Zal wel QrimeTime worden,maar da's vooral vanwege de locatie.Vind't een beetje jammer dat ze niet iets origineel konden bedenken bij QDance
Had gewoon QT26 en dan een totaal ander thema als vorig jaar gedaan...Maar ja, word vast wel weer knallen
ik zit dan lekker op een Alpenberg in een chaletje
Pfffffoeeeeeeeee
Zoals ieder jaar is er genoeg te doen.......
Wil wel naar awakening , maar ja voor de derde keer in de NDSM met nieuwjaar....ik weet het nog niet. NDSM zou is wel een mooie lokatie, maar wanneer is dat geluid nou eens GOED!!!!!
Op I Love Techno nog een flyer van Projekt in mijn handen geduwd gekregen, erg leuke line-up maar ja.....Oostende met nieuwjaar ????????
Of ik blijf gewoon lkkrr thuis en geef een feest voor vrienden en vriendinnen........
Ik ga dit jaar met Oud & Nieuw niet naar een feessie denk ik. Ik vind dat je niet echt veel meemaakt van de jaarwisseling, het is net als ieder ander feest...
wie werkt er allemaal tijdens de jaarwisseling..???
==================================================
Ik, al voor het 10e jaar met O&N, leukste avond van het jaar om te werken
Ik ga eerst het lekker in mijn nieuwe huis vieren voor mijn openhaard (!) en daarna gewoon ergens in de stad stappen. we weten nog niet precies waar naar toe, maar gezellig wordt het zeker!
ik heb tot nu toe alleen nog maar klote/tegenvallende oud&nieuws meegemaakt op het gebied van uitgaan.
ben er nog niet helemaal uit maar ik zit te kiezen tussen megarave en qrimetime
heb een feestje bij vrienden en daarna gaan we na de martinihal in groningen
tsja niet op een plaats dat is zeker openen in de vrachtkar in reusel---> dan naar de rodenburg in beesd en dan -----> naar de amigo,s in dordrecht. wordt dus op 3 plaatsen knalluuu of niet zusje ghehehe
donateur
Op Qrime Time aangezien B2S het in zn botte hersens heeft durven te halen om New Years Rave in de Silverdome af te lassen.. T gaat niet van harte (spoiled als ik ben) maar ik heb het geaccepteerd.. Op naar Qlubtempo #26 dus!
QrimeTime RamPara Ge Wetj En groot deel van Weert is ook Present @ QrimeTime duss Spikkel gewoon ook lekker mee gaan en net zoals iedereen Ramdull en knallend het nieuwe jaar in
Ik blijf ook dichtbij huis. We crossen het hele jaar door Nederland heen om leuke feesten te bezoeken, maar Oud en Nieuw vind ik toch altijd het leukst in eigen dorp. Lekker veel bekenden....
Tot 12 uur blijven we met een groepje vrienden thuis en na twaalven gaan we naar het feestje 2GO5 in Noord-Scharwoude (wie kent het niet??!)
15 december 2004 17:17
ga hellemaal lam heb al n drintsu label van me broer gehad uit 1952 van me vaders geboorte jar dus lam ga ik worde dan
hoop dat net zo word als vorig jaar super dus
Megarave lag in de planning, nou ff kijken of die mietjes hier mee durven te gaan of niet
En anders wordt het Zodiac hier in Ehv
extrema!!
donateur
Er waren nog meer dan genoeg kaartjes Spikkel! Bij mij in de buurt in ieder geval wel... Ik woon wel in een klein gehucht, weet niet of het uitmaakt... ha ha ha...