Partyflock

Forumonderwerp · 722989
1 volger · 2462x bekeken
Betreft: evenement: Liberation, donderdag 5 mei 2005 om 01:00

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Ik zie net staan dat er een 2e editie van Liberation komt.
Ik was er vorige keer bij en heb me prima vermaakt.
wie van jullie is ook geweest, of gaat ook?

Ondaks dat ik normaal alleen van hardcore e.d hou, was het echt super, beetje rustig.
maar een fijn feesje zonder agressie e.d super sweer.
ik ben benieuwd naar de line up :)

Waarschuw beheerder
dat is jouw mening

Waarschuw beheerder
lol hardcore of hardstyle, ik vind het beide geen hol aan, inspiratieloze tyfusherrie. En hardstyle is een aftreksel van techno???? laat me niet lachen!

ben het met deaz eens dat is jou mening!!

Waarschuw beheerder
:yes:

En het zal wel ongeveer de zelfde line up zijn als vorige keer kwa stylen.
dus dan begint het soft en op het laatst nog ff knalle.

Waarschuw beheerder
hoop dat er geen/weinig dj's van vorig jaar weeer tussen staan.. maar ff wat anders..

Waarschuw beheerder
whehe hardcore ruless man haha mja EN DAT IS MIJN MENING EN DAAR MAG IK GRAAG VOOR UITKOMEN HARDCORE WILL NEVER DIE!!!! jah en hardstyle is een aftreksel van techno mmm dacht dat je een beetje in de muziek zat maar daar heb ik me dus mooi op verkeken haha shit hey, maar ja nu luister jij ook niet naar die tyfusherrie he dus dat zal het zijn tja jammer hoe oud ben je eigenlijk als ik mag vragen klinkt een beetje naar een wannabee weet je haha jups en zo denk ik dr over latex

Waarschuw beheerder
maar weer zelfde formule als vorig jaar he: rustig beginnen met Gielen en dan rustig verder opbouwen met Dana en Luna....jongens..tis 5 mei dus laten we een beetje tolerant zijn en gewoon trance EN wat harder draaien..is wel zo eerlijk toch?:P
Artiest PRAIA
Waarschuw beheerder
techno was er al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder dan die takkeherrie van een hardstyle, dus wat is nou een aftreksel. denk eerst na voordat je wat zegt
Waarschuw beheerder
donateur
maar weer zelfde formule als vorig jaar he: rustig beginnen met Gielen en dan rustig verder opbouwen met Dana en Luna....jongens..tis 5 mei dus laten we een beetje tolerant zijn en gewoon trance EN wat harder draaien..is wel zo eerlijk toch?

Correctie: is strak plan> Gielen/ Rank1/ Deepack/ Prophet/ Angerfist ofzo :yes: [als ze dat kennuh betalen]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja gerritjeeeeeeeeeeeuuuhhhhhh kijk nu es naar wat je zegt!!!! techno was er eerder jah helemaal met je eens dus is het dan niet zo dat hardstyle daar een slap aftreksel van is????? zo is het maar wel vene en loop al wat langer mee dan jou in die muziek dus ga mij niet vertellen wat er eerder was haha shit hey irritantje haal je lego maar weer uit de doos whahaha

latex
Waarschuw beheerder
haha chill gozer, ik heb het idd bij het verkeerde eind, ik dacht dat jij zei dat techno een aftreksel van hardstyle. excuser moi.

Btw intelligente username heb je! zeker zelf bedacht :)

Waarschuw beheerder
Mee eens met rustig beginnen en of course wat harder eindigen... oftewel voor elk wat wils, hehe...
Waarschuw beheerder
Weet iemand wanneer de line-up bekent word vorig jaar werd het ook al vrij vroeg gegeven!

Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar werd het eind februari / begin maart bekend gemaakt. Het zal nog wel even duren voordat we weten wie er precies komen draaien. En het zal wel weer van elke stijl wat zijn aangezien ze zoveel mogelijk mensen willen trekken.

Waarschuw beheerder
Wij zijn vorig jaar idd geweest. Was wel een eind rijden en het feest was redelijk rustig maar de sfeer was prima en doordat het overdag is, was ik de volgende dag niet zo verrot. Als de line up goed is, ga ik denk ik wel weer.

Aardige mensen trouwens in het noorden. Flink gelachen.

Waarschuw beheerder
whehehe mja whaha weinig keuze haha maar hij werkt wel. een van de namen die nog niet ingebruik was dus moest maar whehehe.
ja ach het kan dr mee door en bedoel dr nix verkeerds mee verder hey luitjes allemaal mooie feestdagen gehad????
whehe nu op naar het nieuwe jaar en dan maar zien wat voor muziek we weer krijgen whehehe.

latexxxxx
Waarschuw beheerder
het was vorig jaar echt vet gezellig leuke sfeer bijna iedereen van ons was der en we hebben ons prima vermaakt was lekker dichtbij half uurtje rijden ik ga dit jaar zeker weer
Waarschuw beheerder
donateur
Ja

Waarschuw beheerder
hey mensen!!!

vorig jaar was et wel gezellie als darkraver er maar weer is dan vermaak ik me wel!! (komt ie dan, komt ie, komt ie dan he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

(k) jilly
Waarschuw beheerder
gewoon wat harder dan vorig jaar is t altijd goed. wat meer hardstyle & hardcore. of nog harder!!

Waarschuw beheerder
ja want het was nu wel lang soft van 12 tot 8 niet harder dan trance :(

Waarschuw beheerder
Kom op.... niet iedereen is fan hardstyle & hardcore.
Bedoel liefhebbers van trance mogen toch ook wel een keer een leuk feessie hebben...

Maar okeej, heb dr zin in... (als ik de line-up weet :p)

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja maar zullen we dan delen (ikzelf hou ook niet van hardstyle hoor)
maar mensen die van trance houden willen ook wel een techno setje aan horen.
En mensen die van hardcore houden ook wel een hardstyle setje (over het algemeen)

feest zal wel weer 11 uur lang zijn.
dus: 5,5 soft 5,5 harder?

Waarschuw beheerder
kweet niet of ik wel heen ga.. masters line up is 10 keer beter denk ik..

of ze moeten me gaan verassen!!
Waarschuw beheerder
Jaaa Liberation leuk:yes: ben er afgelopen keer ook geweest het was echt een super gezellig feest!!!
Ik ga er zeker weer heen!!!:p:-p

Waarschuw beheerder
to spitta aka pacify

masters is toch op een andere datum dan liberation.
gewoon naar allebij dus :D
Waarschuw beheerder
De stylen worden opgebouwt van trance naar oldscool/hardcore!

Dan is er voor iedereen wat :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Benny Rodrigues/Laidback Luke
Michel de Hey
Marco V
Mark Norman/Joop
Da Pauli vs Spoon
Deepack
Dana
Rob en MC Joe
Promo

zoiets? :)

En een tweede zaal met locals.

Waarschuw beheerder
Hopen dat tiesto dit jaar wel komt :P

Vorig jaar was ie al door andere geboekt..
Waarschuw beheerder
fuck op met tiesto.. dan heb je die hele tent vol zitten met van die tiesto wannabees en dan is ie klaar met draaien tieft iedereen weer op en is de tent leeg :S

Ik zie net staan dat er een 2e editie van Liberation komt.

vraag me af onder welke steen jij hebt gelegen, als jij had opgelet vorig jaar op liberation dan zeiden ze " Tot 5-5-5!!" ;) luister maar eens naar de set van darkraver die uit is... ;) een op www.liberation.nl komt binnenkort info zeggen ze..

Waarschuw beheerder
en als jij es wat eerder wakker was geworden had jij dit al lang zien staan
Waarschuw beheerder
LIne Up:

Yoji Biomehanika
Zany
Lady Tom
Danielle Mondello
Darkraver
Promo

man o man moet tog maar eens na gaan denken want die mixes van Lady Tom zijn over het algemeen geweldig en Promo weet ook altijd wel een lekker zetje te draaien

Waarschuw beheerder
vraag me af onder welke steen jij hebt gelegen, als jij had opgelet vorig jaar op liberation dan zeiden ze " Tot 5-5-5!!"

Nu ik de set luister hoor ik het ja,

Maar was toen :vaag: dus heb het niet vernomen :D

Waarschuw beheerder
Dr is nog niet zoveel bekend over liberation?
Waarschuw beheerder
donateur
goed nieuws: heb ff een mailtje naar de organisatie gestuurd en het gaat wel door: check www.liberation.nl. Voorlopig bekend: Outblast :yes:, Promo :yes:, bobby V
Waarschuw beheerder
ja ik wil de line up nu wel weten :D
volledig :P

Waarschuw beheerder
Eerste namen bekend Liberation 5-5-5
Als xl dance zijn we trots de eerste namen voor Liberation 5-5-5 bekend te kunnen maken. De bereidheid van de populairste dj's om te draaien om te draaien op Liberation is erg groot. Ze hebben er samen met ons zin in er een super feest van te maken.

De eerste namen zijn Mark Norman, Bobby V, Outblast en Promo waarbij de laatst genoemde Liberation zal afsluiten.

Blijf de sites bezoeken voor het heetste Liberation nieuws!!

the XL crew
21 Mar 2005 by XL Dance

Ook Mark Norman is nu dus definitief. Het zal inmiddels ook wel duidelijk zijn dat de opbouw van de line-up ongeveer hetzelfde zal zijn als vorig jaar, wat ik zelf wel beter vind (lekker veel afwisseling).

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het ook super vorig jaar, en ik heb er nu al zin in!! Heb alvast vrij gevraagd op mn werk. :)

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook super vorig jaar, en ik heb er nu al zin in!! Heb alvast vrij gevraagd op mn werk.

is dat nodig? volgens mij heeft iedereen 5 mei vrij, aangezien het dan toevallig ook hemelvaartsdag is.

Waarschuw beheerder
Ik moet wel vrij regelen van een toernooi maar hoop erbij te zijn. En ze gaan toch wel ietsje harder dan vorig jaar.. met outblast promo en bobby v :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik werk in de horeca, en dan heb je juist NIET vrij op dat soort dagen. :)

Waarschuw beheerder
Dat klopt!

Waarschuw beheerder
donateur
I know! :)

Maar nu heb ik vrij. B)

Artiest Hance
Waarschuw beheerder
Vorig jaar heb ik em gemist, dus ik hoop dat Antiphus dit jaar weer van de partij is!

Waarschuw beheerder
ga er dus nu echt heen...wat is bobby v voor style?? na ja...iedergeval outblast en promo, kan nie beter. nu nog 2 goede hardstyle dj's (wat mij betreft zany en pavo)..en nog wat trance...dan wordt het echt wel drukker en beter dan vorig jaar!!!
Waarschuw beheerder
donateur
...wat is bobby v voor style??

50 platen in een uur hardstyle... ;)(y)
Waarschuw beheerder
Liberation 5-5-5 definitief niet naar Thialf!
Gisteren is tijdens het gesprek met de directie van Thialf gebleken dat we, Liberation niet in de Heerenveense schaatstempel mogen houden. Hier zullen we verder niet op in gaan.

Wij vinden dat het enige dancefestival op 5 mei in Nederland hierdoor zeker niet mag verdwijnen. Samen met de Gemeente Heerenveen is een oplossing gevonden en zal Liberation 5-5-5 een buitenfestival worden!!

We hebben een prachtige Heerenveense lokatie gevonden waar we jullie het ultieme Liberation gevoel zullen geven!!
Ondanks dat er enorme tenten gebouwd zullen worden, hopen we natuurlijk op mooi weer.

Deze buitenlokatie is ook ook zeer geschikt om orginele decoraties toe te passen hetgeen we ook zeker zullen doen.

Binnenkort zullen we de lokatie bekend maken.
We houden jullie op de hoogte, blijf de sites bezoeken.

Waarschuw beheerder
hm

Waarschuw beheerder
donateur
WTF??? :O

Waarschuw beheerder
Dan vraag ik me af waarom het niet in tialf mag?

Waarschuw beheerder
Niet waar het nu gehouden wordt dan?