Partyflock

Forumonderwerp · 721497
Leuk zo'n lijst met favoriete DJ's, maar helaas erg ID&T style..

Niets ten onrechte of kritiek, maar hij verschilt wel heel erg met de DJ-MAG..

Maar ook daarbuiten..

** Wie is volgens jouw de meest ondergewaardeerde DJ van ons kikkerlandje **

Voor mij blijft dat nog steeds JP.. Alles altijd perfect, Foutloos, en elke set 200% er voor gaan..

Wie is dat voor jullie??
Dat bedoel ik.. wat is deze lijst waard?

Tiesto mag het dan verdienen? In concert was erg matig

DJ Mania!

:jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Fausto :respect:

Vortex :respect:
laatste aanpassing
o van ons landje sorry, hmmmz, marcov misschien toch, had hem wel wat hoger in de lijst van mixmag verwacht. ook al mag hij niet klagen.

DJ SEAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hij is gewoon de beste...wel jammer dat bijna niemand hem kent...tracklist super...het beste van alle hardcore labels...supermixer met scratchen...mixen met 4 traxx tegelijk is geen uitzondering !!!!!!!!!!!!!!!!!
style = mainstream hardcore...
laatste aanpassing
Zijn er nogal wat ...

Cyrus the Virus, Reiner, Cyrax, DJ TCO

Allevier erg talentvol ... maar breken maar niet *echt* door
(Hoewel Reiner en Cyrax tegenwoordig op DOTF hun kunsten vertonen, en TCO op de laatste Digital Assault stond)
hij is absoluut nog niet bekend maar in mijn ogen moet hij echt doorbreken, deze gast is errug goed.

ondergewaardeerde Dj

B.t.w: hij is jarig vandaag :D
laatste aanpassing

tiesto is iniedergeval een overgewaardeerde dj..

Stalcon zonder twijfel de meest ondergewaardeerde dj. Draaid echt vette breakcore alleen sommige mensen trekken het niet en dan heb je ook nog boeren die: TERROR! gaan lopen roepen :no:
Toch jammer, want deze gast maakt er echt een feest van...
Yoji Biomehanika :respect:

Hij draait echt super, en z'n performance is helemaal geweldig!

Werkzaam bij Struikgewas
Verdine Bel :respect:

dj Charly :respect:
Zombie Nation , te veel mensen denken nog steeds dat hij alleen Kernkraft 400 heeft gedaan en verwachten een trance-achtig setje. En dan loopt de helft weg. en ze missen een hele vette electro-set. Met lekkere onverwachte plaatjes a la hell. (oooooooow nederlands... niet goed gelezen)

dat was ook altijd het probleem met Speedy J. Met name de live optredens ten tijde van public energy no1 snapte geen hond wat van.

en ik ben het eens met conductor. stalcon is vet. (zelfde boeren verhaal ook)
laatste aanpassing

Roel, oftewel DJ Pita. :)
Die gozer kan echt ongelofelijk mixen, heb al honderen DJ's gezien en gehoord, maar wat hij kan is bijna onvoorstelbaar. :)
Markus Schulz

De beste van de wereld!!
Pita idd! Die verdiend ook een stap hoger, alhoewel zijn boekingen wel steeds meer worden :)

Cup-a-core gaat ook erg lekker, maar is technisch gewoon super! En kan zo een hele zooi platen in 1 uur mixen, geen probleem!
Artiest {SHOWLIST artist 106212, 5320}
Ik ken er nog wel een aantal die goed bezig zijn....

DJ Bakker en Brutus Terroristicus...leden van het D-Force DJ Team...(Y)

Alleen te weinig gigs helaas...:(
laatste aanpassing

aha leuk dat de naam pita hier voorbij komt. die mag echt wat mij betreft ook wat hogerop komen ja, verdient die.
De naam Pita hoor ik idd vaak, alleen nog nooit horen draaien...

download maar s n setje van m, stond r erges eentje op zo'n site, daar stonden alle setjes van 48 hours of D.O.T.F. op, weet alleen niet meer welke site, das echt n lkkr setje van m. lkkre oldschool
http://www.buttnoise.nl/dotf/

deze bedoel je denk ik :)

Artiest Clone
The Prophet

thnx ja die link bedoelde ik ja!:D
staan leuke setjes op.
DOTF...daar heb ik ook een keer gedraait...binnenkort waarschijnlijk ook een keer in Reiner z'n show draaien!!! :)
Kep m ff gedownd...begin klinkt zeker wel goed...echt mijn stijl!!! Lekkere hiphouse/oldschool!!! :respect: Zal er binnenkort eens voor zorgen dat er een paar setjes van mij online komen...

Peaky Pounder mag wel eens vaker geboekt worden

coco nilez

part of the Flaming Homosexuals aka The Really Straight Guys, no really really really straight guys Dj Team!

pakkende naam he

op z'n 2 many dj's stijl mixt ie alles foutloos aan elkaar.
idd TCO kan hogerop, goeie gozer en kan zeer goed draaien :)
Vind zelf KTS (Kielse Terror Squad), nogal ondergewaardeerd, een man zoals I:gor is een verrijking voor elk hardcorefeest in de wat minder teogankelijke richting :)
Dr. Bob is ook goed bezig...technisch zeer goed (Y)!!!
Vanaf het moment dat er op de Reactorsite een set van Dave Harder verscheen(dat is dik een jaar geleden)ben ik hem een beetje gaan volgen.Dwz sets downloaden en vanalles luisteren,ik heb hem helaas nog nooit gehoord.Maar ik kan zijn opbouw in sets en platenkeuze héél goed waarderen.
Daarom wil ik hem graag noemen.
laatste aanpassing
Ik denk Spark en Invite.

Deze jongens draaien al door geheel europa maar in NL breken ze helaas niet door.
Ik denk Spark en Invite.

Deze jongens draaien al door geheel europa maar in NL breken ze helaas niet door.

Okee,noem jij het maar niet doorbreken,als je in heel Europa draait dan ben je voor mij al wel doorgebroken.
En uiteindelijk komt het succes in Nederland dan vanzelf wel.
laatste aanpassing

peaky pounder en d-passion wil ik wel wat vaker horen op feesies..

TimMer1981 9 november 2004 18:14
Roel, oftewel DJ Pita.
Die gozer kan echt ongelofelijk mixen, heb al honderen DJ's gezien en gehoord, maar wat hij kan is bijna onvoorstelbaar.

Niets aan toe te voegen, heb hem nog nooit kut horen draaien. Maar gaat langzamerhand wel de goeie kant op voor hem geloof ik :)
laatste aanpassing
Peaky pounder en D-Passion zijn producers, geen goeie DJ's...dan kan ik nog wel 100 betere DJ's bedenken...:P

Erg aardige mensen in dit topic zo te zien ;)
Thanx ! :D
Techno And House By Peter 9 november 2004 16:26
Verdine Bel :respect:

dj Charly :respect:

:bloos:

Sinds wanneer heet jij Charly, Rufus ? ;)
Erg aardige mensen in dit topic zo te zien
Thanx !

Dit is dan ook het aardige mensen topic he...:P

Ik heb die mix van je geluisterd die je bij Mar in de studio hebt gemixed...zeer vetjes!!! :respect: Ik vond het lastig mixen met die draaitafel aan de kettingen...:)

Jah die kettingen daar was ik ook niet zo'n fan van maar ja.. Ik meen me ook te herinneren dat op de zondag van de 48 hours de hele set omlaag is gekomen, daar kon je op wachten hehe :)

Dj Niel mag wel es wat vaker geboekt worden ...hamstringhamtra ook wel eigenlijk

Eddy Halliwell en Organ Donors vind ik zwaar onderschat!
En JP verdiend ook veel meer idd.. maarja, aan de andere kant haalt hij zijn waardering anders binnen, door bv al jaaaaren lang nooit een dieptepunt gehad te hebben. JP is altijd super en zal super en gewaardeerd blijven tot hij stopt. Hij staat ook elk jaar op Dance Valley wat voor elke DJ een natte droom is bijna.
Jah die kettingen daar was ik ook niet zo'n fan van maar ja.. Ik meen me ook te herinneren dat op de zondag van de 48 hours de hele set omlaag is gekomen, daar kon je op wachten hehe

Mar heeft volgens mij ook niet geleerd voor timmerman...:P
Iemand die echt underrated is! Dj Thilo!! Heeft al op Xq Luna gestaan!! En heeft zijn eigen avond in de asta! En 2 releases waarvan 1 op Straight On Black!!