Partyflock
 
Forumonderwerp · 724299
Belangrijke wedstrijd voor ons, winnen betekent als eerste in de poule eindigen. Lijkt me een duidelijke opgave.

2-1
hoop t voor psv maar ze zijn toch al door das toch belangrijker
 
Psv is nog lang niet door :no:
 
Ik sta voor een keer niet op Oost-V maar mag lekker zitten op Oost-UU.. :9

Ik zie het allemaal wel, volgens mij zou een gelijkspel al voldoende moeten zijn maar hopelijk vernederen we die gasten gewoon compleet! :jaja:
 
Ik denk gelijkspel een 1-1
nou oke dan zo goed als door..
vak v (Y)
Dat zou mooi zijn Danny, maar ik ben nog een beetje afwachtend wat betreft een 2e CL ronde...

In de competittie gaat ut allemaal te makkelijk, met minimale inzet wordt telkens maximaal resultaat behaald. Dit vind ik geen goeie ontwikkeling.

Gelijkspel tegen arsenal zou ik blij mee zijn en als rosenborg dan van panatieneigengoals wint is het helemaal prima natuurlijk.

we zullen zien
 
Dennis (y)
Hee Karin, voed je broertje eens op :devil:
hopen op een gelijkspelletje :jaja:

het jammere is dat arsenal weer uit het dal begint te kruipen waar ze heel even hebben ingezeten :(

maar goed ene gelijkspel hoop ik op , dan hebben we alles in eigen hand , hopen dat rosenborg wint van panathinaikos :jaja: dat zou eigenlijk al voldoende wezen :)
Arsenal heeft op t moment een klote verdediging dus 1 goal minimaal moet lukken. Als PSV dan weer de 0 houdt winnen we met 1-0 dus....
hoop dat we winnen wordt zekers mooi feestjuh in de stad :bier::D

gister was het trouwens al uitverkocht, 35.200 kaarten verkocht :D
 
weord een mooie avond voor ons... en adammers zet ned.2 maar kunnen jullie zien hoe het moet in europa :D
Hee Karin, voed je broertje eens op


heb t geprobeerd maar hij hoort bij de "foute" kant van de familie.. :D
Overwinning voor PSV met 2-1 en die 2de ronde van de CL is dan eindelijk gehaald :yes:
Ik gok er op dat Arse-Anal nog steeds niet lekker speelt tegen Europese clubs en dat het minimaal een gelijkspelletje wordt in het voordeel van PSV.
Ik hoop op een simpele 1-0 maar wel met mooi voetbal. Damn afgelopen week tegen Willem 2 was echt gewoon te saai. Ik viel bijna in slaap. Mensen we moeten eens wat meer sfeer maken. Moet lukken toch?! Het is uitverkocht! Doe dan wat aan die sfeer, want die is niet om mee thuis te komen. Zelfs vorige keer tegen Rosenborg nie :S maar goed
Word een moeilijke pot voetbal hoop dat we dat arrogante
Arsenal op z'n plaats kunnen wijzen en met 0 punten naar
huis kunnen sturen :D Hoop op een 1 of 2-0 maar denk
een gelijkspelletje :(
adammers zet ned.2 maar kunnen jullie zien hoe het moet in europa


is dit nou echt nodig om te zeggen. hoe lang heb het geduurd voor dat jullie eindelijk eens de 2de ronde halen?????????????????????????????? best wel een tijdje of niet, dat dacht ik ook ja


en voorlopig zijn jullie er nog steeds niet./
 
Winnen zou prachtig zijn maar een gelijkspel is ook niet verkeerd..... Zet mijn geld maar op de Noren..
Als Rosenborg wint en PSV en Arsenal gelijkspelen tegen elkaar dan is de 2de ronde ook bereikt :yes:
 
Ze komen er wel ik denk dat 't een gelijk spel word 1-1 ofzo...

En kwas beetje laat met kaartje dus zit ook nie op oost onder maar op XX maar kga denk ik toch lekker onder zitten :devil:

En lekker vroeg naar stratum natuurlijk :bier: :yes:
 
en als je ter wordt gestuurd naar xx....lach k me kapot ;)
Kke zit trouwens in vak T :D
Kdenk da het 2-1 wordt....
laatste aanpassing
 
en als je ter wordt gestuurd naar xx....lach k me kapot;)

Da durven ze nie ;P
Ze moeten het nu eens een keer halen! Heb ook al het vertrouwen erin dat het lukt. Denk met gelijkspel tegen Arsenal door :d . Hoop volgende ronde een spaanse of italiaanse club, dan wil ik wel weer eens mee naar een Europese uitwedstrijd :d
als ze van Arsenal verliezen dan MOETEN ze uit winnen bij Panathinaikos die die laatste dag ook nog volop kans hebben om de volgende ronde te bereiken dus het kon wel weer eens heel slecht afelopen voor onze lampjes
 
Lopen die lampies ook al met legia te zeulen? aan die avatar van van die zuiderlijke predator te zien..
 
maar kunnen jullie zien hoe het moet in europa

Ben je gek dat hoeft helemaal niet, dat hebben jullie ons de afgelopen 10 jaar al laten zien :d
laatste aanpassing
 
IK GAAT ER NAAR TOE !!!
vak SS ij 35 plaats 23
Met een gelijkspel ben ik al dik tevreden.
Arsenal mag dan wel niet in vorm zijn,
ze hebben gewoon nog steeds een geweldig team
met geweldige kwaliteiten.
Heb nu al zin in Woensdag! :yes:
Toch wordt het 2-1, wist de gullie da al?
Het is alleen maar goed voor het nederlands voetbal als elke nederlandse club door gaat dat is voetballiefde
 
Aanwezig, een overwinning zou heel mooi zijn. Laten we het hopen, ik acht ons niet kansloos want wij hebben Alex :yes:
Ik hoop voor PSV dat ze gaan winnen :jaja:
3-2 met 3 blunders van Lehman :jaja: :D
Laten we het hopen, ik acht ons niet kansloos want wij hebben Alex



Idd, die is goed bezig, 2 seiz geleden ook nie kansloos tegen arsenal. Prima eerste helft, v Bommel heer en meester op t middenveld. Hiddink haalt m naar achteren tweede helft, toen was t over. Nu steekt t allemaal wa beter in elkaar t team, dus gaat goed komen :yes:
Wij zijn nie bang want Alex is erbij!
laatste aanpassing
To DJ Laguna: jij gaat zeker voor het eerst? :P
 
Hehe, ik neem een engelsman mee die voor Arsenal is. De arme man, hij zou eens moeten weten hoe z'n club afgestraft gaat worden..! :9
 
To Nutterfly Lexicon: Nee hoor haha alleen naar grote wedstrijden :P:P ik bedoel het is toch best wel een afstand die ik moet aflegen naar eindhoven van af hoofddorp :P:P enja zit ook nog op school :S:S maar als ik ga is het er altijd heel leuk
laatste aanpassing
Gewoon weer op me eigen plekkie vak Y, hoop op een overwinning, moet toch te doen zijn, zeker als Arsenal weer zo schuttert als zaterdag :D
 
hoop 1 - 0, maar wordt errug lastig..
bla 18 november 2004 17:11
Ik gok er op dat Arse-Anal nog steeds niet lekker speelt tegen Europese clubs en dat het minimaal een gelijkspelletje wordt in het voordeel van PSV.


een gelijkspel in Eindhovens voordeel :vaag: het moei nie gekker worre! :p
laatste aanpassing
hehehe het is al laat.
 
Arsenal is na de nederlaag van Man Utd. echt zwaar uit vorm. Pas 1 x gewonnen (4-5 bij Tottenham) en de rest gelijk gespeeld.Afgelopen weekend ook weer tegen West Bromwich (2de van onderen) thuis 1-1 gespeeld. In de CL ook al 3x gelijk gespeeld. Dus ik denk dat PSV zeker wel een goede kans maakt.
denk dat PSV het ook wel moeilijk zou hebben tegen WBA... tegen elke Engelse PL club zelfs.. maar goed, daar gaat het niet over... ben duidelijk voor Arsenal, maar gun het PSV wel om eens een keer de 2e ronde te halen.. zolang het maar een mooie wedstrijd wordt, zonde van mn geld anders... 30 euro.. stelletje dieven!
hopen op een overwinning
 
Tierry Henkie ole ole
 
hiep hoi psv