Partyflock
 
Forumonderwerp · 724299
Belangrijke wedstrijd voor ons, winnen betekent als eerste in de poule eindigen. Lijkt me een duidelijke opgave.

2-1
 
Sinterklaas pakket... is sneller
Vlaggetjes hangen omdat jullie 1 keer in 9(negen!!?)jaar, de pas volgende ronde hebt bereikt???


Hoe triest kan je zijn....... :D

hahahahhahaahahhahahahhahahhahhahahhahahhahha
laatste aanpassing
 
Die zal jij niet berijken boi
ach nou wordt er niet warm van rene, laat ze toch, de boerkes
jullie vieren ook eens feest omdat jullie 1 keer in de 10!!!!!!!!!! jaar in EIGEN HUIS van PSV winnen!!! niet janken dus! :P
 
Nou tijdens psv-ajax hoorde ik bij de aftrap verhalen dat de joden in bergen op zoom zaten. En vorig jaar Best dan... Stoute Boefjes!
 
EN EEN FEIT!!!!!!!!!!!!!!!!!
we waren er dit jaar de avond van tevoren hoor lampekap :Z
Ja jonge ;) heb ik gelijk of heb ik gelijk? Gaat ie liggen zeiken dat wij feest vieren omdat we de 2e ronde ook eens halen maar ondertussen hebben die joden ook maar 1 keer in de competitie in eigen huis van PSV gewonnen en dan gaan zij ook helemaal uit hun dak;)
Vlaggetjes hangen omdat jullie 1 keer in 9(negen!!?)jaar, de pas volgende ronde hebt bereikt???


Hoe triest kan je zijn....... :D

hahahahhahaahahhahahahhahahhahhahahhahahhahha


Vertel het me (K)
laatste aanpassing
jullie vieren ook eens feest omdat jullie 1 keer in de 10!!!!!!!!!! jaar in EIGEN HUIS van PSV winnen!!! niet janken dus!


Maar toen wonnen wij ook wat, jullie hebben nog niets!!!!!


En daarom.......... :D :D :D
Niet door die ene wedstrijd ;) whahaha heb ik weer gelijk ;)
EN toen stond het ook nog niet vast dat jullie kampioen zouden worden ;)
laatste aanpassing
Vertel het me



Dan moet je lezen met je mallemoer!!!! :D :D
 
Ronald kijk nog maar is goed in de Arena rond, waarschijnlijk de laatste keer dat je er komt
 
Nevermind ook, de zelfspot bij de (allen niet in amsterdam wonende) ajaciedjes is weer ver te zoeken, zeg.. (n)

Ge laat zich wel kennen, René.. :no:
mij boeit het niet hoor
Niet door die ene wedstrijd whahaha heb ik weer gelijk



Volgens mij wonnen we dus TWEE keer............


VAN JULLIE EN HET KAMPIOENSCHAP.........dus Duidelijk!!!


:D :D :D
2>>>Cosmic*Gilbert Doom Occulta


Je moet de soep niet zo heet eten als die opgediend wordt!!!!

;)
komen niet voor het voetbal :P
 
Ik drink altijd cup a soup ADHD. ook goed?
Wonnen wij het jaar daarvoor niet ALWEER VAN JULLIE? En het jaar daarvoor en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor?! :P en werden wij vorig jaar ook niet kampioen toen we dus hadden gewonnen van jullie? JA GOED ZO! ;) En dat wil dus nog steeds zeggen dat jullie in die 10 jaar nog maar 1 keer in de competitie van ons gewonnen hebben IN EIGEN HUIS!!
Dan moet je lezen met je mallemoer!!!! :D :D


.....of jij beter leren klikken?
of..........gewoon niet zeiken
 
Klopt het dat ze in de CL met een 4 tje voetballen
1 x in de 10 jaar dus.............

weet wel dat wij 10 jaar geleden gewoon ff de CL wonnen......


Ach, en jij moest nog geboren worden toen psv iets won.........

Dus waar maak ik me druk om!!!:/

Moet je niet naar bed, sesamstraat is al een tijdje afgelopen........doe maar snel je psv luier om....(k)
laatste aanpassing
SHIT!!! IS da al afgelopen? Kut man! Zit al eeuwen te w88 is het gewoon al geweest.. bedankt man.. Anders zat ik hier nog eeuwen... (K)
 
Ik neem het altijd op, kijken we vanavond wel effe samen oke?
ga me nest in

mzzl
OK.............je bent wel grappig!!!!


:D
Wonnen wij het jaar daarvoor niet ALWEER VAN JULLIE? En het jaar daarvoor en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor?! :p en werden wij vorig jaar ook niet kampioen toen we dus hadden gewonnen van jullie? JA GOED ZO! ;) En dat wil dus nog steeds zeggen dat jullie in die 10 jaar nog maar 1 keer in de competitie van ons gewonnen hebben IN EIGEN HUIS!!


Du bist die lustige Happer aus Tirol :jaja:

Pijnenburg, duidelijk :jaja:
Laterssssssssssssss..............OUWE!!!!

:bier:
Oh die ;) JOEPIE!!! Je hebt het opgenomen!!! Mooi ik kon het anders sowieso niet opnemen want was zelf ook nog de teletubbies aan het opnemen.. Fijn dat jij het ff voor me gedaan hebt ;)
Trakteren, maar daar kom je nu mee...........:/



Maar ff serieus nutty....Sta je ook tussen die vrouwen op teletext???

:D
 
ik ben sesamzaad kijken, hoop dat jullie nog wat inspiratie opdoen om nog een x zo een kansloos topic te openen.

A plus tard mon amours.

Le foot cést pas mon favorite
Nee helaas ADHD ben er al vanaf getrapt ;) ik was te pervers ;) whahah
:O ganz geil


ben nu weg (K)
Is goed he! Houdoe en bedankt he :D lekker slapen (K)