verliezen dan MOETEN ze uit winnen bij Panathinaikos die die laatste dag ook nog volop kans hebben om de volgende ronde te bereiken dus het kon wel weer eens heel slecht afelopen voor onze lampjes

Waarschuw beheerder
Lopen die lampies ook al met legia te zeulen? aan die avatar van van die zuiderlijke predator te zien..

Waarschuw beheerder
maar kunnen jullie zien hoe het moet in europa

Ben je gek dat hoeft helemaal niet, dat hebben jullie ons de afgelopen 10 jaar al laten zien :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
IK GAAT ER NAAR TOE !!!
vak SS ij 35 plaats 23
Waarschuw beheerder
Met een gelijkspel ben ik al dik tevreden.
Arsenal mag dan wel niet in vorm zijn,
ze hebben gewoon nog steeds een geweldig team
met geweldige kwaliteiten.
Heb nu al zin in Woensdag! :yes:
Waarschuw beheerder
Toch wordt het 2-1, wist de gullie da al?
Waarschuw beheerder
Het is alleen maar goed voor het nederlands voetbal als elke nederlandse club door gaat dat is voetballiefde

Waarschuw beheerder
Aanwezig, een overwinning zou heel mooi zijn. Laten we het hopen, ik acht ons niet kansloos want wij hebben Alex :yes:
Waarschuw beheerder
Ik hoop voor PSV dat ze gaan winnen :jaja:
3-2 met 3 blunders van Lehman :jaja: :D
Waarschuw beheerder
Laten we het hopen, ik acht ons niet kansloos want wij hebben Alex

Idd, die is goed bezig, 2 seiz geleden ook nie kansloos tegen arsenal. Prima eerste helft, v Bommel heer en meester op t middenveld. Hiddink haalt m naar achteren tweede helft, toen was t over. Nu steekt t allemaal wa beter in elkaar t team, dus gaat goed komen :yes:
Waarschuw beheerder
Wij zijn nie bang want Alex is erbij!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
To DJ Laguna: jij gaat zeker voor het eerst? :P

Waarschuw beheerder
Hehe, ik neem een engelsman mee die voor Arsenal is. De arme man, hij zou eens moeten weten hoe z'n club afgestraft gaat worden..! :9

Waarschuw beheerder
To Nutterfly Lexicon: Nee hoor haha alleen naar grote wedstrijden :P:P ik bedoel het is toch best wel een afstand die ik moet aflegen naar eindhoven van af hoofddorp :P:P enja zit ook nog op school :S:S maar als ik ga is het er altijd heel leuk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon weer op me eigen plekkie vak Y, hoop op een overwinning, moet toch te doen zijn, zeker als Arsenal weer zo schuttert als zaterdag :D

Waarschuw beheerder
hoop 1 - 0, maar wordt errug lastig..
Waarschuw beheerder
bla 18 november 2004 17:11
Ik gok er op dat Arse-Anal nog steeds niet lekker speelt tegen Europese clubs en dat het minimaal een gelijkspelletje wordt in het voordeel van PSV.

een gelijkspel in Eindhovens voordeel :vaag: het moei nie gekker worre! :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe het is al laat.

Waarschuw beheerder
Arsenal is na de nederlaag van Man Utd. echt zwaar uit vorm. Pas 1 x gewonnen (4-5 bij Tottenham) en de rest gelijk gespeeld.Afgelopen weekend ook weer tegen West Bromwich (2de van onderen) thuis 1-1 gespeeld. In de CL ook al 3x gelijk gespeeld. Dus ik denk dat PSV zeker wel een goede kans maakt.
Waarschuw beheerder
denk dat PSV het ook wel moeilijk zou hebben tegen WBA... tegen elke Engelse PL club zelfs.. maar goed, daar gaat het niet over... ben duidelijk voor Arsenal, maar gun het PSV wel om eens een keer de 2e ronde te halen.. zolang het maar een mooie wedstrijd wordt, zonde van mn geld anders... 30 euro.. stelletje dieven!
Waarschuw beheerder
hopen op een overwinning

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tierry Henkie ole ole

Waarschuw beheerder
hiep hoi psv
Waarschuw beheerder
zeker weten jah

eindhoven de gekste toch zeker

Waarschuw beheerder
widde gij toch ook
Waarschuw beheerder
da hedde gij helemaal goed naturlek jonguh
Waarschuw beheerder
donateur
Arsenal zonder Bergkamp :D
Waarschuw beheerder
Eigenlijk wel jammer, zo'n ex-jood is altijd leuk voor de sfeer in het stadion.
Maar die zal deze keer toch al wel goed zijn.

Waarschuw beheerder
In Londen heeft die gozer ons anders wel de winst gekost door die vrije trap uit te lokken, vervolgens te krijgen waaruit die goal viel... :X

Ik ben sowieso blij dat 'ie niet meedoet; je hebt altijd wel van die sneue figuren die dan dingen als kankerjood moeten roepen en ook al is hij dat ook wel, de man is tevens een fenomenale voetballer (geweest) en verdient respect. Maar goed, nu speelt Van Persie...? ;P
Waarschuw beheerder
Het uitschelden van de tegenstander hoort bij het voetbal, net als bier drinken voor, tijdens en na de wedstrijd, waar ook problemen van komen, ghe!

Waarschuw beheerder
Wij zijn nie bang want Alex is erbij!

En Gomes in de goal!!! :yes:

Topkeepertje!!

Waarschuw beheerder
UItschelden oké, maar verzin dan wat leuks in plaats van dat aloude kankerjood.. :X

Zing dan iets van 'Bergkamp, we gaan je auto slopen' ofzo..
Waarschuw beheerder
Zing dan iets van 'Bergkamp, we gaan je auto slopen' ofzo..

whehehe

(y) dat zijn de teksten

Waarschuw beheerder
Even jullie geheugen opfrissen aan zo aan de vooravond van de belangrijke wedstrijd tegen de Gunners;

Laatste slag kan in Eindhoven geslagen worden

PSV dicht bij afrekening van tergend verleden

PSV staat er nog steeds zeer sterk voor in de Champions League, met nog twee speelronden te gaan moeten de Eindhovenaren zien af te rekenen met een jarenlange frustratie. De thuiswedstrijd tegen Arsenal zal dan ook voor veel spelers (en supporters) een extra lading hebben, alleen al om de afstraffing van 0-4, twee jaar geleden. Door de jaren heen heerste er een wrang ‘net-nietgevoel’ in het Philips Stadion als het om Europees voetbal ging. In maarliefst acht deelnames, wist PSV zich nooit voor de tweede ronde van het kampioensgala te kwalificeren. Een overzicht:

Seizoen 1992-1993

[IMG]http://www.totalfootball.org/swe/common/load_ext_file.asp?Source=ext_pages_img&Id=4987&imgno=1 [/IMG]
Ook Romario kon PSV niet verder helpen naar een hoger niveau in de eerste editie van de CL.

Bij de introductie van de Champions League was PSV erbij als regerend landskampioen. Na overwinningen op Zalgiris Vilnius en AEK Athene in de voorronde plaatste de Eindhovenaren zich voor de groepsfase. Hierin lootte de ploeg van coach Hans Westerhof AC Milan, FC Porto en IFK Götenborg. Mannen als Van Breukelen, Van Tiggelen, Vanenburg, Numan en superspits Romario wisten weinig klaar te spelen en veroverden slechts één puntje in de uitwedstrijd tegen Porto (2-2). Wel was er de opvallende confrontatie tussen wereldster Van Basten en ‘rookie’ Ernest Faber, de oer-PSV’er legde de Milan-spits aan banden in de thuiswedstrijd.

Seizoen 1997-1998

[IMG]http://www.netreach.net/~lmsc/figo.jpg [/IMG]
Philip Cocu in duel met Luis Figo, de wedstrijd zou in 2-2 eindigen.

Bij de hernieuwde kennismaking met de Champions League ging het de Brabanders een stuk beter af. Coach Dick Advocaat had de beschikking over een elftal wat op alle flanken kwaliteit herbergde in de vorm van bijvoorbeeld Stam, Cocu, Jonk en Nilis. Alleen was het wederom net niet genoeg voor plaatsing van de kwartfinale. In een groep met FC Barçelona, Dinamo Kiev en Newcaslte United werd er goed voetbal laten zien en slechts eenmaal was er een verlies te noteren, tegen Dinamo Kiev (1-3). Toch bleek dit verlies fataal te zijn. De Oekraïners werden de verassing van de poule en met name Shevchenko en Rebrov zorgden er voor dat zij, en niet PSV, door gingen naar de kwartinale. PSV eindigde op plaats twee, wat toentertijd niet genoeg was voor een plek in de volgende ronde.

Seizoen 1998-1999

[IMG]http://www.jongoranje.nl/bruggink_helsinki.jpg[/IMG]
Arnold Bruggink schiet PSV naar 2-1 tegen HJK Helsinki.

Na de uittocht van een aantal zeer bepalende spelers, stond er een nieuwe equipe wat zich wederom plaatse voor de Champions League. ‘Paniekaankopen’ als o.a. Marcos, Jorginho, Oyen en Xavier gingen onder leiding van ‘tussenpaus’ Bobby Robson de Eindhovense kleuren verdedigen in Europa. De loting koppelde PSV aan Kaiserslautern, Benfica en HJK Helsinki. Het werd geen succes en een derde plaats was het resultaat in de poule. Wel schoot Ruud van Nistelrooij voor het eerst met scherp in een Europese competitie. In de uitwedstrijd tegen Helsinki wist de geboren Geffenaar driemaal het net te vinden. Toch was het duidelijk dat het gros van de selectie niet tot het niveau behoorde waar men in Eindhoven naar streefde. Het seizoen er na zou daar al snel een reactie op volgen.

Seizoen 1999-2000

[IMG]http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/19991104/fotos/spo.psv.jpg[/IMG]
Ruud van Nistelrooij in actie in de uitwedstrijd tegen Valencia.

Met de komst van trainer Erik Gerets werd er een nieuw fundament gelegd voor een elftal wat jarenlang zou gaan opboksen tegen de Europese elite. De strijdlustige Belg haalde onder meer Bouma, Van Bommel, Vogel en Heintze naar Eindhoven. Er leek een mooie mix tussen jong en oud in maak. Nilis, Faber, Waterreus en de terukgekeerde Heintze moesten voor evenwicht gaan zorgen in de selectie tussen alle jonge honden in Eindhoven. Het lot koppelde het gerenoveerde PSV aan Bayern München, Glasgow Rangers en Valencia. Het team beet goed van zich af, maar de onervarenheid straalde er sterk van af. Met name in de uitwedstrijd tegen Glasgow gingen de Eindhovenaren er hard onderuit (4-1). Daar tegenover stond de heroïsche thuisoverwinning (2-1) op Bayern München, met een schitterende goal van Luc Nilis en een ruziënde Gerets en Matthäus. Er leek potentie in de ploeg zitten, toch viel er een laatste plaats in de poule te noteren.

Seizoen 2000-2001

[IMG]http://home.deds.nl/~psv2000/kezman.jpg[/IMG]
Kezman omspeelt Silvestre en zal PSV naar 3-1 schieten tegen Manchester United.

Voor het eerst liet voorzitter Van Raaij zijn vurige wens duidelijk uitspreken dat PSV nu maar eindelijk de stap naar de volgende ronde moest gaan zetten in Europa. Deze wens werd kracht bijgezet door het aantrekken van spelers als Hofland, De Jong en Kezman. De laatst genoemde moest vooral de geblesseerde en vertrekkende Ruud van Nistelrooij (en Nilis) doen vergeten. PSV kwam in een redelijk zware groep terecht: Manchester United, Dinamo Kiev en RSC Anderlecht. De Europese campagne bracht de Eindhovenaren zeer dicht bij plaatsing voor de tweede ronde. Na zeges op Kiev en Manchester was de thuiswedstrijd tegen Anderlecht allesbeslissend. De ploeg van Gerets bleek onder de druk te bezwijken (2-3 verlies) en aan het einde van rit moest men genoegen nemen met de derde plaats. Deze positie zou recht geven op UEFA-cup-voetbal, waarin later Kaiserslautern in de kwartfinale te sterk bleek.

Seizoen 2001-2002

[IMG]http://www2.raisport.rai.it/news/eventi/champleague/200109/26/3bb21ff004265/lazio.jpg [/IMG]
Van Bommel en Vogel in gevecht met Pancaro en Lopez van Lazio.

In het laatste seizoen van Erik Gerets als coach van PSV, nam de druk op de selectie toe. Dit keer moest men het in Eindhoven maar eens gaan redden, ook diverse media brachten dit statement steeds vaker naar voren. De selectie was meer volwassen geworden en het op een haar na mislopen van de tweede ronde in het vorige seizoen zou PSV alleen maar sterker moeten maken. De selectie mocht dit jaar afreizen naar Lazio Roma, Galatasaray en Nantes. Een lastige poule, maar gezien de opgedane ervaring moest men er in Brabant nu toch klaar voor zijn. Wederom liet PSV zien met Europa mee te kunnen, maar evenzoveel keer kwamen de tekortkomingen weer naar boven. Waar PSV thuis in Europa een behoorlijke reputatie aan het opbouwen was (winst op Galatasaray en Lazio), ging het in de uitwedstrijden hard onderuit. In de beslissende laatste wedstrijd tegen Galatasaray was een overwinning voldoende voor plaatsing, maar opnieuw bleef men in Eindhoven met legen handen. Een waar trauma was geboren… Deze wond werd nog eens extra opengesneden nadat Pierre van Hooijdonk PSV hoogstpersoonlijk uit de kwartfinale van de UEFA Cup knikkerde. In een ware veldslag trokken de Eindhovenaren tegen Feyenoord na strafschoppen aan het kortste eind.

Seizoen 2002-2003

[IMG]http://news.bbc.co.uk/media/images/38329000/jpg/_38329883_henry300.jpg[/IMG]
Henry passeert Waterreus, het zou een van de meest rampzalige wedstrijden van de laatste jaren worden voor PSV.

PSV zou dit jaargang een nieuwe frisse wind door de selectie krijgen. Succescoach Guus Hiddink keerde, na een prachtig sprookje als bondscoach van Zuid-Korea op het WK 2002, terug in Eindhoven. Hij werd in vele ogen gezien om de tactisch minder sterke Erik Gerets te doen vergeten en PSV het beslissende zetje richting de tweede ronde te geven. Hiddink gaf aan dat Brabant en omstreken de obsessieve gedachte omtrent te Champions League eens moest loslaten en dat er eerst lekker gevoetbald moest worden. Het gewenste effect bleef uit. Arsenal en Borussia Dormund speelde in Eindhoven hun counterspel naar hartelust en PSV zocht als een naïeve puber de aanval op, Hiddink zag zijn ploeg dan ook keihard onderuit gaan. Slechts tegen Auxerre werd er gewonnen, toch eindigde PSV op een troosteloze laatste plek waardoor zelfs geen UEFA Cup-voetbal behaald werd. Mateja Kezman was vooral de gebeten hond, de Serviër wist in bijna elke wedstrijd oog-in-oog met de keeper te falen.

Seizoen 2003-2004

[IMG]http://www.planet.nl/upload_mm/1/0/d/a10210644-31210.onlineBild.jpg [/IMG]
Mateja Kezman duelleert om de bal, Vennegoor in de achtervolging.

Hiddink verlegde het accent voorbije seizoen, de naïviteit moest en zou het Brabantse spel worden gehaald. Hij vond dat spelers als Van Bommel, Ooijer, Bouma en Kezman rijp genoeg waren om al hun opgedane ervaring uit te spreiden en moesten dit ook gaan tonen. Een behoudendere speelwijze had de coach uit Varsseveld voor ogen. De loting pakte gunstig uit; in AEK Athene, Deportivo La Coruna en AS Monaco werden voldoende mogelijkheden gezien om te overleven in de Champions League. Maar wederom kende PSV een valse start, na twee speelrondes wisten de Eindhovenaren geen enkel punt te behalen. De wederopstanding kwam na twee zeges op AEK. PSV kreeg zelfvertrouwen en pakte ook één punt in de uitwedstrijd tegen Monaco, wat Deportivo daarvoor nog met 8-3 naar huis stuurde. Alles kwam wederom aan op de laatste wedstrijd (tegen Deportivo). PSV speelde gepassioneerd, maakte weinig fouten en liet iedereen genieten. De ploeg van Hiddink nam zelfs een 2-0 voorsprong wat voldoende zou zijn voor plaatsing van de tweede ronde. Toch wisten de Spanjaarden nog te scoren en zou PSV het weer niet redden (de 3-2 overwinning was niet voldoende). Later zou PSV in de UEFA Cup voor de derde keer in vier jaar in de kwartfinale worden uitgeschakeld. Het Newcastle United van Bobby Robson bleek daarin net te sterk. Toch was dit seizoen eentje om te onthouden voor de Eindhovenaren, PSV liet wederom van zich horen in Europa.

Remember..?? PSV alsmede de supporters verdienen het onderhand wel om de smaak van de tweede ronde te proeven.... :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
t kriebelt nu al 8)
Waarschuw beheerder
t kriebelt nu al

Dat kun je wel zeggen ja...

Waarschuw beheerder
donateur
idd morgen lekker vroeg stad in :bier:
en daarna flink feesten int stadion :yes:

Waarschuw beheerder
Juist ........ :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
jah uurtje of 19.30/19.45 ben ik er zeker wel en laten we het hopen dat het een mooie en lange avond en nacht wordt :bier:

:D :bounce: :bier: BRABANTSE NACHTEN ZIJN LANG :bier: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
Ken goed da ik dan al zat ben.

Kessjuh!!! Voel dum?
Waarschuw beheerder
morgen om 1 uur de trein in :yes:... 4 uur in eindhoven, ff spullen naar hotel bregen en stad in :bier:!
laten we hopen dat het een avond wordt om nooit te vergeten!!
Waarschuw beheerder
Ik ben er ook bij :D

Ik ben het ook nog eens eens met BENNIEKUH ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze gaan door geen twijfel :no: het is vanavond al beslist dat Arsenal en PSV doorgaan ;)

Waarschuw beheerder
Als Panatinaikos niet wint en Psv speelt 0-0 dan is psv al eerste op basis van de onderlinge resultaat tegen the gunners...

Winnen is natuurlijk beter:D

Waarschuw beheerder
Mij maakt dat niks uit als ze maar doorgaan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ze gaan zowiezo door en wij ook vannacht O:)
Waarschuw beheerder
Guines, da klopt niet. PSV moet winnen van Arsenal om vanavond al definitief als eerste te eindigen.

Vanavond 2-1 dan is alles goed en zuip ik de kiet leeg.

Kessjuh!!! Voel dum?

Waarschuw beheerder
:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh ja natuurlijk....ik dacht dat psv uit bij arsenal gelijk had gespeelt met 1-1(waardoor het uitdoelpunt dubbel zou tellen)maar ze hebben daar met 1-0 verloren....:D

Als de Noren vanavond winnen dan ben je er ook,maar ik zie the gunners tegen psv graag ten onder gaan.....
Waarschuw beheerder
Let op:
2-0 (of 2-1)

één ding is zeker:
Het wordt een mooi feestje!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Zowiezo :bier:

Waarschuw beheerder
:bier: ik zal voor jullie duimen mensen! :D

Waarschuw beheerder
(of 2-1)

:nee: Gomes keept vanavond :yes:

1, 2 of 3-0 voor PSV!! Ik ben naar de stad!! :bier:

Olé Oleeeeeeeeeeeeee

Forza PSV! Forza PSV!

Olé Oleeeeeeeeeeeeee!!!!!

:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
En me is ook naar de stad :yes:

Waarschuw beheerder
(y)*LOVE BEER, HATE JUICE*(y)
Die komt vandaag weer goed van pas ;p

Trouwens:
Half 8 in de Wilhelmien???
Waarschuw beheerder
donateur
over 10 min ga ik naar eindhoven ff :bier: en dan rond half 8/kwart voor 8 in het stadion en derna mss weer :bier: :D

Waarschuw beheerder
gaat wel aardig zie ik :P leuke tussenstand.. net rood voor die lauren

Waarschuw beheerder
:jaja:

het wordt langzaam tijd voor de 1-2 inderdaad!!!
Waarschuw beheerder
nu niet meer denk ik

Waarschuw beheerder
haha gaat lekker daar :D

Als ze nu niet scoren zijn het echt supernerds :D
Waarschuw beheerder
Zegt geen moer hoor

Waarschuw beheerder
kom op man... 10 tegen 11 kan ik nog wel begrijpen, maar 9 tegen 11 moet toch echt uitgespeeld worden. Geen excuus. Je hebt altijd 2 man vrij. Dus scoren moet gewoon.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zul je zien dat die kutlampenkappen ook nog doorgaan !! succes ermee !!!
Waarschuw beheerder
Nou en verder komme ze niet

Waarschuw beheerder
Na een 10 jaar durende poging!!!

Waarschuw beheerder
Lukt ze niet

Zoals ze nu bezig zijn niet... hehe

Waarschuw beheerder
Nog 1 minuut en dan gaan de lampenkappen weer uit de kast !! wat zullen die lichtjes blij zijn bah bah !! ik hoop dat dat hele stadion aan de slingerschijt raakt !!
Waarschuw beheerder
ach maakt het uit

Waarschuw beheerder
zijn ze ook weer jaartje blij !!

Waarschuw beheerder
jeeezus wat een sukkels :D

Bijna een kwartier 11 tegen 9 en nog geen fatsoenlijke kans kunnen creeëren
Waarschuw beheerder
Ach ja laat ze lekker, wel weer punten, had ze liever op hun bek zien gaan

Waarschuw beheerder
hehe ze doen net alsof ze die beker al hebben gewonnen :p

Waarschuw beheerder
kijk ze eens feest vieren whahah vanavond dikke hiddink orgie in de kleedkamer !!
Waarschuw beheerder
Ach kan dat wel begrijpen hoor, ben vandaag aardig :D

Waarschuw beheerder
hehe ze doen net alsof ze die beker al hebben gewonnen

Zegt genoeg, kan er maar een ding op zeggen--> :z

:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goh echt nerden
net alsof ze de wereldbeker hebben geownne

Waarschuw beheerder
ach ja hoor de verslaggever moet ajax nog even de grond indrukken door te vertellen over hun uitschakeling !! wat een homofiel zeg
Waarschuw beheerder
Word gevierd als de winst van een Europa Cup

Waarschuw beheerder
Vind het niet erg dat ze door zijn, maar jezus christus man. Volgens mij hebben ze niet in de gaten dat ze pas geplaatst zijn voor de 2de ronde :D. Wat een party daar. Gaat los als nooit tevoren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat Homo-liedje nu op de NOS past er wel mooi bij :d

Waarschuw beheerder
kijk ze allemaal eens gefrustreerd reageren hier hahaha

Waarschuw beheerder
D'Charly 24 november 2004 22:43
Dat Homo-liedje nu op de NOS past er wel mooi bij

"Its a beautiful life.... o o o oooh"

[img cacheid=0001adfb00006673d1c1f0211a007916a4]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/gayfight.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tegen 9 man nog niet winnen, dat is pas triest......

Waarschuw beheerder
kijk ze allemaal eens gefrustreerd reageren hier hahaha

:z

Waarschuw beheerder
ik zou dr ook moe van worden ja 8)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Boom events
Artiest Mixem
Waarschuw beheerder
weet je wat pas triest is dat je niet eerste staat in de competitie

en dat je dan niet door gaat naar de volgende ronde ook

DAT IS PAS TRIEST ;)

:respect: PSV :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Koop een taart en ga het vieren zou ik zeggen
Waarschuw beheerder
Ik vind de kritiek van alle mensen boven me wel degelijk terecht, Ajax had absoluut Arsenal met negen man spelend opgerold.

Ik bedoel, als je nou een superspits Sonck vergelijkt met Thierry Henry, dan begrijp je wel dat Arsenal dan helemaal nergens is.

(K)

------------------

Sibon was weer niet gretig genoeg. Het is dat 'ie erg tactisch aan een shirtje ging hangen bij een hoekschop van Arsenal om de 1-2 te voorkomen, maar qua aanval was het (weer) niks.
Waarschuw beheerder
taart is allang op :P

Waarschuw beheerder
Sibon was weer niet gretig genoeg. Het is dat 'ie erg tactisch aan een shirtje ging hangen bij een hoekschop van Arsenal om de 1-2 te voorkomen, maar qua aanval was het (weer) niks.

Sonck is nog in de aanbieding.... :p
Waarschuw beheerder
Wat jammer arsenal was veel beter :(

Waarschuw beheerder
taart is allang op

vreetzak :d
Waarschuw beheerder
:D wou je ook een stukkie dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tis wel netjes van de lampjes

het was geen makkelijke poule

maar alleen die grote bekken en dan meteen naar Ajax wijzen zo van "jullie lekker niet"

nou en

Waarschuw beheerder
wou je ook een stukkie dan?

Ligt eraan welke je gekocht hebt :d
Waarschuw beheerder
Sonck is nog in de aanbieding.... :p

Geven jullie er geld bij? :devil:
Waarschuw beheerder
idd groote bekken :X
Waarschuw beheerder
jah dat weet ik niet meer hij was zo snel op ;)

Waarschuw beheerder
Ach jah, zal er geen minuut slechter om slapen!
Waarschuw beheerder
ben zeer happy! Eindelijk een x door voor de 2de ronde en gewoon door GOED SPEL! Gelijkspel tegen Arsenal is echt niet nix. en ze stonden toch ook al gelijk met 1-1 toen arsenal met 11 man speelde? Niet zeuren dus, gewoon goed uitgespeeld :D

en nog 1e in de poule, volgende keer tegen panatinaikos gewoon nog winnen en gloreren aan de top :D

en dan heb ik het nog niet over de competitie..staan ze ook 5 punten los van AZ..

PSV doet het gewoon goed, en ja mag je best jaloers op zijn hoor ;) (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op jouw club jaloers??????????

Dacht het ff niet he :no:

Waarschuw beheerder
Geven jullie er geld bij

Graag!!!
Met veel plezier. (Y)
Waarschuw beheerder
lijkt het toch wel op sjeeke..anders zou je hier niet zo overtrokken reageren..dan zou je gewoon wegblijven hier en ons laten feestvieren! Maar nee, al die op hun teentjes getrapte ajacieden moeten hier de sfeer weer komen verzieken..ben toch blij voor ons! Net zoals wij ook blij waren voor jullie toen jullie door waren (ik wel tenminste, is toch goed voor NLs voetbal?)

Waarschuw beheerder
Zo denk jij, maar ik niet, ik gun psv, feyenooit echt niks hoor, kan me niks interesseren of het wel of niet goed is voor het NL voetbal!
Waarschuw beheerder
en waarom dan? hier wordt ajax ook beter van, zo houden we onze status en kan ajax, ook al eindigen ze 3des of lager, nog kans houden op Champ League..zonder deze resultaten zakt NL veel verder weg waardoor jullie straks niet eens meer mogen figureren in de hoogste league! Ben dus maar wel blij!

Waarschuw beheerder
hahaha..'are you watching Amsterdam' ! Gefeliciteerd boertjes.

Waarschuw beheerder
Ben dus maar wel blij!

:no:
Waarschuw beheerder
okay als je er echt zo over blijft denken, en geen normale logische argumenten kunt geven dan allen " :no: " dan laat ons blij zijn en verziek de sfeer bij je thuis ipv hier
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
thuis is de sfeer al lang verziekt :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
psv 2e ronde ook keertje :respect: ook al is het ado die doorgaat 2ronde championsleauge is altijd goed poepoe maaar wel saaie wedstrijd viel om half 11 bijna in slaap :P
Waarschuw beheerder
Uneek heeft gelijk :jaja:

Waarschuw beheerder
Stumperds

Ik ga maffen, laterzzzz
Waarschuw beheerder
nee Uneek heeft gelijk :jaja:
Waarschuw beheerder
dankje mixem :)
Waarschuw beheerder
goed man ;) (Y)
Waarschuw beheerder
en dat voor iemand uit het hoge noorden ;) iemand die tenminste blij wil zijn voor onze zuiderlingen :D
Waarschuw beheerder
Eindelijk de 2de ronde voor PSV!!!

Klasse!!!

Nix dan :respect: voor Guus Hiddink en zijn mannen

(y)

Waarschuw beheerder
waaaaaa wat ben ik blij!!!!!

i zit momenteel i chile zuid amerika en be afhankelijk van ESPN. die zonden over 2 zenders barca en milan en later werder tegen inter uit ik moet nu tot 22.00 chileense tijd (het is hier 4 uur vroeger) wachtn op mijn psv, maar dikke schijt ik heb nu al feest met mn familie hier
yes yes yes

:bounce:

Waarschuw beheerder
Jalalalalalalala jalalalaaaa!!!!

OPZEKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
eey Uneek ik ben ook voor psv hooooorrrr ;)
Waarschuw beheerder
das heel mooi! maar das alleen nog maar mooier iemand uit monnickendam voor psv :D Zie je niet veel (of wel?)

Nu is er tenmisnte weer een mooi sfeertje hier op PF :D

Waarschuw beheerder

een pint hebben we wel verdiend
Waarschuw beheerder
veel plezier daar in Chili! Dat de pinten maar rijkelijk mogen vloeien ;)

Waarschuw beheerder
gracias hombre :D

hehe
Waarschuw beheerder
2 SouthSide Predator-Maak er maar 3 pinten van

:D :D (y)

Waarschuw beheerder
of 8 :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
mag ook wel is..... (na 9 keer hahahaha....)

Waarschuw beheerder
Schijt aan, wij hebben hem NU :yes:

:bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
(zo ben ik dan ook wel weer :devil: )

Waarschuw beheerder
:bier: :)
Waarschuw beheerder
:smoke: :bier: 3, ahum, ik corrigeer, 9x is scheepsrecht :yes:

Waarschuw beheerder
:smoke: + :bier: + 2e ronde = :D
Waarschuw beheerder
donateur
ben net thuis zekers wel een mooi feestjuh :D:D:D
2x terecht rood al vond ik de laatste direct rood, vond de scheids verder wel slecht majah boeit verders niet 2e ronde here we come 8)B)
:jaja::respect: PSV KAMPIOENEN :respect::jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
AJAX is het nog steeds :9:p
Waarschuw beheerder
was mooi na de wedstrijd, met alle spelers het publiek bedanken of niet? Relaxt dat je daar bij was (Y)

Waarschuw beheerder
vond de scheids verder wel slecht

Wel conseqeunt, beetje streng, maar daardoor tegen 9 man uiteindelijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
het was gewoon helemaal mooi, vond het fluitconcert voor van persie ook zeer mooi heb weinig hardere gehoord 8)
Waarschuw beheerder
2 Benniekuh-Gewoon schitterend hoe Van Persie werd uitgefloten.

Eindelijk...de 2de ronde CL

Waarschuw beheerder
Ja!!! van persie haha, daarna het veld verlaten haha
Waarschuw beheerder
donateur
jah heb toch vele mensen horen roepen: "hoop dat ie zn been op 5 plaatsen heeft gebroken" :P:bloos:8)
Waarschuw beheerder
ach vind het wel jammer voor em, ik bedoel ben blij dat ie van de NLse velden af is maar op zich wel leuke speler..

die arrogantie he :p das minder van em

anyway, goeie scheids in mijn ogen hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Haha, ja dat gaat dan weer een beetje ver, maar deze wedstrijd vond ik wel leuk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik von het geen goede scheids op de 2 rode kaarten na, vond die 2e egt direct rood majah :P

Waarschuw beheerder
Ja, dat moet ik op TV maar nog eens nakijken, in het stadion zie je het niet echt goed altijd...
Waarschuw beheerder
achja rood kreeg ie toch wel..genoeg gestraft :) en wel mooi dat hij niet zn zin kreeg van t publiek (rascisme..had vieira gezegd in de krant..)

Waarschuw beheerder
Ja...

Eikel...
Waarschuw beheerder
Ik heb op de scheids weinig aan te merken
Waarschuw beheerder
donateur
von m egt flauw en zag veel dingen verkeerd, tackle van vbommel van 8er maar wel op de bal fluit ie, fredie valt over viera fluit ie zou sibon hebben gedaan :S en dan knallen sibon en van persie tegen elkaar fluit ie niet :S

Waarschuw beheerder
donateur
Hop net trug uit de mooiste stad van NL :bier:

Was lache wedstrijd gekkehuis van hier tot ginden hehe.
En die van persie haha "homo's lopen hand in hand" en hij maar zwaaien :D GE-WEL-DIG
Waarschuw beheerder
dat van sibon en v persie was ook echt nix aan de hand, alleen botsing..heb op tv herhaling gezien was van beide kanten nix aan de hand. hij viel alleen verkeerd..
Waarschuw beheerder
BENNIEKUH: Toen sibon en van persie tegen elkaar knalde was van allebij even erg, ze kwamen precies hetzelfde op elkaar in.

Er waren inderdaad wel een paar kleine dingetjes, maar hij heeft geen echte fouten gemaakt
Waarschuw beheerder
donateur
jah maar dan moet hij wel fluiten ze liggen allebei dus kende gewoon fluiten :) niet egt een grote fout, maar vond hem wel gewoon flauw en fluite tot aan de rode kaarten TEGEN PSV...
Waarschuw beheerder
hmm ben het niet helemaal met je eens..okay hij was wel wat flauw maar niet echt fout ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
achja boeie we zijn door dat telt :yes:
Waarschuw beheerder
Die eerste kaart van Lauren was gewoon een hele domme, daar had ie zichzelf mee later
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes:

en ook :yes: to Jobke
Waarschuw beheerder
Hoe ist in Veasheim Niek?
Waarschuw beheerder
heheh zit nu in nijmegen, maar wel okay hurre :p en in highlooncity? ok alles goed?
Waarschuw beheerder
Yep, van het weekend weer terug naar de kempen??
Waarschuw beheerder
altijd he..en 18e weer een x voor de verandering naar Dornier :p ignition..gij ok?
Waarschuw beheerder
Jazeker:D

Daar is heel 's Hertogeloon weer aanwezig:D:D:D
Waarschuw beheerder
schon :D

zalk wel es komme buurten weer dan
Waarschuw beheerder
Afgesproken:D:D

Maar het ging over de wedstrijd toch??

Iemand nog iets te zeiken?
Waarschuw beheerder
psv is gewoon op dit moment het beste :) valt weinig op af te dinge dacht ik zo
Waarschuw beheerder
Dat zie je wel aan de competitie
Waarschuw beheerder
psv is niet op dit moment de beste

ze zijn gewoon de beste ;)
Waarschuw beheerder
Iemand nog iets te zeiken?

Ja ikke!
Sta ik daar om half 8 in café Wilhelmina, op een partyflock meeting... Wat denk je: helemaal geen andere PF'ers!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Watja was er een meeting dan???
Wist ik niet half 8 was ik op stationsplein :bier:
Waarschuw beheerder
Spannend Pot,mooi het feest na afloop :yes:
Waarschuw beheerder
Goeje morge wat was het gezellig gisteren en een KATER niemmer normaal, maar we zijn door.

Waarschuw beheerder
donateur
hehe idd kater in da house :bier:

Waarschuw beheerder
We zijn door !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De wedstrijd was echt mooi gisteren de sweer was geweldig.
Echt een mof die er gisteren fluitde !!!
Maar wel lekker voor ze, die twee rode kaarten.
Waarschuw beheerder
Och ik ben het met al mn positieve voorgangers eens :D Ik ben dan voor Ajax, een goede maat van me niet, die is PSV-supporter, hij vroeg me mee naar deze match en ik heb me uitstekend vermaakt. Cker wel omdat ik niet vaak naar het stadion ga, maar wat een sfeertje, wat een spanning :D Van Persieejjjj [img]http://www.cmforumonline.zenidhost.net/images/smiles/schater.gif[/img] Lauren, Viera [img]http://www.cmforumonline.zenidhost.net/images/smiles/bye.gif[/img]

Farfan, Farfan, shalalalalala lalalalalala, Farfan, Farfan :respect:

Tering wat een feestje na afloop :D Gezellig was het ckers :bier: :bier: het was alleen minder gezellig toen vanmorgen om half 7 de wekker weer ging :vaag: Kater ook hier :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij deze mijn felicitaties voor alle psv-supporters! Blij dat er nog een club is, die de Nederlandse eer hoog houdt in Nederland. Ook al ben ik een Ajaxied, ik heb genoten van de wedstrijd. Maar ja ik ben dan ook geen trieste hooligan,maar een VOETBALliefhebber.
Vond het wel jammer dat ze niet wonnen van Arsnenal, gezien het laatste kwartier slechts 9 man tegenover hen stonden. Voor hetzelfde geld scoort Panathinaikos nog in de laatste minuut en dan hang je...

Maar ja.... GEFELICITEERD
Waarschuw beheerder
Maar ja ik ben dan ook geen trieste hooligan,maar een VOETBALliefhebber.

Dat had ik nog even moeten toevoegen aan mijn post :vaag: want dat geld ook voor mij ;) :D

Waarschuw beheerder
Ook al ben ik een Ajaxied

Het is AjaCied met een C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
oh jij laat gewoon de x uit ajax helemaal weg!?!
Waarschuw beheerder
:S

nee sufferd

Ajacied schrijf je en geen Ajaxied

maar blijf jij jezelf lekker Ajaxied noemen, jij MAG jezelf niet eens Ajacied noemen

teletekstsupporter dat je bent
Waarschuw beheerder
sjeeke23 25 november 2004 10:50
Het is AjaCied met een C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En jij bent Triest met een T.

Ga lekker ergens anders lopen zeiken, van mij had ajax ook door mogen gaan naar de volgende ronde, maar als ik dat zeg zal je me wel een nep supporter vinden, of niet?
Waarschuw beheerder
Ok dan is het aja-cied, wat jij wilt. En nu ben ik een teletekstsupporter?? Jah ik zit elke avond weer voor de buis: hup teletekst hup?? Uiteraard kijk ik wel eens op teletekst om te zienhoe het ervoor staat, maar mijn SCC in mn knip laat ik niet ongebruikt.
Maar ja dan bem ik geen ajacied he, ik hoef niet perce ergens bij te horen.. Ik kom voor het voetbal..
Waarschuw beheerder
Dank je phoolie, met jou kan ik praten. Hoop dat de Nederlandse clubs die vanavond in actie komen, ook allemaal de drie punten pakken.
Waarschuw beheerder
wat jij wilt

:S alsof ik dat verzonnen heb

man je schrijft Ajaxied en dan moeten wij jou serieus nemen als Ajax supporter?

gaat heen mafklapper, door figuren zoals JIJ sta ik met nog geen 200 man in het uitvak in Turijn, als die mensen die zich Ajaxied noemen gewoon hun club steunen ipv op internet zich Ajaxied te noemen zou het allemaal een stuk beter gaan met het STEUNEN van ONZE club

ik hoef niet perce ergens bij te horen

zeg dan niet dat je Ajacied bent sufferd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jeffrey 25 november 2004 11:36
door figuren zoals JIJ sta ik met nog geen 200 man in het uitvak in Turijn.

Denk eerder dat dat komt door die lui die alleen gaan als het goed gaat, daar kan iemand die nooit europese uitwedstrijden gaat toch niets aan doen?
Waarschuw beheerder
Is trouwens niet negatief richting jou bedoeld, juist alleen maar goed dat je er ook in mindere tijden bent (y)
Waarschuw beheerder
OOK, al die mensen komen me strot uit

iemand die nooit gaat en zich wel ajaxied noemt is nog erger dan al die mensen

hij is een Ajax fan, hij is voor Ajax maar komt zelden bij Ajax en zal al helemaal niet zich in het buitenland vertonen.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat je int buitenland nie mee gaat vind ik een beetje onzinnig om dan meteen geen egt supporter te zijn, want ik zou ook heel graag mee gaan naar buitenland maar ben nog maar een studentje en kan dat dus allemaal niet betalen :no:

Waarschuw beheerder
iemand die nooit gaat en zich wel ajaxied noemt is nog erger dan al die mensen

Jeff :@

*edit* ow wacht je reageerd op die SiXt :p *edit*
My bad!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, ik kan me er wel wat bij indenken, probeer zelf ook altijd zoveel mogelijk wedstrijden mee te pakken, maar financieel kan ik gewoon niet overal naar toe :(
Waarschuw beheerder
even goeie vrienden dan toch? hij support de club wel tenminste..en waarschijnlijk ook wel als het wat minder gaat..

niet iedereen heeft het geld of zin om helemaal naar Turijn te gaan voor zn club! Ik zou ook niet naar Engeland zijn gegaan voor PSV, heb ik gewoonweg het geld niet voor..Ga wel naar andere feestjes ;)

Waarschuw beheerder
maar als ik dat zeg zal je me wel een nep supporter vinden, of niet?

Waarschuw beheerder
Dank je phoolie, met jou kan ik praten. Hoop dat de Nederlandse clubs die vanavond in actie komen, ook allemaal de drie punten pakken.

Dat bedoelen we nou, jij snapt niet echt hoe het wereldje in elkaar steekt vriend!!! :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft ook wel gelijk da zeg ik ook nie maarja soms zijn de middelen er gewoon nie voor om naar je club te gaan....
Waarschuw beheerder
Blijkbaar was het antwoord op het spandoek "Are you watching Amsterdam" dus "ja"...

Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
sjeeke23 25 november 2004 11:54
Dat bedoelen we nou, jij snapt niet echt hoe het wereldje in elkaar steekt vriend!!!

Waar baseer je dat nou weer op, het is toch juist beter als er meer punten worden gehaald, dan kan ook de nummer 3 weer CL spelen.
Waarschuw beheerder
Zo'n hekel aan zo'n uitspraak "Da's goed voor het Nederlandse voetbal"...

Fuck 'het Nederlandse voetbal', ik ben voor PSV en niet voor 'het Nederlandse voetbal'... En ze moeten er maar voor zorgen dat ze zich op eigen kracht plaatsen, en niet omdat vorig seizoen een andere ploeg toevallig goed gespeeld heeft!
Waarschuw beheerder
Als utrecht vanavond maar verliest. :jaja:

En als Ajax supporter moet je toch zo langzamerhand wel weten hoe je Ajacied schrijft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Fuck 'het Nederlandse voetbal', ik ben voor PSV en niet voor 'het Nederlandse voetbal'... En ze moeten er maar voor zorgen dat ze zich op eigen kracht plaatsen, en niet omdat vorig seizoen een andere ploeg toevallig goed gespeeld heeft!

Precies (alleen in mijn geval vervang je psv voor ajax;))

Waarschuw beheerder
Ja hallo,

Als het niveau van heel die nederlandse competitie daalt, dan daalt het niveau van PSV ook. Stijgt het niveau van de HCE stijgt het niveau van PSV ook, en daarom is DAT WEL GOED VOOR HET NEDERLANDSE VOETBAL, als nederlandse clubs in Europa winnen. Hoe leuk het ook is als Ajax van Tel Aiv Maccabi verliest :D
Waarschuw beheerder
Bobje [BE] 25 november 2004 12:05

Zo mag je van mij wel denken, alleen snap ik niet wat het probleem is als anderen er anders over denken.
Waarschuw beheerder
Fuck 'het Nederlandse voetbal', ik ben voor PSV en niet voor 'het Nederlandse voetbal'

juist, hier ben ik het (behalve dat ik ben voor psv stuk) mee eens

laten we nou die achterbakse hypocriete uitspraken lekker achterwegen, een heel jaar heb je een hekel aan clubs maar alleen als ze europees spelen gun je ze ineens het beste

NEE NATUURLIJK NIET, hoe harder ze op hun bek gaan hoe mooier het is
Waarschuw beheerder
en kan dat dus allemaal niet betalen

onzin, er zijn genoeg jongens bij ons die studeren, feesten en naar het buitenland gaan, het is maar waar je prioriteiten liggen he

probeer zelf ook altijd zoveel mogelijk wedstrijden mee te pakken, maar financieel kan ik gewoon niet overal naar toe

nee dat heb ik ook, Maccabi was zoiets, dat koste bij elkaar meer dan 2 maanden huur voor mij, ja dan gaat het ff iets te ver

maar door de komst van low-cost airline`s kom je heel europa door voor weinig en er gaan altijd busreizen voor weinig, dus waar een wil is, is een weg

Waarschuw beheerder
de lampjes zijn een keertje door,knap hoor :s
Waarschuw beheerder
Jeffrey 25 november 2004 12:43
onzin, er zijn genoeg jongens bij ons die studeren, feesten en naar het buitenland gaan, het is maar waar je prioriteiten liggen he

Er is inderdaad een behoorlijk verschil tussen het niet kunnen en het niet willen betalen.

Europese uitwedstrijden zijn de mooiste die er zijn
Waarschuw beheerder
juist, man je komt op plekken waar je normaal gesproken nooit komt

gister liep ik in turijn, ben in een toren geweest, heb heerlijk ijs gegeten, mooie dames gespot en van het mooie weer genoten
wanneer boek je ooit een vakantiereis naar turijn? ik niet maar ben er wel geweest, weliswaar 2 dagen maar heb toch de toerist uitgehangen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
juist, hier ben ik het (behalve dat ik ben voor psv stuk) mee eens

laten we nou die achterbakse hypocriete uitspraken lekker achterwegen, een heel jaar heb je een hekel aan clubs maar alleen als ze europees spelen gun je ze ineens het beste

NEE NATUURLIJK NIET, hoe harder ze op hun bek gaan hoe mooier het is

Je hebt genoeg mensen die buiten hun eigen club ook voor het Nederlands elftal zijn. Mensen die wel PSV de grafkanker toewensen, maar vervolgens wel voor het Nederlands Elftal zijn, dat zijn de echte hypocrieten.

Als je zegt alleen Ajax en de rest kan me mijn reet roesten vind ik het best (Y)
Waarschuw beheerder
Europese uitwedstrijden zijn gewoon de wedstrijden waar je het voor doet!
Waarschuw beheerder
nederlands elftal?
nederlands elftal staat voor mij gelijk aan een goeie reden om te zuipen en de volgende dag vrij te zijn, meer niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inderdaad, das de enige goede reden om naar het nederlands elftal te kijken :d

Waarschuw beheerder
nederlands elftal staat voor mij gelijk aan een goeie reden om te zuipen en de volgende dag vrij te zijn, meer nie

:yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben al sinds Luc Nillis, Marc de Grijze en Gilles de Bilde voor de Rode Duivels!!!
Waarschuw beheerder
Bobje [BE] 25 november 2004 13:34
Ik ben al sinds Luc Nillis, Marc de Grijze en Gilles de Bilde voor de Rode Duivels!!!

Sinds ze weg zijn is het niks meer
Waarschuw beheerder
Ok omdat ik niet elke wedstrijd bij Ajax aanwezig ben, ben ik een mindere Ajacied in jouw ogen. Misschien heb je gelijk ja, hoop dat je er lekker van slaapt.
En natuurlijk hoop ik dat PSV, Feyenoord etc. op hun bek gaan in de competitie. Maar dan vind ik het nog wel mooi als bijvoorbeeld Kalou na een schitterende actie scoort. Ik blijf voetballiefhebber.
Zo voetbal ik op zondagmiddag zelf, waardoor ik niet altijd in de gelegenheid ben om naar Ajax te gaan. Jammer, maar zelf voetballen blijft toch het leukste.
Waarschuw beheerder
Sinds ze weg zijn is het niks meer

Alsof Oranje iets waard is...

Waarschuw beheerder
:zuipen:
Waarschuw beheerder
je bent een mindere Ajacied omdat je in eerste instantie niet eens weet hoe je het schrijft, domme trut

en doe niet zo popiejopie met je ik hoop dat je er lekker van slaapt stuk verdriet want je bent godverdomme niet eens een knip voor je neus waard

jezus wat kots ik van figuren zoals jij
Waarschuw beheerder
Boefjes hebben altijd ruzie met elkaar :yes:

:respect: voor de eenheid die jullie vormen :D
Waarschuw beheerder
R U watching
R U watching
R U watching
Amsterdam

Waarschuw beheerder
donateur
Boeruhhh Boeruhhh :P
PSV :respect:
Waarschuw beheerder
tis wel Marc Degryse he Bobje...dacht dat je psv fan was ;) heheh

Luc Nilis was idd masterlijk...die man kon me een partij schieten!
Waarschuw beheerder
Ontopic:
PSV gefeliciteerd. Na vorig jaar en twee of drie jaar geleden nu eindelijk WEL (,met 10 punten!)! Arsenal is niet in goede doen, behalve de spitsen. Rosenborg uit blijft lastig, en die punten waren echt belangrijk. De Grieken en Engelsen hebben zich daar op verkeken.

Offtopic:
Fan zijn van Ajax, is iets anders dan supporter zijn van Ajax.

Supporteren is het steunen van je ploeg (de mensen die in de stadia zitten)
Fan zijn is het idolaat zijn van...(Wedstrijden volgen op tv, de interviews, de trainingen en het bezoeken van wedstrijden)

Ik ben ook een Ajax-fan/supporter. Ik ging nooit naar wedstrijden als het GOED ging en ook nooit naar wedstrijden als het SLECHT ging. Mijn laatste wedstrijd was Ajax- AS Roma. SixT is een Ajax-liefhebber, maar deze meneer, heeft net als ik te weinig geld voor om naar Ajax te gaan.

Tenslotte moet ik toch ergens mijn geld vandaan halen voor eten, vakantie, kleding en schoolboeken?

En of je nou Ajaxied schrijft of Ajacied. Je bedoelt toch hetzelfde. Dat gemiereneuk ook!

Waarschuw beheerder
jezus wat kots ik van figuren zoals jij

Beetje gefrustreerd??
Waarschuw beheerder
zo, eindelijk terug uit eindhoven,
een nacht om nooit te vergeten, om half 5 kwamen we vanacht uit het stadion rollen na flink aan de zuip geweest te zijn in de vip boxen van Meneer van der Kerkhof en die van aragorn(menthal theo, bas, joel, een aantal niet nader te noemen voetballers;)).
Echt een groot zuipfestijn! en eindelijk 2e ronde!!!
Waarschuw beheerder
menthal theo, bas, joel, een aantal niet nader te noemen voetballers

Ben blij dat ik in de feestvierende massa zat, en niet in zo'n duffe bobo-box!
Waarschuw beheerder
nou zeker niet onaardig om mee te maken, en vorige x(panatinaikos) ook winst, was het om half 1 a 1 uur rustig in de stad, nergens meer wat te beleven... en alles sluit om 2 uur:(, dat dus niet:D

Waarschuw beheerder
Nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu :P:P
het was echt geweldig mischien moetten ze bij de vlaggentjes ook maar fluitjes er bij gaan doen :P:P

Waarschuw beheerder
Wooooooooooeeeeeeeeeeiiiii

Tijd voor die grote sjlot :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik voorspel een 1-1!

Rosenborg speelt thuis 2-2!

Het zijn natuurlijk maar voorspellingen!!!:P
Waarschuw beheerder
PSV'ers! Ik feliciteer jullie allen met het behalen van de 2e ronde!! Joow wat een heerlijke avond heb ik gehad! Dat stadion dat helemaal ontplofte toen bekend werd dat de eindstand bij ROsenborg - Pana 2-2 was!!! Mijn week kan niet meer kapot!!!!

PSV KAMPIOENEN!
Waarschuw beheerder
Bij deze mijn felicitaties voor alle psv-supporters! Blij dat er nog een club is, die de Nederlandse eer hoog houdt in Nederland. Ook al ben ik een Ajaxied, ik heb genoten van de wedstrijd. Maar ja ik ben dan ook geen trieste hooligan,maar een VOETBALliefhebber.
Vond het wel jammer dat ze niet wonnen van Arsnenal, gezien het laatste kwartier slechts 9 man tegenover hen stonden. Voor hetzelfde geld scoort Panathinaikos nog in de laatste minuut en dan hang je...

Maar ja.... GEFELICITEERD

:respect: en bedankt (Y)
Waarschuw beheerder
En of je nou Ajaxied schrijft of Ajacied. Je bedoelt toch hetzelfde. Dat gemiereneuk ook!

:S

ja ze nemen je ook serieus als je jezelf veijenoorder noemt, of psf supporter

hou toch op man
Waarschuw beheerder
Wat een eikel die gozer :yes:
Waarschuw beheerder
OK joepie! Dan is het volgens jouw een nep Ajacied! WHo gives a fuck?! Dit is het PSV-Arsenal topic! Kunnen we dan nu verder? JA? MOOI!
Waarschuw beheerder
Nutterfly kleine meisjes moeten hun mondje houden :yes: als grotere mensen praten
Waarschuw beheerder
nutterfly, jullie zitten gelukkig nooit Ajax topics te vergallen

nee, dat doen jullie nooit nee
Waarschuw beheerder
Ik schrijf toch nooit ontopic :D
Waarschuw beheerder
Van het pad af zoiets ja :P
Waarschuw beheerder
jezus ga nie zo blij liggen doen. Best dat jij een hekel hebt aan wannabe supporters of teletekst supporters of nep ajaXieden (ja met een C ja ben nie dom) maar da heb je na 432 duuzend van die post wel duidelijk gemaakt. Ga dan niet zo liggen mierenneuken! Jonge jonge.

2 ouwehoeren. Ik ben helemaal niet klein! :P whahaha
Waarschuw beheerder
Ja en ik jouw geval is het mierenneuken omdat je een probleem maakt van het feit hoe mensen over iets denken. Laat die mensen lekker voetbalfanaat zijn en als ze het dan leuk vinden om AJax te zien spelen moeten ze dat zelf weten. Dat jij hier nou de enige echte meest geweldige Ajacied allertijden bent: nou koop een lolly en ga het vieren maar ga hier niet zo blij als een 5 jarig jongetje dat geen koekje krijgt voor het eten liggen janke.

PSV KAMPIOENEN!
Waarschuw beheerder
nee klapkut niet over HOE mensen denken, deze gast zegt iets te zijn en schrijft dat COMPLEET verkeerd, als je zo een grote FAN/SUPPORTER bent dan weet je toch wel hoe je dat schrijft

Dat jij hier nou de enige echte meest geweldige Ajacied allertijden bent

dank je wel, jij heb mensenkennis
Waarschuw beheerder
Jij moet een Amsterdammertje in je :X hebben
Waarschuw beheerder
Ehm Sor,

beheers jezelf en denk aan die heerlijke avond van gisteren! ;)
Laat ze maar slap ouwehoeren!
Waarschuw beheerder
ouwehoeren dat ben ik :yes: wat wil je zeggen?
Waarschuw beheerder
Whaha sorry Jeroen maar aan zulke mensen heb ik gewoon een hekel. ZOals ik al zei. Laat die mensen lekker zelf weten of ze voetbalfanaat zijn of echte supporter of weet ik veel wat. Als zij zich daar gelukkig door voelen. Maar goed :D

JIj ook flink losss gister? :D DAmn
ik krijg nog steeds kippenvel als ik eraan terug denk!!!!
Waarschuw beheerder
Ja hij ging helemaal los, keigak man
Waarschuw beheerder
Whaha ouwehoeren! Jij weet het!!! HELEMAAL GAK!!! :P whaha Heerlijk gewoon
Waarschuw beheerder
Ik ging helemaal los ja, boven een emmer.....strontziek dus.....

Ouwehoeren toch!
Waarschuw beheerder
ja toch, je weet toch
Waarschuw beheerder
aha :S nu Nederlands?
Waarschuw beheerder
Tja wie doet nou zoiets
Waarschuw beheerder
Laat maar Ouwe, ik begin alweer beter te worden, morgen nog een dagje verplicht uitzieken en dan is het alweer zaterdag......wat is het leven toch......
Waarschuw beheerder
Mooi zo. Hadje het net tegen mij ouwehoeren? ZO ja, dan vind ik je ook lief :P :lief:
Waarschuw beheerder
Jewel maar dan zet ik mezelf in ieder geval niet voor lul door te zeggen dat ik m lief vind als ie het niet tegen mij had ;) daluk vind ie mij helemaal niet lief ;)
Waarschuw beheerder
Nou hoe gaan we het aanpakken?
Waarschuw beheerder
Gewoon dr op en gaan met die banaan?
Waarschuw beheerder
Dat weet je nooit! Ik zeg ook altijd tegen mijn meisje dat ik veel om haar geef, 'om haar' vervang ik in mijn hoofd dan voor 'uit', als je snapt wat ik begrijp.....
Waarschuw beheerder
WHahaha ja dat kan natuurlijk ook ;)
Waarschuw beheerder
Gewoon laten pijpen door zoon vadsig wijf. Je gewoon door zoon vadsig wijf laten pijpen. Zoon vadsig wijf!

mwhahaha PSV KAMPIOENEN!
Waarschuw beheerder
En tis trouwens: Snel stap ik terug in bed om een welverdiend uiltje te knappen. MURWAAAAH tak kiriirirrrr SPLETJS! Met zijn zessen!
Waarschuw beheerder
Laat me niet pijpen door lelijke wijven :no:
Waarschuw beheerder
De Gemaskerde Muchacho Dat weet je nooit! Ik zeg ook altijd tegen mijn meisje dat ik veel om haar geef, 'om haar' vervang ik in mijn hoofd dan voor 'uit', als je snapt wat ik begrijp.....

Ik snap er geen zak van :S

Je geeft er veel geld aan uit? :D
Waarschuw beheerder
Wat zien? dattie teveel geld uit geeft? :P
Waarschuw beheerder
Laat haat maar komme :D
Waarschuw beheerder
Nee Bla, ik geef gewoon veel uit, niet om haar en zeker niet aan haar! :P
Waarschuw beheerder
Tja dat krijg je ervan he
Waarschuw beheerder
Nee Bla, ik geef gewoon veel uit, niet om haar en zeker niet aan haar! :p

Je steekt er gewoon een grote...................hoop tijd in O:)
Waarschuw beheerder
uhm ja zeg het is? :D
Waarschuw beheerder
Maanie uit. Het is gezellig! En we hebben de 2e ronde gehaald :D whaha sorry ben nog steeds blij :D
Waarschuw beheerder
Nou wanneer gaan we bonken?
Waarschuw beheerder
donateur
Krijg je een pak op je broek van Barca en Ajax wint de Uefacup..........Kijken of je dan nog steeds blij bent!!!

:D :D
Waarschuw beheerder
Geef eerst je msn enzo maar :P
Waarschuw beheerder
Als PSV de CL wint boeit he me niet zo veel. Ja eilijk wel maar die winnen ze toch nie. Maar goed... Mijn profiel staat er niet voor niets he? :P
Waarschuw beheerder
Ai ;) heb ik het aan de verkeerde gegeven? :P
Waarschuw beheerder
ok maar langzaam jij.
Jeroen nog gefeliciteerd trouwens ;) da heb ik niet gedaan ;)
Waarschuw beheerder
Met het behalen van de 2e ronde natuurlijk!! DUH!! Maar dat had ik persoonlijk nog niet gedaan dus ik denk, doek het nu even :D
Waarschuw beheerder
Ik feliciteer mezelf met de Uefa cup, die we eerst nog moeten zien te halen
Waarschuw beheerder
Ach ja, ik ben ook traag van begrip.......en had ik maar een zusje.......
Waarschuw beheerder
donateur
Die is al in de POCKET.....heb ik ff geregeld!!!

:D
Waarschuw beheerder
Misschien dat je je goede bedoelingen kunt tonen door dit aan te trekken op je eerste date?

[img]http://i1.ebayimg.com/01/i/02/ca/86/76_1_b.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
Zal me reet ermee afvegen
Waarschuw beheerder
Ouwe, daar denk jij weer aan! Nee, dan had ik tenminste een echte reden om een keer te knokken. Van familie blijf je af! :yes: Mijn broer redt zich wel.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doe me eigen broek wel uit denk dat ze daar geiler van word :P
Waarschuw beheerder
En ik spreek de waarheid :D
Waarschuw beheerder
Daar hoop ik nooit achter te komen! :no:

Ik ga douchen en mezelf vermaken met Fifa en NFS......KUT dat ik ook weer niet heb kunnen trainen vanavond.....
Waarschuw beheerder
Wil jou wel is tegenkomen hoor :yes:
Waarschuw beheerder
*wilde iets zeggen met neus en groot in combinatie met pinokkio en liegen maar houdt zich in :x
Waarschuw beheerder
Sorry dat ik zo laat reageer maar toen ik dat broekje zag moest ik ff..... ;)
Waarschuw beheerder
Mijn neus is :lief:

En doe me broek wel uit heb je meer aan :D
Waarschuw beheerder
BROEK UIT! BROEK UIT! want:

een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen! Falderie faldera!! :P
Waarschuw beheerder
Ach ja, je moet toch wat he? Maar ik hou nou echt op met ouwehoeren.

Tot morgen dan maar weer!
Waarschuw beheerder
Weltrusten pootje
Waarschuw beheerder
houdoe en bedankt he!

zullen we ff gezellig kletsen ouwe? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Goedenavond hier..............:jaja:

Hoe laat begint het neuken vanaaf????

:bloos:
Waarschuw beheerder
Mooi zullen we dan maar beginnen met jouw ballen tegen mijn kont? :P
Waarschuw beheerder
Liever in je mond
Waarschuw beheerder
Ja dat moet je er wel bij zeggen dan he :P
Waarschuw beheerder
DAt zeg ik toch!? ;)
ik vraag of je wilt kletsen. Zeg jij: ja hoor!
Dus... dan zeg ik: mooi zullen we beginnen met jouw ballen tegen mijn kont? :p

vattum? :P

Waarschuw beheerder
Is goed...
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi zullen we dan maar beginnen met jouw ballen tegen mijn kont?

zullen we dan eerst maar ff wat nader kennis maken, anders is het helemaal zo onpersoonlijk....:)

Vind ik niet echt errug hoor!!!

Waarschuw beheerder
Hehe ok :D lets go fucking mentalllllll
Waarschuw beheerder
donateur
O.....je had het niet tegen mij........ :bloos:
Waarschuw beheerder
Whahahah :D ach laten we het vooral zo houden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is kevin........
Waarschuw beheerder
Wie moet ik nou? :P

BTW: Lambal jij ook gefeliciteerd!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lambal hc.............
Waarschuw beheerder
Ja ook een PSV maat van me :P
2e ronde!!!
Waarschuw beheerder
Wist je het al???

Psvau zijn de grappigste mensen, en dan bedoel ik het om uit te lachen :yes:
Waarschuw beheerder
Nou begin je weer flauw te doen. Normaal doe ik het niet met Ajacieden omdat ik een hekel heb aan dat volk. Maak ik een uitzondering voor jou, gaan we zo beginnen... ja dan is het snel over ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hekel aan dat volk..............:/

En waarom dan, omdat we meer prijzen hebben gewonnen???

Kinderachtig hoor... :p :9
Waarschuw beheerder
Nee... omdat ik IK EEN RASECHTE SUPPORTER BEN! ;) whahah sorry :D ik krijg neigingen van die Jeffrey ;)
Ik zit maar te fokken ;)
Waarschuw beheerder
Ik niet ben teletekstsupporter
Waarschuw beheerder
Hee ze is nog bi ook, kun je eindelijk ook je vrouwelijke kant laten zien (Y)
Waarschuw beheerder
Whahaha :D ik niet ;) ik heb geen teletekst
Waarschuw beheerder
donateur
Tsssssssssssss........Wat een geblaat allemaal!!!!

NEUKEN??? Of niet......:/
Waarschuw beheerder
mwaaah sgoed!

En dan? wat heb je eraan dat k bi ben?
Waarschuw beheerder
teleteksten :yes:

666 ouwe
Waarschuw beheerder
Daar staan soms leuke dingen op ;) teletekst

Net 5 pagina 716 ;) whahah

Ja iedereen meteen naar Net 5 en pagina 716 op teletekst opzoeken! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En dan? wat heb je eraan dat k bi ben?

Ik?

Geen reet.

Waarom je vraag?
Waarschuw beheerder
whaha omdat jij erop reageert.. ik denk ik laat me ff inlichten ;)
Waarschuw beheerder
mag ze wat vragen ja :P
Waarschuw beheerder
donateur
pagina 316 mop ned 1.2.3 is leuker!!

Psssst, ik heb dus wel ff gekeken!!

Waarschuw beheerder
Dit gaat echt te diep voor me.
Waarschuw beheerder
Wat is die pagina dan?
Waarschuw beheerder
Wat was er te zien? :P deel het met ons :P
Waarschuw beheerder
donateur
pag.316 is real, pag. 716 is fake!!!

Wat het is......geile wijven die geil thuis zitten!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gister was echt mooi leve!
Waarschuw beheerder
jajaja daar hebebn we het niet emer over zoals je ziet
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, het was briljant, ga vast maar voor het stadhuis staan, sta je in ieder geval vooraan!!!!

:x
Waarschuw beheerder
Nou en? Da sidde gij; zekers te weten!!! De mooiste wedstrijd van het seizoen. Met alles erop en eraan! heerlijk!
Waarschuw beheerder
ja helemaal gak man, pak hje psvau slaapzak en ga vast liggen
Waarschuw beheerder
Whaha die ouwe.. die blijft grappig ;)
Waarschuw beheerder
Heb een ajax onderbroek *bloos*
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij was IK grappig!!!

Waarschuw beheerder
www.vroomshoop-on-tour.nl

bovenste foto ;) Eindhoven string ;) van mij:D:P
Waarschuw beheerder
die gaat meteen uit en weg :yes:
Waarschuw beheerder
die gaat meteen uit en weg :yes:

Waarschuw beheerder
van welke lichting is die? van mij of dirk?
Waarschuw beheerder
Die van Dirk.. die van jou was al naar de naad!
Waarschuw beheerder
whaha
mensen snappen het niet meer ;)

Waarschuw beheerder
Maakt niet uit:P

PSV Forever, Forever PSV
Waarschuw beheerder
donateur
Zou leuker zijn als je psv op je lippen zou hebben getatoeërd.....Is dan wel een KUT gezicht!!!

Waarschuw beheerder
ik heb een Pisvee stikker in de WC pot lekker er op schijten heerlijk !!!

Waarschuw beheerder
Hey BuTtErFlY

Je woont ook in Brabant dus. Ben je ook al zo geil.
PSV wint toch niet. Als mun scherm groen is pleur ik mun tv al uit behalve als arsenal voetbalt.

Bisous

Jump 4 life

Waarschuw beheerder
ruig :x

Waarschuw beheerder
mooi he ook een stikker hebben !!
Waarschuw beheerder
zo die is helemaal gak

Waarschuw beheerder
zeker :s
Waarschuw beheerder
nee ben niet zo n sticker fan
Waarschuw beheerder
Ik heb een 110% anti ajax sticker!!!

BOEIEND!!! niet dus ;)

Waarschuw beheerder
uhh een dooie psv´er dan ???

Waarschuw beheerder
ook geen bumpersticker :x

Waarschuw beheerder
Ik lijm ze wel
Waarschuw beheerder
Ok dit is weer dood aan het gaan.
Waarschuw beheerder
In het kader van huis-tuin-en-keuken hooliganisme?
Waarschuw beheerder
Nee onder het mom van niemand heeft een flauw idee wat iedereen slap ligt te lullen :D

Waarschuw beheerder
BuTtErFlY is geil

Waarschuw beheerder
voor liefde sex en relaties moet je op een ander forum zijn !!
Waarschuw beheerder
Voor gezeik, gezeur en afkeurende preken moet je in het zeik hier een endje weg forum zijn

Waarschuw beheerder
Brabant 4 life

Nutterfly heeft helemaal gelijk
Waarschuw beheerder
Eeey ouwe, ben je aan het rukken ofsow?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit....slap te ouwehoeren!!!

Waarschuw beheerder
Dat rukken mag jij komen doen hoor Nutty (L)

Waarschuw beheerder
Best is het toch he. Woon ik in de buurt.

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd Ouwe
Waarschuw beheerder
Ligt da in de buurt ja? Ja sorry ik ken echt geen aardrijksunde... Ligt dat niet vlakbij Kaatsheuvel?
Waarschuw beheerder
Kaatsheuvel! Weet je wel EFTELING?

Waarschuw beheerder
Bergen op zoom zaten de joden toch bij psv-ajax??? Stoute Boefjes!!
Waarschuw beheerder
Wij zijn lief

en bergen op zoom zaten we niet hoor eppo
Waarschuw beheerder
Verklaar je nader Lambal_Hc ;)
Waarschuw beheerder
donateur
eppo.....ik las altijd de OKKIE!!!

Waarschuw beheerder
welke joden?

Waarschuw beheerder
Wat een slap gezeik allemaal. Sluit deze topic maar. Ik ga wel tegen mun oma lullen
Waarschuw beheerder
Nou valt er hier nog wat te neuken ofnie?? Anders benk weer weg hoor ;)
Waarschuw beheerder
de jostiband ;) whah dat TUIG BEGINT TE SPELEN: KUTMUZIEK!!! ;) ongeinspireerde bagger!

Waarschuw beheerder
De tuin van Ronald Koeman, afgelopen nacht:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lalalalala

rond van borst

in je togus een leverworst

Waarschuw beheerder
Nee lul dat was mijn tuin, nog bedankt
Waarschuw beheerder
nou he, lig ik niet wakker van

Waarschuw beheerder
Nee ik sliep ook gewoon

Waarschuw beheerder
Hoeft ook niet, het is puur ludiek bedoelt.. ;)
Waarschuw beheerder
Graag gedaan hoor ;) Stuur me maar een kerstpakket als bedankje ;)

Waarschuw beheerder
Sinterklaas pakket... is sneller
Waarschuw beheerder
donateur
Vlaggetjes hangen omdat jullie 1 keer in 9(negen!!?)jaar, de pas volgende ronde hebt bereikt???

Hoe triest kan je zijn....... :D

hahahahhahaahahhahahahhahahhahhahahhahahhahha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die zal jij niet berijken boi
Waarschuw beheerder
ach nou wordt er niet warm van rene, laat ze toch, de boerkes
Waarschuw beheerder
jullie vieren ook eens feest omdat jullie 1 keer in de 10!!!!!!!!!! jaar in EIGEN HUIS van PSV winnen!!! niet janken dus! :P

Waarschuw beheerder
Nou tijdens psv-ajax hoorde ik bij de aftrap verhalen dat de joden in bergen op zoom zaten. En vorig jaar Best dan... Stoute Boefjes!

Waarschuw beheerder
EN EEN FEIT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
we waren er dit jaar de avond van tevoren hoor lampekap :Z
Waarschuw beheerder
Ja jonge ;) heb ik gelijk of heb ik gelijk? Gaat ie liggen zeiken dat wij feest vieren omdat we de 2e ronde ook eens halen maar ondertussen hebben die joden ook maar 1 keer in de competitie in eigen huis van PSV gewonnen en dan gaan zij ook helemaal uit hun dak;)
Waarschuw beheerder
Vlaggetjes hangen omdat jullie 1 keer in 9(negen!!?)jaar, de pas volgende ronde hebt bereikt???

Hoe triest kan je zijn....... :D

hahahahhahaahahhahahahhahahhahhahahhahahhahha

Vertel het me (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jullie vieren ook eens feest omdat jullie 1 keer in de 10!!!!!!!!!! jaar in EIGEN HUIS van PSV winnen!!! niet janken dus!

Maar toen wonnen wij ook wat, jullie hebben nog niets!!!!!

En daarom.......... :D :D :D
Waarschuw beheerder
Niet door die ene wedstrijd ;) whahaha heb ik weer gelijk ;)
EN toen stond het ook nog niet vast dat jullie kampioen zouden worden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vertel het me

Dan moet je lezen met je mallemoer!!!! :D :D

Waarschuw beheerder
Ronald kijk nog maar is goed in de Arena rond, waarschijnlijk de laatste keer dat je er komt

Waarschuw beheerder
Nevermind ook, de zelfspot bij de (allen niet in amsterdam wonende) ajaciedjes is weer ver te zoeken, zeg.. (n)

Ge laat zich wel kennen, René.. :no:
Waarschuw beheerder
mij boeit het niet hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Niet door die ene wedstrijd whahaha heb ik weer gelijk

Volgens mij wonnen we dus TWEE keer............

VAN JULLIE EN HET KAMPIOENSCHAP.........dus Duidelijk!!!

:D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
2>>>Cosmic*Gilbert Doom Occulta

Je moet de soep niet zo heet eten als die opgediend wordt!!!!

;)
Waarschuw beheerder
komen niet voor het voetbal :P

Waarschuw beheerder
Ik drink altijd cup a soup ADHD. ook goed?
Waarschuw beheerder
Wonnen wij het jaar daarvoor niet ALWEER VAN JULLIE? En het jaar daarvoor en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor?! :P en werden wij vorig jaar ook niet kampioen toen we dus hadden gewonnen van jullie? JA GOED ZO! ;) En dat wil dus nog steeds zeggen dat jullie in die 10 jaar nog maar 1 keer in de competitie van ons gewonnen hebben IN EIGEN HUIS!!
Waarschuw beheerder
Dan moet je lezen met je mallemoer!!!! :D :D

.....of jij beter leren klikken?
Waarschuw beheerder
of..........gewoon niet zeiken

Waarschuw beheerder
Klopt het dat ze in de CL met een 4 tje voetballen
Waarschuw beheerder
donateur
1 x in de 10 jaar dus.............

weet wel dat wij 10 jaar geleden gewoon ff de CL wonnen......

Ach, en jij moest nog geboren worden toen psv iets won.........

Dus waar maak ik me druk om!!!:/

Moet je niet naar bed, sesamstraat is al een tijdje afgelopen........doe maar snel je psv luier om....(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
SHIT!!! IS da al afgelopen? Kut man! Zit al eeuwen te w88 is het gewoon al geweest.. bedankt man.. Anders zat ik hier nog eeuwen... (K)

Waarschuw beheerder
Ik neem het altijd op, kijken we vanavond wel effe samen oke?
Waarschuw beheerder
ga me nest in

mzzl
Waarschuw beheerder
donateur
OK.............je bent wel grappig!!!!

Waarschuw beheerder
Wonnen wij het jaar daarvoor niet ALWEER VAN JULLIE? En het jaar daarvoor en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor?! :p en werden wij vorig jaar ook niet kampioen toen we dus hadden gewonnen van jullie? JA GOED ZO! ;) En dat wil dus nog steeds zeggen dat jullie in die 10 jaar nog maar 1 keer in de competitie van ons gewonnen hebben IN EIGEN HUIS!!

Du bist die lustige Happer aus Tirol :jaja:

Pijnenburg, duidelijk :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Laterssssssssssssss..............OUWE!!!!

Waarschuw beheerder
Oh die ;) JOEPIE!!! Je hebt het opgenomen!!! Mooi ik kon het anders sowieso niet opnemen want was zelf ook nog de teletubbies aan het opnemen.. Fijn dat jij het ff voor me gedaan hebt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Trakteren, maar daar kom je nu mee...........:/

Maar ff serieus nutty....Sta je ook tussen die vrouwen op teletext???

Waarschuw beheerder
ik ben sesamzaad kijken, hoop dat jullie nog wat inspiratie opdoen om nog een x zo een kansloos topic te openen.

A plus tard mon amours.

Le foot cést pas mon favorite
Waarschuw beheerder
Nee helaas ADHD ben er al vanaf getrapt ;) ik was te pervers ;) whahah
Waarschuw beheerder
:O ganz geil

ben nu weg (K)
Waarschuw beheerder
Is goed he! Houdoe en bedankt he :D lekker slapen (K)
Waarschuw beheerder
Je krijgt 50 euro van me als je ouwehoeren zo gek krijgt om een PSV onderbroek aan te trekken (Y)
Waarschuw beheerder
we waren er dit jaar de avond van tevoren hoor lampekap

O niets gezien, maar nu kan ik t iig navertellen he ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En van mij Honderd als je dat echt lukt!!!!!

Waarschuw beheerder
Goh :vaag:
Waarschuw beheerder
EEy Ouwe! Dat is dus 150 als jij een PSV onderbroek aantrekt. Doen we 50/50 dan? Ieder 75 euro! Mooi bedragje toch? :P
Waarschuw beheerder
Ik zou zou het ook niet doen hoor. Mja was het proberen waard. W8 nieuwe deal:

Ieder 75 en ik pijp je nog een keer? :P
Waarschuw beheerder
Wat dan? :P noem jij dan eens iets? :P
Waarschuw beheerder
nee mag jij verzinnen :D
Waarschuw beheerder
Ja jonge ik verzin genoeg mja... ;)
Waarschuw beheerder
Het is niet genoeg dus doe je best :P
Waarschuw beheerder
Ouwehoeren wil anaal maar durft het niet te zeggen :$
Waarschuw beheerder
Hehe nee dat hoeft nou ook weer niet hoor :P
Waarschuw beheerder
hmmmm... ok ieder 75 euro dan strip ik voor je en daarna pijp ik je? :P
Waarschuw beheerder
ok... ik trakteer je op de MAC ;) (daar zou ik het voor doen joh)

Waarschuw beheerder
Ze is de moeite waard hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
De moeite waard om haar zo af te ragguh dat je daar een paar maanden voor moet gaan zitten????

:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Tjaaaaa............... jammer dan..;)
Waarschuw beheerder
Hahahahaa die Rene :P
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge en we hebben nog steeds geen deal?
Waarschuw beheerder
ik was erbij mooie wedstrijd psv door 22 feb naar psv-monaco

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
ik was erbij mooie wedstrijd psv door 22 feb naar psv-monaco

Daar ben ik bij ;)