Partyflock

Forumonderwerp · 723898
2315x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Mijn vriend en ik gingen naar een feest, we waren er al een tijd en we hadden beide al drugs op (wat natuurlijk geen excuus is)
daar was een meid waar ik goed mee kan opschieten en we stonden wat te kletsen, toen ik wegging gaf ik haar een kus op de mond, dit doe ik wel vaker bij meiden (Alleen als me vriend ze kent) maar zij begon me te zoenen. Ik schrok er vreselijk van en ben gelijk naar m'n vriend toe gegaan, om hem dit te vertellen, voor mij betekende het helemaal niks.
Gelukkig was hij niet boos en gingen we samen naar haar toe. Maar toen heb ik hem dus gevraagd of ik haar mocht zoenen (vraag me niet waarom, ik heb echt geen idee) hij zei ja, dus ik zoende haar.
Daarna zijn we verder gaan feesten en hebben mijn vriend en ik het erg gezellig gehad. Ook de zondag na het feest.
Maandag avond kwam hij er mee, dat hij vond dat ik was vreemdgegaan :'( Hij zei ja, maar bedoelde nee. Hij vind dat het mijn lichaam is en als ik wil zoenen met een ander moet ik dat doen en ik hoor zoiets helemaal niet te vragen.
ok dat ben ik met hem eens, ik hoor zoiets niet te vragen en heb er dan ook veel spijt van :'(

Maar wat vinden jullie, is dit vreemd gaan of niet?
Voor mij betekende het helemaal NIKS! Had ik zijn toestemming niet gehad, was ik nooit met haar gaan zoenen. Ik heb de behoefte ook niet om met meiden te zoenen, vooral niet als ik geen drugs op heb.
Het was een stomme fout en nu staat mijn relatie op het spel :'(

Graag alleen serieuse reacties. En ja ik doe dit anoniem, omdat het een prive kwestie is en ik graag jullie mening hierover zou willen horen en mijn vriend ook.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het vreemdgaan :jaja:

snap niet dat je 't vraagt hoor :/

Waarschuw beheerder
Pfff ik vind van niet, want je vriend gaf toestemming...

Waarschuw beheerder
Als jullie zoenen zien als vreemdgaan dan is dit gewoon vreemd gaan. Dan maakt het niet uit of het met een jongen of met een meid is :S En je wist heus wel dat hij het niet leuk zou vinden dat je met een ander staat te zoenen. Dus ja ik vind het duidelijk vreemdgaan :P

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je je hier trouwens speciaal voor aangemeld? :/

Waarschuw beheerder
Ik snap ook niet waarom ik het vroeg :'( Dat is 1 ding dat zeker is.
En idd hij gaf toestemming, dat is ook de reden waarom ik ging zoenen. Anders zou ik dat NOOIT gedaan hebben.

Waarschuw beheerder
Ik zit al op pf, heb me anoniem aangemeld omdat dit een prive kwestie is.
En ik veel spijt heb. en mijn relatie nu op het spel staat :'(

Waarschuw beheerder
donateur
draai de zaak es om... je vriend vraagt het aan jou.. jij zegt ja..
maar achteraf denk je nee...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ok! =)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het niet vreemd gaan.

Ten eerste is het een vrouw. Dus is geen bedreiging voor hem.
Ten tweede heeft hij jou toestemming gegeven om het nog eens te doen.

Kort om hij wil wel ff op dat moment worden opgegeild, door dat hij jou met een andere vrouw ziet zoenen, en daarna is hij opeens boos dat je het gedaan hebt?

Sorry hoor, maar ik vind dat hij geen recht van spreken heeft. Had hij maar meteen nee moeten zeggen, maar dat heeft ie niet gedaan, omdat hij het graag wou zien.

Hij is bezig je een schuldgevoel te geven, terwijl je dat niet verdiend hebt.

Dus sterkte meid (f)

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zou het geen bedreiging kunnen zijn als het een vrouw is? :/
Waarschuw beheerder
het is eigenlijk wel vreemd gaan... maar hij zal er minder problemen mee hebben waarschijnlijk dan wanneer het met een jongen was gebeurt
Waarschuw beheerder
donateur
De goedkeuring was er bij beiden, de spijt nu ook. Jij en je vriend hebben toen allebei een keuze gemaakt en die kan je niet meer terug draaien. Dat moeten jullei ook beiden accepteren, anders kom je er niet uit. Omdat jullei het beiden toen wel oke vonden moet jij je er niet te veel aan tillen. Shit happens.

Waarschuw beheerder
zijn fout, niet de jouwe.
Waarschuw beheerder
donateur
nou, als een vriendin van mij met een andere meid zou willen zoenen op een feest SO BE IT, have fun!
ik weet toch wel met wie ze mee naar huis gaat.. en misschien wil die ander nog wel mee ook :)
Waarschuw beheerder
donateur

hahaha je moest eens weten hoeveel vrouwen hun vriend verlaten voor een vrouw :p

maar vind idd dat hij niet achteraf mag lopen zeiken had die dat gelijk moeten doen en niet eerst ja zeggen en dan als je nuchter bent je in 1 keer gaan bedenken goh vond toch niet zo leuk....

Hij is bezig je een schuldgevoel te geven, terwijl je dat niet verdiend hebt

(y)

sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
hij gaf toestemming.. dus vind het niet echt vreemdgaan :no:

wel raar dat je zoiets gaat vragen??
Waarschuw beheerder
k'vind het ook geen vreemdgaan!
hij heeft immers ja gezegd en als hij nee bedoelde had ie duidelijker moeten zijn
of het nou een man of vrouw is maakt niet zoveel uit denk ik
het is dan wel geen bedreiging maar als mijn vriend met een man zou zoenen zou ik daar ook niet happy van worden
<<------- :kusje:

Waarschuw beheerder
Thx catwoman.
Maar begrijp me niet verkeerd, begrijp hem heel goed dat hij boos is. Maar ook ik vind, hij zei ja. Dat heb ik hem dus ook gezegd.
Hij gaf me toestemming.
Maar hem gaat het meer, omdat ik de behoefte er toe had. Maar dat heb ik NIET! Misschien opdat moment, maar zeker nu niet en dit is de 2e keer dat ik met een meid zoen, 1x een jaar geleden, was toen helemaal van de kaart en moest erachter komen of ik bi of lesbisch was. Ben erachter dat ik gewoon hetero ben.
Wat me die avond bezielde ik weet het niet, waarom ik nog een keer met haar wil zoenen? ik weet het echt niet.
Spijt dat heb ik nu, vreselijk veel spijt :'(

Waarschuw beheerder
donateur
Kvind et idd een b-tje vreemd van je vriend....

tis net of hij er naderhand pas spijt van heeft gekregen dat hij je toestemming gaf......
Waarschuw beheerder
donateur
Jouw vriend moet zijn verantwoordelijkheid erkennen. De bal ligt eigelijk bij hem, niet bij jou.
Waarschuw beheerder
tja.. het blijft vreemdgaan.. maar in een relatie moet het wel kunnen.. als je er voor open bent.. stel een trio voor hehe.. wedden dat hij dan wel ja zegt haha.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Maar hem gaat het meer, omdat ik de behoefte er toe had

zo zijn ik denk ik ook denken als ik jou vriend was..

sterkte (F)

Waarschuw beheerder
tis net of hij er naderhand pas spijt van heeft gekregen dat hij je toestemming gaf......

Dit gevoel heb ik dus ook :'( Vooral omdat we het zondag nog zo fijn hebben gehad.
En vreemd gaan dat zou ik nooit doen! Mijn 2 exen zijn beide vreemd gegaan, ik ken de pijn, wil niemand dat aan doen :'(

hij is bang me niet meer te kunnen vertrouwen nu, maar ik zal NOOIT zonder zijn toestemming met een meid zoenen en al helemaaaaaaaaaaaaaaal niet met een jongen. Ik hou van hem en kies voor een vaste relatie met hem!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het geen vreemdgaan EN hij heeft je toestemming gegeven. :/

Waarschuw beheerder
Vind het ook geen vreemd gaan...

Als het verder toch niks betekende...ken gebeuren toch.. Zeker onder invloed, dan doe je wel eens gekke dingen :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet wat voor drugs je die avond gehad hebt, maar veel vrouwen worden nou eenmaal :kwijl: ge*l van drugs. :kwijl:

En veel remmingen vallen nou eenmaal weg. :jaja:

En je bent echt niet de enige die dat wel eens heeft gedaan onder invloed. :bloos:

Maar ik blijf bij het punt dat hij jou toestemming heeft gegeven, en in mijn ogen heeft hij jou toestemming gegeven, omdat 80 % van de mannen het een geil gezicht vind als 2 vrouwen met elkaar zoenen. Dus is het niet vreemdgaan.

Het is pas vreemgaan als je vriend had gezegt dat hij het niet wou hebben, en je ging het toch doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja als je dat nou tegen hem zegt........??

Waarschuw beheerder
ik vind t onzin wat ie zegt.....ja is ja en nee is nee.En aangezien hij ja zei heeft ie niks meer te vertellen

Waarschuw beheerder
Ik heb dat al tegen hem gezegd, maar hij ziet het nog als vreemd gaan.
We hadden ooit 4 maand terug een gesprek hierover en toen liet hij duidelijk merken dat hij dat niet vond kunnen.
Maar op het feest, toen vroeg ik het hem en hij zei ja.
Ik heb er toen niet meer bij nagedacht dat hij dat niet vond kunnen.

Waarschuw beheerder
maar dan had ie toch alsnog nee moeten en kunnen zeggen.dus ik vind dat hij fout zit en jij niet
Waarschuw beheerder
Of het nou een man of een vrouw is, het is niet je vriend, dus valt het onder vreemdgaan ;)

Waarschuw beheerder
Heb je je nou voor dit dom fake verhaaltje aangemeldt?! Wel raar hoor..dat jij als VENT zijnde aan je VRIEND moet vragen of t ok is als je een ander meisje zoent:D:D :vaag:
Naaaaaaaaaaaaah ja...:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Of het nou een man of een vrouw is, het is niet je vriend, dus valt het onder vreemdgaan ;)

zo denk ik er nou ook over! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Owkeej ik kan misschien wel een b-tje begrijpen dat hij in nuchtere toestand iets anders over de situatie denkt.....
maar jullie waren beide van et pad af dus hij kan dan ook wel een b-tje begrip voor jou opbrengen vind ik!

Je laat toch duidelijk merken dat het anders nooit gebeurd was...... hij zal je daarin moeten vertrouwen.... een andere oplossing is er niet....

Jah of hij meot een keer met een vent zoenen zodat jullie gelijk staan 8)8)8)

Waarschuw beheerder
draai de zaak es om... je vriend vraagt het aan jou.. jij zegt ja..
maar achteraf denk je nee...

Ik zou niet eens ja zeggen. Hij heeft die avond ook gezoend met een jongen, omdat ik het ook deed zei die.
Van mij mag hij zoenen met mannen als hij dat wil, ik zie dat niet als bedreiging, net zo min dat ik vrouwen voor hemals bedreiging zie.
Maar als hij dat wel vind dan heb ik daar respect voor en zal het ook NOOIT meer doen.
Maar hij vertrouwt me niet meer :'(

Waarschuw beheerder
Ik ben het met Waussie a.k.a. Marytje eens

Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft die avond ook gezoend met een jongen, omdat ik het ook deed zei die.

sja.. zo wordt het verhaal weer anders :/

Waarschuw beheerder
nu gelooof ik t ook nie meer.....tog wel een beetje fakie fake

Waarschuw beheerder
donateur
euhhhhhhhhhhhhhhhh :|:|:|

Waarschuw beheerder
Lijkt nu idd erg op fake :D

Waarschuw beheerder
Het is niet fake. Echt waar NIET!
Helaas is het niet fake :'( was maar waar. :'(
Waarschuw beheerder
ik vind het ene hoop trieste dillema's :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
begint wel op fake te lijken ja :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ik begin het ook niet meer te geloven hoor :|

hoe kan hij er nou over doorgaan terwijl hij zelf ook met een vent is gegaan :|:|
kom op heej...... b-tje vaag verhaal word et nu
Waarschuw beheerder
donateur
vaag.. mah k vindt het vreemdgaan, je had zelf oook bter moeten weten..

Waarschuw beheerder
helaas dat jullie zo denken :'(
Waarschuw beheerder
donateur
helaas dat jullie zo denken

jij laat ons zo denken...

Waarschuw beheerder
donateur
sja.! ik ga werken! succes (F)
Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met Catwoman eens. Ik zal het nog sterker maken, stel nou dat jullie naar een parenclub zouden zijn geweest... en dan.. Komt ie achteraf van ja je bent vreemd gegaan... Tis pcies het zelfde.

Ik vind dat je jezelf NIETS kan verwijten!

Waarschuw beheerder
hoe kan hij er nou over doorgaan terwijl hij zelf ook met een vent is gegaan
kom op heej...... b-tje vaag verhaal word et nu

Vertel mij wat :( vertel het hem nu ook nog maar eens. :'(
Hij kan me vertrouwen voor 300% helaas doet hij dat nu niet meer :( En hij wilde graag andere meningen horen, want op het moment kan hij niet echt helder denken.

Waarschuw beheerder
je had beter na moeten denken over de gevolgen die zouden komen als je met haar zou zoenen, ook al gaf je vriend toestemming. Ik raad je een iedergeval aan er echt veel met alkaar over te praten en probeer elkaar geen verwijten te maken. Sterkte, :bah:

Waarschuw beheerder
een kusje wat is er nou mis mee

Waarschuw beheerder
nou dan mot ie lekker oppleuren als t m nu ineens niet bevalt....das makkelijk zat.

maar toch een beetje fake

Waarschuw beheerder
Waarom zou ik zo'n verhaal gaan faken?
ik heb heus geen aandacht nodig, die krijg ik echt al wel genoeg.
Ik wil alleen meningen horen van anderen, wat hun er van denken. Ok er komen steeds details bij, omdat ik het niet als erg zie die details. (zoenen met een jongen en het over een trio hebben gehad)
Ik maak dit topic voor hem! Hij wilde meningen horen en ik wil dat hij me kan vertrouwen, vandaar dat ik jullie om jullie mening vraag.

Waarschuw beheerder
Vind het een beetje erg kinderachtig allemaal, maar dat is mijn mening (f)

top relatie (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom heb je niet meteen gezegd dat hij ook met een andere jongen heeft staan zoenen?

Sorry hoor, maar als dit allemaal echt waar is, dan zit hij een hoop trammelant te zoeken, terwijl dat er helemaal niet is.

Of hij probeerd jou er de schuld van te geven dat hij met die andere vent heeft staan zoenen.

Ik vind dat hij niet mag zeuren, en als hij dat wel wil blijven doen, dan zoekt hij toch een ander?????

Waarschuw beheerder
donateur
joh.... volgens mij hebben jullie binnenkort beide een comming out 8)

Waarschuw beheerder
of een comming in O:)

Waarschuw beheerder
je kunt het vreemd gaan noemen wat je gedaan heb, maar nu is het zo dat jullie beiden een fout gemaakt hebben.
misschien heeft hij wel gezegd dat het mocht omdat hij al eerder met die vent was gegaan. en nu zegt die dat hij het (later) heeft gedaan omdat jij met een vrouw ging.

als hij het niet cool vond dat jij met een meid ging waarom zou hij dan wel mogen met een vent. "om terug te pakken".
Nou als dat zo is heh is dat toch nog veel zieliger??

Waarschuw beheerder
hahaha, nee hoor, ik ben voor 200% hetero.
Ik vind het ook jammer dat het nu zo moet gaan :(
Maar het zullen de uitwerkingen van de drugs wel zijn.

Waarschuw beheerder
ik geloof t niet dat hij met een andere vent heeft staan te zoene of wat dan ook.

mensen gingen hier denken dat jane en faker was...en ze ging gelijk een andere wending aan t verhaal geven.

sorry Jane maar ik geloof er eg helemaal geen klotuh meer van

Waarschuw beheerder
Is goed gizmick :flower:
Als ik fake was zou ik er geen andere draai aan geven.
in elk geval bedankt voor je mening.

Waarschuw beheerder
donateur
je had iig wel al wat eerder aan mogen geven dat hij ook gezoent heeft met iemand van hetzelfde geslacht :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Je vriend moet zich niet aanstellen.

Hij heeft toestemming gegeven, het betekende geen ruk voor je en het gaat maar over een onschuldig kusje hoor.

Get over it.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik maak dit topic voor hem! Hij wilde meningen horen en ik wil dat hij me kan vertrouwen, vandaar dat ik jullie om jullie mening vraag.

Dan denk ik dat je dat toch niet op het goede forum doet hoor.. 90% van de posts op Partyflock bestaat uit onzin en dingen die mensen toch niet menen...

Waarschuw beheerder
je had iig wel al wat eerder aan mogen geven dat hij ook gezoent heeft met iemand van hetzelfde geslacht

Ja idd, geef ik je gelijk in. Maar ik zie dat niet als bedreiging, dus vandaar dat ik daar niet aan gedacht heb, pas toen ik het zag staan, herinnerde ik me dat weer.

Dan denk ik dat je dat toch niet op het goede forum doet hoor.. 90% van de posts op Partyflock bestaat uit onzin en dingen die mensen toch niet menen...

Ik geloof wel dat mensen in dit topic hun eigen mening geven. Het komt bij mij in elk geval niet over dat ze dat niet doen.
Waarschuw beheerder
Ik vind dit geen vreemd gaan. Ik herken mezelf in jou situatie en op een feestje is je gevoel anders en is iedereen :lief:

Hij gaf jou de toestemming en daar ging jij op in. En hoe kan hij nou later zeggen inplaats van ja bedoelde ik nee. Dat is toch wel een heel verschil. Maak voor beide partijen van te voren duidelijk of je vriend het wel/niet trekt om met meiden te zoenen. De ene jongen vindt het vreemdgaan en de ander niet.

Ik zie het zelf niet zo, want het is iemand van hetzelfde geslacht (je voelt er niks voor en je was :vaag: ;-) en je vriend gaf je toestemming. Kortom een verwarde situatie.
Leg het naast jullie neer en maak goede afspraken waar jullie grenzen liggen ;-)

Waarschuw beheerder
Blijft mooi hoe Partyflock als ralatieadviesbureau kan dienen. Zoveel relatietherapeuten hier...

Waarschuw beheerder
Leg het naast jullie neer en maak goede afspraken waar jullie grenzen liggen

Precies die grens heb ik echt wel gevonden nu, niet op de meest leuke manier :'( maar ik kan wel voor 100% zeggen dat het NOOIT meer voor zal komen.
Ik hou van hem, zal hem NOOIT opzettelijk pijn doen door voor zijn neus met een meid te gaan zoenen, terwijl hij dit niet wil.
Waarschuw beheerder
donateur
Wel leuk voor hem dat hij de volgende keer een goed excuus heeft als hij vreemd gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Als dit vreemdgaan is, dan ben ik een fietsbel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit is toch alleen maar geil!
snap die vriend van jou echt NIET

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel vreemdgaan... Waarom zou het geen vreemdgaan zijn als je het met een meisje doet, maar wel met een jongen!?

Waarschuw beheerder
mijn vriendinnetje mag gewoon met een andere griet zoenen hoor. alleen ga ik eg nie zoenen met een andere vent...bah mot er nie an denken

Waarschuw beheerder
Ten tweede heeft hij jou toestemming gegeven om het nog eens te doen.

Wat een bullshit, een vrouw kan net zo goed verliefd worden (ook al zal dat in deze kwestie niet zo zijn geweest) op een andere vrouw, waardoor jij als man zijnde dus je vriendin kwijtraakt.

Kat op het spek binden noemen ze dat.

Om even verder in te gaan op deze kwestie.

Die jongen vond het goed (stemde er mee in), maar op MAANDAGAVOND en dat is de clou, OP MAANDAGAVOND zal z'n serotoninepeil(door gebruik van xtc) wel op het laagste niveau zijn aanbelandt waardoor hij opeens verwrongen emotionele uitbarstingen kan krijgen.

Als er niks was voorgevallen hadden ze misschien een simpele ruzie gehad, maar nu had ie ook daadwerkelijk iets waar hij over kon zeuren.

Ikzelf heb(had) dat namelijk ook, als je pillen ophebt wordt je na 1-2 dagen best chagerijnig.

Trouwens ik las ook nog dat HIJ zei:
Hij zei ja, maar bedoelde nee. Hij vind dat het mijn lichaam is en als ik wil zoenen met een ander moet ik dat doen en ik hoor zoiets helemaal niet te vragen.

Dat is gewoon onzin (vind ik dan he).
KIjk ik kan ook wel eens gevoelens hebben voor iemand, maar dat betekend niet dat ik er dan maar meteen "werk" van moet maken.

Ik vind dat als je een relatie hebt dat je dan vor elkaar kiest, als je dan zo graag je "driften of gevoelens" wil volgen, dan neem je toch lekker GEEN relatie, SIM-PEL.

Tenzij 2 mensen samen beslissen een open relatie aan te gaan.
Ik noem dat een soort wederzijdse "licence to fuck" relatie ;-)

Chris

Waarschuw beheerder
het is absoluut geen vreemd gaan!!!!!!!:respect: mijn scharrel vind het super geil als ik met een vrouw sta te zoenen:kwijl:
Waarschuw beheerder
nou,als het bij een x zoenen blijft...`t maakt me dan wel uit of het met een jongen of met een meisje zou zijn;een jongen zou ik meer als een bedrijging zien dan een meisje...
Tja,jullie moeten zelf afspraken dr over maken;maar als hij ook met jongens gaat zoenen(wat ik nooit zou doen)heeft hij ook geen recht meer van spreken zou ik zo zeggen....,nou succes d`rmaar mee:p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind hem hypocriet.

1. Toestemming geven
2. Zelf met een vent zoenen

Get over it dude!! :@

En als hij hierom de relatie wil uitmaken is hij helemaal van de pot gerukt....of hij zoekt een excuus...

Sterkte iig (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het niet vreemdgaan als je vriend je toestemming geeft, jammer dat het achteraf niet zo goed uitpakt, maar dat moeten jullie verder maar achter je laten en inderdaad gewoon zorgen dat het niet meer gebeurt.

Wel jammer dat het zo afloopt, maar ik snap wel dat hij het niet leuk vindt. En die reacties van dat hij niet moet zeuren omdat het geil is zijn echt superdom.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind vreemdgaan wanneer je iets achter je vriends rug om zou flikken. In dit geval kreeg je toestemming, dus is het toch geen vreemdgaan!

En ja, met drugs op kan je je anders gedragen/voelen dan nuchter, dat weet je van te voor!

Iig het beste voor je en zeg dat ie gewoon niet zo moet ouwehoeren:)

Waarschuw beheerder
als je man al een aantal maanden met een van je beste vriendinnen ligt te naaien!!!!:frusty: das pas vreemdgaan!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het dom van je vriend dat hij zelf "ja" zegt als jij vraagt of je met een ander mag zoenen (maakt voor mij niet uit of het dan om een jongen of een man gaat). Maar aan de andere kant... als ik een relatie zou hebben zou ik het hoe dan ook al ontzettend fout vinden als de ander mij vraagt of ze met een ander mag zoeken (drugs, alcohol of wat dan ook is voor mij geen excuus)

Waarschuw beheerder
bedankt voor jullie reacties.
waardeer dit enorm, dat jullie er serieus op in gaan en jullie meningen laten horen.
Ik ben nu weg en lees straks verdere reacties.

Bedankt :flower:

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
donateur
Nope geen vreemdgaan.... hij was er zelf bij en heeft zelf gezegd dat t mocht.... Als hij dan achteraf pas gaat nadenken is het zijn probleem.

Ik snap t ook niet... tis toch een vent? De meesten maken er dan geen probleem van :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ook vreemdgaan. wel een beetje slap dat hij er 2 dagen later mee komt, dus hij mag niet boos op je zijn

Waarschuw beheerder
ja agg het is je eigen leven zow als hij al zei ik vindt wel dat je voortan ff na moet denke als je wat doen..

xxx
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als mijn vriend me zou vragen of hij met een ander mocht zoenen op een feestje dan had hij echt een probleem hoor! Walgelijk. Als je dat een keer bespreekt van tevoren, en je bent het er over eens dan is het geen probleem. Maar ik kan me wel voorstellen dat hij overdonderd was en maar ja zei. En daar dus spijt van heeft.

Vervelende situatie.
Waarschuw beheerder
Probleem had ik ook bij Outblast alles mijn meisie was thuis :).

En er waren 2 meiden in het spel :[
Ps: Tis nu uit hoor :(

Waarschuw beheerder
hij moet zich gewoon niet zo druk maken.. beetje aanstellerij hoor

Waarschuw beheerder
donateur
yup kon hij daar niet wat eerder mee komen dan?

Waarschuw beheerder
Ik heb de behoefte ook niet om met meiden te zoenen, vooral niet als ik geen drugs op heb.
Het was een stomme fout en nu staat mijn relatie op het spel

Het is je eige stomme schuld!! Snap sowieso al niet waarom je met een ander moet zoenen als je al een relatie heb.. Dat vind ik vreemdgaan!!! Neem dan geen relatie als je toch met iedereen wil zoenen, en als je zeg dat de behoefte er niet was: sorry hoor, maar je vroeg er zelf om de tweede keer!!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat tilt iedereen er toch zwaar aan? T was maar zoenen....waar hij toevallig wel toestemming voor gegeven heeft..... en ze waren allebei onder invloed van.

pfffff de wereld vergaat niet. Tis gebeurd... bied je excuses aan en hij moet de volgende keer geen ja zeggen. Dat gezeur over vertrouwen is onzin. Ze heeft t hem EN gevraagd EN t voor zn neus gedaan.... dus niks geen stiekem gedoe achteraf
Waarschuw beheerder
Je bent baas over je eigen lichaam en je weet zelf wel wat goed is of niet dus vul dat zelf maar in!
Waarschuw beheerder
En wat maakt het nou uit dat je met een andere aan het zoenen bent je had je kleren toch zekers nog aan!
Waarschuw beheerder
donateur
jij vraagt het toch jane ... als je vind dat de rest er niet zo zwaar aan mioet tillen waarom open je dan een topic.

T was maar zoenen

ergens moet de grens liggen

Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat de rest er niet zwaar aan moet tillen.
Wel goed kijken wie wat zegt.

Waarschuw beheerder
donateur
jij vraagt het toch jane ... als je vind dat de rest er niet zo zwaar aan mioet tillen waarom open je dan een topic.

Misschien dat je even naar de namen moet kijken..... ik open er namelijk geen topic over
Waarschuw beheerder
Theoretisch wel....

maar jongens vinden dat echt niet erg :D:D:D

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel vreemdgaan... Waarom zou het geen vreemdgaan zijn als je het met een meisje doet, maar wel met een jongen!?

Ben ik het helemaal mee eens (Y) Is echt precies hetzelfde!!Beetje dom dat je vriend toestemming geeft natuurlijk maar ook beetje dom dat jij het vraagt..

Waarschuw beheerder
donateur
Theoretisch wel....

maar jongens vinden dat echt niet erg

denk ut wel ja :
Waarschuw beheerder
donateur
sorry, ik had het helemaal niet gezien. Internet op de zaak is erg traag, duurt lang voordat er foto's bij staan en smileys zijn geopend. Ik had beter moeten kijken en geduld moeten hebben :bloos:
Waarschuw beheerder
nou lekker zijn jullie hahahaa ga gewoon na een parenclub ofzooow kan je allebei met t ander geslacht vozen......

als jij met een ander gaat en hij ook nou ja boeie dan eigen schuld
Waarschuw beheerder
donateur
maar jongens vinden dat echt niet erg

Mijn meisie hoeft dat niet bij mij te doen, ik heb er dus wel problemen mee ... ik vind het wel vreemdgaan
Waarschuw beheerder
donateur
vreemdgaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het geen vreemdgaan, zolang je geen gevoelens hebt als je met een vrouw zoent. Enne de meeste vinden het alleen maar mooi :s
Maar ja hier blijven de meningen altijd over verdeeld.

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
je hebt het hem gevraagd en hij zei ja. Dat is gewoon niet slim van hem. Dat hij daar nu spijt van heeft is natuurlijk super vervelend.

Maar als het voor jou niks voorstelde waarom wilde je het dan? Je vraagt immers niet voor niets toestemming.

Bij mij zou het er niet in gaan als m'n vriendin dat deed. :no:

In mijn ogen is het gewoon vreemdgaan. Bij jullie was het gewoon van allebei stom. Jij had het niet moeten doen en vragen. En hij had geen ja moeten zeggen. succes d'r mee

Waarschuw beheerder
joh als je gek op die jongen bent en je wil hem niet kwijt dan neem je dat vriendinnetje van je mee waar je mee gezoent heb en duik je met ze drietjes in bed kijken of die het dan nog vreemd gaan vind :p

Waarschuw beheerder
donateur
maar hij heeft zelf toestemming gegeven ik vind het zijn fout had ie het maar eerder moeten bedenken
Waarschuw beheerder
donateur
jongens, wat jammer dat jullie zo langs elkaar heen lullen en niet echt duidelijk zijn tegen elkaar!

sterkte iig (F)

Waarschuw beheerder
Ik vind het geen vreemdgaan, zolang je geen gevoelens hebt als je met een vrouw zoent

Dus dan mag je ook met een jongen zoenen als je er geen gevoelens bij hebt?? wat een onzin zeg!!
Waarschuw beheerder
ik snap wel dat hij dit zeker niet leuk vind!
maar ik vind het niet echt vreemd gaan, tenminste zoals jij het verteld niet!
Waarschuw beheerder
ik ben/was dus d'r vriend.

Het gaat erom dat ze de behoefte heeft om een ander te zoenen maakt nie uit man of vrouw het gaat om de behoefte.

Hara lichaam is niet van mij :no: als ze wil zoenen met een ander dan moet ze dat doen.
Ik zal haar nooti iets ontnemen als ze dat wil dan zal ik altijd JA zeggen.

Ik was niet zo van de kaart :no: anders ozu ik het me niet zo goed herrineren :)

Als ze er zelf behoefte aan heeft als ze bij me is dan wil ze zich vast laten nemen door een ander als ik er niet ben.... NATUURLIJK door de drugs :x

WEAK excuse :kot*s:

ze WIST dat ik het vreemd vind gaan met man of vrouw en TOCH nog vragen :/

meeste van jullie snappen dat toch niet :) maar het gaat opm de behoefte niet om de daad.

En ik wordt absoluut NIET geil als ik vrouwen zie zoenen
Waarschuw beheerder
nee ik vind het geen vreemdgaan als je met iemand van hetzelfde geslacht zoend

Waarschuw beheerder
Het gaat erom dat ze de behoefte heeft om een ander te zoenen maakt nie uit man of vrouw het gaat om de behoefte

(Y) precies! Dat vind ik dus ook. Je hebt groot gelijk!
Succes ermee (F)
Waarschuw beheerder
donateur
geen vreemdgaan als je met iemand van hetzelfde geslacht zoend

als jij jouw vriend ziet bekken met een andere kerel een paar minuten lang hoef je hem echt niet meer ... :D wedden dat je dat dan ook vreemdgaan vindt
Waarschuw beheerder
ik zoende/tongde nie met die vent :no: stak alleen me toch uit en hij gaf er een kus op is heel wat anders dan elkaar innig zoenen en vasthouden :x

2Nikkie jij snapt het tenminste :)

De meeste hioer denken alleen aan sex en weten nie wat houden van inhoud :(

als je al de behoefte hebt om een ander te zoenen dan hou je niet van iemand volgensm ij
Waarschuw beheerder
ik zeg net toch dat ik dat geen vreemdgaan vind
dus dan hoef ik hem nog wel hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet eerlijk zeggen nu ik het verhaal van zijn kant lees zit ie zeker niet fout..

Zoiets zou ik hebben hoor, als ik van tevoren al een keer heel duidelijk heb aangegeven dat ik dat fout vind, en m'n vriend zou het toch vragen..zou ik ook wel ja zeggen. Maar dan "ja" als in "zoek 't maar uit"!

Ik snap je wel.. Als ik een vriend zou hebben die er geen probleem van maakt als ik es voor de lol met een vriendin zoen wordt 't anders, maar als die vriend duidelijk heeft gezegd dat ie dat NIET wil zou ik 't niet in m'n hoofd halen dat te vragen. Daarbij heb ik idd niet de behoefte met anderen te zoenen of wat dan ook als ik een relatie heb.

1 dingetje vind ik wel wazig: Waarom deed je zondag normaal tegen d'r en barstte maandagavond de bom?!
Waarschuw beheerder
donateur
sorry lieverd, maar ik snap ookwel dat zij nu erg in de war is omdat ze dnekt dat ze het gewoon netjes heeft gedaan en het heeft gevraagd!

maar ik snap jou ook wel! :jaja:

en je weet zelf ook wel dat het bij haar niet om een behoefte ging en mischien dacht ze zelfs ook wel dat ze er eensoort van goed aandeed, omdat jij het toch regelmatig ookover trio's hebt...

ik klink vast heel warrig, maar ik hoop dat je me begrijpt?

(K) voor jullie beiden
Waarschuw beheerder
Dit is gewoon ouwehoeren!! :)

En kan hem op zich wel begrijpen dat hij op het moment
ja zegt en achteraf nadat hij er goed over heeft nagedacht
toch aangeeft dat hij er niet blij mee was...

Maar ik zou als ik jou was er geen spijt van hebben.
Het is hij die er evt. spijt van zou moeten hebben,
hij heeft immers gezegd dat het goed was... :s
Waarschuw beheerder
Zoiets zou ik hebben hoor, als ik van tevoren al een keer heel duidelijk heb aangegeven dat ik dat fout vind, en m'n vriend zou het toch vragen..zou ik ook wel ja zeggen. Maar dan "ja" als in "zoek 't maar uit"!

dat bedoel ik :yes:

wrom pas maandag...ik zat er zondag avond al mee :( maar we hebben al steeds woorden en had geen zin om WEER ruzie te maken ik was doodmoe en had geen fut om daarover te beginnen.
En maandag kon dta niet want ik moet naar me werk.

Zoasl ik al zei ik was niet :vaag: zoasl normaal en heb ook geen last va nee drugs dip ofsow behalve veel dorst.

snap nie dta je de behoefte heb PUNT en als je die wel heb moe je dat eerlij zeggen en dan kan je doen en laten wat je wil :)
van mij part neuk je de rest van pf af :) zonder mij te vragen
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:

lieverd, snap je haar ook wel dan? (K)
Waarschuw beheerder
nee ik snap haar niet :/

snap niet dat ze behoefte heeft in een ander man of vrouw.
Over een trio praten is wat anders dan doen en behoefte hebben.

ZE wil geen trio doen omdat ik dan ook va nde vrouw "geniet" maar zelf wil ze wel geneten van ee nandere vrouw :x

ik heof geen trio te doen voor mezelf heb die al zat gedaan :) ik mis niks en heb geen behoefte in een ander anders zou ik dat gewoon doen en het eerst uitmaken
Waarschuw beheerder
donateur
en nu? is het nu danover tussenjullie :/ :(

Waarschuw beheerder
donateur
Jullie moeten niet zo moeilijk doen:@

Zeik niet zo tegen elkaar en ga verder. Foutje moet kunnen.
Praat het uit en kus het af.

Get over it.....

Waarschuw beheerder
donateur
Als mijn vriendin met een meisje wil zoenen moet ze dat zekers doen en zie ik dat ook zeker niet als vreemdgaan!
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie moeten niet zo moeilijk doen:@

Zeik niet zo tegen elkaar en ga verder. Foutje moet kunnen.
Praat het uit en kus het af.

Get over it.....

:respect: :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik zal haar nooti iets ontnemen als ze dat wil dan zal ik altijd JA zeggen.

Pffff....slap hoor!! Heb je geen eigen mening/ruggegraat?

Heeft toch niks te maken met iemand iets ontnemen! Je mag iets best klote vinden hoor. Is geen schande. Liefde is ook af en toe een nee kunnen accepteren.

Als ze in de shit zit en ze vraagt jou om advies zeg je dan ook: Tja... wat jij wil :/

Daar heb je veel aan zeg.

Waarschuw beheerder
Ik vind het vreemdgaan als je genoeg van mekaar houd doe je dat niet. Of het nu een man of een vrouw is waar je mee staat te zoenen. Als je echt om mekaar geeft is zoenen een super intiem iets en dat doe je niet met iemand anders dan je lover.
Waarschuw beheerder
als je 'toestemming' hebt gekregen om met dat meisje te zoenen, heet het toch ook geen vreemdgaan meer?!?! O:)

maar goed, aan de andere kant, had je toch net zo goed met je vriend kunnen zoenen ipv met dat meisje?!?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat is dus volgens mij ook precies wat zij dnekt :S
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het hier gewoon een kwestie van meningsverschil is.
De een vind het niet vreemdgaan is het geen probleem
en de ander vind dat het niet kan en ziet het wel als vreemdgaan.

ik denk dat jullie heel goed met elkaar moeten praten over dit soort dingen. Geef je mening en laat duidelijk blijken hoe je erover denkt.

Als jij echt van haar houd Oldskool Gansta,.. dan vergeef je het haar ook. Jij hebt ja gezegd en zij heeft hier geen kwaad in gezien omdat ze het in haar ogen volgens het (jou) boekje heeft gedaan.
Praat erover en maak daarna duidelijke afspraken over dit soort dingen.

Ik ben van mening dat het niet nodig is om hierdoor je relatie stuk te laten gaan,.. en vooral niet als je echt van elkaar houdt!

Succes :bah:

Waarschuw beheerder
zoek ut lekker uit

Waarschuw beheerder
Ik snap de reaktie van je vriend wel.
Vreemdgaan wil ik het dan niet noemen aangezien hij er met zn neus bovenop stond en dit niet stiekem gebeurde.
Mijn mening is dat je mensen niet moet veranderen...
als ik op een feestje had gestaan en mijn vriend had mij dat gevraagd, zou ik ook zeggen "Als jij daar behoefte aan heb, ga je gang". (alleen meld ik daar dan niet bij wat de consequenties kunnen zijn, aangezien je dan een rem op gevoelens kan geven)
Het feit dat het gevoel er zit is 'fout'.
Behoefte aan intimiteit met een ander......
Ik zou flink op mn hart getrapt zijn.

Succes ermee :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
lekker antword pipo :S
Waarschuw beheerder
donateur
Nou jezus wat een zeikerd zeg.. Hij staat er naast en t mocht, wat loopt hij nu te zeiken dan?? Als je nou stiekem met iemand staat te kussen :S:S Ik vind dit echt onzin..
tis vervelend dat t is gebeurt maar jullie waren er allebei bij, weliswaar onder invloed van drugs maar toch.. En je doet zoiets normaal nooit.. Dus ik vind t geen probleem.. Als je nou gewoon afspreekt t nooit meer te doen?
Waarschuw beheerder
donateur
volgesn mij zat er bijhaar anders geengevoel achter hoor :(

Waarschuw beheerder
Hij staat er naast en t mocht, wat loopt hij nu te zeiken dan??

Het gaat denk ik bij haar vriend niet om het wel of niet mogen, maar meer het feit dat ze t vroeg...

Waarschuw beheerder
lekker antword pipo

jah he vond ik ook al
Waarschuw beheerder
donateur
hmz ik weet interessantere dingen te antwoordne hoor:/

Waarschuw beheerder
(y) good 4 you

Waarschuw beheerder
Ik vind 't persoonlijk wel vreemdgaan, MAAR.. hij heeft wel ja gezegd..
en ookal bedoelde hij er nee mee, hij heeft 't gezegd.

Dus is 't ook wel voor een deel zijne eigen schuld

Waarschuw beheerder
Et is helemaal geen "VREEMD" gaantenslotte heeft hij haar gezien en was hij erbij :D

Waarschuw beheerder
donateur
En ze heeft zich waarschijnlijk netjes voorgesteld :P
Sorry MOEST het ff antwoorden:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het wel vreemd gaan, ondanks dat je het hebt gevraagd en anders moet je maar aan het begin van je relatie zeggen dat je niet monogaam bent!

Waarschuw beheerder
Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden..hij was der wel bij dus ik vind het ja en nee..
Waarschuw beheerder
donateur
janneke *proest* ;)

Waarschuw beheerder
Ik weet niet hoe jij in je relatie zit, dat weet alleen jij! Als jullie elkaar vrij los laten en heel 'open' met andere omgaan is dit geen vreemdgaan, maar als jij en je vriend het er over eens waren (voor dit gebeuren) dat je niet met een ander zoent, is het vreemdgaan!
Ookal zei hij, ja toen je vroeg of het mocht...

Ik kan me voorstellen dat je vriend ff van slag was en niet wist wat hij moest zeggen...
Waarom vroeg je trouwens of je met dat meisje mocht zoenen? dan had je er blijkbaar behoefte aan of zin in, en dat vind ik vreemd gaan!

Waarschuw beheerder
Ik begrijp hem ook wel en heb ook vreselijk veel spijt :'(
ik had niet eens zoiets moeten vragen en ik heb ook GEEN idee hoe zoiets in me op kwam dat wel te doen..

Lieverd echt het spijt me verschrikkelijk en wil dat je weet dat dit NOOIT meer zal gebeuren.. :'(
Waarschuw beheerder
donateur
ja jongens... het zo zou jammer zijn als jullie dit tussne jullie in laten komen :(

Waarschuw beheerder
donateur
idd heel erg jammer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hou van zoenende vrouwen!:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Jane....hoe meer je sorry zegt...hoe meer hij blijft doorgaan met zeuren.

Heb ik gezien aan zn berichten hier.

Stel m anders voor de keus:
Get over it
of
Get a life

Waarschuw beheerder
ja natuurlijk is dat vreemdgaan!!!
jongen of een meisje maakt niet uit, zoenen is zoenen dus vreemdgaan!!!

ik hou er helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet van als mijn vriendin met een andere meid zou gaan zoenen want als ze dat zou doen zou ze het ook met een jongen kunnen doen dus zou het einde relatie zijn!!!!

1 ding is zeker: gelukkig doet ze dat niet:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
al had je die griet op de dansvloer gebeft..het zal mij een zorg zijn.

je vriend heeft ja gezegd en hij moet niet zeiken en jij moet niet zeggen dat je geen behoefte heb om meisjes te zoenen want je gaat gelijk je vriend halen en rent dan terug om haar te zoenen.

hoeveel breezers had je op??????
Waarschuw beheerder
mensen lezen ook niet he :no:

ik vind het een probleem OMDAT ze de behoefte had niet om de daad zelf.

capice??

Waarschuw beheerder
Jane....hoe meer je sorry zegt...hoe meer hij blijft doorgaan met zeuren.

Misschien heb je daar wel gelijk in, maar dat is het enige wat ik kan zeggen.. En ik meen het oprecht..
Verder wil ik hem niet voor de keus stellen, want ik wil hem, dat is 1 ding dat zeker is..
Hou vreselijk veel van hem..

Damn wat kan een mens dom zijn :s En als ik nou eens wist WAAROM ik in godsnaam zoiets vroeg? :vaag:
ik heb echt geen idee, want ik kan me dat moment niet herinneren, weet alleen nog dat ik d'r fftjes zoende en toen gingen we verder feesten..
Ik heb de behoefte totaal NIET om met meiden te zoenen :s :x

Waarschuw beheerder
ze is gewoon bi..of accepteren of doorsturen naar mij..

capice??????

Waarschuw beheerder
Ik ben GEEN bi! ook niet Lesbisch!
Dus laat dat ff weg wil je!
Ik wil er maar 1 en dat is mijn ventje!

Waarschuw beheerder
ik vind het een probleem OMDAT ze de behoefte had niet om de daad zelf.

Na een :xtc: slaan je behoeftes toch afentoe nergens meer op?

Wat een mierenneuker die gast zeg ... GET OVER IT !!!
En normale kerels worden er geil van als hun meissie dat doet, wat is er mis met hem?!?!

Waarschuw beheerder
pff als hij eerst ja zegt en dan terugkrabbelt is hij wel een henkie zeg damn :s

als hij om zoiets al moeilijk gaat doen wens ik je veel succes in je relatie :vaag:
Waarschuw beheerder
en als je had voor gesteld een trio en je bedoeld het niet
dan zeg hij zeker ook ja maar achteraf bedoeld hij nee
wat een daap
gaat hij moeilijk lopen doen als je een vrouw zoend
tjezus wat een bal zeg
ik zou hem persoonlijk uit me eigen dumpen en dat wijf nog een keer opzoeken:)

Waarschuw beheerder
een meid die een meid zoent is btw alleen maar gunstig voor de jongen in de relatie ;P

Waarschuw beheerder

Als je weet dat je vent niet wilt dat je met andere zoent, doe je dat gewoon niet (y) en dan ga je dat ook niet vragen aan hem :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Had hij maar geen ja moeten zeggen ... ik zou echt m´n excuses niet aanbieden .. laat hém dat nu maar doen ...
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
En normale kerels worden er geil van als hun meissie dat doet, wat is er mis met hem?!?!

dus als je er niet geil van word ben je niet normaal? :| :frusty:

lekker dan! Ik moet er ook niets van hebben.

een meid die een meid zoent is btw alleen maar gunstig voor de jongen in de relatie

omdat? kans op trio? heb je al eens trio gedaan terwijl je met een serieuze relatie bezig bent? of heb je er wel eens bij nagedacht? No thanx. ik hoef er niks van te weten. In een goede relatie moet je genoeg hebben aan elkaar. Als je behoefte hebt aan een trio of zoenen met 1 van een ander geslacht heb je dus niet genoeg aan elkaar en moet je maar sexrelatie houden verder!

Waarschuw beheerder
tja het klinkt als vreemd gaan....
maar als hij ja zegt...
dan geeft hij je toestemming
en is het geen vreemdgaan...
maar ik zou eigenlijk niet gaan uitzoeken of het nou vreemd gaan of niet is..
ik zou gaan zorgen dat het weer goed komt...
en niet uitvogelen wie van de twee nou eigenlijk gelijk heeft...
hij moet in gaan zien dat het voor jouw niks betekende....
en jij moet hem heel duidelijk maken dat hij wel veel voor je betekend....

Waarschuw beheerder
*sjugt* :'(

Waarschuw beheerder
Wat doet ie nou moeilijk!
Je het dr de eerste keer toch niet op dr bek gepakt,en je hebt het gewoon aan hem gevraagd dus ik snap echt niet dat hij er zo probleem van maakt.
De meesten gozers vinden het alleen maar mooi om te zien.
Was geen vreemd gaan hoor meis!
Je vriend heeft er toch zelf mee in gestemd,
heeft hij zelf een fout gemaakt niet jij.
Sucses ermee!
(K)
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
hoeveel breezers had je op??????

hahahaha

anyway
heb ik hem dus gevraagd of ik haar mocht zoenen (vraag me niet waarom, ik heb echt geen idee) hij zei ja, dus ik zoende haar.

damit zeur niet je vroeg der zelf naar

Waarschuw beheerder
dus als je er niet geil van word ben je niet normaal?

lekker dan! Ik moet er ook niets van hebben.

Dan ben jij ook niet normaal :no:
Waarschuw beheerder
Ja hallo oen...........

Hij heeft dus toestemming gegeven en nu zegt ie dat het eigenlijk niet had gemogen?!?!?!:vaag:

Make up your mind!!!

Jij hoeft je nergens schuldig over te voelen de enige die een fout heeft gemaakt is hij.........
Jij deed niks fout jij had groen licht gekregen.

Volgende keer ff 3x nadenken voor je antwoord geeft op dat soort vragen maat..............

Waarschuw beheerder
Je hebt er moeilijk mensen bij zitten he ;)

En vind drugs en alcohol altijd zo'n kut excuus :/

En als je niet bi bent, waarom zoen je haar dan eengodsnaam?
Waarschuw beheerder
heheh

heb een btje staan lezen wat sommige schrjiven :)

dan merk je ook meteen dat je op pf zit :yes:

als ik zou weten dat mijn partner het niet fijn zou vinden dat ik met een ander zoen dan zou ik het ook niet vragen :no: waarom zou ik dan iemand opzettelijk pijn "willen" doen ?

ja is wel een makeklijk excuus he om :xtc: de schuld te geven :x
Waarschuw beheerder
laat maar zitten :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, maar sommige mensen kunnen anders gewoon niemand krijgen ... het is triest maar waar :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als ik zou weten dat mijn partner het niet fijn zou vinden dat ik met een ander zoen dan zou ik het ook niet vragen waarom zou ik dan iemand opzettelijk pijn "willen" doen ?

Ik heb hem NOOIT opzettelijk pijn willen doen.. NOOIT! :'(

Waarschuw beheerder
Ja vraag ik me ook wel eens af Ray waarom mensen dat doen, andere mensen pijn doen :[

Ja, maar sommige mensen kunnen anders gewoon niemand krijgen ... het is triest maar waar

Ach komt wel weer goed Jane Do meneer kennende :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee joh... gewoon nooit meer doen:S

sorry hoor :S maar ik vind dit echt vaag van je oldskool gangsta:S

Waarschuw beheerder
met zijn toestemming was het geen vreemdgaan
Waarschuw beheerder
ik noem het ook geen vreemd gaan.
En dat sommige mensen het nou normaal vinden om ook behoeftes te hebben naar andere (Y) prima moe jij lkkr weten.

Kan me niet vorostellen als je van iemand houd dat je het ook prima vind da tdiegene behoeftes aan andere dames heb :no:

Als ik met die dame zou zoenen dan zou ze dat ook niet accepteren :no:

Sorry angeldoll :(

Waarschuw beheerder
Ja dat snap ik nou ook niet, heb je een relatie en toch klooien met iemand anders :[ vreselijk foei!

Vergeef het haar nou maar, doe niet zo moeilijk joh, jij bent zelf ook geen engel ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Deb thx :knuffel:

en behoeftes naar andere dames heb ik NIET, misschien alleen opdat moment, maar je weet hoe het zit.
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat bedoel ik dus ook te zeggen :no:

en ik kan het me zooo ontzettend van haar voorstellen hoe ze zich nu voelt! :S

krijg het idee dat ze je echt niet kwijt wilt en gewoon een foutje heeft gemaakt :jaja: fouten maken is toch menselijk? ;)

ennuh, kijk naar mij en kevin... wil je dan zown relatie :no: wees blij met wat jullie hebben en zie bepaalde dingen door de vingers! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
heb je dan ook geen behoefte naar mij ? :( ;)

Waarschuw beheerder
eigen schuld..:[

Waarschuw beheerder
Door je bent m'n knuffel schatje dat weet je :knuffel:
En ook die van hem en dat weet ik ook!
En dat mag ook, heeft niks te betekenen.. (Y)

Net als Deb (Y)

Waarschuw beheerder
Your welcome (y)

Joh jullie moeten er samen uitkomen en zoals hij zelf zegt, als hij van je houdt, vergeeft hij het je wel ;)

Ach grote mond, klein hartje :yes:

Ach ja niet iedereen is een lieverdje he en fouten maken is menselijk en daar weet meneer zelf alles van ;) dus hij moet niet zo zeuren (y)
Waarschuw beheerder
Jullie moeten gewoon weer samenzijn :yes:

jullie zijn veel te leuk saampjes (L)

Waarschuw beheerder
Hebbie ervan genoten ?

:yes:
Nou dan !

:no:
Shit happens
Waarschuw beheerder
donateur
Ach grote mond, klein hartje

jah zo ken ik meneertje ook wel ;) :p :jaja:

Waarschuw beheerder
Dank je wel allemaal. Doet me goed ff iets positiefs te horen van bekenden :jaja:

Waarschuw beheerder
Nee dat is geen vreemdgaan, hij gaf toestemming dus als hij zit te zeiken moet hij eerst bij zichzelf beginnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Vreemdgaan is wat mij betreft sexuele handelingen verichten met iemand anders dan je partner, ik vind dat je vreemd bent gegaag.

Ik snap alleen niet dat hij 'ja' heeft gezegd, ik had je de nek omgedraaid denk ik alleen al vanwege t feit dat je t vraagt...
Blijkbaar is er tussen jullie al eerder over gesproken en is er duidelijk gemaakt dat hij dat absoluut niet ziet zitten dus dit:
Ik heb hem NOOIT opzettelijk pijn willen doen.. NOOIT

is ook complete bullshit...

Waarschuw beheerder
Zoenen is vreemdgaan ja maar als hij toestemming gaf dan is het geen vreemdgaan!!:d
Waarschuw beheerder
als jullie lezen zegt haar bvriend ook dat hij het GEEN vreemd gaan vind.
Hij heeft er moeite mee dat ze behoefte had aan een adner op dat moment.

Lijkt me nogal logisch :yes:

er zijn ook maar een handje vol die hier reageren die weten waar ze oevr praten de rest kan beter weer lkkr snel aan de _______// zitten :yes: daar zijn ze tenminste goed in :[

zolang (L) is dan is er altijd kans dat het goed komt ;)

Waarschuw beheerder
De :lief: zit wel goed, daar twijfel ik geen moment over :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
nou, daar zou ik dus wel aan twijfelen, als jij overduidelijk behoefte hebt aan n ander als je onder invloed bent. Zoals hij al zegt, wat nou als ie er n keer niet bij is?

(l) of niet, je zou wat mij betreft kunnen vertrekken

Waarschuw beheerder
Ik weet zelf denk ik het best wat mijn gevoelens zijn voor hem niet waar?

Ik zie een vrouw niet als bedreiging voor hem net als hij een man zoent, zie ik dat niet als bedreiging voor mij.
Wij verschillen daar van mening over. En JA ik ben fout geweest door te vragen of ik mocht zoenen. Dat geef ik toe en kan daar niks aan veranderen.
maar hij had NEE kunnen zeggen.

Waarschuw beheerder
het is idd wel vreemd gaan ja... beetje een misverstandje opzich!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ongetwijfeld weet je dat zelf t beste, je hebt alleen n ietwat vreemde manier gekozen om hem dat te laten zien... en dan kan je wel kwaad tegen mij gaan zitten doen, dat neemt niet weg dat je ongelovelijk hersenloos bezig bent geweest...

Waarschuw beheerder
Mee eens Tinkerbell..
En dat is de reden dat ik ook zo kwaad wordt :@
Geen idee, waarom ik in godsnaam zoiets vraag! ik wou dat ik het wist, maakte het misschien een stukje makkelijker allemaal :'(
Waarschuw beheerder
donateur
nee moet je niej doen jane want tink is ook (L)

ondanks dat jij ook (L) bent hoor!

maar dit is dan ook een MENINGSVERSCHIL :jaja:

Waarschuw beheerder
Ben ook niet :@ op Tink :) Zeker niet..
tink ---> :knuffel:
Ik reageer het gewoon ff af in dit topic mijn frustraties en verdriet :'(
Waarschuw beheerder
donateur
no span, stress doet rare dingen met mensen ;)
Waarschuw beheerder
jezus je zoende met een meisje, de meeste mannen vinden dat leuk, toch?
Waarschuw beheerder
idd een menings verschil

als je bijde kiest voor rrn trio dan heb je bijde plezier en kies je er BIJDE voor. :)

ik vind het niet normaal dat mijn partner behoefte heeft om een ander te zoenen.

Tenzij het een vriendin van ONS samen is en een :knuffel: geeft dat is het wat anders natuurlijk ;)

mwahhh volgende keer wil ze misschien wel meer :/
en is het vreemd dan dat ik dat denk als ik al eerder heb gezegt dat ik dit niet goekeur want zelf doe ik het ook niet als ik weet dat ze daar :'( van wordt.

ik vind het (Y) als je van elkaar WEET dat je het niet erg vind en misschien wel GEIL vind ofsow :) zoasl de meeste hier in het forum die niet weten wat houden va nis :)

Waarschuw beheerder
Ik vind dat haar bvriend ;) ´meneer Gangsta´ is niet zo moeilijk moet doen en het haar gewoon snel gaat vergeven en dat dit topic snel gesloten wordt (y)

Vind dat het nu maar eens moet ophouden :yes: mensen maken fouten nogmaals klaar, helaas dat andere er de dupe van moeten worden alleen :(

Maar hup geef elkaar een knuffel en een (k) en move on, life is short!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet wel wat houden van is! :jaja: ikhou van jullie allebei (L) en wil; jullie allebei ook heel graag gelukkig zien! :jaja: alleen ik maak me wel zorgen om jullie! want om nou te zeggen dat t de laatste tijd goed gaat tussen jullie? :no: misschien is een goed gesprek tussen julie eens een goed idee?

:kusje: + :knuffel:
Waarschuw beheerder
bedoel jou niet Angegdoll (L) u weet je toch :)

bedoel die par kneuzen in het begin van de topic :yes:

ff laten bezinken :)

Waarschuw beheerder
zoasl de meeste hier in het forum die niet weten wat houden va nis

Weet ik wel hoor :yes: mijn vent moet het ook niet flikken z'n tong in iemand anders bek uit te rollen :no:

Waarschuw beheerder
als je het een keer met een meisje wou proberen snap ik dat, maar als je echt bi bent ja dan vind ik het anders.
maar je vriend zij tog ja? wat zeurt hij dan...

(K)
Waarschuw beheerder
als de mensjes beter zuoden lezen wat het echte prob. is dan kunnen ze ook reageren op wat het echte prob. is :)

maar geef nie

misshcien maar tijd om te topic te sluiten

voro de mensen die serieus reageerde (L) :knuffel:

de rest (Y) :kusje:

Waarschuw beheerder
tja ik vind het niet eccht vreemdgaan ik mocht dat ook altijd van me ex maar me nieuwe vriend zou het weer niet zo leuk vinden. maar dat is mijn mening en ik vind het geen vreemdgaan hoor

Waarschuw beheerder
Ik zie geen probleem dat is het probleem juist ...

Er is miscommunicatie geweest ... zij heeft er spijt van jij hebt er spijt van ... niks aan de hand toch ... en deze discussie heeft weinig te maken met de gebeurtenis maar meer met de onzekerheid van de jongen dus dat is misschien een punt om aan te werken ofzo :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het gaat niet om het zoenen, het gaat om de behoefte... Wat nou als hij er niet bij is? Wat doet ze dan?
Waarschuw beheerder
ik heb GEEN spijt :no:

ik zou de volgende keer gewoon JA zeggen.

en daarna weglopen en haar maar naar huis laten llopen of met die griet mee laten gaan en kleren of spullen liggen bij het vuil :)

maar er komt geen volgende keer :no:

Waarschuw beheerder
zon verhaal ja jullie moeten het eigenlijk ook zelf mar oplossen ik zal nog is wat zegge :@

Waarschuw beheerder
Hmm nouja denk zowieso dat jullie beter hierover kunnen praten met z'n 2'en in plaats van hier ...

Waarschuw beheerder
donateur
Als hij het goed vindt... moet hij achteraf niet gaan zeuren... Had hij op dat moment zelf maar duidelijk moeten zijn en nee moeten zeggen...

Makkelijk om jou achteraf alle schuld te geven!!!!
Waarschuw beheerder
meningen van andere tellen ook tjiger (Y)

we ijn niet voor niks anoniem ;)

er zijn gewoon mensen die normaal reageren (L)

en ik was gewoon benieuwd hoe andere hier over denken.

is toch nie raar ?

Waarschuw beheerder
Je wilt toch meningen horen?
Dan mag je die van mij ook :)

Maar maak van een mug geen olifant, da's alles wat ik zeg ...
Waarschuw beheerder
:yes: ik maak wel van ee nmug een olifant :)

Olifant is (L) en mug steekt je in je donder ;)

mensen lezen gewoon niet dat vind ik zo dom :x

dat ze zoende omdat ik ja zeg ben i kzeker NIEt :@ om :no:

kan gewoon niet begrijpen dat iemadn de behoefte heeft als diegene zegt :"ik hou van je"

Waarschuw beheerder
maar er komt geen volgende keer

Precies die komt er niet..

En vind het nu ook tijd dat dit topic gesloten was..
Iedereen bedankt voor jullie reacties :flower: