Partyflock

Forumonderwerp · 722989
1 volger · 2462x bekeken
Betreft: evenement: Liberation, donderdag 5 mei 2005 om 01:00

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Ik zie net staan dat er een 2e editie van Liberation komt.
Ik was er vorige keer bij en heb me prima vermaakt.
wie van jullie is ook geweest, of gaat ook?

Ondaks dat ik normaal alleen van hardcore e.d hou, was het echt super, beetje rustig.
maar een fijn feesje zonder agressie e.d super sweer.
ik ben benieuwd naar de line up :)

Waarschuw beheerder
Ergens buiten in heereveen.. :S
Dan snap ik niet waarom ze in heereveen blijven.
Ze zitten toch niet vast aan heereveen?
Waarschuw beheerder
Dat Thialf niet doorgaat heeft met een andere organisatie te maken =)

Waarschuw beheerder
Dat Thialf niet doorgaat heeft met een andere organisatie te maken =)

Art of Dance? Die willen toch het alleenrecht op feesten in Thialf hebben?

Waarschuw beheerder
tsja...dit veranderd de zaak voor mij....buiten heerenveen :-s, komt nix van in....ze kunnen toch wel een andere gave hal regele ofzo? nou jah...

Waarschuw beheerder
Het word nu buiten gehouden in heereveen en dat snap ik niet!
Er zijn genoeg mooie hallen.
PBH ofzo!

Waarschuw beheerder
Ik feest veel liever buiten dan binnen en ben dus blij dat het nu buiten is :D
Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer dit..
Waarschuw beheerder
Wat is jammer? Beter dat ze zo snel nog een mooie lokatie hebben gevonden zodat het gewoon door kan gaan.. je moet het maar doen om 7 weken voor tijd te besluiten om toch nog alles op poten te gaan zetten.

Waarschuw beheerder
wat moet er dan op poten gezet worden?

De rest was vast allemaal al geregeld .. beveiliging dj's noem maar op.
Ze moeten alleen op een andere plek alles opbouwen :S
Waarschuw beheerder
Een compleet feest misschien =) Het heeft blijkbaar lang geduurd totdat Thialf uitsluitsel gaf... ik ga er van uit dat je in die tijd niks gaat regelen aangezien het niet zeker is.. Dit is een last-minute beslissing geweest anders had de line-up ook al wel bekend geweest.

Waarschuw beheerder
Zit wat in, maar aan de andere kant ze konden heel makkelijk uitwijken naar een andere locatie. en zo laat is die line up niet!

Maar weet iemand of art of dance echt alleen recht heb op thialf?

vast niet toch! :S?
Waarschuw beheerder
zover ik het begrepen heb wel ... 2 feesten per jaar

Waarschuw beheerder
Eikels!
Gewoon elke week een feest in thialf lijkt me een veel beter plan :yes:
Waarschuw beheerder
Als het geluid dan net zo goed is als met Liberation vorig jaar.. Top idee!! hehehe.. Club Thialf! Gelijk de grootste club ter wereld denk ik?
Waarschuw beheerder
vraag me wel af waar het nu gehouden wordt dan ... een heerenveense locatie en buiten kan zo snel niet een mooie locatie bedenken.... of jullie wel?

Waarschuw beheerder
Ben niet zo bekend in heereveen.. zou het niet weten.

Maar het geluid was toen inderdaad wel goed RaveMag.. vreemd dat dit door Art of Dance niet voor me kaar te krijgen was :S
Waarschuw beheerder
buiten? :D

beter! das juist leuk
als het maar niet regent :(

Waarschuw beheerder
vraag me wel af waar het nu gehouden wordt dan ... een heerenveense locatie en buiten kan zo snel niet een mooie locatie bedenken.... of jullie wel?

De enige "mooie" locatie die ik kan bedenken rond Heerenveen is recreatiegebied De Heide. Maar het lijkt me sterk dat ze het daar houden (volgens mij te weinig ruimte voor grote tenten en zeker te weinig parkeergelegenheid). Ik zou het logischer vinden als ze het op 1 van de parkeerterreinen houden bij het stadion van heerenveen (voldoende parkeergelegenheid en gemakkelijk te bereiken met auto en openbaar vervoer).

Waarschuw beheerder
Volgens een collega is vanochtend op Waterstad FM (lokale zender hier) bekend gemaakt dat Liberation op een parkeerterrein langs de A7 wordt gehouden. Voor zover ik weet zijn er geen (grote) parkeerterreinen langs de A7. Ik denk echter dat ze bedoelen dat het festival wordt gehouden op het braakliggende terrein dat na het knooppunt richting Drachten komt (voor iedereen die daar een beetje bekend is :P).
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk naast de Mac Donalds, daar vindt ook elk jaar het eindejaarsfeest plaats

Waarschuw beheerder
Daar had ik ook al aan gedacht, maar volgens mij is dat te klein. Bovendien is dat langs de A32 en niet langs de A7. Zoals ik eerder al zei... langs de A7 is het logischer op 1 van de parkeerterreinen bij het stadion.
Waarschuw beheerder
3 namen zijn albekend zie ik !!!

Bobby V (volgens mij wel een goeie)
Outblast :p lekker hoor
en Promo :D ook fijn !!!
Waarschuw beheerder
MMM de line up ziet er echt wel lekker uit tot nog toe, hopelijk voegen ze nog wat meer van zulke knallers uit, denk dat ik wel even ga kijken daarzo, weet niet waar het zou moeten gehouden in hveen :/ maar dat zien we nog wel...ennuh ja Da Os ... Bobby V is zeker lekker hoor!
he mense gegroet, oh ja zal ook nog ff vrij vrage die dag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Leeuwarder Courant van vandaag meldt dat Liberation idd plaats vindt op het evenemententerrein naast de mc Donalds, dit omdat de directeur van thialf in zee is gegaan met Art of Dance en die willen idd het alleenrecht.

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd waar het nou gehouden word :P
Waarschuw beheerder
naast de mc donalds is niet super groot ... maar dat hoeft ook niet zolang het maar gezellig is :) je kan wel mooi je auto kwijt daar :D

Waarschuw beheerder
Ach dat is ook wel gaaf!
Vorig jaar was wel rustig, maar idd heerlijk sfeertje en heb het super gehad!
Dit jaar zeker weer! :yes:
Lekker dichtbij ook!
Waarschuw beheerder
donateur
hmm art of dance :neenee: alleenrecht.. dus voortaan alleen nog maar masters in thialf?

euhm poentje kan ik mn fiets er ook kwijt ;)?
Waarschuw beheerder
masters in april in thialf

en in september een ander feest van art of dance in thialf, geen masters iig.

thialf is maar 2 feesten per jaar.
Waarschuw beheerder
hahaha jij kan je fiets er wel kwijt.... :)

ik kan ook wel op de fiets komen. . maar geen zin in z'on terug reis :D

2 feesten / jaar is weinig in thialf :P moet meer worden :D
Waarschuw beheerder
Hmz.. Als het naast de Mac is zal die ook wel goeie zaken hebben die dag ;)

En nu idd maar hopen dat t een beetje mooi weer is.. Ach anders zijn er altijd nog tenten :D

Heb dr wel zin in :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
het feest komt steeds dichterbij :D
had het liever in thialf gehad. zo'n buitenfeest vind ik iets minder.. maar we zullen zien.

Waarschuw beheerder
donateur
Buiten.. hmm
dr is een stuk weiland naast mn huis..
misschien een optie ?? ;)
is vele malen groter dan dat pleintje bij de MAC.. :P
Waarschuw beheerder
Godver Liberation gaat niet door lees ik dus net....

http://www.liberation.nl/

nou moet ik dus iets anders gaan verzinnen :'(

Waarschuw beheerder
tsja...das wel heel jammer ja. vorig jaar was inderdaad gezellig. maar moet wel eerlijk zijn: kaartje defqon gehaald, daarom was het toch geen liberation dit jaar. maar: wel triest van de gemeente, echt weer een sterk stukje ambtenarij...stelletje zielige flikkers bij elkaar (zo, dat moest eruit:-P)

Waarschuw beheerder
Lekker is dat!

Eindelijk hadden ze wat fatsoenlijks op 5 mei.
En dan zit die gemeente gelijkw eer in de weg!

Waarschuw beheerder
donateur
ja psies.. gemeente Heerenveen is een K*T gemeente!

Er mogenmaar twe feesten per jaar in Thialf gegeven worden toch??

Dan wil ik compensatie!! :@ ( Liever geen MOH - no offence)
Waarschuw beheerder
wat een kut gemeente .. tjonge jonge jonge .. JONGE ... kneuzen daar
Waarschuw beheerder
donateur
Nou hier was ik al bang voor. Het duurde wel heel lang voordat ze met meer informatie naar buiten kwamen. Dat is meestal geen goed teken.

Wel jammer. Heb vorig jaar via de radio zitten genieten van vooral Luna en Darkraver en heb zelfs al vrij gevraagd op werk. :(